lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nasi żołnierze zawsze mogą ginąć z honorem z tym g..wnem w rękach! Wystawimy im kolejny pomnik!
główna
Dodano: 26.01.2021, 00:32:01   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 90  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mumin33
2021-01-29 09:47:51
Ocena: 6(glosow:12)-+
Nie wiedziałem że na wiosce trole niemieckie. Jak szkopy chcą sprzedac swój karabinek Ukraińcom to trzeba oczernić grota robionego przez Polski Łucznik. A to że artykuły o grocie pojawiły się najpierw na Onecie to przecież nic dziwnego, onet=de

Matek858585
2021-02-02 09:02:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dawno dawno temu jak ja byłem w wojsku to kałacha można było użyć jako szpadla żeby się okopać a po wszystkim prowadzić z niego dość celny ogień, dodam że w tamtym czasie on już miał 40 lat. ciekawe jak to guano będzie pracować po 5 latach.

willager666
2021-01-31 13:00:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wyjasnij mi peowska qrwo jak ten piasek wyyrwal gniazdo magazynka

jakub1975wawa
2021-01-31 18:52:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Taki piasek ktory dostal sie do nędznej jakości plastiku podczas produkcji u wuja z pisu

m_a_c_i_e_k_85
2021-02-01 00:16:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
A mi ta cała afera śmierdzi bo gdy Ukraina ogłosiła przetarg na zakup karabinów dla swojej armii i do przetargu staje nasz GROT oraz niemiecki karabin to nagle der Onet przeprowadza testy i wykrywa ponad 20 wad.

jakub1975wawa
2021-02-01 01:24:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
ukraina ma własne karabiny z rodziny AK. Idź kolego uprawiać propagande gdzie indziej

m_a_c_i_e_k_85
2021-02-01 11:22:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oho widzę, że Jakub nie w temacie.

jakub1975wawa
2021-02-01 13:33:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciekawe ! Bo takie rzeczy jak przetrgi na bron sa z definicji tajne?

m_a_c_i_e_k_85
2021-02-01 16:10:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Rozumiem, że informacja o zakupie sprzętu wojskowego od USA dla polskiej armii też była utajniona?

jakub1975wawa
2021-02-01 23:21:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ależ oczywiście panowie się spotykali, jeździli uzgadniali a społeczeństwo dowiedziało się o sprawie po podpisaniu kontraktów i to tylko w czesci dotyczącej informacji jawnej

m_a_c_i_e_k_85
2021-01-29 19:05:27
Ocena: 5(glosow:9)-+
Rozpadł się podczas strzelania? A jakież to siły działają na to uszkodzone miejsce? To wygląda tak jakby debil młotkiem wbijał magazynek. A co do karabinku GROT i jak wypada na tle konkurencji to odsyłam do filmu na YT pt: Testy porównawcze MSBS GROT.

jakub1975wawa
2021-01-30 00:08:02
Ocena: -4(glosow:4)-+
Czy mieli test z piaskiem?

willager666
2021-01-30 12:55:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
z pisakiem w czym debilu? Magazynku?

jakub1975wawa
2021-01-30 13:06:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
twojej głowęjest piasek pisia qrwo, niby Jestes żołnierzem i nie wiesz że piasek w broń wchodzi wszędzie? O testach z zapiaszczeniem lub zabloceniem broni nie słyszałeś?

m_a_c_i_e_k_85
2021-01-30 14:23:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wskaż mi karabin zapiaszczony, który się nie zatnie. Nawet tak niezawodny karabin jak kałach potrafił się zaciąć.

jakub1975wawa
2021-01-30 14:45:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mylisz się halach ma legendarną odporność na zanieczyszczenia. Jest wzorem dla innych w tym zakresie

m_a_c_i_e_k_85
2021-01-30 15:15:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przykro mi ale nie ma rzeczy idealnych i tak jak napisałem też potrafił się zaciąć, każda broń musi być czyszczona i konserwowana regularnie.

jakub1975wawa
2021-01-30 17:08:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
Mas racje ale czy mamy cos akceptowac cos gorszego niz to co bylo?

