lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.10.2022, 10:56:21   przez: FED0RA
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 238  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Jabusjc
2022-10-15 11:39:16
Ocena: 14(glosow:24)-+
Jestem w tej pierwszej grupie i popieram Pana Marka a sympatykom wodzą wszystkich wodzów życzę żeby poszli tam gdzie wajennyj krabl

Etanim
2022-10-19 18:41:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
du-di@ Ciekawy wyznacznik "bycia", lemingiem... Mhmm... Ile książek musiałeś w pocie czoła przeczytać, żeby to wypłodzić?;-)

du-di
2022-10-20 10:34:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Może sam sobie odpowiesz - w końcu leming najlepiej zna odpowiedź na takie pytanie... Ciekawi mnie tylko dlaczego miałbym się męczyć podczas czytania książki??? Może ty czytając i próbując zrozumieć treści książek wylewasz "siódme poty" - jest to bardzo prawdopodobne - bo nie potrafisz zrozumieć nawet gdzie należy wstawić odpowiedź na czyjś komentarz - a to udowadnia, że nie rozumiesz tego, co czytasz... I stąd zmęczenie i pocenie u ciebie podczas czytania.

Etanim
2022-10-22 10:34:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
du-di@ Się uparłeś... Skoro czytasz, polecam książki na temat nerwicy natręctw a zwłaszcza nerwicy anankastycznej... Znajdziesz tam sporo o kompulsji, agresji skierowanej na zewnątrz i autoagresji. Może pomoże...

du-di
2022-10-22 16:44:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziękuję za troskę ale nie skorzystam - nie mam problemów natury psychiatrycznej czy psychologicznej. Ale cieszę się bardzo, że ty zdecydowałeś się sięgnąć po pomoc i czytasz odpowiednie opracowania specjalistyczne. Bo po twoich komentarzach widać, że masz problem... Mam nadzieję, że lektura, którą polecasz pomoże ci polepszyć jakość twojego bytu.

kocurxtr
2022-10-19 08:49:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
Preież KPO to element gry wyborczej. Jeżeli PiS będzie nadal grzecznie wypełniał wszystko co Bruksela i Dav każą - to przed wyborami dostaną tą kasę a poszczany betonowy elektorat z kwikiem pobiegnie na nich głosować. Jęli nie będą grzeczni - nie uchwałą wygodnych dla Brukseli i pejsów ustaw- wybory wygra vVolksdeutche Partai (PO) która gotowa jest Polskę w każdym serwowanym obecnie przez Brukselę goownie utopić... Ot i wszystko..

Etanim
2022-10-19 08:11:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
homo_sapiens@ Nic nie pisałem o pewności otrzymania reparacji. Punkt ciężkości był na liczbach podawanych przez Migalskiego i jego insynuacji, że tylko pisowski beton sprawę popiera. Statystyki mówią co innego. Doskonale wiesz, geniuszu, że polska opozycja wraz z Niemcami i całym skwaśnialym lewactwem pieniądze z KPO blokują. Ci pierwsi od lat ćwiczą pozycję sra*** do własnego gniazda.

Etanim
2022-10-19 08:03:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
homo_sapiens@ A dlaczego nie przytoczyłeś dalszej części mojej wypowiedzi? Ja - zacytowałem całość romana2372@. Czyżby zabrakło "pary" na "meritum"?

Etanim
2022-10-18 22:08:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
du-di@ instrukcja dla leminga: - Wbij sobie w wyszukiwarkę "poparcie Polakow dla reparacji" - otwórz jeden z pierwszych linków "wgospodarce.pl" (na podstawie Polskiej Agencji Prasowej) - zobaczysz 64%

homo_sapiens
2022-10-18 23:45:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli to, czy Polska otrzyma reparacje od Niemiec, zależy od poparcia tego pomysłu wśród Polaków? Fascynujące! Może jeszcze przeprowadź badanie opinii publicznej, zadając pytanie: "Czy chce Pan/Pani otrzymać nieopodatkowane 100 tysięcy PLN?". Tak się składa geniuszu, że pieniądze z KPO są jak najbardziej realne i ich otrzymanie wymaga spełnienia bardzo prostego warunku... w przeciwieństwie do wirtualnych reparacji. I jeszcze pisowskie "elyty" miałyby je wyciągnąć od Niemiec? Tak jak wyciągnęli wrak tupolewa od Rosji?

du-di
2022-10-19 10:03:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Widzisz "Etanim"- tutaj dałeś świadectwo swojego bytu - LEMINGU. Jako, że nie jestem pisowskim lemingiem, nie muszę korzystać z takich instrukcji. A gdybyś nie był pisowskim lemingiem - to potrafiłbyś wstawić powyższą odpowiedź dla mnie pod moim komentarzem - tam gdzie jej miejsce. Ale czego oczekiwać od leminga wykreowanego przez piskomunę- co nie "Etanim"...

