lub  Do陰cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
g堯wna
Dodano: 06.01.2015, 16:33:15   przez: czadowyRyszard
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 500  Zg這 nadu篡cie
Ukryj komentarze(162)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
ar2r13
2015-01-06 18:57:59
Ocena: 82(glosow:98)-+
Zostanie bohaterem narodowym za to 瞠 pierwszy pr鏏owa

Genialon
2015-01-23 23:58:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale problemem jego by這 to, 瞠 w Polsce zu篡wa si tysi帷e ton saletry rocznie (瞠 nie wspomn o saletrzaku i innych) i ta substancja jako wybucha nie chce. Chyba, 瞠by domiesza semtexu albo tr鎩nitrotoluenu, a o te substancje trudno chyba na Akademii Rolniczej w Krakowie. Moim zdaniem p. Brunon to taki jakby teoretyk. W豉dza musia豉 kogo zamkn望 dla pijaru, pad這 na niego.

sphinx125
2015-01-22 04:15:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

GMOzabija
2015-01-15 19:48:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
w sejmie sami agenci PO to niemiecka opcja wyprzedajaca polske PIS frakcja zydowska trzymajaca nas w zabobonach judochrzescijanstwa i w trujacym nas wszystkich weglu zero inowacji a okna w zimie nie mozna otworzyc tak jedzie weglem tylko zeby to poczuc trzeba pomieszkac za granica gdzie wegiel jest zabroniony ze wzgledow zdrowotnych jak azbest czy olow

TowarzyszPancerny
2015-01-08 21:03:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
za 30 lat jakis lewacki prezydent odznaczy go Orderem Or豉 Bia貫go

tub0_osh
2015-01-08 10:08:07
Ocena: -11(glosow:17)-+
Swoj drog, czy nie jest przypadkiem tak, 瞠 otwarte pochwalanie zbrodniarza to praktycznie to samo co pod瞠ganie do przest瘼stwa? Wiecie, to samo co np noszenie na koszulce swastyki. Jakim cudem ta wstawka jeszcze istnieje? MODS MODS MODS!!!

cubajszpil
2015-01-08 12:47:04
Ocena: 4(glosow:10)-+
biegnij na policj konfituro

LuskaI23
2015-01-08 13:06:08
Ocena: -4(glosow:10)-+
Wiesz co Tubu, tak sobie czytam to wszystko, widz jak m康rze piszesz, z sensem i logicznym my郵eniem.. I zastanawiam si, dlaczego ci socjopaci tego nie rozumiej? Widz ich jako jaskiniowc闚 z czas闚 mamut闚, kt鏎zy swymi maczugami wal we wszystko co jest nie tak, bo nie umiej rozwi您ywa problem闚. I tak marz sobie, 瞠by w ko鎍u zaistnia這 w nich minimum cz這wiecze雟twa i cywilizacji, dzi瘯i kt鏎ej nie m闚ili by t瘼o "zabi,ubi,zamordowa" nie licz帷 si z konsekwencjami. Przykro tak czyta, kiedy jeden cz這wiek drugiemu 篡czy 鄉ierci, bo wini go za swe niepowodzenia 篡ciowe.

tub0_osh
2015-01-08 13:22:29
Ocena: -4(glosow:8)-+
To si nigdy nie stanie. Prostak闚, prymityw闚 zawsze b璠zie na tym 鈍iecie wi璚ej, poniewa o wiele 豉twiej prowadzi takie 篡cie. Do wszystkich popieraj帷ych Brunona K., dla cubajszpila, kt鏎y wysy豉 mi rozkoszne i 鄉ieszne pogr騜ki na maila, powiem jedno: zachowujecie si tak samo, identycznie jak islamscy fanatycy. Tak samo 郵epi, tak samo t瘼i, tam samo ograniczeni umys這wo. Cubajszpil, jeszcze s堯wko, je郵i tak bardzo ci zirytowa貫m, 瞠 a chcia豚y mnie odwiedzi i "nawpi...la mi gar軼i, 瞠 nie wstan z 堯磬a" to tylko 鈍iadczy o mojej wygranej:).

LuskaI23
2015-01-08 13:37:36
Ocena: -5(glosow:7)-+
Prostak o IQ planktonu, kt鏎y jedynie przemoc umie rozwi您ywa problemy i przemoc zmusza do swojego zdania. Bo je郵i masz inne to przyjedzie i Ci pobije :D Nie wiem czy si 鄉ia czy pokiwa g這w, mieszane mam uczucia. Ale chyba jednak smutek przewy窺za. Nigdy na 鈍iecie nie b璠zie dobrze, p鏦i ludzie b璠 rz康ni zabijania. My郵, 瞠 kto powinien si zainteresowa cubajszpilem i jemu podobnymi, zanim dojdzie do tragedii. Wyobra嬈ie sobie zwolennicy mordowania, jakby Wam kto zabi najbli窺z osob, jaki to jest b鏊 i rozpacz i zastan闚cie si zanim komu tego 篡czy b璠ziecie.

cubajszpil
2015-01-08 17:27:00
Ocena: 5(glosow:5)-+
luska, wol by jak to nazwa豉 "prostakiem z IQ planktonu" ni pasztetem z krzyw mord lansuj帷ym si na wiocha.pl , kt鏎y tylko na wiosce uzyskuje walidacj od p販i przeciwnej... gejoosh - napisa貫m 瞠 nie wstaniesz w w霩ka, a tak bardzo ci nie przerobi 瞠by z 堯磬a si nie podnosi, ale na w霩eczku jak troche pojezdzisz, przemy郵isz swoje zachowanie, nabierzesz szacunku do wi瘯szycj i silniejszych, zobaczysz swiat z innej perspektywy, kto wie mo瞠 wtedy staniesz si jeszcze bardziej empatyczny dla "ludzi" hahaha

cubajszpil
2015-01-08 17:31:44
Ocena: 5(glosow:5)-+
a wiadomo嗆 dosta貫 nie dlatego 瞠 nie zgadzam si z twoimi gejowskimi pogl康ami tylko dlatego 瞠 kilkukrotnie obrazi貫 mnie personalnie... a ja sobie nie pozwole 瞠by byle 鄉ie z wiocha.pl mnie obra瘸...

tub0_osh
2015-01-08 18:04:18
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nie, nie, ja cie nie obrazam. Ja cie zaluje. Sam fakt ze chodzisz po tym swiecie i umie obslugiwac komputer to jakis wybryk natury. Widzisz, dalej pisze co mi sie podoba, zawiedziony?

