lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale pomnik homoseskualizmu na pół Warszawy to już nie - logika Twojego Ruchu.
poczekalnia
Dodano: 09.02.2014, 20:17:39   przez: solariss
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 47  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(97)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dedede66
2014-02-09 21:35:06
Ocena: 6(glosow:16)-+
Free, przeczytaj co autorka mowila na temat tego dziela. Ech, dobrze, ze masz net pod reka, bo nic bys nie wiedziala. Przypominam Ci, ze krzyz to dla Ciebie dwa patyki bez znaczenia, a to, ze jest symbolem religijnym? Wiekszosc Polakow to katolicy, wiec nie widze problemu. Bo to w ogole zaden problem. Jurek, a Ty mi nie wmawiaj, bo nigdzie nie napisalem, ze mi sie zle kojarzy. Ferdal, jak masz tak pierrdolic bez sensu, to najlepiej stul pysk.

W1kt00r
2014-02-11 12:39:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
A co do krzyża w sejmie - ma on również pewną wartość historyczną (mniemam, że użytkownicy wiedzą kiedy i kto go tam zawiesił). Jego obecność nie powinna ateistom przeszkadzać, zreszta tak jak inne symbole religijne. Jak tak, to mamy do czynienia chyba nie z ateizmem, a jakimś wojujacym antykatolicyzmem... A to jest różnica.

W1kt00r
2014-02-11 12:35:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Widze, że nieektórzy uparcie bronią tej tęczy. W takim razie niech mi ktoś wytłumaczy, skąd się wzięły paskudne akcje typu grupowe całowanie ludzi z wiadomych środowisk pod tęczą? Traktuje się ją wtedy jako np. symbol przymierza ludzi z Bogiem? Cóż, sama tęcza nie jest niczym złym, występowała również w Biblii, ale zawłaszczyły ja sobie wiadome homośrodowiska. Tak samo jak hitlerowcy swastykę, a komuniści czerwone gwiazdy.

miodzjo
2014-02-10 20:09:19
Ocena: -4(glosow:6)-+
Co za bzdura. Przecież ta tęcza nie ma nic wspólnego z homo.

Klub_Smolenski
2014-02-11 12:18:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dla idiotów widać ma... Za to ksiądz paradujący w sukience jest symbolem męskości :)

malgolina
2014-02-12 17:26:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
No dobra,to skąd tęczowe flagi, transparenty, parasole, kapelusze itd. podczas parad równości, protestów gejów, manifestacji, różnych akcji? To wszystko się zaczęło niedawno po spaleniu tęczy w listopadzie? Wtedy to postanowiono wykorzystać tęcze "dla swoich potrzeb", czy wcześniej miało to miejsce?

komorniki
2014-02-10 19:00:09
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Klub_Smolenski
2014-02-11 12:21:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
To że mój kolega dede czasem lubi założyć damską bieliznę i się umalować nie oznacza że masz prawo go tak nazywać:)

lucy123
2014-02-10 18:42:55
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie bardzo rozumiem co tęcza na Pl. Zbawiciela ma wspólnego z homoseksualizmem, chyba samo to że jest tęczą. Za zadanie miała wprowadzać w dobry nastrój, jak ta która po burzy pojawia się na niebie. Nie wina tęczy że homo wzięło ją sobie jako symbol. To jak z adopcją dzieci przez to środowisko, nie mają wyboru i tęcza też nie miała. Czy jak założę sobie koszulkę z tęczą, to znaczy że jestem lesbijką? A co do krzyża to nikomu on nie przeszkadza. Trąbi się o takich pierdołach jak krzyż czy tęcza, żeby odwrócić uwagę ludzi od naprawdę ważnych spraw z którymi Państwo sobie nie radzi.

M1CLAY19
2014-02-12 15:41:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokladnie .Mydlenie ludziom oczu .Jak nie jalowe i bezsensowne spory w sejmie o ksztalt platka sniegu to z drugiej strony "ambitne" telewizyjne seriale ,komedie dla idiotow ,ktorzy nie wiedza kiedy sie smiac ; programy o tragediach ludzkich- co sie Zenkowi stalo na wczasach w Hiszpanii i propaganda . Durniami latwiej sie steruje.

