lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 26.11.2017, 15:57:26   przez: S221
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 99  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
NIEN0RMALNY
2017-11-27 20:34:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
ale 16 dni starczy żeby wyjaśnić jak zpierdalać skutecznie i bezpiecznie :)

podlas2
2017-11-28 17:41:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Czy którykolwiek z krytyków GENERAŁA choć jeden dzień był w wojsku ? Żaden - sądząc po wypisywanych głupotach .

muniek134
2017-11-28 09:16:45
Ocena: -3(glosow:9)-+
pan generał nie wie co mówi byle w mediach zaistnieć WOT 16 dni ma podstawowe zagadnienia i treningi i składa przysięgę później przez trzy lata szkoli się by osiągnąć pełną zdolność bojową więc dłużej się szkolą niż zasadnicza służba wojskowa która uczy się przez 3 miesiące jeździć na miotle

dingle
2017-11-28 08:53:46
Ocena: -2(glosow:10)-+
W Powstaniu Warszawskim nikt nie pytał ile miałeś dni szkolenia i czy można wyszkolić żołnierza w 16 dni czy nie. A ludzie walczyli, za sprawę, za wolność, może bez sensu ale ofiarnie. A teraz jakiś postkomunistyczny pomiot wyszkolony w moskiewskiej szkole wojskowości będzie mi mówi czy można czy nie można wyszkolić WOT w 16 dni. Ja powiem tyle, WOT powstało głównie w celu obrony przed śniadymi przyjaciółmi a do polowania na nich wystarczy 16 dni szkolenia. Koleś ma wiedzieć jak rozpoznać turban i jak go zastrzelić.

klos74
2017-11-30 13:19:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Powstanie Warszawskie .... czy my zawsze musimy pięknie umierać za sprawę? G. Patton "Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skuLSONY umierali za swoją".

vacarius
2017-11-28 07:49:36
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jeśli ktoś uważa ze można zrobić z każdego żołnierza to jest pi.rdolnięty. Niektórzy się z tym rodzą inni nie. A czy jesteś żołnierzem czy nie nawet gdy w wojsku nie byłeś możesz się sam o tym przekonać. Choćby po tym ile razy i jak długo twój budzik dwoi zanim się ubierzesz. Jeśli budzisz się ubierasz 5 minut zanim zadzwoni budzik to jesteś żołnierzem i to lepszym niż ci zawodowi. Bo oni podczas wojny zginą a ty będziesz dowodził powstańcami. Lecz jeśli budziki dwoiną a ty mimo to spisz 2 godziny przy ich chałacie. I nawet nie raczysz ich wyłączyć. To szkoda czasu wojska na twoje szkolenie.

mysliwy
2017-11-28 09:42:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Vacarius wojna zrobi z każdego żołnierza, chce czy nie chce. Lepiej jednak mieć podstawowe pojęcie o broni, organizowaniu ludności i zarządzaniu nią niż nie mieć kompletnie żadnego pojęcia i być kozłem ofiarnym.

vacarius
2017-11-28 07:47:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcoo7
2017-11-28 07:39:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
A po co nam ci "wojownicy"?

globus0024
2017-11-28 06:56:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
może i nie przygotujesz pełnowartościowego żołnierza... ale nauczysz używać broni kogoś kto nigdy wcześniej nie miał kontaktu z bronią!!! wyobraźcie sobie... będąc żołnierzem, wkraczając do obcego kraju... gdzie będziesz się bardziej bał? w kraju gdzie oprócz 100 tysięcznej armii nikt więcej nie trzymał broni w rękach czy w kraju gdzie duża część społeczeństwa potrafi strzelać? i być może zostali wyposażeni w karabiny wycofane z czynnej służby w armii... W takim państwie z każdego domu mogą paść strzały...

marcinek235
2017-11-28 18:35:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rosja zrobi to samo, co robiła zawsze. Dla pokazu zlikwiduje kilka wiosek po jakiejkolwiek akcji tych obywateli.

