lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zrobić biznes z ...takich pięknych ideii Jezusa
poczekalnia
Dodano: 01.04.2013, 21:21:44   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 18  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lucy123
2013-04-02 00:02:42
Ocena: 8(glosow:10)-+
U mnie przygoda z kościołem skończyła się na bierzmowaniu, kiedy na wykładach z opiekunem ks.Maciejem zadałam pytanie "Skąd Kain i Abel mieli żony skoro byli jedynymi synami Adama i Ewy, którzy byli pierwszymi ludźmi?" Może pytanie głupie dla niektórych, ale ksiądz kazał mi się wynosić, odpowiedzi nie uzyskałam i skonczyła się moja przygoda z kościołem :(

tygrysisko130588
2013-04-02 11:45:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ktoś poniżej twierdził że KK zmienił dekalog-BZDURA, oryginalny dekalog jest zapisany w katechizmie wraz z tłumaczeniem,np dlaczego można już jeść wieprzowinę itd, radzę najpierw zapoznać się z tym z czym się walczy. A tak poza tym, okładka katechizmu jest niebieska.

szatano999
2013-04-02 22:48:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
katechizm to nie biblia...to są najlepsze kawałki które są potrzebne kościołowi do ogłupiania ludu...a i biblia została pozmieniana przez masę tłumaczeń ...

tygrysisko130588
2013-04-03 08:17:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
A czy ja powiedziałem,że Katechizm to Biblia? Piszę tylko na przykładzie przykazań, nie zostały one zmieniły ot tak, tylko wynika to z całości....czyli tego co było w Starym i Nowym Testamencie, i "ogłupiać"tu nie trzeba,każdy kto ze zrozumieniem przeczyta Biblię,dojdzie do tych samych wniosków.

jurek1102
2013-04-02 00:50:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
Na szczęście mało kto to czyta

lucy123
2013-04-02 01:09:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
I najważniejsze że mój komentarz jest najwyżej punktowany, dlatego ch*uj Wam w kapsko :D

jurek1102
2013-04-02 01:47:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bo jako jedyny jest w temacie tego absurdu :)

lucy123
2013-04-02 02:01:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jurek, a jadłes kiedyś ogórek?

jurek1102
2013-04-02 02:04:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ogórki się liże a nie je

piotrek2011m
2013-04-01 22:42:37
Ocena: 0(glosow:6)-+
Po pierwsze katolicyzm to odwzorowanie ówczesnych wierzeń Rzymskich niemal dosłownie, tylko boga słońca zastąpiono "bogiem żywym", po drugie wiara jest dobra, gdyż trzyma społeczeństwo w ryzach, strasząc je cierpieniem wiecznym za brak posłuszeństwa i nawet "konstytucję" tej wiary, czyli dziesięcioro przykazań zmienić można bezkarnie, a kapłanom odebrać prawo do jakiejkolwiek seksualności w imię mamony, a i tak będzie się miało swoich zaślepionych obrońców :(

opuncja
2013-04-01 22:46:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
KK to instytucja. Nie ma instytucji bez wad.

dedede66
2013-04-01 22:47:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ZUS?

Mundzio84
2013-04-01 22:48:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Piotruś, a skarpetki zmieniłeś?

Homo_erectus
2013-04-01 22:48:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
nie tylko rzymskich, wiele ewangelii to przerobione mity, każdy zna historię Noego i arki, a to nic innego jak opowieść o epos o Gilgameszu, przykładów można mnożyć w nieskończoność, sama idea syna i matki to klasyczny Egipt - Izyda matka boga, sam syn boży to stary jak świat mit, istniejący na długo przed Jezusem.

szatano999
2013-04-01 22:49:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
a JE ZUS??

drLOUBITCH
2013-04-01 22:53:07
Ocena: 1(glosow:13)-+
Szczerze? Wolę dać księdzu na tacę, niż wypi*rdalać co miesiąc prawie tysiąc złotych z tytułu składek, bo prowadzę własną działalność. Popatrzcie dookoła, ZUS, Urząd Skarbowy to są wyzyskiwacze i oszuści, którzy na nas żerują. Wszelkie datki na Kościół są dobrowolne, a to co w mediach gadają to manipulacja.

