lub  Do陰cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
g堯wna
Dodano: 24.09.2017, 06:52:31   przez: mediama
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 90  Zg這 nadu篡cie
Ukryj komentarze(90)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
irou84
2017-09-24 20:11:19
Ocena: 31(glosow:63)-+
Powiedzia豉 to co wi瘯szo嗆 my郵i ale boi si powiedzie.

sztefanhunter
2017-09-28 02:04:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
A nie chcia przy okazji wzi望 75% winy?

jarecki01
2017-09-27 09:11:23
Ocena: -6(glosow:6)-+
Czytaj帷 niekt鏎e komentarze przestaj si dziwi dlaczego taka partia jak Pis jest u w豉dzy! No bo kto da si kupi za 500 z, kto nie widzi problemu w tym, 瞠 wi瘯szo嗆 ministr闚 to niekompetentni idioci i kto taki potrafi cieszy si ze 鄉ierci niewinnego ch這paka?!... P.S. Jezeli potraficie to zrozumie to homoseksualizm jest cech wrodzon, a nie nabyt ignoranci!

jarecki01
2017-09-27 08:57:39
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie rozumiem ludzi, kt鏎zy maj wyimaginowany problem z "lewactwem" na wiocha, a zarazem codziennie sp璠zaj godziny komentuj帷 wi瘯szo嗆 post闚!

kocurxtr
2017-09-26 18:21:19
Ocena: -2(glosow:8)-+
nie przestaje mnie to fascynowa prawaki: wyzywacie ludzi od '篡dowskich 鄉ieci' itp, a jednocze郾ie kl瘯acie przed Jezusem 砰dem i Maryj 砰d闚k ... taka Paranoja Idioty co ?

Wistblade
2017-09-26 23:29:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

Wistblade
2017-09-26 10:50:06
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

stanley206
2017-09-25 15:30:02
Ocena: 9(glosow:11)-+
Kto 瞠ruje na tragedii w sprawie samob鎩stwa 14-letniego Kacpra? wyborcza.pl - 妃ier 14-letniego Kacpra coraz bardziej tajemnicza Cyt. Po powrocie z ζsku i Gorczyna mo瞠my stwierdzi, 瞠 nie wiadomo, dlaczego powiesi si 14-letni gimnazjalista Kacper. Cho internet ju zawyrokowa: oto ofiara homofobii

waho1
2017-09-25 11:08:10
Ocena: 9(glosow:25)-+
A teraz drodzy lewaccy administratorzy popatrzcie sobie jakie komentarze s najwy瞠j plusowane. Staracie si tu wrzuca ca造 czas jakie pro-PO-N. i pro-europejskie memy ale zwyk造 szary cz這wiek i tak Was oceni. Nie wstyd Wam ?

kocurxtr
2017-09-26 18:18:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
wiocha stara si zachowa neutralno嗆 (tak najlepiej si zarabia) nie bacz帷 na to, 瞠 najwi璚ej produkuje sie tu zwolennik闚 Onanist闚 Na Rowerach (zwanych w skr鏂ie... ); P.S. jestem przeciwinkiem PiSu i przeciwnikiem popierania islamskiego najazdu - w skr鏂ie: przeciwnikiem g逝poty ...

kumanek666
2017-09-25 10:02:44
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

suchy61
2017-09-25 11:12:45
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

carmamir
2017-09-25 09:58:57
Ocena: 4(glosow:12)-+
Skandaliczny to jest fakt ze pelno niemcow w Polsce smie sie odzywac. Nie podoba sie jednemu z drugim faszystowskiemu lewakowi ? To won do waszych rozpdajacych sie niemiec. Tam macie demokracje pelna geba, gdzie jedna stara baba robi co chce lamiac wszelkie przepisy miedzynarodowe nie mowiac o konstytucji. A wy plujecie smiecie na rzad ktory robi to czego chce wiekszosc (nie bredzcie ile osob nie glosowoalo, itp. bo to jest lewaki demokracja).

