lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 08.03.2012, 09:37:34   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 51  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(104)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szatano999
2012-03-08 11:18:48
Ocena: 11(glosow:17)-+
3 razy po 50 000 zł dla diecezji legnickiej, zielonogórskiej, wrocławskiej, katowickiej. Katolickie Radio Plus z Legnicy i Katolickie Radio Głogów odpowiednio 8 100 i 5 000 zł miesięcznie. Kuria we Wrocławiu - samochód Audi A 8 za 196 000 zł bez VAT. Seminarium Duchowe we Wrocławiu 7 000 zł. Salezj

szatano999
2012-03-08 23:07:56
Ocena: 5(glosow:11)-+
tygrysku...śpisz???

AnonimowyPremier
2012-03-08 23:10:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Staradziffka
2012-03-08 16:54:38
Ocena: 0(glosow:10)-+
Pijawki. Nie dość, że niemal całkowicie zwolnieni z podatków, to jeszcze kradną państwowe pieniądze. Mafia w sukienkach.

Papierek
2012-03-08 17:12:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Racja. Państwo powinno się odpieprzyć od kościoła raz na zawsze. Jak ktoś jest wierzący, to niech sam sponsoruje pensje księżą. Tak w ogóle, to ciekawe ile wtedy ludzi płaciłoby na kościół z własnej inicjatywy. Po co na wiarę mają płacić niewierzący.

szatano999
2012-03-08 16:51:56
Ocena: 5(glosow:9)-+
" Mniej dzwońcie, więcej płaćcie. A jak już dzwonicie, to mówcie krótko i na temat. Bez tylu lamentacji! Skracajcie się nawet po modlitwie przez telefon: krótko, imię i miasto, skąd jesteście, a nie głosić elaboratów. Zaoszczędzone na rozmowach pieniądze wpłacajcie na nasze konto! " - o. Tadeusz Ryd

tygrysisko130588
2012-03-08 17:06:00
Ocena: -3(glosow:9)-+
He he he....dobre....ma smykałkę. Ciekawi mnie to czy to jest do końca prawda i czego dokładnie te słowa dotyczyły.

szatano999
2012-03-08 16:24:42
Ocena: 4(glosow:8)-+
odpowiedz mi tygrysisko dlaczego kościół zmienił 5-te przykazanie kościelne???....z "W czasach zakazanych zabaw hucznych nie urządzać"...na "Wierni są zobowiązani dbać o potrzeby materialne Kościoła, każdy według swoich możliwości"???? KASA KASA KASA>>>>>

tygrysisko130588
2012-03-08 16:59:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
Troche przewrotne,ale w Starym Testamencie, w Prawie Mojżeszowym było juz wspominane dbaniu o światynie, Jezus także to popierał np gdy uzdrowił trędowatego.

szatano999
2012-03-08 18:45:20
Ocena: 7(glosow:11)-+
Dekalog to dekalog...każdy cywilizowany człowiek go przestrzega..ale przykazania kościelne???...zmieniane "z duchem czasu"..he he

szatano999
2012-03-08 15:14:45
Ocena: 5(glosow:9)-+
a przytocze ci słowa kogoś mądrego, kogo na pewno znasz... "Jeszcze nie widziałem nikogo, kto stracił wiarę czytając Marksa, za to widziałem wielu, którzy stracili ją przez kontakt z księżmi". podpowiem że to pisał ksiądz

tygrysisko130588
2012-03-08 15:18:33
Ocena: 2(glosow:6)-+
Po części sie zgadzam, nie wiedze tu nic przewrotnego ani tego że każdy ksiądz jest blee.

szatano999
2012-03-08 15:59:03
Ocena: 6(glosow:10)-+
więc ja jestem taką osobą...byłem w "młodości" kilka lat ministrantem i przeżyłem z 3-ch proboszczy, jeden odszedł bo ukradł kasę ze zbiórek, drugi miał dziecko na boku, a trzeci to był zaje...koleś którego lubiałem...miał dystans do tego co robi, piwko wypił i o dupach pogadał, ale go przenieśli

szatano999
2012-03-08 16:02:21
Ocena: 6(glosow:10)-+
ten ostatni dużo się dzielił wiadomościami ze swoich "kręgów",...hazardzik, burdele, pijaństwa...różne dziwne hobby na które łożyli parafianie, odwalenie sobie mieszkanka, kasa, kasa...i jeszcze raz kasa....a ludzie??? Dla nich to nie "OWIECZKI" a "BARANY"...