LuskaI23
2015-01-08 20:10:27
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie do嗆 瞠 jest za mordowaniem, to jeszcze grozi ludziom kalectwem. Jednak obrazi豉m plankton.

sarastroo
2015-01-08 21:47:50
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Antycyponek
2015-01-09 14:58:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

cubajszpil
2015-01-09 18:52:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
chcesz przez to powiedzie 瞠 tata ci dyma w wannie?...

Vladimir__Putin
2015-01-08 09:15:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Przera瘸 mnie g逝pota i poziom hipokryzji os鏏 tu pisz帷ych.Ujadaj jak w軼iek貫 bobry, 瞠 polityk to nie cz這wiek, "ojej jaka szkoda 瞠 tego sejmu nie wysadzi ".A po chwili ujadaj na temat aborcji, 瞠 przecie jedna kom鏎ka to JU CZΜWIEK.Wi璚 jak to jest?Kto jest cz這wiekiem a kto nie?Wszystkim tym ludziom nale膨 si nagrody!!Order Virtutti Cebulari!

tub0_osh
2015-01-08 09:51:55
Ocena: -5(glosow:9)-+
I medal z kartofla za wybitne osi庵ni璚ia w dziedzinie zanikaj帷ego z wiekiem IQ.

anubisgd
2015-01-07 23:27:00
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

tub0_osh
2015-01-08 09:58:11
Ocena: -3(glosow:5)-+
I wprowadzi anarchi? Wyobra瘸sz se mo瞠 jak na 鈍iatowej scenie politycznej b璠zie wygl康a這 pa雟two bez rz康u, pa雟two z wysadzonym w powietrzu sejmem, z po這w tysi帷a zabitych os鏏, NIE TYLKO polityk闚? Jak jedna wielka pi3rdolna czarna plama na mapie. Pami皻asz jak pospada造 akcje gie責owe po tragedii w WTC? Pewnie nie, zak豉dam (po elokwencji wypowiedzi i og鏊nej "dojrza這軼i" komentarza) 瞠 by貫 w闚czas b造skiem w oku mleczarza, ale pomy郵 co by by這 u nas, gdyby rozwalili ca造 sejm...My郵cie ludzie, to boli tylko troch na pocz徠ku!!!

sambakicikici
2015-01-08 15:10:48
Ocena: 6(glosow:6)-+
We ju ty si tubusiu gejusiu razem z t swoj lusi piz*usi zamknij.

tub0_osh
2015-01-08 21:06:29
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zbyt wiele rozs康nych argument闚, bym m鏬 si odnie嗆, powali貫 mnie sw retoryk.

lukaslion
2015-01-07 23:20:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chwa豉 bohaterom !!!

krykoz
2015-01-07 23:06:14
Ocena: 4(glosow:6)-+
妃ieszy mnie polaczkowo. Zamiast zgrupowa si i zrobi porz康ek to wol by 鄉ieciami we w豉snym kraju.

davidbrian35175
2015-01-07 21:55:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Boze, co za dno. MINUS

gierand
2015-01-07 21:32:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
napiszcie gdzie siedzi to wy郵 mu extra pake.

cu2recu2re
2015-01-07 21:09:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja nie 瘸逝j. I tak znalaz豚y si jaki polityk co prze篡 i zwali豚y win na Putina albo Tuska. A wojny z Rosj to raczej nie wygraliby鄉y.

marcino132
2015-01-07 20:45:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja 瘸逝j!!!!!!!!!

koxu42
2015-01-07 19:59:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czy tylko mi przypomina on Biedronia?

murinforte
2015-01-07 19:29:33
Ocena: 1(glosow:13)-+
Gimbusiarzom 瘸l dup 軼iska, a 瘸den z nich nie chce i嗆 w 郵ady swojego "bohatera". Banda pryszczatych, internetowych kozak闚

yamahahaha
2015-01-07 16:40:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czy politycy nie decyduj o wojnach i konfikatach miedzy krajami i wewn徠rz ich?Czy dla polityka istotne jest na jakim poziomie statystyczny Polak egzystuje?Jak 鈍iat 鈍iatem przez polityk闚,ich pazerno軼i,chorych decycji przelewana by豉 ludzka krew,je郵i tego nie wiesz Kulkaoolo to pytam gdzie 篡jesz na Marsie?

Swierzakh
2015-01-07 16:33:43
Ocena: 2(glosow:10)-+
TO JEST TO CO SIE DZIEJE Z CZΜWIEKIEM, KT紑Y JEST PRZYPARTY DO MURU I NIE MA NIC DO STRACENIA

Elizabeth-Short
2015-01-07 15:52:52
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

kulkaoolo
2015-01-07 15:22:04
Ocena: -25(glosow:35)-+
Chory cz這wiek, kt鏎y chcia mordowa ludzi ( nie bacz帷 na kogo wypadnie - chocia瘺y wycieczki szkolne pa喚taj帷e si po sejmowych korytarzach) i chorzy ludzie popieraj帷y porypa鎍a. Niech gnije w wariatkowie, gdzie jego miejsce, a jego wielbiciele niech si zastanowi nad wizyt u psychiatry, p鏦i nie jest za p騧no, jak dla tego 鈍ira.

matiko1212
2015-01-07 21:05:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czy ty jeste normalny? wida 瞠 u篡wasz m霩gu. wida warto po鈍i璚i kilku ludzi dla wi瘯szej idei

tub0_osh
2015-01-08 10:01:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
P馧 tysi帷a, w tym dzieci, to nie kilku ludzi, a wprowadzanie anarchii do ledwo zipi帷ego pa雟twa to nie wy窺za idea, tylko gospodarcze i polityczne samob鎩stwo.