DkNG
2017-09-25 11:42:43
Ocena: -3(glosow:3)-+
aha czyli niemiecka demokracja jest z豉 ale polska w kt鏎ej rz康zi pis jest dobra... rozwiniesz t my郵?

Oliolo
2017-09-25 18:12:27
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

jarecki01
2017-09-27 09:00:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oliolo- Twoja wiedza na temat demokracji w Niemczech mnie powali豉! Ciekawy jestem z jakiej broszurki j czerpiesz?...

adamcmdj70
2017-09-25 09:43:28
Ocena: 4(glosow:20)-+
Popieram wypowied Pani Paw這wicz. Brawo !!!! Prawda !!!!!!

spokojny
2017-09-25 09:20:25
Ocena: -6(glosow:16)-+
T瘼a trollownia pisuarowa broni g逝piej lochy tym samym pokazuj jaki poziom reprezentujecie ho這to.Jakim bezm霩giem trzeba by aby bredzi 瞠 indoktrynacja kogo mo瞠 zmieni orientacj seksualn. Wy pisuarowe bezm霩gi zatrzymali軼ie si na etapie rozwoju intelektualnego capa.

carmamir
2017-09-25 09:57:07
Ocena: 3(glosow:13)-+
Tylko intelektualny lewacki cap moze myslec ze nagle tyle gejow jest dlatego ze maja taka orientacje. Jakbys wiedzial minimum o psychologii i rozwoju dziecka, to bys nie pisal takich lewackich bredni. Ale czego oczekiwac po malpach powtarzajacych wyciete brednie typu ze sa drugim sortem (co tyczylo sie grupy europoslow, ale sciek lewacki zaraz podlapal wyrwane z kontekstu zdanie bo zbyt leniwi zeby sprawdzic co faktycznie zostalo powiedziane).

suchy61
2017-09-25 11:14:22
Ocena: -5(glosow:11)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

kawalrafala
2017-09-25 15:46:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

suchy61
2017-09-26 10:17:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

Ktokolwiek1992
2017-09-25 09:13:36
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

Ktokolwiek1992
2017-09-25 09:16:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

kumanek666
2017-09-25 11:23:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

vacarius
2017-09-25 08:09:53
Ocena: -4(glosow:10)-+
Id望 dalej logik paw這wicz. Muzu軛anie gwa販帷y eruopejiki nie s winni tylko sk徙o ubranie dziewczyny.

carmamir
2017-09-25 09:55:26
Ocena: 1(glosow:11)-+
Bzdura. Mysl lewacki scieku zanim cos napiszesz. Twoje porownanie jest kompletnie nietrafione i nielogiczne.

roman1982
2017-09-25 17:36:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
I tu si z Tob zgodz ale tylko w pierwszej cz窷ci,oni nie s winni,oni s tak wychowani lub ukszta速owani,winni s wy陰cznie ludzie kt鏎zy to byd這 tu wpu軼ili.Jak wpu軼isz lisa do kurnika to kto b璠zie winny 瞠 ze穋e kury???

Oliolo
2017-09-25 07:59:19
Ocena: 1(glosow:17)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

globus0024
2017-09-25 07:40:01
Ocena: 4(glosow:12)-+
No c騜... Pani Paw這wicz napisa豉 prawd! Lewacy my郵 瞠 jak b璠 "reklamowa" homoseksualizm to wszyscy to zaakceptuj, a prawda jest taka 瞠 im bardziej promuj takie rzeczy, tym wi瘯sze szykany kieruj na takich ludzi. Bo par lat temu nikomu nie przeszkadza這 瞠 篡li w鈔鏚 nas homoseksuali軼i, teraz ju w sumie musz si ukrywa. A wyobra嬈ie sobie co b璠zie gdyby wprowadzono u nas prawo dopuszczaj帷e adopcje dzieci przez pary homoseksualne? musieli by oni mieszka na osiedlach chronionych przez armi policjant闚!!

krakiw
2017-09-25 07:37:49
Ocena: 3(glosow:9)-+
Powiedzmy sobie jasno to jest 瞠rowania na 鄉ierci ch這paka ,lewacka akcja polityczna oparta na nieszcz窷ciu rodziny i 鄉ierci dziecka.