szatano999
2012-03-08 16:06:17
Ocena: 7(glosow:11)-+
hasełka typu..."Babcia strzeliła kopytami..wpadnie trochę kaski", czy "Pierwszy piątek...to się dowiem co po domach słychać"...miałem na porządku dziennym...Ksiądz jak rozwalił samochód po pijanemu to szybko zbiórkę na nowe ławki zrobił...i dziwnym trafem w tym samym momencie samochód zmienił!!!???

szatano999
2012-03-08 16:07:42
Ocena: 6(glosow:10)-+
mógłbym książkę napisać o tym co widziałem i słyszałem....a i tak byś mi nie uwierzył..."Tomaszu"....

sebek110974
2012-03-08 16:13:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
szatano znam takiego księdza nie pier@oli że trzeba dać na płot albo na dzwon ludzie chodzą do Wiktorka chętnie na mszę chodzi w pocerowanej sutannie piwo lubi wypić też jego przyszłość jest nie pewna...

szatano999
2012-03-08 16:22:18
Ocena: 4(glosow:8)-+
no właśnie...jak księżulo nie doi odpowiedniej kasy...to wylot z parafii...wsadzi się bardziej "OPERATYWNEGO"...

tygrysisko130588
2012-03-08 17:00:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
A ja mam inne,pozytywniejsze doświadczenia....moge powiedziec że w znaczej części pozytywne chodź i zdarzały się tez niemile sytuacje.

szatano999
2012-03-08 15:13:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
tygrysisko kiedy do ciebie dotrze że kościół powie ci wszystko co chciałbyś usłyszeć...bo ty jesteś mu potrzebny...tzn. nie ty a twoje pieniądze..."sprzedaj wszystko co masz, pieniądze oddaj biednym i idź za mną". J.Ch

tygrysisko130588
2012-03-08 15:17:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
To teraz kwestionujesz to co uslyszałem od księdza w kwestii opłat gdy takowa uiszczałem dobrowolnie.Ponoc to ja jestem zaslepiony,a nie Ty....nie odbieraj mi tej funkcji.Jeśli chcesz możemy pobawic się w cytaty z Biblii,tylko jej potem nie neguj,gdy Ci sie argumenty skończą.

outlaws13
2012-03-08 15:19:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ci co wieżą w Boga wiedzą że on jest wszędzie. Ci co nakazują wiarę w Boga wiedzą że w kościele Go nie ma. Szatano, z nim nie ma sensu pisać, czytam i to jest taki 100% bełkot kogoś komu wyprano mózg. On już nie mówi jak wierny KK tylko jak jakiś łowca głów do sekty. Przeraża mnie.

tygrysisko130588
2012-03-08 15:25:06
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jezusz powiedział"Gdzie dwóch lub trzech gromadzi sie w imie moje,tam i ja jestem" Bóg juz w starym Testamencie chcial miec miejsce spotkania z czlowiekiem,a to że jest wszedzie nie znaczy że nie oczekuje od nas pewnej deklaracji i tego że chcemy sie z nim spotykać.

tygrysisko130588
2012-03-08 15:29:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
outlaws13-pokaż mi to moje myślenie którego sie tak boisz. Ja widze dwa aspekty Kościola (dobry i zły)Ty tylko zły. I teraz odpowiedz sobie na pytanie kto ma bardziej ograniczone myslenie, Ty czy ja.

outlaws13
2012-03-08 15:32:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
To dawaj go i powiedz że będę o 19 na Starówce w stolicy. Pytanie tylko ...po czym go rozpoznam?