hetera
2013-04-01 23:35:32
Ocena: 2(glosow:10)-+
Taaaaak.... finansowanie religii w szkołach, opłacanie np. kapelanów, fundusz kościelny.... jasne manipulacja... mit i takie tam.

dedede66
2013-04-01 23:39:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Hecia, tylko tu znowu z tym funduszem nie wyjezdzaj. Oddac Ci te pinc zlotych?

opuncja
2013-04-01 23:42:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
Hetera, jak nie chcesz dziecka posyłać na religię (katolicką) to Ci mają obowiązek zaproponować inne zajęcia, więc Twoje pieniądze idą na tę osobę. :P Tak se to tłumacz.

tygrysisko130588
2013-04-02 11:42:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tygrysisko130588
2013-04-02 11:58:13
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jeśli nawet cos pokrywa sie z mitologią, nie znaczy to że tego faktu nie było,Stary Testament powstawał znacznie wcześniej i był jakby wstepem do Nowego,a kiedy powstawały mity? ale jest jeszcze coś innego,tylko chrześcijaństwo wzywało do zmiany życia, kult pogański już nie.

drLOUBITCH
2013-04-01 22:19:24
Ocena: -2(glosow:12)-+
A mnie już wk*rwia to ciągłe najeżdżanie na kler i żeby było jasno nie bronię, ale staram się być sprawiedliwy. Nikt Wam nie każe chodzić do kościoła i dawać na tacę, więc po cholerę to całe szczekanie i ujadanie? Niby dorośli, a rozumowanie na poziomie dziecka w przedszkolu.

Mundzio84
2013-04-01 22:21:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pasuję cię na Templariusza.Powtań ser Adamie.

drLOUBITCH
2013-04-01 22:23:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
No no, tylko nie ser:)

piotrek2011m
2013-04-01 22:25:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
...albowiem twe skarpety śmierdzą jak utaplane w spleśniałym parmezanie XD

Mundzio84
2013-04-01 22:26:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dobra, niech będzie SIR, skoro nie lubisz sera.Ponadto, z królewskiego rozkazu zostają ci przyznane włości, wraz zamkiem i służbą, które będą dziedziczone przez twoich synów, wnuków i prawnuków.

drLOUBITCH
2013-04-01 22:30:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tylko czekać jak mnie na wiosce obsmarują i wmówią, że moje dobra zdobyte zostały przez oszukiwanie i wyzyskiwanie katolików. Ech.

Mundzio84
2013-04-01 22:31:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
Piotruś, że tak się wyrażę po chamsku - nie wpi*rdalaj się między wódkę a zakąskę.Zdaje się, że mamusia cię wołała do łóżeczka.

drLOUBITCH
2013-04-01 22:35:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Piotruś być może twoje skarpety tak zalatują. Ja swoje codziennie zmieniam, więc ten smród, który czujesz należy do Ciebie.

Rexik
2013-04-01 22:38:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
O k-rwa.. lecę po piwo i chipsy :D

hetera
2013-04-01 23:38:23
Ocena: 2(glosow:6)-+
A czy ten absurd traktuje o 'dawaniu na tacę'? Czyżbyś miał upośledzoną zdolność wyciągania wniosków z tego co widzisz...?

opuncja
2013-04-01 23:44:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
Hetera, nie o tym, ale przecież to jest jeden z elementów (finansowanie kościoła), z którym macie największy problem (do czego odniosłaś się powyżej). A do kościoła Cię nikt siłą nie zaciągnie, podobnie jak Twojego dziecka na religię.

hetera
2013-04-01 23:51:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
Taak, nikt nie zaciągnie dziecka na religię...później mu tłumacz dlaczego jest wykluczane, wyśmiewane...dlaczego inne dzieci mają komunię i prezenty a ono nie. Religia powinna być poza szkołą. Poza tym ta instytucja rości sobie prawo by mieszać się w politykę i narzucać mi swoje przekonania.Więc, owszem, ma duży wpływ na moje życie. A Ty Doktorze, bronisz. To co Ty tu piszesz mogę zwykle wyczytać na frondzie. Frazesy, brednie, odwracanie uwagi, przerzucanie winy.