masllak
2017-09-25 06:44:48
Ocena: 6(glosow:12)-+
Popieram t pani, dobrze napisa豉. Gdyby ten ca造 gender nie obnosi si z t swoj ideologi, media nie nag豉郾ia造, m這dym ludziom nie miesza這 by si w g這wach. ch這pak pewnie by 篡, zosta by kim chcia. a tak tylko szczucie i napuszczanie medi闚 jednych na drugich. chore to wszystko jak mo積a s逝chac i czyta takiego zandberga., kim jest ten cz這wiek, sk康 si wzi掖 itd, oraz inne ciekawe postaci ze 鈍iata lewicowego-liberalneo, dla mnie to 瘸dne auterytety.promocja na 鄉ierci nastolatka, to jest dopiero wsyd i ha鎟a i bydlactwo. ale fakt szkoda m這dego, 鈍e panie nad jego dusz>>

krzychu2301
2017-09-25 03:05:28
Ocena: 12(glosow:20)-+
no niestety czerwona ho這to, Pani Paw這wicz ma absolutn racj. lewacki knur - zandberg powinien wr鏂i do podstaw闚ki na lekcje czytania ze zrozumieniem.

ramzesx
2017-09-25 00:06:23
Ocena: 10(glosow:16)-+
Trudno si nie zgodzi z Paw這wicz. Gdyby nie to usilne propagowanie dewiacji jako czego normalnego, nie by這by tyle zbocze i zbocze鎍闚.

Sermis
2017-09-25 03:01:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

kawalrafala
2017-09-24 23:59:23
Ocena: 4(glosow:16)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

Arakiel666
2017-09-25 01:03:42
Ocena: -4(glosow:10)-+
Z niej taka pani jak z Ciebie inteligent.

maciejos78
2017-09-24 23:23:57
Ocena: 11(glosow:17)-+
Co ci tak ubod這 Zandergu, proletariuszu po najdro窺zych, prywatnych szko豉ch? Nies逝sznie K.Paw這wicz napisa豉, 瞠 namawianie do obnoszenia si z w豉sn intymno軼i w szko豉ch jest nie jest OK? W szko豉ch, gdzie jest si wytykanym za niefirmowe buty, spodnie po bracie, czy smartfon poprzedniej generacji? W szko豉ch, gdzie nastolatki przezywaj burze hormon闚? Tak si ko鎍z wszystkie lewackie eksperymenty - ludzk tragedi.

anubisgd
2017-09-24 22:30:03
Ocena: -9(glosow:15)-+
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Idiot-Hunter
2017-09-24 23:02:38
Ocena: 9(glosow:15)-+
No ale czy ona nie powiedzia豉 prawdy?

Poljot
2017-09-29 23:49:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ciebie nale瘸這by zastrzeli, debili nale篡 eliminowa.

lamparcica
2017-09-24 22:15:58
Ocena: -4(glosow:12)-+
No dobra...co mi tam...zap豉c temu kto jej przetrzepie ten tary rozlaz造 w鏎 :)mo瞠 milsza b璠zie.

lamparcica
2017-09-24 22:17:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
stary*

tebarek
2017-09-25 09:19:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie wydaje mi si ze znajdzie si a taki desperat

orionzx
2017-09-24 21:41:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
ac4maw

dingle
2017-09-24 21:34:21
Ocena: 1(glosow:21)-+
Powt鏎z bo lewactwo usuwa wpisy w imi wolno軼i s這wa. Codziennie tysi帷e dzieci jest mordowanych w 這nach matek i nikogo to nie wzrusza. Wystarczy 瞠 jeden zboczeniec si powiesi i ju wszyscy dostaj do g這wy.

