lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
No właśnie kiedy ???
główna
Dodano: 10.05.2014, 16:12:16   przez: Bumfuzzle
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 379  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
osmg
2014-05-16 07:56:18
Ocena: 29(glosow:33)-+
Przychodzi wnuczka do babci i mówi:babciu jest problem mam 16 lat i jestem w ciąży i nie wiem jak mamie powiedzieć.Babcia: ty się nie martw,ja jak miałam 16 lat to urodziłam twoja mamę, twoja mama jak miała 16 lat to urodziła ciebie. Jakos to będzie. A co będziesz miała: chłopca czy dziewczynkę? Wnuczka:chłopca babciu. Babcia:no i wreszcie się skończy to k-estwo

nica555
2014-05-16 13:20:05
Ocena: -9(glosow:17)-+
bzdura totalna. Jak z kręcenia pupą i zakładania spódniczek biorą się dzieci to chyba sporo się pozmieniało... do tej pory dzieci brały się ze stosunków seksualnych (do których nie potrzeba ani kręcenia pupą ani mini;)

minimale_ldz
2014-05-16 13:18:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
dlaczego "błąd"? przecież ciąża to dobra rzecz.

nica555
2014-05-16 13:22:11
Ocena: -3(glosow:7)-+
Nie nie, teraz kobiety są stworzone do "wyższych celów" i ciąża i rodzenie dzieci im uwłacza. Ja uważam, że ciąża to najlepsza i najprzyjemniejsza ze wszystkch rzeczy może pozostawić mężczyzna kobiecie (kiła, rzeżączka, HIV itd.)

czerwonykoral
2014-05-16 16:34:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ciąża to dobra rzecz jeśli można zapewnić swojemu dziecku dobrą przyszłości. Dziecko kosztuje dużo czasu i jeszcze więcej pieniędzy. Większość nastolatek nie jest w stanie tego zapewnić.

nica555
2014-05-16 18:13:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pewnie, że najlepiej byłoby gdyby każde dziecko było chciane. Tylko życie nie polega na tym żeby sobie wszystko zaplanować i potem to realizować. Czasem trzeba brać to co nam daje (jestem zwolenniczką aborcji, ale jeśli nie ma ku temu PRAWDZIWIE poważnych powodów to po cóż to?). A gadki ileż to kosztuje wychowanie dziecka: kosztuje głównie poświecenie matki i jej piersi, wkład finansowy nie musi być olbrzymi a sprzęt nie musi być nowiutki ze sklepu. Trzeba umieć sobie radzić w życiu, a nie stwarzać sobie samemu bariery.

Nato-Vanila
2014-05-16 10:39:20
Ocena: -7(glosow:13)-+
Krótka spódniczka ani kręcenie pupą nie powodują ciąży :). To, że dziewczyna nosi mini i tańczy shake nie musi od razu oznaczać, że się puszcza ;)

hubo84
2014-05-16 10:59:47
Ocena: 5(glosow:7)-+
nie badz infantylna. twerking to rodzaj tanca godowego homo sapiens, ktory ma za zadanie stymulowanie facetow. swiadoma swojego ciala i sexapilu kobieta doskonale wie po co to robi. miniowke i obcasy pewnie tez nosicie dla wygody?

gretter
2014-05-16 11:08:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

durthu
2014-05-16 11:32:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
One to robią nie dla wygody, tylko dla korzyści. Natomiast jeleniom i mężom ogrywa się porządną panią. Matki je tego uczą, żeby miały w "życiu lżej".

hubo84
2014-05-16 12:21:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
@gretter tego rodzaju Dress code obowiazuje tylko w pracy, ktora z racji swojej specyfiki wykonywana jest w terenie:)

antony
2014-05-16 08:45:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
2014-05-16 08:15:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie do końca rozumiem tego zamieszania. Niby dziewczyna w ciąży to tragedia? ale jakoś większość znajomych młodych matek nie żałuje tego, że urodziła to dziecko. To raz. Dwa, i teraz, i 20 lat temu, i 40 lat temu dziewczyny rodziły dzieci w wieku poniżej 18 lat, więc nie jest to żadna nowość, i nie jest to domena obecnego czasu i sposobu wychowania. jedyna różnica, że teraz wie o tym cały świat, a kiedyś jedynie rodzina i realni znajomi.