krzychu2301
2017-11-28 02:31:30
Ocena: 2(glosow:16)-+
powiedział generał co do szkoły oficerskiej zgłosił się na początku stanu wojennego, kiedy to na czterdzieści wolnych miejsc w uczelniach wojskowych przypadał jeden kandydat

mapa292
2017-11-28 01:13:24
Ocena: -2(glosow:10)-+
Cóż, gen Różański chyba nie wie ( i dla tego już z MON'u wyleciał ), że wojownika nie szkoli się na poligonie tylko na wojnie! Lecz skąd nowe ,,pro civile" oderwane od koryta wiedzieć to może?!

klos74
2017-11-30 13:23:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
.... czyli "terytorialsi" będą wysyłani na 16 dni na wojnę ? Czy też w celach oszczędnościowych będziemy taką wojnę wypowiadać i toczyć ją na miejscu ? Pytam, bo po wpisie wnioskuję, że "coś" wiesz...

konik1119
2017-11-27 23:22:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
Taka myśl mi przyszła do głowy. Czyli nie możemy nazywać żołnierzami warszawiaków ochotników którzy zatrzymali Tuchaczewskiego?

jakub1975wawa
2017-11-28 00:11:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
poczytaj sobie uwaznie historię. Metody walki od 1920 troche sie zmieniły. Powiem tylko że kiedys wystarczyłby batalion ochotnków uzbrojeniw proste karabiny. Dziś żeby ich zatrzymać i rozwalić wystarczy para profesjonalnych snajperów. Wot nadaje sie tylko do działań pomocniczych na II i III rzednych kierunkach działan. Poczytaj trochę i pomyśl

latrell
2017-11-28 08:42:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
poczytaj sobie historię, nową historię garbatych nochów

jakub1975wawa
2017-11-28 12:08:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
czy tam i własnie widze jak nalezy walczyć aby pokonać duzo silniejszego i liczniejszego przeciwnika jednośnie będąc otoczonym. Nalezy być lepiej wyszkolonym ,zmotywowanym, nowoczesnym na ile się da i tak mądrym by robić go w hooja, a na koniec postarać się o własną a-bombkę. Tyle w tym temacie .

konik1119
2017-11-28 14:25:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
Idąc twoim tokiem myślenia jakub to nie powinniśmy wcale inwestować w wojsko. Wystarczy sztab inżynierów do obsługi wystarczającej ilości głowic oraz sprawny wywiad do wykrycia ruchów wojsk. W dalszym ciągu uważam jednak że ważniejsze jest serce niż wyszkolenie. W dzisiejszych czasach dobrze wyszkolonego najemnika możesz kupić (przykład Arabia Saudyjska) tylko czy taki najemnik będzie do końca bronił nie swojego domu?

jakub1975wawa
2017-11-28 20:26:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
nic takiego nie powiedziałem co ty probujesz mi wmówić ale twoj pomysł mi sie podoba 10 rakiet wycelowanych w 10 najwiekszych miast rosyjskich zapewni nam wiecej bezpiecznstwa niż 10 mln hałastry z WOTU. Walczyć to trzeba mądrze z sercem a samym sercem to co najwyżej srobisz górę trupów w prezecie wrogowi

zajcew26
2017-11-27 23:04:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Akurat tu się zgadzam. Zawsze człowiek zobaczy pistolet, będzie mniej więcej wiedział jak się strzela. A teraz takie czasy, że faceci w rurkach nie potrafiliby strzelić kamieniem z procy. Popieram.

toewel
2017-11-27 23:02:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylkoże walka partyzantów jest bezsensu za wysokie koszty ludzkie w porównaniu do efektów. Ile osób zamordowano w Czechach podczas II wojny gdzie nie było ruchu oporu a ile u nas? I powiedz to rodziną pomordowanych w akcjach odwetowych że warto było.

latrell
2017-11-28 08:43:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
czesi to kolaboranci nazistów, postaraj się bardziej

informatyk26
2017-11-28 14:07:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
latrell nie Czesi tylko Słowacy, postaraj się bardziej

gruzawik
2017-11-28 20:32:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
a biorąc Zaolzie to kto z kim kolaborował?

