Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Za to takimi kredensami bujaja sie tylko Turki i ciapate (oczywiscie bez bata i gaz wlotki)
M1CLAY19  13-12-29, 15:09 Zgłoś
+ 196 -
Dodano: 2013-12-29, 15:09:40   przez: M1CLAY19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 196  Zgłoś nadużycie
238
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Wymuszenie
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
Ukryj komentarze(164)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mietek343
    Ocena: 51 (glosow:121)
2013-12-31 10:57:42
Czyżby została urażona duma kierowców wozów w TDI? Śmiejesz się z tego "kredensa" a to właśnie taki kredens jak to ująłes przejedzie 3x tyle kilometrów co to Twoje całe TDI.

kuki06
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-04 07:03:35
Heh jak ja czytam Wasze komentarze to żal- też macie się o co kłócić. Bardzo ładny Mercek aż z ciekawości zobaczyłem na Alle... ile ich jest to jeszcze sporo ale najbardziej rozwaliły mnie przebiegi 140000-200000 :-)ps.jestem posiadaczem Tdi:-)Pozdrawiam

djpedro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-04 01:19:48
jeszcze wspomnę o klasykach gatunku 1.8T, G60, 2.8 VR6, R32, W8 4.0 czy W12 6.0 :)

djpedro
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-04 00:21:47
TDi to silnik do normalnej jazdy a nie wyścigów ale chcecie porównywać proszę bardzo 3.0/3.2/5.0/6.0 itp. z mercedesa odpowiedz 3,0 TDI 250KM/ 450Nm jak malo 3.2 FSI 260KM/330Nm do tego 4,2 TDI 326KM/650Nm, 4,2 FSI 350KM/440Nm, 5.0 TDI 350KM/850Nm, 5.2 FSI 450KM/540Nm, 6.0 TDI 500KM/1000Nm i moge to przypomnieć wyścig z M5 E60 507KM i nie dużo brakuje ze M by objechało na 1/4 mili, nie wspominam o nowych TDI czy TFSI. A po za tym to lepiej jedzić starym TDI niż być burakiem z BMW E36, czy Mecenasa 190.

Kotlar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-03 16:38:46
Diesel do traktora, gaz do zapalniczek

riposta93
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-02 21:40:05
A teraz ból dupy dla chłopów z TDI-ków bo jestem z Radomia i należę do Klubu Mercedes Radom a ten oto "KREDEND" jest z mojego Klubu i to nie żaden Diesel ale czysta BENZYNA a dokładnie pod maską siedzi 3.2 230km które robi co chce z takimi 140 konnymi TDI-kami. Dodam jeszcze że mają M-B 190 do DRIFTU 5.5 AMG i dawajcie pokażcie te wasze TDI-iki na co ich stać. Pozdro600 od Adriana...

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-15 23:33:34
I kogo tu zwieracz piecze? Zeby zakonczyc sprawe powiem tak: Wiesniakiem nie jest ten kto jezdzi dymiacym zelastwem tylko ten kto nakleja takie nalepki. Wiesniakiem jest ten co nazywa innych wiesnaikami samemu bedac na pszenno-buraczanych blachach. Tak szeptem ci powiem ze ty lepiej do klubu zakomplesionego gowniarza sie zapisz .Nawet na prezesa mozesz pozniej startowac.

KAROLEK22XX
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-02 15:55:04
widzę ze chłopak z teksasu z pod Radomia

ziome-k
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-02 13:16:43
Nie jestem fanem VW (chociaż jestem fanem 1.9 TDI) i stwierdzam, że mercedesy nie jadą. Wystarczyło by 140 konne TDI w małej budzie żeby objechać te 3.2 ;)

h4cker
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-03 03:04:52
Jeżeli takim jesteś fanem 1.9TDI to ci coś powiem, nie było wersji 140KM... 2.0TDI miał 140KM i tym paździerzem to możesz objechać wieś w tą i z powrotem a nie Merca z silnikiem 3.2...

Lordi009
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-02 10:33:14
przyganial kociol garnkowi? Tam jest 3.2 24v :) Widze ze spina buractwo az milo :) Naklejki juz nie ma bo wkurwialo mnie co moment jakis wieswagen na dupie siedzi i sie gotuje. a co do jednostek TDI to calkiem udane motory były. M1CLAY19 juz pospinales sie wystarczajaco? :)

archiequatro
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-06 11:23:44
I ile zstalo z tych 220 kucow ? Polowa ?

czajo99
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-02 03:12:29
Jeb***ne glaby...Bo inaczej tego ujac nie moge czy np Dodge RAM 7.0l pojemnosc wychodzi z fabryki z LPG to dla was tez biedota? Ludzie co pisza gaz do kuchenek albo maja 16/17 lat albo pojeby co jezdza tico 700/1.1.To tylko moje zdanie zaraz bedzie hejt ale ludzie ogarnijcie sie prosze was.

KrystiaN1995
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-02 00:03:18
Radom hahahha!

maciejos78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-01 23:21:04
O co kamman z tym TDI?