borekpp
2021-01-29 18:07:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale robienie rękojeści z plastiku, to pomyłka. Nie ma to jak stary dobry kałach, żelazo i drewno, a nie plastiki. W warunkach bojowych nikt nie cacka się z bronią jak z panienką...

frajersearcher
2021-01-29 15:53:26
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jezeli polskie, to dobre. Ot mentalnosc debili

borekpp
2021-01-29 18:05:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
Co zachodnie do dobre, mentalność głupków...

soldier1987
2021-01-29 14:42:25
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2021-01-29 14:53:49
Ocena: -4(glosow:8)-+
Masz rację to całkiem niezły karabinek dopóki się nie zapiaszczy, nie wypadnie mu z tego nie z nowego regulator gazowy albo nie rozpadnie się w rękach podczas strzelania

Inv1
2021-01-29 18:08:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stranger
2021-01-29 10:21:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stranger
2021-01-29 10:20:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mumin33
2021-01-29 09:47:51
Ocena: 6(glosow:12)-+
Nie wiedziałem że na wiosce trole niemieckie. Jak szkopy chcą sprzedac swój karabinek Ukraińcom to trzeba oczernić grota robionego przez Polski Łucznik. A to że artykuły o grocie pojawiły się najpierw na Onecie to przecież nic dziwnego, onet=de

jakub1975wawa
2021-01-29 10:00:31
Ocena: -4(glosow:6)-+
A może tak debilu po prostu z łucznika wywalić pisowskich debili po dziwnych szkołach typu KUL lub uczelnia rydzyka i zatrudnić łebskich ludzi! Nie ma to jak medialny błaźnie walić w narodowy bębenek że Niemce atakują

slaw69
2021-01-29 09:32:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
Znawca a trzymałeś kiedyś prawdziwą broń w ręku?

jakub1975wawa
2021-01-29 09:47:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jakub1975wawa
2021-01-29 09:49:15
Ocena: -3(glosow:7)-+
Taaaaa owszem, trzymałam ale krótko. Tylko przez jakieś 15 lat. Tak wiem że dla takiego znawcy to mało ale sadze ze darujesz mi wielkodusznie moją amatorszczyznę

willager666
2021-01-29 15:38:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
kuba jest operatorem miotly, a mysli ze operatorem SF

jakub1975wawa
2021-01-29 16:15:54
Ocena: -3(glosow:3)-+
Po pierwsze jesli byłeś w armii matołku to też byles operatorem miotły. Na miotle każdy jeżdził, no chyba że antek od razu robi cie generałem. Były takie kwiatki. Po drugie nigdy nie byłem żadnym operatorem czegokolwiek. Koniec tematu śmieszny niedorobiony gromowcu

willager666
2021-01-29 20:48:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nigdzie nie napisałem, że jestem gromowcem za to ty napisałeś, że jesteś OFICEREM :DDDDDDDDD

jakub1975wawa
2021-01-30 00:19:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
To też cie boli? Przykro mi trzeba było się uczyć! Oficerem nikt się nie urodził za moich czasów zaczynało się od szeregowego . Zjawił sie twój idol Macierewicz i prosto z cywila ludzi pułkownikami i generałami robił. To dopiero odjazd

willager666
2021-01-30 13:00:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziękuję, za udowodnienie, że nie jesteś oficerem a frajerem. Za twoich czasów? Jesteś biedaku raptem 2 lata starszy ode mnie. Gdybyś wiedział, cokolwiek o wojsku nie pisałbyś takiego gówna jak oficer zaczynający od szeregowego Hahaa! Ty pewnie jeszcze detonowałeś działa navarony i wywalczyłeś sobie oficerskie szlify na ivo jimie :-D Gówno wiesz jak się zostaje oficerem w LWP i już w nic nie wierzę co piszesz.

