lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 01.02.2014, 00:17:31   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 18  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(96)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
neurotyczny_jan
2014-02-01 17:45:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
@malgolina, zadajesz poważne pytania. zło jest ciężko wyplenić gdziekolwiek by nie było. zło ukrywa się nawet pod sutanną ale jest i tam gdzie wskazujesz. dzisiaj na tapecie są duchowni ale to nie znaczy, że problemu nie ma w innych środowiskach. masz rację pytając się co z resztą zwyrodnialców. na to pytanie nie potrafię dać Ci odpowiedzieć jeżeli nawet system prawny jest dziurawy.

bezpieczna123
2014-02-01 21:27:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
o ile od ksiezy mozna trzymac dziecko z dalekaa o tyle trudniej z innymi grupami, pedofilia jest wszedzie i w rodzinach i w szkolach. ksieza niespecjalnie w tym przoduja jedynie wyroki maja nizsze,ale przynajmniej wychodza na swiatlo dzienne, mowi sie o tym glosno wiec mozna chronic dzieci poniekad a i sami ksieza pedofile sa bardziej na swieczniku.Gorzej z innymi, na kilkadziesiat przypadkow ofiar wykorzystywania jakie widzialam,oprawcami byli rozni ludzie,i zaden nie zostal nawet zgloszony na policje. chodza po ulicach, pracuja lub ciesza sie emerytura.

bezpieczna123
2014-02-01 21:31:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
gdyby wzrosla wykrywalnosc to i karalnosc by byla powazniejsza. niestety ciezko to wykryc, ofiary nie mowia o tym, pozniej trzeba w sadzie udowodnic tez wcale nie tak latwo, itd. Cala procedura zawodzi. Dobrze ze przynajmniej o ksiezach mowi sie glosno, inne przypadki raczej juz sie zamiata pod dywan.

jurek1102
2014-02-01 21:50:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tyle że o księżach mówi się głośnio z powodów że albo się od kary wykręcą albo dostana jakiś śmieszny wyrok w zawieszeniu. Sama przyznaj że nie słyszałaś o przypadku świeckiego pedofila z wyrokiem w zawieszeniu.

bezpieczna123
2014-02-01 22:06:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
nawet trynkiewiczowi sie udalo od zasluzonej kary wykrecic:) Ksieza maja latwiej ale tez latwiej wykryc przestepstwa przez nich popelnione, te slabe kary sa po wykryciu, po prostu nauczylismy sie o tym mowic w koncu.Jeszcze wiecej szumu i kary tez sie zaostrza, kwestia czasu,i sami sie nawzajem przestana kryc jesli jeszcze bardziej poparcie dla kosciola zmaleje. o pedofilii w rodzinie nadal jest tabu i tam nie ma problemu niskich kar a zupelniej bezkarnosci.

jurek1102
2014-02-01 22:10:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
A po czym wnioskujesz że łatwiej wykryć przestępstwo popełnione przez księdza?

bezpieczna123
2014-02-01 22:10:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
niestety pierwsza osoba kryjaca przestepce jest sama ofiara i nic na to sie nie poradzi.jest najczesciej zalezna od zboczenca i sama przed soba sie wypiera tego co sie dzieje. z ksiezmi o tyle latwiej ze tej zaleznosci brak wiec dziecko sie nie boi powiedziec co sie dzieje, gorzej gdy to nauczyciel lub ktos z rodziny.osobiscie uwazam ze kary za molestowanie powinny byc surowsze niz za gwalty na doroslych (ktore rowniez nie sa wystarczajaco surowe)i przymusowa kastracja chemiczna dozywotnio.

bezpieczna123
2014-02-01 22:14:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
wnioskuje po tym ze dziecko zalezne od ojca czy od innego czlonka rodziny lub od nauczyciela (w sprawach szkolnych) nauczone jest posluszenstwa wobec tych osob i nawet jesli czuje sie krzywdzone moze to odbierac wedle tych samych kategorii co kara wymierzona za zle zachowanie. nikt nie skarzy na rodzica za klapasa czy na nauczyciela za zla ocene.to posluszenstwo moze tez przejsc na inne formy krzywdy.

