lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 09.05.2020, 14:54:48   przez: Gordon72
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 99  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(128)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
polski_niewolnik
2020-05-11 16:14:03
Ocena: 10(glosow:20)-+
Stop making stupid people famous.

max1959
2020-05-21 21:33:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pamiętajcie, że to nie jest taka szczepionka jak na odrę.

gruzawik
2020-05-27 11:43:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo nie jest na odrę.

max1959
2020-05-21 21:29:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Akurat w tym jednym się z nią zgadzam.

piter783
2020-05-13 17:56:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Proszę by spełnić prośbę pani Edyty i ją rozstrzelać. Głupich i tak nie zabraknie.

megator
2020-05-12 09:09:11
Ocena: -2(glosow:8)-+
Chcesz szczep się ale nie zmuszaj innych do tego...

gruzawik
2020-05-12 11:18:40
Ocena: 2(glosow:8)-+
to nie szczep się, tylko mieszkaj w jaskini przy tym, spij na gałęzi i podcieraj się łopianem, a nie miedzy cywilizowanych ludzi leziesz.

gruzawik
2020-05-12 12:53:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
dla równowagi opowieściom o ciężkich skutkach szczepień, skoro tak zachęcasz: z racji pracy szczepiony jestem jak prosiak, co kilka lat. nic mi od tego. ani rumienia nawet. za to ugryziony przez typka z wzwB potwierdzonym tylko mi przeciwciała podskoczyły, zamiast mnie do pudełka w meczarniach poskładać. nikomu się nie udało udowodnić powiązania szczepień z niedorozwojem, autyzmem itp. wrzask o autyzmie i rtęci ok. 97' spowodował wycofanie w USA wszystkich preparatów zawierających ją. no i co? no i nic się nie zmieniło: rośnie jak rosło... długo tak można brednie dementować. krew w piach...

zenontelefon
2020-05-16 09:59:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
gruzawik - co więcej: nikt z antyszczepionkowców takich badań nie prowadzi. Robią tylko, jak to ujął scifun na YT, resercz w internecie. Ostatnio deklarowano 500 000 przypadków paraliżu dziecięcego po szczepionce polio w Indiach. Liczą na to manipulanci, że nikomu nie chce się indyjskich rządowych memoriałów po angielsku czytać. Mnie się chciało. Żeby otrzymać pół miliona sparaliżowanych dzieci, należy podać ponad 3,849 miliarda szczepionek. W Indiach jest 1,3 miliarda ludzi. Dorosłych, dzieci i starców. Nie wiem, czy w całej Azji jest 4 miliardy dzieci. Chyba nie.

gruzawik
2020-05-16 10:34:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
watpię, czy na całym świecie by się znalazło. takie tam, opowiastki z d.py wydłubane... :)

myhyhyhy
2020-05-12 05:52:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak się kogoś nie lubi i chce się zrobić mu na złość, to się udaje że się nie rozumie jego żartów. To tak jak uciszanie rozmowy kiedy ktoś wchodzi do pomieszczenia. Boisz się "zarazy"? Żryj mydło, będziesz bezpieczny.

prochu36
2020-05-11 19:06:08
Ocena: -4(glosow:6)-+
Co za TUMAN.

gruzawik
2020-05-11 18:57:23
Ocena: 1(glosow:9)-+
mój wujek się umył, poszedł do baru, gdzie dostał w łeb i umarł. jakby się nie umył, toby go do baru nie wpuścili, więc zmarł od mycia:) i weź się z antyszczepionkowców nie śmiej...

cichy_obserwator
2020-05-11 18:42:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cichy_obserwator
2020-05-11 18:39:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-05-11 18:16:11
Ocena: 0(glosow:8)-+
jak to jest: jak wózek do mechanika prowadzi, to słucha go w pokorze, płaci, w reke całuje, bo jak zacznie się mądrzyć, to go mechanik wyprosi. a immunolog, wirusolog-co drugi, bo w ynternecie przeczytał!

zenontelefon
2020-05-16 10:39:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kłopot jest taki, że antyszczepionkowców, foliarzy czy płaskoziemców nie przekonasz. Oni nie mają poglądów ani tym bardziej wiedzy ale za to gigantyczne pokłady niechęci.

PietroKor
2020-05-11 17:53:22
Ocena: 4(glosow:22)-+
Moja siostra rozwijała się normalnie. Gdy dostała szczepionkę przeciwko odrze, miała wtedy około roku, rozwój umysłowy natychmiast zahamował. Skończyła szkołę specjalną, z trudem mama nauczyła ją czytać, ale liczyć już nie. Cały czas wymaga opieki. Pomocy ze strony tzw. państwa żadnej. Chcecie się szczepić to wasza sprawa, ale dlaczego wyzywacie przeciwników szczepień? Życie jest moje i moja decyzja. Jeśli szczepionka jest dobra to was ochroni. Przeciwnicy szczepień dlatego są przeciwnikami, bo są świadomi tego co jest w składzie szczepionek. Mądry pyta a głupiec wyzywa.

gruzawik
2020-05-11 18:03:10
Ocena: -1(glosow:15)-+
a co jest w szczepionkach? nie twoje, tylko twoich dzieci. gdyby nie była szczepiona, to by na tą odrę umarła. potrafisz przewidzieć, ze akurat u twojej siostry wystąpi taki efekt? potrafisz podać inny fakt prócz koincydencji czasowej uzasadniający kojarzenie zatrzymania rozwoju ze szczepieniem?

tomic1
2020-05-11 18:39:39
Ocena: 1(glosow:11)-+
Wszystkie leki mają skutki uboczne. Szczepionki też mogą takie skutki nieść. Problem polega na tym, że choroba Twojej siostry nie musiała być wynikiem szczepienia (choć się zeszła w czasie) i prawdopodobnie nikt nie udowodnił, że była. Przyjęliście za pewnik, że to od tego. Opóźnienia w rozwoju umysłowym często wychodzą dopiero po jakimś czasie od porodu. Piszesz, że mądry pyta. Owszem tak jest, ale mądry zastanawia się jeszcze kogo pyta! Różne fora antyszczepionkowców to nie są eksperci. Nie szczepienie natomiast stwarza o wiele większe ryzyko dla zdrowia i tego człowieka i jego otoczenia.

onogrzmot
2020-05-11 21:14:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie, glupiec zadaje to samo pytanie po raz setny bo jemu sie odpowiedz nie podobna.