Kafar_88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-01 22:39:54
widzę że zero dystansu ktoś ma do takich lep. Mietek fajny nie widzę gaz wlotku, pisał fan śmigła

matrix0000
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-01 22:36:24
lepszy TDI niż silnik 1.2 lub 1.4 przerobiony na gaz

mis777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-01 20:41:23
każdy jezdzi tym na co go stać ropniak czy bezołowiówka czy gaz wiocha to jak do fury za kilkaset tysi zakłada gaz tak jak jeden znany nam człowiek bujający się hamerem

eSQUIRE
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-01 15:12:03
nie rozumiem trochę takiego podejscia: "ma tdika ostry wieśniak" takie osoby robią na pewno tysiące kilometrów i jest im po prostu taniej(zaraz ktoś wyskoczy z gazem - niektórzy nie uznają tego za paliwo). Sam jestem osobiście właścicielem benzyniaka 1.6 101km bez gazu bo robie mało kilometrów. My Polacy to troche dziwny naród..

eSQUIRE
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-01 15:13:17
dodam że do gazu nic nie mam :) Pozdrawiam normalnych :)

Wanted868
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-01 15:03:24
Widzę ze naklejka działa tak jak ma dzialac :) Jest tam R6 3.2 bez gazu i ma sie calkiem dobrze :P

kamikaze_dragon
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-01 11:01:58
kłócicie się co jest lepsze tdi czy klekot merca, mój 21 letni mercedes w124 3,0 diesel spali 7,2 na 100 km realnego spalania nie kopci jak to większość zajeżdżonych tdi vw, a właściciel vw jak zwykle będzie się chwalił że jego 1.9 tdi pali 5.5 w trasie 'na lawecie' żaden wyczyn. Cała przyjemność jest z jazdy po śniegu tylnonapędowym mercedesem. tak widzę przechwalania golfiarzy : lewa prawa rękaw gaz gaz i zgasł

wonskee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-01 09:56:39
komentarz usunięty przez moderatora

jojo18909090
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-01 06:01:02
mam audi a4 TDI ale i mjetkem by nie pogrdzil

h4cker
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-01 03:57:53
Jeżeli pod maską tego "kredensa" siedzi R6 3.2 o mocy 220KM to każdy chłopak z TDI może sobie pomarzyć... wrzucający niech sobie spojrzy ile kosztuje taki Mercedes w wersji E500 a potem niech się wypowie ile TDI'ków miałby za takiego jednego...

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-15 23:48:11
Ty na codzien wpievdalasz dzem ze szczypiorem ? Co by bylo gdyby ? Gdyby tam bylo ? Dla mnie tam moze byc .uj wie co . Chodzilo mi o to ze wiesniak wyzywa kogos od wiesniakow. A jak dla ciebie wlasciciele mercedesow w diesel'u? Przyjaciele bo maja Mercedesa czy wrogowie bo maja diesla? Kiedy zrozumiecie ze samochod to tylko rzecz pomagajaca w zyciu. Taka sama jak pralka ,lodowka czy telewizor.

przemo_wjcz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-01 03:19:37
nie macie pojecia co tam jest pod maska . tempe h..je :)

rumar72
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-31 23:19:14
a co ma tdi do merca to dwa inne światy

ken299
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 22:30:52
nie wspomnę o kosztach zakupu takiego auta gdzie raty płacisz przez lata....

ken299
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-31 22:28:33
bo normalnych ludzi po prostu to nie obchodzi kto czym jeździ....stać was na nowe kupujcie i szpanujcie,proszę bardzo,ja nie zamierzam płacić kilka lat raty za auto które będzie bardzo drogie w serwisowaniu(by gwarancji nie stracić),opłacaniu autocasco(od wartości) po dwóch latach będzie połowe warte,i na pewno nie mniej awaryjne.....to już nie te auta...

ken299
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 22:22:34
komentarz usunięty przez użytkownika

ken299
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 22:19:25
szkoda że najpierw ktoś kto pisze takie głupoty nie pomyśli w ogóle dlaczego właściciele wybierają takie auta.....a odpowiedź jest prosta,takie auta są mimo że stare, tworzą dużo niższe koszty eksploatacyjne niż te nowsze,przyczepkę podczepisz i też silnik nie puchnie a spalanie na takim poziomie jak auta z małą pojemnością które stoją po serwisach bo kolejna kontrolka się pali np.od cząstek stałych ot po prostu żaden szpan tylko prosta kalkulacja a takie teksty które to chyba zazdrość bo inaczej trudno to wytłumaczyć a może nastolatki to piszą z nie mocy że nie stać ich,bo normalnych ludzi p

Slepecci
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-31 20:28:08
Silnik jak silnik, ale moim zdaniem klekot to do busa i tira, nie do osobówki:) Widać ze zadbany bo nie ma rdzy na klapie - bolączka merca

wwwpawel
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-12-31 19:27:57
Ropa do traktorów, Gaz do kuchenek, Benzyna do samochodów!

