lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 02.05.2020, 08:20:19   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 181  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
laser81
2020-05-02 11:58:17
Ocena: 13(glosow:17)-+
7 dzieci razy 500 to daje 3500 miesięcznie. to na rate za duze mieszkanie starczy i na komputery.

leszek951
2020-05-11 20:13:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pieprzone tempaki, a jak z dziada pradziada mieli gromadę dzieci, to nasi przodkowie bylki gosrsi, coś wam się w Łebie przewraca, odpierdolacie się, i zmieniaj świat od siebie, to czemu bogatych nie jedziecie co mają 10 pokoi parę domów i nie mają dzieci, walcie się cwaniaki komputerowe, żal mi was i waszych starych, że splaodzili ludzi gorszych od tych co ich jedziecie, jak jesteś modry znajdź dobre rozwiązanie.

krochmal
2020-05-11 09:35:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Takie niedojdy tylko to więzienia. Dostali 500+ na każde dziecko 4 lata. Uwaga dla nierobów! Będzie matematyka. 500x12 miesięcy x 4 lata = 24.000 PLN. Razy 7 dzieci = 168.000. Przez ten czas mogli dzieciakom kupić chyba za to po komputerze (800 PLN wystarczy na laptopa do szkoły i zabaw) oraz kupić za gotówkę mieszkanie w mieście do 100.000 ludzi.Nie w centrum miasta ale z 3 km od centrum już tak. 80 metrowe mieszkanie na luzie. Jak nie potrafią ich wychować i nie wiedzą co zrobić z dzieciakami to powinni być kastrowani i do więzienia. Szyć maseczki, fartuchy ochronne itp. Dzieciaki pod opiekę

oloff
2020-05-10 20:46:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

shpack
2020-05-10 12:45:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kupiec12
2020-05-10 10:02:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

frajerzynawiosce
2020-05-10 09:54:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rodzice w dupcingu tak się zatracili ze ich pociechy muszą karmić i ubierać sąsiedzi. A przy takich wzorcach bombelki za kilka lat przyjdą po socjale dla swoich brajankow. Takim sposobem będę do późnej starości pracował na ich utrzymanie.

frajerzynawiosce
2020-05-10 09:40:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

susza89
2020-05-10 08:48:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nikomu by nie przeszkadzalo jakby mieli nawet i 15 dzieci gdyby nie fakt, ze to my jako podatnicy sponsorujemy tych mniej odpowiedzialnych ludzi. Powinno sie zmienic polityke zasilkowa na uczciwsza czyli zadnych zasilkow, dla nikogo i bez zadnych wyjatkow. Byloby po problemie. No, ale Polacy glosuja na socjalistow z PiS/PO wiec maja to co chcieli czyli biede i bezprawie.

lukasz111183
2020-05-10 09:38:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
Teoretycznie te 15 dzieci zasponsoruje Ci emeryturę, mówię teoretycznie bo pewnie w takim domu roboty się nie nauczą

martin987
2020-05-10 09:57:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

joannaznakk
2020-05-10 10:08:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
Lukasz w takim domu roboty naucza sie najpredzej bo zadna matka ani ojciec nie da rady zrobic wszystkiego dla 15 dzieci. Realia sa takie ze te starsze zajmuja sie mlodszymi, a jak ida do pracy to pomagaja z utrzymaniem domu. Odpowiedzialnosci ucza sie duzo szybciej niz rozpieszczony jedynak ktory mysli ze swiat kreci sie wokol niego a mama ma wszystko podac.

susza89
2020-05-10 11:03:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
lukasz111183 masz racje (zakladajac ze 15 dzieci bd pracowac), ale obecny system emerytalny jest do wymiany. Lepsze i uczciwsze rozwiazanie to kazdy pracuje na siebie, a nie jak ma to miejsce teraz: na obecnych emerytow. Moje pokolenie przez to np nie ma co liczyc na emeryture bo kazdy z Polski ucieka na zasadzie ostatni gasi swiatlo i na mnie juz nie bd mial kto placic. Troche to nie fair biorac pod uwage, ze ja place skladki, z ktorych nigdy nie skorzystam nie sadzisz? No, ale znowu POPIS nie zamierza reformowac tego systemu. Pozostaje jedynie dolaczyc do reszty i uciekac puki jeszcze mozna.