bezpieczna123
2014-02-01 22:16:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ksieza to juz luzna zaleznosc, chyba ze o ministrantow chodzi, ale juz nie ma takiego posluszenstwa. najlatwiej poskarzyc ze obcy pan pokazal siusiaka w parku niz ze zrobil to wlasny ojciec czy wujek. ksieza sa gdzies posrodku tej skali. dlatego wiecej sie slyszy o takich przypadkach choc rzeczywiscie kary jak za przejechanie na czerwonym swietle. W rodzinie nawet jak dziecko powie to reakcja innych czlonkow bywa rozna, probuje sie zaltwic sprawe po cichu zeby nie bylo wstydu, bo ludzie beda wytykac ze tam wszyscy z dziecmi spia itd.

bezpieczna123
2014-02-01 22:26:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
moze to i prawda a moze tylko teoria spiskowa ale mowi sie o miedzynarodowych siatkach pedofilskich ktore maja w swoich szeregach wysoko postawionych urzednikow, politykow i sedziow, moze i maja w swoich szeregach biskupow i stad przymykanie oka na poczynania ksiezy.moze i w tym troche prawdy. choc ksieza ogolnie za wypadki drogowe po alkoholu tez nie odpowiadaja tak jak przecietni ludzie. duzo maja tych lask wymodlonych...

kuboll1
2014-02-01 19:48:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sorki coś mi komp nawala dyskusja ze mną jest na dole.Raz mi wstawia raz nie.

kuboll1
2014-02-01 19:40:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przepraszam za podwójny!!!Jureczku ty cały czas tu pomyje wylewasz ,tylko lewych jakoś nie

jurek1102
2014-02-01 19:42:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
A może dla odmiany odniósł byś się do absurdu a nie do wstawiającego?

achaja1
2014-02-01 18:29:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jeśli mogę się wtrącić, to raczej nie chodzi o uczciwość i odwagę polityka tylko, bo jeden człowiek cudu nie dokona, musiał by mieć za sobą cały sztab pomocników, którzy by taką rewoltę rozpędzili a póki co jest to nie realne, ponieważ większości zależy na kasie tych co ukrywają pedofilię. Kościół, nauczyciele, ośrodki społeczne, im zależy na pomocy państwa i zrobią wiele, żeby takie brudy nie wypływały a co za tym idzie nie były srogo karane.

neurotyczny_jan
2014-02-01 17:23:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
mam rozwiązanie tego problemu. na pierwszych zajęciach w seminarium powinni ich kastrować.

malgolina
2014-02-01 17:31:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ok, ale co z pedofilami nauczycielami, "wujkami", sąsiadami...?

neurotyczny_jan
2014-02-01 17:45:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
@malgolina, zadajesz poważne pytania. zło jest ciężko wyplenić gdziekolwiek by nie było. zło ukrywa się nawet pod sutanną ale jest i tam gdzie wskazujesz. dzisiaj na tapecie są duchowni ale to nie znaczy, że problemu nie ma w innych środowiskach. masz rację pytając się co z resztą zwyrodnialców. na to pytanie nie potrafię dać Ci odpowiedzieć jeżeli nawet system prawny jest dziurawy.

kary1977
2014-02-01 17:52:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
neurotyczny - Ja cały czas uważam że powinni móc zakładać własne rodziny. Powinni dawać przykład parafianom.

malgolina
2014-02-01 17:54:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
To nasi politycy zamiast zajmować się pierdołami, powinni zmienić prawo tak,aby kary były dotkliwe, nawet dla księdza. A ten, jeśli wina zostanie udowodniona,z automatu powinien być oddany w ręce świeckiego sądu, tak samo jak pijany polityk,powodujący wypadek powinien być pozbawiony immunitetu,aby odpowiedzieć za swój czyn. Sędziowie i ludzie stanowiący prawo udają,że to co jest teraz, jest wystarczające. Widać też po wyrokach,że ktoś tu bagatelizuje powagę problemu. Oprócz surowej kary więzienia, powinna być też publiczna "stygmatyzacja"...