Expert1994
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-31 22:09:50
Odezwał się pewnie kozak co jeździ np. cieniasem z 1.0 w samej benzynie!

toffi108
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-06 13:53:13
teeee EXPERT.....taki z Ciebi eexpert jak z koziej dupy wycieraczka!!!! jak już to 1.1 matole a przy drobnych przeróbkach to z 1.1 idzie pod 75km wyciągnąć i też by sie te Twoje 'wrotki' objechało o ile jakieś masz!!!!??

zbysiu9
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-31 19:24:01
Jeden lepszy od drugiego. Prawda jest taka Panowie, że teraz nie zrobią Wam samochodu, którym pół swojego życia będziecie jeździć ponieważ nie opłaca się producentom taki stan rzeczy. Niestety tak jest ze wszystkim. Popatrzcie np na telewizory kiedyś i dziś - ile z dzisiejszych będzie spokojnie działać 20 lat albo i dłużej ? Tak jest ze wszystkim teraz niestety. Ps marka samochodu i rodzaj jednostki napędowej, a stan umysłu właściciela znacząco się różni. Do osób śmiejących się z ludzi mieszkających na wsi mam smutną wiadomość. Obecnie niektórzy "miastowi" niczym się nie różnią od

Hehe2013
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-31 18:47:49
A ja mam TDI i chętnie przytuliłbym takiego meśka ze zdjęcia.I nie bardzo rozumiem jak nudne musi być życie kogoś, kto zostaje fanbojem silnika...Tdi ma swoje wady.W moim aucie, tdi ma miskę olejową z czegoś co pęka pod wpływem pacnięcia o kamień-raz od takiego czegoś wylał mi się olej-po przejechaniu kilometra silnik był na granicy zatarcia a turbina do wywalenia.Mam być fanem takiego czegoś? W starym Golfie II zrobiłem 10 tys. bez oleju (1.6 benzyniak)i nic mu nie było...

alicia24832
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-31 19:47:41
10000 bez oleju ......ale chyba w glowie.

zajcew26
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-31 18:47:34
Nieśmiertelne auta.

alfisti
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-31 18:44:16
chcę zobaczyć to TDI z tym przebiegiem i tymi latami co ten kredens

pikar
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-12-31 18:40:01
komentarz usunięty przez użytkownika

kamilpete
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-31 19:22:34
Biedota na gaz? Bardziej sie opłaca niz jazda TDI. Cześci do Diesli sa droższe prawie 2 x od benzyny. Wiec benzyniak + gaz = mniejsze wydatki niz w TDI ;]

Baron_Sanedi
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-12-31 20:53:22
Gaz to był dobry ale w obozach...

jojo18909090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-01 06:08:38
TDI bogatemu wolno haha

jojo18909090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-01 06:39:12
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-01 10:21:23
Baron_Sanedi zastanawiam się dlaczego nie skorzystałeś z tego gazy z obozu

Wanted868
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-01 15:08:51
Nie ma i nie bedzie gazu o to sie nie martw :)

tomo84
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-31 18:31:59
a ja tam chwale tdi,moj fordzik ranger 2.5 nie jednego benzyniaka odsadza na starcie;)

rumar72
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-31 23:25:02
to wystartuj z moim stratusem na gaz też 2,5 nie zdążyłbys smrodu powachac bo go prawie nie ma a z twego klekota jest więcej syfu niż z pieca co na węgiel

vert0
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-31 18:09:53
Hmm... widocznie kierowca samochodu jest kobietą inaczej sam zaprzecza temu zdaniu (dla niewtajemniczonych "WRA" to podradomska wieś)

antylewak
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-12-31 17:56:35
komentarz usunięty przez moderatora

qbii
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-31 17:47:12
się kur*** śmiejecie z wieśniaków... a taki wieśniak musi zapier*** na was miastowych żebyście mieli co do pyska płożyć!!

jamez
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-12-31 17:52:10
jak nie chce ci się zapie... na nas to nic nie rób , my se mięso i warzywa z zagranicy ściągniemy ,a ty jak na niczym nie zarobisz to ci prąd odetną i na wiochę nie będziesz mógł zaglądać

qbii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 17:57:23
komentarz usunięty przez użytkownika

qbii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-31 17:58:36
oO Jaki debil... a ty myślisz że za granicą nie ma wiosek ?? haha boże widzisz a nie grzmisz.

