lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Katolstwo dostaje piany
poczekalnia
Dodano: 13.01.2020, 11:59:17   przez: diskorelax
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 34  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
artur0121
2020-01-13 13:10:41
Ocena: 6(glosow:8)-+
Barbara konieczna jest ci pomoc psychiatry

Agnieszkaryczy
2020-01-13 20:05:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
Brawo Barbara, to dopiero jest odwaga, tak publicznie obrażać swoją niedoskonałość psychiczną, jeszcze raz brawo.

akr69
2020-01-13 17:35:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kredyty na pierwsze 500+ jakie rzad RP zaciagnal w Chinach gdzie zatwierdza sie grabiez organow, Doopa wraz z malzonka osobiscie wspieral wymiane handlowa z Chinami gdzie zamyka sie ludzi w obozach koncentracyjnych...

piotrek2981
2020-01-13 16:23:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Widzę ostro a chodziło tylko o swobodę wypowiedzi nie wnikam czy ta Pani ma rację wolność slowa a niech autorytety rozstrzygają kto ma rację

gruzawik
2020-01-13 17:05:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
pewnie, jak najbardziej wolno jej zakłamane głupoty gadać, wolno też taką hipokryzję wyśmiewać. nawet nalezy. już widzę, jak ciałem dzieciaka swojego zasłania, byle go do sprzętu nie podłączyli, bo on za chińskie srebrniki kupiony...

rage100
2020-01-14 09:40:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
gruzawiku wksaż element zakłamanej głupoty w jej zdaniu

gruzawik
2020-01-14 10:28:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
sugeruje, ze z racji niedobrych pieniędzy z Chin my też nie powinniśmy dawać. efekt: większe braki sprzętowe. to kosztuje życie i zdrowie ludzkie. wazniejsze to, czy pochodzenie pieniędzy?(głupota) sama nie skorzysta? (zakłamanie)

rage100
2020-01-14 11:01:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
taką sugestię wyczytałeś ? :D a rozwiązanie jest dużo prostsze, Jurek będąc fanem tolerancji i demokracji przyjmuje gifty od mało demokratycznego i tolerancyjnego kraju. W żaden sposób nie wpływa to na osoby w Polsce, które chcą wesprzeć WOŚP, bo przekonanych już nie przekona. "sama nie skorzysta? (zakłamanie)" - znowu fantazjujesz, a pytanie o pochodzenie pieniędzy nie jest przejawem głupoty

gruzawik
2020-01-14 14:23:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie, ona wcale nie sugeruje, że to nieetyczne... skoro nieetyczne, to jednak sama zamierza skorzystać bez oporów?

gruzawik
2020-01-14 14:31:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
o do licha, więc ona tutaj chwali takie źródło pieniędzy? ja bałwan, że też tego nie dostrzegłem...

jakub1975wawa
2020-01-13 14:06:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pfzyjać trzeba ale nie nagłasniać

artur0121
2020-01-13 13:10:41
Ocena: 6(glosow:8)-+
Barbara konieczna jest ci pomoc psychiatry

piotrek2981
2020-01-13 12:09:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ej każdy ma prawo do swojej opinii nie jestem katolem ale druga strona też ma za uszami śmiech 21 wiek

gruzawik
2020-01-13 12:27:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
pewnie, że ma, a reszta ma prawo się do tej opinii ustosunkować, prawda? inaczej każdy płaskoziemca może bredzic, co mu tamsię podoba, a reszta śmiać się nie może, bo przecież i płaskoziemcy wolno się wypowiadac. ano wolno, i wolno się z tego śmiać.

