lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kto takich wybiera ...
poczekalnia
Dodano: 25.05.2013, 20:28:55   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 26  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(116)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malgolina
2013-05-25 20:43:07
Ocena: 9(glosow:15)-+
Numa, jeśli zabronią aborcji i każdą urodzić upośledzone dziecko, to już jest nieszczęście dla matki,że ma dziecko, które do końca życia będzie od niej zależne. Kolejnych nieszczęściem jest "pomoc" państwa w opiece na tymi dziećmi. Porównanie zabicia po urodzeniu a usunięcie płodu zanim się rozwinie nie jest na miejscu. Tego nawet filozofia nie wytłumaczy.Ale decyzja niech zostanie podjęta przez rodziców, lekarzy i psychologów, a nie nawiedzonych, którzy pewnie nawet nie nie byli w ośrodkach, w których mieszkają takie upośledzone dzieci.

ferdal
2013-05-26 13:38:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sprawa sumienia każdego człowieka indywidualna i subiektywna i nikt nie powinien tu niczego zabraniać ani zakazywać,tylko pomóc.

numa
2013-05-27 16:29:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dobra, znieśmy cały KK. Zostawmy to ludzkim sumieniom.

hetera
2013-05-25 23:54:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jak zwykle najwięcej do powiedzenia w temacie mają faceci :>

tygrysisko130588
2013-05-26 08:05:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
A może niech się wypowiadają Ci, którzy zajmują się chorymi osobami w domu? Chętnie posłucham o tym jakbyście zabili kiedyś w przeszłości tego człowieka przez aborcję. A niestety wiem co mówię, gdyż w domu opiekuję się taka osobą. I jakoś nikt nie żałuje, że kiedyś można było usunąć tego człowieka, mimo iż czasami jest ciężko, w sumie teraz także tą osobą można gdzieś oddać,ale nikt o tym nawet nie myśli,to człowiek, rodzina, a nie zwierzę czy jakaś niepotrzebna rzecz.

tygrysisko130588
2013-05-26 08:07:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
Darujcie, że to powiem, ale brak opieki nad słabszymi i chorymi osobnikami jest typowy dla świata zwierzęcego, chodź nawet i u zwierząt zdarzają się wyjątki, a my chyba jesteśmy ludźmi. I proszę, niech sie tu teoretycy nie wypowiadają tylko Ci, którzy mają dzieci lub chore osoby w domu (wymagające opieki non-stop) gdyż mam wielkie wrażenie, że robicie szum w danym temacie, nie mając zielonego pojęcie o sprawie.

bezosobowy
2013-05-26 08:11:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Żebyście tak do wszystkich ludzi się odnosili, a nie tylko dla tych co wam wygodnie.

opuncja
2013-05-26 13:09:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tygrysisko, ale nie każdy ma tyle empatii i siły. Nie wymagaj od wszystkich tego samego. Mnie bardziej przeraża, że w społeczeństwie panuje ogromna znieczulica. Nie wszyscy, którzy potrzebują ciągłej opieki są efektem świadomej decyzji rodzica. W imię czego eutanazji poddawać ma się, przykładowo, ofiara wypadku, osoba która takowego nie spowodowała. @bezosobowy, to pisze osoba, która żałuje, że inny user nie został spuszczony w "kiblu".

tygrysisko130588
2013-05-26 13:19:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Opuncjo,ale ja niczego od innych nie wymagam.Różni są ludzie i sytuacje. Apeluję tylko o pewną powściągliwość w wydawaniu osądów pod absurdem z "talibami" Po prostu widzę, że wypowiadają się tu osoby nie mające zielonego pojęcia o macierzyństwie i opiece na innymi, proponuję najpierw porozmawiać z np rodzicami dzieci uposledzonych o tym czy kiedyś przeprowadziliby aborcję.

hetera
2013-05-28 22:27:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
A dlaczego mają za mnie decydować takie osoby? Dlaczego odbierasz mi prawo decyzji? Bo TWOJE doświadczenia i przekonania? Różni są ludzie, różne charaktery, przekonania i decyzje. Jak można zabić coś co wcale samo nie funkcjonuje? Żywe jest to, co potrafi przetrwać jako samodzielny organizm. Opuncjo, z tym nie ma nic wspólnego empatia ale tok rozumowania i przekonania.