TommyAtommy
2017-09-24 21:37:33
Ocena: 0(glosow:14)-+
Nie wiem czemu wi捫esz to z lewactwem, skoro w 99% skrobi w Polsce katoliczki, a ten m這dy gej skroba by pewnie nie musia.

angelliam0
2017-09-24 21:57:25
Ocena: 2(glosow:8)-+
TommyAtommy by豚ym wdzi璚zny za 廝鏚這 twoich fascynuj帷ych wie軼i

tebarek
2017-09-25 09:22:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
And瞠l sta ty貫m do lustra a zobaczysz lustro

angelliam0
2017-10-18 00:05:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tebarek do czego to ku*wa powiedzia

nanditos
2017-09-24 21:30:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak sobie swoje zrobi to wtedy niech cudze ocenia.

nanditos
2017-09-24 21:26:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

TommyAtommy
2017-09-24 21:20:12
Ocena: -10(glosow:14)-+
W ostatnim czasie w Szkocji odkryto kolejne miejsce, w kt鏎ym katolickie zakonnice glodzily, zaniedbywany i maltretowa造 setki dzieci,doprowadzajac je do 鄉ierci. Bydlackie katolickie warto軼i, kt鏎ym ho責uje Krystyna Paw這wicz znowu okaza造 si najgorszym goovnem 鈍iata zachodniego.

angelliam0
2017-09-24 21:59:05
Ocena: 2(glosow:10)-+
Fascynuj帷e jest to co piszesz...A mo瞠sz poda 廝鏚這 tych ekscytuj帷ych opowie軼i, bo ja mieszkam na sta貫 w Szkocji i nie s造sza貫m o tym.

buczo108
2017-09-24 22:03:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
W tej szkocji pod radomiem?

TommyAtommy
2017-09-24 22:05:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

TommyAtommy
2017-09-24 22:10:34
Ocena: 0(glosow:10)-+
Moderator nie puszcza link闚, wi璚 wystarczy 瞠 wpiszesz fraz Hundreds of Scottish orphanage children allegedly buried I znajdziesz mn鏀two 廝鏚e. Ca貫 UK a hucza這. Taki z ciebie mieszkaniec Szkocji jak nie przymierzaj帷 z koziej...

angelliam0
2017-10-18 00:03:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
TommyAtommy Ca貫 UK hucza這? No jako do mnie nie dosz這. Ale mniejsza z tym, bo bestialstwo jakim si wykaza造 te zakonnice(co jeszcze nie zosta這 udowodnione) nie wynika z 瘸dnych katolickich warto軼i. "Czcij ojca swego i matk swoj" " Nie zabijaj" "Nie cudzo堯" "Nie kradnij" "Kochaj bli幡iego swego jak siebie samego" To jest namiastka katolickich warto軼i, i pos逝chaj mnie Je*any kretynie inaczej nie powiem za tekst "Bydlackie katolickie warto軼i" dosta豚y w pysk a by si kopytami nakry. Nie masz poj璚ia o czym m闚isz nie wyg

angelliam0
2017-10-18 00:07:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
buczo108 Nie wiem jakie ty miejsca odwiedzasz, ale nie s康z by da rad gdziekolwiek ze swojej wioski wyjecha, bo a takiego d逝giego 豉鎍ucha ze swojej budy to Ty nie masz.

siukny
2017-09-24 21:03:48
Ocena: 7(glosow:13)-+
Do Was chyba nie dociera, 瞠 przemoc jest w ka盥ym filmie, w ka盥ej grze wideo i wsz璠zie doko豉. Debilne dzieciaki z jeszcze bardziej debilnymi rodzicami zaczynaj uwa瘸 to za spos鏏 do zaistnienia w debilnym 鈍iecie. Niestety prawda jest okrutna a lewaki jak zwykle przekr璚aj prawde. Paw這wicz mimo 瞠 jest debilem to powiedzia豉 prawd. Ale wy debilne lewaki macie zbyt wyprane m霩gi 瞠by to zrozumie

mix22
2017-09-24 20:23:44
Ocena: 12(glosow:14)-+
Co by nie m闚i jest w tym troch prawdy, tylko nie ka盥y zrozumie co chcia豉 przekaza i zaraz atakuje

martin987
2017-09-24 21:56:42
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

irou84
2017-09-24 20:11:19
Ocena: 31(glosow:63)-+
Powiedzia豉 to co wi瘯szo嗆 my郵i ale boi si powiedzie.

