lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 18.12.2019, 09:27:54   przez: Fixumdyrdum
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 46  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Fixumdyrdum
2019-12-18 11:22:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Oj wacuś wacuś z tymi falami radiowymi to pojechałeś, już dawno udowodniono ich istnienie a samo radio jest tego dowodem. Wiatru nie widzisz a ten zrywa ci beret z baniaka czy może to te elfy, gnomy, świstak od sreberek?

waldemarro21
2019-12-19 09:08:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
C-UJ wam do tego w co wierzę albo nie wierzę.Moja sprawa.

gruzawik
2019-12-20 20:07:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
jesli na własny koszt i bez mówienia innym jak mają żyć, to popieram. jednak tak to nie działa, przynajmniej nie w PL. coś zbliżonego jest w UK, toteż faktycznie, g.no to kogo obchodzi. nawet biskup anglikański publicznie powiedział, że to niesprawiedliwe, by prawo motywowane religijnie miało obowiązywac niewierzacych. pogadał z kolesiem umierającym na raka, a nie mogacym legalnie skrócić sobie męki, ze względu na religijnie umocowany jedynie zakaz samobójstwa. i nikt się CoE nie czepia...

bogus64
2019-12-18 18:39:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zaproś żonę przed lustro i sam stań obok niej i pomyśl chwilę

kryppa
2019-12-18 16:05:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
Różnica między ateistą i teista. Teiści wierzą tylko w jednego boga, nie wierzą w Zeusa, Manitou, Thora i innych, prawda? Ateista po prostu nie wierzy w o jednego boga więcej. To wszystko.

gordonthompson
2019-12-18 11:31:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nikt też nie udowodnił, że istnieje taśma z Kuchcińskim i ukrainką, a pełno ludzi w nią wierzy.

kornas1988
2019-12-18 12:29:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poruwnujesz istnienie Boga do sprawy pedofili przez polityka ?. Jak tak twierdzisz to sprawa wież sprawa banasia kłamstwa w oświadczeniach majątkowych itp z ostatnich miesięcy PiS to też fikcja

gordonthompson
2019-12-19 11:30:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Porównuję mechanizm. "To wierzący mają udowodnić istnienie Boga", tak jest we wstawce. Więc jeśli chodzi o inne twierdzenia, tak samo to twierdzący mają udowodnić prawdziwość swoich twierdzeń. No to co z tą taśmą Kuchcińskiego? :D

gruzawik
2019-12-20 20:08:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiesz, tu udowadnianie jest w ogóle możliwe, w przypadku bogów, krasnali, jednorożców-nie.

Krzystek
2019-12-18 11:09:20
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2019-12-18 12:33:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wyśmiewa się jednej tylko wszystkie 3 . I tak z ciekawości to jest od uja religi a nie tylko trzy . Ty trzy są największe gdzie jest jeden Bóg i nikt więcej a no i Mesjasz obowiązkowo . A co ciekawe to np w islamie nie można przedstawić boga Allaha jako symbol jak i chrześcijan bo to zakazane .

gruzawik
2019-12-18 18:40:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
a temu, że wyznawcy tej religii stanowią prawo w kraju pod swoje chore wydumki. inne religie tego nie robią w tym kraju, więc psa z kulawą noga to nie obchodzi. jesli jednak ktoś prawo obowiązujące wszystkich uzasadnia religijnie, a więc niedowodliwie, to owo uzasadnienie do drwiny się jedynie kwalifikuje. czego nie zrozumiałeś?

plokijuty
2019-12-18 10:51:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ciekawe, że w nazwie ateista, ateizm występuje słowo Bóg. Niedowiarkom proponuję sprawdzić źródło słowa ateista, ateizm.

martin987
2019-12-18 10:46:56
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fixumdyrdum
2019-12-18 11:17:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kornas1988
2019-12-18 12:35:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ok wymieniaj te akty potwierdzające istnienie boga. I nie pisze tego złośliwie czy coś tylko naprawdę jestem ciekaw

martin987
2019-12-18 19:14:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2019-12-18 21:16:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sypnoles informacjami ale . Chrześcijaństwo jest zlepkiem innych wierzeń i religi i nie możesz zapominać ze wersji bibli było sporo stąd te podobieństwa do innych kultur religi i wierzeń . Istnienie jezusa tak ok spoko jako osoby a nie mesjasza . Co do teori ewolucji i powstania czlowieka to mam rozumiec ze bardziej prawdopodobne jest dla ciebie ze zostałeś ulepiony gliny przez trojkat z okiem w srodku ktore to oko gra w globalne simy . Podsumowując to zabardzo niczego nie udowodniles

