Ukryj komentarze(112)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿

£owca
magdasexx
2015-03-20 19:44:22
Ocena: 22(glosow:44)-+
No nie mogê kuzwa na t± morde patrzeæ .
proboszczu-1234
2015-04-05 20:15:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
szogun rozwala system
MrAdminek1313
2015-03-25 14:11:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja tu widzê 20 :)
santiagox0
2015-03-22 12:35:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
wiocha to sie zrobila mala kampania pisiakowwwww zenadaaaaa
mateo133
2015-03-22 00:27:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
I ju¿ bul dópy wyborców Bronka ;) tydzieñ temu w Katowicach podczas IEM, przez skrzyzowanie przeje¿d¿a³ bronkobus. Ju¿ kierowca z gêby mi siê nie spodoba³, zanim zobaczy³em co to za autobus. Nagle ludzie czekaj±cy na przej¶ciu, a by³o ich sporo zaczêli jechaæ na komorowskiego haha :)
NoZastanowSie
2015-03-22 00:55:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
ten czlowiek sam siebie troluje
seobserwuje
2015-03-21 21:12:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
Widaæ, ¿e wybory tu¿ tu¿ i sianie propagandy czas zacz±æ.
krasawica911
2015-03-21 23:09:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Hehe ja te¿,ale 150 kretynów nie
admintocwel
2015-03-21 18:11:03
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
gaaabi1992
2015-03-21 17:26:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
bronek to chu*
nissin
2015-03-21 15:39:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
W kazdym spoleczenstwie sa , debile i geniusze. ZGADNIJCIE KOGO REPREZENTUJE WIOCHA?
samthebludger
2015-03-21 15:23:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja tam widzê 16.
nissin
2015-03-21 13:54:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
@ikswohceicjow - czy widziales jakas "brzoze", jezeli tak to zamelduj to koniecznie... do Masierowicza, czy jak on tam i w jakim szpitalu lezy.
popekToster
2015-03-21 12:57:16
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wszyscy ku¼wa narzekaj±, wszystkim w tym internecie ¼le ale jak kur..wybory s± to ¿aden dupy nie ruszy, jakby nie by³o ka¿dy ma jakie¶ mniejsze z³o do wyboru (w zale¿no¶ci od w³asnych pogl±dów). A tak...platfusy razem z tym prezydentem wszystko wygrywaj±...
nissin
2015-03-21 13:15:48
Ocena: -4(glosow:8)-+
Moze tego jeszcze nie zrozumiales... Ludzie nie glosuja "ZA" tylko przeciw. (wybieraja mniejsze zlo) "Kaczor-Dutki" kontra to co znaja.
ikswohceicjow
2015-03-21 13:44:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
ja bym powiedzia³ ¿e to jest "syndrom sztokholmski" czyli "stan psychiczny, który pojawia siê u ofiar porwania lub u zak³adników, wyra¿aj±cy siê odczuwaniem sympatii i solidarno¶ci z osobami je przetrzymuj±cymi. Mo¿e osi±gn±æ taki stopieñ, ¿e osoby wiêzione pomagaj± swoim prze¶ladowcom w osi±gniêciu ich celów lub w ucieczce przed policj±."
Co do mojej osoby g³osowa³em za odwo³aniem Hanki G. ale okaza³o siê ¿e ponad 300 tys. g³osów to za ma³o, w ostatnich wyborach samorz±dowych te¿ g³osowa³em ale do dzisiaj nie znam ich wyników dlatego zw±tpi³em w dalsze g³osowanie
nissin
2015-03-21 13:50:24
Ocena: -4(glosow:4)-+
Czyli nowy spisek PiSu, musisz to zameldowac na policje...
ikswohceicjow
2015-03-21 14:03:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
a co maj± "spiski PiSu" do wyra¿ania w³asnej opinii na dany temat?