PietroKor
2020-05-11 22:50:06
Ocena: 6(glosow:10)-+
@ gruzawik, tomic1: zmuszanie do szczepień przy skutkach ubocznych to gwałt na naszej wolności. Dlatego mam wielki szacunek dla antyszczepionkowców, gdyż oni mają jeszcze w sobie poczucie wolności. Natomiast wszyscy akceptujący łamanie prawa do niej, przez tzw. szczepienia obowiązkowe. to już niewolnicy. To jest moje życie i to ja decyduję jakie ono będzie. Nikomu nie bronię szczepienia, bo jestem wolnym człowiekiem. Człowiek zniewolony zgodzi się na wszystko, nienawidzi wolności i atakuje tych, którzy tę wolność w sobie jeszcze mają. Widać to wyraźnie w tej dyskusji.

gruzawik
2020-05-11 23:21:30
Ocena: -3(glosow:7)-+
nie ma wolnosci bez odpowiedzialności. o swoim możesz decydować, o dzieciach nie, z obowiązkiem szkolnym masz tak samo. atakuję ludzi, którzy zagrażają zdrowiu, życiu i dobrobytowi innych w imię swawoli, bo inaczej tego nie nazwę.

gruzawik
2020-05-11 23:43:39
Ocena: -5(glosow:7)-+
faktycznie, czego się człowiek dowiedział, tego już się oddowie, to rodzaj zniewolenia:) nie ma powrotu do dzieci znajdowanych w kapuście, Mikołaja czy innych bredni lukrowanych. nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań, teraz spytam wprost: skąd ci do głowy przyszedł taki skutek tego szczepienia? sam wymóżdżyłeś? wartoby uprawdopodobnić... bo wszystkie antyszczepionkowe doniesienia po kolei lądują w kuble na brednie, aspiryna nie to żeby przymusowa, ale na każdej półce, a umrzeć mozna... odpowiedz na jedno z moich pytań, a nie się żalisz, że się śmieją jak głupoty powtarzasz po atencyjnych q

gruzawik
2020-05-11 23:46:59
Ocena: -3(glosow:7)-+
wolności się zachciało: a jaką odpowiedzialność zamierzasz ponieść za śmierć tytułem choroby zakaźnej, na którą nie zaszczepiłeś dzieciaka? jaką za śmierć innego, któremu sprzedał? zechcesz odszkodowania od typka, którego nieszczepiony dzieć podał twojemu?

gruzawik
2020-05-12 00:21:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
to nie gwałt na wolności, tylko cena za wygodę i bezpieczeństwo. z podobnych powodów studnie musza się znajdować w odpowiedniej odległości od sra...czy. i na ulicy nie wolno, choć to przymus jest i niewola okrutna. wszystko ma skutki uboczne, żebyś pękł, to nie patatajalnia, tylko życie. hiszpanki mało było? drżyj, młodzieńcze(sądząc po idealizmie), bo jak ospy uzyć komu do łba strzeli, to się poskładasz, bo uznano za wymarłą, i ciebie już nie zaszczepiono. ciekawe, jak zważysz wtedy ryzyko: poczytasz w interneciku, czy fałdów nad bio- i chemią przysiądziesz...dorosły, wolny, rozumny.

taltos
2020-05-12 10:28:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zenontelefon
2020-05-16 10:09:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przedstaw jakieś wiarygodne i naukowe badania, to pogadamy a nie własne (albo i nie własne) wolnościowe przekonania. Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna moje bezpieczeństwo. Twoja siostra mogła mieć genetyczny defekt, która objawiał się zahamowaniem wzrostu i rozwoju. Wystarczy, że pobierana w 3 dobie po urodzeniu krew na choroby tarczycy i fenyloketonurię wylądowała nie tam gdzie trzeba i masz to, co się jej przydarzyło. Zatem proponuję Ci nie mieć dzieci, bo jest całkiem spore prawdopodobieństwo, że przekażesz swoje zdegenerowane geny dalej bo jesteś nosicielem.

mauser
2020-05-11 17:47:24
Ocena: 3(glosow:11)-+
Brawo dla tej Pani za odwage. Popieram.

gruzawik
2020-05-11 18:27:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
ja nie miałbym tyle odwagi, żeby mydło jeść...

Samael29
2020-05-11 23:15:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
widze że jesteś na tyle inteligentny że nie umiesz wyłapać zwykłej ironii XDDD ja jestem zdania że każdy powinien sam decydować o sobie i nikt nie powinien nikogo do niczego zmuszać a już napewno nie do wstrzykiwania nie znanej substancji do swojego ciała

gruzawik
2020-05-11 23:23:00
Ocena: -2(glosow:6)-+
od kiedy jestes dorosły sam decydujesz. obowiązkowe sa jedynie dzieci w PL. tak jak ze szkołą.

gruzawik
2020-05-11 23:30:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
czy będziesz na tyle inteligentny, by podać mi jedno szczepienie obowiązkowe dla dorosłych, skoro mówisz o prawie do decyzji? czy również na tyle, by spędzić nabliższe lata na salach wykładowych, bibliotekach i laborkach, żeby wiedzy potrzebnej do podejmowania racjonalnych decyzji nabyć?