opuncja
2013-05-29 00:32:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Niby dlaczego nie ma do tego empatia? Ja uważam, że jeśli ktoś ma zdolność empatii, to ciężej będzie takiej osobie podjąć decyzję o aborcji i czy eutanazji. Osoba pragmatycznie podchodząca do życia zadecyduje - nie jesteś w stanie przetrwać samodzielnie - arrivederci. Tygrysisko - nie każdy chce mieć takie pojęcie. Uważam, że określenie "talibowie" to nadużycie. Ale pozwól każdemu decydować z własnym sumieniem. Ja bym miała poważny dylemat (bałabym się, co będzie z tym człowiekiem, gdy mnie już nie będzie), dla innych sprawa prosta.

hetera
2013-05-29 01:36:14
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bo można to rozdzielić.W skrócie... Racjonalnie, dla mnie, życiem jest coś, co jest samodzielne. Usuwanie płodu, do któregoś tam miesiąca, jest więc dopuszczalne- kobiety powinny mieć takie prawo. Z drugiej strony zaś, jeśli chodzi o uczucia... gdyby mi się wpadło to raczej bym nie rozważała aborcji. Bo jest to jakaś część mnie, coś co się rozwija i będzie moim dzieckiem (jeśli urodzi się żywe, nie poronię np.). Czasem trzeba wyłączyć emocje by myśleć racjonalnie. Takie postępowanie nie oznacza, że komuś brak empatii.

opuncja
2013-05-31 00:05:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja uważam, że osoba empatyczne nie zdecyduje się na aborcję. (Moja opinia.) Ale nie napisałam, że osoba ze zdolnością empatii będzie innym narzucała, co mają robić. Najzwyczajniej zdroworozsądkowo nie mogę zabronić nikomu samodzielnego podejmowania decyzji. Jeśli będzie istniał taki zakaz, to dana osoba spokojnie może poddać się zabiegowi za granicą. Z resztą, ja tego dziecka wychowywać nie będę, więc niech każdy decyduje sam. Jedyny wyjątek, kiedy aborcja jest dla mnie uzasadniona to taki, kiedy życie matki jest zagrożone.

hetera
2013-05-31 03:08:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
A jeśli dla kogoś płód to zlepek komórek( bo tak mu mówi rozsądek) to gdzie tu miejsce na empatię? Przecież to dla takiej osoby coś nie ktoś. Czy możesz jej więc odmówić jej posiadania?

numa
2013-05-25 22:14:46
Ocena: -7(glosow:11)-+
Wpisz do gugla "aborcja", włącz opcję "grafika", zobacz obrazki, a potem wróć i mnie zminusuj.

numa
2013-05-25 23:06:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cieszę się, że obejrzałeś obrazki.

numa
2013-05-25 23:12:12
Ocena: -4(glosow:6)-+
Dawno mnie tak minusy nie cieszyły. Kolejni zaczną mysleć. Po obejrzeniu tych obrazków nie można być nadal aż takim sqrwysynem.

Savathus
2013-05-25 23:17:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sedziadread
2013-05-25 23:20:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

numa
2013-05-25 23:21:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
Fanatyzm religijny prowadzi do wad genetycznych czy do dekapitacji, bo coś przekombinowałeś. Tak przy okazji gratuluję zainteresowań. Musisz mieć nieźle zryte.

Savathus
2013-05-25 23:24:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
o qrde,sedziadred,dzięki.Fajna stronka.Oj będzie mnie jutro prawica boleć...:D

opuncja
2013-05-25 23:30:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Numa, z ciekawości spojrzałam. 95% tych "grafik" nie ma z aborcją (zabiegiem) nic wspólnego...

Savathus
2013-05-25 23:31:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak byś umiał czytać z zrozumieniem to wiedziałbyś że chodzi mi o dwie różne rzeczy.Schorzenia genetyczne które niestety często prowadzą to śmierci dziecka...kobieta,żona,matka ma prawo podjąć decyzję o aborcji wiedzac ze płód jest obciążony genetycznie.To jej ciało.Obrońcy życia tak hucznie mówią o tym że usuwać nie można...a ilu tych obrońców wsparło rodziny wychowujące niepełnosprawne dzieci?Czy ksiądz pomaga im finansowo?Radzę przeczytać dwa razy.Zebys zrozumiał.Co do zainteresowań,to mam bardzo rozległe.I dziekuje za komplement,cieszę się że ktoś uważa mnie za zrytego.

numa
2013-05-25 23:34:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
No czytam ze zrozumieniem i mi wyszło, że ten płód genetycznie obciążony to ciało tej babki. Trudna ta mowa.

