lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Niepodległości
główna
Dodano: 02.11.2018, 22:39:53   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 93  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(27)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dagome_iudex
2018-11-05 11:40:15
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ostatnie wstawki obrazują tylko wycie rozpaczy lewactwa w obliczu jedności patriotów i osób wyrażających tradycyjne wartości. Dzięki ogólnemu szkalowaniu osób tam idących na przekór ruszę t... i zagospodaruję czas by pokonać te kilkaset kilometrów i wziąć udział w tym pięknym i doniosłym wydarzeniu. Polecam wywiad Tommiego Robinsona "Anglik mówi prawdę o Polakach i Marszu Niepodległości 2017!" oraz artykuł o dr Bawer Aondo-Akaa.

marcoo7
2018-11-06 10:37:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lewak w hitlerowskim mundurze?

nooboo
2018-11-06 18:38:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gruber
2018-11-05 18:30:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Geje też chodzą na Marsze Niepodległości

polkowski
2018-11-05 12:26:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Patriotyzm – postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęć ponoszenia za nią ofiar i pełną gotowość do jej obrony, w każdej chwili. To kim jesteś thomaass skoro wyobrażasz sobie polskich patriotów w nazistowskich mundurach . To skoro tak się wypowiadasz to wyprowadź się z Polski bo to nie jest miejsce dla takiej gnidy jak ty lub imbecyla jeżeli nie rozumiesz definicji patriotyzmu . A nazistów poszukaj w Niemczech gdzie oficjalnie są zalegalizowane ich partie , i maszerują w ochronie policji przed jeszcze groźniejszymi lewakami z Antify.

marcinek235
2018-11-05 21:18:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zwłaszcza szacunku do mienia publicznego.

Lokinol
2018-11-05 12:24:49
Ocena: 2(glosow:10)-+
Marsz jeszcze się nie odbył. Ale lewackie zjeby już go osądziły, już ustaliły że jest faszystowski , rasistowski, anty taki i anty siaki i anty owaki. Stawiam dolary przeciw orzechom że nawet jeśli okaże się że marsz przebiegł bez żadnych ekscesów to lewackie mendy i tak coś zainscenizują żeby pokazać to w antypolskich mediach.

SiropDeCitron
2018-11-05 18:15:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wystarczy, że będzie tam ONR.

nooboo
2018-11-05 18:54:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2018-11-05 21:20:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tylko faszyzm =nacjonalizm. Do szkoły, bo widać ktoś ma braki.

Lokinol
2018-11-05 23:23:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
marcinek235 Weź do ręki książkę , np. Słownik Języka Polskiego, Encyklopedię, książki o II WŚ, w ostateczności poczytaj w Wikipedii na temat faszyzmu. Może wtedy coś ci zaświta a głowie, a zwłaszcza to że nie prostego znaku równości między faszyzmem i nacjonalizmem.

dagome_iudex
2018-11-05 11:40:15
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ostatnie wstawki obrazują tylko wycie rozpaczy lewactwa w obliczu jedności patriotów i osób wyrażających tradycyjne wartości. Dzięki ogólnemu szkalowaniu osób tam idących na przekór ruszę t... i zagospodaruję czas by pokonać te kilkaset kilometrów i wziąć udział w tym pięknym i doniosłym wydarzeniu. Polecam wywiad Tommiego Robinsona "Anglik mówi prawdę o Polakach i Marszu Niepodległości 2017!" oraz artykuł o dr Bawer Aondo-Akaa.

asmodeusz_1
2018-11-05 11:48:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Patrioto, a dlaczego część członków tego marszu jest w kominiarkach, często w barwach klubów piłkarskich i dlaczego jakimś sposobem ci młodzi patrioci tak miłujący swój kraj roz***rdalają stolicę co roku? Dlaczego niesiecie flagi zasranej faszystowskiej Falangi, a nie Polski? Możesz wytłumaczyć? I nie czekam na odpowiedź, że oni są "mniejszością" w tym marszu, tylko DLACZEGO oni tam są.