outlaws13
2012-03-08 15:33:44
Ocena: 3(glosow:7)-+
Księża. tygrysku, ja mam podobnie jak ty myślącą żone ale na szczęście coś tam zaczyna łapać że to takie audiotele kosztowne

tygrysisko130588
2012-03-08 15:38:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie wiem co Wy tak o tych pieniądzach,im mniej się o nich mysli tym bardziej wpadaja do kieszeni,a jak wpadna to i szybka wypadną na ten czy tamten cel.Nic w tym dziwnego a z ta kosztownością-troche bym polemizowal.

ferdal
2012-03-08 15:50:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kiedy przeanalizuje sie działanie KK w Polsce wniosek jest jeden,jedynym celem tej instytucji jest gromadzenie dóbr materialny,rozszezanie wpływów i umacnianie władzy nad czarnym ludem.Gdyby nie XXI wiek myślących inaczej niż doktryna KK palonoby na stosach.

witawu
2012-03-08 14:32:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
a wiecie dlaczego księża są przeciwko aborcji ??? bo małe dzieci są takie kochane!!!

witawu
2012-03-08 14:24:44
Ocena: 5(glosow:5)-+
tygrysisko ty jesteś chory z opętania

ferdal
2012-03-08 13:15:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
W lata 50tych zosdtał utworzony fundusz kościelny jako rekompensata za utracony przez KK majątek.Przez 60 lat kwota wypłacona z tego funduszu wielokrotnie przekrzoczyła wartość odebranego majątku.Od lat 90 zwracane są równiesz nieruchomości i ziemia równiesz wielokrotnie większej wartości,KK cyniczn

ferdal
2012-03-08 13:17:01
Ocena: 3(glosow:7)-+
KK cynicznie i bezwzględnie okrada nas społeczeństwo dzialając bez kszty przyzwoitości i ciągle wyciąga łapy po więcej.

tygrysisko130588
2012-03-08 13:52:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tylko jakos nikt nie mowi o tym z czego ten fundusz został utworzony a mianowicie z dóbr, a dokładniej z części dóbr które zostały zagarnięte Kościołowi.

ferdal
2012-03-08 14:02:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
I dla tego w komisji majątkowej siedzi prokurator ?Nawet jeśli z dóbr odebranych KK to zadośćuczynienie wielokrotnie przekraczająca wartość zagrabionego mienia nazywa się lichwą

szatano999
2012-03-08 14:34:20
Ocena: 7(glosow:11)-+
majątek kościoła...jest majątkiem wiernych??!! podobno...

tygrysisko130588
2012-03-08 14:48:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie wiem dlaczego siedzi tam prokurator i czy w ogóle siedzi. Ty także nie wiesz,sam tego nie badasz.

outlaws13
2012-03-08 14:57:58
Ocena: 3(glosow:11)-+
tygrys, czytam twoje odpowiedzi na wszystko i jesteś naprawdę nawiedzony. W żadnej twojej wypowiedzi nie ma argumentu tylko ślepa miłość. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet dla ciebie.

tygrysisko130588
2012-03-08 15:01:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ślepa miłość? Nie powiedziałbym.....ale skoro ja takie coś reprezentuje to Ty także reperezentujesz slepa milosc do doniesień prasowych,tępiacych Kościół i nawet nie sprawdzasz czy to prawda czy nie,więc nie wiem kto tu jest bardziej zaslepione.

tygrysisko130588
2012-03-08 15:02:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pisałem otwarcie,Kościół popełnia blędy i są w nim czarne owieczki ale sa pozytywne aspekty,Ty piszesz ze kościół to bleee, więc kto ma tu bardziej monotematyczne zaślepienie spojrzenia na dany fakt?

outlaws13
2012-03-08 15:08:01
Ocena: 1(glosow:7)-+
We mnie nie ma miłości, miłosierdzia jest za to sama gorycz, zazdrość, 140kg nadwagi, patologia i ogólnie jestem degeneratem. najnowsza analiza mojej osoby. Wybaczam ci synu bo jesteś nie świadomy swoich poczynań, kiedyś mam nadzieję przejrzysz na oczy i zobaczysz ile zła zrobiłem. teraz się módl.