dedede66
2013-04-01 23:56:20
Ocena: 2(glosow:8)-+
Skoro nie chcesz dziecka wychowywac na katolika to po co z komunia wyskakujesz? I w jaki u diabla sposob cokolwiek jest Ci narzucane przez Kosciol? Bo mi nikt ich nie narzuca i chyba musialbym byc kompletnym idiota, zeby sobie na to pozwolic.

opuncja
2013-04-01 23:59:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Hetera, Ty tak na serio? Dajże tym katolikom mieć trochę frajdy z bycia katolikami (BN z choinką, Wielkanoc z koszyczkiem i właśnie tę nieszczęsną pierwszą komunię i [o zgrozo!] bierzmowanie z prezentami...) Zgadzam się, że religia powinna być poza szkołą, ale zapewne z innych powodów niż Ty. Polska to w 90% kraj katolicki. Miej pretensje do tych, którzy ateizują, a figurują jako katolicy. Katolicy jako większość maja prawo do pewnego stopnia domagać się tego i owego. A czy się "domogą"?

opuncja
2013-04-02 00:02:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Skoro mamy religię dominującą to dziwnym by było, gdyby biskupi i arcybiskupi nagle ochoczo popierali ustawy, które stoją w sprzeczności z doktrynami KK. Czy to in vitro, czy aborcja, czy eutanazja. Co mieliby zrobić? Tak, aborcja bez ograniczeń, uszanujmy te 5% ateistów w tym kraju?

lucy123
2013-04-02 00:02:42
Ocena: 8(glosow:10)-+
U mnie przygoda z kościołem skończyła się na bierzmowaniu, kiedy na wykładach z opiekunem ks.Maciejem zadałam pytanie "Skąd Kain i Abel mieli żony skoro byli jedynymi synami Adama i Ewy, którzy byli pierwszymi ludźmi?" Może pytanie głupie dla niektórych, ale ksiądz kazał mi się wynosić, odpowiedzi nie uzyskałam i skonczyła się moja przygoda z kościołem :(

hetera
2013-04-02 00:04:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
Koorwa... De, narzuca... wiecznie się miesza. Wyskakuje z komunią i religią bo jest ona w szkołach.... i dotyczy dzieci. Te nie tolerują inności. Nie rozumieją też, dlaczego ktoś inny ma mieć a ono nie. Opuncja, nie, nie mają. Polska konstytucja zakłada RÓWNOŚĆ wszystkich obywateli. Poza tym... nie bronię im mieć ichnich świąt.

opuncja
2013-04-02 00:16:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
Hetera, ja się nie zgadzam z Twoim poglądem, bo jak by nie było, demokracja sugeruje, że decyduje głos większości, ale co tam, uderzę z innej strony. Nawet, jeśli hierarchowie nie mają się prawa dopominać o prawa wygodne dla katolików z racji tego, że są w większości, to mają prawo apelować i nawoływać ustawodawców jak każde inne lobby.

opuncja
2013-04-02 00:17:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
I jeszcze jedno - jeśli Twoje dziecko będzie Cię terroryzowało, że musi iść do I komunii jak wszystkie dzieci, to tylko będzie świadczyło o Twojej porażce jako rodzica.

hetera
2013-04-02 00:37:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ważniejsze od tego czy to demokracja są akty prawne danego państwa. Najważniejszy u nas zakłada równość. Poza tym państwo ma zaspokajać potrzeby wszystkich obywateli a nie tylko najsilniejszej grupy. Musi równoważyć, zabezpieczyć interesy/potrzeby wielu. Niestety wielu Polaków tego nie rozumie. :) Jasne, że mają prawo... jednak straszenie posłów ekskomuniką jeśli zagłosują nie tak jak im się podoba to już przesada. Za to powinni zostać ukarani.

hetera
2013-04-02 00:41:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie dam się sterroryzować... jednak to nie o to chodzi. tylko o uczucie krzywdy, wykluczenia które dziecko będzie czuło. Bo w wieku lak 7-9 poczucie przynależności do grupy jest bardzo ważne, tak samo jak ograniczona jest zdolność pojmowania pewnych rzeczy. Zresztą... wielu niewierzących ludzi bierze ślub kościelny bo nie wytrzymuje presji otoczenia, nie chce być wykluczone ze społeczności. Dzieci są słabsze... dlaczego więc je na to narażać skoro wielu dorosłych sobie z tym nie radzi.

