lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Obraz z prymitywnych umysłów wytresowanych przez kosciół katolicki
główna
Dodano: 08.05.2019, 01:18:52   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 90  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(69)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
psx85
2019-05-10 15:35:56
Ocena: 8(glosow:16)-+
Ta tęcza, która jest obecnie na topie miała za zadanie prowokować i zmuszać ludzi do kłótni. W czasach kiedy nikt normalny nie bierze pod uwagę żądań lgbt czy gróźb zjednoczonej opozycji nie pozostaje nic innego jak właśnie takie niskolotne zabiegi społeczne. Śmiać i zlać. Polecam.

killing_joke
2019-05-10 23:14:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dla lewicowców tzw. tolerancja działa tylko w jedną stronę- każdy musi akceptować środowiska lgbt, sami natomiast uważają że mogą naśmiewać się z wartości których nie uznają- przykład na obrazkach powyżej.

zLewus
2019-05-11 10:19:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
A nie można akceptować a równocześnie się naśmiewać?:)

ramzesx
2019-05-10 22:38:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
Lewicowo-liberalni barbarzyńcy

Gruber
2019-05-10 17:53:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
NIENAWIŚĆ rządzi tym krajem

psx85
2019-05-10 15:35:56
Ocena: 8(glosow:16)-+
Ta tęcza, która jest obecnie na topie miała za zadanie prowokować i zmuszać ludzi do kłótni. W czasach kiedy nikt normalny nie bierze pod uwagę żądań lgbt czy gróźb zjednoczonej opozycji nie pozostaje nic innego jak właśnie takie niskolotne zabiegi społeczne. Śmiać i zlać. Polecam.

steve6
2019-05-08 12:25:52
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ogrodnik66
2019-05-08 20:21:43
Ocena: -3(glosow:9)-+
stewve6 szkoła musiała być dla ciebie udręką, jak dla dużej części elektoratu pis. od zalewskiej dostaniesz + od suskiego też.

jakub1975wawa
2019-05-11 10:54:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wal sie debilu mam praawo wchodzic do kazdego koscioła jaki chce. Kosciól wlazi mi do panstwa, urzedów, siedzi w budżecie i pod niego są przspisy prawne jedynie a najmniej jest go w Bogu. Ma do tego preferencje partyjne dlatego jest takim samym elementem życia politycznego jak wszyscy inni, wiec nie ma w nim nic siwietego i podlega takim samym regułom niezaleznie od tego czy sie to podoba lub nie katodebilom i psychopisolom

arokub
2019-05-08 08:28:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
Masz już tak mózg przeżarty nienawiścią, że nie zrozumiesz.

globus0024
2019-05-08 07:04:28
Ocena: -2(glosow:24)-+
bardzo chętnie chciałbym zobaczyć tych "kozaków" co obrażają chrześcijańskie symbole np. pod meczetem w Kairze... obrażających Allaha albo oddających mocz na koran... nawet nie w Kairze... gdzieś w Niemczech mi wystarczy...

ambroszpp
2019-05-08 07:35:43
Ocena: 5(glosow:15)-+
Nie jesteśmy w Egipcie, tylko w Polsce. W Polsce dominuje i jest narzucane chrześcijaństwo, a nie islam. Będzie się jakiś iman w kraju panoszyć niczym Rydzyk, też go będziemy wyśmiewasz i przepędzić. I przy okazji, na koran też szczają, boczek w niego wsadzają, tylko w Polsce to nikogo nie obchodzi. No bo kto by miał o to awanturę robić, jak tu islamistów praktycznie nie ma?