malin12
2014-02-10 16:47:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie bede wchodzil w dyskusje z Toba. Mialem chec wyrazic swoja opinie i to zrobilem, do nadawcy moja wiadomosc rowniez trafila wiec nie widze problemu. ps. u mnie z glowa idealnie, lecz Twojej to specjalista by sie przydal :) bez odbioru

jurek1102
2014-02-10 22:07:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Każdy wariat uważa się za normalnego :) Pozdrawiam chory przyjacielu :)

malin12
2014-02-10 10:21:59
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jurek1102 czy ty robisz cos innego w zyciu poza siedzeniem na wiocha.pl i sianiu swoich super pogladow pod kazdym zjeciem nawet na poczekalni? rozumiem mozesz nie uznawac kosciola ale czy musisz "promowac" jakis je.any muzulmanski styl bycia? te moje spostrzezenia nie dotycza komentarza pod tym zdjeciem lecz caloksztautu bo gdzie nie wejde tam jestes ty, moze wybralbys sie tak miedzy ludzi i zobaczyl jak wyglada swiat bo jak narazie to sadze ze dupe to Ty ruszasz ale tylko do posredniaka co 3mce! pamietaj kiedys Twoi rodziece odejda i kto wtedy oplaci Ci internet?

SuperGL
2014-02-10 15:39:16
Ocena: -1(glosow:7)-+
Taki jest nie tylko jurek. taka jest cała lewica. popieeeeerdoooolooona.

jurek1102
2014-02-10 16:02:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
malin dlaczego ty piszesz do mnie pod czyimiś absurdami? Masz jakieś kłopoty z głową? Masz coś do mnie to pisz do mnie a nie pod pierwszym lepszym absurdem.

solariss
2014-02-10 17:34:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-02-10 22:04:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty no mógł do mnie jescze na allegro napisać :)

versaceboy
2014-02-10 00:40:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
od kiedy tęcza jest pomnikiem homoseksualizmu????????

solariss
2014-02-10 17:36:14
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

murinforte
2014-02-09 21:22:43
Ocena: -1(glosow:11)-+
Pomnik z regóły ma tablicę,a tęcza z tego co wiem była dziełem artysty

murinforte
2014-02-09 21:28:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
Z reguły,deklu

cezarmilan
2014-02-09 21:01:35
Ocena: -5(glosow:17)-+
Ta tęcza, autorze najwyraźniej nie z Warszawy, jest symbolem wejścia Polski do UE.

SuperGL
2014-02-10 15:40:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie. tęcza jest symbolem lądowania łazika curiosity na marsie.

zygusia
2014-02-10 17:20:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
Tak, tęcza jest symbolem wejścia Polski do Unii ale homofoby zawsze skojarzą wszystko z jednym

dedede66
2014-02-10 18:29:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zacznijmy od tego, ze nie uznaje okreslenia "orientacja seksualna". Albo ktos jest zdrowy i normalny, albo zboczony, a jak ktos jest zboczony, to niech to zachowuje dla siebie i niech robi ze swoja dupa, to co mu sie podoba u siebie w domu. A ze zboczeniem nie powinno sie afiszowac, drzec sie jak niektore gwiazdki po Fucktach- "TAK, JEZDEM HOMOSEKSUALISTOM!!!" i opowiadac o tym publicznie, bo nie ma takiej potrzeby. Sam mordy nie dre na temat swoich preferencji i nikt zdrowy tego nie robi, a Ci akurat musza.

malgolina
2014-02-10 18:43:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
Bo wykrzyczenie,że "jestem homoseksualistą" jest teraz modne, coming out jest modny. Środowisko lgbt mnie pochwali za "odwagę", a ja pokażę,że się niczego już nie boję i głośno będę mówić,że jestem homo ;) Dede, trzeba się zmówić i zorganizować jakiś wiec z transparentami, że jesteśmy hetero i się tego nie wstydzimy ;D

new.cianide
2014-02-12 18:58:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
2014-02-09 20:56:07
Ocena: 2(glosow:20)-+
Krzyzem w Sejmie przejmuja sie tylko patafiany, ktore nie maja sie czego czepic. Sa tak smieszni, ze az zalosni.

freedom80
2014-02-09 20:58:56
Ocena: -5(glosow:15)-+
a tęczą przejmuja sie tylko patafiany, ktore nie maja sie czego czepic. Sa tak smieszni, ze az zalosni.

dedede66
2014-02-09 21:07:32
Ocena: 1(glosow:17)-+
Spojrz na te wyje.bana, dmuchana tecze, postawiona z okazji parady dewiantow, a potem na ten kilkunastocentymetrowy krzyz. Znajdz roznice.