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-31 18:10:35
qbi baranie jutro pogadamy bo nie mam dzisiaj czasu

jabialy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-31 17:41:26
Przepraszam autora że nie znalazłem ponad 20 letniej 200sety. Znalazłem A4 B6 z przebiegiem 290 000tys z suchym silnikiem 1.9 TDI, skrzynią i turbo. Przepraszam i postanawiam poprawę. Dajcie sobie na wstrzymanie jełopy z TDI i reszty !!!! Na hu... to !!!

qbii
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-31 17:49:44
290 tys to jeszcze połowy żywotności silnika nie ma :D w TDi

jabialy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-31 17:59:53
qbii - nie wiem czy ma czy nie ma, palić pali, jeździć jeździ. Wcześniej miałem Audi 80 z 1980r, Escorta xr z 83r, golfa 3 1.9TD (550tys), potem w202 1.8 LPG a teraz A4. Dajcie na wstrzymanie z tymi TDI, czy tam np. 250TD. Jak nam przyjdzie płacić za emisję spalin to skończy się pierd... o TDI i starych dieslach mercedesa

jojo18909090
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-31 17:15:48
Nie wazne czym jezdze wazne ze wierze w to co mam i dbam...

dar7724
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 18:15:44
komentarz usunięty przez użytkownika

jojo18909090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 18:33:14
komentarz usunięty przez użytkownika

jojo18909090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 18:36:01
ze nikt nie zrozumial mojego przeslania nie moj problem... wiec zmienilem bardziej oczywiscie... a to ze pisac nie umie w sumie tez nie moja wina bo jestem za granicam i kochanej polski od 10 roku zycia dziekuje bardzo

jojo18909090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 18:38:15
zapomnialem dodac jestem dyslektykiem bucu czep sie swojej baby

czaq600
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-12-31 17:12:08
Sam kur.. jesteś kredens w124 to prawdziwa legenda!!

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-31 17:59:12
komentarz usunięty przez moderatora

xogurx
    Ocena: -10 (glosow:12)
2013-12-31 16:56:53
"Ciapate turki pedały" ty śmieszny mały polaczku z bidnego kraju ...

jamez
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-31 17:05:55
nie fikaj do polaków bo dostaniesz w ryj i po co ci to

jojo18909090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 17:18:47
komentarz usunięty przez moderatora

jojo18909090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 19:06:33
Zeby cie jasny hu......j zwachal i do bagna wciagnol....

jamez
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-12-31 16:17:19
a ja mam Japończyka na benzynę i pierdoole tych wszystkich co mają TDI i te inne też(oczywiście spinaczy wioskowych)

LeSaux
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-12-31 16:16:51
Kumpel żenił się z dziewczyną pochodzącą ze wsi pod Lublinem. Pojechałem, to nie wiedziałem czy trafiłem na wesele czy na zlot fanów Passata B5 kombi.

antylewak
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-31 18:03:05
komentarz usunięty przez moderatora

LeSaux
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-31 18:40:58
Antylewak jak chcesz już komuś przysrać: 1) upewnij się, że robisz to właściwiej osobie 2) wyłącz CapsLocka - pisanie dużymi literami nie czyni cię mądrzejszym.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-01 10:19:05
LeSaux on się dopiero uczy pisać sorry za niego że do Ciebie a nie do mnie , pokazał właśnie kim jest i czego tu szuka

jojo18909090
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-31 16:15:03
komentarz usunięty przez użytkownika

dar7724
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-12-31 16:36:37
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-31 17:07:25
mechanik dlatego jesteś tylko mechanikiem bo nie wiesz co to jest literówka

snake251
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-31 16:10:16
Hahaha podobno ten kredens na każdym kilometrze gubi więcej blachy, rdzy i śrubek niż faktycznie jest w stanie przejechać

jojo18909090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 16:09:49
komentarz usunięty przez użytkownika

VAG.gruppe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 16:09:24
Skrzyżowanie na Firleju w stronę Radomia :D?

Melanz89
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-31 16:08:52
Ludzie kupujecie sobie samochody za 20 tys zł na raty i jest wieelki szpan. A jak przyjdzie wymienić rozrząd, hamulce albo głupi olej to już płacz ''aż tyle?! Boże... oddam Panu na raty'' koorwa skoro kupuje się drogie auto (nie mówię tu o tych 20 tys zł) to i trzeba się liczyć z tym ,że samochód się psuje, części kosztują sporo. Taki stary Merc przejedzie w chooj km. A nowe auta ? za wymianę głupich żarówek chcą w Aso po 300 zł. Jeżeli komuś pasuje disel to niech nim jeździ... inny woli lpg a jeszcze inny 95 oktan. Przestańcie się kłócić!

kaszu
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-31 15:46:19
Moje miasto jest otoczone wsiami i jest prawdą,że na wsiach gustują w VW. Pod każdym domem można zobaczyć Passata kombi i Golfa III z silnikiem TDI.