opuncja
2013-04-02 00:46:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
Hetera, to jest kwestia wyboru. Nie tylko Katolicy podejmują wybór za dzieci. Ty też to zrobisz wychowując je na ateistę. I ten wybór będzie pociągał za sobą pewne konsekwencje. Jedną z nich będzie właśnie brak choinki czy prezentów z okazji pierwszej komunii. Tobie się wydaje, że jak religia będzie poza szkołą i dzieci będą się spotykać poza szkołą na spotkaniach to Twoje dziecko nie będzie wykluczone? Jakoś nagle i magicznie? Że inne dzieciaki nie będą w szkole mówić o prezentach?

opuncja
2013-04-02 00:52:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
Co do katolickiego lobby... Napisz mi, gdzie Cię ubódł ten brak równości. (Pominę fakt, że z konstytucją i jej interpretacją są problemy, bo gdyby nie było, to nie potrzebowalibyśmy Trybunału Konstytucyjnego, ale mniejsza tym.) Ja odbieram episkopat jako bardzo silne lobby. Tyle. Ciebie może irytować to lobby, a mnie wstawki świętej wiejskiej trójcy i tyle możemy w związku z tym. Poirytować się. Ty nie wiesz, jakie karty przetargowe mają inni lobbyści, żeby ich postulaty przeszły, więc nie demonizuj tak tej ekskomuniki.

hetera
2013-04-02 00:59:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jeśli mi się przytrafi nieszczęście w postaci dziecka to nie będę go wychowywać na wierzącego bądź ateistę.... będę go wychowywać na myśląca samodzielnie osobę. I to ono podejmie decyzję, będzie się mogło ochrzcić jeśli będzie chciało. Tak, nie będzie (choć nie chce mi się już tłumaczyć dlaczego:) ). Równość łatwo zinterpretować...Brak równości? O jednym przykładzie właśnie rozmawiamy :) Promowanie jednej religii w szkołach :) Nowy podatek na kościół :) Nie bronie Ci, miej takie zdanie. :>

opuncja
2013-04-02 01:21:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
To jest właśnie przykład sugestii: katolik, z racji samego bycia katolikiem nie ma prawa wychować dziecka na samodzielnie myślącą osobę. Oklaski. Jeśli Ci się nie chce tłumaczyć, to ja mam rozumieć że argumentu nie było? Co do religii w szkołach nie masz racji. Masz wybór i w tym momencie Twoje prawa są respektowane. Uczepiłaś się, chociaż racji nie masz. To, że religia w tej formie jest w szkołach nie oznacza, że masz obowiązek uczęszczać na te zajęcia lub wysyłać na nie dziecko. Gdzie tu niesprawiedliwość?

Mundzio84
2013-04-02 01:21:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nieszczęście w postaci dziecka.Hmmm, skoro tak podchodzisz do sprawy, to życzę ci, żeby ci się nie przytrafiały te nieszczęścia.Będzie lepiej dla tych nieszczęść.

lucy123
2013-04-02 01:23:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
Mundzio nie każdy chce miec dzieci, więc nie wiem co sie czepnąłeś.

Mundzio84
2013-04-02 01:24:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
A czy ja się czepnąłem?Życzę każdemu jak najlepiej, jak widzisz.

hetera
2013-04-02 01:37:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
KOOORWAAAAAAAA! A GDZIE JA NAPISAŁAM, ŻE KATOLIK NIE MOŻE WYCHOWAĆ DZIECKA NA SAMODZIELNIE MYŚLĄCE! CZY MOŻE SŁOWA, ŻE JA TAK BĘDĘ WYCHOWYWAĆ SWOJE DZIECKO SĄ RÓWNOWAŻNE?! Nie, to ty nie masz racji. W doopiue masz drugą stronę. Tobie tak wygodnie więc jest ok. Niech ci koorwa islam wprowadzą jako przedmiot szkolny.... na pewno będziesz piać z zachwytu i będzie ok. Nie chcę tłumaczyć bo ty nawet nie chcesz spróbować zrozumieć. Klapki na oczach. Mundzio, dziękuję :)