jakub1975wawa
2019-05-08 09:00:03
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jestem w pllsce a tu banda debili niszczy cudzą wlasnosć podpalając ją co widzimy na twoim avatarze. Masz taką samą moralność jak brudasy z egiptu , doskonale sie nadakesz by tylko kozy dymać

doman800
2019-05-08 09:04:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-05-08 09:07:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak zwykle doman bzdury gadasz sprawdź moje wstawki są też takie gdzie krytykuje islam

globus0024
2019-05-08 09:23:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nikt nikomu niczego nie narzuca a jesli tak twierdzisz to znaczy że masz jakis uraz z dzieciństwa... mam kumpla który jest swiadkiem jehowy.. 25 lat temu nie uczèszczal na katehezę i nikt mu nic nie mówił... a spiralę nienawiści przeciwko ateistom to sami nakręcacie.. tak samo jak przeciwko gejom.. w moim miasteczku od dawna wiadome było kto jest gejem.. który facet mieszka z facetem i nikt nigdy ich nie pobił. Jedynym zagrożeniem dla nich są Biedronie itp. Którzy mysla że na siłe zmienią 1000 lat wartości chrześcijańskich

jakub1975wawa
2019-05-08 11:11:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ta palenie teczy, prywatnej wlasnosci i symbolu na twoim awatarze to tylko takie tam zabawy co? Hipokryta!!!

Azazello_1
2019-05-10 15:30:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
"Którzy mysla że na siłe zmienią 1000 lat wartości chrześcijańskich" mówisz o wartościach z wypraw krzyżowych, czy może świętej inkwizycji, czy może wsparcia targowicy, czy może nawracania ogniem i mieczem? A może miałeś na myśli nienawiść do wszystkiego co inne, do tych co wierząc w inne bóstwa, straszenie piekłem, kupowanie odpustów, popieranie nazistów? Dzięki za takie wartości, nie jestem nimi zainteresowany

globus0024
2019-05-08 07:01:04
Ocena: -6(glosow:8)-+
Matka Boska z gejowską tęczą jako aureola to profanacja... zdjęcie numer dwa to też profanacja bo gdziekolwiek bym nie zapytał gdzie się taki nibyołtarz znajduje to słyszę bluzgi....

globus0024
2019-05-08 07:22:47
Ocena: -1(glosow:9)-+
obydwa zdjęcia to prowokacje lewuszków

ambroszpp
2019-05-08 07:24:14
Ocena: 3(glosow:7)-+
Żeby nie było, że bluzgi tylko lecą. Ne jest to ołtarz, tylko dekoracja Grobu Pańskiego. Tak pięknie udekorowali Grób Pański w parafii Maksymiliana Kolbego w Płocku.

ambroszpp
2019-05-08 07:26:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dokładnie Kościół św. Dominika.

jakub1975wawa
2019-05-08 09:02:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
Taki z ciebie się pożal sie boże katolik że nie umiesz rrozróżnić grobu panskiego od ołtarza, wlasnie udowodniłeś swój kretynizm

globus0024
2019-05-08 10:01:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
A skad ja mam wiedzieć że to grób Pański skoro tam jest tulko krzyż i kartony widoczne... i jeszcze jedno.. to że bronie wartości chrzescijańskich nie oznacza że jrstem gorliwym wierzącym co niejednokrotnir na tym portalu powtarzałem ale niestety lewaczki sobie upie*doliły że jak broni wartosci chrzescijańskich to musi być pisiorem moherem itp.. moje dziecko chodzi na religię tylko dlatego że samo chciało... mimo że dwoje dzieci z klasy nie uczęszczają...

globus0024
2019-05-08 10:03:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
A bronię wartosci chrzescijańskich bo chrzescijanie nikomu nie szkodzą i nikogo nie zmuszaja do niczego..... wolę to niż islam który wypełnia już pustkę po chrzescijaństwie na zachodzie...

ambroszpp
2019-05-08 10:52:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak czytam o wypełnianiu pustki, to śmiać mi się chce. Obstawiam, że najdalej to wyjechałeś do lombardu w sąsiednim mieście, z wiertarką sąsiada. Wiec co Ty możesz na ten temat wiedzieć? Myślisz, że jak ktoś nigdy nie był zainteresowany religią to nagle na islam przejdzie? Nie bądź śmieszny. Taką historyjkę kiedyś słyszałem. Znajomy ma rodzinę w Berlinie, córka przyprowadziła raz takiego turak, czy coś. No, a że rodzina lewaków, to nie mieli nic przeciwko. Ale gdy za którymś razem wybranek córki przyszedł na obiad, a później kazał się modlić, to na kopach z domu wyleciał.