MarioZed
2015-01-09 08:24:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
tub0_osh zapytam Ci: a jak Ci si wydaje, kto odpowiada za to, 瞠 pa雟two ledwo zipie? Aby nie przeci捫y Twojego rozumku to Ci od razu odpowiem: odpowiadaj za to tylko i wy陰cznie politycy. A zatem pozwala dalej politykom na do篡nanie pa雟twa to prosta droga do ruiny. Pytanie: to po kiego grzyba nam politycy, a zw豉szcza taka banda z這dziei i idiot闚 jak w polskim sejmie???

tub0_osh
2015-01-09 12:23:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie b璠 ci po raz tysi璚zny t逝maczy, czemu uwa瘸m, 瞠 polityk闚 z rz康z帷ej nami partii (oraz kilku innych partii przy okazji) powinni鄉y si pozby inaczej ni poprzez mordowanie. 疾by to zrozumie widocznie musisz dojrze, bo klapki na oczach i patataj.

ferdal
2015-01-07 15:16:32
Ocena: -11(glosow:25)-+
Smutny to kraj i mierne spo貫cze雟two, skoro dla kogo pie*dolec staje si idolem.

spacz
2015-01-07 15:40:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

Ananke
2015-01-08 16:53:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

omen100
2015-01-07 15:00:40
Ocena: -17(glosow:31)-+
Idioci popieraj帷y psychola powinni gni za kratami razem z nim. Nie potrzebujemy na wolno軼i nieudacznik闚 o psychopatycznych sk這nno軼iach,kt鏎ych nie sta na chleb ze smalcem i wina za swe marne 篡cie obarczaj tylko i wy陰cznie pa雟two.

spacz
2015-01-07 15:41:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

szczepciokali777
2015-01-07 17:18:01
Ocena: 9(glosow:13)-+
GNI TO CI MO浩 POCHWA Z BRUDU. Ja lubi chleb ze smalcem. A po drugie nie jest on nieudacznikiem ,czy biedakiem a rektorem uczelni, i pewnie sta go na nie tylko chleb ze smalcem A TY JAK PISZESZ TAKIE GΣPOTY TO SI 玆GA CHCE.

omen100
2015-01-07 17:32:42
Ocena: -8(glosow:10)-+
On jest psycholem,a popieraj go nieudacznicy tacy jak ty,to tyle,nie zamierzam dyskutowa z analfabet :)

szczepciokali777
2015-01-08 18:44:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
nieudany to by wytrys twojego ojca jak ci sp這dzi... Ja nic takiego nie napisa貫m 瞠 go popieram w tym co robi. Ma sw鎩 鈍iat i tyle jego sprawa. Ale jak piszesz takie bzdury to mnie telepie.

pucio1
2015-01-07 14:58:32
Ocena: 2(glosow:10)-+
grigore zwr鵵 uwag na to ilu rodzicom oni odbieraj 篡cie i w jakich g這dowych m瘯ach, nie wspomn o Dzieciach kt鏎e g這duj i o ludno軼i pozbawionych praw opieki medycznej.Ile tysi璚y Polak闚 przez was 篡d闚 cierpi.

vocals
2015-01-07 15:34:03
Ocena: -5(glosow:7)-+
Ty to chyba w jakim urojonym kraju 篡jesz, gdzie ty masz te g這duj帷e dzieci? tych rodzic闚 umieraj帷ych z g這du?

LuskaI23
2015-01-07 15:44:48
Ocena: -2(glosow:8)-+
W telewizji :D W ka盥ym kraju, w ka盥ym, nawet najbogatszym s ludzie biedni i bezdomni. To jest normalne. Nigdy nie b璠zie tak, 瞠 ka盥y b璠zie 篡 w dostatku.A pozbawionych praw opieki medycznej s ludzie kt鏎zy si nie ubezpieczaj. Wystarczy by zarejestrowanym w urzedzie dla bezrobotnych 瞠by mie opiek medyczn. I czemu przez 篡d闚?

suzukidrz
2015-01-07 15:55:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

suzukidrz
2015-01-07 16:01:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

LuskaI23
2015-01-07 16:05:45
Ocena: -5(glosow:5)-+
A to uwa瘸sz 瞠 ludzie s bezdomni tylko dlatego 瞠 kto im tak o bez powodu dom zabierze? A ja my郵a豉m, 瞠 sa bezdomni np, bo przepili dom, bo nie p豉cili, bo mieszkali u kogo, bo przegrali na maszynach. Jest wiele powod闚. A drzewo genealogiczne , to rozumiem, 瞠 kazdy w sejmie jest 篡dem?

suzukidrz
2015-01-07 16:44:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

LuskaI23
2015-01-07 16:55:53
Ocena: -5(glosow:7)-+
Tvn nie ogl康am od lat, wi璚 nie trafi貫. Za to jak najbardziej my郵 samodzielnie. Jestem obiektywna i nie wini za wszystko rz康u. "Co mi nie wysz這? Wina rz康u" Ludzie cz瘰to s sami sobie winni. Nie jestem alf i omeg i wielu rzeczy nie wiem , ale wiem 瞠 morderstwo nigdy nie b璠zie rozwi您aniem. Ty sam nie wiesz , co dobrego by by這 po takim zajsciu. Nie potrafisz odpowiedzie na pytanie, jak wed逝g Ciebie wygl康a豉 by Polska po zabiciu wszystkich polityk闚. Popierasz to, a sam tego nie zrobisz. Wi璚 sp鎩rz na siebie zanim zaczniesz kogo obra瘸.

suzukidrz
2015-01-07 17:35:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

protection2000
2015-01-07 21:22:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
lyskaI23 Wystarczy by ubezpieczonym? 瞠by i嗆 do lekarza og鏊nego na kropelki na katar? spr鏏uj si dosta do specjalisty terminy na 5 lat w prz鏚, jak ci nie sta prywatnie to zdychaj albo zosta kalek, czytam twoje komentarze i widz w豉郾ie jaka ciemnota w tym kraju panuje, wiesz co si dzieje z dzie熤i kt鏎ych rodzic闚 nie sta na ich utrzymanie u nas w kraju? zabieraj im je, nast瘼nie trafiaj do rodzin zast瘼czych kt鏎ym p豉com na utrzymanie dziecka gdzie tu jest k...wa logika?

LuskaI23
2015-01-07 21:51:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jakby czyta moje komentarze to by przeczyta, 瞠 pisz i w naszym kraju dzieje si 幢e i temu nie zaprzeczam, a jedyne co pisz to to, 瞠 MORDERSTWO nie jest rozwi您aniem i nigdy nie b璠zie. Zabicie rz康u niczego by nie zmieni這, a jesli ju to tylko na gorsze.

grigore
2015-01-08 00:24:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Byl Smolensk - kilkudziesieciu politykow zginelo, i co lepiej wam od tego sie zyje?Dziecinne bajanie - zabic politykow i pozamiatane. Ot recepta na kraj miodem i mlekiem plynacy.

tub0_osh
2015-01-08 10:06:16
Ocena: -3(glosow:5)-+
"wiesz co si dzieje z dzie熤i kt鏎ych rodzic闚 nie sta na ich utrzymanie u nas w kraju? zabieraj im je". A wiesz, amebo, co si dzieje z dzie熤i, kt鏎e akurat s na wycieczce szkolnej w Sejmie, kiedy hipotetyczny brunon k. postanawia naprawi kraj? WYBUCHAJ.