Etanim
2022-10-18 21:59:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
roman2272@"Nie zatrybiłeś tłuku o co chodzi" Argumentum ad personam - jedyny sposób argumentowania lemingsfery. Bez wartości.Dla ćwiczenia spróbuj sobie odpowiedzieć na swój własny argument.

homo_sapiens
2022-10-18 23:39:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak się składa, że jego argumentum ad personam ma w tu więcej sensu niż twoje argumentum ad "meritum": "Migalski... Ten Ślązak co to rezygnował z polityki na Dzień Chłopaka i krytykował Stocha za majzgajstwo i ...łzy". To oczywiście NIE jest argumentum ad personam w stosunku do Migalskiego. Nie, wcale.

demonek6
2022-10-18 21:25:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wielkiro1
2022-10-18 18:42:30
Ocena: -2(glosow:4)-+
Każdy posiadający mózg człowiek (czyli niestety nie platfusy) wie, że pieniądze z KPO Polsce się należą, oraz, że PIS stara się je zdobyć. Wiadomo też, że opozycja, UE, Niemcy i Rosja razem te pieniądze blokują.

homo_sapiens
2022-10-18 23:34:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
O, nawet Rosja blokuje unijne fundusze! A Kanada, Turcja i Australia też?

janiuniu
2022-10-18 10:10:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
no pomysł przedni. Ale może Ci wszyscy co tak myślą ruszyliby dupy i poszli ZAGŁOSOWAĆ!!!

Ziomuś44323
2022-10-18 08:47:22
Ocena: -2(glosow:6)-+
Z tą całą Unią jest jak z myszą w słoiku, którą kiedyś widziałem na memie. Dają do czasu. Żarcie się skończy i zdychasz. Tak samo kasa z unii. Rzucili parę euro, a teraz rób co my chcemy a nie wy bo kasy nie będzie.

Osollo
2022-10-18 09:28:57
Ocena: 1(glosow:7)-+
deklu nie myty podpinaliście umowy i to wy cwoki z pisu, a teraz nie chcecie ich wypałnić to jakim prawem żądacie wywiązywania się z nich drugiej strony oraz wszelkich gratyfikacji.

MothersFan
2022-10-18 08:28:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Co za głupoty kto to pisał.

Etanim
2022-10-18 08:15:49
Ocena: -2(glosow:6)-+
A Migalski... Ten Ślązak co to rezygnował z polityki na Dzień Chłopaka i krytykował Stocha za majzgajstwo i ...łzy. Może niech się chłopak za matematykę weźmie. Sprawę reparacji popiera 64 % Polaków. Więc nie tylko "pisowski beton".

roman2272
2022-10-18 08:21:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie zatrybiłeś tłuku o co chodzi.

specu_nsm
2022-10-18 07:58:55
Ocena: -2(glosow:8)-+
Gdyby nie donoszenie opozycji to unia by nawet nie mrugneła okiem i wypłaciła te pieniądze dawno. Nie jestem zwolennikiem pisu i bandy czworga ale każdemu komu zależy na naszym kraju powinno zależeć aby te pieniądze otrzymać a wewnętrzne spory powinny być załatwiane na swoim podwórku

Wrcfan
2022-10-18 08:19:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Za czasów Rudego PiS też donosil, a kasa szła

inns2
2022-10-18 08:33:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
Bardzo dobrze, że blokują te pieniądze. PIS, zamiast je spożytkować, zaraz by je roztrwonił na patologię, kościół (to też patologia) i swoje rodziny (to też patologia). Niech te fundusze leżą bezpiecznie w Brukseli poza zasięgiem łap kaczystów.

Osollo
2022-10-18 09:31:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
opoZycja nie donosi tylko pomaga przestrzegać prawa żebyście nie mogli mataczyć i oszukiwać jak zawsze

specu_nsm
2022-10-19 07:53:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
"opoZycja nie donosi tylko pomaga przestrzegać prawa" hahaha chyba sam w to nie wierzysz a co do prawa to jak to było w klasyku "sprawiedliwość sprawiedliwościa ale prawo musi być po naszej stronie" i to ich boli że nie mają wpływu na decyzję. Dziwne że opozycja nie chcę się zgodzić na propozycję Konfederacji żeby sędziowie sądów najwyższych byli wybierani przez naród podczas wyborów :)

Adam31641
2022-10-18 07:03:49
Ocena: -3(glosow:9)-+
Migalski pali coś po cichu. Jak masz poparcie 71 procent to jesteś pan jak Łukaszenka. Wstawaj pan boś się zesrał.

homo_sapiens
2022-10-18 07:57:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie załapałeś, więc wyjaśniam: 71% wziął, odejmując od 100% poparcie Zjednoczonej "Prawicy". Czyli te 71% to wszyscy ci, którzy NIE głosują na PiS/SP.