ikswohceicjow
2015-03-21 14:08:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
nissin jest jak Niesio³owski ka¿da krytyka PO kojarzy mu siê jedynie z PiSem, niestety to ju¿ fanatyzm, ja w ka¿dym razie nie rozmawiam o partii która od 8 lat ma gówno do powiedzenia w sprawie naszego upadaj±cego kraju z rekordowym biliardem z³otych d³ugów na koncie ale za to ze wspania³ym wynagrodzeniem przeciêtnego kowalskiego w kwocie ponad 4000 z³ brutto
nissin
2015-03-21 14:36:17
Ocena: -3(glosow:3)-+
@ikswohceicjow - prosze podaj nam wszystkim swoje rozwiazanie problemow polskiego spoleczenstwa i Twoje sympatie polityczne. (pytam powaznie) inaczej bede Cie traktowal jako kolejnego malkontenta, manipulatora.
nissin
2015-03-21 15:21:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Niestety widze ze jestes tylko poltycznym manipulatorem.
ikswohceicjow
2015-03-21 15:39:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
odpowiem ci z perspektywy ma³ego przedsiêbiorcy, prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej to wydatek oko³o 12 tys z³ rocznie na sam ZUS, do tego dochodzi podatek dochodowy od kwoty 3000+ rocznie, bez wzglêdu na profesje odwa¿nych ludzi nie staæ na prowadzenie dzia³alno¶ci ze wzglêdu na ogromne koszta, moim rozwi±zaniem jest zdjêcie obowi±zku p³acenia sk³adek ZUS wszystkim ma³ym przedsiêbiorcom i firmom jednoosobowym, co spowoduje ¿e ludziom zechce siê pracowaæ na siebie a nie zagranicznych kolosów pracuj±c za najni¿sz± krajow± (która dusi konkurencje)
ikswohceicjow
2015-03-21 15:45:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
kolejny pomys³ likwidacja pensji minimalnej, która wyznacza standardy w wynagrodzeniach, powoduj±c jednakow± pensje dla wiêkszo¶ci obywateli, bez wynagrodzenia minimalnego sam bêdziesz móg³ decydowaæ o tym ile chcesz zarabiaæ bo pensje bêd± konkurencyjne w przedsiêbiorstwach a nie jednakowe
nissin
2015-03-21 15:49:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
Serdeczni dziekuje ze odpowiedziales ale nie na pytanie. W kazdym kraju niestety placi sie podatki i oplaty socjalne.
nissin
2015-03-21 15:58:03
Ocena: -3(glosow:3)-+
Widzisz drzewa ale nie widzisz lasu. Nie byles za granicami i nie wiesz jak wyglada system kapitalistyczny w innych krajach europejskich. Jestes nie zadowolony poniewaz nie znasz systemu. To nie wina polskiego rzadu, tylko Twoj brak wiedzy. PODATKI PLACI SIE W KAZDYM KRAJU I OPLATY SOCJALNE.
ikswohceicjow
2015-03-21 15:58:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
kolejnym rozwi±zaniem jest zast±pienie wszystkich obecnych podatków jednym wiêkszym, obecnie je¿eli prowadzisz ma³y kiosk a Twój zarobek "na czysto" wyniesie 33 000 z³ to zap³acisz 5700 z³ podatku dochodowego + 12 000 z³ ZUS, to zostanie ci 15 300 z³ od którego zap³acisz kolejne 23% VAT poniewa¿ pieni±dze nie w³o¿ysz do skarpety tylko wydasz na prze¿ycie, jednym s³owem z 33 000 z³ które zarobisz, zap³acisz ko³o 18 000 z³ podatków, do tego dochodzi samo prowadzenie firmy które czêsto wymaga zaci±gania ogromnych kredytów, na koniec dodam ¿e ma³e przedsiêbiorstwa to 50% gospodarki kraju
ikswohceicjow
2015-03-21 16:06:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
aha podaj mi w takim razie kraj w którym podatki wynosz± 55-60% dochodu, bo np. w UK kwota wolna od podatku to w przeliczeniu oko³o 50-60 tys z³ (w Polsce 3000z³) w UK "ZUS" to w przeliczeniu oko³o kilkuset z³otych rocznie przy czym ma³y przedsiêbiorca go p³aci wtedy kiedy ma
ikswohceicjow
2015-03-21 16:17:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
widzê ¿e zabrak³o ci argumentów, dlatego dodam jeszcze ¿e nie sympatyzuje z ¿adn± parti±, a na ka¿d± która mnie zawiedzie g³osujê tylko raz - gdyby ka¿dy tak robi³ to politykom zaczê³o by zale¿eæ na obywatelach, jednak debile dalej g³osuj± na kogo¶ kto obiecuje 3x7 ¿eby pó¼niej podnie¶æ wszystkie podatki, bêd±c do tego tak bezczelnym ¿eby mówi±c "wyrzucê ka¿dego kto zaproponuje podniesienie podatków"
nissin
2015-03-21 17:04:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie stresuj sie, nie zabraklo mi argumentow, tylko bylem zajety czyms innym. Napisz w Google: podatki w ue. Dowiesz sie ze w wielu innych krajach UE podatki sa o wiele wyzsze. To Twoja wina ze w swoim "biznes planie" nie uwzgledniles wszystkich kosztow i balansu zyskow.