Savathus
2013-05-25 23:42:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
numa,Ty nie powinieneś juz spać?Przecież jutro Twój wielki dzien.Musisz sie wyspać.

numa
2013-05-25 23:49:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Aaa, rozumiem co chciałeś powiedzieć! Chodzi o to, że księża są w naszym państwie od pomocy finansowej? Muszę jutro skoczyć do mojego proboszcza, bo może o tym nie wie? A tak przy okazji nie wiesz przypadkiem, czemu służy nasze państwo co nam zabiera pieniądze i wcale nie na tacę co łaska, tylko ile chce.

numa
2013-05-25 23:51:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Te, opuncja, a możesz mi wyjasnić o czym jest te 95% obrazków?

hetera
2013-05-25 23:56:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bo co? bo się zobaczyło zakrwawione stawanie się człowiekiem? Ja Ci dałam minusa bo jak zwykle pierd*lisz. Wyręczę cię... "palikociarnia" (nie znoszę palikuta)

opuncja
2013-05-25 23:58:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Propagandą? Plakatami z akcji "stop aborcji". I ogólnymi śmieciami. Tych zawsze wszędzie pełno.

Savathus
2013-05-26 00:00:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie.Księża od tego nie są.Księża są od slużenia swojemu Panu i jego wyznawcom.SŁUŻENIA.Nie zdzierania z nich grosza.A państwo?Wybacz,ale znacząca większość dzisiejszej władzy to tak zwani obrońcy życia.Jeśli Pan poseł X jest przeciko temu żeby Pani Kowalska usunęła ciąże,to niech potem pan poseł X łozy na utrzymanie dziecka.Jego opiekę medyczną,rehabilitację itd...bo skąd Pan X ma kasę na koncie?A z diety.A skąd dieta?Z budżetu.A skąd kasa z budżecie?A no z naszych podatków.Państwo nie ma swoich pieniedzy,to pieniądze obywateli.Oczywiscie w teorii.

numa
2013-05-26 00:01:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zobaczyło się zakrwawione przestawanie bycia człowiekiem

numa
2013-05-26 00:02:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
Znaczy państwo, to ten poseł? Aha.

jurek1102
2013-05-26 01:37:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
numa ty naprawdę jesteś chory.

fantazyyja123
2013-05-25 22:04:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
mam mieszane uczucia..pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi..i widzę jaka niesamowita więź łączy matkę z takim dzieckiem.

omen100
2013-05-25 22:09:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Racja, ale matki powinny miec prawo do wyboru. Jedna chce cale zycie zmieniac pieluszki dziecku a inna nie chce w ten sposob marnowac zycia i usuwa plod.I powinna miec do tego prawo.

fantazyyja123
2013-05-25 22:15:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
dlatego napisałam że mam mieszane uczucia..bo z drugiej strony nie zdąży matka pokochać swojego dziecka i je usunie, a poza tym nie uważam zeby te matki czuły ze mają zmarnowane życie.. Chociaż zdarzają się naprawdę ciężkie przypadki..to naprawdę jest trudny temat, nie ma dobrej odpowiedzi na to. To jest tylko moje zdanie.

omen100
2013-05-25 22:19:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie dziecka a plodu:) No to tez tylko moje zdanie,kazdy niech robi jak uwaza i niech ma prawo do tego.

fantazyyja123
2013-05-25 22:22:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Omen błagam Cię..zanim odkryją wadliwy gen zanim te całe procedury itd to już nie jest zarodek, to jest dziecko, fakt iż znajduje się w macicy nie odbiera mu człowieczeństwa, nie znaczy że go to nie boli.

omen100
2013-05-25 22:27:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Musialam sprawdzic. I wyczytalam,ze do 7 miesiaca plod nie czuje bolu. A nikt nie przeprowadza aborcji w tak zaawansowanej ciazy.

