lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przyczep sobie jakiś karton żeby zajmować tyle samo miejsca co auto...
główna
Dodano: 01.06.2017, 09:45:58   przez: miszatka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 92  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Gorilla1984
2017-06-15 21:31:36
Ocena: 6(glosow:14)-+
Ciekawe, że jak te dziwki przepychają się pomiędzy samochodami, to im nie przeszkadza, że nieomal się nie ocierają???

markus76
2017-06-19 11:49:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
na kartonie niech będzie podany numer składki OC i nie mam nic przeciwko temu aby traktować ich jako 100% użytkowników dróg

Marcinlol
2017-06-17 15:33:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Najlepszy jest ten moment gdy już taki prawilny rowerzysta nazbiera na samochód. Ciekawe czy w tedy też tak trzyma dystans do innych rowerów?

book_ash
2017-06-17 00:44:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dodam, ze prawny zapis czynnosci wyprzedzania takze jest opisany w PoRD i jednoslad moze wyprzedzac pojazdy na jednym pasie-swoim-w miescie wyprzedzanie moze sie odbywac po obu stronach wyprzedzanego pojazdu... Mnie szkoda tylko tumanow w puszkach, ktorzy koncza z zarzutami w sądach, maja procesy i dozywotnie renty wyplacane potrąconym kierowcom jednosladow... Blacha nie zwalnia z myslenia.

book_ash
2017-06-16 13:00:51
Ocena: -3(glosow:5)-+
Bardzo kur+a dobrze!!! Buce w samochodach niech zobacza co sie dzieje gdy rowerzysta bedzie zgodnie z prawem jechal calym pasem!!! Warczących debili odsylam do kodeksu PoRD, kazdego jednoslada mozna wyprzedzac w odleglosci nie mniejszej niz 1 metr, jesli nie masz bucu w puszcze tego metra to nie spychasz rowerzysty do rowu tylko nie wyprzedzasz!!! Dodam, ze NIGDZIE w kodeksie nie ma odstepstwa od "zakazu najezdzania na linie ciagłą" wiec pretensje kierowac do drogowcow i panstwa PiS, ze nie umie poszerzyc drog..

miszatka
2017-06-16 18:39:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zgadza się, przy wyprzedzaniu należy zachować jeden metr. Dotyczy to więc również rowerzystów, przeciskających się pomiędzy samochodami oczekującymi na zmianę świateł. W przeciwieństwie do Ciebie, nie kipię nienawiścią do całego świata, więc "buce" w twojej wypowiedzi pominę. Jak dla mnie możesz się cały w kartony poprzebierać i dybać na Hankę Mostowiak. A najweselsi są rowerzyści jadący obok siebie jezdnią, przy której biegnie ścieżka rowerowa, a za nimi kilkadziesiąt aut, które nie mogą ich wyprzedzić.

book_ash
2017-06-17 00:38:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kodeks wyraznie mowi kto ile ma miec odstepu. Widze ze musze odeslac do lekturey PoRD bo pojecia nie masz... Jednoslad KAZDY w trakcie wyprzedzania ma zachowac "BEZPIECZNA ODLEGLOSC" -ocena kierowcy pojazdu, Wyprzedzajacy samochod KAZDY ma zachowac JEDEN METR... Wracamy do lektury, bo jak widze prawko zdane a zmienionych przepisow CALKOWITA NIEZNAJOMOSC....

miszatka
2017-06-17 00:51:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przepraszam Cię serdecznie. Nie zdawałem prawa jazdy na rower :)

book_ash
2017-06-17 11:04:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Na samochod widocznie tez... Jezdzisz na kserokopii matki?

miszatka
2017-06-17 12:38:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak. Rozgryzłeś mnie. Twoja Mama sama zrobiła mi ksero swojego prawka.

book_ash
2017-06-19 17:23:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
I wyslala mmsem :) jesli jestes do niej podobny to masz wielkiego pecha :) ja bym nie chcial ;)

miszatka
2017-06-20 08:35:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
W końcu to Ty jesteś spadkobiercą genetycznym, więc musisz być podobny. Ale nie brnijmy w to. Pozdrów :)

roger_money
2017-06-16 13:00:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
To nie wiocha to edukacja oślipąków którzy jeżdżą po piętach rowerzystom. Wyobraźcie sobie sytuację. Rozpędzasz się do 30 km na godzinę rowerem jedziesz przy prawej krawędzi jezdni nagle zauważasz dziurę wielkości około 30 cm prędkość jest spora na wychomowanie nie ma szans podejmujesz decyzję o nagłym jej ominięciu bo wpadniecie w nią grozi przywróceniem się a tu nie masz miejsca bo jakiś Baran wyprzedza cie jadąc obok ciebie dosłownie po piętach wyjeżdżasz w dziurę przewracasz się wprost pod auto. Wnioski niech wyciągną najbardziej oburzeni tym protestem rowerzystów. Szanujmy się na drodze n

blabla1988
2017-06-16 09:44:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jako użytkownik roweru widzac ten obrazek myślę sobie...jak ja, inny rowerzysta, mam Cię wyprzedzić? Zjechać na następny pas i blokować auta na nim? Jeżdżę po stolicy rowerem i samochodem. Jestem zdania, że rowerem powinny jeździć osoby posiadające jakiekolwiek uprawnienia do prowadzenia pojazdów. Niech to nawet będzie karta rowerowa z podstawówki. Kask, światła i OC powinny być obowiązkiem. A kierowcom aut życzę więcej empatii.