rage100
2020-01-13 13:27:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
tylko, że płaskoziemca wierzy w coś co prawdą nie jest i można to udowodnić. Wskaż element nieprawdy w powyższym wpisie, udowodnij że kłamie i wówczas porównuj to płaskoziemców ze śmiechem na ustach :)

gruzawik
2020-01-13 13:40:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie widzę nic złego w przyjmowaniu pieniędzy na dobry cel od kogokolwiek. wtedy te pieniądze pracują nie dla złych, a dla dobrych. gdyby chodziło o życie i zdrowie moich dzieci, to pomoc przyjąłbym nawet od (wstaw najgorsze ścierwo, jakie Ci przyjdzie na myśl).płaskoziemców podałem jako przykład skrajnej głupoty, ta tutaj aż tak odjechana nie jest, ale nie zgadzać się i taki stosunek do tematu krytykować wciąż wolno. mam nadzieję, że z racji takiego źródła finansów Kasia bohatersko swojego gówniaka do maszyny podłączyć nie da. kłamstwo jest tu ukryte: hipokryzja się nazywa.

rage100
2020-01-13 12:06:05
Ocena: -7(glosow:7)-+
pomijając, że jest to demagogia, to gdzie ta pani napisała nieprawdę, że zasłużyła na miano świra i katola ?

diskorelax
2020-01-13 12:09:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rage100
2020-01-13 12:38:12
Ocena: -6(glosow:6)-+
tak, owa pani posługuję się demagogią. "Jak można wysuwać takie debilne wnioski?" patrząc na twój wpis, można, skoro na podstawie jednego wpisu przypinasz jej łatkę katola i świra :) Pecunia non olet

menwroclaw35
2020-01-13 15:42:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zgadzam się w 100% to nie jest żadna demagogia,ta pani jest po prostu bezgranicznie głupia. Nie trzeba przytaczać tutaj mądrych słówek tylko nazywać rzeczy po imieniu.

rage100
2020-01-13 16:20:46
Ocena: -4(glosow:4)-+
"bezgranicznie głupia" ponieważ nazwała rzeczy po imieniu ? Przyznaję, ten wpis jątrzy, szuka dziury w całym ale nie mija się z prawdą, na tym polega demagogia :) Chyba, że wskażecie kłamstwo w jej wypowiedzi, wówczas uderzę się w pierś i przyznam, że ta pani kłamie w podły sposób, tylko po to żeby oczernić WOŚP

gruzawik
2020-01-13 16:46:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
hipokryzja to nie kłamstwo?

rage100
2020-01-13 16:53:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
hipokryzja nie jest synonimem kłamstwa

gruzawik
2020-01-13 17:06:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie jest. jest gorsza.

gruzawik
2020-01-13 17:09:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
hipokryzja to kłamstwo przebrane w ornat. kłamstwo podwójne: wobec innych i siebie samego. podwójne. masz rację, nazywanie tego kłamstwem to niezasłużony komplement.

pascuda
2020-01-13 18:37:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
A z czego wywnioskowałeś że jest katolem ja napewno katolem jestem ale WOŚP zawsze wspierałem i wspierać będę bo gdyby zrobił cokolwiek złego PiS już by go posadził

gruzawik
2020-01-13 19:35:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
trudno Ci odmówić logiki, pascudo:) katoli osobiście dzielę na kategorię A(jestem katolem, ALE...), B(jestem, BO...) oraz C(CHYBA jestem...). katol B mógłby odpowiedzieć, że to wina kasty sedziowskiej, że go nie chcą posadzić, choć umoczony jak.. nie, nie banaś... Grodzki (4gr).

menwroclaw35
2020-01-13 19:57:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
rege100 nie mija się z prawdą w której części wypowiedzi? WOŚP bierze pieniądze od CHRL ????Czy chodziło ci o to,że Chiny stosują cenzurę,wykożystują więźnów jako dawców organów itp? Jeśli to drugie to ja pisząc,że Kaczyński jest sterowany przez Kreml i Putina,ktory ogranicza demokrację w Rosji,zamyka opozycjonistów w więzieniach i cenzuruje wszystko i wszędzie,też nie mijam się z prawdą. Chyba,że masz jakieś informację na temat wspierania WOŚP przez CHRL.

rage100
2020-01-14 09:42:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
menwroclaw35 wystarczy wpisać w internecie - spotkanie Jurka WOŚP z ambasadorem Chin :)

rage100
2020-01-14 09:57:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
gruzawiku trochę logiki. Pisząc o hipokryzji tej pani piszesz o sytuacji hipotetycznej. Hipokryzją wykazała by się w momencie krytyki WOŚPu i jednoczesnym korzystaniu ze sprzętu zakupionego przezeń. Nie wiesz czy korzystała,i raczej nigdy się nie dowiesz, wróżysz z fusów. Zarzut hipokryzji jest totalnie nieuzasadniony. Kłamstwa również nie potrafisz wskazać..