wieszjak
2015-01-07 14:45:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

LuskaI23
2015-01-07 14:40:43
Ocena: 0(glosow:16)-+
Je郵i to taki bohaterski i wielki wyczyn, zmieniaj帷y dzieje Polski na lepsze, dlaczego Wy, kt鏎zy to popieracie i tak uwa瘸cie, nie p鎩dziecie sami i nie wysadzicie sejmu morduj帷 400 os鏏? 妃ia這, przecie to nic z貫go, to ratunek dla naszego kraju. Zbierzcie si razem, razem wysadzicie wi璚ej.

marianset
2015-01-07 14:54:40
Ocena: 5(glosow:11)-+
Osobi軼ie s康z ze jesli najwi瘯szych kretaczy powywieszac na galeziach przed wiejsk to w nastepnych wyborach startowaliby Ci ktorzy cos zmieni i dwa razy sie zastanowi czy przyzna sobie lew premie.. Nie mam nic przeciwko..

spacz
2015-01-07 15:42:46
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

tub0_osh
2015-01-08 08:33:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
A sprz徠aczka w sejmie to ju cz這wiek, czy nadal dla ciebie g闚no na 2 nogach? Panie z recepcji, kobitki ze sto堯wki itp? Nadal nie ludzie? Gdzie zaczyna si wi璚 cz這wiek? Czym jest cz這wiecze雟two, dok康 zmierzamy? Jak wielki jest wszech鈍iat i dlaczego jeden tr鎩k帷ik serka topionego to zbyt wiele na jedn kanapk i za malo na dwie?! Wyjasnij mi to wszystko, bo nie rozumiem!!!

Vladimir__Putin
2015-01-07 13:25:36
Ocena: -6(glosow:16)-+
Ogl康aj帷 takie "sbsurdy", nie pozostaje nic innego jak ukl瘯n望 i pomodli si w intencji rych貫go wyzdrowienia os鏏, kt鏎ego tego Pana maj za bohatera i plusuj takie wstawki.Niestety, jestem 鈍iadom tego, 瞠 w wi瘯szo軼i przypadk闚 nie pomo瞠 nawet ingerencja si naprzyrodzonych, samego Najwy窺zego Stw鏎cy.Debil*zmu i glupoty nie da si wyleczy.To s schorzenie o pod這簑 genetycznym.Je郵i kto ma geny i mentalno masajskiego zbieracza chrustu, to niestety, ale medycyna i Stw鏎ca s bezradni.Mo瞠 lobotomia albo elektrowstrz御y?Niech B鏬 ma was w opiece.Biedactwa.

stachu175
2015-01-07 15:00:51
Ocena: 4(glosow:6)-+
B鏬 nie istnieje, to wymys ludzi kt鏎zy nie potrafili zaj望 si sob i musieli wierzy w 安i皻e Duszki :) Putin snickers by, Ci si przyda.

Vladimir__Putin
2015-01-07 15:38:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bo瞠, Kr鏊u Wiekuisty!Chro mnie przed idiotami, dla kt鏎ych ironia jest czym kompletnie nieznanym!Chro mnie przed gimbusami, dla kt鏎ych ka盥e s這wo, ka盥e zdanie, ka盥 wypowiedz winna by traktowana z powag godn S這wa Bo瞠go.Przed ci瞛kimi stawiasz mnie wyzwaniami o Panie, cie磬i jest krzy spoczywaj帷y na moich barkach!Ale wierz 瞠 nasze modlitwy b璠 skuteczne!B璠 wys逝chane!Amen.

dren
2015-01-07 13:06:14
Ocena: -7(glosow:27)-+
Ja nie 瘸逝j. Mam nadziej, 瞠 reszt 篡cia sp璠zi w wi瞛ieniu. Nic nie usprawiedliwia zabijania ludzi. Nic.

wieszjak
2015-01-07 14:46:28
Ocena: 11(glosow:17)-+
jakich ludzi? na wiejskiej nie ma 瘸dnych ludzi tylko same ku**y i z這dzieje

cubajszpil
2015-01-07 12:55:15
Ocena: 3(glosow:17)-+
Jak dla mnie facet jest bohaterem i ogromna szkoda 瞠 nie uda這 mu si wyt逝c tej bandy sk*rwysyn闚 z wiejskiej... a 瞠 zgin窸oby kilka przypadkowych os鏏 - collateral damage - gdzie drwa rabi tam wi鏎y lec... CAx POLSKA CZEKA A W KO哸U KOMU UDA SI DOKOCZY DZIEx PANA BRUNONA !!!

LuskaI23
2015-01-07 13:14:48
Ocena: -5(glosow:13)-+
Czy napisa by to samo, gdyby tego dnia Twoje dziecko by這 w sejmie na wycieczce i zgin窸o? Tylko nie pisz, 瞠 nie jeste z Warszawy. Chce wiedzie, zak豉daj帷, 瞠 sejm jest w Twoim mie軼ie. Czy napisa豚y to samo, gdyby Twoje dziecko tam zgin窸o??

tub0_osh
2015-01-07 13:19:16
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ch*j z dzieckiem, collateral damage.

hubertberger
2015-01-07 13:22:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wystarczy si upewni, 瞠 twoje dziecko nie ma wycieczki w dany dzie, a na taka musisz wyrazi zgod, zw豉szcza w takie deprawuj帷e miejsca. ;) Tak serio to w徠pi, 瞠by taki zamach cokolwiek zmieni, no mo瞠 doczekaliby鄉y si stanu wojennego v2.0. Wielce prawdopodobnym jest, 瞠 na miejsce zmasakrowanych 鈍i przysz造by inne, pewnie jeszcze gorsze, a na pewno lepiej zabezpieczone.

LuskaI23
2015-01-07 13:32:13
Ocena: -8(glosow:10)-+
A sk康 wiesz, kt鏎ego dnia kto postanowi pod這篡 bomb w sejmie? Tam ka盥ego dnia s setki dzieci, setki. Niech zgin bo kto jest niezaradny 篡ciowo i mu 幢e, a za wszystko wini polityk闚. Collateral damage.

cubajszpil
2015-01-07 13:42:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie mam dzieci.

tub0_osh
2015-01-07 13:46:20
Ocena: -3(glosow:7)-+
"Wystarczy si upewni, 瞠 twoje dziecko nie ma wycieczki w dany dzie" eee? Znaczy si wyj3bane na 篡cie os鏏 postronnych, p鏦i MOJEGO dziecka tam nie ma? Fajne podej軼ie, bardzo takie... pierwotne.

cubajszpil
2015-01-07 13:51:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
normalne podej軼ie, ka盥y naczelny odruchowo i pod鈍iadomie chroni w豉sne potomstwo, chyba 瞠 jest cebularzem i chrystusem narod闚 i 鈍iadomie wpakuje swoje dziecko na muk...

tub0_osh
2015-01-07 14:08:01
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wsp馧czuj ludziom, dla kt鏎ych 鈍iat ko鎍zy si na czubku w豉snego nosa. Ale chyba jeste zbyt t瘼y, 瞠by to zrozumie.

sambakicikici
2015-01-07 14:10:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
cubajszpil popieram ci w 100%

cubajszpil
2015-01-07 14:18:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
taaaak, po鈍i耩 w豉sn rodzin we w豉snor璚znie przeprowadzonym zamachu, jaki ty szlachetny ojejejejej... bozia na pewno jest z ciebie dumna...

