lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To nie rób tego.
główna
Dodano: 05.11.2020, 03:39:18   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 297  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(149)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sadamadam
2020-11-06 22:24:01
Ocena: 14(glosow:24)-+
Dokładnie. Nie lubisz kościołów omijaj je. Nie podobają Ci się pomniki tak samo a nie tylko niszczyć. Ja do kościoła nie chodzę i nie wnikam, że sąsiadka chodzi jej sprawa.

kOCHAM-PASTY
2021-02-15 15:31:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie lubisz szkoły? nie chodź do niej. a no tak, musisz chodzić do szkoły

Eltominc
2020-11-08 03:29:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jesli nie lubisz obcinania glow jak to robia islamisci nie rob tego i nie przeszkadzaj robic tego innym Co za kretynskie przemyslenia

lesnik345
2020-11-07 14:27:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie lubie jak geje zyja- to znaczy ze moge ich zabijac? Co za glupi obrazek

grochodrzew
2020-11-07 11:38:32
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jeśli tak myslisz, powiedz to w gattcie w USA, zabiją Cię. Jeśli nie, powiedz to u arabów, zabiją Cię. Jeśli nie to ********** do szkoły i nie pisz idiotyzmów. Nie dla gimbusów.

homo_sapiens
2020-11-07 14:41:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
A po kiego wała miałbym coś mówić w getcie w USA albo u Arabów, skoro mieszkam w Polsce a nie w USA ani w żadnym kraju arabskim???

arturranto
2020-11-07 11:15:21
Ocena: -4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ikswohceicjow
2020-11-07 09:52:37
Ocena: -2(glosow:12)-+
Powinno być "nie lubisz kraju z zakazem małżeństw gejów" wyjedź! To się nie zmienia od tysiąca lat, dlaczego teraz ma się to zmienić? Polska jest jaka jest jeżeli komuś się to nie podoba, niech lepiej naprawdę szuka lepszego domu. Tradycja to pewna granica, gdzie się kończy według was na homoseksualizmie czy może na zoofilii, a może nie ma tej granicy bo uważajcie że zwierzątko należy do właściciela ?

homo_sapiens
2020-11-07 10:11:12
Ocena: 4(glosow:12)-+
ikswohceicjow 100 lat temu: "Nie lubisz kraju z prawem kobiet do edukacji, powszechną elektryfikacją, asfaltowymi drogami itd. - wyjedź! Skoro od tysiąca lat drogi mogły być piaszczyste, dlaczego teraz ma się to zmienić? Polska jest jaka jest jeżeli komuś się to nie podoba, niech lepiej naprawdę szuka lepszego domu. Tradycja to pewna granica, gdzie się kończy według was na głosujących kobietach czy może na głosujących psach i kotach?" - idiotyczność Twojego wywodu ma jeszcze inne poziomy, ale może już dostrzegasz jeden z nich?

ikswohceicjow
2020-11-07 11:03:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
Odpowiedział bym Ci coś więcej gdyby nie poziom twojej inteligencji nie większy niż postać którą prezentujesz w swoim awatarze będąca rzeczywistym odzwierciedleniem osoby która ją posiada:) zacznij od wyszukania dwóch pojęć "tradycja" oraz "technologia" a następnie poczytaj o prawach kobiet w Polsce po odzyskaniu niepodległości.

ikswohceicjow
2020-11-07 11:10:42
Ocena: -4(glosow:8)-+
A dla podsumowania dodam, że jeżeli w Polsce wygra polityczne ugrupowanie, wybrane przez większość obywateli w demokratycznych wyborach, ugrupowanie dla którego kluczowym punktem będzie legalizacja homoseksualistów, tradycją będzie uznanie tego punktu którego chciała większość, BO TAK CHCIELI OBYWATELE W DEMOKRACJI. Rozumi?

homo_sapiens
2020-11-07 14:38:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie wiedziałem, że inteligencja człowieka zależy od czasów, w których żyje. Ależ ci wszyscy twórcy początków cywilizacji, podstaw matematyki, nawigacji, filozofii itp. musieli być mało inteligentni... Widzę, że jednak nie zrozumiałeś nic z mojego komentarza. Rozczarowujące, ale bynajmniej nie zaskakujące. Powiedz mi tylko na koniec, od kiedy to w Polsce homoseksualiści są nielegalni i jaka kara grozi za bycie homoseksualistą. Tobie radzę wyszukać pojęcie "demokracji", ale w ujęciu współczesnym a nie antycznym.

ikswohceicjow
2020-11-07 14:48:51
Ocena: -4(glosow:4)-+
To znajdź mi te pojęcie demokracji w znaczeniu współczesnym :) Ps. Jesteś naprawdę tak głupi żeby uważać iż ludzie prehistoryczni mieli ten sam poziom inteligencji? To wytłumacz fakt że Afrykanie są mniej inteligentni od białych a biali od żółtych :) to są fakty, wpisując frazę "iloraz inteligencji u aborygenów" zrozumiesz :)

ikswohceicjow
2020-11-07 14:57:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ps. To o czym piszę nazywa się ewolucja, słyszałeś o czymś takim :D?

homo_sapiens
2020-11-07 15:24:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
To ja mam szukać hasełek i dla siebie i dla ciebie? No chyba na głowę upadłeś. Sam sobie wyszukaj! Co do inteligencji - jasne, że ŚREDNIA inteligencja w danej populacji rośnie z czasem, ale ja pisałem o inteligencji człowieka (jednego osobnika) a nie zbiorowości. Rozkład normalny (Gaussa) coś ci mówi? Co do różnic w inteligencji polecam źródło - Richard Lynn - łącznie z krytyką jego tez. Dowiesz się, skąd te różnice. Nie odpowiedziałeś na moje pytanie: od kiedy to w Polsce homoseksualiści są nielegalni i jaka kara grozi za bycie homoseksualistą.

cyb155
2020-11-07 15:31:21
Ocena: -3(glosow:3)-+
Porównywanie praw kobiet do edukacji, elektryfikacji, asfaltowych dróg do pedalstwa to jakiś bezdenny debilizm. Niby jaki to postęp porównywalny z elektrycznością ma wkładanie w czyjś odbyt przyrodzenia, przecież to tylko zboczenie jedno z wielu. Niedługo będziecie się domagali legalizacji związków ze zwierzętami qurwa.

homo_sapiens
2020-11-07 15:50:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cyb - z tobą nawet nie wchodzę w dyskusję. Nie bardzo potrafię się zniżyć do twojego poziomu.

ikswohceicjow
2020-11-07 16:45:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zalegalizowanie homoseksualizmu miałem na myśli oczywiście zalegalizowanie związku homoseksualnego czyli wzięcie ślubu:P

cyb155
2020-11-07 16:58:45
Ocena: -3(glosow:3)-+
Na takie wyżyny nie wejdziesz choćbyś się zesrał i wszystkie qutasy by ci z odbytu wypadły haha.