zuzannas
2017-06-16 13:30:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jestem zwłaszcza za ubezpieczeniem, sama jak jeżdżę rowerem i samochodem jak jest wąsko lub z innego powodu wyprzedzenie mnie nie jest bezpieczne to poprotu wskakuje na środek pasa co by kierowcy niemieli pokusy mnie wyprzedzić.

pikusiozaur11
2017-06-16 07:42:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
z jednej skrajnosci w druga,razem korzystamy z szosy i powinnismy wspolpracowac a nie klocic sie,kierowcy powinni uwazac na rowerzystowe,a rowerzysci nie powinni tarasowac rowerami jezdni

Gorilla1984
2017-06-15 21:31:36
Ocena: 6(glosow:14)-+
Ciekawe, że jak te dziwki przepychają się pomiędzy samochodami, to im nie przeszkadza, że nieomal się nie ocierają???

egon785
2017-06-16 13:53:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zwierzak250477
2017-06-15 21:18:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ha ha :) Też tak kiedyś zrobiłem. Jeździłem po Wrocku z przyczepionym do bagażnika patykiem z przywiązanym na czubku gwoździem i tabliczką z napisem "Uwaga! Metrowy patyk z gwoździem!". Działało - kierowcy się wku..li i musiałem wozić ze sobą jeszcze paralizator. Potem się przesiadłem do samochodu i zaczęli mnie wku..ć ci wszyscy rowerzyści w obcisłych spodenkach z pampersem :) Zwłaszcza ci na kolarzówkach z oponkami niczym uszczelka. Ci to po ścieżkach rowerowych brukowanych ani myślą jeździć bo przy takich oponach wibracje wytrząsają im plomby z zębów.

pablopablosz
2017-06-15 21:18:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ale jak rowerzysta przejedzie 20cm obok mojego auta to jest ok?

Zbysio_p10
2017-06-15 21:14:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kierowcy niestety święci nie są, i często też nie umieją skręcać w lewo. Wielu widzę takich co czekając na możliwość skrętu w lewo, ustawiają się przy krawężniku, blokując ruch. Aż krew się gotuje. A co do wyprzedzania rowerzysty, to w ogóle lepiej nie wspominać. Owszem są kierowcy, którzy zjadą na przeciw legły pas, ale są też tacy co lusterkiem by zahaczyli, byle tylko nie jechać za rowerzystą. art. 24 ust. 2 ustawy prawo o ruchu drogowym: Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego pojazdu lub

Sławomir64963
2017-06-15 21:13:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
2017-06-15 20:58:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja jestem za obowiązkowym ubezpieczeniem OC dla rowerzystów poruszających się po ulicach (imienne lub jako dodatek do polisy np. za auto lub dom). Większość z nich nie ma pojęcia o zasadach ruchu, nie znają znaków, nie mają pojęcia o swoich prawach i obowiązkach. Taki baran porysuje komuś drogie auto lub swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem spowoduje wypadek i z czego zapłaci za szkody?

dariusz614
2017-06-15 20:58:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja również skomentuje :) Zapytam tylko o jedno, dlaczego rowerzysci nie placa OC tak jak motocyklisci a w tym podatek drogowy? My kierowcy samochodów i motocklów placimy ciezkie pieniadze

amblin
2017-06-15 20:14:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
świetnie popieram a ja przypominam wszystkim użytkownikom jednośladów a zwłaszcza motocykli i motorowerów że przepisy stanowią że należy zając pozycję maksymalnie blisko prawej krawędzi pasa i nie koorwa jeżdzić środkiem do chooja jak to macie w modzie ostatnimi czasy. I ostrzegam że od dziś każdego takiego kootasa rozjadę bez mrugnięcia okiem.

zwierzak250477
2017-06-15 21:21:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chyba, że warunki na to nie pozwalają :) Jeśli więc przy prawej krawędzi jest szeroki pas bruku lub popękanego asfaltu lub studzienki kanalizacyjne, nie ma innego sposobu jak omijać. Więc co? Rowerzysta ma jechać wężykiem? To będzie bardziej niebezpieczne niż jazda środkiem.

texas_18
2017-06-16 08:13:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
@zwierzak250477 o to właśnie chodzi, kierowcy samochodów też mają obowiązek jechać przy krawędzi jezdni a nie środkiem "nie bo w dziurę wjadę". Stan drug i syf zalegający na drodze woła o pomstę, wiosną szlam z pyłków i deszczówka, zimą błoto pośniegowe.

djsmiglo
2017-06-15 19:12:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
niech rowezyci naucza się skreczać w lewo albo nie sygnalizują albo sygnalizują za puzino i nie patrzą czy auto ich nie wyprzedza a nawet nie dojedzają do środka jezdni mają w dupie swoje bezpieczeństwo

fati65
2017-06-15 19:47:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
....Niech , roweRZyści , skrĘcać , pÓŹno .