fantazyyja123
2013-05-25 22:35:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
a oglądałaś film z przeprowadzania aborcji niemy krzyk? i wierzysz że dziecko nie czuje bólu? to jest przedmiotem sporu naukowców a nie naukowo udowodniony fakt. poza tym wcześniaki urodzone w 6, 7 miesiącu mają tak delikatną skórę że zwykły dotyk sprawia ból. Więc jakim sposobem do 7 miesiąca nie czują bólu w ogóle kiedy rozrywane są rączki nóżki i miażdżona główka?

omen100
2013-05-25 22:43:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Plod nie czuje bolu,przed 24 tyg poniewaz polaczenia nerwowe w mozgu plodu nie sa w pelni wyksztalcone' skoro naukowcy sa tego praktycznie pewni to wole wierzyc w to niz w swoje domysly, czuje czy nie czuje.

dedede66
2013-05-25 22:47:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Omen, i chooj z tym. To zywa istota. A jak sie nie chce miec dziecka to nie trzeba sie pier.dolic albo sie zabezpieczac.

fantazyyja123
2013-05-25 22:48:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
eksperci sugerują, że płód może mieć zdolność doświadczania pewnych form bólu nawet już od 6. tygodnia życia prenatalnego. Jedno natomiast jest pewne – płód reaguje na dotyk od 5,5 tygodnia od poczęcia. [Tłumaczenie i opracowanie własne HLI-Polska na podstawie materiałów portalu LifeNews (S. Ertelt) - 09.09.2011 r.; m.]

numa
2013-05-25 22:50:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
Proponuję postępowo likwidować niepełnosprawnych w znieczuleniu ogólnym. Nic nie poczują. Później bezrobotnych.

omen100
2013-05-25 22:51:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
A moze chce dziecko? Dziecko a nie rosline,ktora slini sie i robi w pieluchy cale zycie. Nie jestem za aborcja. Uwazam,ze jest czyms zlym,ale sa przypadki w ktorych rodzina powinna miec prawo wyboru.

numa
2013-05-25 22:53:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co ze staruszkami śliniącymi sie i robiącymi w pieluchę. Znieczulenie ogólne i zastrzyk fenolu? Nie będzie bolało, tak naukowcy twierdzą.

fantazyyja123
2013-05-25 22:54:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ok niech każdy postępuje zgodnie z własnym sumieniem. Ja bym nie usunęła ale nie mam zamiaru oceniać innych akurat w tym temacie.

omen100
2013-05-25 22:57:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja gdybym wiedziala,ze urodze rosline mysle ze bym usunela i tyle. Co do staruszek,jezeli chce powinna miec prawo do eutanazji. Jezeli jest nieswiadoma,nie reaguje na bodzce, rodzina powinna podjac taka decyzje.

numa
2013-05-25 22:59:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
No to nie prościej topić po urodzeniu? Oczywiscie w znieczuleniu, żeby nie bolało.

opuncja
2013-05-25 23:00:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Fantazy, mam podobne dylematy, bo widzę, jakie problemy są w przypadku dzieci zwyczajnie zaburzonych. Upośledzone dziecko to stres, obowiązki, wydatki, poświęcenie. Ale każde dziecko to też radość. No i kwestia badań, rodzaju upośledzenia... ciężka sprawa.

dedede66
2013-05-25 23:03:10
Ocena: 4(glosow:4)-+
A ta "roslina" to co? Smiec jakis? Czlowiek! Kur.wa mac! Czlowiek!

fantazyyja123
2013-05-25 23:06:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
i moim zdaniem nikt nie ma prawa do selekcji..ty możesz żyć ty nie możesz..Takie jest moje odczucie, nie potrafiłabym żyć z tym że pozbawiłam niewinne dziecko życia..ale też rozumiem że ktoś zwyczajnie nie potrafi dać sobie rady z takim dzieckiem bo jest ciężko.

omen100
2013-05-25 23:07:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czlowiek charakteryzuje sie tym,ze jest istota myslaca. Jeden bardziej,inny mniej. Ale sa przypadki gdy mozg jest tak uposledzony,ze o mysleniu,odczuwaniu czegokolwiek nie ma mowy. Pozostaje tylko cialo. I ja caly czas mam na mysli te najbardziej drastyczne przypadki uposledzen.