opuncja
2013-04-02 02:00:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
I czego się dżesz? Prawdopodobnie tak właśnie uważasz. Każdy, kto cokolwiek dziecku narzuca (katolicyzm, islam, ateizm) już mu ogranicza horyzonty, czyż nie? Jak wprowadzą, to mam se żyły ciąć? Może Ciebie aż tak uwiera religia w szkołach, mnie to w sumie lotto, choć wolałabym poza. Cóż. Teraz żył nie tnę, nie rwę włosów z głowy i przy islamie bym tego nie robiła. :)

hetera
2013-04-02 02:05:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak, na pewno byś tego nie robiła.... :D Drę się bo inaczej nie dociera. Tobie się wydaje! Wydaje się a jest to dwie różne sprawy. Twoje wydaje się i treść tego co piszę to zupełnie dwie różne sprawy. Czytaj to co piszę a nie to co ci się wydaje.

opuncja
2013-04-02 02:09:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ktoś tu coś insynuuje? Że niby ja bym się martwiła islamem w szkole? Nagle mnie tak dobrze znasz i wiesz o mnie wszystko? Oj, oj. No tak. Pewnie znowu mi się coś... wydaje. :) (A skoro Ty myślisz, ba, jesteś przekonana, że krzykiem jesteś w stanie do kogokolwiek lepiej dotrzeć, to choć zazwyczaj tego nie robię, tak dziś pomodlę się, by Ci się żadne małe łkające nieszczęście nie przytrafiło.

tub00sh
2013-04-02 02:25:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lucy, a nie zdziwiło Cię w opowieści o Kainie i Ablu coś innego? To że byli braćmi to pół biedy. Ale śmieszy mnie to, że Kain zabijając brata nie wiedział co uczynił i ponoć był zdziwony że jego brata już nie ma (dopiero Buka mu powiedziała). Sorry, czy koleś był niedorozwinięty!?! Przecież wcześniej zabijali zwierzęta!!! Technicznie rzecz biorąc zabicie zwierza i człowieka NICZYM się nie różni! Łup w łeb, krew sie leje i mamy trupa. Więc co to za cholerna ściema, że Kain miał zagwozdkę "hę? czemu mój brachol z rozwalonym łbem sie nie rusza?!" PFFF.

ster000
2013-04-02 08:35:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
Może być i tak, ze jest to jakieś nieszczęście, ale jakim szczęściem jest robienie tego nieszczęścia:)

hetera
2013-04-02 12:31:00
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ja to wywnioskowałam tylko po twoich wypowiedziach i postawie. To co inne to niezrozumiałe, czego nie rozumiesz musi być głupie (fb:P). Nie rozumiesz drugiej strony.... dla ciebie najważniejsza jest własna doopa i własne przekonania. Wszystko jest ok póki ktoś przedstawia podobne, później się cyrk zaczyna. Islam nie jest twój, taka religia w szkołach nie odpowiada twoim przekonaniom, co za tym idzie, byłaby zła. Chociaż nie wiem po co rozmawiam z osobą która jedyne co potrafi to odwracanie kota ogonem i rzucanie oskarżeniami bez potwierdzenia (fb).

drLOUBITCH
2013-04-02 19:17:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Heterko niepotrzebnie się unosisz, moja droga. Moimi wypowiedziami chcę tylko powiedzieć, że Polska to kraj demokratyczny. Chce ktoś wierzyć w Boga i chodzić do kościoła i utrzymywać tę instytucję, to niechże to robi. Ja jestem wierzący, ale do kościoła chodzę bardzo rzadko, gdyż nie czuję potrzeby. Jeśli chcę się pomodlić mogę to zrobić i w domu.

opuncja
2013-04-03 00:49:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Heterko, podobno to ja zbyt wiele wyczytuję z Twoich słów... A tu jednak widzę też nie teges coś. Gdzie napisałam, że cokolwiek jest głupie? I co ma do tego Islam w szkole? Profesjonalista sobie w każdej sytuacji poradzi. Mam uczennicę, która jest akurat świadkiem Jehowy, chętnie jej wysłuchuję i jakoś nie mam problemu z zarzutami o nazywanie wszystkiego głupim. A na koniec zapytam: czyja doopa ma być dla mnie ważniejsza niż moja własna? Twoja? Jana Kowalsky'ego? Gimmie a brejk...