dagome_iudex
2018-11-05 13:12:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pięknie mnie oceniłeś "Dlaczego niesiecie flagi zasranej faszystowskiej Falangi, a nie Polski". Czy ja gdzieś napisałem coś o rodzaju flagi jaką będę niósł? Odpowiem więc cytatem Wojciecha Cejrowskiego "Z głupkami nie ma sensu dyskutować - przed głupkami trzeba się bronić." Rozmowę z Tobą uważam za zakończoną.

krewky
2018-11-05 13:26:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Asmodeusz, takie pytanie powinieneś kierować do organizatorów marszu, dlaczego pojawiają się tam flagi falangi. Równie dobrze ktoś mógłby Ciebie zapytać, dlaczego na obchodach święta 3 maja, ludzie z niektórych środowisk paradowali z flagami UE, jakby unia miała cokolwiek wspólnego z polską konstytucją. Poza tym częściowo sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie, dlaczego CZĘŚĆ członków marszu jest w kominiarkach. Dodajmy że jest to niewielka część, większość to normalni ludzie, często z rodziną i polskimi flagami, a nie symbolami falangi.

asmodeusz_1
2018-11-05 13:41:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Oczywiście, dagome_index, tak jest najłatwiej :D. Żałosne. Śpieszę wyjaśnić, na jakiej podstawie Cię oceniłem. 1) Cytuję: "zagospodaruję czas by pokonać te kilkaset kilometrów i wziąć udział w tym pięknym i doniosłym wydarzeniu.", 2) Faktem jest, że na marszu niesione są flagi Falangi. 3) Wniosek - jesteś tego częścią, więc albo popierasz, albo nie potępiasz. Więc jak? Nadal unikamy tematu, uznajemy, że jestem głupkiem i koniec dyskusji? Z resztą, jeżeli cytujesz kogoś takiego jak Cejrowski, to trzeba się tu poważnie zastanowić kto jest tutaj głupkiem.

asmodeusz_1
2018-11-05 13:43:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
@krewky, oczywiście, na wielu wydarzeniach wnoszone są hasła i transparenty, które są po prostu nie na miejscu. Jednak transparenty nawołujące do nienawiści na tle rasowym (odsyłam do Google) oraz flagi organizacji faszystowskiej to trochę inna bajka. Mnie to rusza, bo jestem patriotą i moi przodkowie przelewali krew walcząc z niemieckimi i ruskimi okupantami. Z tymi pierwszymi, między innymi tępiąc ideologię, którą teraz głoszą ci MNIEJSZOŚCIOWI uczestnicy Marszu Niepodległości uzurpując sobie prawo do nazywania się patriotami.

asmodeusz_1
2018-11-05 13:45:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
Uważam w związku z tym, że stawanie z tymi ludźmi w jednym szeregu jest opluwaniem Polskich wartości i historii. Pozdrawiam serdecznie.

dagome_iudex
2018-11-05 14:25:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chcesz odpowiedzi? Dobrze. 1) Posłużę się cytatem by łatwiej było Ci zrozumieć "Narodowe Święto Niepodległości – święto państwowe w Polsce obchodzone corocznie 11 listopada dla upamiętnienia odzyskania przez Polskę niepodległości w 1918" Uważam że jest to wydarzenie które zamierzam należycie uczcić. 2) To Narodowe Święto Niepodległości a nie faszyzmu to przez takich jak Ty inni tacy jak Ty postrzegają je opacznie ponieważ przyłączają się również różni ludzie z osobistymi intencjami jak np antifa w kominiarkach :) by zdyskredytować to święto.

dagome_iudex
2018-11-05 14:26:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
3) Mam własne zdanie i popieram tylko to co jest zbieżne z moimi odczuciami nie popieram faszyzmu ale popieram nacjonalizm i znów byś zrozumiał „Nacjonalizm (z łac. natio, „naród”) – przekonanie, że dany naród jest najwyższą wartością.” Nacjonalizm to umiłowanie ojczyzny. Moja ojczyzna to moja rodzina i ziemia na której się wychowałem. Czy przez to umiłowanie jestem złym człowiekiem? 4) Tak jesteś i uznaję że to koniec.

