lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nawet chrzest robicie na siłę.
poczekalnia
Dodano: 09.10.2018, 17:59:02   przez: Loczini
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 58  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
nissin
2018-10-09 18:22:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
Byle komuchy to teraz katole...(gdzie inaczej sie podziali?)

tofecek1
2018-10-10 19:49:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
No jacy wszyscy rozwinięci, tylko dlaczego w momencie jak się zbliża czyjś koniec nagle wszyscy nawracają się.

dorotaipapaj
2018-10-10 01:19:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pewien ksiądz powiedział że chrzest święty jest dla nas dorosłych,aby przypomnieć sobie przyrzeczenia Bogu, macie rację dzieci nie mogą same zdecydować, dlatego robimy to my dorośli, ktoś tam napisał o Jezusie Żydzi są obrzezani i to jest także rytuał o przynależności do wiary,ale to już inne wyznanie chrześcijańskie,żydowskie

kornas1988
2018-10-10 01:52:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Właśnie dlatego nie lubię takich rodziców co bezmyślnie chrzcza dzieci i w ich mniemaniu te dzieci napewno też tego chcą a potem zaczyna się całą katolicka szopka .. jak twierdzisz ze chrzest chroni przed zepsuciem duszy to twoje dziecko musi mieć przestanę bo żeby trafić do nieba według waszej książki to trzeba rygorystycznie przestrzegać nie tylko przykazań Ale też i doktryn nie mówiąc o zachowaniu czystości itp co w tym wieku to raczej nierealne chyba ze zamykasz dziecko w pokoju i wypuszczasz tylko do kościoła

dorotaipapaj
2018-10-10 01:11:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czytałem wypowiedzi,i zadam pytanie, dlaczego zmuszacie dzieci do mycia zębów, dajcie im wybór,zmuszacie mówicie lepiej myj teraz żeby żeby się nie później nie psuły,dla mnie chrzest święty jest poto ,aby zapobiec "zepsucia" duszy,a dorosły człowiek może sam zdecydować czy chce wierzyć czy nie i nikt mu głowy nie zetnie za to.

Mehico007
2018-10-09 20:28:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
Równie dobrze nazwiska też mu na siłę nie dawaj, przecież nigdy za późno na przyjęcie twojego... 😁

TakaJednaM
2018-10-09 20:32:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie mówiąc o imieniu. A jak mu się nie spodoba? Na wszelki wypadek lepiej też nie uczyć mówić. Niech sam podrośnie i zdecyduje, jaki ma być jego język ojczysty. Na naukę języka nigdy nie jest za późno :)

Loczini
2018-10-09 20:53:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
"takajedna" masz rację porównując mowę do bezużytecznej Religi. Dziecko nieumiejące się komunikować będzie maiło problem w życiu. Dziecko pozbawione religii będzie zdrowo patrzyło na świat. Taka mała różnica.

TakaJednaM
2018-10-09 20:59:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
I będzie równie nietolerancyjne jak ty? Będzie poniżać ludzi i obrażać ich za ich poglądy? To ja dziękuję za takie "zdrowe spojrzenie".

Loczini
2018-10-09 21:12:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeśli ja powiem że ładny jest kolor niebieski. Zaś ty temu zaprzeczysz i powiesz że jest paskudny, to czy ja mam już cię nazwać nietolerancyjną?

TakaJednaM
2018-10-09 21:26:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie. Ale jeśli powiesz, że ładny jest tylko niebieski, a żółty podoba się ograniczonym głupkom, których powinno się reedukować - wtedy jesteś nietolerancyjny.

Loczini
2018-10-09 21:42:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja i tak staram się używać eufemizmów. Czy da się negować istnienie Boga tak żeby nie urazić katolika? Szczerze w to wątpię.

TakaJednaM
2018-10-09 22:56:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
A czy w tej wstawce jest cokolwiek o istnieniu Boga? Jest tylko krytyka innych za to, jak wychowują swoje dzieci, i pouczanie ich, jak powinni je wychowywać.

kornas1988
2018-10-09 23:06:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
W tej wystawca jest tylko to żeby dawać dzieciom wolny wybór a nie zmuszać ich do chrztu i innych kościelnych pierdół

TakaJednaM
2018-10-09 23:12:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie, ta wstawka nie jest o wolnym wyborze. Nie ma w niej nic o imieniu, nazwisku, uczeniu mówienia, karmieniu dziecka wyłącznie czekoladą, którą uwielbia, oraz nieposyłaniu go do szkoły, której nie lubi. Ten "wolny wybór" dotyczy wyłącznie tego, żeby dziecka nie chrzcić. Najwyraźniej wszystko inne miłośnikom "wolnego wyboru" nie przeszkadza.

kornas1988
2018-10-09 23:22:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
To chodzi o to żeby to dziecko wybrało czy chcę być chrzczone czy nie A nie żeby wybierali rodzice za dzieciaka bo jakby nie patrzeć to zaraz po chrzcie rodzice chcą żebyś przystąpił do komunii świętej i tak dalej i tak dalej a wiara jest wyborem świadomym A jak ośmioletnie dziecko ma być świadome czy ona chce iść do komunii ciebie czy jak noworodek ma wybrać czy chce być ochrzczony

TakaJednaM
2018-10-09 23:26:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiara jest wyborem świadomym, dlatego wybiera się ją albo odrzuca, jak się jest świadomym. Chrzest i wiara to nie to samo. Nie znasz żadnych ochrzczonych niewierzących? A jeśli są niewierzący, to chrzest przecież nie ma dla nich żadnego znaczenia.