lukasz111183
2020-11-07 07:58:37
Ocena: -3(glosow:13)-+
Jeżeli ludzie mają znaczenie to nie możesz ich zabijać za pomocą aborcji, dlatego w punkcie drugim nie masz racji.

homo_sapiens
2020-11-07 10:03:09
Ocena: -4(glosow:6)-+
Aborcja dotyczy zarodków lub płodów. Tak jak o astrofizyce nie rozmawiam językiem astrologii, tak o biologii nie rozmawiam językiem kościelnym.

lukasz111183
2020-11-07 11:41:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
Homo co ma do tego kościół? Nie obchodzi mnie jego stanowisko. A wg biologii czy też wg Ciebie kiedy płód przestaje być płodem, a staje się człowiekiem? Kiedy jeszcze można go zabić? a kiedy już nie można? A może zarodek, płód to człowiek, tylko na wcześniejszym etapie życia?

suchy61
2020-11-07 12:07:05
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lukasz111183
2020-11-07 12:26:01
Ocena: -2(glosow:6)-+
Widzę, że dużo o mnie wiesz, ale małe sprostowanie, nie znam stanowiska kościoła i mnie ono nie obchodzi co napisałem, zdawałem maturę z biogii i pamiętam, że wg terminologii płodem jest się do momentu urodzenia, rozumiem, że daje ci to prawo, żeby go zabic dzień przed porodem, ale już po porodzie nie, bo nagle magicznie stał się człowiekiem. To jest wasz język biologii. Możesz nie próbować mnie obrażać, jesteś w stanie? tracisz tylko czas.

suchy61
2020-11-07 13:06:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lukasz111183
2020-11-07 13:32:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale przecież pisałem to z ironią, żeby ukazać abdurd, mianowicie odwołując się tylko do nazywnictwa, możnaby płód zabic dzień przed narodzeniem, bo takowym jest,a nie człowiekiem, z tym się nie zgadzamy obydwoje, to co napisałeś, czyli aborcja na etapie zarodka to sensowny kompromis jak i wyjątki.

suchy61
2020-11-07 16:15:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-11-08 11:37:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
łukasz: pojęcie człowiek jest jak wór, może być i kopalny. skoro maturę z B. zdawałeś, to pewnie zdajesz sobie sprawę z roli zorganizowanej pracy mózgu dla okreslenia życia osobniczego, w odróżnieniu od biologicznego. płód, podobnie jak zwłoki(tak) pod respiratorem, takiej pracy nie wykazują. pewnie rozumiesz dlaczego: mózg spala ok.40% energii w spoczynku fizycznym. kto marnuje zasoby na działanie, zamiast budować, ten kończy gorzej niż konkurencja. stąd medycyna nie widzi problemu w odbieraniu życia biologicznego, gdy osobnicze jeszcze się nie pojawiło.

papayos
2020-11-07 07:40:07
Ocena: -2(glosow:14)-+
Obrana taktyka jest jak stąpanie po cienkim lodzie... I to co piszecie ma drugie dno! Jesteś gejem - nie wmawiaj mi, że jest to coś wspaniałego. Dokonałaś aborcji - nie wmawiaj mi, że to zwykły zabieg. Stosujesz antykoncepcję - to nie wmawiaj mi, że stosując tzw. kalendarzyk jestem ze średniowiecza. Lubisz sex - to nie wmawiaj mi, że to tylko dobra zabawa. Lubisz pornografię - to sobie oglądaj, nie każdy lubi oglądać spoconych, nagich murzynów. To jest takie proste. Przestań próbować kontrolować życie innych tylko dlatego, że jest niezgodne z twoimi przekonaniami. SZANUJMY SIĘ!

tomi2000
2020-11-07 08:23:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nikt nie chce z Tobą na te tematy rozmawiać, tylko są zmuszeni mówić, bo wobec ograniczonych praw nie mają innego wyjścia. Dlaczego Polska zawsze, ale to zawsze musi być opóźniona względem pierwszego świata

homo_sapiens
2020-11-07 10:00:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
Papayos - ludzie zabierają głos publicznie, bo mają do tego prawo (albo o to prawo walczą). Mnie też się nie podobają banialuki wygłaszane przez panią Godek czy polskich biskupów, ale mają prawo je wygłaszać. Więc jak Ci się nie podoba słuchanie / czytanie czyichś wypowiedzi, to nie słuchaj / nie czytaj. Proste. Mówienie to nie "kontrolowanie czyjegoś życia" w przeciwieństwie do prawa stanowionego w państwie z powodów religijnych.

papayos
2020-11-07 10:02:23
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ale nowoczesność jest na świecie, ale nowoczesność... Od kiedy murzyni dostali swoje prawa, Ameryka stała się murzyńską wioską, od kiedy "Europa" otworzyła swoje granice dla uchodźców, stała się państwem islamskim, we Francji, Belgii, Niemczech, Anglii ataki terrorystyczne, socjale dla leniwych brudasów. Pijaństwo, narkomania, eutanazja, prostytucja itd... Ale nowoczesność, ale nowoczesność!!!

tomi2000
2020-11-07 10:14:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
A to ty jednak debil jesteś, papayos. Nie ma z kim rozmawiać

cyb155
2020-11-07 15:46:45
Ocena: -3(glosow:5)-+
Lewacka wiocha, dla nich pedalstwo=nowoczesność i qurwa tyle.

kurde26
2020-11-07 07:26:35
Ocena: 0(glosow:10)-+
Przeczytałem jeszcze raz. Widzę że komuś pomyliła się wolność z anarchią

tomi2000
2020-11-07 08:28:21
Ocena: 0(glosow:10)-+
Wolność wolnością, ale to napoleon z łupieżem i klecha z mleczakiem ministranta w majtkach muszą powiedzieć co wolno a co nie. Wolność jest wtedy, kiedy możesz wszystko pod warunkiem, że nie krzywdzisz innych. I to, że nie lubisz jak chłop z chłopem, to nie znaczy, że jesteś krzywdzony

admdpr
2020-11-07 10:50:24
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zabijanie.... to krzywdzenie tym bardziej jeśli chodzi o zdrowego przyszłego człowieka. Prawo do życia fundamentalne nadrzędne prawo człowieka.

gruzawik
2020-11-07 10:55:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale rozumiesz różnicę między przyszłością a teraźniejszością?

kurde26
2020-11-07 07:23:05
Ocena: -3(glosow:11)-+
To czemu ataki lewarów na kościoły? Nie lubisz kościoła to do niego nie chodź

zwm667
2020-11-07 07:34:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
bo to klechy szczują na w/w rzeczy sami się w nich lubując...aczkolwiek nie popieram ataku na te ich burdele...