gruzawik
2020-05-10 13:38:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
martin, różnica jest taka, ze UK na to stać. DO CZASU...

gruzawik
2020-05-10 15:03:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
zamiast poznawać świat, korzystać z bycia dzieckiem, mają niańczyć następnego bachora mamusi. pasjonujące, w pewnym wieku... nauka obowiązków domowych nie zalezy od ilości potomstwa, tylko od determinacji rodziców:)

joannaznakk
2020-05-10 15:30:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Takie jest zycie, i nawet jesli w domu jest tylko 2 dzieci to i tak to starsze czasem musi przypilnowac mlodszego. Zaden koniec swiata, i o jakim poznawaniu swiata w ogole mowa - telewizja i internet?Bez rodzenstwa nuda i w dziecinstwie i pozniej rowniez. Koledzy sa zawsze tylko do czasu.

gruzawik
2020-05-10 17:27:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
przy stadzie nie ma mowy o od czasu do czasu. czyli co? zamiast siedzieć przed kompem, lepiej jak wq.ącym rodzeństwem się zajmować, żeby mamunia miała czas jeszcze dostrugać?

myroff
2020-05-10 07:37:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Weź Niepierdol

DonaldDrumpf
2020-05-10 06:10:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
Za robienie gówniaków powinno się płacić. Pozwolenia, jak kiedyś w Chinach, tylko płatne. 100 tys zł za sztukę. Dla normalnych ludzi to nie problem, przy kosztach utrzymania bachora to też żaden wydatek, a patologia mnożyc się nie będzie i po problemie, koniec pasożytów na 500+.

vacarius
2020-05-10 05:25:35
Ocena: 1(glosow:9)-+
Prawaki są jak cyganie. Sami nie potrafią utrzymać swoich dzieci.

pavo79
2020-05-10 09:19:50
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2020-05-10 03:29:10
Ocena: -10(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bru_Net
2020-05-10 08:24:47
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2020-05-10 08:49:21
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2020-05-10 10:00:22
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bru_Net
2020-05-10 10:35:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2020-05-10 12:59:57
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-05-10 13:36:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja, żeby daleko nie szukać, mam mniej wspólnego niż ta cała banda z piotrowiczem i kaczyńskim na czele :)

oloff
2020-05-10 21:16:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-05-10 21:28:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie ma głupich, mam ciekawsze zajęcia w zyciu. po prostu znaleźć kogoś, kto mniej ma wspólnego z komuną niż ta banda nietrudno.

oloff
2020-05-10 21:40:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-05-10 22:06:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
już zasuwam na wiocha pl nazwiskiem i imieniem, pesel sobie z poczty weź... sprawdzacz się znalazł. zacznij od obecnych, a potem znajdź bardziej skomuszałych, szybko skończysz.

oloff
2020-05-11 18:47:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bronkobill
2020-05-10 00:12:33
Ocena: -6(glosow:10)-+
Jest jeszcze takie coś jak wybór.Ktoś chce mieć 7 dzieci to ma ktoś inny nie chce mieć dzieci to nie ma.Ale to po ukończeniu dzisiejszych szkół trudno zrozumieć.Tak najtrudniej zrozumieć i zaakceptować że ktoś inny może mieć wybór.To boli dzisiejsze pokolenia bo oni jedyny wybór jaki znają to A B C na teście resztę wybiera za nich państwo i rodzice.

gruzawik
2020-05-10 00:26:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
a jak kto wybrał mieć 7, to niech je teraz utrzyma. masz rację, szkoła nie uczy, że wybory mają konsekwencje. dlaczego dzieci ludzi co dokonali różnego wyboru mają mieć tak samo?

bronkobill
2020-05-10 00:39:24
Ocena: -8(glosow:8)-+
Ten kto wybrał że dzieci mieć nie będzie niech nie ma pretensji leżąc w szpitalu na szpitalnej diecie że nie ma mu kto przynieść coś do jedzenia czy czystą piżamę i musi liczyć tylko na państwo.

