lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 16.09.2017, 09:03:23   przez: m_a_c_i_e_k_85
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 147  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
thyr
2017-09-16 09:23:37
Ocena: 8(glosow:16)-+
Żarłoczny ten " system " ile by nie miał to wszystko przep...li i dalej będzie głodny .

luki1208
2017-09-18 06:12:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli lepiej żeby nie było podwyżek?

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-18 08:52:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Podwyżek podatków

sierota.pl
2017-09-17 19:05:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-17 21:13:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oczywiście Ci co pieniądze wpłacali do ZUSu muszą te pieniądze mieć wypłacone, to oczywiste, tylko nie musi być to finansowane z obciążeń pracy, są to najgłupsze z możliwych podatków. Aż po pięciu latach dostał podwyżkę? Widzisz kiedy ja zaczynałem pracować zaraz po szkole, zarabiałem 3zł/h. Wtedy moje doświadczenie i umiejętności były bliskie zeru, lecz moją zaletą jest bardzo szybkie uczenie się czegoś i pracowitość. Zdobywając coraz to lepsze umiejętności moja stawka rosła, dziś prowadzę własną działalność i zarabiam nie małe pieniądze, które inwestuję w trójkę dzieci i remont domu....

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-17 21:24:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
wiem co to znaczy oddać co miesiąc ponad 1000zł do ZUS, a jest to około 14000zł rocznie a w cągu pięciu lat jest to 70000zł a w Ciągu 10 lat jest to około 140000zł, co zmusiło mnie do refleksji nad moimi ciężko wypracowanymi pieniędzmi. Zacząłem szukać, szperać, trafiłem na Miltona Friedmana, potem na Korwina-Mikke, następnie był Robert Gwiazdowski, Hayek, Smith etc. etc. Oni właśnie uświadomili mi jedno, że rząd rżnie mnie na kasę a ZUS to jedno wielkie oszustwo.

sierota.pl
2017-09-17 21:53:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-17 22:22:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sprawdź w kalkulatorze płacowym pracodawcy( dostępny w inernecie) ile ten " dziad" w rzeczywistości Ci płaci, a ile Ty dostajesz do ręki. Dobry przykład masz na podanym obrazku 121zł płaci Tobie za pracę ale, w ręku trzymasz tylko 69zł. Dlatego pracodawcy w Polsce są dziadami bo i tak płacą dużo tylko, że większość tego nie zauważa. Jakiś czas temu wrzuciłem tu propozycję by każdy dostawał do ręki całą kwotę brutto z tym, że musiałby sam opłacić ZUS.

nikto_otkin
2017-09-19 13:05:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
@maciek 85: Sprawdziłem w kalkulatorze i sprawdziłem też na OECD ... no i w Holandii pracodawcy mają wyższy procent obciążenia pracy podatkami niż w Polsce. W Belgii za to, żeby pracownik dostał 100 euro, pracodawca musi wydać 300!!! No i ... nadal zarabiają więcej. Za eurostatem dane z 2015r. W Polsce NETTO rocznie zarabia się między 10-20tys. euro, analogicznie w Holandii 35-72 tys. a w Belgii 28-60 tys. Napisz mi za to, dlaczego u nas w kraju nie podaje się wskaźnika labor share?

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-19 18:44:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oczywiście koszty pracy pozapłacowe są wyższe i nie mylcie tego bo w pełnym wymiarzę godzin zarabia się w Holandii Brutto1565.40€ miesięcznie, a netto do ręki otrzyma 1400€ co rocznie wynosi 16800€ a nie 35 tys € jak podałeś. Czyli państwo zabiera pracownikowi 165,40€ miesięcznie. I co najważniejsze nie przeliczajmy euro na złotówki bo w Polsce posługujemy się własną walutą i przy minimalnym wynagrodzeniu wynoszącym 2000zł a w rzeczywistości o czym mało kto wie całkowity koszt pracownika wynosi 2409zł, państwo odbiera aż 950zł. No chyba bardzie

mark2626
2017-09-17 13:50:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli co? Nie podwyższać płacy minimalnej i niech robole zap... za tyle, ile jaśnie pan raczy rzucić.. W krytykowaniu tego rządu dochodzi już do absurdów graniczących z paranoidalnyn zdebileniem tych, którzy tej krytyki słuchają.