nissin
2015-03-21 17:26:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
Szanowne panie i panowie, nie mam nic wspolnego z polska i spoleczenstwem politycznym, wiecej niz jezyk i "socjologia narodowa". To co pisze i komentuje, widze z perspektywy wielu innych krajow Swiata i Europy.
popekToster
2015-03-21 22:48:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Platforma stworzy³a ¶wietnie dzia³aj±cy system, np. ten wzrost liczby urzêdników, w kontek¶cie wyborców nie jest bez powodu i my¶lê ¿e ka¿dy doskonale wie o co chodzi. Po drugie ta propaganda któr± karmi nas np. Niesio³owski, np. tutaj jest ¶wietnie, ca³a Europa nam zazdro¶ci, pkb ostro w górê, ¶rednia pensja te¿ w górê, zielona wyspa itd.
popekToster
2015-03-21 22:52:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
I w sumie nie za bardzo wiadomo gdzie jest jaki¶ sposób na zmiany. Bo chyba nikt nie jest g³upi, ¿adne jowy nic nie zmieni±, likwidacja krusu i zus te¿ nic nie zmieni. Drastyczne obni¿enie podatków te¿ gówno da. I jakie¶ ¶mieszne "firmy na próbê" tak samo. I duda jako prezydent te¿ nic nie zmieni ;)
ikswohceicjow
2015-03-22 06:09:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Nie stresuj sie, nie zabraklo mi argumentow, tylko bylem zajety czyms innym. Napisz w Google: podatki w ue. Dowiesz sie ze w wielu innych krajach UE podatki sa o wiele wyzsze. To Twoja wina ze w swoim "biznes planie" nie uwzgledniles wszystkich kosztow i balansu zyskow." nissin kompletnie mnie nie zrozumia³e¶ bo moim jedynym problemem jest zmuszenie do kupowania nowego mercedesa audi lub bmw (kto ma firmê ten wie po co kupuje siê drogie samochody) problem dotyczy jednak tego ¿e ja zarabiam w rok ok 200 000 z³ a 90% spoleczenstwa nie stac na nic...