jurek1102
2014-02-09 21:09:10
Ocena: -3(glosow:17)-+
dede a jak byłeś dzieckiem to masmusia ci tęcze pewnie też pokazywała... Wtedy ci też się to z pedalstwem kojarzyło?

cezarmilan
2014-02-09 21:12:26
Ocena: -1(glosow:17)-+
Dede nie musisz być mądry i inteligentny, ale skoro potrafisz zalogować się na wiocha.pl to potrafisz również sobie wguglować czego symbolem jest tęcza, zamiast takie pierdoły pisać.

dedede66
2014-02-09 21:13:52
Ocena: 3(glosow:17)-+
Nic mi sie nie kojarzy. "Autorka" sama wspominala, ze to m.in. z okazji "parady rownosci".

cezarmilan
2014-02-09 21:17:17
Ocena: -7(glosow:13)-+
A jesli napisze ze jest ufoludkiem to też łykniesz jak pelikan, czy może choc podejmiesz próbę samodzielnego myslenia ?

dedede66
2014-02-09 21:17:21
Ocena: -1(glosow:17)-+
Ferdson, przynajmniej nie bronie sam siebie nieudolnie z drugiego konta i sam sie nie plusikuje. Dla mnie zawsze tecza bedzie kojarzyc sie pozytywnie, ale niestety banda zbokow robi sobie z niej swoj symbol i to juz mi sie nie podoba.

freedom80
2014-02-09 21:17:48
Ocena: -1(glosow:19)-+
dede widzę kolosalną różnicę. Jedno to symbol religijny a drugie to instalacja która powstała w ramach obchodów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza. Plastikowe kwiaty zostały wykonane przez powołaną specjalnie w tym celu, w 2011 r., Spółdzielnię Rękodzieła Artystycznego Tęcza. Nie ma nic wspólnego z pedalstwem...

jurek1102
2014-02-09 21:21:58
Ocena: -4(glosow:10)-+
dede a jak krzyż sobie Grodzka w tyłek wsadzi to zmienisz o nim zdanie? Nie będzie ci się już podobał?

cezarmilan
2014-02-09 21:22:38
Ocena: -5(glosow:13)-+
Widzę Dedus że Ty jak Malgo, potrafisz gadac o wszystkim byle nie na temat, jeśli brak logicznej odpowiedzi,a co do Twoich skojarzeń to Freud miałby dużo do powiedzenia.

murinforte
2014-02-09 21:24:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tęcza ma tyle samo wspólnego z pedalstwem,co kościół z pedofilią.Niby coś,a nic

dedede66
2014-02-09 21:35:06
Ocena: 6(glosow:16)-+
Free, przeczytaj co autorka mowila na temat tego dziela. Ech, dobrze, ze masz net pod reka, bo nic bys nie wiedziala. Przypominam Ci, ze krzyz to dla Ciebie dwa patyki bez znaczenia, a to, ze jest symbolem religijnym? Wiekszosc Polakow to katolicy, wiec nie widze problemu. Bo to w ogole zaden problem. Jurek, a Ty mi nie wmawiaj, bo nigdzie nie napisalem, ze mi sie zle kojarzy. Ferdal, jak masz tak pierrdolic bez sensu, to najlepiej stul pysk.

cezarmilan
2014-02-09 21:36:21
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nooooo to faktycznie argument godny prostaczka

dedede66
2014-02-09 21:44:19
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dokladnie. Dostosowuje sie do Twojego poziomu.

freedom80
2014-02-09 22:02:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
dede, to nie zmienia faktu ze tecza ta nie powstala ku chwale homoseksualizmu. Stanela z zupelnie innych powodow i z zupelne innych powodow zostala wykonana. Skoro to praca na zlecenie to srednio mnie interesuje co artysta mial na mysli.

murinforte
2014-02-09 22:08:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale dede to wie,tylko mu nie wypada przyznać racji jakimś tam lewakom ;)czy tam innym deklom

dedede66
2014-02-09 22:28:28
Ocena: 4(glosow:12)-+
Nie, murin. Jesli uwazam, ze ktos ma racje, to mu ja przyznam. Staram sie nie dzielic ludzi na jakies dziwne kategorie i podkategorie. Widzisz, free. Gdyby autorka nie wspomniala o "paradzie rownosci", to moze nie znalazloby sie tyle osob, ktorym sie to dzielo nie spodobalo. Sama nadala mu po czesci takie znaczenie.

kary1977
2014-02-10 00:12:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
A tak odbiegając od tematu. Kto mi potrafi wytłumaczyć dlaczego narzędzie egzekucji boga jest święte?