kary1977
2014-02-01 18:03:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
@malgolino masz słuszność. Ale oni są ponad prawem. Trzeba im znieść te pacta conventa. Przecież to oni są w służbie dla narodu a nie odwrotnie. Sami nie ujmą sobie przywilejów.Znasz jakiś sposób?

neurotyczny_jan
2014-02-01 18:03:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
@kary1977 masz 100% racji. powinni mieć rodziny a nie sztucznie się ograniczać. @malgolina, masz rację. tak długo jak politycy będą zajmować się pierdołami a nie tym co jest ważne dla ludzi to w tym kraju będzie jedno wielkie burdello.

malgolina
2014-02-01 18:11:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kary, sposób znamy,nasz głos w wyborach... Tylko pojawia się problem, nie ma żadnego uczciwego i odważnego polityka,który dokonałby radykalnych zmian w tym zakresie.

kary1977
2014-02-01 18:14:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
I w tym momencie potykamy się o demokracje malgolinko

cezarmilan
2014-02-01 18:27:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Neu ma bardzo dobry pomysł, zanim jak pisze Malgolina weźmiemy się za nauczycieli, wujków itd. zacznijmy od księży :}

kary1977
2014-02-01 18:30:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja proponuje od tego by zniszczyć to społeczne przyzwolenie.

malgolina
2014-02-01 18:32:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
A póki co, nauczyciele i wujkowie mogą poczekać i zajmować się swoim procederem zanim państwo ukarze księży. No weź Cezar pomyśl! To wszystko powinno odbywać się jednocześnie i ostro!

cezarmilan
2014-02-01 18:38:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak jest, jednoczesnie i ostro...ale księża najpierw :}

kary1977
2014-02-01 18:41:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pewnie też dostanie w zawiasach.....

achaja1
2014-02-01 15:09:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jeśli chodzi o pedofilii nie mam litości, pręgierz na centralnym placu miasta i tona kamieni, dla zwolenników humanitaryzmu- krzesło elektryczne. Wybaczcie, ale takie bydle które skrzywdziło dzieciaka nie ma prawa żyć.

kuboll1
2014-02-01 09:24:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jureczku może poruszysz temat jak to lewacy ,do których sam się zaliczasz,próbowałi to wredne zboczenie zalegalizować w Europie.

jurek1102
2014-02-01 14:06:47
Ocena: -2(glosow:10)-+
Będziesz teraz czepiał się lewaków a pedofila księdza będziesz bronił?

dedede66
2014-02-01 14:16:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
A gdzie on tu kogos broni?

malgolina
2014-02-01 14:38:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dede, u Jurka to normalne. On to wyczytuje w spacjach w zdaniu ;P To takie odbijanie piłeczki ;)

dedede66
2014-02-01 14:50:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Moglby sie jakos odniesc, bo durnoty to zawsze latwo pisac, a podjac rekawice i rozpoczac z kims dyskusje juz trudniej.

jurek1102
2014-02-01 18:09:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
dede a gdzie tu są durnoty? Do czego mam się odnieść? Absurd jest o niskich wyrokach dla tych dewiantów a ja mam się odnosić do lewaków?

kuboll1
2014-02-01 18:11:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jureczku ,a gdzie ja bronię pedofilii księży???????????Masz pełno wrzut o księżach,a ani jednej o lewackich zbokach.Może wspomnisz jak rok temu Paligłup chciał obniżyć wiek dopuszczalnego prawem sexu z małolatami do 13 lat??? Bądż obiektywny to będę cię szanował,tak to jesteś dla mnie zakłamanym lewakiem!

jurek1102
2014-02-01 18:16:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
To Palikot chciał wprowadzić tu prawo Watykanu?

kuboll1
2014-02-01 18:19:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
No właśnie Jureczku tylko odbić głupio piłeczkę potrafisz. Żałosny jesteś.