LuskaI23
2015-01-07 14:30:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Cubajszpil, on nie m闚i o tym, 瞠 nale篡 po鈍i璚i swoj rodzin, tylko o tym, 瞠by zrozumie i w takim zamachu zgin niewinni ludzie, dzieci. I 瞠by postawi si na miejscu osoby, kt鏎a traci bliskich. Twoje dziecko, 穎na, matka nie zginie, ale zginie czyje dziecko, 穎na, matka. Czemu kto ma ponosi konsekwencje i tak cierpie bo komu odje*ba這? Jak mo瞠 nie by komu 瘸l, niewinnych dzieci, tylko dlatego 瞠 nie s jego?

tub0_osh
2015-01-07 14:32:58
Ocena: -4(glosow:4)-+
Przepraszam, ale o czym ty do mnie be趾oczesz w tej chwili? Jeste 鈍iadomy tego co pisz w og鏊e, czy nie bardzo?

sambakicikici
2015-01-07 14:37:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
M闚cie co chcecie ale Brunon przynajmniej wzi掖 sprawy w swoje r璚e. A wy co? Potraficie tylko biadoli i narzeka. Ciekawe czy lu鄂a i tubosh czy jak wam tam, jeste軼ie tacy 鈍i璚i w 篡ciu. Ciekawe czy nikogo nie skrzywdzili軼ie.

LuskaI23
2015-01-07 14:45:21
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie przypominam sobie, 瞠bym gdzie narzeka豉 i biadoli豉. Nie musz bra spraw w swoje r璚e bo mi dobrze. Radze sobie, 篡j, mam co je嗆, gdzie mieszka, za co si bawi. M鎩 dziadek mimo 瞠 emeryt, te na nic nie narzeka. Wi璚 po co mam bra sprawy w swoje r璚e? I nie, nikogo nie w 篡ciu nie zamordowa豉m. Ale mam pytanie. Powiedz mi, co twoim zdaniem by si zmieni這? Co po zamordowaniu ca貫go rz康u zyska豉 by Polska, co by by這 lepsze? Jakby to wszystko wygl康a這 "po"?

sambakicikici
2015-01-07 14:51:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lepiej by這by na pewno. Ka盥y rz康 by豚y lepszy od obecnego.

tub0_osh
2015-01-07 14:53:59
Ocena: -5(glosow:5)-+
I pogadane, Lucy. Lepiej by這by i chu.

sambakicikici
2015-01-07 14:59:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
Z wami si nie da gada. A ty tubosh id lepiej na parad mi這軼i bo tylko tam si nadajesz.

LuskaI23
2015-01-07 15:02:28
Ocena: -6(glosow:6)-+
Tubu nie roz鄉ieszaj mnie, bo powa積y temat :D Sambakicikici. No ale co by這by lepiej? Nawet nie potrafisz jednej rzeczy wymieni? I sk康 pewno嗆, 瞠 by這by lepiej? Jak masz na to gwarancj? Bo ja my郵, 瞠 rz康 obj掖 by jaki mafiozo, dla kt鏎ego prawo by nie istnia這, mia豚y swoich ludzi i co tydzie chodziliby po domach Polak闚 i kazali sobie p豉ci a jak nie to strza w 貫b. Kaza豚y te dzieci porywa i robi z nich myd這. Zamkn掖 by te dost瘼 do wody i kaza sobie p豉ci 20 z za szklank. Zachorowa豚y, to by Cie odpalili. Ja tak to widz.

omen100
2015-01-07 15:04:18
Ocena: -3(glosow:5)-+
Samba, to na chu*j tu siedzisz i piszesz debilne komentarze? Wypad pod sejm wymierza sprawiedliwo嗆 :D Zmieniaj Polsk bohaterze :D

sambakicikici
2015-01-07 15:12:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
hahaha za jaki czas b璠ziecie wasalami Rosji i Niemiec. No ale zindoktrynowanym lemingom to raczej nie b璠zie przeszkadza這.

omen100
2015-01-07 15:15:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dlaczego jeszcze tu jeste? Nie masz odwagi!? Zr鏏 to dla Polski!!!! Wierzymy w ciebie patrioto :D

sambakicikici
2015-01-07 15:20:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Lepiej by takim patriot ni tanimi sprzedawczykami co dla w豉snych korzy軼i za grosze sprzedadz sw鎩 kraj.

omen100
2015-01-07 15:28:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
Skoro patriotyzm dostrzegasz w mordowaniu ludzi,to dlaczego tego nie zrobisz? Mam rozumie,ze tylko w gadce jeste mocny? Jak wi瘯szo嗆 wypowiadaj帷ych sie tu idiot闚 :)Marny z ciebie patriota, wstyd!

LuskaI23
2015-01-07 15:31:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
A w jaki spos鏏 my sprzedajemy sw鎩 kraj? Bo nie chcemy mordowa jego obywateli? No i ja te chce wiedzie, czemu sam tego nie zrobisz skoro to takie szlachetne i patriotyczne. No dawaj, uratuj tych g這duj帷ych i cierpi帷ych ludzi. Brunonowi si nie uda這, ale Tobie mo瞠 si uda i zostaniesz bohaterem. Dlaczego tego nie zrobisz?

sambakicikici
2015-01-07 15:32:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
je郵i uwa瘸sz ze ja popieram mordowanie to musisz by naprawd upo郵edzona na umy郵e.

LuskaI23
2015-01-07 15:36:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czyli dla Ciebie zdanie "wysadzenie sejmu to cel wy窺zy, bohaterski i patriotyczny" nie jest zdaniem popieraj帷ym mordowanie?

sambakicikici
2015-01-07 15:38:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
To moze inaczej: a co ty by zrobi豉 gdyby chcia豉 wyzwoli sw鎩 kraj od z這dziejstwa i oszustwa?