tygrysisko130588
2012-03-08 15:09:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ty to napisałes nie ja.....ja tylko odniosłem się do Twoich stwierdzen odnośnie mojego "zaślepionego" myslenia. A Ty z takim czymś wyjeżdżasz....sorki,ale to nie ma nic wspólnego z dyskusją na poziomie.

outlaws13
2012-03-08 15:10:44
Ocena: 2(glosow:8)-+
Tak, są pozytywne, są normalni księża, sam nawet znam dwóch takich. Ale dla mnie jeden parszywy uczynek(przymykanie oczy na pedofilię a to jest to samo co przyzwolenie na nią) przysłoni milion dobrych uczynków. Teraz pisze od siebie, z serca. Módl się za te skrzywdzone dzieci i pozbawione godności

tygrysisko130588
2012-03-08 15:12:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Krzywdzące jest także przypinanie latki pedofila każdemu duchownemu, nawet takiemu z powołania.

outlaws13
2012-03-08 15:12:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
a wszystko to w Domu Bożym i pod szyldem Miłości do Boga. Coś nie halo ale skoro Ty się upierasz że to wszystko jest ok to ja się będę modlił, raczej miał nadzieję że nie będziesz miał dzieci. istnieje obawa że narazisz je na zło wpajane jako KK.

tygrysisko130588
2012-03-08 15:23:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jejku...a Ty nadal swoje....pokaż mi gdzie napisałem, że w Kościele jest wszystko ok. Powyżej masz moje zdanie-przeczytaj ze zrozumieniem. A jak nadal twierdzisz że pisałem że w Kościele jest wszystko ok-to się ze mną załóż o dowolna sumę.

outlaws13
2012-03-08 15:28:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja umiem czytać i widze że ty też byś tam kilka spraw zmienił ale zrozum Ty mnie że dla mnie jeden zły czyn przysłania dziesięć dobrych i ja dlatego nie będę narażał swoich dzieci na obcowanie i przebywanie w świecie KK. Ja moge ryzykować bo się obronię ale dzieci się nie obronią bo

outlaws13
2012-03-08 15:29:37
Ocena: 2(glosow:6)-+
bo mają wpojone że to miłość i że ksiądz to nad człowiek, dzieci czują zawsze lęk i dziwny respekt przed panem w czarnej sukni. Staram sie być grzeczny

tygrysisko130588
2012-03-08 15:34:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wiem jak Ty,ale ja nigdy słyszałem aby ktoś wpajał dziecom że ksiądz to nadczłowiek.A to obcowanie?Gdzie?Na mszy przy setkach wiernych?to takie zagrożenie?

tygrysisko130588
2012-03-08 11:26:41
Ocena: -4(glosow:4)-+
Szatanku,ale chyba Ci się konta pomyliły, ten absurd powinieneś wrzucic jako Dyr.Rydzyk.

szatano999
2012-03-08 13:37:12
Ocena: 6(glosow:10)-+
argumenty ci się skończyły...to zaczynasz oszczerstwa...tygrysiskoreborn...już ci kiedyś coś wytłumaczyłem...trzymaj się tematu absurdu

tygrysisko130588
2012-03-08 13:45:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nikt nie powiedział że skończyły mi sie argumenty,Ty sie mnie kiedys czepiałes że siedzę tu w normalnych godzinach pracy to ja chyba moge zapytac czy przypadkiem konta Ci się nie pomyliły.

tygrysisko130588
2012-03-08 10:46:13
Ocena: -6(glosow:8)-+
Cały fundusz kościelny to ok 1.4mld zł,Kościoł zgarnia ok 1/2 ale druga części idzie na inne religie.To tylko 1.4mld,dla przykładu utrzymanie palaczy,państwo kosztuje 33mld zł, jaka liczba jest większa 1.4 czy 33? Czemu akurat to 1.4 tak mocno Was bulwersuje?

outlaws13
2012-03-08 11:07:01
Ocena: 1(glosow:9)-+
bo religia nie jest sprawą Panstwa i te 1.4 to oficjalne a gdzie to co pod stałem, a gdzie to co kk pierze?