numa
2013-05-25 23:10:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
A jak cię dziecko wqrwi (a dzieci są często wqrwiajace) i jest ciężko, albo spać nie daje, to znieczulenie i zastrzyk?

opuncja
2013-05-25 23:13:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
De, też człowiek i w tym problem. I dla mnie najgorsza sprawa - co się stanie z tym dzieckiem, gdy mnie już nie będzie? Nawet przy założeniu, że ma rodzeństwo to ja nie mam prawa obarczać innych odpowiedzialnością. Jeśli ja tak zadecydowałam to ponoszę konsekwencje. Ale nie mam prawa narzucać niczego innym.

dedede66
2013-05-25 23:15:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
To jest bezsens. Pier.dolenie takie od kiedy czlowiek jest czlowiekiem. Taka modna ostatnio kwestia nazewnictwa jakby slowa mialy jakiekolwiek znaczenie w takich sprawach. Jak sie nie chce to okna zycia stoja albo mozna zostawic w szpitalu, a nie mordowac.

opuncja
2013-05-25 23:17:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Numa, Ty porównujesz obowiązki przy opiece nad dzieckiem niepełnosprawnym do problemów przy chwilowej niesubordynacji dziecka? Pomijając oczywisty idiotyzm takiego porównania - krnąbrne dziecko wkurza, niepełnosprawne raczej powoduje uczucie rezygnacji i bezsilności.

numa
2013-05-25 23:23:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
No dobra, zgadzam się na usypianie zastrzykiem fenolu dzieci niepełnosprawnych. Pełen postęp.

omen100
2013-05-25 23:24:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
W tym problem,ze jakbym urodzila takiego dzieciaka to nie potrafilabym zapewne oddac i musialabym cale swoje zycie poswiecic opiece nad nim. Dlatego tez wolalabym dokonac aborcji z mysla,ze usuwam 'tylko' plod oszczedzajac mu cierpienia w przyszlosci.

opuncja
2013-05-25 23:25:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
De, ale pomijając już kwestię moralną, nazewnictwo i całą masę innych około tematowych bzdet - nie uważasz, że każdy sam powinien decydować? Co oczywiście nie usprawiedliwia nazywania ludzi z absurdu talibami.

dedede66
2013-05-25 23:31:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie, nie o ludzkim zyciu. Jak sie umie chooja w piz.de wsadzic to trzeba rozumiec konsekwencje.

numa
2013-05-25 23:32:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
Sam to niech każdy decyduje, ale o sobie.

BombowyAhmed
2013-05-26 00:22:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
zminusowałem omena100 za straszenie mnie po nocach tym ryjcem z avatara. w ogóle nie czytałem jej komentarzy i nie zamierzam - ktoś mi streści jej bełkot, please?

omen100
2013-05-26 00:29:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak w skrocie pisalam o tym,ze twoja matka powinna poddac sie aborcji:)

BombowyAhmed
2013-05-26 00:38:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
znowu kolejny jej ryjec - lepiej nie będę jej zaczepiać, bo i tak niedługo dobije do JP100%, ale bez tych straszydeł w pobliżu moich wypocin. dobry pomysł: masz plusa za poradę, choć spóźnioną o jakieś 13 lat :P

BombowyAhmed
2013-05-26 00:49:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
*no dobra 12, ale koledzy z gimnazjum mówia, ze wyglądam na starszego. w ogóle to pale szlugi z kumplem za szkołą - czujesz to?

tygrysisko130588
2013-05-26 08:12:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Omen, skoro płód tak nic nie czuje to czemu wszystkie moje dzieci, gdy były w brzuchu matki, reagowały ruchami np na to gdy matka zjadał coś słodkiego.

tygrysisko130588
2013-05-26 08:18:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Omen-przezierność karkową robisz w 12-14 tygodniu, czyli badanie pod względem wad genetycznych, w tym czasie dziecko zaczyna słyszeć dzwięki i w mózgo tworzy się 250 tys komórek nerwowych na minutę, dziecko posiada linie papilarne, jego serce pompuje 24 litry krwi na dobę.

numa
2013-05-25 21:58:38
Ocena: -6(glosow:6)-+
Zauważyliście, że debilnych komentarzy palikociarni nie daje się zminusować? Sprytne, nie?