Samael29
2020-05-12 05:31:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
h t t p s : / / w w w .mp.pl/szczepienia/aktualnosci/205997,obowiazkowe-szczepienia-dla-doroslych ..... prosze, jak sam nie umiesz znaleźć to trzymaj, a co do drugiego pytania, jakoś do tej pory nie potrzebowałem siedzieć na salach wykładowych, bibliotekach czy laboratoriach żeby umieć podejmować decyzje, teraz wszystko jest do wyszukania i sprawdzenia w necie. Dla ciebie pewnie lepiej zaufać rządowi przecież tak mu na tobie zależy XDDDD i żaden z nich to nie sprzedajna k........

gruzawik
2020-05-12 11:25:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
mam nadzieję, że jak zajdziesz do apteki, lekarza też będziesz taki umny, i bez porady takich co siedzieli będziesz podejmował:) w ogóle nie idź, najlepiej. pytałem o stan aktualny, a nie wydumki. dla mnie? podlasiak? krajan, ja żadnej władzy nie ufam, a tej to już szczególnie. swoją drogą ten projekt i tak nie ma szans na realizację, pic na wode i fotomontaż. ZA CO? neonatologia, kardiologia, onkologia i nie tylko leżą, a oni nagle od rydzyka wezmą, czy jak?

gruzawik
2020-05-12 11:31:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
artykuł jest z marca ub.roku... i co? no i nic:) i jak tam informacje z netu? obawiam się, że trzeba jednak sali wykładowej, żeby ich wagę ocenić prawidłowo. jak do mechanika zajedziesz, to sam podejmujesz decyzję o wymianie pomy, robisz co fachowiec mówi, czy gmyrasz w necie i się z nim wykłócasz?

gruzawik
2020-05-12 13:01:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
mieszkam poza krajem, nie jestem na bieżąco z sytuacją, fakt, i ten projekt mam za idiotyzm i faktyczne naruszenie pewnych standardów. nie znam przesłanek statystyczno-medycznych na tyle dobrze, zeby ocenić jego zasadność, ale tej władzy nie powierzyłbym żółwia(odporne na wszystko), wkładam to miedzy elektryczne samochody a wieże srebrnej. żeby jakąś substancję poznać albo musisz się zdać na fachowców, albo samemu zostać takim. netem tego nie zrobisz, nie łudź się. rzecz w czym innym: może mamy szansę ubić covid jak ospę, zamiast się bujać pokoleniami?

gf21
2020-05-11 17:26:46
Ocena: -1(glosow:13)-+
Piosenkarka bez matury wypowiada się na tematy medycznie. Skąd się u ludzi bierze takie przekonanie że jak potrafią ułożyć kostkę brukową na podjeździe to i potrafią zaprojektować dom?

barszczczerwony22
2020-05-11 16:59:01
Ocena: 3(glosow:19)-+
Brawa dla Pani Edyty kolejna świadoma kobieta która nieda się zaszczepić szczepionka od Gatesa który chce depopulacji ludzi sztuczna pandemia ale barany które siedzą przed tv pija piwo już czekają na szczepionke polecam wbić ją sobie w głowe

gruzawik
2020-05-11 17:08:49
Ocena: -3(glosow:7)-+
depopulacja? a jaka liczba by satysfakcjonowała? bo jak byłem smarkiem, to było 4mld. dzisiaj jest 2x tyle. ile ma być i niby dlaczego?

muchomorro
2020-05-11 17:20:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Głupotę mylisz z uświadomieniem. Wiesz czemu? Bo bardziej ci po drodze z tą pierwszą grupą. Powodów do aplauzu brak ...

gruzawik
2020-05-11 17:39:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
ile terabajtów immunologii i wirusologii ta pani przepuściła przez zwoje, żeby nazywać jej wypowiedzi na takie tematy oświeceniem?

hatson
2020-05-11 17:40:03
Ocena: 3(glosow:7)-+
No popatrz, ledwo 5g odpalili, a niektorym juz mozgi wypalilo. Wasz swiatowej slawy Dr.Zieba mial jednak racje :) hahaha

polski_niewolnik
2020-05-11 16:14:03
Ocena: 10(glosow:20)-+
Stop making stupid people famous.

kucykpl
2020-05-10 23:34:00
Ocena: 6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-05-10 23:57:03
Ocena: 5(glosow:7)-+
znaleziono też leki. Nature czytaj, nie brukowce.

KurdupelToCfel
2020-05-11 16:09:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
To nie każdy wirus posiada RNA? Ciekawych rzeczy można się dowiedzieć z wiochy.

gruzawik
2020-05-11 16:27:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
nie każdy, są też DNA wirusy:) mamy mnóstwo ich szczątków unieruchomionych w intronach naszego własnego DNA.

zenontelefon
2020-05-16 10:15:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kurdupel - trzeba było uważać w szkole na biologii. Są DNA-wirusy i RNA-wirusy.

mandor2099
2020-05-10 20:38:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Włączam telewizję a tam ludzie z maseczkami na twarzy, o co chodzi z tym całym koranowirusie ?

