Ukryj komentarze(15)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż

Łowca
Kermitass
2025-12-18 15:07:42
Ocena: 7(glosow:11)-+
Normalni ludzie, bez problemu pojadą szybką koleją. Za to zaczadzonym dymem z kadzidła pisiorom i reszcie prawaków, zalecam podróżowanie na osiołku. Tak jak podróżował ich żydowski idol, jakieś 2000 lat temu.
LosAlbertos
2025-12-19 20:19:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Każdy bałby się wsiąść do pociągu jadącego nawet dużo wolniej. Ja tam czekam aż się zatrzyma na peronie.
Grzeeja
2025-12-19 16:51:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ta, jasne. Już widzę oczyma wyobraźni jak ktoś telepie się spod 3miasta, Szczecina, Białegostoku, czy Wrocławia kilka godzin do CPK. Jakby chciał wybrać spacerówkę, to nie wybierałbym samolotu, bo to się mija z celem. Z resztą osobiście i tak wybiorę Gdańsk, bo mam do niego rzut beretem, ale jeśli będę zmuszony jechać do CPK, to chcę, by trwało to jak najkrócej.
ZIWK
2025-12-19 17:35:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tu chodzi o projekt przebiegu - promienie łuków, krzywych przejściowych, skrajnie budowli pochylenia i przechylenia... Koszt zmiany przebiegu już istniejącej trasy to majątek. Projektuje się na przyszłość 50 i więcej lat. Nawet jak dziś ta szybkość nie będzie osiągana, to projekt nie będzie ograniczeniem. CMK za Gierka też proektowano na 250 km/u pomimo, że przewidywano ruch tylko z szybkością 160 km/h. Na tyle pozwalały ówczeszne tory i tabor.
A Giliński może jeszcze zaproponować przysranki PKS-u na autostradach....
akuszer
2025-12-18 20:02:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dopowiem .Gliński się żalił że mamy 3 fabryki produkujące pociągi a wybrali Niemców. Tylko znowu nasze te 3 fabryki nie potrafią zrobić pociągów o tych prędkościach.
akuszer
2025-12-19 08:34:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kiedy jechałeś ostatnio pociągiem ? Druga sprawa czy widziałeś kiedyś pociąg. XD
franek1999
2025-12-18 17:17:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ten jegomość mózg zostawił gdzieś w okolicy kropielnicy przy chrzcie!
caleanka
2025-12-18 14:47:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
Chiny i Japonia są światowymi liderami w dziedzinie kolei dużych prędkości, przy czym
Japonia ma Shinkansen (do 320 km/h, a Maglev testowany do 603 km/h), podczas gdy Chiny mają największą sieć i pociągi takie jak CR400AF/BF (do 350 km/h w regularnej eksploatacji), a prototypy latające osiągają ponad 400 km/h, pokazując dynamiczny rozwój obu krajów w tej technologii.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.