fati65
2017-09-17 12:11:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
dla robola stówa podwyżki , dla zbawców narodu 3tyś do pensji poselskiej . Czyli wszystkim równo .

cavefalcon
2017-09-17 09:58:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
2017-09-17 09:54:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-17 11:27:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nathan Fraser powiedział, że na świecie są dwa rodzaje ludzi, tacy, którzy myślą, że rząd działa w ich najlepszym interesie oraz tacy, którzy myślą. Otóż jeżeli uważasz, że stać nas dzisiaj na lekarzy, pielęgniarki, szpitale, Ministerstwo zdrowia, wydziały zdrowia w województwach i powiatach to co by się stało gdyby całą tę machinę urzędniczą usunąć? Co do emerytur, czy wiesz, że w ZUSie nie ma żadnych odłożonych składek? Czy wiesz, że wypłaty rent i emerytur są finansowane tylko w 2/3 z ZUSu bo brakuje ZUSowi pieniędzy a reszta dopłacana jest z innych podatków? I w końcu wiesz co Laffer...

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-17 11:38:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
...przedstawił swoją ,,krzywą"? Zależność między stopą procentową podatków a wpływami do budżetu. Istnieje pewna granica wysokości tychże podatków, na którą płatnik się godzi. Piszesz o UE, że nas ogranicza, to prawda, ale co robi z nami nasz Rząd?ZUS, PIT,CIT,VAT AKCYZA wszystko na wysokim poziomie, do tego masa urzędników i aparat skarbowy działający opresyjnie. Jak można nie zauważać tak podstawowych rzeczy jak swoje ciężko zarobione pieniądze zabrane POD PRZYMUSEM na ruletkę zwaną emeryturą, świadczeniem zdrowotnym i tym podobnym?

Sermis
2017-09-17 09:36:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czyli jak podnieść podatki tak aby ludzie się cieszyli.

stoney
2017-09-17 00:07:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
dodatkowe 880 mln zł rocznie do budżetu państwa. Z czyjego portfela?

cavefalcon
2017-09-17 10:00:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

stoney
2017-09-18 10:01:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
To janusz biznesu po podwyżce minimalnej krajowej już nie będzie wyzyskiwaczem?

hatson
2017-09-16 20:29:04
Ocena: 3(glosow:9)-+
Nie lubie Korwina ale tutaj ma racje. To sprytne zagranie. My wspaniali dajemy wiecej bo podnosimy kwote minimalna ale kroimy na tym wiecej podatkow. Takie dzialania doprowadza do tego, ze Poska stanie sie za droga i padnie export, z ktorego glownie zyjemy. Cos o tym wiem bo wlasnie handluje towarem z PL w DE i z roku na rok, roznice sie zacieraja. Sa produkty, ktore sa juz tansze w DE, niz w Polsce, mimo, ze koszty pracy sa jednak wyzsze jeszcze w DE. Wiem ,ze ludzie chca zarabiac coraz wiecej ale podnoszenie stawki minimalnej na sile, to zla droga.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-16 21:56:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mówisz o kosztach pracy pozapłacowych, to się zgadza. Co do Korwina to przecież jeden z nielicznych polityków, którego celem jest między innymi odciążenie gospodarki z biurokracji i obciążeń fiskalnych pracy, które jak sam to ująłeś mają wpływ na końcową cenę produktu.

cavefalcon
2017-09-17 10:15:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
2017-09-17 10:23:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-17 12:45:08
Ocena: -3(glosow:3)-+
A to gospodarka opiera się na "dużych"?