Robimax
2017-11-27 22:34:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nikt z was nie zauważył, że teraz z przeciwnikiem o wiele liczniejszym i lepiej uzbrojonym walczy się inaczej, patrz tak jak np. Wietnam ,Irak, Afganistan itp.W Iraku armia walczyła kilka dni ale potem Ameryknie stracili tysiące w zamachach. Taka OT , w razie wojny z Rosją będzie o wiele bardziej niewygodna dla nich niż te kilkadziesiąt karakali , które Ruskie stracą z nieba w kilka godzin.

fati65
2017-11-27 23:17:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
To kilka godzin jak piszesz to potrwa cała wojna z ruskimi . Przy tym uzbrojeniu zdmuchną nas jak świeczki na torcie .

globus0024
2017-11-28 07:03:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
fati65... a Ty myślisz że gdyby ewentualnie doszło do konfliktu z Rosją to Rosja wystawiłaby choćby 15% swojego potencjału? Nie!! nie zrobiłaby tego bo tysiące kilometrów dalej ma sąsiada równie nieobliczalnego jak oni sami... Chiny... Bo po drugiej stronie kontynentu tylko ocean dzieli ich od USA i muszą tam mieć zdecydowanie większą część armii... Ktoś kto myśli że Rosja nagle zciągnęłaby do Europy znaczną część swojej armii jest w dużym błędzie

marcinek235
2017-11-28 18:37:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wystarczy 30-40 % potencjału.

tomi001
2017-11-27 22:16:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Rosja 700 tyś po mobilzacji 2mln.Jak by chcieli to przejada po nas jak TIR po kocie a my będziemy tylko strefą buforową dla zachodu ..zawsze tak było i będzie teraz amerykańce daja nam patrioty za grube miliardy ...paradoksalnie my płacimy za ich obronę hahhhaah a Antoni tylko prowokuje ....jak to mówią " nie strasz nie strasz bo się ...... Nikt nami sie nie przejmował w 39 i teraz też żadne obietnice sojuszników oddalonych o tysiące kilometrów nam nie pomogą. My mamy tylko dać czas siłom koalicji na wycofanie się do Niemiec i tyle.W Niemczech jes amerykanów kilkadziesiąt tysięcy a u na

globus0024
2017-11-28 07:08:22
Ocena: -4(glosow:4)-+
Tak... a duża część z tych 2 milionów rezerwistów pracuje aktualnie w Niemczech i GB... Masz rację... nikt nam nie pomoże... tylko poprzednia władza nie zdawała sobie z tego sprawy... a Antoni podchodzi poważnie do tego faktu..... i on nikogo nie prowokuje.. bo jeśli militarne wzmacnianie kraju to prowokacja to znaczy że po prostu naszym sąsiadom nie pasuje mocna Polska...

tomi001
2017-11-27 22:01:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
nudnygosc....jak sama nazwa wskazuje NSR to Narodowe Siły Rezerwy (REZERWOWE) A WOT mają działać równolegle do zawodowej armi sterowane z MON i co mnie dziwi w ustawie napisano że mogą działać wobec obywateli własnego kraju. Widać różnicę co ??? A ci co chcą do WOT to zamiast brać kase za brak umiejętności niech reaktywują ZSW rok w woju ich nauczy co to życie. :D Marynarka Wojenna RP To sie pamięta a nie weekendowe wypady żeby od żony i dzieciaków sie oderwać.

latrell
2017-11-28 08:45:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
byłem w wojsku, chętnie wstąpie do WOT.

toewel
2017-11-27 21:53:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
W 16 dni można zrobić 3 kursy PKW, ale na to przychodzą ludzie którzy już coś potrafią. Można wszystko zrobić jak się trafi na ludzi, którzy chcą. Teraz nasze niby zawodowe wojsko dalej się zmusza do uczenia się jak za Zety. Tylko maska na ryj już nie przechodzi ( humanizacja pier.....)