Piotrek266
2022-10-18 06:30:29
Ocena: -4(glosow:10)-+
71%...Pewnie pomylił te procenty ze śliwowicą Łącką. Nawet jak zawsze zawyżył.

hellsing
2022-10-18 05:52:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
To jest dobry pomysł!!!

stywen
2022-10-18 03:59:10
Ocena: 1(glosow:9)-+
Panie Migalski... Bardzo dobry pomysł. Niech sekciarze (bo to nie wyborcy) PISuaru cieszą się z miliardów z reparacji z których PISdzielce już się wycofali.

cyb155
2022-10-18 00:39:08
Ocena: 5(glosow:15)-+
Ja nie chcę kasy ani od kaczki ani od rudego, nigdy nie brałem socjalów i nie zamierzam, ale niech mi kur.wy nie zabierają

du-di
2022-10-18 00:28:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jakoś nie widać tutaj komentarzy pisowskiego "betonu". Beneficjenci pisowscy umią liczyć maksymalnie do 1000... więc biliony złotych nic im nie "mówią". Oni wolą "swoje" 500+, 1000+ na "bombelka", 13 i 14 emeryturkię, i inne "plusy". Na co im "jakieś bilijony"??? "Bilijony" to Tuska "som - Tusk te bilijony mo... No.

Etanim
2022-10-18 08:20:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
Oj dudi, dudi... A ten Migalski to umie liczyć? Reparacje popiera 64% Polaków, więc nie tylko "pisowski beton. Jakaś dziwną gwarą mówisz? To język lemingów, wyuoczony z TVNu?

du-di
2022-10-18 09:26:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Najpierw napisz kto i w jakiej grupie przeprowadził "badanie", z którego wyszło poparcie dla reparacji na poziomie 64%. Widzisz, piszę językiem lemingów-beneficjentów zasłyszanym na pisowskich podwórkach - i ty nie masz problemu żeby zrozumieć - czyli jednak "beton pisowskich beneficjentów" komentuje...

nycticorax
2022-10-18 23:12:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

du-di
2022-10-19 09:57:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po pierwsze "nycticorax" już kiedyś pisałem żebyś zmienił nick'a bo nie masz nic wspólnego ze pięknym, inteligentnym ptakiem - ślepowronem. Po drugie "nycticorax" - pisowsko-katolicka miernoto właśnie do takich zindoktrynowanych tłuków jak ty napisałem komentarz - w waszym, piskomunistycznym slangu tępych beneficjentów. I widać zrozumiałeś bo zachowałeś się zgodnie z zasadą "Uderz w stół a nożyce się odezwą..." NO.

Wrcfan
2022-10-18 00:25:21
Ocena: 0(glosow:12)-+
A ta kasa co ja umorzył rudy, a kurdupel dostał od ruskich za gaz to gdzie jest? Ludzie płacili przez to wysokie rachunki to po odzyskaniu tej kasy chyba powinni dostać jakiś zwrot

stywen
2022-10-18 04:07:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
A gdzie pieniądze za węgiel za który PIS zapłacił z góry i zablokował jego sprowadzanie. Czy to prezent dla ruSSkich. I co ty na to.

Wrcfan
2022-10-18 08:21:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Stywen chyba nie do końca zrozumiałeś mój komentarz. Nie jestem za PiSem

Wrcfan
2022-10-18 08:28:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Stywen do tego odpowiedziałeś jak Pisowiec. Oni "bo za PełO" Ty "Bo za PiS"

susza89
2022-10-18 09:50:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
@stywen PiSowcy byli wybrani demokratycznie i to 2x pod rzad. Putin to dyktator. Skad bierzesz te glupoty? Z TV? Apropo pro rosyjskich politykow to przypomnij sobie jak Donald Tusk unorzyl dlug 1.2MILIARDA ZL gazpromowi kiedy byl u wladzy. Mimo tego placilismy jako kraj wtedy najdrozszy gaz w europie. Zaden polityk w historii Polski tak nie wsparl rosji jak Tusk... PiS=PO

amblin
2022-10-18 00:04:08
Ocena: 2(glosow:10)-+
chooja zobaczycie a nie reparacje durne pisowskie kmioty. I ten wasz pierdoolnięty guru też dobrze o tym wie. No ale czymś trzeba motłoch zjednoczyć bo wybory idą..wskazać wroga, coś obiecać itd...

susza89
2022-10-18 02:49:26
Ocena: -3(glosow:11)-+
Prawda. Niemcy nienawidza odpowiedzialnosci i placic za swojw zbrodnie. Wrecz z ofiary potrafia zrobic tego zlego jesli jest to w ich interesie. Przyklad: „polskie obozy koncentracyjne".