gruzawik
2020-05-10 00:44:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
a ktoś ma?

gruzawik
2020-05-10 00:45:49
Ocena: 4(glosow:6)-+
a jak wybrał(?) mieć 7, to niech te dzieci wiedzą, jakie są konsekwencje, i niech to ubóstwo będzie dla nich przestrogą.

oloff
2020-05-10 03:32:25
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DonaldDrumpf
2020-05-10 06:08:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
Stary komuch olof napisał co w życiu zna - zapita patologia ze stadem niemytych gówniaków kisząca się w małej norze, w przerwach bycie branym od tylca przez ciapaków. Życie starego katokomucha głosującego na pis opisane jednym zdaniem.

joannaznakk
2020-05-10 07:40:46
Ocena: -3(glosow:7)-+
Dyskusja niedojrzalych ludzi ktorzy boja sie dzieci bo to oznacza przerazajaca odpowiedzialnosc i koniecznosc dzielenia sie zabawkami...Mnostwo rodzin wielodzietnych wychowalo swoje pociechy na porzadnych ludzi i "komputer dla kazdego"nie byl zadnym wyznacznikiem powodzenia w rodzinie. Takie to dziecinne wytykac kogos palcami za to ze ma mniej nic nie znaczacych gadzetow...

oloff
2020-05-10 08:53:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

FED0RA
2020-05-10 09:25:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
Idąc Twoim @bronkobill, tokiem myślenia, to dzięki mnie, płacącej w podatkach na utrzymanie Twoich dzieci, masz w szpitalu czystą koszulę.

Samael29
2020-05-10 09:46:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
@gruzawik tylko że to ubóstwo polaków to też wina rządzących a dają plusy by utrzymać sie przy władzy po czym dalej będą robić to co robili, jeszcze chwila i bankructwo, pewnie dla ciebie to wina ojca tych 7 dzieci ale popatrz na to h t t p s://www.glosgminny.pl/tusk-chce-odebrac-polsce-dotacje-unijne/ czy to też wina tego ojca ??? ale lepiej czepiać sie ludzi którzy nie zawinili a prawdziwych sprawców zostawić w spokoju.....

gruzawik
2020-05-10 10:49:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
trzeba było zrobić 2-3 szt, i spokój.

RamboStallone
2020-05-10 11:46:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
@oloff ty Patologie masz od urodzenia z tego co widać po twoich niby dyskusjach ty nie masz pojęcia co te słowo znaczy a chcesz coś tam robić w tym znaczeniu 🤔🤔🤔Od tyłu to cały czas cię zapinają 🐖🐖🐖pisorskie Patologio🤣🤣🤣🤣

oloff
2020-05-10 12:54:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-05-10 14:37:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
już rozdana dzieciorobom.

bronkobill
2020-05-10 16:59:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ludzie są coraz głupsi i to tu wyraźnie widać.Chcą by szanowano ich wybór a jednocześnie nie szanują wyborów innych osób.No i te teksty ja utrzymuję ja płacę na nich.Wzieli kredytów na 40 lat do tego kilka konsumpcyjnych i drą ryje że coś utrzymują.Tak utrzymujecie banki a nie rodziny wielodzietne.

gruzawik
2020-05-10 17:29:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
alez szanuję, dopóki nie odbywa się moim kosztem. nie mam kredytu. nie pij tyle, za robotę się weź.

gruzawik
2020-05-10 23:47:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
bronki można, ale z umiarem:) jak kto wziął kredyt, zeby mieć gdzie się podziać z dziećmi, to je właśnie głównie utrzymuje, mozna spłacać szybciej przecież. ta usługa ma swoją cenę. trudne? teraz się skup: nie ma darmowych obiadów. jesli ktoś dostaje , to dzieje się to czyimś kosztem. uczciwa płaca za uczciwą pracę, a nie jałmużna, na te biedne robaczki, daj pan, daaaj... jak się chce mieć dużo, to jeśli definitywnie kogoś nie stać, bo z domu i tak bogaty w razie Wu, to jak nóżka się powinie, to będzie na czyjś koszt, jak się nie obrócić. dużych rodzin planowo jaki %? wie ktoś?