krewky
2018-11-05 14:43:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jest takie powiedzonko, opowiadające jak przyczepiło się gówno do statku i krzyczy "płyniemy"!- myślę że ono dobrze pasuje do omawianej sytuacji. Ja też nie lubię flag i haseł nawołujących do nienawiści, bo kojarzy mi się to z ekstremizmem. Chciałbym żeby polskie święto było po prostu polskie, gdzie cieszymy się z niepodległości i obecne są polskie flagi. I tak w większości jest, ale zawsze znajdzie się jakaś grupa która będzie wykorzystywać takie wydarzenie do głoszenia swojej ideologii.

krewky
2018-11-05 14:50:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety media, głownie mocno lewicowe, skupiają się na tych właśnie niewielkich grupach kiboli i kominiarkowców obnoszących się z symbolami Polski Walczącej, kreując zakłamany przekaz że wszyscy uczestnicy marszu to jacyś fanatyczni naziole. Jest to krzywdzące dla pozostałej części uczestników marszu i tworzy zakrzywiony obraz za granicą, jakoby w Polsce kultywowano ideologie autorytarne.

asmodeusz_1
2018-11-05 14:51:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
dagome_index, faktycznie, jesteś chyba jakiś niedorozwinięty, bo ja piszę o jednym, a ty o czymś zupełnie innym. Ja odnoszę się od początku do Marszu Niepodległości organizowanym przez środowiska narodowe, a nie do Święta Niepodległości, o którym tak się produkujesz... i ze wszystkim w tej kwestii się z Tobą zgadzam. No ale widzę, że ciężko u Ciebie ze zrozumieniem. Ja aż zachodzę w głowę, w jaki zagmatwany sposób Ty doszedłeś do wniosku, że krytykuję Dzień Niepodległości? Jakiś kosmos :D

asmodeusz_1
2018-11-05 14:55:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale nawet jeżeli jakimś cudem, po dogłębnej analizie zrozumiesz chociaż 2-3 zdania które napisałem wcześniej, to zgoda z Tobą w 200% - nie ma sensu dalej dyskutować. Jak je**nie grochem o ścianę. No cóż, skoro Wam to nie przeszkadza, że maszerujecie z takimi oszołomami, to maszerujcie w najlepsze. Jeżeli to nie budzi u Was żadnych refleksji, to tym bardziej moje gadanie nic tutaj nie zmieni.

probeczka
2018-11-05 11:09:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tiaaa.... najlepsze jest to, że to aktor grający Rene (Gorden Kaye) okazał się być gejem. Na temat Guy Sinera (czyli Gruber w Allo Allo) można jedynie znaleźć, że zawsze był i jest singlem.

gsk08_15
2018-11-03 12:57:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bywalcy "Błękitnei Ostrygi" wstawią się w komplecie.

artstr
2018-11-02 22:54:40
Ocena: 0(glosow:10)-+
Wychodzi na to że od marszu odcięli się wszyscy politycy (nawet pis) którzy po marszu nie chcą być pokazywani na zdjęciach i filmikach że szli razem z tą brunatną hołotą.Reszta zwykłych obywateli też nie pójdzie w tym marszu bo udział w nim będzie wyrazem solidarności z tą bandą. I nie wmawiajcie mi i sobie że ten marsz nie ma nic wspólnego z polityką bo teraz ma

g6307844
2018-11-03 09:50:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
glupi ludzie potrafia wszystko popsuc. zarowno kibole faszysci jak i superpoprawni (anty)faszysci
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Były PIS-owski prezes urzędu ochrony danych osobowych
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Taka prawda
I na co te wszystkie asystenty parkowania?
główna
Dodano: 19.07.2018, 17:04:47   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 148Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0