lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
... on prawdę Ci powie!!!
główna
Dodano: 31.01.2013, 01:33:59   przez: Ohnes
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 316  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dzieci_proboszcza
2013-02-01 20:32:24
Ocena: 14(glosow:24)-+
nieprawda. Tylko gnoj i klamca bedzie klamal zachwalajac swoj szmelc. Sprzedawalem samochod 2 razy i za kazdym razem powiedzialem od razu co nie bangla. Moze i dostalem mniej pieniedzy niz gdybym oszukal kupujacych, ale przynajmniej moge spac spokojnie.

GMOzabija
2014-01-02 16:15:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
merce to jedna wielka rdza robione jako jednorazowki wole japonce

fiocha.pl
2013-02-03 22:15:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
vv3k4i miernik to nie wszytsko!! oczywiście odkąd można miernik kupić za 200zl to znawców - lakierników w naszym kraju jest tyle co mierników - tysiące, poznasz że ktoś malował błotnik (bo mu dziecko przetarło rowerkiem) a nie poznasz wymienianej ćwiartki! Powodzenia

fiocha.pl
2013-02-03 22:07:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

fiocha.pl
2013-02-03 22:11:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
mało tego, nie możesz sprzedać auta, zamontuj nawigacje fabryczną (lub chiński odpowiednik), wsiądzie klient do środka, zobaczy że navi ma Hdd 30GB i odtwarza dvd to już reszty nie ogląda, a sekret handlarza: wmówić że 3.0 w benzynie pali 7,5 litra:)

qwertydaniel
2013-02-03 17:55:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
nowka funkiel super okazja :D nic nie stuka nic nie puka

Justyna0810
2013-02-03 14:47:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
A gdzie napisałam że kieruje się opinią sprzedającego??? To właśnie jedna z rzeczy której nie należy robić przy kupnie auta. Ten Citroen był tylko przykładem, ale takich samochodów jest naprawdę wiele, a jak ktoś kieruje się opinią sprzedającego i wydaje kilkanaście tysięcy na tego typu mercedesa z filmiku " bo marka" " bo będzie mógł powiedzieć że ma mercedesa " to potem wszystko wychodzi...

Justyna0810
2013-02-03 12:22:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
vv3k4i, daruj sobie takie bzdury- od roku jakoś się nie przekonałam. Mechanik specjalizujący się w naprawach renault, przy przeglądzie nic nie stwierdził, wszystko było sprawdzane. Także MOŻNA kupić super auto za małe pieniądze. Ale trzeba umieć kupować samochód, a nie chodzić po komisach i kupować auto jak bułki w sklepie. A widać że jedni albo wymagają stanu auta jak z salonu i najlepiej żeby kosztowało 1000zł, albo rzucają się na mercedesy, audi bmw i potem jest płacz.

vv3k4i
2013-02-03 13:47:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vv3k4i
2013-02-03 11:16:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Justyna0810
2013-02-02 21:29:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
zbiczek, poraz kolejny pokazujesz swoją ignorancję. Tak się składa że wczoraj byłam w komisie, szukam czegoś dla siebie. I co?? Citroen, 1999 3500zł, stan wizualny jak i techniczny bardzo dobry, samochód nie wymaga wkładu własnego. Wyposażenie też nie najgorsze. Twierdzisz że nie da się kupić super auta za małe pieniądze??? Nic bardziej mylnego. Nawigacja, skóra, klimatronic, ESP ABS, automat. Marka??? Renault. Model? Vel Satis. Niemcy- 3000 euro. Rocznik 2005.Dziękuję. Do widzenia.

vv3k4i
2013-02-02 17:14:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dareks55
2013-02-02 10:30:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Proste-jechac za samochodem do niemcowni,,ALE:tam sie placi za samochod w dobrym stanie duzo duzo wiecej niz w polsce:)no chyba ze u turasa albo litwinca,wtedy okazje jak w Polsce:)Ale jest jeszcze jedna rzecz:mozna w Polsce kupic auto kilkunastoletnie,zadbane,doinwestowane,z prywatnych rak i niewiele bedzie odbiegalo od tych z niemiec,ale nie po "okazyjnej" cenie.

awesomebeauty
2013-02-02 08:56:35
Ocena: -3(glosow:7)-+
15 tys za 99 rok samochód? Chyba kogos pogielo ...

elEseriks
2013-02-02 08:46:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak przeglądam ogłoszenia i ktoś mi pisze "nic nie stuka, nic nie puka" wyłączam i więcej nie wracam do tego ogłoszenia.