liszka91
2013-05-25 22:02:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Najważniejsze, że Ciebie można swobodnie minusować.

jurek1102
2013-05-26 02:13:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
To spisek panie nuMacierewicz :)

numa
2013-05-26 05:46:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
Aj tam zaraz spisek. Proste ustawienie palikociarskiej strony, żeby takie wrażenie robić, jak to palikociarskie poglądy sa w modzie.

jurek1102
2013-05-26 12:43:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pewnie jak zwykle masz rację numa :):):)

omen100
2013-05-25 21:55:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Banda kretynow. W takich przypadkach aborcja powinna byc jak najbardziej dozwolona.

gugulka
2013-05-25 21:50:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Rozwiazanie proste, oddac im te wszystkie dzieci, niech je wychowuja.

INRI
2013-05-25 21:47:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Polaku! Nie rozmnażaj się, bo będziesz chleb widelcem spożywał!

INRI
2013-05-25 22:46:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polaku! Nie rozmnażaj się, bo zapłodniona komórka jajowa będzie miała prawa, a Ty obowiązki!

INRI
2013-05-25 22:50:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Polaku! Nie rozmnażaj się, bo nie będziesz miał żadnego wpływu na swoje dziecko: od zdrowia przez edukację po ogląd świata. Zdecydują za Ciebie!

freedom80
2013-05-25 20:47:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
I to właśnie oni powinni później pomagać rodzicom w wychowaniu i leczeniu takiego dziecka...

numa
2013-05-25 20:50:44
Ocena: -6(glosow:8)-+
A jak się urodzi dziecko z włoskami innego koloru niż oczekiwano, to na farbowanie powinni dawać! Postępowo!

freedom80
2013-05-25 20:54:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
numa, a co jak gejem się urodzi? Co zrobisz ?

jurek1102
2013-05-25 20:54:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
numa czy jesteś rudy ?

numa
2013-05-25 21:40:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co, rudych usuwamy postępowo?

numa
2013-05-25 21:41:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
Rudych i pedałów usuwamy? A czemu rudych?

liszka91
2013-05-25 21:54:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
Numa najwidoczniej nie miałaś/eś styczności z rodziną, w której jest upośledzone dziecko. O sielance możesz zapomnieć. Obowiązek do końca życia... a co później jeśli rodziców zabraknie? Trafi do ośrodka opiekuńczego, gdzie dopiero będzie cierpieć ?

numa
2013-05-25 21:56:48
Ocena: -4(glosow:4)-+
No z dziećmi to zasadniczo kłopot jest. Wszystkie topmy.

liszka91
2013-05-25 22:00:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widzę klapki na oczach posiadasz.

numa
2013-05-25 22:05:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
No to mordujmy tych w ośrodkach opiekuńczych, żeby nie cierpiały.

BombowyAhmed
2013-05-25 20:46:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie obrażaj talibów, bo ci bombe na ryjec sprzedam i na własnej twarzy zobaczysz co to wtc!

sedziadread
2013-05-25 23:21:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

numa
2013-05-25 20:36:11
Ocena: -1(glosow:9)-+
A nie byłoby prościej i bardziej POSTĘPOWO zabić po urodzeniu? Czego ta palikociarnia taka nieśmiała jakaś? Tak w zasadzie by można POSTĘPOWAĆ z kazdym dzieckiem - nie pasuje płeć, kolor skóry, włoski nie takie, to do wiadra z wodą, potrzymać chwilę i cała Jewropa by nam zazdrościła POSTĘPKU. Palikot by został Oberdupnym Sekretarzem d/s POSTĘPOWANIA.

jurek1102
2013-05-25 20:41:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
A czy na tym absurdzie widzisz chociaż jednego posła Ruchu Palikota ?

malgolina
2013-05-25 20:43:07
Ocena: 9(glosow:15)-+
Numa, jeśli zabronią aborcji i każdą urodzić upośledzone dziecko, to już jest nieszczęście dla matki,że ma dziecko, które do końca życia będzie od niej zależne. Kolejnych nieszczęściem jest "pomoc" państwa w opiece na tymi dziećmi. Porównanie zabicia po urodzeniu a usunięcie płodu zanim się rozwinie nie jest na miejscu. Tego nawet filozofia nie wytłumaczy.Ale decyzja niech zostanie podjęta przez rodziców, lekarzy i psychologów, a nie nawiedzonych, którzy pewnie nawet nie nie byli w ośrodkach, w których mieszkają takie upośledzone dzieci.