tygrysisko130588
2012-03-08 11:10:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
Leczenie palaczy tez nie powinno być sprawą pańswta, sa oznaczenia na papierosach i każdy robi to na własne ryzyko,a mimo tych ostrzeżen pala i narażają na koszty każdego podatnika.Kościół kasa pod stołem, pranie kasy...ha ha ha...dobre widać teorie spiskowe rzadzą.

outlaws13
2012-03-08 11:16:40
Ocena: 0(glosow:8)-+
tygrysku, podaj mi na pw adres@ to wysle ci pare pozycji do przeczytania. Ja to nie mam potzreby i nawet nie miałbym z czego ale powiedz mi czy ty jesteś w stanie się wyspowiadać z tego łgania tak Amen

szatano999
2012-03-08 11:16:41
Ocena: 6(glosow:12)-+
Przykład KGHM Polska Miedź S.A. Polityczni mianowańcy - w tym przypadku jeszcze z rozdania solidarnościowego - odwdzięczyli się w następujący sposób: Fundacja Świętego Antoniego z okazji festynu "Unieś mnie do góry" 300 000 zł. Parafia w Głogowie 450 000 zł. Jankowski ze Świętj Brygidy 450 000 zł.

szatano999
2012-03-08 11:18:48
Ocena: 11(glosow:17)-+
3 razy po 50 000 zł dla diecezji legnickiej, zielonogórskiej, wrocławskiej, katowickiej. Katolickie Radio Plus z Legnicy i Katolickie Radio Głogów odpowiednio 8 100 i 5 000 zł miesięcznie. Kuria we Wrocławiu - samochód Audi A 8 za 196 000 zł bez VAT. Seminarium Duchowe we Wrocławiu 7 000 zł. Salezj

szatano999
2012-03-08 11:20:11
Ocena: 9(glosow:15)-+
Salezjańskia Organizacja Sportowa 150 000 zł

tygrysisko130588
2012-03-08 11:20:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeśli gdzieś kłamię to pokaż gdzie, przykład z palaczami to naukowe badania bodajże sprzed roku, dostepne w necie. Piszecie o 720mln na Kościół a to tylko połowa całego funduszu i ta druga połowa idzie na inne religie i pewnie nawet o tym nie wiecie.

tygrysisko130588
2012-03-08 11:23:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kiedyś,ktoś na tym portalu kazał mi podac dowody na prawdziwość Biblii,to teraz ja Wam karzę podac dowody na Wasze przykłady i nie takie że ktoś cos napisał,bo ludzie rózne rzeczy moga pisać...pytam o dowody zgromadzone przez was,czarno na białym.

szatano999
2012-03-08 13:40:21
Ocena: 6(glosow:10)-+
jakbym miał wszystkie argumenty zebrać to musiałbym być bogiem....opieramy się na informacjach podawanych w ogólnopolskich źródłach przekazu....a nie sekciarkich źródłach typu Radio Maryja czy Gość Niedzielny....

tygrysisko130588
2012-03-08 13:55:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Niektóre żródła kiedys podawały że Rydzyk ma majbacha i co,prawda?Pewne źródła twierdzą że księza nie płaca podatków i co-też prawda? Nie wiem do kogo bijesz,ale ja jeszcze nigdy nie oparłem się żródłem z radia Maryja lub gościa niedzielnego (tego ostatniego nie czytam)

tygrysisko130588
2012-03-08 14:02:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Przytoczę słowa pewnej osoby,skierowane do mnie gdy Biblię cytowałem,a teraz skieruję je do Ciebie "co Ty sam nie umiesz myśleć,tylko musisz się ciągle podpierać tym co ktoś napisał,masz dowody,że te słowa są prawdziwe?" Słowa jakiegoś antykościelnego z wiocha.pl

outlaws13
2012-03-08 14:11:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
"..czarno na białym", brzmi jak ksiądz leżący na ministrancie:) Kolego tych dowodów w mediach było aż nadto:) Dowód pierwszy biskup Juliusz Paetz, drugi Prałat Henryk Jankowski i dziesiątki a nawet setki innych.