opuncja
2013-04-01 22:09:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Szanano... u Ciebie już nawet nie ma co tępić.

freedom80
2013-04-01 21:41:39
Ocena: 0(glosow:10)-+
W skrajnych przypadkach grozi utratą zdrowia lub życia... :/

Mundzio84
2013-04-01 22:15:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Faktycznie, gdyby ci tak ktoś przyj*bał w tą pustą makówę tym katechizmem, to nitka przytrzymująca uszy razem, mogłaby pęknąć, prowadząc do niechybnego zgonu w konwulsjach.Zatem tu się z tobą zgodzę, kwiatuszku.

drLOUBITCH
2013-04-01 22:20:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mundzio i tak już gorzej być nie może.

szatano999
2013-04-01 22:21:41
Ocena: 3(glosow:9)-+
przez tą książkę (a raczej jej pierwowzór)...zginęły miliony...a duża część oszalała -głównie ta w czarnych kieckach...objawami są: nadmierna chciwość, nadmierna seksualna pobudliwość, nadmierne rozpasanie i przerośnięte ego...tak więc szkodliwość jest udowodniona

piotrek2011m
2013-04-01 22:22:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
A co ty taki agresywny? Przekonań bronisz z katechizmem w dłoni?

Mundzio84
2013-04-01 22:24:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Może.Zawsze pustka w głowie, może się zapaść w czarną dziurę, prowadząc do niechybnego wessania wszelkiej otaczającej materii.No ale racja, bądźmy optymistami.

opuncja
2013-04-01 22:25:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Szatano, te brednie już mnie nawet nie bawią, a zaczynają irytować. To, że Ty miałeś ciężkie przeżycia za dzieciaka to nie znaczy, że grupa, na której przeprowadziłeś swe wątpliwej jakości "badania" była w jakikolwiek sposób reprezentatywna.

drLOUBITCH
2013-04-01 22:27:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Rozumowanie bardzo zawężone, nad czym ubolewam. Nie wszyscy księża to zboczeńcy, pedofile i oszuści. Są wśród nich ludzie, którzy pomagają potrzebującym bezinteresownie. Ale po co się zagłębiać w temat? Łatwiej jest widzieć to co się chce ujrzeć. Żałosne. Klapki na oczach i uszach.

Mundzio84
2013-04-01 22:32:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ej a wam też wydaje się na pierwszy rzut oka, że avek freedom to dupa?

drLOUBITCH
2013-04-01 22:34:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie, Mundzio to cycki. Widać wyraźnie:)

szatano999
2013-04-01 22:35:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
zgadzam się są księża i KSIĘŻA....chociaż KSIĘŻA powoli wymierają...znałem takiego...zaczął ludziom pomagać, kasę rozdawać, biednych przyjmował...i PSTRYK!!!....wyje**** go na karną kolonię bo składek do kurii nie odprowadzał nalezytych...

lucy123
2013-04-01 22:35:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mi się wydaje , że ten awek jest jakiś taki.... pusty?

drLOUBITCH
2013-04-01 22:37:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak jego właścicielka.

Mundzio84
2013-04-01 22:41:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
KSIĘŻA...powoli zamierają...spalić ich i ukrzyżować!!!Caritas wysyła kasę do WATYKANU..!!!Kler to PEDOFILE...bez wyjątku...kto się ze mną zgodzi..???!!!HUE, HUE, jak to fajnie przywdziać czasem kaftan i pierd*lnąć się na gumową ścianę.

opuncja
2013-04-01 22:44:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mundzio, już myślałam, że zapomniałeś się przelogować. :)

szatano999
2013-04-01 22:46:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
nie będę ci w twoich zainteresowaniach przeszkadzał...często to robisz???

drLOUBITCH
2013-04-01 22:47:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
Teraz jest modne najeżdżanie na kler i węszenie afer związanych z księżmi. K*restwo w Watykanie było już od niepamiętnych czasów, za czasów dynastii Borgiów. Teraz po latach wszyscy przejrzeli, że wszyscy księża to pedofile i oszuści. Nie wszyscy.