KurdupelToCfel
2020-05-10 15:16:56
Ocena: 5(glosow:11)-+
Każdy dorosły powinien mieć prawo do decydowania o szczepionce. Kto się nie chce szczepić jego sprawa. On nie zarazi zaszczepionych jeżeli zachoruje. Swoją drogą powinna być ustawa dająca możliwość samodzielnej weryfikacji składu szczepionki. Nie każdy ma w domu laboratorium ale jeżeli ktoś posiada odpowiednią wiedzę i sprzęt powinien mieć możliwość zabrania fiolki po szczepionce. Antyszczepionkowcy udaliby się wtedy do szkoły. Może edukacja jest na to lekarstwem.

gruzawik
2020-05-10 15:31:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
szczepi się głównie dzieci, potem popij wodą, zazwyczaj. edukacja jest lekarstwem, ale choć możesz konia przyprowadzić do wody, nie zmusisz go do picia:) spektrografu masowego raczej w piwnicy nie postawią...

KurdupelToCfel
2020-05-11 16:10:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
Trudno żeby np na polio szczepiono dorosłych.

gruzawik
2020-05-11 16:55:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
różyczkę, świnkę, wzwB... długo tak można:) nikt nie szczepi za dzieciaka, bo potem by się stawiał, tylko z merytorycznych powodów. ogólnie, to zeby do dorosłości dozipał. potem, jak się chce operować, to ostatecznie pewno by się dało bez przypomnień, ale jak delikwent się dowiaduje, czym to grozi, to mu rura mieknie, bo choć się sterylizuje, jednorazówek używa ile wlezie, to strasznie głupio by wyszło załapać się na ten nędzny promilek i odwalić kitę przez własną głupotę.

hatson
2020-05-11 17:51:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kurdupel. Z tym decydowaniem o szczepionce byloby tak ,ze polowa by sie nie zaszczepila z takich czy innych powodow, a szczepionka jest skuteczna gdy duza wiekszosc jest zaszczepiona. Nie pamietam dokladnie ale chyba musi byc ponad 90% Reszta to ci, ktorzy nie moga sie szczepic ze wzgledow zdrowotnych itd. Wirusy mutuja podczas replikacji i czym wiecej zarazonych, tym wiecej mutacji, az w koncu trafila by sie taka, ze wyciela by nas w pien w trzy dni :)

gruzawik
2020-05-11 17:58:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
% zaszczepionych niezbędny do uzyskania odporności zbiorowej jest różny dla różnych chorób. po przekroczeniu pewnego, charakterystycznego dla mikroba, progu rozwój epidemii przyspiesza lawinowo, a co gorsza duża liczba kopii oznacza dużą liczbę niedokładności, z których jakaś może okazać się dla wirusa wytrychem na który nasz system nie ma rady, i wtedy dopiero klops.

karolwyzykowski1
2020-05-10 09:43:48
Ocena: 2(glosow:12)-+
Nie oczekujcie mądrych odpowiedzi od głupiej piosenkarki

spirytusspozywczy
2020-05-09 23:56:05
Ocena: 2(glosow:18)-+
popieram ja w 100% a wy ameby sie szczepcie ile kto chce

gruzawik
2020-05-10 00:34:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
jedz mydło.

onogrzmot
2020-05-11 21:18:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Fajny masz autorytet. Edzia nawet matury nie ma

Zubkownik
2020-05-09 20:54:09
Ocena: 7(glosow:21)-+
Ja zrąbałem sobie zdrowie szczepieniem przeciw grypie dlatego NIGDY WIECEJ żadnych tego typu wynalazków.

kornas1988
2020-05-09 20:56:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wyrosła ci trzecią reka czy jak ?

ripdanger1918
2020-05-11 13:42:02
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-05-11 16:31:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
koincydencja. dostał też po wizycie u wujostwa, jeździe autobusem, tysiącu innych rzeczy. gdyby nawet tak było, to niezaszczepienie go i jemu podobnych położyłoby trupem ładne grono aniołków. kwestia ważenia ryzyka i korzyści. dostał antybiotyk i wydobrzał?

piterek8419
2020-05-09 20:42:42
Ocena: 1(glosow:11)-+
Kto się nie chcę szczepic na coś co uważa za bzdurę i wymysł to nie powinien być zmuszany. I to nie jest prawdą że jak ktoś się nie zaszczepił to zagraża innym którzy się zaszczepili, przecież szczepionki są po to by nauczyć układ immunologiczny z baterią lub patogenem walczyć. Wniosek jest prosty jedyną osobą która ryzykuje jest ta która się nie szczepi

gruzawik
2020-05-09 21:05:03
Ocena: 1(glosow:11)-+
bredzisz: nigdy nie ma 100% wyszczepialności populacji z racji kwalifikacji do szczepienia. nie wszyscy mogą. z tych co mogą i się zaszczepili nigdy 100% nie uzyskuje odporności. cały myk w tym, żeby odpowiednio duży dla danego patogenu % został zaszczepiony, bo wtedy prawdopodobieństwo spotkania nosiciela i podatnego drastycznie spada, co chroni tych co nie mogli albo nic im to nie dało. dlatego przymus, w rozwiniętym społeczeństwie bez przymusu masz 94-96% wyszczepialności. ponieważ jednak w PL byle kto się ma za lepszego fachowca od mojej prof.epidemiologii, to przymus.

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 09:47:47
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tak gruzawik ein Reich, ein Volk, ein Impfstoff!

gruzawik
2020-05-10 10:55:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
masz przymus zapinania pasów w samochodzie, 3cia rzesza normalnie. a potem, ze się z kurwinistów smieją...