jurek1102
2014-02-10 00:36:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale z was cipki:)

kary1977
2014-02-10 00:39:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
2014-02-10 00:58:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ktorego boga?

cezarmilan
2014-02-10 08:19:30
Ocena: -2(glosow:8)-+
"Staram sie nie dzielic ludzi na jakies dziwne kategorie i podkategorie" Dede złamasie, hipokryto, własnie to robisz na wiocha pl.

freedom80
2014-02-10 08:55:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
"Tęcza pojawiła się w Warszawie na styku kilku wydarzeń: Parady Równości, zbliżającego się Bożego Ciała oraz Euro 2012, z którymi mogła zostać intuicyjnie powiązana, jednak Julita Wójcik niejednokrotnie podkreślała w rozmowach i wywiadach, że Tęcza nigdy nie miała być zaangażowana społecznie czy politycznie. Autorka zakładała całkowite odcięcie od jakichkolwiek narzuconych znaczeń. Instalacja ma po prostu nieść pozytywne skojarzenia". Powiedz mi zatem dede o co Ci chodzi?!

cezarmilan
2014-02-10 09:00:30
Ocena: -1(glosow:7)-+
Free tak właśnie robi sie propagande, tak jak Dede, najpierw pisze sie jakieś wierutne kłamstw byle było chwytliwe, a potem nasmiewa się z tego.

freedom80
2014-02-10 09:05:59
Ocena: -3(glosow:5)-+
Bo tak naprawdę tęcza jako symbol homoseksualistów jest tylko w głowach katoprawicowych oszołomów. Ktoś kiedyś rzucił taką plotką, zadziałał efekt kuli śnieżnej i mamy teraz społeczeństwo, które w to wierzy. Mnie ta tęcza w niczym nie przeszkadza, jedyną jej funkcją jest ozdobienie miasta. Problem w tym, że zakrywa jakiś kościół i o to cała heca.

dedede66
2014-02-10 11:07:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
Free, jak juz nie masz nic do powiedzenia i cytujesz z neta, to chociaz cytuj prawidlowo. Skoro tecza jej pasowala m.in. do "parady rownosci" (bo tak powiedziala, to (powtarzam) sama tez nadala jej takie znaczenie. Naprawde uwazasz, ze tecza jako symbol homoseksualistow jest tylko w glowach oszolomow, czy sobie kpisz i swiata nie znasz?

mlw1488
2014-02-10 11:31:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zgodze sie, ze tecza nie jest symbolem dewiantow, jesli potwierdzicie, ze swastyka nie jest symbolem nazizmu. Zadzialal tutaj ten sam mechanizm...hipokryci.

freedom80
2014-02-10 13:47:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
dede jak zwykle nadinterpretujesz i w wyjątkowo żenujący sposób. Skoro autorka w oficjalnym oświadczeniu odcina się od znaczeń to wybacz, ale nie mamy o czym rozmawiać. Poza tym jak wspomniałam wcześniej praca była na zlecenie i dot UE. To są dede fakty i to bardzo mocne.

mlw1488
2014-02-10 14:16:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Free, cytat z GW: "Artystka podkreślała, że dziś jej praca jest wyrazem solidarności z osobami o odmiennej orientacji seksualnej: - Po ostatnim podpaleniu Tęczy losy zaatakowanych w ten sposób środowisk i mnie, jako autorki, splotły się. Z tego wynika moja bardziej zdecydowana postawa."

mlw1488
2014-02-10 14:18:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
i jeszcze "Najlepszą datą na powrót "Tęczy" jest dzień 17 maja - Międzynarodowy Dzień Walki z Homofobią - napisała w przesłanym PAP oświadczeniu autorka instalacji Julita Wójcik."

dagmik
2014-02-10 14:28:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2014-02-10 14:43:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kurva. Ile razy mozna wam powtarzac, ze sama powiedziala o tym, ze ta tecza "pasuje" do parady rownosci. Wiec gdzie sie odciela od znaczen? Niestety nie kazdemu "pasuje".

freedom80
2014-02-10 14:51:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja prdl. Ale w ten sposób wyraziła się dopiero po tych wszystkich akcjach z podpaleniem itp. Tak jak Dagmik pisze, to stało się z czasem. Pierwotnie nie miało kompletnie nic wspólnego z homoseksualizmem. Paradoksalnie przeciwnicy tęczy sami nadali jej takie a nie inne znaczenie.

dedede66
2014-02-10 15:13:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Free, nie zebym cos teges, ale ona to powiedziala przed spaleniem tej "instalacji".