Pucek_TM
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 15:42:58
komentarz usunięty przez moderatora

mariusz081
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 15:40:30
komentarz usunięty przez użytkownika

Nagasukaaa
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-12-31 15:33:36
To macie takie kompleksy że już gadaniem "ja mam xxx samochód a te YYY samochody to dla biedy" leczycie kompleksy? żenada

kris9000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-31 15:32:31
jak wy sie spinacie.. kazdy ma to co lubi.. wazne ze samochod jedzie a nie..

piotrek2011m
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-12-31 15:29:48
A z Waszafki łyse buce to najczęściej jeżdżą w suce.

kulas81
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-12-31 15:07:54
rejestracja mówi wszystko!! brak słów

genesis19
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-12-31 15:05:18
kłótnia o to kto jaki ma silnik ? dość ważny powód do obrzucania się gównem...

umcyk_tada
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-31 14:59:32
Z całym szacunkiem dla innych, ostatnio często spotykam się z określeniem, że każde gospodarstwo rolne ma w zagrodzie audi lub volkswagena TDI...

cywil
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-31 15:04:42
Cała wieś zazdrości mi,gdyż mam paska,golfa,audi w TDI

djetka228
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 14:55:44
Każdy samochód i rodzaj jednostki napedowej jest w czyms lepszy od innych :)

owcazogorkowca
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-12-31 14:48:11
Drogi autorze. Ten samochód to bardzo ładnie utrzymane W124 T.LEGENDA motoryzacji. Prawdopodobnie najlepszy i najbardziej niezawodny samochód jaki kiedykolwiek został wyprodukowany. Posiadanie go to oznaka dobrego gustu i inteligencji. A to że większość Diesli robiła na wsiach za pługi albo woziła buraki tylko o nich dobrze świadczy. Nawet rodzimy rolnik nie był w stanie zajeździć tego cuda (jak na tamte czasy) techniki, komfortu, klasy. Do dziś uważa się ten model za ostatni PRAWDZIWY samochód świata. Bardzo źle trafiłeś i nie zrozumiałeś zupełnie szyderczego napisu na szybie ;]

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-31 14:47:32
Prawie jak jezdzic traktorem.

madman_1985
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-12-31 14:08:00
AKURAT nie zrozumieliście przenośni - gdyż WyjaŚniam - numer rejestracyjny zaczynający się na WRA 0000- to są wsie spod Radomia :) . A Radom ma Blachy zaczynające się na WR .... tak więc pozdro dla kumatych huehuehue

marcin1975rm
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-12-31 14:05:20
Ostatni prawdziwy Mercedes.

Baron_Sanedi
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-12-31 13:57:28
Nie jestem fanem dieslów, sam jezdze benzyniakiem, ale jezeli miałbym wybierac miedzy dieslami i jak juz ktos misi miec diesla to 1.9 TDI to był najlebszy diesel.

kondziula14
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-12-31 14:06:29
Najlepszy silnik nie do zajeżdżenia (jeśli ktoś z głową używa auta)za to 2.0 TDI uciekać z tym jak najdalej

Dune
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-31 14:42:28
Najle"b"szy powiadasz... Co do 2.0 TDI to i faktycznie problematyczna jednostka którą nawet VW nazwał wprost pomyłką.

kaziu204
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-31 16:46:49
Popieram, 1.9 TDI to bardzo dobry silnik ale 90KM. Poza tym równie dobry jak nie lepszy jest 2.0 HDi 90KM Peugeota, choć niedoceniany w naszym kraju. W moim 307 HDi mam już 340t.km i poza regeneracją turbo przy 270t.km (500zł) leję paliwo i jeżdżę...

mark336
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-31 13:49:08
auto chytrej baby z Radomia, dużo fantów pomieści

Bulidublin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-31 13:47:31
W irlandii Polska wieś jeździ głownie 1pozycja Passat tdi oczywiście,2 audi A6. 3miejsce to BMW 5 Oczywiście 80% to są stare fury ale przynajmniej widać chama z daleka.

jetrab
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-12-31 13:42:00
heh alternatywa jazdy diesle,. trasa 6.5 prędkość 110km/h tempomat 35zł benzyna 8l dalej to samo 41zł ta sama benzyna plus lpg 26zł i nie interesują mnie wtryski, dwumasa, turbo, słaby aku, dolewki udrażniaczy ropy, dpf-y czyszczenie/wypalanie, taknkowanie w zimie drogiej ropy żeby nie zamarzła, drogich olejów do dpfa i lubrykantów do jego wypalania... aaa wiem wiem przeciesz wasze dieZle w mieście pala 6l a w trasie 4l...i przecież nie są awaryjne buhahahahahaha aaa i dla mongolskich herezji, polecam sprawdzic co to sonda szerokopasmowa i do czego służy...

rekin666
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-12-31 14:45:05
Taa.. 3L diesel tempomat- 5,3l przy 110. 6,7 trasa. 7,5 miasto. I nie potrzebuje żadnych z wymienionych przez Ciebie mongolskich herezji. Przyjemność jazdy, dynamika i niskie koszty paliwa pomimo 204KM(xdrive). Brak kosztow z wymianą rozrządu. Kupcie sobie porządną furę a nie rozpisujecie się o starych klamotach do jazdy w klapkach i skarpetach

alicia24832
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-31 20:05:00
Dokladnie tak jak rekin rzecze. Klotnia muzealnikow ze szrociarzami.Jezdzisz tym co masz-na co cie stac i tym co ci odpowiada.Konserwator zabytkow ze wsi nakleil sobie naklejke wysmiewajacych tych .......ze wsi. Gdy stac cie na normalne auto nie masz czasu na zajmowanie sie pierdolami ... a smiac sie ze na kogos ptak nasral jak sie samemu w psie gowno wlazlo jest zalosne.