jakub1975wawa
2021-01-30 13:13:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Widzę że jesteś zakompleksionym debilem i g.. wiesz. Acha od 1989 roku nie ma LWP jest tylko WP. Albo za głupi Jestes I ci sie takie podstawowe nazwy mylą albo nie Jestes żołnierzem. Mówię Ci raz jeszcze debilu każdy uczciwy oficer zaczynał od szeregowego przeważnie na szkołę oficerskiej lub akademii. Wyjątek jest pis zjawił sie z cywila i robił oficerami jakiś harcerzy i znajomków

bolo23517
2021-01-29 09:29:05
Ocena: -4(glosow:4)-+
Na TVP mówili że to wina PEŁO

mir11
2021-01-29 09:22:07
Ocena: 3(glosow:9)-+
Der Onet oraz płatne trole na wiocha w formie. Negatywna kampania może rozwalić każdą firmę. No ale po co w Polsce producent broni który daje ludziom pracę, wystarczy że są w Niemczech.

jakub1975wawa
2021-01-29 09:56:29
Ocena: -4(glosow:8)-+
Rozumiem że polska niestrzelajaca giwera jest lepsza niż niemiecka strzelajaca! Skad przypuszczenia że mamy kupować broń niemiecka? Jest wiele producentów broni strzeleckiej! Francja , Anglia, Izrael USA! Najlepiej jednak zatrudnić fachowców a nie debili pisowskich z układu rodzinno-towarzyskiego i samemu coś fajnego zrobic! Pozdrawiam kolegę

willager666
2021-01-29 20:50:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
A która to niemiecka taka strzelająca? To G36 które właśnie wymieniają po raz 2, bo pierwszy przetarg okazał się ustawiony? A drugi okazuje się ustawiony jeszcze bardziej? Ech "snafca oficer" :DDDD

jakub1975wawa
2021-01-30 00:12:40
Ocena: -4(glosow:4)-+
Cos sie tak niemcow uczepił? Chłopak z bundeswery ci na poligonie w Bemowie piskim łomot spuscił?

willager666
2021-01-30 13:02:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
To nie ja się uczepiłem. To ty biedaku umysłowy który się gówno zna, podajesz ich za przykład. Pytam się więc: który to niemiecki karabin na wyposażeni bundeswehry jest lepszy od GROT-a. G36? G3A3? Czy może podasz jako przykład HK416? Którego używają jedynie oddziały specjalne?

jakub1975wawa
2021-01-30 13:15:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
A co zrobiłaś testy porównawcze? Podaj metodykę warunki testu! Jakie masz kwalifikacje do oceny broni?

jakub1975wawa
2021-01-30 22:42:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
chociaż wiesz dlaczego grot powinien być porównywany jesli już to z berylem?

wielkiro1
2021-01-29 06:37:53
Ocena: 3(glosow:17)-+
Pluj na polską broń, tak, na polskie systemy zbrojeniowe, na Polskę, tak platfusie pluj pluj, najlepiej jakbyśmy kupili niemiecką broń, nie? Tak jak Twoi Panowie Ci kazali, co? Ha tfuu na platfusów pluję całe dnie.

mlodypsz
2021-01-29 07:00:11
Ocena: 0(glosow:10)-+
Uspokuj się człowieku tu chodzi o mobilność i skuteczność polskiej armii co z tego że będą mieć Polską broń jeżeli będzie nieskuteczna. Broń może przechodzić tzw. etap "chorób dziecięcych" czyli wady które trzeba poprawić aby była skuteczna i wyrzymała.

nielubiekaczki
2021-01-29 07:52:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jw12
2021-01-29 05:23:53
Ocena: -3(glosow:5)-+
na bank antoni smoleński z psychiatryka zamawiał

teka83
2021-01-29 00:08:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
To i tak idzie do WOTu także moze producent rzeczywiście ma racje

JebacPiSiPO
2021-01-28 23:07:13
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ja widzę że na tej grupie jak zwykle są specjaliści którzy wiedzą wszystko najlepiej. Na pewno większość z was nawet nie miała okazji postrzelać z tego karabinu a wypowiada się na temat czerpiąc swoją wiedzę z artykułu Onetu. Skorzystajcie czasem z innych źródeł.