cozakraj7
2017-09-24 20:01:05
Ocena: 9(glosow:17)-+
Z jednej strony bardzo prostackie (jak zwykle) s這wnictwo Paw這wicz, ale z drugiej pod tym skrywa si wiele racji. Kiedy dziecko to by這 dziecko. Ogl康a這 kozio趾a mato趾a, gra這 w pi趾, czasem si pobi這, ale wszystko w granicach rozs康ku. W dobie mass medi闚 豉two jest sterowa doros造m cz這wiekiem, a co dopiero dzie熤i? W telewizji jest mocny nacisk na promowanie LGBT, gender, homoseksualizmu. Nawet w zwyk造ch bajkach dostrzega si wiele element闚 poprawno軼i politycznej. Potem dziecko wchodzi do internetu, kt鏎y na og馧 z tego og逝piania medialnego robi '鄉ieszki'. Wszystkie dzieci mog

cozakraj7
2017-09-24 20:17:20
Ocena: 8(glosow:8)-+
w tym wszystkim czu si zagubione. Dzieci powinny by dzie熤i, a wciskanie im na si喚 informacji o dw鏂h ojcach, wielu p販iach czy homoseksualizmie cz瘰to, a nawet bardzo cz瘰to ko鎍zy si odwrotnym skutkiem. Ten m這dy ch這pak przekona si o tym, 瞠 m這dzie w Polsce jeszcze nie jest za bardzo tolerancyjna i z takim wpychaniem im na si喚 tych ideologii szybko si nie stanie.

DkNG
2017-09-24 20:40:01
Ocena: -7(glosow:11)-+
m康ra wypowied... powiedz czy twoim zdaniem lepiej jednak jako zach璚a do tolerancji czy trzyma si tego jak瞠 dzi popularnego my郵enia 瞠 wszystko co jest inne czy nienormalne nale篡 wytyka i prze郵adowa? bo widzisz, jak taki prze鄉iewca us造szy "hehe i dobrze tak peda這wi" to b璠zie my郵a 瞠 zrobi dobrze a przecie nie zrobi dobrze... aha no i nie zgadzam si z terminem "wpychanie ideologii na si喚" bo to akurat domena ko軼io豉 kt鏎y uparcie zawsze rozdziela ludzi na "naszych" i "tamtych" a teraz za przyj璚ie jego nauk mo積a dosta 5 w szkol

cozakraj7
2017-09-24 21:30:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jestem za stopniowym wprowadzaniem tolerancji w鈔鏚 dzieci i trzeba robi to z g這w. Ludzie to te ssaki, a ssak jak czego nie zna i wyczuwa w tym zagro瞠nie to albo ucieka, albo atakuje. Taka lawina informacji jak 'cz瘰towane' s dzieci to zdecydowanie za du穎. Pami皻ajmy r闚nie, 瞠 pod p豉szczykiem LGBT o swoje prawa zaczynaj walczy... zwi您ki kazirodcze, czy pedofile co jest absolutnie niedopuszczalne. Jestem z natury konserwatyst, ale zdroworozs康kowym. Skoro kto chce zawrze 郵ub w USC, czyli dokona czynu formalnoprawnego dajmy mu to zrobi nawet jak s to osoby tej samej p販i.

pla8er
2017-09-24 19:09:28
Ocena: 2(glosow:24)-+
Autorowi co si pojeb... Tym wpisem trafia w samo sedno no ale lewacto gotowe zaprzeczy tego , ze Ziemia jest okr庵豉 byle tylko dowie嗆 swoich racji...

tomi2000
2017-09-24 19:39:42
Ocena: -4(glosow:8)-+
Nast瘼ny k#rwa

enter69
2017-09-24 19:05:35
Ocena: -8(glosow:16)-+
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

dingle
2017-09-24 18:50:21
Ocena: 1(glosow:17)-+
Co roku miliony dzieci s wyskrobywane z 這n matek w imi lewackiej wolno軼i i nikogo to nie rusza. Tu jedeno pedaliszcze si piwiesi這 i wszystkim odbija.