Mundzio84
2013-04-01 22:54:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czy często walę gruchę, przed twoim avatarem, szatano?Nie, jeszcze mi się nie zdarzyło.A teraz do spania.

drLOUBITCH
2013-04-01 23:00:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
I oto dlaczego zawsze mam takie szpetne avatary, żeby nikt nie mógł pod nie sobie trzepać.

szatano999
2013-04-01 23:01:05
Ocena: -3(glosow:7)-+
to pozdrów mamę...

opuncja
2013-04-01 23:07:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Szatano. Dla każdego normalnego to jest w tym momencie koniec dyskusji. Żarty żartami, ale nikt Tobie na rodzinę nie wsiadał.

drLOUBITCH
2013-04-01 23:10:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Amen.

freedom80
2013-04-02 16:25:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak się przyglądam tej Waszej rozmowie i dochodzę do wniosku, że strasznie dużo w Was nienawiści. Mało tego sami dopowiadacie sobie rzeczy, o których nikt nie napisał... Bardzo mi Was żal, niestety nie ma dla Was ratunku. Zachęcam zatem do dalszego mnie obrażania. Jestem tak pusta i tępa, że i tak nic nie rozumiem. Zresztą niezrozumienie to również Wasza domena - bo skoro uważacie, ze przez religie nikt nie stracił życia to powinniście wszyscy wrócić do szkoły - tylko na historię, a nie na religię!

dedede66
2013-04-01 21:39:37
Ocena: 2(glosow:8)-+
Szatano, uwielbiam twoj zdrowy rozsadek i podziwiam twoja zdolnosc do trzezwej oceny rzeczywistosci :D

szatano999
2013-04-01 21:45:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
wielb.....bo to jest coś czego ci brakuje

ster000
2013-04-01 21:50:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
wielb i podziwiaj aczkolwiek źle zaparkowane samochody na poboczach ulic czy parkingach są prawdziwymi majstersztykami;):)) Diabeł, coś ostatnio się opuszczasz:) daj jakiegoś newsa':)

dedede66
2013-04-01 22:07:30
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

opuncja
2013-04-01 22:10:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dededem masz chłopie fantazję. Nie myślałeś, żeby zapisać się do AA (Anonimowych Antyklerykałów)?

ster000
2013-04-01 22:13:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie spowodował wypadku tylko źle zaparkował:))

szatano999
2013-04-01 22:15:32
Ocena: -3(glosow:5)-+
Rydzyk się żeni...z Sobecką....a Biedroń to nieślubne dziecko Grockiej...

dedede66
2013-04-01 22:16:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Eee tam. Juz spotkania w klubie Anonimowych Ekshibicjonistow zabieraja mi od groma czasu.

lucy123
2013-04-01 22:19:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przydało by się Wam, żeby Was porządnie Tensor wyruchał w kakało, bo jacyś spięci chodzicie.

drLOUBITCH
2013-04-01 22:22:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Lucy, piszesz tak bo próbowałaś z Tensorem w czoko?

ster000
2013-04-01 22:23:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
to spięcie spowodowane jest tym że wszyscy już zaczęli poprawnie parkować:(

lucy123
2013-04-01 22:24:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak, ale ciasny był i nie dało rady :(

opuncja
2013-04-01 22:27:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
W takim razie spięty jest głównie diabeł777. Ale nie martw się, zrobię prawko i będę parkować to Ci podrzucę trochę materiału na absurdy.

ster000
2013-04-01 22:34:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2013-04-01 21:32:30
Ocena: -1(glosow:7)-+
I okaleczeniem dziecięcych pośladków

ferdal
2013-04-01 21:24:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dobre:}

Homo_erectus
2013-04-01 22:18:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
piękne, szkoda tylko, że tak jak inne używki nie jest udostępniany od 18 roku życia, tylko aplikują te brednie małym, niczego nieświadomym dzieciom...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Po wyborach
  •  Żulczyk nie doszacował...
  •  Skala pisiego szabrownictwa mnie nokautuje.
  •  Dla ludzi wierzących, do rozważenia i także ku przestrodze;
główna
Dodano: 03.08.2018, 22:14:45   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 74Skomentuj (7) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0