globus0024
2019-05-08 11:02:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zjeździłem cała Europę od Uralu po Portugalię... Od Sycylii... po Oslo... i to nie tylko znane kurorty bo tam jest względnie bezpiecznie.. przez 5 lat "zwiedzałem" Europę jako kierowca ciężarówki... od kilku lat już tylko jako turysta ale mam porównanie Europy sprzed 15 lat i teraz... więc nie tłumacz mi proszę tego że islam nie ma wpływu na bezpieczeństwo w Europie... chłopcze

jakub1975wawa
2019-05-08 11:12:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kierowaca ciezarowki , znam takie typy na drodze. To wiele wyjaśnia

globus0024
2019-05-08 11:28:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co wyjaśnia...? To wyjaśnia że wystarczą 2 dni bez cięarówek na drodze i w wypadkach ginie tyle ludzi co w normalne 2 tyg...

jakub1975wawa
2019-05-08 11:35:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wasze bezprawne rzady na drogach przy pomocy masy waszych aut, np wyprzedzanje sie dwóch ciezarówek przez 15 minut

jakub1975wawa
2019-05-08 11:36:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Albo poświadczanie sobie nawzajem oczywistej nieprawdy po kolizji drogowej

ambroszpp
2019-05-08 11:36:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czyli nigdy tam nie mieszkałeś nie pracowałeś. A ja owszem, jakiś czas mieszkałem i pracowałem w UK, trochę w Irlandii, pół roku w Holandii, do dziś tam jeżdżę. Ci co są agnostykami, ateistami czy chrześcijanami od święta, na islam nie przechodzą. Islam w sam sobie też nie jest zagrożeniem. Bzdurna religia, jakich mnóstwo na świcie. Zagrożeniem są fanatycy religijni i przekabaceni przez nich idioci, obojętnie jakiego wyznania.

globus0024
2019-05-08 12:44:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
Masz rację.... fanatycy religijni są problemem... tylko jeśli do jakiegoś kraju masowo zjeżdxaja islamiści to i fanatycy wraz z nomi sie pojawiają.... nie wiem czy zauważyłes to że w Polsce każda większa impreza odbywa się bez antyterrorystów a np w niemczech zwykły kiermasz świąteczny jest obstawiony... jeśli latasz samolotem to nie masz pojęcia jak wyglądała Dunkierka czy Calais przez długie lata...

globus0024
2019-05-08 12:50:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
Gdzie do ciężarówek rzucali cegłami i atakowali żeby tylko zatrzymać damochody i wsiąść na jedną z naczep... gdzie nie uświadczyłes policji bo się bali zapuszczać w niebezpieczne rejony... skoro taki mądry jestes to jedź do anglii ze swoją żoną ubierz na siebie koszulkę z jskims symbolem chrześcijańskim i idź ze swoją zona na spacer w islamska dzielnicę

ambroszpp
2019-05-08 13:13:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jakoś w Światowe dni Mołodzierzy snajperzy na specjalnych platformach siedzieli. To samo było przy miesięcznicach. W Calais przecież to byli zwykli uchodźcy z Afryki, którzy chcieli się przedostać do Anglii. Całe też, rzucanie cegłami, barykady raczej nie były związane z żadną religią. I w zeszłym roku byłem w Amsterdamie, mieszkaliśmy w Hotelu New West Inn. To chyba dzielnica gdzie islamiści byli w większości, łaziło tam od cholery brodaczy i bab w workach z dziurami na oczy. Piliśmy sobie alkohol Botteskerkpark, wracało się napruty po nocy i jakoś nie było problemów.