Sealtiel
2017-06-15 19:11:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mc444
2017-06-15 18:34:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeżdżę rowerem okazjonalnie w weekendy ale za każdym razem trafiam na debili którzy nie mają czasu czekać aż przejadą samochody z naprzeciwka i wtedy bezpiecznie mnie wyminąć tylko pchają się na chama spychając mnie na pobocze. Dodam że nie jeżdżę ruchliwymi trasami więc nie trzeba jechać za mną kilometr żeby w końcu wyprzedzić. Tak więc przypominam kierowcy zgodnie z art. 24 ust. 2 PoRD należy zachować odstęp od wyprzedzanego roweru — nie mniejszy niż 1 metr!

jersey_pan
2017-06-01 12:39:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
obserwując zachowanie psychopatów dosiadających rowery i wyładowujących swoje frustracje i życiowe nieudacznictwo, poprzez dokuczanie innym uzytkownikom dróg, myślę, że banda takich imbecylicznych osłów psuje wizerunek wszystkich rowerzystów, jako ludzi korzystających z roweru, a nie melepet dostrzegających w tym pojeździe cel życia i filozofię. może tak wymóg prawa jazdy lub karty rowerowej, wyeliminuje niektórych z tych idiotów z ruchu ?

egon785
2017-06-15 18:58:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

texas_18
2017-06-01 10:59:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
@miszatka ja motocyklem ani rowerem nie jeżdżę. I nie chciałem Tobie niczego wytykać, przepraszam. Napisałem to dla przypomnienia z perspektywy swoich znajomych jeżdżących rowerami oraz zaobserwowanych zachowań kierowców samochodów wobec cyklistów i motocyklistów. Nie pojechałbym z dziećmi na wycieczkę rowerami po drogach publicznych.

miszatka
2017-06-01 18:31:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zupełnie nie czuję się obrażony. Potraktowałem Twoją wypowiedź jako zaproszenie do żartów i myślałem sobie, że pociągniesz temat dalej. Jako, że jeżdżę wieloma pojazdami i znam płynące z użytkowania ich niebezpieczeństwa, więc śmiech mnie ogarnia jeśli ktoś do środka transportu dorabia jakąś grubszą filozofię. Nie dotyczy to tutaj Ciebie, więc nie stresuj się - miłego popołudnia panie Texas.

rps3
2017-06-01 10:46:27
Ocena: -5(glosow:7)-+
Taki idiotyzm może pisać tylko ktoś kto nigdy nie jechał nigdzie rowerem. Skoro policja nie egzekwuje przepisów chroniących rowerzystów (pieszych zresztą też) to należy im o tym przypominać.

texas_18
2017-06-01 09:52:42
Ocena: 0(glosow:8)-+
@miszatka a ty czym jeździsz? Mam wrażenie, że tylko komunikacją miejską, nawet jako pieszy masz obowiązek znać przepisy ruchu drogowego, art. 24 ust. 2 ustawy prawo o ruchu drogowym: Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego pojazdu lub uczestnika ruchu. W razie wyprzedzania roweru, wózka rowerowego, motoroweru, motocykla lub kolumny pieszych odstęp ten nie może być mniejszy niż 1 m. Pozdraawiam

miszatka
2017-06-01 09:56:51
Ocena: 2(glosow:12)-+
Motocyklem, autem osobowym, dostawczakiem i rowerem. I nie przyszłoby mi do głowy by obklejać się jakimiś kartonami. Pozdrowienia kodeksie drogowy i wygodnych, aerodynamicznych kartoników :)

koreperytor12
2017-06-01 10:02:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2017-06-15 18:07:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

texas_18
2017-06-16 08:01:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
@martin987 ??? Jak to nie ma, nie rozumiesz prawa, np. przechodzenie na pasach lub poruszanie się pieszego po lewej stronie jezdni w kierunku, w którym się poruszasz gdy nie ma chodnika, według Ciebie to prawo morskie?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Zakopane wreszcie odkopane. Padł bastion PiSu ...
  •  Typowa kobieta
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
Dobry wkręt
główna
Dodano: 05.08.2018, 10:47:41   przez: zetka99zet
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 178Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0