LuskaI23
2015-01-07 15:46:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Odpowiem jak Ty mi odpowiesz, dlaczego sam tego nie zrobisz. Pierwsza zada豉m pytanie.

Elizabeth-Short
2015-01-07 15:48:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

hubertberger
2015-01-07 17:05:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Wystarczy si upewni, 瞠 twoje dziecko nie ma wycieczki w dany dzie" to by 瘸rt, co stwierdzam p騧niej, ale po co czyta do ko鎍a i ze zrozumieniem skoro mo積a pojecha...

cubajszpil
2015-01-07 17:20:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
ku*rwy z sejmu to nie ludzie tylko 鄉ieci do utylizacji, a reszta jak ju napisa貫m - collateral damage, nie b璠 si nad tym rozwodzi...

tub0_osh
2015-01-08 08:27:07
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie rozumita, dziewczyny? wa積e 瞠by cubajszpilowi bylo dobrze, 瞠by znalaz prac godn jego umiej皻no軼iom i wykszta販eniu - np operator kosiarki na gumk pod blokiem, ca豉 reszta to collateral damage. Bo rz康 mu zabra, rz康 go okrat, rz康 winny jego 篡ciowym niepowodzeniom. Na ko chlopaki, jak nie macie szabelek to butelki i widelce w d這 i rusza, wyzwoli narut! Jeszcze Polska nie zgin窸a p鏦i cumbajszpil i co鈣amkicikici 篡j!!! Patataj na wroga!

cubajszpil
2015-01-08 12:49:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

tub0_osh
2015-01-08 13:25:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uspok鎩 siusiaka i napisz jeszcze raz.

bingo73
2015-01-07 12:26:20
Ocena: 5(glosow:9)-+
chcecie zmian? to trzeba ruszy ty貫k i uda si na wybory, a nie, 瞠 wi瘯szo嗆 siedzi w domach, wychodz帷 z za這瞠nia, 瞠 to i tak nic nie zmieni, a ci, co ju 豉skawie p鎩d, to g這suj na "jedynki" nie sprawdzaj帷 nawet, kto jeszcze startuje, z sk康 jest i co chce zrobi ...

kocurek83
2015-01-07 12:36:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

tub0_osh
2015-01-07 12:38:22
Ocena: -4(glosow:6)-+
No to ju, id parszywy leniu i powie ich wszystkich, no na co czekasz? Aaa, 瞠 przez internety to wolno napisa wszystko, ale 瞠by tak samemu... oj to sorry, zapomnia貫m, 瞠 obcuj z gimbaz.

kocurek83
2015-01-07 12:58:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
"Aaa, 瞠 przez internety to wolno napisa wszystko, ale 瞠by tak samemu... oj to sorry" nasz mentorze to rusz dup od kompa, 豉dne wywody tu piszesz, chyba co Ci trapi. P.S. Id poca逝j na wycieczce w sejmie Millera i innych kolesi z czerwonej ho這ty przy jajku!!!

tub0_osh
2015-01-07 13:04:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zaraz, dok康 mam i嗆? Przecie to ty chcesz ich wszystkich wybi, nie ja. A je郵i nie rozumiesz prostych zda kt鏎e pisz, sugeruj帷 mi jak捷 sympati do Millera (eee?) to polecam powr鏒 do podstaw闚ki. Tam ucz, nie zawsze skutecznie, ale ucz. 疾 te na 鈍iecie si uchowali tacy niby 30 letni troglodyci, dla kt鏎ych jedynym sposobem wyra瘸nia pogl康闚 jest przemoc i mord.

kocurek83
2015-01-07 13:12:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
"30 letni troglodyci", a taki stary jeste??

MINTOR
2015-01-07 13:14:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Te, kocurek, wincyj wykrzyknik闚, to tw鎩 komentarz b璠zie lepszy, wiesz? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tub0_osh
2015-01-07 13:18:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
Rozumiem na czym polega tw鎩 problem. Umiesz przeczyta tylko pierwsz po這w zdania, do przecinka! A potem ju para uszami bucha i reset. Rozumiem, przepraszam. To napisz to samo bez przecinka ok? Czekaj: "疾 te na 鈍iecie si uchowali tacy niby 30 letni troglodyci. Tacy troglodyci, dla kt鏎ych jedynym sposobem wyra瘸nia pogl康闚 jest przemoc i mord." Teraz szybka interpretacja zdania: Ty jeste za przemoc i mordowaniem, prawda? A ja nie, zgadza si? Wi璚...? Wnioski...? Dam ci chwil, naprawd, poradzisz sobie.

LuskaI23
2015-01-07 11:40:04
Ocena: 3(glosow:13)-+
Nikt normalny nie popiera morderstwa 400 os鏏 plus dodatkowo niewinnych pracownik闚 sejmu czy przechodni闚. Ciekawe autorze czy by by za, gdyby np tego dnia Twoje dziecko by這 w sejmie na wycieczce i zgin窸o. Bo nie wiem czy wiesz, ale tam codziennie s wycieczki pe軟e dzieci. Psychopaci s rz康ni mordowania. Pomijaj帷 ju fakt, 瞠 nic by to nie zmieni這. Poza zmienieniem 篡cia w tragedi setek ludzi.

tub0_osh
2015-01-07 11:55:11
Ocena: -2(glosow:10)-+
Najbardziej przera瘸 mnie fakt, jak wielkie poparcie ma ten ca造 brunon, nawet tu, na wiocha.pl, gdzie jego zwolennicy wzajemnie li膨 si po fiutach i rozp造waj w zachwytach nad jego "bohaterstwem". A to oznacza, 瞠 widz帷 takie spo貫czne przyzwolenie na przemoc, podobnych brunonowi b璠zie znacznie wi璚ej i komu w ko鎍u si uda. Komu, kto nie rozumie, 瞠 rz康 to nie tylko bia造 budynek i ludzie w 鈔odku, a wysadzenie w powietrze nie zmieni uchwalonych i puszczonych w 鈍iat ustaw, przepis闚 itp.

tub0_osh
2015-01-07 12:00:16
Ocena: -7(glosow:7)-+
Niesamowita kr鏒kowzroczno嗆 kieruje wami, ludzie. Pewnie wydaje wam si, 瞠 jak ju kolejny zamachowiec pu軼i z dymem ca造 sejm, to nagle - cudem, kur#a cudem, Polska stanie si bogatym i wa積ym krajem?! 疾 nagle korwin wjedzie na bia造m koniu, machnie szabelk i b璠zie git? Nagle jak za dotkni璚iem magicznej r騜czki, znikn podatki, g堯d i bieda? Czy wy jeste軼ie poj3bani?! Zapanuje anarchia, pospadaj wszystkie akcje, policja, szpitale, wszystko, ca造 ekosystem zostanie sparali穎wany, zapanuje ca趾owita bezkarno軼, przynajmniej chwilowo.

tub0_osh
2015-01-07 12:03:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
I na kr鏒ki czas ca造 ten zawszony kraj zamieni si w europejsk Somali, chcecie tego? Mo瞠cie nienawidzi rz康u, polityk闚, oszust闚, ja te ich nie cierpi, ale trzeba by skrajnym, niewyobra瘸lnym idiot, aby 逝dzi si i wierzy, 瞠 ZAMACH w wyniku kt鏎ego ginie oko這 p馧 tysi帷a os鏏 mo瞠 przynie嗆 co dobrego...