Renia_400
2014-05-16 09:37:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
Popieram, z tym że kiedyś dziewczyny miały wpajane od małego obowiązki i odpowiedzialnośc, to że założą rodzinę i wychowają dzieci. Pracowitość. To była naturalna kolej rzeczy. A teraz sami wpieramy nastolatkom że są za młode, że mają czas, że ciąża i rodzina to tragedia. więc one nie czują się za nic odpowiedzialne, pustka w głowie i rozczeniowa postawa, nie wspominając o tym że nic same nie potrafią zrobić. A przecież wpaść każda może, tylko to jak się zachowa w tej sytuacji zależy tak naprawdę od wychowania.

osmg
2014-05-16 07:56:18
Ocena: 29(glosow:33)-+
Przychodzi wnuczka do babci i mówi:babciu jest problem mam 16 lat i jestem w ciąży i nie wiem jak mamie powiedzieć.Babcia: ty się nie martw,ja jak miałam 16 lat to urodziłam twoja mamę, twoja mama jak miała 16 lat to urodziła ciebie. Jakos to będzie. A co będziesz miała: chłopca czy dziewczynkę? Wnuczka:chłopca babciu. Babcia:no i wreszcie się skończy to k-estwo

Melanz89
2014-05-15 23:37:48
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ktoś napisał ,że najgorsze są tzw ''ciche wody'' i to jest całkowita prawda. Miałem już kilka razy styczność z takimi dziewczynami... nie polecam bo to nie ''materiał'' na kobietę lecz na szmatę.

foytaz
2014-05-15 22:35:46
Ocena: 3(glosow:13)-+
"bezstresowe wychowanie" jest tak samo prawdziwe jak to, że homoseksualizm to nie choroba tylko orientacja.

LuskaI23
2014-05-15 22:33:22
Ocena: 7(glosow:11)-+
Wychowujesz dziecko "bezstresowo" a potem dorośnie wkroczy w dorosły świat i załamie się przy pierwszej porażce czy pierwszych problemach.

Melanz89
2014-05-15 23:25:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Plus. Nie oszukujmy ale ludzie z tzw ''dobrego domu'' są mało zaradni życiowo... (nikogo tu nie obrażam oczywiście w tym momencie) człowiek który w młodości dostanie po dupie odnajdzie się w tym świecie i zrozumie pewne sprawy, sytuacje których przeciętny dzieciak (rozpieszczony) nie rozumie nigdy.

bierut1
2014-05-16 08:57:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
2014-05-15 22:27:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bezstresowe wychowanie to oksymoron.

jarod220984
2014-05-15 22:21:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
co tu komentować, taka jeb*na prawda...

kornelia35
2014-05-15 22:12:12
Ocena: 6(glosow:6)-+
Bezstresowe wychowywanie dzieci-cóż to takiego? Jestem matką dorastającej córki i widzę sama po sobie cóż właśnie znaczy to bezstresowe wychowanie.Nie uderz bo nie wolno,nie podnoś głosu,bo psycha siada.Jednak widzę po sobie że najlepszy sposób do wychowania jest taki-nabroiłaś ponieś konsekwencję.Nie uważam się za mądrą,ale widzę przykład jaki u mnie działa.Córka nie raz się złości,ale ja wtedy milczę kiedy próbuje osiągnąć co chce.Jestem w jej oczach wtedy wredną matką bo niby wysłuchać nie chcę,ale to działa-,,milczenie jest złotem,, Póżniej przychodzi i sama z płaczem przeprasza

lukaszenka17
2014-05-15 20:44:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Było... ok 4-5 miesięcy temu... coraz częściej widzę tą samą wiochę...

payperday
2014-05-15 19:20:04
Ocena: 19(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AQ16
2014-05-16 07:27:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Masz absolutną rację. Komputery zastąpiły zabawę, telefony i inne smartsyfy zabawki... Przyko patrzeć, na 10 letnie dziecko, które biega z najnowszym i fonem, zamiast z cholernym misiem albo lalką barbie... Spotkać dziś na dworze bawiące się dzieci, bez telefonów, to już prawie graniczy z cudem, wszyscy gniją w domach...

PaniKitsune
2014-05-16 08:39:01
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie dramatyzuj, na osiedlach (u mnie na małym) biegają stada dzieciaków z zabawkami, u ciebie też, ale musiałabyś ruszyć dupsko sprzed komputera, żeby to zauważyć.

kocurxtr
2014-05-16 11:35:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
a biblia po co ? w mózgu wytrawi się myślenie 'bóg tak chciał, wyroki boskie' itp - i poczucie odpowiedzialności za swoje postepowanie u dziecka szlag trafi...

zoonk17
2014-05-15 19:08:04
Ocena: -2(glosow:10)-+
Gdy chodziłam do 1 klasy gimnazjum, miałam w klasie 3 "ciche wody", z dobrych domów, spokojne, dobrze uczące się... Jedna zaszła w ciążę, druga teraz jest po drugim rozwodzie i ma czwórkę dzieci (każde z innym kolesiem) a trzecia puściła się na imprezie i wmówiła mężowi że będzie ojcem.... Uważam, że przesadne trzymanie dziecka pod kloszem, odbije się prędzej czy później, bo gdy już takie dziecko dorośnie, to nie radzi sobie ze swobodą.