globus0024
2019-05-08 13:15:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nooo a najlepsze jest to wyprzedzanie przez 15 min... w niektórych miastach na obwodnicach wprowadzono zakazy wyprzedzania przez ciężarówki... efekt jest taki że jak sie trafi mistrz kierownicy w seicencie i jedzie 70 km/h to za nim mamy 3 kilometrowy sznur ciężarówek... i najczęściej kolejny mistrz nissanem micrą bierze sie za wyprzedzanie... jadąc 100km/h... efekt jest ten sam co przy dwóch ciężarówkach... z ta różnica że ciężarówki zwykle wyprzedzały pojedyńczo a ten jegomość sypie 100 km/h lewym pasem przez 10 km z nadzieja że to już ostatnia ciężarówka

globus0024
2019-05-08 13:33:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
No nie ku*wa.. religia nie ma tu nic do tego.. to tylko zbieg okoliczności że 100 % tych ludzi to islamiści... i że zachowuja sie jak by ich z buszu wypuścili... może to zbieg okoliczności że na parkingu w dunkierce møj kolega dostal 3 ciosy nożem bo wyprosil icj ze swojej naczepy... może to zbieg okoliczności że w kiermasz w niemczech wjechal islamista... i to że islamiści wysadzili WTC, może to zbieg okoliczności że w ostatnich latach islamiści są sprawcami kilkuset zamachów na terenie całej europy i nie tylko.... może to tylko zbieg okolicznosci że wszyscy byli islamistami

globus0024
2019-05-08 13:43:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może to nie ma nic wspólnego z religią że co jakis czas ukazują się nagrania z groźbami wobec europejczyków.... ręce opadaja jak poczytam te Twoje wypowiedzi... lewackie zachowanie porównałbym do tego.... przychodzi do mnie w nocy złodziej... a ja mu otwieram drzwi żeby się nie męczył, szykuje mu fanty ze swojego domu a na koniec mu jeszcze robie kanapki żeby nie zgłodniał

ambroszpp
2019-05-08 16:21:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ambroszpp
2019-05-08 16:29:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
W Calais masz najwięcej imigrantów z Afryki. A szacuje się, że chrześcijanie stanowią ponad 46% ludności Afryki w porównaniu z blisko 41% reprezentantów islamu. Prawie 12% ludności pozostaje przy tradycyjnych kultach afrykańskich. A Ty widzisz tam tylko islamistów. Piszesz, że znajomy dostał noże. Też mam znajomego co dostał nożem w Polsce, myślisz że to islamista go dźgnął? Czy typ przejeżdżający ludzi w Sopocie też był islamistą? Czy Breivik albo ten co zabijał w Nowej Zelandii też był islamistą? To byli zwyrodnialcy którzy zabijali dla jakieś chorej idei

globus0024
2019-05-08 17:31:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co nie zmienia faktu że islam nie wnosi niczego dobrego do naszej kultury a niesie ze soba ogromne ryzyko.. przytaczasz jakieß sporadyczne przyklady zamachowców czy zwykłych bandziorów a nie widzisz prawdziwego zagrożenia jakim jest państwo islamskie... czyli zorganizowana armia terrorystów... odpowiedz mi tylko na kilka pytan... po co Ci islsmisci w swoim kraju? Czy chciałbyś miec obok swojego domu miasteczko dla islamskich imigrantów? Jak można twierdzić źe ludzie którzy byli wychowani w kraju gdzie pedofilia jest legalna a kobieta jest traktowana jak zwierze będzie przestrzegal naszego pr

ambroszpp
2019-05-08 18:09:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czy ja gdzieś napisałem, że islam coś wniesie do kultury? Dla mnie to jest bzdurna religia jak każda inna, ale jak ktoś chce niech sobie wierzy. Byle by mi nie narzucał swoich poglądów. Jeśli taki imigrant przyjedzie nie będzie przestrzegał prawa, to są od tego odpowiednie służby. Wsadzić do pierdla i deportować. Co do ISIS i innych terrorystów, to raczej spokojnie spać nie mogą. Regularnie są bombardowani przez wojska koalicji, przy okazji zabija się kilku cywili. Co rusz dochodzą informacje, że gdzieś snajper pobił kolejny rektor i kropnął jakiegoś brodacz z 3450 metrów.