szatano999
2012-03-08 14:41:55
Ocena: 5(glosow:9)-+
potrafię myśleć...i to robię...a podpieram się faktami...których ty do siebie nie dopuszczasz...Księża to kasta mafijna ponad prawem...taki Rydzyk stworzył imperium...a formalnie nie ma nic...ktoś musi ładnie pracować nad tym jak rozpisać te miliony

tygrysisko130588
2012-03-08 14:50:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzę zło w Kościele....jasno to dostrzegam, są czarne owieczki, ale nie jest tak że cały Kościół jest blee.

tygrysisko130588
2012-03-08 14:56:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co do dopuszczania faktów,wszystkie je widzę i biore pod uwagę,ale świat dzis jest specyficzny i nie wiadomo gdzie jest prawda a gdzie kłamstwo...trzeba troche wysilku aby ogarnąc całokształt.

tygrysisko130588
2012-03-08 10:43:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
A czemu tu jest napisane że zwykły wikariusz zarabia 3800zł skoro nie zarabia z funduszy tylko ma pensje z kurii i na bank tnie jest to ta kwota.

szatano999
2012-03-08 10:53:53
Ocena: 7(glosow:13)-+
a kto płaci za pensje dla kapelanów wojskowych, policyjnych, szpitalnych, więziennych, strażackich??? i ich emerytury...służbowe mieszkania???...katechetów w szkołach...

tygrysisko130588
2012-03-08 10:56:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
Płacą Ci sami ludzie, którzy składają sie np na wielkie premie przy budowaniu stadionów.

szatano999
2012-03-08 11:09:16
Ocena: 10(glosow:14)-+
za te premie ma ktoś beknąć....a za rozdanie tylu ziem i nieruchomości kościołowi za darmo...albo za grosze to kto odpowie???

outlaws13
2012-03-08 11:09:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
i ma pensje z budżetu za klepanie idiotyzmów w szkołach PAŃSTWOWYCH A NIE KOŚCIELNYCH . WON Z ŁAPAMI OD PAŃSTWOWEJ KASY

tygrysisko130588
2012-03-08 11:11:51
Ocena: 3(glosow:11)-+
Co do pensji np dla katechetów to fakt,jestem za tym aby to Kościół finansował.Co do ziem to nalezaloby się zastanowić kto komu je najpierw odebrał.

outlaws13
2012-03-08 11:14:34
Ocena: 2(glosow:8)-+
A najnowszy biurowiec w stolicy i najwyższy to kto i za co wybudował :) Nie jest to własność diecezji nastawiona na działania biznesowe. Ubóstwo 21w. Brawo niech żyje kościół

szatano999
2012-03-08 11:20:46
Ocena: 11(glosow:15)-+
Zyski z inwestycji budowlanych typu Roma Office Center w Warszawie. W tym przykładzie inwestorem jest archidiecezja warszawska, która włożyła w to 24 miliony dolarów amerykańskich. W kościelnym wieżowcu mieszczą się również bary, restauracje, sklepy, punkty usługowe itp. Ogółem około 12 000 metrów k

szatano999
2012-03-08 11:21:10
Ocena: 8(glosow:12)-+
metrów kwadratowych świętej powierzchni. Działkę w centrum Warszawy kazali sobie dać praktycznie za darmo.

outlaws13
2012-03-08 14:16:17
Ocena: -1(glosow:5)-+
A ile tam wyprali mafijnej kasy to nawet sam pan Bóg się nie doliczy i doDziwisza mówi "Dziwisz, sam się zdziwisz" Kościół jest wszechmocny i tego nie neguje , mogą dużo i jeszcze więcej i My mamy z tego Bóg zapłać a oni te wspomniane amerykańskie dolary.

tygrysisko130588
2012-03-08 14:52:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ooooo....mafijna kasa....o tym jeszcze nie słyszałem. ha ha ha

szatano999
2012-03-08 15:04:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
mafijne metody kościoła???...1. Fałszywe darowizny na rzecz kultu religijnego..2.Zyski z nadużywania zwolnień od ceł i akcyz od przedmiotów importowanych na cele kultu religijnego..3. Wymuszanie opłat za sakramenty -Koperty, skarbonki, co łaska...kto to liczy!!??