FED0RA
2020-11-07 09:01:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mylisz skutek z przyczyną.

darek286
2020-11-07 10:37:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
O kurde26 ... 1.To czemu ataki lewarów na kościoły?...2. Nie lubisz kościoła to do niego nie chodź ad.2.Właśnie i dlatego nie uczęszczem do kościoła bo nie lubię gdy ktoś włazi brudnymi buciorami do czyjegoś domu nasra na dywan i powie,że tak jest dobrze.W ten oto sposób postępuje kościół.Wpierd...a się w życie nasze bez pardonu.A tu nie chodzi kechom o nasze dobro,ale o władzę..patrzcie najpierw konkordat czyli lenno Watykanu później zakaz aborcji,lekcje religii w szkołach,a teraz całkowity zakaz usuwania nawet martwych płodów,PEDOFILIA..ad1.Właśnie dlatego masz ataki lewaków na kościoły.cdn

darek286
2020-11-07 10:41:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
O kurde26 cd.Pamiętaj kościołowi na rękę jest gdy my się kłócimy wtedy wyciąga brudne łapy po więcej.Acha kościół jest jak condom na każdego chooja pasuje,który da mu kasę.Patrz szlak szczurów.

Mirmil
2020-11-07 07:03:12
Ocena: 0(glosow:10)-+
A jeżeli lubię rzucać kamieniami w okno sąsiada, to mogę to robić? I inni mają mi nie przeszkadzać?

dzonsmis
2020-11-07 06:07:00
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie lubisz zabójstw ? Nie zabijaj. Nie lubisz kradzieży ? Nie kradnij.

kosssssa
2020-11-07 05:44:35
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nie lubisz pedofilów to nie 0atrz na nich,, b, a, r, a, n, y, j, e, b, a, n, e

zbawiaml
2020-11-07 01:03:11
Ocena: 2(glosow:14)-+
Lubisz być gejem to bądź. Lubisz się skrobać to skrob się. Lubisz seks to uprawiaj. Tylko nie obwieszczaj tego na około publicznie bo nie mam ochoty tego oglądać i słuchać

onogrzmot
2020-11-07 01:24:44
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jak homo idze za reke z drugim, to sie "obwieszcza"?

homo_sapiens
2020-11-07 01:31:23
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie wiedziałem, że posiada się daną orientację seksualną, bo się ją lubi. Opublikuj to, może Nobla z medycyny dostaniesz. Nie wiedziałem też, że kobiety dokonują aborcji, bo to lubią. Następny Nobel? A który przepis prawa zabrania "obwieszczania tego na około publicznie"? Bo jeśli żaden, to swoją ochotę możesz sobie wsadzić tam, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę.

Gruber
2020-11-07 11:31:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
@zbawiaml nikt tak bardzo nie obwieszcza tego jak heteroseksualiści

Maruda699
2020-11-07 00:42:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2020-11-07 00:27:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie lubisz jeść mięsa? Zostań weganem.

suchy61
2020-11-07 12:08:57
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

P1Z1
2020-11-07 15:41:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
Konfederatom? 🤔

suchy61
2020-11-07 17:52:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

P1Z1
2020-11-07 20:03:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
Żenada.

suchy61
2020-11-07 20:26:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-11-07 20:28:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-11-07 20:29:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

admdpr
2020-11-07 00:14:31
Ocena: 3(glosow:19)-+
Nie lubisz przestrzegać prawa.... nie rób tego. :D Debilny post, idiotyczne rozumowanie. Przecież prawo jest tylko do czytania, a nie przestrzegania. Odnośnie polskiego słowa MałŻeństwo jest to związek między kobietą, a mężczyzną. Nie mam nic do związków partnerskich.

onogrzmot
2020-11-07 01:26:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
>Odnośnie polskiego słowa MałŻeństwo jest to związek między kobietą, a mężczyzną To jakas prawda objawiona czy zapis prawny?

gordonthompson
2020-11-07 06:14:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
To zapis konstytucyjny, a przecież kONsTYtucJA jest święta, nie pamiętasz koszulek, KODu i awantur o łamanie?

admdpr
2020-11-07 10:54:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie tylko zapis prawny, słowo wywodzi się ze słownika polskiego i starej polszczyzny. Polecam się do edukować.

gruzawik
2020-11-08 18:27:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
słowa będą miały takie znaczenie, jak się umówimy, jakikolwiek byłby źródłosłów. samochód sam nie chodzi.

Alternatyw
2020-11-07 00:02:04
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ja tam nie lubię np.płacić alimentów, nie lubie płacić za rzeczy które chciałbym mieć, ale uważam za pierdoły, nie lubię jak dzieci drą się na placach zabaw, nie lubię jak sąsiedzi zwracają mi uwagę na częste i głośne imprezy i nie lubię ku..a frytek z majonezem!!! Trochę się niedobrze robi od takiego bezrefleksyjnego pieprzenia :-/

Makr
2020-11-06 23:46:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2020-11-06 23:38:06
Ocena: -3(glosow:11)-+
Całe życie to powtarzam prawakom. A i tak oni wpi.rdalają się w moje życie. No to niech teraz wypi.rdalają.

dclxvi
2020-11-06 23:06:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie lubisz pedofilii? Nie gwałć dzieci.

Makr
2020-11-06 23:52:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
2020-11-06 22:35:32
Ocena: -3(glosow:19)-+
Ja bym jeszcze dodał do tych dziecinnych wywodów:nie lubisz płacić podatków-nie płać, nie chcesz się szczepić-nie szczep się, nie lubisz ruchu prawostronnego-jeździj odwrotnie, nie lubisz wykorzystywać dzieci. Niewykorzystój ale nie kontroluj życia innych tylko dlatego że ty tego nie chcesz.

homo_sapiens
2020-11-06 22:57:28
Ocena: 2(glosow:12)-+
Wszystko, co wymieniłeś, nie ma nic wspólnego z religią czy ideologią, tylko z banalną odpowiedzialnością za państwo i obywateli, przyjętą praktycznie na całym świecie, bez względu na religię i kulturę danego państwa.

rogslaw
2020-11-06 23:15:48
Ocena: -3(glosow:9)-+
Pisze o banalnym bezmylsnym tekście. Przytoczę inne "neutralne". Nie lubisz chodzić do lasu nie chodź. Nie lubisz mówić. Zamknij się. A teraz w aluzji do aborcji. Nie chcesz zabijać kalekie dzieci nie zabijaj, ale pozwol mi zabić i nie wymagaj ode nie heroizmu. Nie chcesz mieć 5 żon nie miej, nie chcesz brać narkotyków, nie bierz, nie chcesz grać w pokera (boża kasynem) nie graj itd. głupich przykładów jest bez liku. Weź się w garść albo zmień nick

Genno_Laskolnyk
2020-11-06 23:21:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-11-06 23:22:43
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

margil96
2020-11-07 00:02:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
@rogslaw, Czyli jeśli ty nie lubisz antykoncepcji, znaczy że ktoś ma jej nie stosować? czy z którym dokładnie przytoczonym na obrazku stwierdzeń się nie zgadzasz? tylko na to mi odpowiedz - które z wymienionych na obrazku pytań i następujących po nich odpowiedzi ci nie pasuje, pamiętając że chodzi tu jedynie o religie i opieraj swoją odpowiedź tylko na tym.