Arakiel666
2017-09-24 20:01:43
Ocena: -7(glosow:11)-+
Pedaliszcze to Ty jeste.

czerwone_kozaki
2017-10-30 20:49:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
p造ta ci si zaci窸a?

paraolsztyn
2017-09-24 18:49:22
Ocena: 4(glosow:10)-+
Same polskie nazwiska po lewej stronie....

shoffer12
2017-09-24 18:45:05
Ocena: 7(glosow:15)-+
Hahaha... bo padne!!! Wi瘯szo嗆 z komentuj帷ych ni hu hu nie rozumie co ta babka napisa豉, ale twardo oburzone dzieci.... Buhahaha

pitek599
2017-09-24 18:34:37
Ocena: 4(glosow:20)-+
Przeciez wiadomo ze w Polsce zaden nastoletni padal sie nie uchowa bo go r闚ie郾icy zaszczuja, szkoda ludzkiego 篡cia ale Pawlowicz ma racje,

pitek599
2017-09-24 18:34:36
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przeciez wiadomo ze w Polsce zaden nastoletni padal sie nie uchowa bo go r闚ie郾icy zaszczuja, szkoda ludzkiego 篡cia ale Pawlowicz ma racje,

TommyAtommy
2017-09-24 21:45:00
Ocena: -6(glosow:6)-+
Uchowa, uchowa, nawet gejowski rozwinie. Trzeba tylko do seminarium p鎩嗆.

doody
2017-09-24 18:23:14
Ocena: -4(glosow:22)-+
To stworzenie, kt鏎e trudno nazwa kobiet, za鄉ieca polski sejm i polsk polityk. Czas wywie潭 to na wysypisko...

mahoney
2017-09-24 21:03:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

doody
2017-09-24 22:41:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tu nie chodzi o tolerancj tylko o zachowanie niegodne cz這wieka...

Genialon
2017-09-25 01:41:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Twoje zachowanie? Zgadzam si.

kapitanwitek
2017-09-24 09:24:23
Ocena: 8(glosow:40)-+
Zandberg .... buaaahahahaha - ten to by nas ubogaci.... Ca趾owicie zgadzam si ze s這wami pani Paw這wicz. Dlaczego jak my byli鄉y dzie熤i, nie spotykali鄉y r闚ie郾ik闚 o sk這nno軼iach homoseksualnych? Te sk這nno軼i "wyhodowa豉" obecna chora cywilizacja.

piyoter
2017-09-24 10:33:28
Ocena: -12(glosow:20)-+
Ty jestes ju wystarczaj帷o ubogacony, razor... Przez bezdomnych, za rurami ciep這wniczymi.

Fenrisek
2017-09-24 11:24:00
Ocena: 3(glosow:15)-+
Piyotera wspomnienia z dzieci雟twa.

Bru_Net
2017-09-24 18:04:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

Bru_Net
2017-09-24 18:08:01
Ocena: 4(glosow:18)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

mahoney
2017-09-24 21:05:58
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

Bru_Net
2017-09-25 09:01:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

thyr
2017-09-24 08:05:56
Ocena: 12(glosow:20)-+
A mia ju by koniec 鈍iata , a tak trzeba si b璠zie m璚zy z tymi wszystkimi politykami z lew czy prawa kt鏎zy udaj zaniepokojenie drugim cz這wiekiem :)

amblin
2017-09-24 06:59:52
Ocena: -9(glosow:39)-+
przecie wiadomo od dawna 瞠 ten byt o nazwie Krystyna jaka鈣am to co na kszta速 豉jna obdarzona kilkoma ludzkimi cechami dlatego nie rozumiem ekscytacji produktem umys這wej defekacji tego czego. Tak na marginesie czy to samo napisze to co kiedy dzieciaki zaszczuj innego bo by gruby rudy nosi okulary czy w inny spos鏏 odr騜nia si od otoczenia? Pewnie nie bo to si politycznie nie da wykorzysta.
g堯wna
Dodano: 14.08.2018, 12:41:42   przez: cooler100
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (73) | Zg這 nadu篡cie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.