willager666
2021-01-29 21:30:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
tu są sami oficerzy i operatorzy GROM :-D

waniasor
2021-01-26 20:27:09
Ocena: 3(glosow:11)-+
To jest pierwsza generacja model z 2017 wadliwy, ale jest już druga generacja bez wad usunięto wszystkie wady 😂

jakub1975wawa
2021-01-28 22:40:14
Ocena: -1(glosow:19)-+
co ty pierdolisz kochany? jakie wady ? według łucznika sprzet nie ma żadnych wad, tylko żołnierze sa za głupi

willager666
2021-01-28 23:10:21
Ocena: 4(glosow:12)-+
to ty pierd*lisz kubus, te "wady" byly wskazane juz dawno temu i zostaly usuniete w wersji A2. A jezeli ktokolwiek uwaza, ze GROT to zla bron, to polecam zobaczyc co sie dzialo z fantastycznym brytyjskim karabinem SA80 (L85), lub jeszcze lepszym niemieckim G36. GROT przy nich to japonczyk niezawodnosci. Nie bierzcie sie biedaki za temat o ktorym gowno wiecie, bo wygladacie zalosniej niz wasza biedo opozycja..., Poza tym kubus staluchu co ty wiesz o armii. Rozpoznanie zjadalo takie fajtlapy gotujac na poligonowej kozie z malpa w puszce. JESIEŃ!

jakub1975wawa
2021-01-29 00:38:29
Ocena: -2(glosow:10)-+
ty niby słuzyłeś? Chyba jako kościelny u kapelana

willager666
2021-01-29 13:46:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
JW1248 liniowa. Rozpoznanie 1BZ. Ty jako, że biegałeś z AKMS to służyłeś pewnie za popychadło i koszarówę plebsie...,

jakub1975wawa
2021-01-29 15:10:50
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tylko rozpoznanie ogolnowoskowe? Za cienki byles na grom, lubliniec, formozę lub nawet kawalerie powietrzną? Łoł! masz zayebiste kwalifikacje do krytykowania operatorów grom którzy oceniali badziewnego GROTA. Nie raz widziałem was na strzelninicach. Wasze strzelanie d..py nie urywało, przynajmniej nie na tyle by sie uważać za coś lepszego niż zwykła piechota zmechanjzowana

willager666
2021-01-29 20:58:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nigdy nie uważaliśmy się za kogoś lepszego niż piechota zmechanizowana. Za to na pewno byliśmy lepsi niż ty i twoi koledzy z obieraka. Co do opinii gromowców, polecam YT. Jest tam ich mnóstwo. Co do opinii operatorów JWK to polecam zapytać Piotra Soyersa (nie trudno go spotkać na strzelnicy). Porównywaliśmy Grota w wersji S, do mojego AR15 i jego HK MR223-A3. Jakoś nie odstawał od tego drugiego, a na pewno przewyższał mojego, ty biedo oficerze od malowania trawy...

jakub1975wawa
2021-01-30 00:14:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wow ? Zabolało ? Nie przeszedłeś Selekcji czy co?

pascuda
2021-01-26 18:59:38
Ocena: 1(glosow:17)-+
jeżeli w tym miejscu pękł to faktycznie obsługujący to idiota bo tu nie ma żadnych ruchomych części tylko wkłada się magazynek

jakub1975wawa
2021-01-26 19:56:50
Ocena: 3(glosow:23)-+
Kochany karabin szturmowy dla wojska to nie porcelana z miśnińska z ktora się trzeba dopieszczać. Raczej narzedzie ktore powinno byc odporne na wszelkie urazy. Może tego nie wiesz ale no polu walki by uniknąć kulki nie tylko trzeba myśleć ale i wykazać się refleksem zreczniscia częste są upadki , pady , uderzenia itp. Warto dac naszym narzedzie ktore nie rozpadnie się przed pierwszym strzałem do ruskiej inwazji. Wy pisy zawsze inaczej myslicie niz logika nakazuje,dlatego jestescie debilami i nadajecie się tylko na niewolników putina.

takietam711
2021-01-28 22:29:41
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2021-01-28 22:37:58
Ocena: 0(glosow:8)-+
fajnie ze o tym mówisz be tez są zdjecia połamanych kolb z tego g...

pibi80
2021-01-26 15:08:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Całe to gówno jest z plastiku?

willager666
2021-01-29 21:01:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
A które nie jest w dzisiejszych czasach? I nie całe a tam gdzie nie musi być metalowe. Po co dociążać soldata kilogramami żlaza? Od tego są staluchy typu jakubwawa