Justyna0810
2013-02-02 08:22:12
Ocena: 12(glosow:12)-+
Jak czytam tu wypowiedzi że 14 letnie auto to jest stary grat to szlag mnie trafia. Prawda jest taka że można kupić DOBRE auto 14 LETNIE za śmieszne pieniądze, tylko trzeba WIEDZIEĆ i nie rzucać się na mercedesy, audi i BMW....

zbiczeek
2013-02-02 11:27:32
Ocena: -8(glosow:8)-+
Rozumiem, ze to do mnie. Pewnie, ze mozna czasem kupic DOBRE 14-sto letnie auto, gdy nie ma sie duzych co do niego wymagan. Ale nie ma sie co oszukiwac, ani wyposazeniem, ani poziomem bezpiecznstwa, ani osiagami, ani stylistyka itd nawet w przyblizeniu nie dorownuja autom nowym/prawie nowym.

dagasiaa
2013-02-02 19:08:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
No nie chce was eksperci martwić ale w 1990 roku (czyli 23 lata temu) w mercedesach montowano klimatyzacje elektroniczną, poduszki powietrzne, ABS, Kontrole trakcji i wiele innych elementów wyposażenia o których jak widzę "Zbiczeek" nawet nie ma pojęcia, co do dynamiki i ekonomii 10s do 100km/h przy 6,5l/100km moim zdaniem świetny wynik. Pracuje w salonie fiata i nawet nie wiecie jaką mam polewkę jak klient prowadzi takie wywody jak wspomniany kolega, ludzie jak się nie znacie to kupujcie sobie nowe fiaty, ja zarobie, wy będziecie mieli co opowiadać, ale na miłość boska nie wypisujci

pitol26
2013-02-02 00:44:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rooa
2013-02-02 00:25:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
fotki jakiegoś mercedesa, koleś opowiada w miarę składnie i gdzie tu wilidż? rozumiem, że ohnes dał się komuś w h.... zrobić i się nudzi...?

harley81
2013-02-01 23:38:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
taa i napewno ma przebieg prawdziwy,mialem kiedys vito ,mialo najechane ponad 300tys a kiera byla jak nowa,a tu przy 200 przetarcie,,pewnie taxiarz mial twarde dlonie:)

smasiek
2013-02-01 22:22:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
-38 stopnic C :D ciekawe ;d

maran_hand
2013-02-01 21:45:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

antraxcdt
2013-02-01 21:54:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
sorry masz rację znalazłem tą samą informację. na swoją obronę powiem, iż miałem stare informacje, i pamiętam jak koleś kupił jakieś zajebiaszcze autko za grosze, a osoba sprzedająca musiała je sprzedać mimo iż cena była bodajże 1000krotnie niższa niż rzeczywista. To o czym ty piszesz weszło 24.02.2011. Mój błąd.

antraxcdt
2013-02-01 21:32:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Też mam właśnie zamiar w najbliższym czasie kupić autko. I kurde czytając po forach to aż strach wszędzie sami oszuści i złodzieje. Oglądam na allegro auta i na niemieckich stronach i wierzyć się nie chce ale w Polsce sprowadzane auta a Niemiec są tańsze niż u nich dziwna sprawa... A wydać 40k zł i w topić mnie nie bawi...

krzysd1978
2013-02-02 12:59:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ja sobie kupiłem autko za 37000, nowe. Dodałem takie opcje, że seryjnie nie mieli w żadnym salonie (więc muszą produkować). Czekam teraz jeszcze miesiąc (w sumie 2 miesiące), ale wiem, że będę miał autko z fabryki, z 2013 roku. Śpię spokojnie i nie muszę się bujać po jakiś obs**nych komisach, gdzie stoją kapiący śliną cwaniaki i urządzają polowania na frajerów.

zbiczeek
2013-02-01 21:30:48
Ocena: -11(glosow:13)-+
No litosci, nazywajmy rzeczy po imieniu, 14-letnie auto to jest STARY GRAT. Nie mozna sie spodziewac idealnego stanu. Sprzedawca nie opisuje samochodu 2-letniego. I tak jak na ten model i ten wiek to nienajgorzej sie jeszcze trzyma.

antraxcdt
2013-02-01 21:47:34
Ocena: 12(glosow:12)-+
Chyba nie zrozumiałeś przesłania filmiku. Filmik nie mówi o tym ilu letni jaki model, tylko co mówi handlarz, a jaki jest stan faktyczny. Czyli opis pojazdu nie jest zgodny ze stanem pojazdu. Widzisz różnicę?

zbiczeek
2013-02-02 12:56:28
Ocena: -4(glosow:6)-+
Bajerzy troche, jak kazdy sprzedawca. Roznica jest taka, ze inaczej widzi sie pewne defekty w starym gracie, gdzie sa normalne i oczywiste, a inaczej w nowym samochodzie, gdzie drobna rzecz robi ogromna roznice.