Dronix
2017-11-27 21:21:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

NIEN0RMALNY
2017-11-27 20:34:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
ale 16 dni starczy żeby wyjaśnić jak zpierdalać skutecznie i bezpiecznie :)

jacaPRO
2017-11-27 20:14:21
Ocena: -1(glosow:11)-+
wojownika nie wyszkolimy, ale ludzie dowiedzą się jak obsługiwać broń i jak zachować się w czasie sytuacji kryzysowych (czyt wojny)! dodatkowo nauczą się pierwszej pomocy i kilku innych, przydatnych w życiu czynności... od czasu likwidacji obowiązkowej służby wojskowej przybywa nam w kraju chłopców w rurkach mieszkających z rodzicami do 35 roku życia, spędzających czas na modelowaniu włosów i nakładaniu błyszczyka na usta...o dziurawieniu kolejnych części swojego ciała nie wspomnę...

krewky
2017-11-27 21:34:19
Ocena: -1(glosow:9)-+
Myślę że te słowa Różańskiego są odpowiedzią na wypowiedź ministra tysiąclecia, który zapowiadał że OT będzie mogła stawić czoła ruskiemu specnazowi. Oczywiście że w czasie takich szkoleń terytorialsi nauczą się obsługi broni, pomocy medycznej, zasad taktyki i ogólnie przetrwania na polu walki. To bardzo ważne by WOT był dobrze wyszkolony tak jak jego zagraniczne odpowiedniki, ale nie oszukujmy się, komandosami jak filmowy John Rambo nie będą. Nie takie jest z resztą przeznaczenie OT. Po prostu Macierewicz powinien się czasem zastanowić zanim coś chlapnie.

latrell
2017-11-28 08:49:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
krwky ty to jestes jak rambo napewno, no i magazynek w piątej części dopiero przeładowujesz. Nie każdy idąc do OT chce być komandosem, a skoro myślisz, że po to powstało to gratuluję wyobraźni

krewky
2017-11-28 09:07:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
To nie ja tak myślę, tylko minister Antoni. Napisałem to wyraźnie, masz problemy ze zrozumieniem tak krótkiego tekstu?

Sermis
2017-11-27 20:10:38
Ocena: -2(glosow:8)-+
16 dni na wyszkolenie żołnierza to zdecydowanie za mało, ale na wyszkolenie mięsa armatniego, w sam raz.

Aqq300
2017-11-27 19:58:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Szlachta na koń wsiędzie, ja zsunowcem na czeleb i JAKOŚ TO BĘDZIE. Przy okazji z czyje to słowa?

nudnygosc
2017-11-27 19:57:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
A jak sam tworzył NSRy i się pod nimi podpisywał, to jakoś mu nie przeszkadzało, że mieli mieć oni raz w roku przez 2-3 tygodnie poligon. Wtedy twierdził, że się da wyszkolić. Teraz, po odsunięciu od żłobu już się nie da :)

marcinek235
2017-11-27 20:23:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tylko NSR miał 4 miesiące służby przygotowawczej i kosztował puki co 211 mln zł.

Aqq300
2017-11-27 19:56:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szlachta na koń wsiędzie, ja zsunowcem na czeleb i JAKOŚ TO BĘDZIE. Przy okazji z czyje to słowa?

wieslav
2017-11-27 19:07:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Prawda jest taka, że czy będziemy mieć terytorialsów maciarka, czy nie, to i tak ruskie są w Warszawie w 48h. Nasi nawet nie zdążą poderwać f-16, jak już ruskie zniszczą w nalotach wszystkie nasze bazy i lotniska, które i tak od 89 znikają w zastraszającym tempie. Inna kwestia to treningi 'terytorialsów' na których zamiast strzelać to krzyczą 'rampampam', bo nie mają amunicji...

bystry_kaziu
2017-11-27 20:30:42
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
2017-11-28 11:31:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
W battlefieldzie 2 byłem pułkownikiem

I-szyNos_wPL
2017-11-27 18:34:06
Ocena: -9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

latrell
2017-11-28 08:51:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
podaj cwelu chociaż jeden przykład

sierota.pl
2017-11-27 18:33:25
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

latrell
2017-11-28 08:53:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
takie hasełka wam wpajaja na marszach równości?:D od tysiąca lat nas gnieciecie świnie i patrz, dalej trwamy i trwac będziemy ! CZOŁEM WIELKIEJ POLSCE!!!!!!!!!!!!!!

