Opis.
Ukryj komentarze(4)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż

Łowca
ZIWK
2025-11-02 20:06:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dla wyjaśnienia - wybór pomiędzy 250 a 320 km/h to zmiana parametrów linii. Trzeba przebieg (promienie zakrętów, krzywe przejściowe, przechylenia, pochylena itd.) pod daną wartość policzyć. Późniejsze zmiany to "prostowanie" linii, wielkie wyburzenia i koszty.
Nawet CMK za Gierka liczono na 250 km/h pomimo, że przewidywano eksploatacyjne tylko 160. Dzięki ówczesnemu myśleniu dziś można było podnieść szybkość niewielkim kosztem.
No i pewnie będzie wrzask, że będzie konieczny inny system zasilania np. 25kV 50Hz zamiast 3kV prądu stałego....
Olmeryk
2025-11-02 14:32:13
Ocena: -6(glosow:6)-+
Problem jest trochę bardziej złożony niż mem o „pociągu z prędkością światła”. To wybór między 320 km/h a 250 km/h, nie między „dobrem a złem”. Sprowadzanie tego do przezwisk prezydenta jest żałosne — taka retoryka działa tylko na cementowanie zaślepionych wyborców. A tak z ciekawości — ile płacą za każdą wrzutkę tego typu?
ZIWK
2025-11-02 20:06:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dla wyjaśnienia - wybór pomiędzy 250 a 320 km/h to zmiana parametrów linii. Trzeba przebieg (promienie zakrętów, krzywe przejściowe, przechylenia, pochylena itd.) pod daną wartość policzyć. Późniejsze zmiany to "prostowanie" linii, wielkie wyburzenia i koszty.
Nawet CMK za Gierka liczono na 250 km/h pomimo, że przewidywano eksploatacyjne tylko 160. Dzięki ówczesnemu myśleniu dziś można było podnieść szybkość niewielkim kosztem.
No i pewnie będzie wrzask, że będzie konieczny inny system zasilania np. 25kV 50Hz zamiast 3kV prądu stałego....
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.