martin987
2019-12-19 10:15:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-12-20 20:18:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
martin, oczywiście że były i wcześniejsze, zależy, co zechcesz uznać za cywilizację. jak z pszczół wywieść proroctwa Izajasza, drogi znawco religii sumeryjskiej? i dlaczego z Sumeru, a nie z Majów? też mieli fajnych bogów, cywilizację, kalendarz... wcale nie zlepek, skąd, tylko prawa z Egiptu pozyczone, demonologia z Babilonu, bajeczki z Sumeru właśnie, a najnowsza wersja idee Greków starożytnych podnosi. nic dziwnego w kontynuacji kulturowej i takim face liftingu, dziwniejsze udawanie, że ten proces nie zachodzi. jedynie galeria czaszek KAŻDEGO osobnika ancestralnego jest wolna od luk, to fak

kornas1988
2019-12-21 17:24:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Martin . Biblia jest zlepkiem innych wierzeń i nie ma tego co tłumaczyć zaczynając od sumerow a na Grecji kończąc i Rzymie . A co do cywilizacji sumerow to napewno była inna przed nimi wszak neolit nie to niectylko Sumerowie bo teorie i tym skąd się pojawiali wctamtych rejonach są dwi i antropolodzy nie mogą się dogadać w tej kwesti

martin987
2019-12-22 13:20:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2019-12-22 22:09:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak masz rację bo między 9-2 wiekiem przez naszą erą ale Biblia która dominowała Europę jako wzór wiary był zmieniany kilka razy a ta wersja co jest teraz też jest dość zmienioną od pierwowzoru . Choć wxstarym testsmecie są takie informacje których nie zobaczysz ani w Nowym wydaniu ani w bibli . Prosty przykład to lilith żona Adama gdzie nigdzie na religi tego żadna siostra i ksiądz nie mówili ze Adam miał żonę i w kościele też tego raczej nie mówią

gruzawik
2020-01-18 02:16:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
martin, biblia to obydwa testamenty. nowy o idee starogreckie zahacza.

mw71
2019-12-18 10:33:17
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fixumdyrdum
2019-12-18 11:22:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Oj wacuś wacuś z tymi falami radiowymi to pojechałeś, już dawno udowodniono ich istnienie a samo radio jest tego dowodem. Wiatru nie widzisz a ten zrywa ci beret z baniaka czy może to te elfy, gnomy, świstak od sreberek?

antony
2019-12-18 10:27:14
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rage100
2019-12-18 11:52:24
Ocena: -4(glosow:6)-+
ponieważ to są podwórkowi ateiści

kornas1988
2019-12-18 12:36:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja nie obchodzę . Normalnie w święta każde pracuje

Fixumdyrdum
2019-12-18 13:05:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Spotkanie się w tych dniach (zazwyczaj wolnych) z rodziną czy znajomymi nie oznacza obchodzenia urodzin tego pana. A że w pasterkę idę pod kościół nawalić się z kolegami też nie oznacza obchodzenia urodzin tegoż pana. Choć akurat tego dnia ma je jeden z kolegów będących w pod kościołowej ekipie.

vacarius
2019-12-18 09:40:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ateista już by musiał robić uniki przed dostaniem w mordę.

rage100
2019-12-18 09:33:43
Ocena: -3(glosow:9)-+
nikt ci niczego nie musi udowadniać, podobnie ty również nie musisz niczego dowodzić. Jeśli przekonujesz na siłę do własnych racji, masz zadatki na faszystę a póki co to wolny kraj, pogódź się z tym

wordeck
2019-12-18 09:46:33
Ocena: -1(glosow:11)-+
Oni mają poczucie misji i głęboko wierzą, że nie wierzą. Dlatego zawsze twierdzę, że ateizm to też religia. Ma swoich wyznawców, proroków i kaznodziejów oraz przekonanie o wyższości własnych racji.

gruzawik
2019-12-18 18:42:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
ateiści stanowią prawo antyreligijne w kraju? zabraniają procedur medycznych, pracy w jakieś tam dni, dostępu do leków? kto tu coś komuś na siłę robi?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dokładnie tak
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Dokładnie tak ...
  •  Skala pisiego szabrownictwa mnie nokautuje.
Upadek z 6-7 metrów musi być bolesny. Rosjanin mocno się potłukł, ale przeżył.
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:25:52   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0