LuskaI23
2015-01-07 12:06:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Smutne jest to, 瞠 ludzie nie uznaj morderstwa za co z貫go, jako og鏊nego czynu. Tylko w zale積o軼i od tego, kogo mia這by si zamordowa. Nie potrafi zrozumie, jak mo積a komukolwiek 篡czy 鄉ierci. 砰je w bardzo dziwnym 鈍iecie.

LuskaI23
2015-01-07 12:10:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ta, b璠 dzi瘯owa takiemu Brunonowi 瞠 rz康 obali, jak zapanuje chaos i do ich dom闚 w豉mi si ludzie okradn ich i zamorduj p馧 rodziny i b璠 bezkarni bo nie b璠zie prawa. Ci ludzie nie my郵 o skutkach, chc po prostu roz豉dowa swoj z這嗆 MORDUJ。.

suzukidrz
2015-01-07 12:51:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

tub0_osh
2015-01-07 13:05:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dzi瘯i za rzeczowy, pe貫n sensownych argument闚 komentarz. Trafi貫 w sedno, rozbi貫 mnie, pokona貫.

LuskaI23
2015-01-07 13:10:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
"Nie wiem co napisa, to zasugeruj 瞠 jeste gejem" trololo

MINTOR
2015-01-07 13:16:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
suzukidrz, nie wiem gdzie ty tu lizanie fiut闚 widzisz, widocznie masz tak chcic, 瞠 dosta貫 uroje.

suzukidrz
2015-01-07 13:18:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

suzukidrz
2015-01-07 13:19:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

tub0_osh
2015-01-07 13:21:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
To mo瞠 w ko鎍u do ciebie dotrze, 瞠 zamach na rz康 tylko POGORSZY twoj, moj, naszych matek, babek, dziadk闚, wszystkich sytuacj, rozumiesz?? Czy dalej klepki na oczach i patataj do przodu z weso造m korwinizmem? Wybi, spali, zamordowa?

tub0_osh
2015-01-07 13:25:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Podam ci przyk豉d - co si zmieni這 po zamachach jakich dopu軼i si Breivik? Poza oczywi軼ie tragedi bliska setki rodzin? Nic, kompletnie NIC. A w豉dze Norwegii jeszcze bardziej wzmog造 ochron mniejszo軼i etnicznych itp. Bohaterski prawicowy Andreas tylko podbi do wy窺zego pu豉pu przewra磧iwienie rz康u na punkcie ochrony mniejszo軼i, tolerancji itp. Nic nie zyska poza ciep陰 cel z internetem. Rozumiesz teraz?

suzukidrz
2015-01-07 13:34:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

tub0_osh
2015-01-07 13:39:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie dociera do ciebie, cz這wieku co pisz. Ja mam na my郵i EFEKT ko鎍owy, a nie skuteczno嗆.

suzukidrz
2015-01-07 13:51:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

tub0_osh
2015-01-07 14:10:44
Ocena: -4(glosow:4)-+
Wiem, to samo napisa貫m w pierwszym komentarzu. Brunon K. zaimponowa tak wielkiej ilo軼i gimbazjalnych korwinist闚, dla kt鏎ych "rozwi捫 problem" = "rozwal, zabij, zdetonuj", 瞠 nawet nie mam z逝dze, b璠 kolejni. I kt鏎emu si w ko鎍u uda. I wszyscy b璠ziemy mieli wtedy przepieprzone.

art-b
2015-01-07 11:22:04
Ocena: -3(glosow:9)-+
Chyba tylko zwolennicy PISu z mordercy zrobi mog bohatera. Jaka partia tacy idole. A gdyby w wyniku zamachu zgin窸oby wi璚ej pisior闚 to te by豚y bohaterem czy ujadaliby, 瞠 to wina Tuska?

zaldbag
2015-01-07 11:11:58
Ocena: -5(glosow:13)-+
1. Jak mo積a popiera pr鏏 zamachu na kilkaset os鏏?! 2. Jak mo積a my郵e, 瞠 od zabicia kilkuset polityk闚 co by si zmieni這 na lepsze? Niestety kraj naprawia si glosuj帷 na lepszych polityk闚, pracuj帷, oszcz璠zaj帷 pr康 i sprz徠aj帷 po swoim psie... Zamachem jeszcze nikt niczego nie poprawi.

sambakicikici
2015-01-07 11:23:50
Ocena: 1(glosow:9)-+
A jak mo積a popiera i biernie si przygl康a z這dziejstwu, chamstwu i arogancji w polityce? Jak mo積a cicho akceptowa niszczenie i rozkradanie kraju, z kt鏎ego prawie ju nic nie zosta這? Czasem trzeba radykalnych dzia豉.

LuskaI23
2015-01-07 11:42:48
Ocena: -3(glosow:7)-+
Mam nadziej 瞠 jak kto b璠zie chcia powt鏎zy ten "wyczyn" i mu si uda, to kto bardzo Ci bliski b璠zie przechodzi obok i zginie tak jak wiele innych niewinnych os鏏 kt鏎e b璠 si znajdowa造 obok czy w 鈔odku. Licz 瞠 powiesz wtedy "spoko Brunon, nic si nie sta這, wa積e 瞠 zmieni貫 Polsk" Co za idiotyzm.

wiesiek45
2015-01-07 11:48:55
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie wazne kto glosuje ale kto liczy glosy!!!

sambakicikici
2015-01-07 12:25:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
O mnie si Lu鄂a nie martw bo ja ani nikt kogo znam w Warszawce nie mieszka wi璚 mi to wszystko jedno. A takich Brunon闚 z czasem przyb璠zie.