admdpr
2020-11-07 00:20:15
Ocena: -4(glosow:4)-+
Dobrze godo... polać mu. Prawo nas ucywilizowało. Bez modelu greckiego/ rzymskiego mamy na świecie MadMax lub biblijną Sodomę i Gomorę tylko bez udziału wyimaginowanego Boga lecz na własne życzenie. Tępaki nie zrozumieją.

homo_sapiens
2020-11-07 01:24:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Rogslaw - i znów trafiłeś kulą w płot. Na siłę starasz się sprowadzić ten tekst do absurdu, szukając jakichś adekwatnych analogii, a tu raz za razem wychodzi Ci jedna wielka kupa. Tym razem - kto Ci zabrania chodzić do lasu albo mówić? Co do zabijania kalekich dzieci (zgaduję, że tu Ci nie chodzi o płody) to pokaż mi kogoś, kto chciałby to robić. Jeśli kalectwo było wykryte u płodu, to takie dzieci żyją, bo albo rodzice tego chcieli albo oddali do domu dziecka. Co do zakazu "5 żon" to ochrona praw kobiet, a kogo chroni katolicki postulat zakazu antykoncepcji lub związków partnerskich?

rogslaw
2020-11-07 09:22:49
Ocena: -3(glosow:3)-+
Po tym co piszesz to z Twojego nicka powinno zostać tylko @homo. 1.ko ci zabrania chodzić do lasu? A tobie kto zabrania uprawiać sex? Bo mówic niestety zabraniają. Sprobój publicznie mówić że homoseksualizm to choroba a aborcja to zabijanie dzieci. I wiele wiele innych przykładów poprawności. Dalej czytając chciałoby się napisać do ty pier....lisz. Jaka ochrona kobiet? Dlaczego chcesz decydować za kobiety czy chcą mieć męża na wyłączność czy nie. Co ciebie obchodzi jak kto chce żyć i po Kut... A... Sa mieszasz w to kościół

rogslaw
2020-11-07 09:33:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co do zabijania. Pokaż mi kogoś kto chciałby to zrobić? Rozumiem, że kwestia zabijania to jest kwestia zapotrzebowania. Belgia i Niderlandy idą już tą drogą małymi kroczkami. I pamiętaj że jak nie dokonasz zabójstwa dziecka w fazie płodowym to też można oddać do adopcji. @msrgil.zadnej poważnej rozmowy na temat zakazu antykoncepcji nie ma i nie będzie! Nie ma się co podniecać. 1.z uwagi na konstytucję która to zabrania. 2.z uwagi na człowieczeństwa. 5.z uwagi na skutki społeczne i to co homo napisał czyli ochronne kobiet. Nie wiem co wy MATOŁY macie że we wszystko religię pchacie.

homo_sapiens
2020-11-07 09:45:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
"Nie wiem co wy MATOŁY macie że we wszystko religię pchacie." - no ty chyba sobie kpisz w tym momencie! Może Kościół nie sprzeciwia się antykoncepcji? A wniosek do pseudo TK złożony przez grupę posłów (głównie PiS i K) to niby nie był motywowany religijnie??? Działania Godek nie są motywowane religijnie? Podobnie jak wiele innych praw ustanawianych w tym kraju, choćby w kwestii relacji państwo - KK? I nie ma "dziecka w fazie płodowym", jest płód lub zarodek. O biologii rozmawiam językiem nauki a nie Kościoła.

homo_sapiens
2020-11-07 09:51:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co do seksu - tak samo jak z antykoncepcją - Kościół głosi pewne swoje fanaberie na ten temat (w kwestii np. seksu pozaślubnego czy homoseksualnego), które właśnie pod wpływem religii były już penalizowane w krajach zachodnich nawet jeszcze po II w.św. W wielu krajach np. muzułmańskich są penalizowane do dziś z powodów religijnych. I tak jak nic nie stoi na przeszkodzie uchwalać polskim posłom prawo pod wpływem Kościoła (jak w wielu sprawach), tak również może być w tych kwestiach. Sam przywołujesz potencjalne sytuacje (Belgia i Niderlandy), które nie występują w Polsce.

rogslaw
2020-11-07 12:57:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
Kościół twierdzi że antykoncepcja to grzech i tyle. Jeżeli chodzi jakimi pobudkami się kto kieruję to skąd ja mam to wiedzieć. Nie potrafię przeniknąć w czyjejś myśli. Taki dar mają jedynie PEŁOMATOLY. Jeżeli ten płód nie zabijesz (nic nie zrobisz) to zobaczysz że kiedyś ten płód może powiedzieć np "mamo". Człowiek ma swój początek i koniec. I nie zależy do od nazw poszczególnych etapów jego życia. Kościół głosi jedno, lgbd drugie i co z tego ma wynikać. Przecież mamy WOLNOŚĆ. A nie sorry wolność mamy dopóki mówimy to co Wam MATOŁY pasuje. Tamte jeszcze nie występują w Polsce, a te twoje już n

homo_sapiens
2020-11-07 14:27:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Matole do kwadratu Rogslawie, "Kościół twierdzi że antykoncepcja to grzech i tyle" - tak, podobnie jak twierdzi, że aborcja bez względu na przyczynę to grzech i właśnie częściowo zmaterializował swoje twierdzenia w prawie polskim. "Nie potrafię przeniknąć w czyjejś myśli" - nie musisz, wystarczy posłuchać i poczytać, co politycy i aktywiści prokościelni mówią na temat swoich postulatów. Co do "mamo", to można powiedzieć, że jako może kiedyś zagdakać, co nie czyni jajka kogutem. I to nie jajko kiedyś zagdacze, tylko kogut, który być może się z niego wykluje.

rogslaw
2020-11-07 14:39:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po1.tak Kościół twierdzi że zabijanie nienarodzonych dzieci to grzech.Wogole ze zabijanie kogokolwiek to grzech.Kradzież też grzechem jest.No popatrz MATOLE.Nie wiedziales że niektóre grzechy to także przestępstwa.Po 2.MATOLE Jajka w sklepach nie mają zarodkow.Ani kury ani koguta z nich nie będzie.MATOŁ.I nic mnie nie obchodzi co inni mówią i dlaczego coś robią.Co Kościół twierdzi też mnie nie obchodzi.Mam swój rozum i postępuje wg WLASNEGE ROZUMU co i Tobie życzę.A to że czasami z innymi środowiskami mamy zbierze poglądy w niektórych kwestiach to sprawa normalna

PLPsycho
2020-11-07 15:59:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
rogslaw 27.10.2020 - "ja nikogo nie obrażam".