Mualim
2014-05-15 19:56:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Znam masę wspomnianych przez ciebie przypadków "cichej wody". Dobrze prawisz koleżanko

MINTOR
2014-05-15 22:30:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przesadne trzymanie dzieci pod kloszem to duży błąd, w ten sposób nigdy nie nauczą się samodzielności.

fvvc
2014-05-15 19:00:43
Ocena: -5(glosow:5)-+
ŻEBY TAKIE BŁĘDY POPEŁNIAŁY DZIEWCZYNY W TYCH CZASACH ŚWIAT BYŁ BY LEPSZY ( spocznik rudzeń w Polsce 1,3)i spada

Melanz89
2014-05-15 18:46:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
Czasy się zmieniły. Teraz 14 często zaczynają się już pykać... tylko nikt o tym nie wie. Wszystko zależy od człowieka. Jedna ma 14 i już straciła cnotę a druga 25 i nadal nic. Znam takie i takie.

ladyem88
2014-05-15 18:41:45
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fan_Korwina2001
2014-05-15 18:40:30
Ocena: 2(glosow:10)-+
Rodzice powinni mieć więcej swobody w wychowywaniu dzieci to nie byłoby takich problemów - to wina państwa!!!

payperday
2014-05-15 19:27:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fan_Korwina2001
2014-05-15 19:46:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

aneta.buziaczek
2014-05-15 19:50:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
a gdzie tu widzisz brednie ? Skoro prawo unijne odbiera prawo rodzicom do wychowania dzieci vide:odbiera dziecko rodzicom, gdy ci dadzą mu klapsa, odbiera dziecko z przyczyn ekonomicznych, to bierze odpowiedzialnosc za te dzieci. Wiec prawda jest, ze nagminne rodzenie dzieci przez nastolatki jest winą państwa.

payperday
2014-05-15 19:52:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2014-05-15 20:19:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lukasz_wa
2014-05-15 20:41:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Anety brednie potwierdzają to co powiedział o kobietach korwin mikke. Właściwie to miał na myśli tylko Anetę, ponieważ pozostałe kobiety są inteligentne.

aneta.buziaczek
2014-05-15 21:19:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lukasz_wa
2014-05-16 06:54:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
JedynĄ zasyfioną i zawistną trolicą na tym portalu jesteś ty aneto. Czas wyjść z parafi tatusia i udać się na leczenie, ponieważ widać, że twoje kompleksy są już szkodliwe dla środowiska w którym przebywasz.

mateo133
2014-05-15 18:22:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Puściła dziecku Miley Cyrus, to musiało się tak skończyć.

petma
2014-05-10 23:15:09
Ocena: 1(glosow:15)-+
w latach 90 było więcej niechcianych ciąż niż teraz. idealizowanie czasów swojej młodości nie pomoże. poza tym w szkołach nie ma edukacji seksualnej, jest za to religia prowadzona przez idiotów.

freedom80
2014-05-15 19:08:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dokładnie. Czas nie ma tu znaczenia. Młode matki były, są i będą.

aneta.buziaczek
2014-05-15 19:45:02
Ocena: -1(glosow:9)-+
Pewnie, ze w latach 90, byly niechciane ciąze wsrod nastolatek, ale byly to sytuacje incydentalne, ktore stanowily swoisty folklor i miniskandal. Dzis to jest powszechna i nikogo nie dziwiaca norma. O wiele bardziej szokuje pelnoletnia dziewica, niz 13 letnia mloda mama.

Lukasz_wa
2014-05-15 20:43:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Takim niechcianych przypadkowym dzieckiem jesteś właśnie ty aneto. Co tam u taty na parafii słychać???

aneta.buziaczek
2014-05-15 21:20:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2014-05-10 16:19:31
Ocena: -2(glosow:16)-+
Posłała na lekcje religii zamiast na wychowanie seksualne gdzie córka nauczyłaby się jak się zabezpieczyć przed ciążą i przed HIV.

aneta.buziaczek
2014-05-10 17:42:09
Ocena: -3(glosow:21)-+
gdyby poslala ją na lekcje religii, to córka wiedziałaby że w wieku 14 lat nie daje się d***y na lewo i prawo. Wysłała ja na wychowanie seksualne, gdzie natlukli jej do głowy czym jest orgazm odbytniczy, pochwowy i jaki sex jest zajefajny, niestety na prezerwatywy zabrakło bo miała z chłopakiem niskie kieszonkowe no i są efekty.