gruzawik
2020-01-14 10:36:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
chcesz mnie przekonać, że odmówi, bo sprzet od Owsiaka? jeszcze w życiu czegoś takiego nie widziałem, a przepracowałem w PL 20 lat... żodyn...:) więc jest zakłamana. wiem też, że kazdy pacjentem był, jest lub będzie. jak wyżej: nazwanie hipokryzji kłamstwem jest niezasłużoną nobilitacja, masz rację, tyle odwagi by kłamać wprost nie ma... mówi prawdę, jednocześnie kłamliwie sugerując, że w związku z takim źródłem pieniędzy nie powinno się fundacji wspierać, ani że sama, chcąc pozostać w zgodzie ze sobą korzystać nie będzie. bedzie, będzie: jak wyżej-żodyn.

rage100
2020-01-14 12:33:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie chcę cię przekonywać, ale znowu teoretyzujesz nad rzeczami, które się nie wydarzyły. Nie wiesz czy odmówiła czy nie,nie wiesz czy potrzebowała czy nie. Nie ma żadnej informacji na ten temat, mimo to nadal nazywasz ją zakłamaną hipokrytką.

gruzawik
2020-01-14 14:29:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo miałem różnych pacjentów, a żaden nie odmówił, żeby nie wiem jak przedtem na Owsiaka psioczył, to wtedy gębę zamyka. nie wiem, czy skorzystała, ale pacjentem będzie z całą pewnościa, i z dotychczasowych doświadczeń wnoszę, że pierwszą która odmówi też nie będzie. albo pogodzi się z uszczerbkiem na dzieciaku, bo to z Chin pieniądze. ma więc do wyboru: albo się uniesie honorem, skoro nie pochwala(będzie wówczas idiotką, a i zbrodniarką, jeśli o dziecko ma chodzić), albo hipokrytką, skoro jak własną d.pa rozboli jednak skorzysta. czy może to pean jest, a ja źle zrozumiałem jej intencje?

menwroclaw35
2020-01-14 14:32:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli rozumiem,że rząd PIS podpisując umowę handlową i tworząc nowy jedwabny szlak dopiero jest zbiorowiskiem kanalii.

rage100
2020-01-14 15:25:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
menwroclaw35 rozumuj to jak chcesz, jak ci intuicja podpowiada. Mowa jest o WOŚP a nie o PIS,ale skoro brakuje argumentów...Dla mnie jest to symetryczne działanie.

menwroclaw35
2020-01-14 19:33:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozumiem że oceniamy wybiórczo,jedni mogą inni nie.

rage100
2020-01-15 09:49:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
wybiórczy to jest pewien niegdyś popularny dziennik, mowa była o WOŚP, wpierw zanegowałeś sam fakt przyjęcia giftów przez Jurka od CHRL, zabrakło dalej argumentów, więc próbowałeś wciągnąć w to pis, jakby miało mnie to zaboleć. Tani chwyt w stylu "a was biją murzynów" Przynajmniej wiem, z kim mam do czynienia. PS powtórzę, jeśli rząd przyjął pieniądze od CHRL, jest to symetryczne działanie jak w przypadku WOŚP

gruzawik
2020-01-15 18:48:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie jest, bo organizacja charytatywna a rząd to coś zupełnie innego.

rage100
2020-01-16 11:54:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak, organizacja charytatywna a rząd to co innego. Ale w przyjmowaniu pieniędzy od Chin niczym się od siebie nie różnią, symetria w przyjmowaniu a nie w jestestwie
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No i Polscy kierowcy wzięli przykład z Zachodu i temat
  •  Żulczyk nie doszacował...
  •  Typowa kobieta
  •  To najlepszy wybór ...
Amigo się doigrał
główna
Dodano: 17.08.2018, 19:15:42   przez: Lubiesza
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 139Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0