ikswohceicjow
2015-03-22 06:15:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
co do podatków to gdy w Szwecji chcieli obni¿yæ podatki to obywatele zg³osili sprzeciw twierdz±c ¿e jest im tak dobrze ¿e bezsensu jest zmniejszaæ podatki, poniewa¿ bogatych ludzi staæ na wysokie podatki... PS. ja daje realne pomys³y na ruszenie gospodarki z miejsca, ludzi trzeba zachêciæ do dzia³ania a nie zniechêcaæ, w UK urzêdnik skarbowy pomaga przedsiêbiorcom u nas jest ich postrachem, nie zrozumiesz do puki nie bêdziesz na swoim i nie poznasz czym jest nasz system gospodarczy
ikswohceicjow
2015-03-22 06:38:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
aha.... "Napisz w Google: podatki w ue. Dowiesz sie ze w wielu innych krajach UE podatki sa o wiele wyzsze" okej najwiêksze s± w Danii 48% u nas 32% tyle ¿e to co zostanie Duñczykom jest 5 razy wiêksze ni¿ to co zostanie Polakom... z tym ¿e niestety w naszych podatkach nie uwzglednia sie tego najwiekszego czyli ZUSu to taki ukryty podatek ale najwiekszy ze wszystkich ja p³acê tylko za siebie ponad 1000 z³ miesiêcznie netto(+pracownicy za których p³acê kolejne 2000z³)... czyli jakie¶ 80% minimalnego wynagrodzenia netto które miesiêcznie zarabia 90% naszych obywateli
nissin
2015-03-22 09:09:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
@ikswohceicjow - Mimo ze nie odpowiedziales na moje pytania, dales mi do zrozumienia ze jestes "GOSC" z drogim samochodem i "kasa". To utrzymuje Cie w przekonaniu ze zawsze masz racje. Twoje procentowe wyliczenia wskazuje niemal ze dokladasz do interesow a Twoi pracownicy placa zeby pracowac. (przy wypowiedziach zalaczaj zdjecie swojego samochodu)
ikswohceicjow
2015-03-22 12:44:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
z moich procentowych wyliczeñ wynika ¿e tylko ludzie odwa¿ni i z jak±¶ gotówk± s± w stanie jako¶ samodzielnie przetrwaæ w chorym systemie, w pierwszych 2 latach w Polsce upada 80% firm rejestrowanych w kraju co prowadzi do tego ¿e ludzie rejestruj± swoje dzia³alno¶ci za granic± poniewa¿ koszta prowadzenia firmy w naszym kraju zaliczaj± siê do najwiêkszych na ¶wiecie (w Europie jeste¶my bezkonkurencyjni) Co do samochodu to odpowiem Ci w ten sposób ¿e chore prawo zmusza przedsiêbiorców do takich wydatków, je¿eli tego nie zrobisz tracisz rocznie min. 19% swoich dochodów
ikswohceicjow
2015-03-22 12:50:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
wracaj±c jednak do tematu mowa by³a o tym co powinno siê zrobiæ aby ludzie zaczêli zarabiaæ pieni±dze, a nie o uciekaniu przez przedsiêbiorców w koszta aby nie traciæ pieniêdzy, gdybym nie mia³ empatii to bym mia³ w dupie wszystkich biedaków z biedronki pracuj±cych po 10 godzin za ¿a³osne 100 z³, bo to jest po prostu ¶miech na sali i sam nie wyobra¿am sobie takiego ¿ycia, dziwi mnie tylko ¿e ludzie siê na to godz±
mareck89
2015-03-21 12:01:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
Szogun - najwiêkszy mafiozo Polski, mo¿e Was legalnie dymaæ bez wazeliny bo ka¿de s³uzby podleg³e Pañstwu teoretycznie legalne, robi± wszystko aby najwieksze przekrety tego kraju nigdy nie ujrza³y ¶wiat³a dziennego. Dyma³ Nas ju¿ 20 lat temu z WSI i Pro Civili, teraz dyma ze SKOK-iem. Razem z rodzink± i ca³ym PO. Mafia - Mafia Nami rz±dzi ludzie, przestañcie promowaæ ten ryj.
mareck89
2015-03-21 15:55:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Polecam Ci psychiatrê kolego, tylko dobrego. Sram na inne ugrupowania, Ty oczywi¶cie wyk³adasz karty na stó³ jak typowy, ¿a³osny cebulak - albo PO labo PiS. jak kto¶ jedzie na PO to pewnie PiS-owiec. Nic bardziej mylnego kartoflarzu - pisze to do Ciebie i po¶wiêcam czas jako normalny, czysty, niestronniczy Polak : Rz±dzi w Polsce MAFIA i nie zdajecie sobie z tego sprawy, wystarczy posiedzieæ dzieñ nad odpowiednimi materia³ami ogólnodostepnymi w mediach aby to wiedzieæ. Ale Ty jak i wielu ludzi, wolisz harowaæ za 1500 i w ogóle dziêkowaæ rz±dowi ¿e mo¿esz zyæ.