LuskaI23
2015-01-07 12:32:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
A widzisz, bo Tobie i Twoim bliskim nic nie grozi. Smutne ze s na 鈍iecie tacy 幢i ludzie jak Ty. Kt鏎ym nie przeszkadza 鄉ier niewinnych os鏏, a wr璚z tego chc.

tub0_osh
2015-01-07 12:37:02
Ocena: -3(glosow:9)-+
Bo瞠, ten kole ma niby 24 lata, a pogl康y jak wczesne 13... Co za dno.

sambakicikici
2015-01-07 14:08:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Buhahaha...Dnem to jest kto kto popiera niszczenie i rozkradanie kraju. A wy nie udajcie takich porz康nych bo i tak zn闚 wybierzecie band PO PSL i im podobnych.

tub0_osh
2015-01-07 14:13:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Lucy, wyt逝macz mu, 瞠 nie popieramy PO, PSL ani PISd, lecz mimo tego (o dziwo), gardzimy r闚nie przemoc. Szczeg鏊nie tak, w kt鏎ej ucierpie mieliby postronni, niewinni ludzie. Sam bym mu to napisa, ale nie mam ju si造 na tego uchy趾a.

sambakicikici
2015-01-07 14:21:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
No patrzcie pa雟two jacy 鈍i璚i i przemoc nieskalani si znale幢i. A jak obecne pa雟two stosuje przemoc wobec ludzi i dr璚zy ich na ka盥ym kroku to jest dobrze? Niewinni ludzie cierpi na ka盥ym kroku pod tymi niby demokratycznymi rz康ami.

LuskaI23
2015-01-07 14:37:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zar闚no Tubu jak i ja, nie popieramy 瘸dnej partii, 涉DNEJ. Bo wszystko to jedno i to samo dno dna. Naszemu rz康owi mo積a wiele zarzuci, ale to nie pow鏚 MORDOWANIA ludzi. Zw豉szcza, 瞠 to kompletnie nic nie zmieni, a jedyne co to wprowadzi chaos w kt鏎ym ludzie bezkarnie b璠 si napada, mordowa i okrada. Morderstwo nigdy nie by這 i nie b璠zie rozwi您aniem. 皋na Ci wkur*wia, zamorduj j. Dziecko Cie denerwuje, nie spe軟ia oczekiwa? Zamorduj je, mo瞠 nast瘼ne b璠zie lepsze. Poza tym, skoro to takie bohaterskie, czemu sam nie p鎩dziesz i tego nie zrobisz?

sambakicikici
2015-01-07 14:48:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wyobra sobie 瞠 ja te nie popieram 瘸dnej partii i mordowania niewinnych ludzi, bo nie o to w tym wszystkim chodzi. Ten cz這wiek chcia jedynie unicestwi ludzi, kt鏎zy zniszczyli ten kraj a to jest zasadnicza r騜nica pomi璠zy mordowaniem dla samego mordowania a wy窺zym celem jakim by jego plan.

LuskaI23
2015-01-07 15:07:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

sambakicikici
2015-01-07 15:16:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
A taka luska jeste mocna w g瑿ie 瞠 moderator usun掖 ci komenta?;P hahahaha

Borzo30
2015-01-07 15:21:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lu鄂a i Zaldbag maj racj, ju byli tacy, co chcieli zarzyna w豉dz w 1917 roku, a nazywali si komunistami. Cara i jego rodzink uciszyli o這wiem, a potem jak przej瘭i w豉dz, to okazali si 10 x gorszymi bandytami, co odbi這 si ca貫mu 鈍iatu czkawk.

LuskaI23
2015-01-07 15:34:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja mocna w g瑿ie nie jestem, tylko Ty. Piszesz jaki to bohaterski i patriotyczny wyczyn a sam tego nie zrobisz. Dlaczego? A wy瞠j napisa豉m "Skoro to wy窺zy cel, to idz zaje*b w imie Brunona"

sambakicikici
2015-01-07 17:18:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
To 瞠 si co pochwala, nie znaczy 瞠 to samo chce si robi.

LuskaI23
2015-01-07 21:53:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
A dlaczego nie chcesz tego zrobi skoro to pochwalasz?

tub0_osh
2015-01-08 08:30:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Podpowiem, chroniczny brak j康er objawiajacy si wirtualn napink. Filar internetowych antyrz康owc闚 i buntownik闚, wirtualny Winkelriedyzm.

Daroeu
2015-01-07 10:36:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zwyk豉 prowokacja

JackShephard
2015-01-07 10:18:32
Ocena: 5(glosow:13)-+
A teraz siedzi w wi瞛ieniu, podczas gdy prawdziwi przest瘼cy (politycy) pozostaj nadal na wolno軼i.

suzukidrz
2015-01-06 21:26:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

czadowyRyszard
2015-01-06 21:34:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zwyzywa貫m moderatora wiec to sprawa dla niego osobista.

suzukidrz
2015-01-07 00:26:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

BOBY102
2015-01-07 10:03:41
Ocena: -2(glosow:4)-+
stary zapraszam do SIEBIE ... u mnie to multum jest takich ... ale s nie medialne ? ;DDDD

Antek999
2015-01-06 21:09:38
Ocena: 4(glosow:10)-+
Niedosz造 bohater narodowy ;(

ar2r13
2015-01-06 18:57:59
Ocena: 82(glosow:98)-+
Zostanie bohaterem narodowym za to 瞠 pierwszy pr鏏owa

grigore
2015-01-06 19:10:54
Ocena: -5(glosow:7)-+
Polska uwielbia tych co duzo mowia a nic nie robia. Tyle co on to kazdy jeden dokonal, pomarzyl i skonczyl byle jak. A za robote i prawdziwe zmiany to nie ma komu sie wziac.

grigore
2015-01-06 17:11:33
Ocena: -7(glosow:13)-+
I co by zmienil? Zabilby dzieciom ojcow i matki a na ich miejsce przyszli by nastepni, gorsi. Zmiany potrzebne ale nie takie.

KSUT
2015-01-06 18:58:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

MINTOR
2015-01-07 11:01:32
Ocena: 1(glosow:7)-+
Przyszliby nast瘼ni, ale by mieli stracha, bo wiedzieliby czego si spodziewa w razie niezadowolenia spo貫cze雟twa. Mieliby si na baczno軼i.
Pasowa這by jako dodatkowa scena do filmu Dzie 安ira.
g堯wna
Dodano: 04.06.2018, 18:16:32   przez: zwidi
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 132Skomentuj (21) | Zg這 nadu篡cie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.