freedom80
2014-02-10 15:21:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
czyli co? Autorka ma rozdwojenie jaźni. W oficjalnym oświadczeniu ( znalazłam kilka )odcina się od jakichkolwiek znaczeń, ale gdzieś tam ( nie potrafię odszukać w netcie ) powiedziała coś innego? Możesz jakieś źródełko mi podać?

dedede66
2014-02-10 15:30:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Oczywiscie, ze powiedziala, ze sie odcina, ale skoro sie odcina, to nie powinna mowic, ze pasuje do parady rownosci, Bozego Ciala i czegos tam jeszcze. Nie wiedziala jakie to moze miec konsekwencje? Nie wiedziala jak to co niektorzy ludzie odbiora? Wystarczylo, ze wspomniala o paradzie rownosci i juz odbior byl taki, a nie inny.

freedom80
2014-02-10 15:35:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
To że powiedziała, że pasuje do trzech wydarzeń które miały mieć akurat miejsce nie znaczy, że ma być symbolem homo. Powiedziała też że pasuje do Bożego ciała. Czyli idąc twoim tokiem rozumowania powinnam nienawidzić tej tęczy jako symbolu kościelnego święta. No chore. Ja przyjmuje do wiadomości jej oficjalne oświadczenie i tego będę się trzymać, a nie jakieś ogólnej wzmianki która została nad interpretowana w chory sposób.

dedede66
2014-02-10 15:45:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
No widzisz? Wiekszosci nie przeszkadzaja koscielne swieta, ale "parady rownosci" juz tak. Moze dlatego, ze koscielne swieta nie maja nic wspolnego z dewiacjami, a stawianie ich obok takich "parad" to obraza? Caly czas wmawiasz mi nadinterpretacje, a ja Ci tlumacze jak to zostalo odebrane przez tych, ktorym sie ta tecza nie spodobala do tego stopnia.

freedom80
2014-02-10 15:51:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
dede, no ale z ręką na sercu przyznaj, że cała ta szopka wokół tęczy jest przesadzona. Skoro autorka się odcinała od początku od jakiejkolwiek symboliki to po co ją było nadawać?

dedede66
2014-02-10 16:01:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Odcinala sie, ale o paradzie powiedziala. I to wystarczylo. A teraz, jesli postawia nastepna, po tym co ostatnio powiedziala, to tym bardziej dlugo nie postoi.

dagmik
2014-02-10 16:27:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2014-02-10 16:52:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
powiedziała tak samo o paradzie jak i bożym ciele. To dlaczego wybraliście sobie paradę? No paranoja.

foytaz
2014-02-10 17:01:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Sprawa tęczy wyraźnie pokazuje wzrost bezpardonowej niczym nie spowodowanej agresji ze strony półświatka lgbt. Jedynym rozwiązaniem jest zastosowanie zasady rewanżyzmu.

dagmik
2014-02-10 17:10:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-02-10 17:19:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dagmik przecież lgbt nie chodzi o to że homo są prześladowani niczym katolicy w Korei Północnej. Chodzi o zmianę hierarchii i struktury społecznej. O zrównanie spraw absolutnie nie zrównywalnych tj rodzina homo to to samo co hetero, podobnie z małżeństwami. Adopcja dzieci. Na dzień dzisiejszy, żaden homo nie jest dyskryminowany ze względu na swoją dewiację przy naborze do pracy czy obsadzaniu stanowisk.

dagmik
2014-02-10 17:33:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-02-10 17:42:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przecież większość tej waszej mniejszości żyje w dużych miastach. Poza tym co sami twierdzicie wszyscy macie wyższe wykształcenie i biegle władacie kilkoma językami. Więc o jakich ty miasteczkach i wioskach piszesz?. Nawet taki zagorzały eksterminator jak ja zatrudnia w swojej firmie homo bo jest dobrym analitykiem więc nie obraź się ale to co właśnie napisałaś to jest ta propaganda "bycia ofiarą" i wymuszanie ustępstw.

dedede66
2014-02-10 17:46:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co to znaczy "normalne zycie"? Przeciez nikt nikomu nie zabrania normalnie zyc. Jesli oni obnosza sie ze swoja dewiacja do tego stopn ia, ze nawet przyszly pracodawca moze sie o tym dowiedziec, to nie dziwne, ze ciezko im o prace. Ja pierrdole. Ja tez swego czasu wynajmowalem z kumplem mieszkanie i jakos nikt mnie za pedala nie mial.