bronkobill
2020-05-10 00:10:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Cave_Canem
2020-05-10 00:08:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po trzecim zrobiłbym sobie wazektomię.

bibibub
2020-05-09 22:23:01
Ocena: -11(glosow:25)-+
Jesteście gnojami! 7 dzieci w wieku szkolnym znaczy że były zrobione zanim 500+. Więc powstały z miłości. Nie nam zaglądać do łóżka i domu innych. Jeden komputer max dwa w takej sytuacji jest odpowiedzialny, odzywają się tu ludzie co dzieci nie mają I myślą że komputery ważniejsze od dzieci. Bardziej chore by było gdyby było 7 komputerów.!!

lalecznik
2020-05-09 23:42:36
Ocena: 9(glosow:9)-+
Jest te 500+. Zatem psim obowiązkiem rodziców jest za te pieniądze kupić tyle komputerów, aby dzieci mogły robić lekcje. I nie ma żadnych wymówek. A jak nie, to znaczy że właśnie ci rodzice są tymi gnojami. Zajęcia można robić na tablecie. 500 zł wystarczy. Komputer nie musi być super nowy. Kilku letni z Windows 7 nie kosztuje dużo.

gruzawik
2020-05-09 23:51:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
a może mają, tylko w rozsądnych ilościach, na jakie mogą sobie pozwolić bez wyciągania łapy po prośbie? 7 komputerów to chore, ale 7 dzieci to nie? z miłości można się truć również, nie oznacza to, że to jekieś chwalebne czy rozumne. proszę sobie miłość uprawiać na własny koszt.

joannaznakk
2020-05-10 07:44:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dokladnie, 7 komputerow to troche dziwne nawet jesli jest 7 dzieci w domu. Dwa, trzy w zupelnosci wystarcza. Wazniejsze sa przybory szkolne, zeszyty i podreczniki. Ja mialam tylko jedna siostre ale wiele rzeczy kupowano nam do podzialu, mimo ze stac bylo kupic 2 sztuki. Farby, flamastry, kredki, plastelina, zabawki, pilka - ze wszystkiego korzystalysmy wspolnie i nikomu nie przyszlo do glowy ze biede mamy. Normalne ze w rodzinie ludzie korzystaja z tych samych rzeczy.

joannaznakk
2020-05-10 07:52:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
Powiem wiecej, pewne rzeczy musielismy miec do spolki z dzieciakami sasiadow. Bo wspolnie bawilismy sie cale lato. Jedna matka kupowala 3 metry gumy do skakania a druga kupowala pilke, byla jedna skakanka na 4 dzieci. I to bylo dla wszystkich do grania. Piaskownica tez byla jedna na dwa podworka. Owszem mozna bylo posadzic kazde dziecko w jego pokoju z jego wlasnymi zabawkami i mowic o dobrobycie. Ale to nie byloby udane dziecinstwo i nic dobrego z nas by nie wyroslo. Nie sztuka nakupowac pierdylion gadzetow i popisywac sie kto ma wiecej.

gruzawik
2020-05-10 10:52:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
ale dostrzegasz ważną różnicę: nikt ręki żebraczo nie wyciągał. nie hańbi ubóstwo, hańbi roszczeniowość.

joannaznakk
2020-05-10 13:35:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Slusznie. W Skandynawii samotna matka otrzymuje duzo pomocy od panstwa. Ale zasilki sa wyzsze jesli matka pracuje na pol etatu niz jak nie pracuuje wcale. W ten sposob pomagaja ale i zmuszaja do pracy.

gruzawik
2020-05-10 14:54:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-05-10 15:07:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
słusznie czynia, rzecz w nie w tym, ile ktośtam dostaje, tylko w tym, ile dostaje zarabiający na to pracujący i jaka jest różnica. niech będzie i po 1k+, jesli bym dostawał 10k za pracę. musi być znacząca różnica, inaczej lęgnie się patola. wtedy człek uczciwie na siebie robiący okazuje się niedostosowanym społecznie durniem, skoro jego sąsiad leżąc dostaje niewiele mniej.