homo_sapiens
2020-11-07 16:37:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
"Kościół twierdzi że (...) zabijanie kogokolwiek to grzech" - od kiedy tak twierdzi, bo patrząc na historię Kościoła, to chyba od niedawna. "Nie wiedziales że niektóre grzechy to także przestępstwa" - a co to ma do rzeczy? Niektóre rozwiązania z np. antycznego kodeksu rzymskiego obowiązują we współczesnych systemach prawnych do dzisiaj i co w związku z tym? Gdzie ja pisałem cokolwiek o "jajku ze sklepu"? Miałem na myśli jajo zabrane kurze, w trakcie procesu inkubacji (wysiadywania). A, byłbym zapomniał - MATOLE DO KWADRATU oczywiście.

rogslaw
2020-11-07 17:11:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
Od kiedy grzech-w tym Kościele o który Ci chodzi to od czasów DEKALOGU.MATOŁ.A to ma do rzeczy że napisałeś że Kościół zmaterializował w prawie polskim grzech aborcji.Ja powiem więcej. Więcej grzechów zmaterializował np kradzież czy zabójstwo ale tego się nie CZEPIASZ.MATOŁ. Twój wywód z jajkiem jest tak głupi że ciężko go zrozumieć.Mozesz oczywiście zamknąć oczy.uzywac nazewnictwa niesugerujacegi człowieczeństwa. Ale jak zabijesz istotę ludzką to dziecka nie będzie. Jak nie zabiszesz to będzie. Więc jesteś zabójca. To logika nie religia MATOLE!!!

homo_sapiens
2020-11-07 17:34:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Twój wywód z jajkiem (...) ciężko zrozumieć" - jakoś mnie nie dziwi, że ciężko TOBIE to zrozumieć. Dekalog nie mówi nic o aborcji tylko o zabijaniu. Jeszcze jakieś 200 lat temu Kościół uczył (za bodajże św. Tomaszem z Akwinu), w którym tygodniu od poczęcia płód męski a w którym żeński nabywa duszę (a zatem staje się człowiekiem), więc jest to rzeczywiście wielki autorytet. Zakaz kradzieży czy zabójstwa nie wywodzi się tylko z żydowskiego dekalogu. Tak się składa, że wiele starożytnych kultur (starszych od dekalogu) ceniło życie czy własność. MATOLE DO KWADRATU rzecz jasna.

rogslaw
2020-11-07 17:45:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
A czym że jest aborcja MATOLE jak nie zabiciem jakiejś istoty żywej. Bo co to nie jest istota albo nie jest żywa. W przypadku człowieka zabijasz człowieka i to jest LOGIKA nie wiara czy chora ideologia. A jeżeli chodzi Ci o jajko to jako mięsożerca nie mam problemu ze zjadaniem małych kogutków czy kurek w fazie zaradkowej.a ponieważ zjadłem w życiu wiele jajej z wolnego chowu to i statystycznie wiele kogutków zjadłem. Ponieważ jako społeczeństwo umówiliśmy się ze siebie niezabijamy to też nie wypada nam zabijać najmłodszych. A zabójstwa najczęściej są z egoizmu.MATOŁ

PLPsycho
2020-11-07 17:59:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
rogslaw 27.10.2020 - "ja nikogo nie obrażam".

homo_sapiens
2020-11-07 18:14:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
O! To nagle rozszerzyłeś przykazanie "nie zabijaj" z dekalogu na wszystkie istoty żywe? Musisz to ogłosić papieżowi i rabinom żydowskim, bo oni najwyraźniej o tym nie wiedzą, dopuszczając jedzenie mięsa. A wiesz, że rośliny i bakterie to też istoty żywe? Z jajkiem chodziło o semantykę a nie mięsożerstwo. A zatem aborcja z powodu letalnych wad płodu dokonywana jest pod wpływem egoizmu? FASCYNUJĄCE! Robi się coraz ciekawiej. MATOLE DO KWADRATU. Wspominałem już, że jesteś matołem do kwadratu?

rogslaw
2020-11-07 20:32:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Psychol.Ten MATOŁ był pierwszy ;).@homo. Nie rozszeszylem.Dotyczy czliwieka.Źle coś zrozumiałeś.przeczytalem swój komentarz i doprawdy nie wiem skąd ten wniosek.Ehh.Napisał że aborcję NAJCZĘŚCIEJ są z egoizmu (to ogólne stwierdzenie dla wszystkich przypadków). I to prawda że z egoizmu. Jeżeli chodzi o choroby to nie będę wyrokował ile przypadków jest z egoizmu a ile z miłosierdzia ze lepiej zabić niż ma cierpieć a ile z GŁUPOTY bo ktoś odczlowieczyl płód więc można ZABIĆ.MATOŁ DO SZEŚCIANU

homo_sapiens
2020-11-07 21:19:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja: "Dekalog nie mówi nic o aborcji tylko o zabijaniu.", ty: "A czym że jest aborcja MATOLE jak nie zabiciem jakiejś istoty żywej" - nadal nie wiesz, skąd ten wniosek? Abstrahuję już od tego, że trudno byłoby zabić jakąś istotę nieżywą. MATOŁ DO KWADRATU - nie zamierzam się licytować na stopień potęgi MATOŁA. Mogę sobie czasem pozwolić na odrobinę infantylnego zachowania, ale bez przesady - trzeba trzymać jakiś poziom. :)

rogslaw
2020-11-07 21:44:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Bo aborcja (jako taka) jest zabiciem istoty żywej. Nie tylko człowieka. Natomiast dekalog mówi tylko o człowieku. Zbyt dalego idące wnioski z tego wysuwasz. Cieszę się że przyznałeś że PŁÓD żyje bo są tu tacy co twierdzą że płodu zabić się nie da. Teraz MATOLE zostaję Ci tylko pomyśleć nad tym jaka istotą jest płód w ciele kobiety... wiem wiem może to być za trudne więc podpowiem że może płód to ISTOTA LUDZKĄ? I to żyjąca skoro da die zabić. I co teraz WYCHWALCO ZABÓJSTW LUDZI!! Nie licytuj się. TY JESTEŚ NIESKONCZONY MATOŁ.

PLPsycho
2020-11-07 21:45:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
Chłopie, przecież każdy widzi twoje posty i może sprawdzić, że zacząłeś wyzywać pierwszy hipokryto.

homo_sapiens
2020-11-07 22:14:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skoro pojedyncza komórka żyje, to tym bardziej konglomerat komórek też żyje. Jednokomórkowce, bakterie, plemniki itp. też żyją. Nic w tym nadzwyczajnego. A tak nawiasem mówiąc, uśmiercenie plemnika to też morderstwo czy może "półmorderstwo" (zabicie połowy człowieka)? To pytanie retoryczne - nie odpowiadaj. I nie muszę myśleć, jaką istotą jest płód. Wystarczy poczytać, co biologia na ten temat mówi. Widzę, że dalsza dyskusja na ten temat z tobą (podobnie jak z panią Godek) nie ma sensu, więc na tym zakończmy. MATOLE DO KWADRATU rzecz jasna.