agar
2017-11-27 15:05:06
Ocena: -2(glosow:10)-+
Obrona terytorialna u nas be, szkoda tylko, że w wielu państwach Europy jakoś funkcjonuje. Nawet w Rosji (bodajże od 2012) gdzie liczy około 400 000 ludzi. Mędrzec z Koziej Wólki

marcinek235
2017-11-27 20:24:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
To jakie zawodowe armie mają te państwa, oświecisz nasz.

agar
2017-11-28 00:55:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Oświecenie, marcinku235 znajdziesz w necie, gdzie masz mniej lub bardziej dokładne dane - ja tylko przypominam, że w tych państwach, oprócz armii istnieje coś takiego jak obrona terytorialna. Nie tylko w państwach z tak dużą armią jak Rosja, w takich państwach jak np. Litwa, Łotwa i Estonia też.

latrell
2017-11-28 08:55:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
agar świniom nie tłumacz. To je pisiu to je be,to je polska, więc spedalone tęczowe wojowniki maja to powtarzac jak mantre, by dzielic społeczeństwo

marcinek235
2017-11-28 18:42:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wszak drenaż kadrowy, sprzętowy i finansowy wojska jest ok, ale po co mamy się martwić, że połowa naszych jednostek ma stany na poziomie 30-40 %, obroni nasz OT. To oni swoimi piersiami i Grotami zatrzymają ruskie BGB.

gruzawik
2017-11-28 20:39:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
estonia jest mała, na dużą armię po prostu brak ludzi. dlatego w czasie ćwiczeń rosyjskiej armii niedaleko granic stacjonowało tam 2k Brytoli na 200 czołgach. niedużo, ale jakby zginęło ze 200 to byłby to niewątpliwy akt wojny z UK.

adawid83
2017-11-27 14:39:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
A w czasie wojny w kilka dni, nadaje się na front....

mielizna
2017-11-26 19:24:24
Ocena: -1(glosow:17)-+
Pan generał Różański dlatego dostaje bardzo wysokie uposażenie by nie latał po wszystkich mediach i chłapał pyskiem. To brak honoru i dyscypliny wojskowej. btw. To może nie szkolmy tych ludzi, a wojsko rozwiążmy ale czekaj w USA są podobne formacje, UK czy Szwajcarii. Ale oni na pewno się nie znają i wszystkie wojny przegrywają nie tak jak Polska w poprzednim stuleciu. XDDD

marcinek235
2017-11-26 19:49:44
Ocena: 0(glosow:8)-+
A może dać te 2,5 mld, bo tyle kosztowało wyszkolenie tych 6 tyś terytorialsów, by doposażyć i ukompletować zawodowe wojsko, wszak to tylko 200 Rosomaków, czy 2 dywizjony Krabów, a w USA czy u helwetów szkolenie trwa ciut dłużej i maja normalna i świetnie wyszkolona armie, pomijając już , że GN USA ma lepszy spej od naszej armii zawodowej.

yurek6819
2017-11-26 18:44:21
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jakie to wojsko? To jakieś popierdułki weekendowe. Generał ma rację.

latrell
2017-11-28 08:59:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
takie wojsko jakie zostawiło Pało, roz*ebane.

jakub1975wawa
2017-11-28 12:04:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
PO zostawiło armie w duzo lepszym stanie niż je zostawia maciora. Nawet pis dziekuje już temu panu

marcinek235
2017-11-28 18:43:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
I wystarczył rok bez żadnych zmian i sam minister twierdził, że mamy mega wojsko.

ogrodnik66
2017-11-26 16:02:55
Ocena: 1(glosow:15)-+
rydzyk szkoli swoich "rzołnierzy" w tydzień, antek mu pomaga
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Karma dla buca
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  UUUpppsss
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Dodano: 28.05.2018, 10:20:37   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 95Skomentuj (65) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0