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 11:29:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
W stanie New Hampshire w USA nie ma przymusu zapinania pasów a mimo to 75% ludzi je tam zapina. Pod przymusem to się bydło hodowlane szczepi.

gruzawik
2020-05-10 12:06:19
Ocena: -2(glosow:8)-+
bo zyją w takim zagęszczeniu jak my. 75% zapina. a w cywilizownaym społeczeństwie 96% się szczepi, czyli tyle, ile może, mniej więcej. i żaden półgłów się za madrzejszego od medyka nie uważa, bo przeczytał co drugi półgłów w necie napisał.

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 13:53:41
Ocena: 3(glosow:11)-+
Wybacz gruzawik ale jak ktoś mi mówi, że zrobi mi dobrze to ja tak na wszelki wypadek mu podziękuję i nie skorzystam. Zdrowa żywność, witaminki, dobry sen i jak na razie prześmigałem w Londynie dwa miechy bez żadnych masek, rękawiczek mając styczność ze sporą ilością ludzi, wszyscy żyją nic im nie jest, ja też mam się dobrze, nie ma tu przymusu noszenia masek, policja nie wlepia mandatów. I szykuje się tu duży protest przeciwko przymusowi szczepień.

gruzawik
2020-05-10 13:53:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
to dość ciekawe zjawisko: jak mechanika czy hydraulika potrzeba, to jeden z drugim płaci, kupuje, wymienia, nawet nie piśnie, bo doskonale wie, że to fachowiec, i właśnie dlatego mu musi płacić, a jakby zaczął wydziwiać, to ten by torbę spakował i się pożegnał. a jak szczepieniach, wirusach, medycynie to byle pisać i czytać w lada jakim zakresie się nauczył, to już od moich Pań Profesor tłumaczących z nieziemską cierpliwością zawiłości epidemiologii i mikrobiologii mądrzejszy. nie boi się tuman, ze go pogonią, bo etos nie pozwala. aż szkoda. antyszczepionkowiec zachorował? 3 zdrowaśki:)

gruzawik
2020-05-10 13:59:21
Ocena: -2(glosow:6)-+
bo TOBIE nic nie jest. a mi owszem. i co teraz? wiedza o witaminkach, która to zdrowa żywność, że mus dbać o siebie z tej samej parafii i tak samo dobrze udokumentowana, i w ten sam sposób co szczepienia. ale ty uważasz, ze masz rozeznanie w tematach medycznych pozwalające ci na dokonanie oceny. gratki. jaki uniwerek? obowiązek masek uważam za głupotę, dystans wystarcza. na ogół, bo trochę trupa już w UK się nazbierało.

gruzawik
2020-05-10 14:04:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
raczej też nie spodziewaj się "wielkiego" protestu, bo w UK akurat nie ma przymusu, a wyszczepione jakby był...

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 17:45:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakie masz obiawy?

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 17:51:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dobra znalazłem na dole.

gruzawik
2020-05-10 18:04:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
a co, po wikipedii mnie diagnozować zamierzasz? nie wiem, czy tam znajdziesz anosmię, bo w Nature owszem:)

gixer
2020-05-11 22:31:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
A co to, nie spotkałeś nigdy nieuczciwego hydraulika czy mechanika samochodowego, który chciał Cie naciągnąć na kasę? Jak się tak na wszystko godziłeś bo fachowiec toś frajer i tyle. Myślisz, że lekarz to człowiek z innej gliny, wycieczki po całym świecie byle tylko lek wciskać komu się da.

gruzawik
2020-05-11 23:52:40
Ocena: -3(glosow:5)-+
jak się po znachorach i psich wólkach po stodołach klepie, to owszem, ale wśród dobrych, wziętych, profesjonalistów, nigdy. tylko miernoty tak robią, a żeby sobie 5 minut sławy zapewnić to albo krew w wafelku ogłaszją, albo autyzm w rtęci. a samochód sobie kupisz nowy, dzieciaka tez nowego zrób, na zapas...:)

gruzawik
2020-05-09 19:40:25
Ocena: 1(glosow:9)-+
pani Edyto, można jakiś przepis na płatki mydlane? drink na domestosie?

Ziku
2020-05-09 19:23:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-09 17:31:12
Ocena: -2(glosow:26)-+
Chcesz się Gordon szczepić? To zaszczep, a ode mnie i od ludzi, którzy nie chcą być bydłem hodowlanym się odpier... Nie ma żadnej pandemii i można przedstawić na to twarde dowody.

franek1999
2020-05-09 17:50:55
Ocena: 1(glosow:17)-+
Proponuję abyś zaczął jeździć lewą stroną drogi. Wszak bydło jeździ prawą. Podaj jeden twardy dowód, że nie ma pandemii.

kristovsc
2020-05-09 18:56:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kornas1988
2020-05-09 19:09:11
Ocena: -1(glosow:15)-+
I właśnie dlatego ludzie śmieją się z wyborców Korwina . Kwintesencja tego co ta partia sobą reprezentuje

kornas1988
2020-05-09 20:35:20
Ocena: 0(glosow:12)-+
Franek oczekujesz dowodu od kogoś kto wielbi Korwina i jego zgraje oszołomów pokroju godek? To tak jak byś chciał dowodów ze PiS robibwszystjo zgodnievz prawem i konstytucją

Gordon72
2020-05-09 21:00:33
Ocena: -1(glosow:11)-+
A weź się mydłem wypchaj, że tak powiem bo próba racjonalnej dyskusji mija się z celem. Szczepionki są złe , ziemia jest płaska a słońce krąży wokół ziemi.

kornas1988
2020-05-09 21:11:10
Ocena: -1(glosow:13)-+
Gordon a ziemia rządzą jaszczuroludzie którzy są masonami i rozsiewaja autyzm wirusy przez anteny 5G xd