globus0024
2019-05-09 06:25:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ambroszopp proszę Cię... nie oslabiaj mnie teoriami o walce z ISIS.... Amerykańska armia zmiotła w 4 dni zorganizowaną Iracką armię a od kilku lat niby niszczy państwo islamskie... które ma może sporo bojowników ale w ich armi nie ma napewno takiego zorganizowania jak Irackiej armii bo są zlepkiem bojowników z kilku krajów... gdyby USA chcieli to już dawno państwo islamskie przestałoby istnieć..

globus0024
2019-05-09 06:31:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ambroszopp... z tego co widzę to nie mam co z toba dyskutować bo ty wyznajesz zasadę... jak sie pojawi problem to się będziemy martwić... ja znowu uważam że najmądrzejsi są Ci którzy uczą się na błędach innych... wiesz że w razie konfliktu zbrojnego 45% Polaków wyraziło chęć obrony swojego kraju? Wiesz ilu niemców taką samą chęć? 8% bo trudno wymagać żeby Turek bronił Niemiec.... to się nazywa multi kulti... strach brac takich do armii i dac mu bron do ręki bo nie wiadomo czy swoich nie wyzabija

globus0024
2019-05-09 06:39:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jest jeszcze jedna rzecz... jak zaczęła spływac do niemiec fala imigrantów to miałem okazje być w kilku miejscach w niemczech gdzie budowano miasteczka dla nich... nowe budynki... wyposażone.... ładnie wykończone drewnem... w niewielkich miejscowościach gdzieś w niemczech... po roku przejeżdżając kolo takiego miasteczka zobaczyłem calkowicie zniszczone osiedle... drewniane wykończenia spalone... dlatego jestem przeciwny jakiejkolwiek inwestycji z publicznych pieniędzy na takie cele.. a to jest oczywiste że jesli PO by dalej rzadziła to takie inwestycje byłyby konieczne

ambroszpp
2019-05-09 09:59:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Regularną armię bardzo ławo rozwalić mają zakupowania, centralne dowództwo. Wszystko to proste cele. Ale rozwal takie drobne oddziały, pochowane w jaskiniach i pustyni itp. Taka wojna niesymetryczna jest nie do wygrania. Pokazał to Wietnam, Afganistan za ruskiej inwazji, a później za USA. I bzdurą jest, że jakby będzie PO to będą imigranci, to takie straszenie. Taki imigrant nie wie gdzie Polska. Jak siłą sprowadzą, to ucieknie przy najbliższej okazji na zachód. Fundacja Estera sprowadziła jakiś chrześcijan z Syrii, po pół roku już ich nie było, a mieli wszystko. Nie jeden rodak tak by chciał.

ambroszpp
2019-05-09 10:19:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja jestem zdania, że należy dać każdemu szansą. Mnie też taką szansę dali. Wyjechałem na zachód, nikt tam mi nie mówił "Polak pewnie złodziej i pijak, wyrzućmy go". Dzięki temu wyjazdowi zobaczyłem, że można żyć inaczej. Nauczyłem się nowych rzeczy, które dziś wykorzystuje w Polsce. I co teraz mam śpiewać "cała Polska śpiewa z nami wy...lać z imigrantami"? To byłby chyba szczyt hipokryzji. Sam w końcu byłem takim imigrantem, mam rodzinę w Niemczech, kilkunastu znajomych w całej europie, którzy zostali zmuszeni do wyjazdu za chlebem.

globus0024
2019-05-09 14:21:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dali ci szansę? A przez co? Dali ci cos za darmo? Nie!!! Byłes im potrzebny dlatego dali Ci szansę... nikt ci nie dał socjalu i nie porøwnuj Polaków jadących za pracą czy Ukraińców którzy przyjeżdżaja do nas pracowac do bandy nierobów którzy przyjeżdżają życ na socjalu i podnosić statystyki przestępczości..

ambroszpp
2019-05-09 14:57:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
Fakt. Ja akurat nie korzystałem socjalu, ale są Polacy którzy z tego socjalu korzystają. Jak dają trzeba brać, głupi by nie brał. Nasi rodacy, też podnoszą statystyk przestępstw. W UK poznałem dwie osoby, które uciekły z kraju przed wymiarem sprawiedliwości. Niestety, na miejscu też nie próżnowali. W każdej nacji znajdą się ludzie źli, dobrzy, mądrzy, głupi. Ja bym był daleki od generalizowania. I piszesz, że byłem potrzebny. Wcale nikomu tam nie byłem potrzebny. Świetnie tam sobie radzili beze mnie i radzą dalej.