marcik8
2015-03-21 20:54:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
A kim¿e ty jeste¶ smarkaczu, ¿eby mi tu ubli¿aæ od cebulaków i kartoflarzy? Jaka¶ wyrocznia z ciebie? Pêpek ¶wiata? Czysty, normalny i niestronniczy Polak, he,he,he. ¦mierdzisz pisem na kilometr. Dziewczynê sobie znajd¼. odprê¿ siê, bo¶ nerwowy za bardzo.Parê postów tu wysmarowa³e¶ z czego po³owê ci usunêli. "Inteligentne" by³y...
mareck89
2015-03-21 21:55:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Twoja wypowiedz byla na poziomie cebulaka, powiedzialem Ci wyraznie ze PIS wyslalbym w to samo szambo co PO, ale tego nie rozumiesz. Wiec dla mnie jestes nierozgarniety, nie masz wiedzy na temat tego co dzieje sie w Polsce. Do tego mam prawo wypowiedzec swoje zdanie, a Ty mozesz plusowac lub nie, ale na pewno nie bedziesz mi wyskakiwal z pisiorami plebie, bo nie wiem o czym mowisz. Teraz wejdz na profil bronka na fb i umil sobie jakos wieczor, tylko wez duzo wazeliny ;)
dupa-mariana
2015-03-21 11:39:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Naliczy³em 16 a nie 50
stretfordend
2015-03-21 11:29:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jaki kraj taki Grey
Antycyponek
2015-03-21 11:17:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
nissin
2015-03-21 11:43:35
Ocena: -6(glosow:10)-+
Zwachaliscie sie? Ale on w porownaniu z Toba jest prezydentem.
nissin
2015-03-22 10:50:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
To nazywam prawdziwym argumentem w dyskusji...
Adamus_Papus
2015-03-21 10:45:41
Ocena: -8(glosow:10)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
KapitanZbuk
2015-03-21 11:25:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
KapitanZbuk
2015-03-21 11:26:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
Adamus_Papus
2015-03-21 12:44:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
caleanka
2015-03-21 10:41:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
"Popularno¶æ prezydenta Komorowskiego znowu wzros³a.
Przez swoje niecodziene zachowanie podczas wizyty w Japonii, prezydent Bronis³aw Komorowski sta³ siê jeszcze bardziej popularny. Nie wiem, jak CBOS sobie teraz z tym poradzi, ale jest niemal pewne, ¿e prezydent zupe³nie wy³±czy³ z gry o fotel prezydencki swoich kontrkandydatów."
NoZastanowSie
2015-03-21 11:34:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak popularny, ze na kazdym przystanku jego busa, gwizdza, podnosza krzesla, strzelaja z paintballa.. caly wachlarz.
nissin
2015-03-21 13:10:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
@myslicielu - masz racje w wielu regionach kraju, musza minac pokolenia, zanim ludzie stana sie cywilizowani. (dostep do internetu wyprzedzil cywilizacje obywateli)
caleanka
2015-03-21 10:48:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wskazuje na desperacje wiejskiego elektoratu PiSu.
caleanka
2015-03-21 10:37:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
Trzy wstawki dziennie na wiocha, podnosza tylko popularnosc Komorowskiego. Na zasadzie: "nie wazne co sie mowi, wazne zeby sie mowilo".
caleanka
2015-03-21 14:14:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ta teoria jest stara jak swiat i zawsze sie sprawdza.
BloodyFace
2015-03-21 10:23:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Podczas ca³ej swojej kadencji zgoli³ jedynie w±sa. Czasem otwiera bufety i przecina wstêgi.
Chyba troche za ma³o jak na g³owê panstwa.
nissin
2015-03-21 15:27:31
Ocena: -4(glosow:4)-+
PiS debil? (oplacony)
caleanka
2015-03-21 11:27:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dlaczego nie patrzysz na zone? Zostawila Cie?
nissin
2015-03-21 14:04:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
A z Toba caly PiS. Dlatego oczy masz spuchniete i nie mozesz patrzec na rzeczywistosc.
g³ówna

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.