TakaJednaM
2018-10-09 19:59:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Chrzest i wiara to dwie różne rzeczy. Ochrzczenie dziecka nie uczyni go wierzącym.

kornas1988
2018-10-09 21:29:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Technicznie to jest właśnie narzucenie wiary i uj w dupe rodzica co tak robia

TakaJednaM
2018-10-09 23:17:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
O, zaczyna się ateistyczna tolerancja. Dobrze, że to net, bo w realu byś mnie szpadlem zabił. A wiary nikomu nie można narzucić. Tak na marginesie, to dlaczego ateiści mają takie straszne problemy z ortografią i interpunkcją?

muchomorro
2018-10-09 23:20:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kościołowi katolickiemu nie robi to żadnej różnicy. Stąd te - sprzeczne z nauką Chrystusa - soborowe bzdury, w stylu chrzczenia niemowląt, itp, itd.

kornas1988
2018-10-09 23:25:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie jestem ateistą tylko osobą niewierzącą Nie jestem ani ochrzczony ani nie wierzę w żadną religie Jaka jest na świecie

TakaJednaM
2018-10-09 23:31:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie zmienia to faktu, że wiary nie można nikomu narzucić.

kornas1988
2018-10-09 23:33:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak to nie kościół to robił już od ładnych setek lat

TakaJednaM
2018-10-09 23:35:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wyżej napisałeś, że wiara jest wyborem świadomym, a teraz piszesz, że kościół ją narzuca. Zdecyduj się, bo sam sobie przeczysz.

kornas1988
2018-10-09 23:36:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prosty przykład na naszej historii gdybyśmy nie przyjęli chrztu nie przyjęli byśmy wiary chrześcijańskiej to w tej chwili nasze państwo by nie istniało

TakaJednaM
2018-10-09 23:44:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale na co to jest przykład? Bo nie bardzo rozumiem. Można kogoś zmusić do wierzenia czy nie można?

kornas1988
2018-10-09 23:52:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pewnie ze można i Kościół i rodzice robią to cały czas .. tylko Kościół robi to na skalę światową a rodzice raczej lokalnie jeżeli można to tak nazwać .. a zapiski o tym ze wiarą ma być świadoma według bibli to tylko taki marketing kilkuset letni .. Jak mnie pamięć nie myli Jezus w bilbi brał chrzest jak był dorosły to czemu rodzice chrzcie dzieci jak są malutkie?

TakaJednaM
2018-10-09 23:55:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kilka wpisów wyżej napisałeś, że "wiara jest wyborem świadomym". Kłamałeś czy zmieniłeś zdanie?

muchomorro
2018-10-09 23:58:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
To po co te szopki? Przecież to wbrew nauce, w którą powinnaś wierzyć przede wszystkim?

kornas1988
2018-10-10 00:01:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Świadomy wybór to nie wybór rodzica bo taka jest tradycją tylko wybór dorosłej osoby czy chcę czy nie chcę być ochrzczony i być wierzącym .. a ile znasz osób np juz dorosłych co stwierdzili że a nie mam chrztu to się ochrzcze i przyjmę wiarę chrześcijańską ... raczej by bylo moze ulamek procenta takich ludzi bo dorosły człowiek jest już rozumny a nie otumanionym przez wiarę i bajeczkami jakimi się poji dzieci

TakaJednaM
2018-10-10 09:07:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Świadomy wybór to nie wybór dziecka, dlatego dziecko samo wybiera, czy będzie wierzyć, czy nie. Chrzest, jak dowodzą przez ciebie przykłady, nie ma na późniejszą wiarę wpływu. Strasznie się plączesz. Raz piszesz, że wiara to wybór, a innym razem - że do niej można zmusić (czyli że to nie wybór). Musisz zacząć myśleć trochę logiczniej, bo jak na razie twoje poglądy są wewnętrznie sprzeczne - może dlatego nie ma religii, którą mógłbyś wyznawać.

kornas1988
2018-10-10 17:30:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak a widziałaś ty dziecko w wieku szkolnym przed komunią co mówi do rodziców ze nie chcę chodzić na religię i nie chcę mieć komuni? O taki rodzaj zmuszanie mi chodzi .. wy katolicy zapominacie jezusek był dorosły jak miał chrzest a nie był dzieciakiem poza tym w waszej wierze też jest wiele sprzecznosci zydzi sa i judaizm dlawas sa be Ale klejące przed synem przybitym do krzyża .. Taki prosty przyklad

TakaJednaM
2018-10-10 20:17:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie jest zmuszanie do wiary, tylko do praktyk religijnych - to jest zupełnie co innego. Oczywiście, że dzieci się czasem do tego zmusza, tak jak zmusza się je do różnych rzeczy, które rodzice uważają za pożyteczne (np. do jedzenia owoców). Ale ja teraz już rozumiem. Tobie nie chodzi o to, żeby rodzice nie chrzcili dzieci, tylko o to, żeby wychowywali je bez religii, tak? To jest kompletny absurd. Wychowanie polega na wpajaniu wartości rodziców.

nissin
2018-10-09 18:04:42
Ocena: -5(glosow:5)-+
Indoktrynaca Rydzyka juz od dziecka, podobnie bylo za czasow PRL, tylko wtedy bylo ZMP i ZMS...

nissin
2018-10-09 18:22:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
Byle komuchy to teraz katole...(gdzie inaczej sie podziali?)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  UUUpppsss
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:38:23   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0