dagmik
2014-02-10 18:00:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-02-10 18:06:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pecunia non olet jak mawiał Cesarz Wespezjan, poza tym nie taki diabeł straszny jak go malują.

dedede66
2014-02-10 18:06:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale po co maja sie przyznawac? Co to za ostatnio modne coming outy? Czy ktos sie chwali, ze jest normalny? Nie. Wiec po co chwalic sie tym, ze jest sie nienormalnym? Osobiste preferencje seksualne to nie sprawa, o ktorej powinno sie mowic publicznie.

dagmik
2014-02-10 18:13:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2014-02-10 18:40:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale czy ja sie afiszuje? Czy mam potrzebe opowiadania kazdemu o swoich preferencjach? Nie. A Ci musza uroczyscie oswiadczac: "TAK! JEZDEM HOMOSEKSUALISTOM!!!"? Ze juz nie wspomne o gwiazdkach, ktore wylewaja swoje zale po Fucktach. Jak sa zboczeni, to niech to swoje zboczenie trzymaja w czterech scianach. Proste.

dagmik
2014-02-10 18:48:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-02-10 18:50:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dagmik Ty trochę jesteś taka advocatus diaboli bo przecież o ile pamiętam napisałaś, że masz chłopaka a nie dziewczynę, no chyba że ów chłopak to to o czym myślę :)

dagmik
2014-02-10 19:41:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-02-10 20:36:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wiesz dla mnie to trochę dziwne ale homo z mojej firmy nienawidzi nienawiścią szczerą bi bardziej niż homofobów. Ale on jest 'dziwny' niezależnie od bycia homo więc to może dla tego.

dagmik
2014-02-10 20:58:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-02-10 21:18:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Patrząc stricte z męskiego punktu widzenia kobiety bi są pożądane do wszelakiej maści wielokątów bo nie mają parcia na szkło i chęci zdobycia samca tylko dla siebie co psuje całą zabawę. Najgorsze co się może facetowi trafić to trójkąt z parą kobiet, z których żadna nie jest bi a to się zdarza.

dagmik
2014-02-10 21:53:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2014-02-10 23:01:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dagmik, przyznanie sie do tego rodzinie, czy bliskim, przyjaciolom, nie jest afiszowaniem sie, ale calemu swiatu to niepotrzebne. Chodzenie za reke i calowanie sie publicznie to juz jednak przesada. Nawet jak widze na ulicy normalna pare, to srednio mi sie ich lizanie podoba.

dagmik
2014-02-10 23:52:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-02-11 09:14:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację Dagmik trzymanie się za rękę jest jakieś takie, no nie wiem. Ja zawsze wszystkie swoje koleżanki, znajome a teraz Żonę trzymam za pupę, dłoń jakoś tak bardziej pasuje i jest to naturalne. ;)

dagmik
2014-02-11 09:36:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

W1kt00r
2014-02-11 12:48:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Popieram opinię wyżej - nie byłoby całej medialnej szopki związanej ze środowiskami lgbt, gdyby nie to ich obnoszenie się ze swoimi dewiacjami. Sfera seksualna i miłosna w ogóle to jak dla mnie sprawa mocno prywatna. Po cholerę się z tym obnosić i siać zamęt... Czy ludzie o normalnej orientacji organizują "parady normalności"? Nie, proste. A jak ktoś jest z tego lgbt, to trudno - jest jaki jest ,ale niech się kurna nie afiszuje z tym na ulicy i nie demoralizuje innych, z zwłaszcza dzieci.

foytaz
2014-02-09 20:54:49
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-02-09 20:52:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
To tęcza na niebie też ci się z homoseksualizmem kojarzy?

zygusia
2014-02-10 17:22:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przygłupom na pewno sie kojarzy

Klub_Smolenski
2014-02-11 12:16:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli dla idiotów Bóg promuje homoseksualizm :)

vacarius
2014-02-09 20:50:28
Ocena: 3(glosow:9)-+
Tęcza nie jest w sejmie. I nigdy nie powinna się tam znaleźć bo to by była obraza dla tęczy tam być.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakopane wreszcie odkopane. Padł bastion PiSu ...
  •  Pisowscy " profesjonaliści buahahaha
  •  To najlepszy wybór ...
  •  Świetna diagnoza obecnej sytuacji i dosadne słowa!
Zdjęcia ma pewnie piękne i fejm na mieście również zapewniony.
główna
Dodano: 25.07.2018, 22:25:54   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 110Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0