lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gdzie patriotyzm gospodarczy? Gdzie wierność prawackim bzdetom?
główna
Dodano: 03.10.2021, 14:47:23   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 63  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jakub1975wawa
2021-10-05 21:29:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
No nie wiem dla laska może żyć XXI wieku tylko dlaczego ziemkiewicz karze nam Polakom żyć w XIX a sam korzysta z uroków wieku XXI. Skoro powinno być tak jak nam karze to może zacznie od siebie i swojej rodziny. W innej sytuacji lekką hipokryzją tu zalatuje

modoc
2021-10-05 21:21:25
Ocena: -8(glosow:16)-+
Banda hipokrytów. W końcu kobieta może o sobie sama decydować czy nie. Bo już w waszych lewackich wysrywach zaczynacie się gubić.

jakub1975wawa
2021-10-05 21:45:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dla nas może i powinna zyc jak każdy w 21 wieku tylko ze według nauk jej ojca powinno być inaczej. Nie mamy kochany problemu z córką ziemkiewicza tylko z nim samym. Szanowny tatuś walczy o prawackość polski tylko jakoś nie próbuje walczyć o prawackość córki. Nie zadbał o ideologiczny wybór szkoły zgodnej z jego wartościami tylko wybrał uczelnie lewacka zagraniczną która zapewni lepsza materialną przyszłość corce kosztem partosci prawackich o które walczy! Rozumiesz już?

jakub1975wawa
2021-10-05 21:59:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
To właśnie z tego mamy bekę. Mamy tu wielkiego prawackiego ideologa ktorego ideologię nawet własną córka nie do końca jakoś popiera, przynajmniej w kwestiach życiowych

xvz1300
2021-10-05 20:28:01
Ocena: -3(glosow:3)-+
Przecież on jest tak stuknięty że nawet Kurski dal mu bana. No ale ban od Kurskiego to dla oatoprawicy co innego już bsn od królowej brytyjskiej 🙂🙂🙂

damian.szefo
2021-10-05 20:14:45
Ocena: -9(glosow:13)-+
Przecież to wy lewusy na prawo i lewo głoście wolność wyboru i prawo decydowania o sobie. I najważniejsze demokracja, wolne media i wolność słowa. Można się z nim nie zgadzać ale jak go potraktowali jest dowodem że to stek bzdur i hipokryzja. Wolność wypowiedzi jest tylko dla lewicowych oszołomów.

jakub1975wawa
2021-10-05 21:24:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jak to jest kochany że prawacki wojownik zamiast wysłać córkę na KUL na uczelnie rydzola lub ewentualnie do zakonu żeńskiego wysyła ja na lewacki zagraniczny uniwerek i jeszcze za to płaci? Gdzie tu patriotyzm gospodarczy zgodny z hasłem kupuj polskie! Czemu 100k na czesne w Oxfordzie nie wydał w polsce na prawackie pierdzielenie?

damian.szefo
2021-10-05 21:30:42
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jakub a co z prawem wyboru tej kobiety? Kto jak kto ale ty to piszesz? Gdyby ją zmusił do studiowania u Rydzyka stawalbyś w obronie prawa jej wyboru. Ot taka wasza hippkryzja. To jest pełnoletnia kobieta. Kojarzysz fakty? A ile znasz zagranicznych lewicowych dziennikarzy tak potraktowanych w Polsce?

jakub1975wawa
2021-10-05 21:51:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
Kochany nie pierdziel! Ja rozumiem i popieram córkę ziemkiewicza. Wierz jestem za jej wyborem i całkowicie j popieram. Jestem zachwycony bo jej postawa dekonstruje prawacką walkę ojca. Pokazuje że idee tatusia są g.... warte w konfrontacji z wolnością i prawdziwą wolną nauką. Jej postawa to ostateczna klęska drogi jej ojca. Jej wybór uczelni pokazuje że iemkiewicz się całkowicie myli w swoich bredniach i na tyle są nędzne że nawet jego córka nie zamierza iść jego drogą

homo_sapiens
2021-10-05 21:59:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tylko że, mój drogi Damianku, rządy w UK sprawuje obecnie Partia Konserwatywna, czyli tamtejsza PRAWICA. A zatem cały twój misterny wywód poszedł się właśnie ryćkać.

jakub1975wawa
2021-10-05 22:06:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
Damianek musi to przetrawić i być może nigdy nie pojmie tego tutaj co się dowiedział. Prawackie mózgi maja ograniczony poziom pojmowania złożoności świata. Najbardziej lubią jasne klarowne podziały i sytuacje a takie są rzadkoscią w świecie dlatego czują się często zagubieni. Jak to czują to są niepewni siebie a zwłaszcza swojej męskości i aby odzyskać ułudę pewności siebie i panowania nad rzeczywistością reaguja całkowita negacja i agresją

homo_sapiens
2021-10-05 22:10:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jakub - sam bym tego lepiej nie ujął.