gsk08_15
2020-05-02 12:09:27
Ocena: 5(glosow:7)-+
Mnie moje Babcie, choć z różnych środowisk pochodziły, zawsze mnie uczyły. Nie patrz na to co jest w czyim garnku. Nigdy nie licz na drapane.

laser81
2020-05-02 11:58:17
Ocena: 13(glosow:17)-+
7 dzieci razy 500 to daje 3500 miesięcznie. to na rate za duze mieszkanie starczy i na komputery.

joannaznakk
2020-05-10 07:56:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wielodzietnosc byla o wiele bardziej popularna zanim bylo 500+. I ludzie dawali rade, dzis sa dorosli, kazdy pracuje na siebie i oprocz pracy, ma jeszcze wielka wigilie i wielka rodzine. Sa plusy wielodzietnych rodzin ktorych nie kupi sie za zadna kase. Gorzej jesli jest patologia, alkohol itd. Ale to moze byc tez przy jednym dziecku i tragedia taka sama. Ale to nie dzieci powoduja ze dorosli na psy schodza.

gruzawik
2020-05-10 17:40:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
są też minusy, których żadną kasą nie wyrównasz.

dorix
2020-05-02 10:16:34
Ocena: -11(glosow:13)-+
Czyli żeby "zrobić" dziecko należy najpierw przekalkulować czy zapewnimy mu komputer - o tempora...

a80siwy
2020-05-02 11:12:13
Ocena: 5(glosow:21)-+
trzeba zobaczyć czy cię na nie stac a póxniej nie wyciągać łapek bo dej... bo się nalezy... bo bombelek.... a won do roboty takich tumanów powinno się sterylizować 7 dzieci w 2 pokojach??????

joannaznakk
2020-05-09 22:50:50
Ocena: -2(glosow:8)-+
Rodzice na starcie moga miec swietne zarobki a po 10 latach stracic prace i popasc w dlugi. W Polsce to bardzo prawdopodobne, brak jakiejkolwiek stabilizacji i pewnosci na przyszlosc. Przy chrzcinach moze stac na laptopy a po komunii nie ma na chleb.I co wtedy? Wsadzic te dzieci matce do brzucha?

gruzawik
2020-05-09 23:55:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
do beczek z fosforem. zakładanie, że zawsze będzie tak fajowo to głupota. już widzę te rodziny ludzi dobrze zarabiających, takie wielodzietne... szczególnie w kraju którego drugą nazwą jest brakpewnościjutraistabilnosci. i owszem, należy przekalkulować, czy nas na dziecko stać, wchodzi w to pokój np., czy komputer. nie trzeba? o tempora, o mores...

twister35
2020-05-10 00:00:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
@joannaznakk Trudno nie popaść w długi jak się zrobiło się 7 dzieci. Sama twierdzisz ze Polska to kraj bez stabilizacji i pewności przyszłości więc kto mający trochę oleju w głowie puka siebie siódemkę dzieciaków żyjąc w takim kraju?

joannaznakk
2020-05-10 07:47:24
Ocena: -3(glosow:3)-+
@twister. Zacznijmy od tego ze nie wiem dlaczego akurat siodemka zostala wybrana na liczbe dyskusyjna. Jakby to jakas normal byla. Generalnie w dzisiejszych czasach, trojka dzieci to juz uznaje sie za rodzine wielodzietna i rownie szybko mozna popasc w problemy finansowe. Nie dlatego ze dzieci tyle kosztuja a dlatego ze wymagaja duzo czasu, ktorego nei mozna na prace poswiecic. Niemniej w czasach braku stabilizacji, ludzie nadal chca zyc normalnie.

joannaznakk
2020-05-10 07:48:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bo nie o to chodzi zeby przestac zyc, zakladac rodziny, i chodzic jak te baranki na postronku rzadzacych a o to zeby nam te stabilizacje zapewnic. Wielodzietnosc nie stoi na przeszkodzie w tym. Rzad stoi na przeszkodzie i ich zla wola.