sex4all
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-12-31 13:31:00
to mercedes produkuje silniki TDI??

kondziula14
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-31 14:12:43
Takim symbolem TDI są oznaczone diesle Volkswagena i Audi bo zastrzegli sobie nazwę, reszta to jakieś tam dci, di itp czyli jeden ch*j i to diesel i to

otookojokoono
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-12-31 13:29:41
Jak dla mnie ten napis jest prawdą - mieszkam na wsi i 80% wieśniaków jeździ golfami ale jak tylko zarobią kilka tys. to od razu kupują passata (koniecznie w dizlu żeby paliwo staremu z traktora podpierdzielać). A co do starych mercedesów i passatów to jeździłem jednym i drugim i mimo 2x większego przebiegu lepiej jeździło się mercedesem. Jak jechałem raz z kumplem to w passacie pękł wahacz i trzeba było czekać na lawetę (nomen omen mercedesa).

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-12-31 13:39:45
kiedys jechałem mercedesem E klasa (okularnik) jako pasazer i koło przednie odleciało!!

jamez
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-01 12:20:49
baron jak byś nie jechał to by nie odleciało,po chooj tam wlazłeś ?co?

Zenuss
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-12-31 13:16:01
Wyczuwam ból dupy właściciela wozu z silnikiem TDI.

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-12-31 13:14:07
Duma. LOL.Chyba sobie jaja robicie? Absurd mial pokazac ze najczesciej z kulawego nabija sie garbaty. Taka mentalnosc. Widac nie do kazdego to dolatuje.

mysiull
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-12-31 13:02:12
Ja znam taki: TRZEBA BYĆ WIEŚNIAKIEM ŻEBY JEŹDZIĆ BENZYNIAKIEM. Mnie osobiście najbardziej śmieszą goście w terenówkach z dużymi silnikiem którzy mają zamontowane butle gazowe - czyli szpan po polsku mam fure ale nie stać mnie na jej utrzymanie

mariusz081
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-12-31 15:42:09
A mnie śmieszy Twoje rozumowanie. Dla mnie LPG to czysta oszczędność. Zamiast płacić krocie za paliwo, kierowcy mogą odłożyć kasę np. na nowe auto. I nie bredźcie o kosztach utrzymania gazy bo z doświadczenia wiem, że wcale nie są one tak wysokie. Trzeba mieć tylko dobrą instalację i odpowiedni silnik, bo nie każdy benzyniak toleruje gaz (znaczy się każdy ale niektóre krócej). I po przejechaniu kilkuset tysięcy km różnymi autami na LPG nie stwierdziłem by odpowiednio eksploatowany i serwisowany gaz szkodził silnikowi. Ale nie oczekuję, że mnie zrozumiesz. Wieś niestety to stan umysłu.

kaziu204
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-31 16:53:18
Gaz to czysta oszczędność i nic złego nie robi silnikowi przy podstawowym dbaniu o instalację. A że miałeś w dużym fiacie gaz nieregulowany od nowości i po 5 latach silnik zdechł... Nigdy nie kupię diesla bo to jeżdżące skarbonki poza tym zimą nie lubię marznąć w samochodzie.

Gacor002
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-12-31 12:55:27
WR - Radom / WRA - Wiochy wokół Radomia

dziewanna0706
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-31 12:50:42
spokojnie, młotki- ziom nie jest z Warszawy ani z tamtych stron. Ogarnijcie się, to tylko blachy, a koleś jest z małopolski, gimbusy. Swoją drogą niezła bryka a ta naklejka raczej świadczy o poczuciu humoru, drogie elfy.

lukaszo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-31 13:06:25
WRA to powiat Radomski, województwo mazowieckie. Wracaj do lasu elfie :-)

tyraell
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-31 12:48:12
Bo życie jest za krótkie żeby jeździć dieaslem :):):) zgadzam się z opisem :D u mnie na mieścinie pełno dresiarskich samochodów typu seat leon ibiza oczywiście sportowe TDI haha :D ogólnie seaty a coraz mniej bmek a jak są to z gazem :D

swirus231
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-12-31 12:43:21
JA miałem auta Tdi i powiem szczerze to nie jest wiocha passaty nigdy nie kiopcił , żadnej czarnej chmurki przy dodawaniu gazu ani rozruchu silnika , wieśniackie Tdi to takie które walą sadzą jak z wulkanu . Po za tym każdy rodzaj napędu jest dobry każdy kupuje jaki chce czy turbo diesla , wolnossącą benzynke czy gaz. Wykłócanie się i dyskryminowanie innych bo coś się nam nie podoba , to jest dopiero wiocha , brak kultury i zacofanie.

lokerlol
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-31 13:33:25
Z góry mówię ze nie mam nic do TDi Ale chyba nigdy nie jechałes za zadnym passatem Golfem itp jeśli mówisz że one nie sadzą na czarno...