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 02:06:07
Ocena: 2(glosow:14)-+
Dane na dzień dzisiejszy: Liczba osób z koronavirusem na świecie 4 096 992 z 7,6 miliarda ludzi, czyli jakieś pół promila. Zgony 280 139 czyli niecałe 7% zarażonych. Średnia wieku zmarłych przekracza 75lat, zmarli cierpieli już na: choroby układu krążenia, niewydolność płuc, cukrzycę, nowotwory. Teraz ciekawostki: 1. W roku 2009 ogłoszono pandemię grypy meksykańskiej gdzie zgonów było między 150 a 580 tysięcy ludzi i czy z tego powodu zamykano granice, lotniska, ludziom biznesy, ograniczano wolność? 2. Kiedy straszono nas informacjami o dużej liczbie zachorowań i zgonów we Włoszech gdzie do t

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 02:08:31
Ocena: 6(glosow:12)-+
... tej pory zmarło 30 395 osób, okazuje się, że miesięcznie umiera tam około 55 tysięcy ludzi. 3. Są cztery typy koronawirusów alfa, beta, gamma, delta. 4. Pierwsze szczepy wykryto w latach 60. 5. Koronawirusy między innymi wrusami wywołują zapalenie płuc.6. W Anglii niby jest lock down ale jest pełno ludzi w parkach, policja nie wlepia mandatów, można śmigać bez maski.

kornas1988
2020-05-10 02:43:56
Ocena: -1(glosow:11)-+
Tak z ciekawości to z jakiej strony i teoriach spiskowych wytrzasnoles 4 rodzaje wirusa i ze już był od lat 60 ubiegłego wieku ?. Po drugie skoro pandemi i wirusa nie ma to cały świat każde państwo robią sobie to z nudów bo nie mają co innego do roboty . Jeśli jesteś faktycznie przekonany ze to niegroźne dla Ciebie bo mała śmiertelność itp to pójdź do szpitala zakaznego i pracują jako wolatariusz bez żadnej ochrony bo przecież ci nic nie grozi . Typowe myślenie zwolennika godek Korwina i innych oszołomów z tamtej bandy

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 09:38:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
,,Łatwiej jest oszukać ludzi niż przekonać ich, że zostali oszukani,,. Jest to ogólnodostępna wiedza Kornaś i takie podstawowe informacje można znaleźć międzyinnymi w Wikipedii tylko trzeba chcieć to poszukać. Jeszcze raz przypominam, że średnia wieku zmarłych przekracza 75lat a reszta przechodzi tą chorobę łagodnie. Takie są dane, z palca tego nie wysysam.

kornas1988
2020-05-10 10:43:53
Ocena: -3(glosow:11)-+
No właśnie przeczytałem wszystko o koronawirusie na wiki i nie ma tam żadnej wzmianki o tym ze są 4 rodzaje wirusów dkatego pytam skąd to wytrzasnoles . Jeszcze brakuje zebys pisał ze 5G przenosi wirusa to już w ogóle odlecisz od informacji spiskowych

kornas1988
2020-05-10 10:46:24
Ocena: -3(glosow:5)-+
No to tak jak mowie skoro sredzia eieju to 75 umieralnosci to weekendowo idz do szpitala zakaznego i bez żadnej ochrony pomagaj zarazonym . Jeżeli masz rację to jesteś bezpieczny a jeżeli ja mam rację to no cóż miał byś pecha

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 11:12:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 11:16:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wpisz w google rodzaje koronawirusów. Chciałem wkleić link ale nie można tu wstawiać adresów. Jak nie znajdziesz to wieczorem wyśle Ci w wiadomości z lapka bo z tel nie mogę.

kornas1988
2020-05-10 11:33:52
Ocena: -3(glosow:9)-+
Zauwaz ze na Wiki kazdy moze zamiescic informacje to raz. Dwa w info o ludzkich wirusach tak jest wzmianka o latach 60 ale podstrony nie istnieja zeby poczytać więcej na ten temat wiec wnioski nasuwają sie same. Jak bym nie byl na telefonie to sam bym machnol jakies informacjie na Wiki i wyslal ci link i tez bym ci wmawial ze to prawda bo przeciez wiki tak pisze. Technicznie Wiki nie jest na 100% wiarygodnym źródłem

gruzawik
2020-05-10 13:41:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
maciek, ty sobie Nature poczytaj. koronawirusy to spore stadko, ten konkretny został nazwany i znumerowany akurat jako COVID-19. przekonaj mnie, od 3ch dni chorego, dziś już całkiem nieźle się mam, dziekuje, z pozytywnym testem, że covid to lipa... dajesz.

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 14:04:42
Ocena: 6(glosow:8)-+
COVID-19 to choroba, którą wywołuje wirus SARS coV-2, wszystko zależy od odporności organizmu, tak jak napisałem w naszej powyższej konwersacji dwa miesiące prześmigałem po Londynie bez żadnych masek i nic mi nie jest, ludzie, z którymi miałem i mam do tej pory styczność też mają się dobrze i są to osoby w przedziale 5-70 lat, w ubiegłym roku mój wujek zaszczepił się przeciwko grypie i trzy tygodnie ciężko chorował, mój szwagier również po tej samej szczepionce przechorował ciężko grypę, dlatego nie można wrzucać do jednego wora wszystkich bo są różne grupy ryzyka jak to pokazują statystyki.