stywen
2022-10-18 04:11:17
Ocena: 2(glosow:10)-+
Z reparacji PISdzielce już w tamtym tygodniu zrezygnowali, Tu chodziło tylko o znalezienie wroga, a reszta nie ważna, trzeba przecież złożyć notę i kupę dokumentacji, Ale kto to przygotuje, kretyn z PIS?

susza89
2022-10-18 07:49:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
I cyk 50gr za komentarz dla stywen

Max81001
2022-10-17 22:16:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
popieram

Albert41
2022-10-15 15:29:12
Ocena: 4(glosow:16)-+
To teraz wezcie te 71% spoleczenstwa i przelozcie na odpowiednia ilosc poslow aby odsunac pis od wladzy. Tego to juz opozycja nie potrafi.

stywen
2022-10-18 04:18:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
A czy ty nadal wspierasz Putinowskich agentów. Przecież PISowcy w identyczny sposób zdobyli władzę jak Putin. Ich program to szukanie wrogów których nie ma. Buli uchodzcy, LGBT, dziś Niemcy i UE. Naprawdę to wrogiem Polskim jest PIS. Bo za władzę tracimy ogromne pieniądze. Aha wniosek o KPO jeszcze nie został złożony. To też o czymś świadczy.

krak0805
2022-10-15 13:21:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja tez ide na to !!!!!👍👍👍👍👍

dinxik
2022-10-15 13:20:09
Ocena: -1(glosow:19)-+
Prawda jest taka ,że primo wszyscy wiedzą o tym że rząd pisu nie jest przychylny łuni i dla tego nie dostajemy pieniędzy z kpo wszyscy widzą ,że łunia straszy inne kraje które wybierają nie te rządy które są przychylne łunii , wszyscy wiemy co się stało jak niemiec rządził podczas 2 wojny światowej i co po sobie zostawił no chyba , że jest ktoś debilem i tego nie widzi albo ktoś mu płaci aby tego nie widział . Łunia już się nie ukrywa tylko idzie na żywca a to spowoduje jej rozpad przynajmniej rozpad debili którzy mówią na siłę wszystkim dookoła jak mają żyć , kogo lubić , na kogo głosować .

homo_sapiens
2022-10-15 15:09:34
Ocena: 1(glosow:13)-+
"Prawda jest taka ,że..." - tak ci w Kurwizji powiedzieli czy na spotkaniu "mieszkańców" z prezesem to usłyszałeś? Zapewne nic ci nie wiadomo o tym, że powodem wstrzymania funduszy z KPO jest notoryczne łamanie prawa (polskiego!) przez pisowski rząd?

dinxik
2022-10-15 15:34:22
Ocena: -4(glosow:10)-+
Łamanie prawa no bardzo ciekawe co piszesz a słowa niejakiej Ursuli von der Leyen, która powiedziała, że UE ma narzędzia - jak w przypadku Polski i Węgier - których może użyć, jeśli we Włoszech "sprawy pójdą w trudnym kierunku" to nie jest łamanie prawa co ? a to jest kłamstwo , i gdzie ja w którymkolwiek swoim komentarzu powiedziałem że głosowałem za pis , w żadnym i tutaj pada magiczne słowo demokracja bo piszę co chcę a ktoś mnie ciągle oskarża o pisiora , ale przecież wy twierdzicie że nie ma demokracji buahahahaa bo nie można pisać nic złego i prawdy o łuniii buahahhaa

homo_sapiens
2022-10-15 15:42:39
Ocena: -2(glosow:12)-+
Ty jesteś jakiś upośledzony? "gdzie ja w którymkolwiek swoim komentarzu powiedziałem że głosowałem za pis" - a gdzie JA napisałem, że głosowałeś??? "wy twierdzicie że nie ma demokracji buahahahaa bo nie można pisać nic złego i prawdy o łuniii" - gdzie JA tak napisałem???

Jabusjc
2022-10-15 11:39:16
Ocena: 14(glosow:24)-+
Jestem w tej pierwszej grupie i popieram Pana Marka a sympatykom wodzą wszystkich wodzów życzę żeby poszli tam gdzie wajennyj krabl

marcoo7
2022-10-17 22:17:04
Ocena: 3(glosow:7)-+
pan marek swego czasu mocno agitowal za przyjmowaniem przybyszow z czarnego ladu. Na moje pytanie bardzo grzeczne, czy ugosci jedna taks rodzine u siebie, biorac za nich pelna prawna i ekonomiczna odpowiedzialnosc odpowiedzial nilczeniem i banem na twiterze. To typowy lewak, nawołujący do roznych czynow, ale samemu najlepiej stac wygodnie z boku.

attyl4
2022-10-15 11:37:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Brawo!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No i Polscy kierowcy wzięli przykład z Zachodu i temat
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
główna
Dodano: 05.07.2018, 13:31:53   przez: qbus91
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 68Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0