dawid2885
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-31 12:42:43
Heheehe ale trafiło WRA - powiat radomski inaczej wsie. :)

Nick-T_00
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-31 12:37:43
Te wszystkie porównania, schematy itp. biorą się z kompleksów. Swego czasu byłem zachwycony swoim trabantem, potem maluchem, fordem fiestą i w tyłku miałem zdanie innych o moim wozie. Nie zazdrościłem też tym w s-klasie. Szkoda życia na ciągłe porównania i zawiść.

mikenadir
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-31 12:34:58
PRAWDA,PRAWDA, PRZYPOWIEŚĆ GŁOSI TEŻ, IŻ: JEŚLI CHCESZ BYĆ KRÓLEM SWOJEJ WSI ZAKUP KLEKOTA TDI

norcze20
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-12-31 12:29:03
Jak dla mnie to bmw to samochody dla cwaniakow z polski I z innych krajow wschodnich a szczegolnie 5-tka nawet za 300tys. Najlepsze to japonskie samochody sportowe

Lukasz_wa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-31 17:27:25
tak się składa kolego sympatyczny, że prawdziwe bmw zaczyna się właśnie od 5 z przodu ( np. 535 ).

specops
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-31 12:28:45
gosciowi chyba chodzi o to ze wiara z wioski jezdzi w tdi bo chyba maja dopłaty z uni do paliwa dla ciągbników

germanStyleVW
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-02 00:31:41
niema takich dopłat

deathmind
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-12-31 12:20:38
No ale czego się tak spinasz? Ja jeżdżę drogim autem (benzyną) i jakoś nie naklejam sobie nigdzie tekstów "ropa jest dla traktorów" itp., ale też nie przeżywam, że jakiś cebulak sobie na starego civica czy corollę o wartości 1 felgi do mojego auta nakleja wiązanki typu "gaz jest do kuchenek, a ropa do traktorów". Znam gościa co ma starą alfę za 5 tys. zł i nakleił sobie ludzika z głową logo alfy, który bzyka luzika z głową logo BMW. Myślisz, że to irytuje właściciela nowej 5'tki za 300 tys. zł? Irytuje innego cebulaka z BMW. Trochę godności kolego ;)

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-31 13:45:05
Buhaha "cebulak" w wydaniu na bogato ... "civica czy corollę o wartości 1 felgi do mojego auta " - oki otwórz oczy i skończ fantazjować. Pomyśl lepiej jak poprawić zagrożenia w nowym semestrze.

deathmind
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-01 14:53:48
Ten cebulak jest prawnikiem, więc możesz mu (czyt. Mi) buty lizać. Nie wiem jakie masz wyobrażenie o ludziach zamożnych i w generalnie wiele mnie to nie obchodzi. Nie zamierzam się mieścić w żadnych "kanonach" ażeby takie coś jak Ty mogło powiedzieć "faktycznie, facet chyba ma więcej w portfelu ode mnie i nie zmyśla". Możemy podjąć prywatną polemikę na interesujące Cię zagadnienie prawne - najlepiej z prawa handlowego i finansowego, bo "fizolami" się nie zajmuję, o ile rozróżniasz pojęcie osoby fizycznej i osoby prawnej. A teraz wracaj na magazyn i ładnie przygotu

deathmind
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-01 14:55:07
j półki w Carrefourze żebym mógł sobie jutro zrobić zakupy podczas lunchu.

Peterz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-04 01:34:06
To dziwne bo zazwyczaj prawnicy, a przynajmniej tych co znam nie mają czasu i energii by siedzieć na podrzędnym portalu dla gimbusów i chwalić się narzędziami życia codziennego jakim jest samochód. Papier wszystko zniesie, mogę sobie napisać nawet że jestem potentatem naftowym i takie Kazie jak ty czyszczą mi buty a ich żony zapierdzielają dla mnie na miotle. Co do pracy w "Carrefourze" niestety pudło bo prowadzę od paru lat własną działalność gospodarczą i mam odbiorców na całym świecie. Chwalenie się tym co się ma jest przejawem buractwa pierwszej wody.

piotrek5678
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-12-31 12:16:27
Dokładnie Mietek343 ,TDI to wymysł volgswagena , a VW nigdy nie wyprodukował nawet w połowie tak dobrego samochodu jak ten "kredens" i nie wyprodukuje. Pozdrowienia dla miłośników VW:)

enteros
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-12-31 12:16:05
oglądałem "my wifes hot friend", "my friend's hot mom" albo "cheating whore wives" i wiecie co? te filmy idealnie opisują katolicką mentalność tzn. mąż rucha przyjaciółkę żony najlepszą oczywiście, synalek zalatuje do matki kolegi a żona potrzebuje młodszego ogiera, więc zdradza męża z młodszym, najczęściej ze studentem, kolegą syna, lub chłopakiem córki. to wszystko oczywiście dzieje się pod płaszczykiem katolicyzmu i katolickich wartości i moralności.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-31 15:10:43
Chłopie co ty pierd..lisz ??