rogslaw
2020-11-07 22:27:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
MATOLE a jak nie zabijesz plemnika to urośnie dojrzeje i będzie dzieckiem. Po co pisać takie brednie. Jak nie wiesz kim jest PŁÓD to NIE Zabijaj poczekaj a za jakiś czas sam Ci to powie. MATOŁ. @PSYCHOL nazwanie kogoś MATOŁEM nie jest obraźliwe (tak bardzo). Wybacz ale matołów będę nazywał po imieniu.

homo_sapiens
2020-11-07 22:42:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak dla twojej informacji, MATOLE DO KWADRATU, zarodek bez plemnika powstać nie może (chyba że in vitro). Każdy zarodek był kiedyś plemnikiem i komórką jajową (nie licząc tych nielicznych powstałych z dwóch komórek jajowych w laboratorium). Więc ekstrapolując twoje rozumowanie, zabicie plemnika to morderstwo, a masturbacja z wytryskiem to ludobójstwo. Ale nawet Kościół Katolicki (w przeciwieństwie do niektórych jeszcze bardziej skrajnych kościołów) zdaje sobie sprawę z absurdalności takiej interpretacji, więc umówili się na moment zapłodnienia.

homo_sapiens
2020-11-07 22:52:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
"Jak nie wiesz kim jest PŁÓD to NIE Zabijaj poczekaj a za jakiś czas sam Ci to powie" - kiedy ostatni raz patrzyłem w lustro, byłem facetem, a nie kobietą w ciąży. Ginekologiem wykonującym aborcje też nie jestem. W ciągu dwóch ostatnich twoich komentarzy awansowałem z "wychwalcy (?) zabójstw ludzi" na zabójcę ludzi wykonującego lub poddającego się aborcji. W tej sytuacji nie mogę cię już nazwać MATOŁEM DO KWADRATU, bo obraziłbym innych matołów do kwadratu. Ale bardziej dosadnego określenia nie użyję, bo to nie w moim stylu.

rogslaw
2020-11-08 09:20:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Homo MATOLE nie przesadzaj z samego plemnika albo samej komórki NIC nie będzie. Muszą się połączyć. Musi dojść do zapłodnienia. Jeżeli dojdzie do zapłodnienia to już natura sama działa. Zapodnienie to początek życia. Nie ma zapłodnienia nie ma życia. Jest zapłodnienie. Jeżeli NIE ZABIJESZ jest życie. TO JEST MATOLE LOGIKA. A ten drugi Twój komentarz jest po prostu ŻAŁOSNY. Urągasz chyba sobie sugerując że nie rozumiesz przekazu. A co do masturbacji to śmiało możesz sobie poczynać bo tym nikogo nie zabijasz. MATOŁ.

homo_sapiens
2020-11-08 14:23:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zapłodnienie jest tylko kolejnym etapem długiego ciągu przyczynowo skutkowego. Uznanie go za początek to kwestia czysto umowna (ewentualnie dogmat religijny lub aksjomat naukowy) a nie żadna logika. Nie ma zapłodnienia, nie ma życia. Podobnie jak: nie ma komórek rozrodczych, nie ma życia; nie ma macicy, nie ma życia; nie ma wody, nie ma życia... i można tak długo. Śmierć zarodka uniemożliwia jego rozwój w płód; śmierć komórki jajowej lub plemnika uniemożliwia tej komórce zapłodnienie, powstanie z niej zarodka i jego rozwój w płód.

homo_sapiens
2020-11-08 14:38:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co do twojego durnego przekazu, którego rzekomo nie rozumiem, to ty sam sobie urągasz tak durnym przekazem. "A co do masturbacji to śmiało możesz sobie poczynać bo tym nikogo nie zabijasz." - wiele wspólnot religijnych, w tym KK w pewnych okresach, ma na ten temat coś zupełnie innego do powiedzenia. "... tym nikogo nie zabijasz" - to TWOJE twierdzenie, a inni twierdzą, że śmierć zarodka nikogo nie zabija. Nie widzę powodu, by to twoje twierdzenia (i biskupów) miały decydujące znaczenie.

rogslaw
2020-11-08 14:41:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Homo MATOLE teraz to już pleciesz jakieś głupoty. I to już jest RAŻĄCE.Przeciez każdy kto żyje to wie że jak dziecko umrze to nie będzie dorosłego.Jak dorosły umrze to się nie zestarzeje.Jak zarodek umrze to płodu nie BĘDZIE. Oczym ty piszesz?Od czasu ZAPŁODNIENIA wszystkie etapy TO NATURA(bez zgody i niczyjej ingerencji).Do czasu zapłodnienia masz wszelki możliwości nie spłodzić nikogo.Od czasu zapłodnienia MUSISZ ZABIĆ(chyba że zaridek/płód umrze śmiercią naturalną).MATOŁ

homo_sapiens
2020-11-08 22:30:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty biedny umysłowo człowieku! Cały cykl życia i śmierci w naturze to NATURA! Za czyją ingerencją i zgodą rozmnażają się zwierzęta i rośliny w ich naturalnym środowisku??? Uczepiłeś się jak rzep psiego ogona jednego momentu i jednego etapu, uznając, że cała reszta to co? Spisek gatunku ludzkiego? Magia? Boska interwencja? Ingerencja obcych?

suchy61
2020-11-08 22:35:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
2020-11-09 10:12:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
MATOLE jeszcze raz Ci napisze że nasz ostatni wątek dotyczy chyba początku życia ludzkiego.Bo większość ludzi chyba jest za ty abyśmy się nie zabijali.Dlatego też postanowiono odczłowieczyć płód bo skoro nie istota LUDZKA to można ZABIĆ.Wiec jak masz problem z logicznym myśleniem to zrób sobie eksperyment "naukowy" myślowy.Weź próbkę 100plemników, 100kamórek jajowych,100zarodków i 100czego tam chcesz.50% organizmów żywych z każdej z próbek ZABIJ.Dla pozostałej połowy zastosuj placebo w postaci NIE ZABIJANIA!. Poczekaj określony czas min. 9m-c.I zobacz co zaobserwowałeś. Wiem, że nie wiesz bo

rogslaw
2020-11-09 10:26:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo napisałeś MEGA GŁUPOTĘ.Nawet suchego przebiłeś.Twój cytat2020-11-07 22:42:57"zarodek bez plemnika powstać nie może (chyba że in vitro).MATOLE za dużo seksmisji się naoglądałeś.MATOŁ.Jak czytam takich KRETYNÓW jak ty to jestem za tym żeby zamiast wciskania nie jestem bootem wciskać nie jestem IDIOTĄ.a w wracając to tematu.Z 1 próbki zaobserwujesz,że po kilku dniach plemniki naturalnie zakończa życie.Komórki po około dobie.Z zarodków po 9m-c będa noworodki(ok. 50szt.)Wniosek:gdybyś NIE ZABIŁ na początku eksperymentu nikogo byłoby ok.100szt dzieci.LOGIKA!Propagowanie czy pochwalanie to współud