damian.szefo
2021-10-05 22:25:44
Ocena: -4(glosow:8)-+
Jakub czy dzieci muszą podzielać poglądy rodziców? A co z tymi dziennikarzami? Nke znalazłeś setek nazwisk wyrzuconych przez opresyjny rząd pisu?

damian.szefo
2021-10-05 22:28:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
Homo ty tak na serio? Konserwatyści? Przezabawny jesteś. Z konserwatystami nie mają nic wspólnego. To partia centro-lewicowa. Podobnie jak Europejska chadecja. Znowu się ośmieszyłeś.

homo_sapiens
2021-10-05 22:36:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
O, to może mnie uświadomisz i podasz cechy partii "konserwatywnej" oraz "prawicowej" a także przykłady takich partii w Europie? Nie mogę się doczekać.

jakub1975wawa
2021-10-05 22:47:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
,,Jakub czy dzieci muszą podzielać poglądy rodziców" jak to miło że przyznajesz mi rację a wjesz kiedy nie popierają poglądów rodziców? Kiedy rodzice są debilami! Wtedy pozostaje się głupio uśmiechać czyli rżnąć głupa, kochać rodzica no i.... robić swoje czyli nie popierać pogladów. Co do dziennikarzy mam ich życi!

jakub1975wawa
2021-10-05 22:55:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
Chadecja to lewaki? Damianek ty na prawdę jesteś zabawny

dzonsmis
2021-10-06 13:13:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dzonsmis
2021-10-06 13:18:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Damian, dzieci nie muszą podzielać poglądów rodziców. Ale tutaj to raczej rodzice podzielają poglądy dzieci. Przypominam, że Ziemkiewicz decyzję córki publicznie popiera (bo jak sam pisał na TT, w PL edukacja jest beeee) oraz za to słono płaci. Znaczy to, że sam ojciec ma (prywatnie) wywalone na te katolicko-oszołomskie poglądy.

dzonsmis
2021-10-06 13:20:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
No fajnie, komentarz usunięty przez moderatora. Taka lewacka wolność w praktyce. Właśnie z takich powodów, mimo tysięcy ich wad, ludzie nadal głosują na PiS.

damian.szefo
2021-10-06 19:53:32
Ocena: -3(glosow:3)-+
Homo upośledzenie się pisuneło tak mocno że nie jesteś w stanie tego sam wygooglować? Które cechy konserwatystów świadczą o ich prawidłowości? Promowanie dewiacji seksualnych, aborcji?

damian.szefo
2021-10-06 19:56:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jakub kretyn który uważa że posiadanie innych poglądów niż rodzice, świadczy że rodzice są glupi. Do hadecja europejskiej należy po - to partia prawicowa? Kretyn

homo_sapiens
2021-10-06 20:39:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
@damian - wybacz, znów przeceniłem twoje zdolności umysłowe. Pisząc "O, to może mnie uświadomisz i podasz cechy partii 'konserwatywnej' oraz 'prawicowej' a także przykłady takich partii w Europie?", miałem na myśli nie definicje encyklopedyczne tylko "WEDŁUG CIEBIE", a tego raczej sobie nie wygooglam. Więc ponawiam pytanie o cechy partii konserwatywnej, cechy partii prawicowej (nie muszą być tożsame) oraz przykłady z Europy... WEDŁUG CIEBIE.

Boin
2021-10-05 20:06:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
Rozumiem, że córka P. Ziemkiewicza nic nie ma do powiedzenia przy wyborze uczelni? Czy wy żyjecie w XIX wieku?

jakub1975wawa
2021-10-05 21:29:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
No nie wiem dla laska może żyć XXI wieku tylko dlaczego ziemkiewicz karze nam Polakom żyć w XIX a sam korzysta z uroków wieku XXI. Skoro powinno być tak jak nam karze to może zacznie od siebie i swojej rodziny. W innej sytuacji lekką hipokryzją tu zalatuje

dzonsmis
2021-10-06 13:22:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tatuś, poparł, pochwalił, skarcił jakość krajowej edukacji, a do tego poparł słowa pieniędzmi.

donald1992
2021-10-05 19:39:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
Przecież on tam był prywatnie i PO PRACY więc o co chodzi?

jakub1975wawa
2021-10-05 21:55:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rozumiem od 8 do 16 jest prawackim ideologiem a po pracy normalnym spoko gosciem! To rozumiem czyli pierdzieli po prawacku tylko w pracy dla kasy ale normalnie ma to w życi! Kupuje to! Dla kasy na studia corki trzeba się poswiecic

dzonsmis
2021-10-06 13:25:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
@jakub1975wawa Ale po prawdzie, Ziemkiewicz kiedyś mówił, ze w PL są w tej chwili tak absurdalne podziały Hutu-Tutsi, że po jakiejś stronie musisz się opowiedzieć. Nie możesz głosić tego co naprawdę myślisz. W wielu wywiadach Z mówił, że wybór między PO a PiS to wybór między mafią a sektą.

homo_sapiens
2021-10-06 14:40:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
@dzonsmis - widać, że te słowa padły już jakiś czas temu i są trochę nieaktualne. Dziś już wiemy, że w PiS obowiązuje promocja: głosuj na sektę, a mafię dostaniesz gratis.