aneta.buziaczek
2014-05-10 17:47:56
Ocena: 1(glosow:17)-+
Jeszcze w latach 90tych nie było w szkole wychowania seksualnego, a większość dziewczyn z mojej klasy zaczynała inicjacje powyżej 20 roku życia. Nie było nie chcianych ciąż, gdyż dojrzałe już osoby, wiedziały, że należy się zabezpieczać. W Wlk Brytani, gdzie jest największy nacisk na wychowanie seksualne, jest również największy odsetek nastolatek w ciąży. Więc przestań wciskać ludziom kit.

vacarius
2014-05-10 17:49:02
Ocena: -4(glosow:20)-+
Na lekcji religii w wieku 14 lat zlizywałaby bitą śmietanę z kolan księża i to miałby ja nauczyć nie dawana du.y na lewo i prawo? Te bardziej religijne to dopiero du.y dają.

sebek110974
2014-05-10 17:55:31
Ocena: 3(glosow:9)-+
vacarius zdajesz sobie sprawę z tego że również masz skrzywioną psychikę?Może teraz pomyśl gdzie Twoi rodzice popełnili błąd?

malgolina
2014-05-10 18:07:21
Ocena: 3(glosow:17)-+
Vacarius, ja chodziłam na lekcje religii, wychow. seksualnego nie mieliśmy i jakoś się nie puściłam jako nastolatka. Poza tym, masz w sobie coś z fanatyzmu. Z jakiegoś śmiesznego obrazka wyczytałeś, że dziewczę chodziło na religię. No jesteś mistrz!

sebek110974
2014-05-10 18:18:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
Malgo taką kobietę jak Ty musiałem kiedyś zdobywać długo i cierpliwie:-) miszcz vacarius odpala red tube i ma stado cipek zza monitora haha pozdro

malgulina
2014-05-10 18:40:53
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Samsara
2014-05-15 19:29:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
aneta.buziaczek - Skąd te Twoje rewelacje pochodzą? W latach 90tych byłem w podstawówce i w ostatniej klasie mieliśmy "wychowanie do życia w rodzinie", a de facto jak naciągnąć gumę na instrument i dlaczego kobiety ciekną. Dzięki temu jako nastolatek jeżdżąc na różne festiwale grzmociłem się z dziewczynami i nigdy wpadki nie było. Bo człowiek wiedział jak się zabezpieczyć i zadbać by nie było problemów. A wpadkę w szkole średniej to zaliczyli u mnie ci co akurat razem chodzili na różaniec i należeli do oazy.

aneta.buziaczek
2014-05-15 19:43:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
vacarius-rozumiem, ze twoj ojciec jest wikarym i opowiadasz o swoich traumatycznych przezyciach z dziecinstwa, wspolczuje z calego serca.

aneta.buziaczek
2014-05-15 19:47:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
samsara - widzisz bo ty grzmocileś sie z dziewczynami za posrednictwem gazety CATS, PLAYBOY, Twoj Weekend, a sex z wlasna reka nie grozi zajsciem w ciąże. Pozdrawiam :-)

Lukasz_wa
2014-05-15 20:46:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Aneta jako przykładny, bezmyślny i zawistny hejter wciska tu swoje własne przeżycia i doświadczenia. Wychowała się w ciemnej piwnicy parafii na końcu świata, sołtys internet założył i myśli że wszystkie rozumy pozjadała. Żal gdy patrzy się na takie dno intelektualne.

aneta.buziaczek
2014-05-15 21:23:08
Ocena: -3(glosow:3)-+
"bezmyslny, zawistny, hejter" - chorujesz na schizofrenie paranoidalną, rozdwojenie jaźni czy po prostu jestes nawiedzony ? Wystarczy przesledzic twoje wpisy w necie, zeby zobaczyc, kto tu jest bezmozgowym, zawistnym hejterem, w dodatku zakompleksionym i wyraznie znudzonym gimbusem bez perspektyw.

aneta.buziaczek
2014-05-15 21:26:29
Ocena: -2(glosow:6)-+
i pomyslec ze to lewackie g*wno lukasz, ma 34 lata. Nie ma sie dziwic jego rowniesnicy juz dawno pozakladali rodziny, maja dzieci, zony a przynajmniej dziewczyny, a ten dalej onanizuja sie przy redtube, a poziom frustracji rosnie z dnia na dzien ;-)

Lukasz_wa
2014-05-16 06:56:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jedyną chorą umysłowo osobą jesteś tutaj ty aneto. Jesteś fanką mikkego który uważa kobiety za niższe formy życia - twoja osoba jako jedyna na świecie jest potwierdzeniem jego słów zawistny człowieczku.

PaniKitsune
2014-05-16 08:41:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak dzieciak usłyszy o narkotykach, to nie znaczy, że zaraz pobiegnie je wziąć. Tak samo jest z wychowaniem seksualnym w szkołach. No chyba, że ktoś jest betonem, z poglądami jak niektórzy tutaj.
główna
Dodano: 27.06.2018, 19:23:32   przez: Schizofrenik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 271Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0