gruzawik
2020-11-09 21:54:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
rogosław, przygłupie, plemnik nie jest niezbędny do pobudzenia rozwoju zygoty. można inaczej. doucz się. zabicie życia biologicznego od osobniczego odróżniasz? bo jeśli nie, to coż na odłączanie od respiratora powiesz? no i sam swoją głupotę obnażasz: jak będzie, to wtedy będzie, a póki nie ma, to nie ma, toteż jak poczekasz 9 miesięcy to sytuacja ulegnie zmianie, jak wszystko w swiecie ulega. stan spodziewany mylisz z aktualnym. z nauką, medycyną, biologią, wyraźnie ci nie po drodze. pojmujesz, że aby dla ww. zakwalifikować się jako osoba ludzka trzeba wykazywać EEG? zorganizowaną pracę mózgu

gruzawik
2020-11-09 22:01:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
biologia, medycyna etc. nie widzi żadnego problemu etycznego w przerywaniu ludzkiego życia biologicznego, pod nieobecność osobniczego. płód kwalifikuje się tak samo, jak zwłoki pod respiratorem. że płód tak ma z mózgiem, to świetnie wiadomo, od kiedy przeprowadzono badania na zlecenie antyaborcjonistów, aby udowodnić coś przeciwnego. z wynikami, mimo wielu powtórzeń, zleceniodawcy nigdy się nie pogodzili i najchętniej przemilczają, i uzyskaną wiedzę ukryli. takie a nie inne są fakty fizjologiczne, że w przypadku płodu jeszcze nikogo tam nie ma w środku. a jak już będzie, to będzie.

tomic1
2020-11-06 22:33:09
Ocena: 0(glosow:8)-+
To tak nie działa! Równie dobrze można by powiedzieć: nie lubisz kradzieży, nie kradnij, nie lubisz zabijania, nie zabijaj, nie lubisz oszustwa, nie oszukuj, ale pozwól to robić innym. Tam gdzie sprawa dotyczy tylko tej osoby, która to robi, zgoda, nic nam do tego. Tam gdzie inna osoba narusza prawa innych osób, niestety muszą być ograniczenia. I nie ma do tego nic religia.

homo_sapiens
2020-11-06 22:52:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wiem, kto cierpi na kradzieży, zabójstwie, oszustwie. A teraz wyjaśnij mi, kogo krzywdzą związki gejów, stosowanie antykoncepcji, seks czy pornografia.

Piotrek266
2020-11-07 06:03:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pominąłeś skrobanką homo, dlaczego?

tomic1
2020-11-07 09:03:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
homo_sapiens: Czytaj ze zrozumieniem! Przecież napisałem, że tam gdzie sprawa nie dotyczy innych osób, nic nam do tego! Związki gejów, czy stosowanie antykoncepcji nikogo nie krzywdzi! Seks i pornografia, tu już może być różnie! Przykład pedofilia, kazirodztwo itp. Więc już sprawy związane z uprawianiem seksu i pornografią muszą być przez prawo regulowane. Podobnie jak aborcja, która polega na pozbawieniu życia dziecka, niezależnie od tego, czy uważamy, że dziecku w fazie płodowej przysługują jakieś prawa, czy nie.

homo_sapiens
2020-11-07 09:36:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jeśli chodzi o seks i pornografię, to oczywiste - i prawo reguluję właśnie te przypadki, gdzie właśnie ktoś mógłby ucierpieć. Nijak to się ma do seksu i pornografii legalnych czy pozostałych spraw z wyjątkiem kontrowersyjnej aborcji. "(...) aborcja, która polega na pozbawieniu życia dziecka" - pozwolę sobie stosować definicje naukowe a nie kościelne. Więc nie DZIECKA tylko zarodka lub płodu.

gruzawik
2020-11-08 11:41:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
może dlatego, że płód jeszcze nie jest kimś, bo do bycia osobą trzeba mieć EEG. jakieś. w ogóle. nie takie płaskie...

P1Z1
2020-11-06 22:15:17
Ocena: 2(glosow:18)-+
Czego brakuje w lewackiej logice: nie lubisz kościoła nie chodź do niego daj innym swobodę wyboru.

Piotrek266
2020-11-06 22:23:01
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie ma czegoś takiego jak lewacka logika. Nie ma w tym nic logicznego. Bełkot chorych ludzi.

sadamadam
2020-11-06 22:24:01
Ocena: 14(glosow:24)-+
Dokładnie. Nie lubisz kościołów omijaj je. Nie podobają Ci się pomniki tak samo a nie tylko niszczyć. Ja do kościoła nie chodzę i nie wnikam, że sąsiadka chodzi jej sprawa.

homo_sapiens
2020-11-06 22:39:57
Ocena: -1(glosow:9)-+
A kto zabrania katolikom chodzić do kościoła? Że protesty? A kto pierwszy protestował: kobiety w kościołach czy katolicy w kinach, teatrach i wystawach, kiedy im się nie podobały prezentowane tam treści? Kościołowi przeszkadza, że ktoś się pcha do środka z transparentem, ale nie przeszkadza pchać się WSZYSTKIM Polakom w ich życie?

P1Z1
2020-11-06 23:08:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
Wszystkim Polakom? według Wikipedii 91,6% to katolicy. Według ciebie to można katolików obrażać naśmiewać się z religii ale sprzeciwiać się lgbt to prawie zdrada stanu. Tak demokracja nie działa. Dla wszystkich nienawidzących religii proponuje wejść do meczetu z plakatami.

gruzawik
2020-11-07 00:12:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
a według episkopaty 81% ochrzczone... nasmiewamy się z religi, w której pasterz moze sobie gwałcić dzieci i włos mu z głowy ze strony wiernych nie spadnie. czy to nie smieszne, jak koleś w ubranku kapiacym od złot, upasiony jak świnia, wylazł z bryki wartej więcej niż sierociniec z przyległościami opowiada coś o ubóstwie? weź i się nie śmiej...demokracja to nie po prostu rządy większości, tylko rządy wg pewnych zasad. inaczej za adolka tez miałeś demokrację, albo za józefa. sprawdź sobie, ile % wierzy w dogmaty, i pogadamy o demokracji i większości wtedy, dobra? a może referendum aborcyjne?

homo_sapiens
2020-11-07 01:07:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
P1Z1 - jakbyś nie wiedział, to prawo stanowione w polskim Parlamencie pod wpływem katolickiego duchowieństwa i fundamentalistycznych organizacji dotyczy wszystkich Polaków a nie tylko katolików.

homo_sapiens
2020-11-07 01:11:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
P1Z1 - a co do obrażania, to nikt nie obraża w Polsce więcej niż katolicy, choćby tylko z powodów statystycznych. Poczytaj sobie komentarze katolików na Wiocha.pl albo, jeszcze lepiej, na różnych katolickich forach, to zobaczysz. I kto tu mówi o nienawidzeniu religii??? A może dla Ciebie każda krytyka to objaw nienawiści?

onogrzmot
2020-11-07 01:28:56
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ale to nie muzulmanie tylko katolicy rzadza w Polsce i ustawiaja po swojemu. Wiec po cholere mam chodzic pod meczet z plakatem skoro to kosciol steruje rzadzaca partia we wielu sprawach.