Szpkaz
2021-10-05 19:35:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
Radek skończ się w końcu ośmieszać

flamers
2021-10-05 19:31:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
przecież ziemniak , przepraszam ziemkiewicz nie zna angielskiego , mentalnie jest w Austro-Węgrzech.....

qajcy
2021-10-03 17:29:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
No to ubogacą dogłębnie kulturowo córunie co wieczór inny...

homo_sapiens
2021-10-03 16:35:46
Ocena: 3(glosow:9)-+
Kolejny prawak, który udowodnił, że prawactwo = hipokryzja. A kiedyś, dawno dawno temu, bardzo lubiłem czytać błyskotliwe felietony Ziemkiewicza we "Wprost". Tylko wtedy był jeszcze zwykłym prawicowcem. Prawackim oszołomem stał się dopiero po latach.

damian.szefo
2021-10-05 20:20:20
Ocena: -3(glosow:9)-+
Przestań się ośmieszać. A prawo wyboru jego córki? Macie usta pełne frazesów. Wolność wypowiedzi tylko dla podobnie myślących. Wskaż ile dziennikarzy o lewicowych poglądach nie wpuszczono do RP? Twoje wypowiedzi przesiąknięte są głupotą. Judasz.

homo_sapiens
2021-10-05 21:51:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ależ oczywiście, że dzieci mają pełne prawo wyboru, gdzie studiować... jeśli są same w stanie opłacić czesne i inne koszty. A teraz sprawdź sobie, ile kosztuje studiowanie na Oxfordzie. Ja mam usta pełne frazesów? Wolność wypowiedzi? Jeśli wydaje ci się, że to ja ustalam przepisy wjazdowe do UK, to muszę cię rozczarować. A, i widzę, że twoja chorobliwa obsesja na moim punkcie jeszcze nie minęła. Mam tylko nadzieję, że nie śnię ci się po nocach. To by było krępujące.

homo_sapiens
2021-10-05 22:05:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
Żeby było jasne - jeśli Ziemkiewicz zaakceptował taki wybór córki, to automatycznie dokonał wyboru między jej szczęściem, a swoimi wartościami, głoszonymi publicznie w mediach. Wybrał córkę i chwała mu za to. Ale jednocześnie skompromitował się jako "prawicowy" publicysta i zwolennik określonych idei politycznych. Tylko obawiam się, że ona dalej będzie te swoje brednie głosił, a to już dowodziłoby cynicznej hipokryzji.

Albert41
2021-10-03 16:16:26
Ocena: -7(glosow:11)-+
To proste wszystkie uniwerki sa lewackie.

homo_sapiens
2021-10-03 16:32:37
Ocena: 0(glosow:6)-+
A słyszałeś o KUL? To taka uczelnia katolicka w Polsce.

jakub1975wawa
2021-10-03 18:50:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
Skoro wszystkie lewackie to czemu posłał ją na srudia? Czemu nie do zakonu?

Komandor_Buka
2021-10-05 19:36:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
homo_sapiens - KUL to nie jest uczelnia. To wylęgarnia kato-zjebo-oszołomów wszelkiej maści. Z nauką nie ma to nic wspólnego.

homo_sapiens
2021-10-05 22:12:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Buka - ja to doskonale wiem. Ale tu chodzi o punkt widzenia "prawicowego" (a faktycznie prawackiego) publicysty Ziemkiewicza. Czyżby on też to wiedział? Bo jeśli tak, to tylko dodaje kolejny poziom do jego hipokryzji.

stoney
2021-10-06 12:54:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przez 1500 lat Biblia, wg ówczesnych władców, czyli kleru chrześcijańskiego, była źródłem "wiedzy". W w pewnym momencie człowiek doszedł do wniosku, że może jednak zamiast na starej księdze oprzeć się na umyśle. Umysł stworzył "naukę" wbrew świętym księgom, zatem nauka jest co do zasady bezbożna. Zatem @Albert41, tak wszystkie uniwerki są lewackie, jedynie jedne bardziej opierają się na rozumie a mniej na społecznej nauce Kościoła czy innych bredniach typu prawa naturalnego...

akuszer
2021-10-03 15:21:57
Ocena: -1(glosow:7)-+
"płaci" buhahaha
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A w Collegium Tumanum same cuda ...
  •  I pięknie
  •  Sama prawda ...
  •  Kler? nie
Który powstrzymał go przed rysowaniem samochodów. Zapomniał, że nie jest już w internecie.
główna
Dodano: 05.06.2018, 17:59:53   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 487Skomentuj (76) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0