modoc
2019-05-08 06:16:42
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jest to katolicki symbol i jeśli debilu nie rozumiesz, że się nie profanuje z żadnej strony to żal mi ciebie. Jak by żyda albo mahometa podstawić to lewaczku byś wył jaka to straszna mowa nienawiści.

jakub1975wawa
2019-05-08 09:05:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Właśnie prawacki ksiądz obraża lewicę i profanuje grób pański jeśli tego nie rozumie twój zboczonyprawacki mózg to jedź do brudasów kozy dymać bo tam jest twoje miejsce a nie w cywilizacji

zLewus
2019-05-11 10:22:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Jak by żyda albo mahometa podstawić.." ..zaraz zaraz, a kto jest na tym obrazie? czasem nie żydzi?:)

Jurek43115
2019-05-08 06:07:27
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

luc2233
2019-05-08 06:09:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
Im tego nie wytłumaczysz

jakub1975wawa
2019-05-08 09:08:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ośmieszanie wizerunku osob publicznych też jest karalne

Jurek43115
2019-05-08 09:28:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-05-08 11:15:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
Rozumiemiem że tylko kaczyńskiego nie można ośmieszać? A twój tusk w avatarze to spoko? Facet z rogami diabła nie sprowokuje jakiegoś debila do walki z szatanem przy pomocy noża. Wy prawaki jesteście infantylnie zabawni

jakub1975wawa
2019-05-08 11:45:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
To tak jakbyś miał sfastykę w awatarze i wyzywał mnie od faszystów

Jurek43115
2019-05-08 13:17:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-05-08 15:31:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie rób z siebie bardziej mądrzejeszego niż jestes i nie udawaj że pokazujesz tu tuska jako fragment angielskiej wypowiedzi. Ukazujesz go jako diabła i zagrożenie. Tworzysz aureole njenawiści wokół tej osoby, to sie nazywa podrzeganie i to jest karalne. To co, przedstawiłeś nie jest ośmieszaniem bo nie jest śmieszne. Tu kreujesz zagrozenie i nienawiść, Nadal bedziesz rżnął debila? Czy obczaiłeś? Pozadrawiam

Jurek43115
2019-05-08 16:26:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-05-08 18:00:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Taaa a redaktor TVN to faszysta który za 20 000 zł urzadził w lesie urodziny hitlera z tortem w kształcie sfastyski. ,, Praawda" w.g prawaków. Sam podburzasz i siejesz ferment a jak ci wykazuję twoje świnstwa to próbujesz przekręcać. Nikt juz sie nie nabierze na to

luc2233
2019-05-08 20:38:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jakub z szacunkiem do ciebie,skoro nie od dziś jest w polskim prawie na tego typu działanie paragraf...to czy nam się to podoba czy nie, prawo należy przestrzegać

jakub1975wawa
2019-05-08 21:24:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Masz racje ale to w tedy działa kiedy prawo działa w sluzbie spoleczeństwa i jest jak temida ma zakrytymi oczami z powodu beztronności. Obecnie prawo jest pisowską pałka do lania nieprawomyślnych. Zaś temidzie na siłę wszczepia sie pisowskie implanty. Namawiasz mnnie do przestrzegania takiego g... ,dla samej idei dura lex sex lex ? To skrajnie durne

Jurek43115
2019-05-08 21:24:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-05-08 23:10:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-05-10 17:40:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ooo wreszcie jakiś logiczny awatar bez nawoływania do przemocy w tle

kawalrafala
2019-05-10 17:42:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-05-11 10:58:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ile razy skasował psychoprawaków. To se policz

skolard
2019-05-08 02:58:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
Kto zgasił światło
główna
Dodano: 06.08.2018, 10:55:51   przez: ma75rio1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 277Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0