enteros
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-31 18:24:07
szulcik, oglądałem porno, które po części odzwierciedlają życie niektórych katolików, a tytuły wymieniłem, jak chcesz to obejrzyj. ja je oglądałem tylko i wyłącznie w celach naukowych. ale polecam ci te filmiki z Johnnym Castle albo Rocco Reedem.

bogas86
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-31 11:56:34
Czytając opis i komentarze autora wyczuwam jakiś kompleks :D

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-31 11:46:44
komentarz usunięty przez użytkownika

kocur80
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-12-31 11:35:38
z nalepką jeździ mieszkaniec powiatu radomskiego :) o ironio :)

barto96
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-12-31 11:35:13
aj chyba autor jeździ golfem albo passatem w TDI i go zabolało

zulek76
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-12-31 11:33:50
Jeżdżę takim kredensem, ma 667tyś kilometrów przejechane a twoje TDI w całym marnym życiu nie ujedzie.....

Lukasz_wa
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-12-31 11:20:22
Każdy chłopak z Polskiem wsi marzy by mieć tdi, a że stać go tylko na naklejkę...

marekh_2008
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-12-31 11:13:33
To ja znam lepszy wierszyk " Król i Książe polskiej wsi - golf i passat TDI"

wwwpawel
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-12-31 11:12:44
No, faktycznie! U nasz na wsi to każdy mo TDI, ale w sunsiedniej wsi to majom i Mercedesy, bo tamuj na wsi bez gwiazdy ni mo jazdy!

bigwaldi
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-12-31 11:12:38
Czyżby autor był właścicielem TDI 1.9 i mu ciśnienie podskoczyło ?

GodlikePL
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-31 11:11:11
Jak to, przecież wiadomo, że każdy burak ze wsi jeździ skatowanym golfem lub pastuchem którego musi ciągle naprawiać ale i tak będzie wmawiał, że się nie psuje.

Mietek343
    Ocena: 51 (glosow:121)
2013-12-31 10:57:42
Czyżby została urażona duma kierowców wozów w TDI? Śmiejesz się z tego "kredensa" a to właśnie taki kredens jak to ująłes przejedzie 3x tyle kilometrów co to Twoje całe TDI.

Oskarito
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-12-31 12:56:28
kup teraz merca to nie zrobi ani połowy tego co smieszne TDI

bonifacq
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-31 13:19:54
Takie w124 robi po 1,5 mln km bez remontu silnika , a wersja E500 /500E potrafią kosztować nawet po 80 tyś zł

Baron_Sanedi
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-12-31 13:37:38
haha ten merc to predzej tak przegnije ze trzeba go bedzie zezłomowac!!

Oskarito
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-31 15:01:21
pierwsza awaria występowała średnio przy przebiegu ok 700-800tys km, a te nowe merce TDI przegoni w dynamice, ekonomi oraz żywotności ;)

Baron_Sanedi
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-12-31 15:40:57
wolnossacy diezel tego mercedesa w dynamice przegoni turbo diesla?? ciekawe jak?

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-31 15:42:50
mietek zanim cos powiesz to sie zastanow,300 w dislu bez turbo robi jakies 10 x tyle km co tdi a nie jakies tam marne 3x:)przy czym wyglada lepiej niz te graty spod znaku 2 literek w koleczku.moze mietek teraz robi siare ale w 124 i w 126 to samochody niedoscignione w jakosci wykonania.

jonekogonek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-31 16:39:42
tylko sie dobrze pasem przypnij, żebyś przez dziurę w podłodze nie wyleciał z tego swojego merca

qbii
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-31 17:39:41
silnik w 1.9 tdi jest nie do zajechania i robią dużo dużo więcej kilometrów niż te gówna zanim się rozpędzą to juz tylko dymek wąchają po TDI

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-03 16:34:24
moze tdi i sie wczesniej rozbuja ale po chwili go minie bo jednak laweta wolniejsza.najlepsze silniki na swiecie to wlasnie 3.0 diesel w mercu i 2.0 w mazdzie oczywiscie pod wzgledem trwalosci i nikt nie jest w stanie temu zaprzeczyc poza nieznajacymi sie w temacie.oczywiscie kilka silnikow mozna jeszcze dorzucic ale to sa 2 najbardziej znane przyklady silnuikow ktore robia po bance km bez remontu

wlodinek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-29 16:23:32
rejestracja z Radomia....

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-12-29 16:37:50
Du Radomnia to lon jadzie jak ma urzendowo sprawe do zalatwienia we miescie bo WRA to sa blachy nie Radomia tylko powiatowe.

cosmos83
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-12-29 16:03:16
Każdy chłopak z wrszawy dwie rury do starego merola se wsadzi

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-29 16:04:50
To w oryginale są dwie rury.

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-29 16:42:39
Ze swej chatki co ma elewacje z papy i okna 30 cm nad ziemia do Warszawy to on ma 100 km w tym polowa po drodze gruntowej.

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-29 15:56:14
Napisal sobie na szybie chlopak z miasta .LOL.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400