Cyber69
2021-01-26 12:46:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
A bo to jest do szczelania a nie piwa otfierania ;)

beeveer
2021-01-26 10:58:47
Ocena: 5(glosow:11)-+
wtryskują części z surowców wtórnych u kolegi w garażu, a potem opychają wojsku za cięzkie pieniądze, wszystko pod patronatem macierewicza. po charakterze przełomu widać zanieczyszczenie poliwęglanu jakimś gównem. cały pis. niech się święci 10 kwietnia!

nissin
2021-01-26 08:46:17
Ocena: 5(glosow:23)-+
"Wyliczono w sumie 22 wady karabinka. Z ich testu wynikało m.in., że Grot rdzewieje, przegrzewa się, zapiaszczony zacina się, kolba pęka przy uderzeniu, a niektóre usterki uniemożliwiają strzelanie. Dodaliśmy, że żołnierze są zmuszani do płacenia za wylatujące elementy broni, więc mocują je na trytytkę. Wady karabinków, były znane jeszcze zanim we wrześniu 2017 r. ówczesny minister obrony Antoni Macierewicz podpisał kontrakt na zakup nowego karabinka dla polskiej armii opiewający na 500 mln zł." - onet.pl

szkodson
2021-01-26 07:20:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
Podczas ćwiczeń po moim AK 47, przejechał jelcz. Nic się nie stało, nawet przyrządów celowniczych nie trzeba było regulować.

koronny
2021-01-26 10:11:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
niemożliwe , propagandę siejesz...ruskie nie potrafią nic porządnego zdiełać... że nie ma kto poświęcić nie wspomnę

jakub1975wawa
2021-01-26 15:56:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie sieje konstrukcję może rosyjska ale wykonanie było polskie moje AK47 czyli AKMS przez całe 6 lat służby liedybmialem to na stanie ani razu się nie zaciął, niemrdzewial ani nic nie wypadlo

willager666
2021-01-28 23:05:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
skoro miales akms-a kubus to jestem pewien ze z niego strzelales 2 razy. Albo byles smsem albo skrobales ziemiaki...,

jakub1975wawa
2021-01-29 00:41:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
mieałem nir tylko AKMS na stanie jesli byłeś żołnierzem to powinieneś wiedzieć że żołnierz może mieć kilka sztuk broni na stanie. Chyba że byłeś żołnierzem tylko w Halo

kaadam5
2021-01-29 12:06:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Potwierdzam! Po przejechaniu moim Jelczem tego kałacha musiałem koło wymienić!

willager666
2021-01-29 13:53:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
żołnierz może mieć kilka sztuk borni na stanie :-D Nie może chyba że jest oficerem, bo tylko tym w wojsku przysługuje broń przyboczna, na pewno nie żołnierzowi funkcji prostej jak ty. Można mieć kilka rodzajów broni przypisanych (sam miałem 3), ale nigdy jednocześnie nie masz dwóch karabinów szturmowych. Nawet jako specjaliści (nie myslić ze specjalsi) mieliśmy AKM, kmPKMSN oraz kbw SWD i zawsze osobno. Jedyni ludzie którzy mieli kilka broni na stanie to mój członkowie broni zespołowych np. mój amunicyjny który zazwyczaj biegał z Glauberytem, ale na warte pobierał AKM. Ty tam w ogóle byłeś

willager666
2021-01-29 13:58:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
dla wyjaśnienia tym wszystkim ofermom którzy się zaraz sprują do słowa "specjaliści". Specjalista to nie agent specjalny, ale żołnierz który ma jakąś konkretną funkcję. Są żołnierze funkcji prostych czyli strzelcy, oraz np. strzelec wyborowy (nie mylić ze snajperem), celowniczy km, celowniczy RPG, radiooperator, itp.