malgolina
2014-02-01 18:20:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak Juruś, bo mu się to spodobało ;P

jurek1102
2014-02-01 18:24:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie odbijam piłeczki bo nie odniosłeś się do absurdu tylko jakieś idiotyzmy wymyślasz. Może ci podpowiem że ten absurd jest o skandalicznie niskich karach za pedofilie. I możesz się odnieść że się z tym zgadzasz lub uważasz że katy są wystarczające. W tym absurdzie niema słowa o Palikocie ani lewicy.

kary1977
2014-02-01 18:28:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jurku za to jest ksiądz pedofil , którego trzeba bronić przed "zboczonymi dzieciakami".

malgolina
2014-02-01 18:29:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jurek, Ty również pod wieloma absurdami, które nie mają nic wspólnego z kościołem, właśnie do niego nawiązujesz w swoich komentarzach. Powiedz, czy ktoś w ogóle tutaj napisał,że tak niskie kary są wystarczające. To chyba oczywiste,że każdy normalny człowiek powie,że to chore.

dedede66
2014-02-01 18:32:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
"Nie ma" jurku. "Niema" to moze byc spiewaczka operowa jak jej struny glosowe pierrdolna. Przeciez Ty w kazdej wstawce probujesz sie odniesc do ksiezy, wiec czemu nie podejmiesz dyskusji z kims, kto wypowiada sie w temacie. Absurd jest o pedofilii, a kolega wlasnie na jej temat sie wypowiada. Chyba, ze Ci chodzi, tylko o ksiezy, a nie o sam problem, ktory jest Twoim zdaniem tutaj sprawa drugorzedna?

jurek1102
2014-02-01 18:36:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czyli mam się odnieść do tego że zaliczam się do tych co chcieli to zalegalizować? Ja mogę odnieść się do komentarza na temat absurdu a nie będę dyskutował o sobie.

malgolina
2014-02-01 18:38:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
No właśnie, nie widziałam aby Jurek kiedykolwiek wstawił absurd o nauczycielu, wujku, opiekunie czy ojcu pedofilu... A właśnie w wiadomościach podali o gwałcącym tatuśku...

jurek1102
2014-02-01 18:40:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gosiu bo ja jestem od wstawek w tym temacie i tylko za takie mam płacone.

malgolina
2014-02-01 18:40:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdyby Kuboll nie napisał: "do których sam się zaliczasz", odniósł byś się do jego komentarza?

malgolina
2014-02-01 18:43:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jurek, to w takim razie temat pedofilii traktujesz wybiórczo. Odnosisz się tylko do pedofilii w kościele,a poza kościołem, udajesz,że pedofilia nie istnieje,bo nie płacą Ci za to??

jurek1102
2014-02-01 18:46:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gosiu gdyby się odniósł do absurdu to pewnie bym mógł dyskutować, ale na zaczepki tego typu nie będę reagował.

malgolina
2014-02-01 18:51:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Juruś, tak ogólnie to Ty rzadko odnosisz się zapytań w komentarzach ;) Obrałeś jeden cel i tego uparcie się trzymasz.

dedede66
2014-02-01 18:53:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale jakie zaczepki? Nie od dzis i nie od wczoraj wiadomo, z istnieja lewicowe partie, ktore staraja sie o obnizenie granicy wieku przyzwolenia do wrecz absurdalnego poziomu.

jurek1102
2014-02-01 19:16:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Gosiu ja odnoszę się ale pod warunkiem że nie ma tematu lewak, oglądacz TVN czy jakieś inne palikocie insynuacje. Zwyczajnie nie mam ochoty tu pomyj wylewać.