mateuszinho11
2013-02-01 21:24:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
- a skrzynia?? - skrzynia... jest super

swistakowaty
2013-02-01 20:48:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
jak bym słyszał siebie xD

Baron_Sanedi
2013-02-01 20:43:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
Gościu sam powiedział że miał kilka "okularów" i sie pyta czy jest korozja ... wierzy w cuda czy coś? w tym modelu to ruda zaczynała brac po wyjechaniu z salonu

siemionon
2013-02-01 20:38:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
reklama dzwignią handlu

MewsoN
2013-02-01 20:18:39
Ocena: 9(glosow:11)-+
KAŻDY komisiarz to totalny kłamca. Auto ( które kupiłem ) na ogłoszeniu rok prod 2005, okazało się 2004, 1 właściciel, wynikło że jednak 3,brakowało pewnej nakładki plastikowej * warta prawie 200 zł ), juz była zamówiona już czekał na przesyłkę zarzekał się że wyśle do domu, po 3 telefonie w końcu przyznał że nie wyśle. Szkoda gadać zasrani kłamcy i tyle. Gdyby nei to że znajomy sprawdził mi auto od A do Z nigdy bym nie kupił go u takiego kłamcy.

Justyna0810
2013-02-03 12:20:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dla mnie niepojęte jest jak można nie sprawdzić takich rzeczy PRZED kupnem auta..

SZA7BA
2013-02-01 19:53:03
Ocena: -1(glosow:9)-+
Co prawda to prawda, ale nie oszukujmy się... Każdy sprzedając prywatnie auto też będzie zachwalał i cuda opowiadał. Wiadomo, że handlarze często ( nie wszyscy ) kupują auta podupadłe. Przypicować i do jelenia.

dzieci_proboszcza
2013-02-01 20:32:24
Ocena: 14(glosow:24)-+
nieprawda. Tylko gnoj i klamca bedzie klamal zachwalajac swoj szmelc. Sprzedawalem samochod 2 razy i za kazdym razem powiedzialem od razu co nie bangla. Moze i dostalem mniej pieniedzy niz gdybym oszukal kupujacych, ale przynajmniej moge spac spokojnie.

dzieci_proboszcza
2013-01-31 09:00:12
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ja tez odwalilem 300km w jedna strone bo pan zachwalal przez telefon co to nie za cudo. Po przyjezdzie okazalo sie ze to kupa i szpelc. Unikajcie komisow i handlarzy!

maran_hand
2013-01-31 08:29:24
Ocena: 7(glosow:13)-+
ostatnio zaliczyłem trasę ponad 250 km. auto miało być w stanie "kolekcjonerskim" i faktycznie 3/4 było niestety cały tył był dospawany. gdy wróciłem kliknąłem na Allegro "kup teraz" a po 2 dniach wystawiłem negatywa z dokładnym opisem. róbcie tak oszczędzicie innym kilometrów !

antraxcdt
2013-02-01 21:30:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
super tylko teraz musisz zapłacić za auto które kupiłeś. Z tego co mi wiadomo kupując auto czy nieruchomość przez internet nie przysługuje zwrot towaru w terminie 10dni. I chyba też to nie dotyczy rzeczy używanych, oraz od osób prywatnych. Możesz się kłócić, że towar niezgodny z opisem itp. ale można spotkać się w sądzie i same kłopoty. A no i na allegro negatyw.

maran_hand
2013-02-01 21:53:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
Celem Aukcji w kategorii "Motoryzacja" (serwis motoAllegro), w podkategoriach "Samochody", "Motocykle", "Maszyny budowlane", "Maszyny rolnicze" oraz "Inne pojazdy i łodzie" nie jest zawarcie umowy, jakiekolwiek czynności podejmowane przez Użytkowników w ramach tych Aukcji nie są wiążące, a Aukcje te mają charakter wyłącznie ogłoszeniowy.

antraxcdt
2013-02-01 21:56:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
sorry masz rację znalazłem tą samą informację. na swoją obronę powiem, iż miałem stare informacje, i pamiętam jak koleś kupił jakieś zajebiaszcze autko za grosze, a osoba sprzedająca musiała je sprzedać mimo iż cena była bodajże 1000krotnie niższa niż rzeczywista. To o czym ty piszesz weszło 24.02.2011. Mój błąd.

maran_hand
2013-02-01 22:01:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
a co się tyczy komentarza - taki przyjmę z dumą. każdy inny użytkownik z którym w przyszłości będę miał kontakt ma swój rozum i wie co to komentarz odwetowy. przynajmniej głęboko w to wierzę :)

krzysd1978
2013-02-02 13:01:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko załóżcie do tego celu oddzielne konto, aby Wam nie zafajdali handlarzyny opinii.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0