jakub1975wawa
2021-01-29 14:59:20
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie powiedziałem kim byłem ale skoro tak dobrze to opisałeś zaczynałem karierę w wojsku z AKMS jako broń główna A skończyłem z bronia bronią krotka

jakub1975wawa
2021-01-29 15:03:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jakub1975wawa
2021-01-29 15:37:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
Owszem wedlug regulaminu oficerowi przysluguje broń boczna! Nie spotkałem się aby z tym żeby ktoś oficerowi zabraniał mieć broń długą! Nie mają bo przeważnie nie chcą jej mieć, bo im więcej masz na stanie tym większy z tym kłopot. Oczywiscie tak jest w kraju bo na mjsjach jest troche inaczej. Jako żołnierz powinieneś to wiedzieć!

willager666
2021-01-29 15:37:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja nie wiem dlaczego lewactwo jest zawsze takie zaklamane..., W dupie byles nie w wojsku

jakub1975wawa
2021-01-29 16:17:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
A ty jesli byles to za glupi byles by byc czyms wiecej niz zolnierzem piechoty

kicaj997
2021-01-29 20:33:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kubuś, to w końcu ile lat służyłeś, bo raz piszesz, że 15 teraz, że 6? Jak już kłamiesz to przynajmniej bądź konsekwentny. Po twoich wpisach wnioskuję, że w du.pie byłeś a nie w wojsku a strzelałeś tylko w CS. P.S.AK47 nie wyczyszczony i nie zakonserwowany olejem rdzewiał jak skr..syn, szczególnie rura gazowa i wnętrze lufy.

willager666
2021-01-29 21:09:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wystarczyło go nie wyczyścić po strzelaniu ślepakami a po miesiącu można było lufę wymienić w tym nierdzewiejącym kałachu. Każda broń rdzewieje, bo nie jest ze stali nierdzewnej przecież. Ale kiedyś w wojsku o broń się dbało, albo się nie poszło spać. W myśl wojskowego podejścia: kiedy broń jest czysta? Nigdy. Teraz w wojsku sprzątają sprzątaczki, a na bramie wjazdowej stoi firma ochroniarska zięcia dowódcy jednostki. Może kubuś vel oficer z 15 letnim stażem opowie wszystkim zebranym co to jest konserwacja okresowa, roczna, na czym polega i dlaczego broń taka nie zardzewieje...

jakub1975wawa
2021-01-30 00:31:59
Ocena: -4(glosow:4)-+
A co chcesz wiedzieć? Moze wyjaśnisz czym się różni 2dniowe bytowanie w lesie od wykonywania konserwacji w warunkach garnizonowych? Ja czegoś takiego jak konserwacja okresowa, roczna wykonywana w lesie nie widziałem. Może z zwiadzie takie cuda sie robi ale nie u mnie. Chetnie sie czegos nowego nauczę sie od takiego zawodowca jak ty.

willager666
2021-01-30 13:08:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie widziałeś konserwacji broni podczas bytowania biedaku? Nic dziwnego, z obieraka tego nie widać. Przypomnij mi gdzie umiejscowiony jest zestaw do konserwacji broni w kbk AKM i AKMS?

jakub1975wawa
2021-01-30 14:42:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kretynie w czasie bytowania się nie konserwuje tylko się ewentualnie czyści po strzelaniu czy zabrudzenia o ile pozwalają na to ramy czasowe cwiczenia. Konserwuje się broń ktora się skladuje na dluzszy czas do magazynu. Jakie to masz magazyny w lesie? Kuźwa co za dzban!

darek286
2021-01-26 04:37:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
To skoro producent tak twierdzi to niech wypierdoola i dalej używać kbk AK 47 i jego następców. Jest to broń idioto-odporna. Wszystko. Amen

FED0RA
2021-01-28 22:55:55
Ocena: 0(glosow:6)-+
Powiedz to rządowym złodziejom, którzy ten ZŁOM kupili za pół miliarda, a WOCiarnia musi płacić za zgubione części, które wypadają i się gubią, bo z grota wypadają regulator gazowy oraz tłok broni. Aby ich nie zgubić, żołnierze mocują je do broni trytytkami. Za zgubienie regulatora i tłoka płacą 220 zł.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  UUUpppsss
  •  Ordo Iuris
  •  Tylko mnie
  •  Absolutna
I na co te wszystkie asystenty parkowania?
główna
Dodano: 19.07.2018, 17:04:47   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 148Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0