gruzawik
2020-05-10 15:00:54
Ocena: -5(glosow:9)-+
a ja 3 lata jeździłem na bani, czemu ludziom zabraniać? p. grypowe jakieś obowiązkowe zostały? o co ci chodzi? a mój wujek się umył i umarł od tego. tzn. dostał w łeb w barze, ale jakby się nie umył, toby go do baru w ogóle nie wpuścili:) taka logika korwiniarza.

gruzawik
2020-05-10 15:10:31
Ocena: -3(glosow:7)-+
wiesz, mnie naprawde bardziej przekonuje telepawa, bolące gały i łepetyna od 3 dni, wraz z testem PCR stwierdzającym, co mnie dojeżdża, niż twoje spacerki po lądku. próbuj jeszcze raz.

kornas1988
2020-05-10 16:17:10
Ocena: -1(glosow:9)-+
Gruzawik uwielbiam argumety takie. No sie zaszczepil i wziął i umarł to identyko jak dał dwa auta i umarł

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 18:07:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
To, że znalazłeś się wśród tych zarażonych na świecie czyli niecałe 4,1 milona z 7,6 miliarda ludzi to nie znaczy, że masz prawo narzucać ok 99,95% ludzi na świecie przymus ich zaszczepienia. Kto chce niech się szczepi. Zachowujesz się tak jakby Ci okradli chatę i tak prewencyjnie domagasz się by policja przetrzepała wszystkie mieszkania w mieście by znaleźć Twoje rzeczy.

gruzawik
2020-05-10 18:25:09
Ocena: -4(glosow:8)-+
skoro covid to ściema, to moze twoich rodziców powinienem przyjąć, babcię? analogia nietrafiona, to jakbym kazał drzwi zamykać na jakieś lepsze zamki, bo do sąsiadów piwnicą mogą przeleźć, co się odbywa w blokach-nakaz zamykania drzwi jest w piwnicy, ty piszesz, jakbym każdego chciał leczyć. mi nic nie będzie, ale wzw B 100% śmiertelne. idź na stary cmentarz. nie szczep się, ale mieszkaj z dala, nie korzystaj również innych udogodnień cywilizacji. zauważyłeś, jak populacja dowolnego kraju rośnie po wprowadzeniu szczepień?

gruzawik
2020-05-10 18:30:23
Ocena: -4(glosow:8)-+
spróbuję jak dziecku: niech jako skutek powikłań poszczepiennych umrze 3ch, a 15 źle się poczuje, w takiej samej populacji nieszczepionych umiera 43. skoro byle tuman od epidemiologa mądrzejszy, to przymus konieczny, taka debilna kultura widać. teoretycznie możnaby z limitu prędkości zrezygnować, ale ceny trumien podskoczą. żyjesz w jakimś wyimaginowanym świecie, gdzie ludzie są mądzry, odpowiedzialni, a jak coś odwalą to ponoszą konsekwencje właśnie oni i tylko oni. patataista z ciebie, tylko bez jednorożca:)

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 19:04:03
Ocena: 2(glosow:8)-+
W Niemczech autostrady są bez ograniczeń prędkości. Przedstawiam Ci oficjalne dane COVID-19, które jasno pokazują, że zachorowania nie przekraczają promila ludności całego globu, ba nawet jak sprawdzisz śmiertelność z ostatnich kilku miesięcy i porównasz je z poprzednimi latami to podany już przeze mnie przykład Włoch pokazuje, że bez koronawirusa umiera tam ok 55tys ludzi. Człowiek to nie bydło hodowlane, niestety ludzie pokroju Gatesa za takie bydło nas mają. Zmień myślenie, bo jak na razie to buduje się nam scenariusz nie COVID-19 ale 1984 Orwella.

m_a_c_i_e_k_85
2020-05-10 19:05:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
PS. 55tys ludzi miesięcznie.

gruzawik
2020-05-10 20:12:17
Ocena: -5(glosow:9)-+
mieszkamy w takim samym zagęszczeniu, z punktu widzenia wirusologii to żadna różnica. jak ja zmienię myślenie, to za takie jak ty prezentujesz nikt mi nie zechce zapłacić, bo będzie większa kupka trupów. co roku konwój trumien z Lombardii wyjeżdża? tylko w DE, i tylko autostrady, wyjątek masz za wzór do zastosowania powszechnego? wuj w laborki, uniwerki, jakiś pajac w necie ogłosił, że wirus to ściema, a jakby co to i tak mojej babki nie trafi. że środki stosowane w PL to idiotyzm, to inna sprawa, kretynizmy władzy podważają zaufanie do stojących za nimi ważkich przesłanek.

gruzawik
2020-05-10 20:50:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
w starożytności, średniowieczu, a i później też, zdarzały się epidemie koszące ludność jak trawnik. to skutek zagęszczenia populacji. standardy higieny się poprawiły, wynaleziono SZCZEPIENIA, to i owo potrafimy wyleczyć. kwestia następnej hekatomby nie jest pytaniem CZY, tylko pytaniem KIEDY. mędrkowie internetowi w obu przypadkach pozostaną niezadowoleni: jak się nie uda przeciwdziałać i będzie jatka; oraz jak się uda, że takie straszna cierpienia przyszło znosić, jakieś maski, odstęp. inna sprawa, że w PL od czapyjak zwykle: razem mieszkać, ale iść to już nie, BO POLICJI WYGODNIEJ. a w UK? :

gruzawik
2020-05-10 21:01:01
Ocena: -2(glosow:6)-+
stabilna liczba zgonów zdiagnozowanych covid. podajesz liczbę zdiagnozowanych zgonów z covid na świecie, a nie szacowaną. to pewne, ale i z pewnością błędne. wszak wystarczy nie testować, i po kłopocie. ludzie zęby na wirusach zjadają, całe życie nic innego nie robią, to chyba wiedzą nieco więcej w temacie tego paskudztwa niż internetowy klikacz? spisek? no oczywiście, a mnie licho piwniczne w kości stare wlazło i rwie za grzechy. prócz szczepień nie masz żadnego obowiązku medycznego, bo inne faktycznie dotyczą jedynie ciebie, ale wtedy właśnie sam przyjdziesz jak się popsujesz:)