tygrysisko130588
2012-03-08 15:08:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wymuszanie opłat? W styczniu chrzciłem dziecko i jakie ździwienie.....dowiaduję sie od księdza że jeśli chce (ale nie muszę) mogę uiścić opłate za chrzest w wysokości 150zł....i co to jest mafia.Co do zwolnień z ceł-masz na to dowody a nie prasowe doniesienia?

szatano999
2012-03-08 16:20:28
Ocena: 6(glosow:10)-+
Paru znajomych sprowadziło niezłe samochody "na księdza"...chyba nie słyszałeś o tym...albo nie chciałeś słyszeć??

szatano999
2012-03-08 16:54:25
Ocena: 8(glosow:12)-+
Nauka o baśniach kosztowała nas w samym roku szkolnym 2009/2010 – 1 miliard 132 miliony złotych przy stanie etatowym: 31 598 nauczycieli religii, w tym 16 945 kobiet, które z kolei dzieli się na: 12 534 księży diecezjalnych i zakonników oraz 2610 sióstr zakonnych.

tygrysisko130588
2012-03-08 17:02:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
O sprowadzaniu aut na księdza nie słyszałem. Co do baśni....skoro to basnie to po co je cytujesz np w tym absurdzie.

tygrysisko130588
2012-03-08 17:04:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
A palacze kosztuja nas 33mld zł. 18 mld leczenie, a 15mld ich niezdolnosc do pracy. I ta 25 razy większa suma Cie nie bulwersuje ?

szatano999
2012-03-08 17:51:51
Ocena: 5(glosow:9)-+
a jak ciebie bulwersuje....to zacznij wrzucac absurdy o państwie wspierającym palaczy...ja wrzucam o kościele...od czasu do czasu...jak zauważyłeś...chyba że czepiasz się mojego nicka...

zolw8888
2012-03-08 10:21:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
outlaws13 Idąc Twoim tokiem rozumowania, to powinieneś się w tej "spółce" zwyczajnie zatrudnić. Ugruntowana pozycja na rynku, możliwość awansu i zdobycia dodatkowych kwalifikacji, 80% szanse na samochód pow40tys. Pełen socjal. Stabilność spółki w kryzysie.... proszę Cię skończ ten jazgot...

szatano999
2012-03-08 10:35:27
Ocena: 7(glosow:13)-+
jedyne miejsce gdzie kryzys nie dotarł

outlaws13
2012-03-08 10:41:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jazgoczą to stare dewoty pod krzyżem i w Toruniu:) Ja Kochanie pisze prawdę. szczęśliwego nowego roku życzę ci w dniu 8 marca

zolw8888
2012-03-08 10:17:37
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ale Wy jesteście płytcy. Już, już nagonka, piszcie wrzucajcie, bluzgi, obelgi, kościoł to kościół tamto, kościoł winny waszej biedy? nieudacznicy? 720mln wielkie mi coś. Rocznie płacimy na obsługe żydowskiego długu 40 MLD! czyli 2/3 tego co na służbę zdrowia, ale czy to kogoś obchodzi????????????

szatano999
2012-03-08 10:22:18
Ocena: 7(glosow:13)-+
ja się nie godzę aby z moich pieniędzy finansowano KK...płacę podatki i wolę aby te pieniądze zostały przekazane dla faktycznie potrzebujących a nie na spaslaków w sukienkach

tygrysisko130588
2012-03-08 10:49:59
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ja nie palę, a z moich składek jest finansowanie leczenia chorób, powstałych w skutek palenia papierosów.....Nie jestem żydem a pawto o wiele więcej daje kasy na gminy żydowskie itp....Na palaczy idzie 33mld,na żydów 40mld,razem73mld a Ty tu z 1.4mld wyjeżdzasz i biadolisz,ha ha ha

szatano999
2012-03-08 10:58:26
Ocena: 6(glosow:12)-+
możesz nie mieć dziecka...a i tak utrzymujesz szkoły i przedszkola....ale dobre porównanie wybrałeś Kosciół a Rak....dowcipniś przewrotny z ciebie

tygrysisko130588
2012-03-08 11:02:38
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dzieci akurat mam,a Kościoła nie porównywałem do raka.pisałem o chorobach powstałych w skutek palenia oraz zastoju zawodowego chorych palaczy.To są mega pieniądze.A miałem na celu pokazanie Ci tego że kazdy z nas płaci na sfery,ktorego nas nie dotyczą czy to się nam podoba czy też nie.