numa
2013-05-25 20:44:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
No nie widzę, bo oni wszyscy tacy POSTĘPOWI tylko nieśmiali jacyś.

jurek1102
2013-05-25 20:46:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mandolinko on nie rozumie co ty piszesz. Jeśli chcesz żeby do niego dotarło to pisz w jego języku. Palikot blee...Kaczor cacy cacy.

numa
2013-05-25 20:47:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
No ale jak włoski ma nietakie, albo chłopczyk jest, a miała być dziewczynka, to po co się męczyć z takim dzieckiem. Do wiadra z woda i POSTĘPOWO jest. Po co narażać postępową kobietę na takie nieprzyjemne i zacofane grzebania w ci.pie.

freedom80
2013-05-25 20:50:21
Ocena: 1(glosow:7)-+
numa... wstydź się.

malgolina
2013-05-25 20:58:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Numa, nie rozróżniasz powagi tych sytuacji. Nikt nie zabija dziecka bo włoski ma nie takie, albo że chłopiec a nie dziewczynka. To są jakieś brednie. Mówimy o upośledzeniu i kalectwie.

numa
2013-05-25 21:00:17
Ocena: -4(glosow:4)-+
A jak się jąkać będzie, to też?

malgolina
2013-05-25 21:06:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
A jąkanie jest wynikiem upośledzenia?

numa
2013-05-25 21:08:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
No jest to jakis problem. A moze to sposób na ograniczenie dysleksji? Jesteś w stanie stworzyć katalog kwalifikujący do LIKWIDACJI? Ja nie.

malgolina
2013-05-25 21:17:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jąkanie to zaburzenie mowy. Numa, dlatego pisałam wyżej, że taką decyzję podjąć powinni rodzice (bo to wyłącznie dotyczy ich życia), lekarze z psychologiem a nie politycy.

numa
2013-05-25 21:19:10
Ocena: -3(glosow:3)-+
No czyli rodzicom wolno jakałę zlikwidować? No postępowo!

freedom80
2013-05-25 21:22:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
numa, poza tym tu raczej chodzi o deformacje i zaburzenia chromosomalne. Nie wiem jak możesz to porównywać np. z jąkaniem.

numa
2013-05-25 21:25:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jąkanie tez jest zapisane w chromosomach i jest jakims tam zaburzeniem. Jak dysleksja.

malgolina
2013-05-25 21:26:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zaburzenie to nie upośledzenie.

numa
2013-05-25 21:28:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
A to przepraszam, nie wiedziałem. Przekonałaś mnie. Prawie. No to wyjaśnij mi jeszcze, których będziemy topić w wiaderku?

freedom80
2013-05-25 21:30:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
numa, jąkanie można pokonać, a z dysleksją można żyć i to całkiem normalnie. Ty naprawdę nie widzisz różnicy ? Muszę przyznać, że dziwnie mnie to fascynuje.

numa
2013-05-25 21:33:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
No już dobra, jakałów i dyslektyków nie topimy. Co z resztą niespełniajacych oczekiwać? Do wiaderka czy skręcamy karki?

omen100
2013-05-25 22:01:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rosliny topimy, reszcie darujemy zycie.

numa
2013-05-25 22:02:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
Szlachetnie, choć mało postępowo.

bezosobowy
2013-05-26 08:07:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Numa, szkoda że Twoi rodzice nie byli "postępowi" i nie spuścili Cię w kiblu.

jurek1102
2013-05-29 00:44:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
I szkoda że byli rodzeństwem :)

rozmaryn789
2013-05-25 20:31:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2013-05-25 20:32:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
co ?

freedom80
2013-05-25 20:45:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
co?

majorero
2013-05-25 22:02:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
co?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Żulczyk...
  •  Ten spot nie oburzył wyborców nowego rządu.
  •  Jak Chińczycy przemycają podrobione buty?
  •  Znaczy, że swój ciągnie do swego
Dobry wkręt
główna
Dodano: 05.08.2018, 10:47:41   przez: zetka99zet
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 179Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0