KowaI
2020-05-10 08:49:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
joannaznakk. I jak zwykle te same gadanie. Po pierwsze to nie rząd jest twoim pracodawcą i rząd nikogo nie zatrudnia. Jeżeli masz odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenia to z pracą nie ma żadnego problemu. Stabilizację wypracowujemy sobie sami. Tylko socjaliści jak obecnie rządzący myślą inaczej.

joannaznakk
2020-05-10 10:13:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Rzad stwarza warunki dla pracodawcow do zatrudniania. Jesli myslisz ze rzad nie kieruje gospodarka to sie grubo mylisz. Politycy decyduja o tym jakie stawki sa ludziom placone, jakie sa koszta zatrudnienia, jak wyglada sluzba zdrowia, szkolnictwo, i kieruja calym krajem. Dlatego mowimy o nich wladza. Owszem nie sa od tego zeby utrzymywac ale tym ktorzy chca pracowac i pracuja, wystarczajaco duzo klod pod nogi klada. I pracownikom budzetowki i prywatnym przedsiebiorcom. Gdyby pracowitosc wystarczala do sukcesu to dzieci pracujace w chinskich fabrykach byly by milionerami...

gruzawik
2020-05-10 10:54:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli, choć rządy mamy do d.py, to i tak nastukamy ile c.pa wytrzyma, a potem niech się martwi kto inny. ogarniesz 5szt? ja nie, więc 5 nie robię. proste?

joannaznakk
2020-05-10 15:35:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nikt inny poza rodzicami sie nie martwi, jak jest piecioro dzieci. Wielodzietnosc to nie jest cos nowego, dawniej to byla norma a teraz z jakiegos powody kojarzy sie z patologia. Moze powiedzmy jasno ze boli to ze ktos dostaje zasilek i juz nie obchodzi ze za 500zl to sobie mozna na tydzien jedzenia kupic a nie dziecko wychowac. Ludzie zachowuja sie jakby nie wiadomo jakie wysokie te zasilki byly, przeciez nikt sie z tego nie wzbogaci.

joannaznakk
2020-05-10 15:39:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poza tym, podobnie jak wiekszosc Europy, nie mamy problemu z wielodzietnoscia, a wrecz przeciwnie. Narod wymiera stopniowo, i w madrzejszych krajach wspiera sie rodzicow zamiast zniechecac do posiadania dzieci. Sa dlugie urlopy macierzynskie, dodatki, tansze i dluzej otwarte przedszkola itd. Gromi sie pracodawcow ktorzy zwlaniaja ciezarne pracownice, zeby mogly wrocic do pracy i na te dzieci zarobic. W Europie jest polityka prorodzinna bo rozumieja co sie dzieje i patrza w przyszlosc. A u nas jak ktoos chce miec duza rodzine to patologia. Sam utrzymuje ale tez patologia bo 5 dzieci.

gruzawik
2020-05-10 17:33:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
to sprawdź, jaka była śmiertelność dzieci i poziom życia, właśnie dlatego, że 5 było. jesli rodzice nie domagają się, by ktoś jeszcze się martwił, to ok, ale tu właśnie zachodzi inna sytuacja. jak sam(ale czy na pewno?), to nie problem. zasiłki nieduże, ale pensje też.

gruzawik
2020-05-10 17:35:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
wymiera? a sprawdź ludność Europy 50 lat temu i teraz. albo 100. albo 150. jaka liczba by satysfakcjonowała i uznana została za właściwą i dlaczego?

gruzawik
2020-05-10 18:19:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
mylisz prorodzinność z pronatalizmem, efekt tego jest taki, że rośnie następne pokolenie beneficiarzy, co dziedzicznie już do żadnej roboty się nie wezmą. bo i po co? sam? a jak godzisz opiekę, edukację i pracę? doba się rozciąga, czy mniej czasu/dziecko wypada? hodowla owszem, ale wychowanie to już trudniej. póki ręki po benefity nie wyciągasz, to nic mi do tego. sprawdź statystyki, poczytaj fachowców, temet jest wałkowany od dawna, niby liczby nie kłamią, i wielodzietność jakoś bardziej wśród niskodochodowych popularna, i późniejsze osiagnięcia dzieci gorsze.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Boją się, że tu pójdą do pierdla, więc tam idą po
  •  Prawdziwy
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Brawo dla tego ptaka
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:36:12   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0