outlaws13
2012-03-08 10:15:18
Ocena: 1(glosow:9)-+
KOSCIÓŁ KATOLICKI Sp z o.o. ..kapitał zakładowy: - ok. 1 mln nieruchomości, - ok. 3 mln atrakcyjnych działek budowlanych, i in. - ok. 800 tyś pojazdów mechanicznych - w tym 80% o wartości powyżej 40tyś PLN/szt. - własne rozgłośnie radiowe i telewizyjne, - własne organizacje polityczne,

outlaws13
2012-03-08 10:15:45
Ocena: 1(glosow:9)-+
Roczny dochód netto (nieopodatkowany): ok. 1 miliard PLN Rodzaj działalności gospodarczej: - działalność rozrywko - dewocjonalno - polityczna (cykliczne spotkania z miejscową ludnością zwane “msza św.”), - usługi dla ludności, organizacja imprez okolicznościowych (zwane zwyczajow

outlaws13
2012-03-08 10:16:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
(zwane zwyczajowo: pogrzeby, śluby, chrzty). Sytuacja socjalna: - ciągły wzrost zatrudninia, - doskonały pakiet socjalny, - umowy o pracę na czas nieokreślony, - mieszkania zakładowe o podwyższonym standardzie.

outlaws13
2012-03-08 10:16:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
Uwagi: Przedsiębiorstwo mimo pogorszającej się sytuacji gospodarczej kraju notuje regularny wzrost rocznego dochodu netto.

szatano999
2012-03-08 10:20:26
Ocena: 7(glosow:13)-+
ale to wszystko jest majątkiem kościoła....czyli jak wciskają księża...-wspólnoty wiernych...ha ha

tygrysisko130588
2012-03-08 10:41:54
Ocena: -4(glosow:4)-+
outlaws13-już Ci kiedys pisałem o tym co powyżej wrzuciłeś.Pewien człowiek to napisał dla przekąsu, a Ty w to uwierzyłes i powielasz.

outlaws13
2012-03-08 11:12:46
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ja wiem że jest to nutka ironii ale jak prawdziwa, coś w tym jest kolego. Nie wierze w to bo tu nie ma połowy ujętej, powinno jeszcze być podane utrzymnie kochanek i dzieci księży, alimenty

tygrysisko130588
2012-03-08 11:16:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jeśli juz piszesz o kochankach i alimentach...hmmm...jak już to nie jest z pańswtowych pieniędzy.A w przytoczonym przez Ciebie tekscie to nie nutka ironii a kłamstwo. NAwet piersze słowa,Kościół to nie społka zoo tylko instytucja wyznaniowa,a reszta...szkoda pisać.

szatano999
2012-03-08 13:41:43
Ocena: 5(glosow:9)-+
fakt pomylił się powinno być ...z ZOO

szatano999
2012-03-08 10:11:44
Ocena: 7(glosow:13)-+
zwykły wikariusz zarabia 3800zł....zwykły Polak połowe z tego brutto

ferdal
2012-03-08 09:46:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jak rozumiem to jest wartość przekazana w gotówce,a ile ukradli w ziemi,nieruchomościach itd ?

ferdal
2012-03-08 10:04:09
Ocena: 1(glosow:7)-+
oraz zwolnieniach podatkowych i niepłaceniu ZUS
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mówi prawdę i to, co już wszyscy
  •  Decyzja Trzaskowskiego, jak najbardziej słuszna!
  •  Pisowscy " profesjonaliści buahahaha
  •  Jestem za a Wy ?
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 47Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0