dedede66
2014-02-01 19:30:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ty, ale Ty sie ze swoim zamilowaniem do palikotow nie kryjesz, ba, wrecz chwalisz, wiec czemu sie dziwisz, ze ktos o tym wspomina? Aha, czyli Ty uwazasz, ze mozesz tu stawiac komus warunki. Smiechowe :)

kuboll1
2014-02-01 19:32:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2014-02-01 19:32:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jurek, ja Ciebie nie nazywam lewakiem czy innym palikocim nazewnictwem ;) a ze mną też nie podejmujesz poważnej dyskusji :P

kuboll1
2014-02-01 19:36:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzięki koledzy.Jureczku odwracasz kota ogonem.Chodzi mi o to,że ty tylko chcesz dowalić czarnym,a problem raczej cię nie interesuje.Czy my jesteśmy tylko od tego żeby się ZACHWYCAĆ TWOJĄ WRZUTĄ?Jak już ci mówiłem zainteresował mnie twój przypadek gdyż prawie wszystkie twoje wrzuty są monotematyczne - antykoscielne.Atakujesz kościół ,ale belki w swoim lewicowym światku nie chcesz dostrzec.Dla mnie pedofilia to ohydne zboczenie.Kary powinny być adekwatne czyli bardzo wysokie dla tych zboków nieważne czarnych ,zielonych,czy lewych.Dla ciebie istnieją tylko . OBIEKTYWIZM wiesz co to jest???

jurek1102
2014-02-01 19:36:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jakie niby moje zamiłowanie do Palikotów??? Jak ciągle mi to jest zarzucane to dla św spokoju przytakuje. A ty Gosia nie kłam.

kuboll1
2014-02-01 19:37:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dzięki koledzy.Jureczku odwracasz kota ogonem.Chodzi mi o to,że ty tylko chcesz dowalić czarnym,a problem raczej cię nie interesuje.Czy my jesteśmy tylko od tego żeby się ZACHWYCAĆ TWOJĄ WRZUTĄ?Jak już ci mówiłem zainteresował mnie twój przypadek gdyż prawie wszystkie twoje wrzuty są monotematyczne - antykoscielne.Atakujesz kościół ,ale belki w swoim lewicowym światku nie chcesz dostrzec.Dla mnie pedofilia to ohydne zboczenie.Kary powinny być adekwatne czyli bardzo wysokie dla tych zboków nieważne czarnych ,zielonych,czy lewych.Dla ciebie istnieją tylko . OBIEKTYWIZM wiesz co to jest???

kuboll1
2014-02-01 19:42:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przepraszam za podwójny!!!Jureczku ty cały czas tu pomyje wylewasz ,tylko lewych jakoś nie.

jurek1102
2014-02-01 19:46:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
I moje wrzuty takie będą ponieważ jestem antyklerykałem. Jak ci się to nie podoba to zawsze możesz komentować wrzuty o innej tematyce. Moje konto jest antykościelne i takie pozostanie.

jurek1102
2014-02-01 19:49:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
kuboll ja widzę że twoje konto jest założone specjalnie dla mnie :) Jestem zaszczycony :)

malgolina
2014-02-01 19:50:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
A kiedy można z Tobą,Jurek, porozmawiać o pedofilii w innych grupach społecznych?

jurek1102
2014-02-01 19:52:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gosiu ale mnie interesuje tylko ta patologia w kościele i o innych środowiskach nie rozmawiam.

dedede66
2014-02-01 19:53:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szkoda, ze tak naprawde pedofilia jest w nich tlem, dla Ciebie nic nie znaczacym tlem. Ech...

malgolina
2014-02-01 19:55:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dlaczego nie rozmawiasz? Nienawiść wybiórcza?

jurek1102
2014-02-01 19:56:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
Bardzo dowcipne dede...

jurek1102
2014-02-01 19:58:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
kuboll ale zarzucasz mi że wstawki mam tylko w jednym temacie... A czy to że ty założyłeś konto tylko po to by komentować tylko i wyłącznie moje wstawki to jest normalne?

jurek1102
2014-02-01 20:00:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak Gosiu.. Zwyczajnie ja się skupiam tylko na tym jednym temacie a resztę pozostawiam wam.

jurek1102
2014-02-01 20:08:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
To tak jak TVN meteo podaje tylko pogodę tak ja podaje tylko antyklerykalizm :)

dagmik
2014-02-01 21:15:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-02-01 21:25:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja się obawiam że większość tu to nawet nie wie czym są te lewicowe poglądy i powtarza te teksty bezmyślnie.

