lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przymus czy dobrowolność?
główna
Dodano: 11.08.2019, 23:31:42   przez: m_a_c_i_e_k_85
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 137  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
homo_sapiens
2019-08-12 01:29:22
Ocena: 27(glosow:31)-+
W teorii popieram ekonomiczne postulaty JKM. Jednak rzeczywistość jest taka, że gdyby to wprowadzić w życie, to ogromna część naszego durnego społeczeństwa przestałaby oszczędzać na emeryturę. A potem, za 20-30 lat obudziliby się z ręką w nocniku. Z roku na rok rosłaby armia emerytów bez emerytury, kierujących pretensje za swój los w stronę państwa i polityków (jak dziś część "frankowiczów"). I co wtedy? Ano nie trudno się domyślić. Pojawiłby się jakiś populista, który ogłosiłby, że sfinansuje im emerytury z budżetu państwa, jeśli dostanie władzę... i pewnie by dostał.

cavefalcon
2019-09-03 11:35:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ramzesx
2019-09-02 23:30:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzie powinni dłużej pracować, a nie jak to niektórzy, większość życia na rencie / emeryturze. Podatki płacimy ogromne, choć co niektórzy dostają zwrot w postaci zasiłku na dzieci.

mic123cim
2019-09-02 19:35:53
Ocena: -7(glosow:7)-+
idiota level Mikke, wpływy do budżetu wzrosną, bo będą np. wzrosty płac i wzrost liczby płacących składki

nicemen1
2019-09-02 13:24:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
W Afryce - 3świat jest tak jak chce Korwin gdzie jest ten dobrobyt. Ile kosztuje leczenie byle czego w Stanach? na wiele starczą wam te wasze "oszczędności"

Urbito
2019-09-02 12:16:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
A co z pieniędzmi które wplacilismy do tej pory Panie Madralo? Oddacie mi je wszystkie?

m_a_c_i_e_k_85
2019-09-03 12:17:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oczywiście te pieniądze, które ludzie wpłacali muszą być wypłacone. Umów należy dotrzymywać.

primal69
2019-09-02 11:06:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
w praktyce jakby ten naród na to poszedł to i tak kosciółkowi byscie oddali te 18tysi :) bo macie to w swoim katolickim DNA!! w chinach, stanach nie ma ZUSu!! tam albo sam odłozysz albo kupisz sobie polisę albo pieniadze przejadłes i żresz gruz! PROSTE!! SIMPLE CLEVER!! skaldke zdrowotna tez nalezy zlikwidowac!! tyle co w czasie mojego zycia poszło z moich skaldek to na tą jedna przygodę szpitalna to moglbym spedzic w kulturalnych warunkach w szpitalu niemieckim!! i dac sie pociac jak prawdziwy europejczyk a nie biedny polak!! tfu! ale wy WOLICIE MEIC MIERNIE I DO DUPY ALE ZA DARMO!!

primal69
2019-09-02 11:08:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
tylko nikt sobie nie zada pytania ile to DARMO kosztuje!! nawet nie wiecie ilu z Was byloby milionerami!! ale wy uwielbicie placic na fundusz koscielny ZUS KRUS syfiate szpitale... Kupujac polisy zdrowotne mielibyscie lepsze warunki swiadczen szpitalnych niz mozecie marzyc!!

nissin
2019-08-12 08:30:15
Ocena: -9(glosow:15)-+
"KRUL" 3% i jego nierealne populistyczne pomysly, stare jak on sam...

psykopunkz69
2019-08-12 12:52:17
Ocena: 2(glosow:16)-+
Realne, ale ty jesteś frajer i wolisz za to samo bulić 3 razy drożej, bo w ogóle nie rozumiesz otaczającego nas świata. W tym twoim świecie państwo refunduje lek, za który płaci 400zł, pomimo że zamiennik nierefundowany kosztuje 40zł. I tak refundowany lek w aptece kosztuje 15zł+400zł dopłaty, a obok na półce stoi zamiennik 40zł+0 dopłaty... Ale to dla ciebie wyższa matematyka.

nissin
2019-08-12 15:22:50
Ocena: -3(glosow:13)-+
@psyko - Korwin dalej ma tylko 3% poparcia, mimo ze pozbieral wszystkich naziolkow i zjednoczyl w "Konfederacji", polskiego badziewia...

m_a_c_i_e_k_85
2019-08-12 20:45:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Co to są naziolki?

susza89
2019-09-03 15:51:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niskie poparcie znaczy, ze ktos nie ma racji? Wg Ciebie PiS jest kompetentny bo ciesza sie wysokim poparciem? Hmm?

homo_sapiens
2019-08-12 01:29:22
Ocena: 27(glosow:31)-+
W teorii popieram ekonomiczne postulaty JKM. Jednak rzeczywistość jest taka, że gdyby to wprowadzić w życie, to ogromna część naszego durnego społeczeństwa przestałaby oszczędzać na emeryturę. A potem, za 20-30 lat obudziliby się z ręką w nocniku. Z roku na rok rosłaby armia emerytów bez emerytury, kierujących pretensje za swój los w stronę państwa i polityków (jak dziś część "frankowiczów"). I co wtedy? Ano nie trudno się domyślić. Pojawiłby się jakiś populista, który ogłosiłby, że sfinansuje im emerytury z budżetu państwa, jeśli dostanie władzę... i pewnie by dostał.

psykopunkz69
2019-08-12 05:01:16
Ocena: 0(glosow:16)-+
Zapomniałeś jednak, że populizm ma szansę tylko w demokracji, którą to Korwin wręcz pogardza. To demokracja jest powodem tych wszystkich problemów. Ludzie zawsze wybiorą tego, który się bardziej podoba.