chopperrulez
2017-09-16 20:02:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
Najbardziej bawi mnie stwierdzenie, że pracownik kosztuje pracodawcę ileś tam miesięcznie. Jeśli pracodawca musiałby dołożyć chociażby "złotówkę" do pracownika, dawno by go zwolnił. Nie dajcie się nabierać. To Wy pracujecie na pracodawcę a nie odwrotnie.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-16 20:23:04
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nie wiem czy wiesz ale w cenie produktu lub usługi zawarte są również koszty,a między innymi takowym kosztem jest pracownika wypłata wraz z jego składkami i zaliczką na podatek dochodowy.Aczkolwiek po części masz rację to konsument za to płaci.Tylko widzisz jest pewna granica, którą klient może zapłacić, a sztucznie zawyżone koszty w produkcji i usługach przez państwo zaburza kooperację między konsumentem, producentem i jego pracownikiem. Bo jeśli klient przestaje płacić to skąd pracodawca ma wziąć na wypłatę i te wszystkie daniny?

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-16 19:42:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
Thyr dlatego tak jak mówi Janusz Korwin Mikke trzeba obalić ten system i na jego miejsce zbudować normalne państwo. Oczywiście okres przejściowy musiałby być, ale P. prof.Krzysztof Rybiński, b. wiceprezes Narodowego Banku Polskiego, pytany, co by się stało, gdyby Korwin-Mikke objął władzę? ,odpowiedział: "Trzy miesiące potwornego burdelu, a potem wzrost gospodarczy 10 procent rocznie".

thyr
2017-09-16 19:54:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nigdy do tego nie dojdzie , zainstalowane świnki muszą się na czymś paść

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-16 20:13:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nigdy nie mów nigdy. Państwa padają nie dlatego, że są złe tylko dlatego, że bankrutują. Związek sowiecki upadł bo zbankrutował. Trzeba się wziąć do roboty i przekonywać innych, że jest inne wyjście. Oczywiście tych przesiąkniętych propagandą socjalizmu już nie przekonamy choć są wyjątki jak P. Dariusz Szczotkowski, który jest żywym dowodem na to, że da się wyleczyć z socjalizmu.

vacarius
2017-09-16 15:44:31
Ocena: 5(glosow:11)-+
Człowiek pracujący powinien być nagradzany a nie karany. A nieroby karane a nie nagradzane 500 plusem na pierwsze dziecko.

spitfer
2017-09-16 15:14:24
Ocena: 1(glosow:9)-+
Czyli wychodzi że pracodawcy to takie biedne żuczki. Akurat moi to spasione k..wy spijające śmietankę.

shudini
2017-09-16 18:59:21
Ocena: 0(glosow:6)-+
To zostań pracodawcą w czym problem? ;)

cavefalcon
2017-09-17 10:06:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-17 12:49:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
"ZUS usunie nieuczciwą konkurencję" Boże widzisz i nie grzmisz... typowy syndrom bezmyślności spowodowany lewicowym odchyleniem ,zamiast domagać się likwidacji obciążeń Ty domagasz się ich zwiększania by było po równo w dół zamiast po równo w górę.

mxii
2017-09-16 12:46:43
Ocena: 4(glosow:8)-+
Kwota wolna od podatku nadal niższa, jak Burkina Faso.

adam568
2017-09-16 10:17:39
Ocena: 5(glosow:9)-+
No! I z tego 69 złotych jeszcze płacę podatki VAT! Ha ha ha normalnie cyrk.

Qba_866
2017-09-16 19:50:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
A jak palisz, pijesz lub masz samochód, to jeszcze akcyzę.

thyr
2017-09-16 09:23:37
Ocena: 8(glosow:16)-+
Żarłoczny ten " system " ile by nie miał to wszystko przep...li i dalej będzie głodny .
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dla ludzi wierzących, do rozważenia i także ku przestrodze;
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Dokładnie tak!
  •  Dokładnie tak ...
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 31Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0