PLPsycho
2020-11-07 08:57:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Problem z kościołem jest taki, że płacimy w podatkach na jego utrzymanie. Więc mamy prawo zarówno patrzeć na ręce kościelnym szkodnikom jak i kontrolować go. Jeśli będziecie samodzielnie utrzymywać go (a aż 91,6 procent to katolicy wg Wikipedii, więc dużo ta składka nie podskoczy) to nic, absolutnie nic nie będę wrzucał w kościelny ogródek. Obawiam się tylko, że po wprowadzeniu tego podatku ta wysoka liczba spadłaby do 30% i tego się boicie.

de_vall
2020-11-08 02:49:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
sadamadam - to działa dopóki szamani nie wpirda...ą sie w życie innych - jak się szaman wpier...la w życie innych to niech się liczyć z tym, że ktoś się przyper...oli w życie szamana

Gajooo
2020-11-06 22:11:54
Ocena: -4(glosow:8)-+
W KOŃCU COŚ NA PRAWDĘ MĄDREGO NA WIOCHA SIĘ POJAWIŁO. POZDRAWIAM

Makr
2020-11-06 23:51:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcoo7
2020-11-06 22:07:02
Ocena: 0(glosow:12)-+
Propedalska ideologia znowu w akcji.

antony
2020-11-05 18:55:02
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2020-11-06 18:04:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ochrona życia i mienia nie wywodzi się tylko z judaistycznego dekalogu. Wiele kultur i religii też ceniło sobie te wartości, nie tylko żydzi.

Albert41
2020-11-05 16:55:33
Ocena: -3(glosow:15)-+
A ja nie lubie ciebie thomass. Tylko nie mow abym nie czytal twoich wpisow. Aby ocenic co piszesz musze przestudiowac lekture. Mi bardzo przeszkadzaja calujacy sie faceci na ulicy to jest obrzydliwe. I co mam zamknac oczy idac po chleb?

homo_sapiens
2020-11-05 18:04:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jeśli Ci "bardzo przeszkadzaja calujacy sie faceci na ulicy" to już Twój problem. Tak samo, gdyby komuś bardzo przeszkadzał idący ulicą Albert41, bo uznałby to za obrzydlistwo. A ktoś inny uznałby za obrzydlistwo siedzących na ławce starych ludzi... albo łysych. Prawo nie zabrania ani dwóm kobietom ani mężczyznom całowania się na ulicy. Masz wybór: założyć partię, w której programie będzie zakazanie tego i mieć nadzieję, że wejdziesz do Sejmu i zmienisz prawo, zachować się jak tępy dres czy kibol i wylądować w pierdlu, zamknąć oczy, albo wyleczyć się z homofobii.

cyb155
2020-11-06 23:54:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
Fobia to lęk , a to po prostu wstrętne, obrzydzające jak gówno leżące na drodze, rozumiem arachnofobia, klaustrofobia itp., ale homofobia to nie jest miarodajne określenie homofilu.

marcoo7
2020-11-07 00:17:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
Homos jak zwykle zrownuje pedalstwo, do czegos zupelnie normalnego, a dwoch calujacych sie pedrysiow, do zwyklych ludzi. Nie tedy droga, moj ty cieply kolezko.

homo_sapiens
2020-11-07 09:26:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Marcoo - ja nie muszę zrównywać tych dwóch rzeczy, bo obie są normalne. Ale nie obawiaj się - nawet nie zamierzam próbować przekonywać do tego osobników tak prymitywnych jak ty.

marcoo7
2020-11-07 12:32:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie, dwoch facetow lizacych sie po jajkach, to nie jest cos normalnego. Podobnie jak facet mowi ze jest kobieta i sie za nią przebiera. Podobnie, jak to ze doroslego faceta kręcą dzieci. Wszyscy jestescie w tym samym worku z napisem: "dewianci"

cyb155
2020-11-07 15:23:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie marco ,zoofile, pedofile, homofile zboczeńce i tyle .

wojtek-16
2020-11-05 15:43:58
Ocena: 6(glosow:14)-+
Nie lubię pedałów. SKANDAL HOMOFOB!! Ja mam być tolerancyjny a Wy już nie.

Maruda699
2020-11-07 00:45:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wojtek-16
2020-11-05 15:42:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nil0
2020-11-05 10:18:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
Oczywiście zgadzam się z autorem, chciałbym tylko dodać parę rzeczy od siebie: Nie lubisz broni palnej? Nie kupuj jej, Nie lubisz kary śmierci? Nie wykonuj jej, Nie lubisz futer? Nie noś ich, Nie lubisz uboju rytualnego? Nie wykonuj go, Nie lubisz narkotyków? Nie zażywaj.

beeveer
2020-11-05 14:27:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie lubisz niewolnictwa czy handlu ludźmi? nie kupuj ich. ale bez przesady. chyba to co jest w częścią mojego ciała i nie może samodzielnie żyć jest tylko moją sprawą?

homo_sapiens
2020-11-05 07:58:00
Ocena: 3(glosow:15)-+
Przecież religijni wyznawcy (nie tylko katolicyzmu) nie przyjmują tego do wiadomości. Uzurpują sobie prawo do narzucania rozwiązań prawnych wynikających z ich przekonań wszystkim ludziom żyjącym na obszarze, na którym mają większość.

dpnmtlg
2020-11-06 22:15:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Najlepsze że oni swoje "wartości" chcą narzucić innym, a sami się do nich nie stosuja. Cytat z wywiadu z lekarzem: "Żonie jednego znanego przeciwnika diagnostyki prenatalnej robiłem amniopunkcję, w wielkiej tajemnicy, żonie obrońcy życia terminowałem ciążę z zespołem Downa. Pytałem: jak to jest, przecież jesteście przeciw? A oni mówili: słuchaj, to naprawdę 'wyjątkowa sytuacja' Wyjątkowa, bo dotyczyła ich osobiście"

Lewiatanxxx
2020-11-05 07:16:47
Ocena: -3(glosow:11)-+
O, ktoś tu tak otwarcie atakuje lewicę.

bene123
2020-11-05 07:11:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie zapomnij, że działa to w obydwie strony......

homo_sapiens
2020-11-05 07:52:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
A do czego Cię zmuszają ateiści?

elkrakerso
2020-11-05 08:17:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
h_s oni go nie zmuszają, oni go wkur...ją swoim realistycznym podejściem do życia, w sytuacji gdy dla niego wyrocznią jest najprawdopodobniej miejscowy proboszcz

de_vall
2020-11-05 10:10:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
pewnie ateiści zmuszają go czasami do myślenia jak to jest być wolnym, ale i tak się nie zerwie z łańcucha i woli chodzić na łańcuchu religii
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dokładnie tak!
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
główna
Dodano: 20.08.2018, 15:16:54   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 268Skomentuj (137) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0