Bru_Net
2019-08-12 08:10:49
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2019-08-12 09:26:44
Ocena: 5(glosow:11)-+
Obecny system emerytalny jest bankrutem, już dziś dopłaca się do niego z innych podatków, prędzej czy później to musi runąć bo konstrukcja ZUSu ma kształt piramidy finansowej. To przy dzisiejszej sytuacji za 20-30 lat ludzie obudzą się z ręką w nocniku. Rozwiązaniem problemu, który przedstawiasz może być emerytura obywatelska(sprawdź). Ale najważniejsze, trzeba uwolnić gospodarkę a w szczególności płace od ogromnego ucisku fiskalnego no i oczywiście odbiurokratyzować.

homo_sapiens
2019-08-12 10:13:06
Ocena: 6(glosow:6)-+
maciek - masz rację, że obecny system jest bankrutem i demografia nieubłaganie prowadzi do jego zawalenia. Dlatego nie daruję Tuskowi jednej rzeczy - rozwalenia OFE. Może nie było to idealne rozwiązanie, ale krok w dobrym kierunku.

homo_sapiens
2019-08-12 10:15:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
psy - a co proponujesz w zamian demokracji? Każdy znany system sprawowania władzy jest źródłem jakichś problemów. Jak nie jednych, to innych.

Leszy
2019-08-12 11:00:41
Ocena: 2(glosow:8)-+
Bru_net: "pozwoli"? JKM nie będzie jako "krul" miał władzy nad tymi istotami aby im na coś pozwalać lub nie pozwalać. Niezaradne istoty umrą z własnej woli lub zostaną wsparte - bez przymusu i dobrowolnie - przez osoby litościwe, w sposób uczciwy i wydajny, w przeciwieństwie do tego co robi państwowy system wspierając ich w sposób nieuczciwy i niewydajny.

hamman
2019-08-12 11:49:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Drogi sapiens. Ryży Król rozwalając OFE zaszkodził tylko OFE. Banki biorące część składek i tak (poza drobnym procentem, którym mogły poobracać na rynkach) były zmuszone kupować za nie obligacje, a te wiadoma rzecz państwo ostatecznie musiało by wykupić z procentem. Tak wiec mechanimz był fajny za Millera, kiedy OFE brały od ludzi w zasilały państwową kasę, ale za Tuska już trzeba było oddać.

psykopunkz69
2019-08-12 12:43:32
Ocena: -3(glosow:7)-+
Wszystko będzie lepsze od "idiokracji". I nauczcie się wreszcie, że świat nie jest idealny, i nigdy nie będzie. Państwo nam tylko przeszkadza. Wszystko co mógłbyś zrobić sam, państwo zrobi zatrudniając 3 osoby, którym trzeba dać pensję. A skąd wsiąść na te pensję? Trzeba zabrać Tobie, i tak zamiast 100zł, które mógłbyś podarować np. fundacji, to państwo zabierze ci 150zł, a do potrzebujących dotrze tylko 70zł.

psykopunkz69
2019-08-12 12:56:29
Ocena: -5(glosow:9)-+
Bru_Net, wiesz, jakbyś od czasu do czasu poczytał jakieś książki o ekonomii, to nie zadawał byś takich głupich pytań. Kiedyś znaleziono szczątki jakiś człekopodobnych, żyjących ze 100tys lat temu. Odkryto, że jeden z nich prowadził drugiego, bo ten drugi złamał nogę, rozumiesz? Już przodkowie ludzi posiadali taką cechę, której brakuję wam, socjalistom. Tą cechą jest współczucie.

homo_sapiens
2019-08-12 13:10:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
psy - historia świata pokazuje, że "idiokracja" wcale nie jest najgorszym systemem. Choćby z tego powodu, że w ogromnej większości społeczeństw ludzie (a zatem i władza) są przeciwni prowadzeniu wojen, co udowadnia przykład Europy po II w. św. To, co piszesz o "przeszkadzaniu państwa" nie ma nic wspólnego z demokracją. To efekt socjalistycznej polityki gospodarczej. Nie każde państwo demokratyczne prowadzi taką politykę. A to zależy głównie od kultury i świadomości danego społeczeństwa. Fakt, że polskie społeczeństwo dobrych nadziei nie rokuje.

m_a_c_i_e_k_85
2019-08-12 14:01:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
Karol Marks stwierdził, że aby zbudować socjalizm wystarczy wprowadzić demokrację i większość ten socjalizm zbuduje. Bo większość lubi ,, za darmo,,

Bru_Net
2019-08-13 07:54:02
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2019-09-02 11:48:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psykopunkz69
2019-09-04 20:17:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hehehe... Od 18 dni, w sumie od 20, nikt tu nic nie napisał, a ty radzisz koledze, by ze mną nie dyskutował. Ja jestem idiotą? ... Skoro już to pisze to spójrz, Bru_Net ja tam napisałem "wSiąść" nie "wZiąśc", to przez autokorektę, wybacz. Gdybyś więcej czytał to byś zauważył.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Dla kolegi pytam ...
Pasowałoby jako dodatkowa scena do filmu Dzień Świra.
główna
Dodano: 04.06.2018, 18:16:32   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 142Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0