FED0RA
2020-05-09 17:06:29
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie jest chyba taka stara, a już demencja ją dopadła.

wwwmarek
2020-05-09 16:52:58
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ma rację. Skoro ten wirus jest taki niebezpieczny, to dlaczego prawie nikt na niego nie choruje? Gdyby nie telewizja, nic byśmy o tym nie wiedzieli.

franek1999
2020-05-09 18:12:25
Ocena: 0(glosow:8)-+
Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że 75% polskiego społeczeństwa to debile.

kuba6666
2020-05-09 16:13:18
Ocena: 5(glosow:19)-+
Ludzie wieszacie na niej psy, szukacie spiskowcow i foliarzy itd. A czy widzicie wokol siebie tą pandemie? Nie mowie o mediach tylko o realnym świecie. Chorych baaardzo maly procent, brak realnego zagrozenia, w szpitalach spokoj (wiem bo bylem) a całe społeczeństwo pogina w maseczkach i gospodarka zamknieta. Coś tu nie gra. Mozecie mnie hejtowac, ja tylko prosze zastanowcie sie i otworzcie oczy. To jest jeden wielki przekręt.....

franek1999
2020-05-09 17:54:14
Ocena: -3(glosow:11)-+
Pewnie Włosi w tysiącach zatruli się młodym winem. Właśnie na tym polega walka z wirusem, by prawdopodobieństwo spotkania z nim było bardzo małe. Powodzenia. A cha, widziałeś elektrony? A komputer działa.

gruzawik
2020-05-09 19:37:31
Ocena: 2(glosow:12)-+
mnie wczoraj rozłożyło, a bo co? nie ma tragedii? to zamknij parasol na deszczu, a nie przekonujesz wszystkich, że nie pada. są środki ostrożności, działają chyba, to znaczy że są niepotrzebne(sic!), i nic się nie dzieje. za S.Lem: dopóki nie postawiłem sobie internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu durniów.

kuba6666
2020-05-09 20:29:27
Ocena: 2(glosow:8)-+
Otwórz oczy! Wyłącz tv i inne media. Rozejrzyj się. Władza robi szopkę bez maseczek w rocznice zamachu, Ciebie ściga policja jak wyjdziesz z chaty wyrzucić śmieci bez maski. Minister mówi,ze nie nosi bo nie jest chory, Ty musisz. Fryzjer zamknięty, gdzie na raz wejdą 2 osoby, po ikei czy biedronce łazi kilkadziesiąt osób i maca wszystko. Sprzeczne sygnały. Albo jest groźnie albo nie. Co bylo w italii to bylo. Izolacja byla dobra ale nie przez 3 miesiące. Kto mial zachorowac to zachorowal. Reszta przeszła bezobjawowo i ma przeciwciała. Qrwa. Gdzie ta pandemia skoro w wielu gminach, ba nawet pow

gruzawik
2020-05-09 21:09:21
Ocena: 1(glosow:7)-+
dowiedz się wpierw, co oznacza słowo pandemia. że w PL idioci u władzy gonią w pietkę? to i cóż? dystans owszem, maseczki no niech tam, ale żeby razem mieszkający nawet nie mogli iść razem, BO POLICJI TAK WYGODNIEJ, albo zamykanie lasów, to już zakrawa i uraga. jaka władza, takie sygnały.

mauser
2020-05-11 22:57:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
@kuba6666 dobrze mówisz.

kornas1988
2020-05-09 15:51:11
Ocena: 1(glosow:11)-+
Botoks już jej mózg zastąpił

muchomorro
2020-05-09 15:42:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Żryj mydło, będziesz zdrowsza!!

hanss66
2020-05-09 15:36:29
Ocena: -2(glosow:8)-+
Pan Bóg stworzył i zapłakał.

muchomorro
2020-05-09 15:41:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
I płakał, i płakał, i płakał ...

barszczczerwony22
2020-05-09 15:11:18
Ocena: 1(glosow:17)-+
Brawa dla pani chociaż jedna widzi co sie dzieje i wie ze chodzi tylko o te szczepionki trzeba być dobrym idiota żeby wstrzyknąć w siebie coś niewiadomego pochodzenia

kuba6666
2020-05-09 16:15:32
Ocena: 3(glosow:13)-+
Nie jedna widzi. Widzi wielu. Ona ma odwagę powiedzieć głośno jak to widzi.

szakal748
2020-05-09 16:33:02
Ocena: -1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

franek1999
2020-05-09 17:56:35
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ale botoks i operacje plastyczne to tak. Pytanie, czy wie ta kobieta o maluczkim rozumku, że przy każdej operacji plastycznej dostawała antybiotyk?

gruzawik
2020-05-09 20:25:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
a mydło to wiadomego pochodzenia? zamierza je sobie wstrzykiwać, czy doustnie?

Aqq300
2020-05-10 10:26:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dowcipnie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Do tego to się sprowadza
  •  Tylko mnie
  •  Boją się, że tu pójdą do pierdla, więc tam idą po
  •  To kanał prowadzony od jeziora
Zdjęcia ma pewnie piękne i fejm na mieście również zapewniony.
główna
Dodano: 25.07.2018, 22:25:54   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 113Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0