Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Krótko i na temat. Bez grubego portfela nie podchodź
bartekhtc85  14-02-14, 08:22 Zgłoś
+ 279 -
Dodano: 2014-02-14, 08:22:15   przez: bartekhtc85
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 279  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Męska solidarność
  •  Taka prawda
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Pamiętaj słowa matki
Ukryj komentarze(44)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bierut1
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-02-15 10:25:35
Grunt to szczerość.

Niegrzeczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-25 22:00:00
Fajna...i droga :-D

rafalp163
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-25 20:30:55
komentarz usunięty przez moderatora

tyfus777
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-03 20:01:20
Gdybym tylko miał kasę....

vatara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-02 19:41:51
Przeróbka po byku...

vatara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-02 19:39:28
Przeróbka po byku...

wdowa20.6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-18 11:01:16
Zawsze sie jakiś jeleń znajdzie.... Dobrze ze tu trafiła.

BekaWszedzie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-18 01:23:57
Trzeba było nie 'ucinać' nazwy jej profilu. Może tu by się sponsor znalazł...

bolek21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-16 23:32:31
dziś ma urodziny. Zatem wszystkiego najlepszego !

fekaliator
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-16 16:32:34
Skoro cię nie stać to bij konia zamiast się żalić patafianie. Napisz jeszcze, że jesteś kompletnym przychlastem bez szkoły, bez kasy, mieszkasz z mamusią i w ogóle to lubisz długie spacery, bo na kino, teatr czy kolację w restauracji cię nie stać. Jednocześnie szukasz laski zajeqwa ślicznej, mądrej, zgrabnej, z mieszkaniem, furą i super dochodami

mingus33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-16 22:58:38
to co piszesz można w całości podpiąć tej lasce, bez szkoły, bez kasy, mieszka z matką i na nic jej nie stać więc musi dawać dupska w zamian za pozory normalnego życia. pozytyw jest tylko taki że jest pełnoletnia...

samarra
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-16 14:38:21
urazona meska duma przemowila? ;P

MetalGearPsycho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-02 19:17:08
wiesz co to jest honor? a nie sory jestes kobieta...

mingus33
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-16 14:05:58
czyli dziwka. jeśli sponsoring, to wiadomo że musi dać szpary, więc daje ciała za konkretna korzyści majątkowe, gotówka, zakupy, wycieczka itp. bo sie larwie pracować nie chce a fanty już by chciała.

jarod22
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-16 00:21:20
i dziwić się tu dziewczynie, ciężkie czasy są, i nie wszystkim mama opłaca internet i kupi laptopa... zastanów się nad swoim życiem człowieku... zanim zaczniesz oceniać...

MetalGearPsycho
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-02-16 01:53:45
Jakby moja corka przyszla do mnie i powieidziala ze puscila sie z jakims starym ramolem zeby kupic sobie laptopa to bym jej tak wypie.r.d.o.lił w ryj ze by albo zmadrzala albo kazal bym wyp...a..ac z domu... No ale ja jestem ja, a ty jestes ciota

wampir4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-21 22:02:22
MetalGearPsycho to musisz zapier.... żeby stać cię było na laptopa dla swojej córki. jeśli Cię stać to gratulacje. większość ludzi po opłatach nie ma co do gara włożyć i kończy się to dla niektórych córek tak jak widzisz na zdjęciu, żeby mogła sobie studia i akademik opłacić

MetalGearPsycho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-02 19:15:20
Ja sie odnioslem do tego co napisac Jarod22, jego wypowiedz zabrzmiala jakby ten przykladowy laptop byl rzecza niezbedna do zycia, na ktora jak sie nie ma kasy to trzeba zarobic w kazdy mozliwy sposob nawet najbardziej hanbiacy

Marley82
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-15 23:43:36
coś tło nie za ostre chociaż blisko stoi

kojak20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 22:07:06
Jaki ma login?

AL1916W
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 18:42:48
raczej konto fikcyjne. a fotki ukradzione jakiejś koleżance z fejsa.

jw12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-15 17:31:32
fajna dupa, ma ktoś namiar ??

a12wsx34edc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 15:50:29
Niezły motywator.....

ROBI00000000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-15 15:01:48
Szuka i pewnie znajdzie...

malaja26
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-15 14:52:49
Jak pies nie da to suka nie weźmie.

azmadon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-16 00:06:14
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-15 13:12:56
Typowa feministka. (o ile nie jest lezbijka)

toudy666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-15 14:40:39
To szukałaby sponsorki raczej

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-15 16:00:37
Tu nie chodzi o orientacje seksualna ani przyjemnosc, tylko o pieniadze.

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 23:15:01
Możliwe, w sumie skoro niektóre panny potrafią oddać się starszemu o 30 lub więcej lat mężczyźnie to inna kobieta też nie stanowi problemu (a może nawet młodsza będzie) xd

lejn
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-02-15 13:08:25
Zaradna dziewczyna:P Ale nie kandydatka na dziewczynę, czy tym bardziej żonę

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 13:03:07
Nomenklatura i jezyk, stale sie zmieniaja. Kiedys nazywano to prostytucja, dzis szukaniem sponsora. Cywilizacja postepuje i rozwija sie. Kiedys byly zony dzisiaj partnerki.

Bolec1980
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-15 12:58:30
Ładna przedstawicielka kolejnej edycji Warsaw Shore - bez mózgu i bez zahamowań.

toffi108
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 12:42:07
oooo ślicznotka ma jutro urodzinki :) wszystkiego dobrego dla niej :D

irek285
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-15 12:03:25
Mloda,zaradna.

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-15 13:10:51
Kiedy sie wzbogaci, znow bedzie "dziewica" i powie ze "cie kocha". (jezeli jestes bogaty)

siwythc666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-15 11:33:13
szczera do bólu.... a z takim cialem szybko go znajdzie......

bourgeois
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-15 11:14:03
Niezla dupa, warta swojej kasy.

waho1
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-02-15 10:43:47
nie widze wiochy. Dziewcze ładne ma lico i cyc zacny. wiocha dla wrzucającego

bierut1
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-02-15 10:25:35
Grunt to szczerość.

bubala
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-14 10:58:29
ostatnio oglądałem z przerażeniem program na jedynce dla przedszkolaków, propagowali wyjazdy za granicę i poznawanie fajnych facetów "WŚRÓD SZEŚCIOLATKÓW !!!!!", jak sobie to przypomnę to mam w d.u.p.i.e co ona zrobi ze swoim życiem, jej wybór, dlaczego pąństwo ma kupczyć jej tyłkiem, może to robić na własny rachunek, tak nasi politycy niszczą młodzież, jeszcze kilka lat a będą rządzić starcami i samymi sobą

bulgar13
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-02-14 10:39:03
szmata

MetalGearPsycho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 18:45:41
Jak widac po ocenie postu goscia powyzej wiekszosc osob tutaj to karly moralne i dziwki... A nie sory, jeszcze lepiej lamusy co trzepia to sex kamerek a tamtejsze dziski nazywaja "kochanie"... Dziwka pozostanie dziwka nawet jesli nazwie to sponsoringiem... cioty!

CountPerun
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-14 08:59:26
Usługi towarzyskie za pieniądze? To ma jakąś nazwę...

MetalGearPsycho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-16 01:57:06
Nie mow tak bo jeszcze jakis pop.er..dol powie ze jestes wulgarny i nietolerancyjny :( Tylko co soba reprezentuja osoby tolerujace k.u.r.eee.s.t.w.o?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500