dedede66
2014-02-01 22:06:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
A jurek ma 5 latek, albo jest uposledzony, zebys zanim latala i go bronila? Nie mogl sam odpowiedziec? Aaaa, no tak, przeciez nie chcial. A skoro on nie chcial, to po co sie wtranrzalasz?

jurek1102
2014-02-01 22:12:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
dede zachowujesz się dziś jak qtas:) Złośliwy i czepliwy bardziej niż pulpet podczas miesiączki.

dedede66
2014-02-01 22:39:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Eeee, i tak wiesz, ze Cie lubie.

jurek1102
2014-02-01 22:42:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
A mi się jednak zdaje że chodzi ci tylko o to by posiąść me boskie ciało :)

dagmik
2014-02-01 23:35:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-02-01 23:44:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-02-02 00:36:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
dede wali prosto z mostu i nie musi multikoncić.

dedede66
2014-02-02 01:04:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja tu nikogo nie "bronie", wiec mi nie wmawiaj, ok? A z jurkiem moge sie czasem przekomarzac, mozemy sobie rozne rzeczy wypominac, ale i tak go uwazam za porzadnego goscia.

jurek1102
2014-02-02 01:10:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
A dede to bardzo przystojny facet z ogromnym naganiaczem :)

dedede66
2014-02-02 01:17:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przestan, przestan, Ty kokiecie :D

jurek1102
2014-02-02 01:18:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko troszkę misiaczku :)

dagmik
2014-02-02 08:26:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

HujCiWDupex100
2014-02-01 08:42:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Leczenie pedofilii moze byc tanie, wycisąłbym im całą piankę rozporową w dupę i puścił w świat

bezpieczna123
2014-02-01 22:30:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak sie w iranie z homoseksualizmu "leczy" czasami, wlewaja jakis klej czy pianke cos takiego co to tylko chirurg moze usunac i podaja srodki przeczyszczajace. jak sie zlituja to do szpitala wysla, jak lekarz ma gest to pomoze, a jak nie to umiera taki w meczarniach. oczywiscie dotyczy to tylko zwiazkow homoseksualnych miedzy doroslymi mezczyznami ktorzy odmawiaja poslubienia wybranych przez rodziny kobiet. Jesli chodzi o zwiazki z dziecmi to nie maja problemu.

Plecostomus
2014-02-01 04:25:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
kur,a !!!!!!!!!!! , taka obśliniona kreatura ma kur.a jakąś przyjemność z bólu czy płaczu Dziecka , kara powinna byc wymierzana publicznie - najgorsza jak to tylko możliowe

kary1977
2014-02-01 14:10:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wyobraź sobie że za parę lat znów będzie "uczył". Nóż w kieszeni się otwiera.

jurek1102
2014-02-01 14:15:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Żeby tylko "uczył"....

kary1977
2014-02-01 14:40:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolejny raz nauka pójdzie w las...

agata.r.11
2014-02-01 00:28:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bo to jest pie*lona Polska.Na to nasz Komorowski pozwala.

jurek1102
2014-02-01 00:34:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jak Kaczyński zostanie prezydentem to myślisz że to się zmieni?

DeeDeeLinka
2014-02-01 00:44:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
oczywiście, że tak - nie będzie w ogóle wyroków ;)

jurek1102
2014-02-01 00:46:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Albo karane będą ofiary.

kary1977
2014-02-01 00:47:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ze dwa lincze mogłyby pomóc...

jurek1102
2014-02-01 01:37:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Prędzej Pieronki to ofiary zlinczują

kary1977
2014-02-01 01:47:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Za sprowadzanie na złą drogę księży?

jurek1102
2014-02-01 20:40:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Moda 2024 | Czy to nie zaszło za daleko?
  •  Jestem za a Wy ?
  •  To brzmi logicznie
  •  Dokładnie tak
główna
Dodano: 12.08.2018, 15:16:55   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 59Skomentuj (36) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0