Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Niespodzianka, my, Polacy, wpadliśmy do Ciebie.I trochę posiedzimy.
majorero  14-02-24, 11:39 Zgłoś
+ 407 -
Dodano: 2014-02-24, 11:39:02   przez: majorero
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 407  Zgłoś nadużycie
12
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Daj odpisać
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dobuzibralska
    Ocena: 25 (glosow:33)
2014-02-26 12:40:54
adaś wielki ptak i moczymorda hofman

brumby
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-27 20:20:40
Szczujnia ma się świetnie. Tak się składa, że Hofmann i jego PiS od 7 lat nie rządzą, tylko w totalitaryzmach prześladuje się opozycję. Do Białorusi Wam tęskno?

gjpk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-01 22:18:21
Z tak głupiej opozycji zawsze można się pośmiać. To zdrowe wyśmiewać się z głupków.

GMOzabija
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-27 19:46:48
elity polskie padly w smolensku to to jest nie nasze

GSXR2011
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-27 00:20:19
zostaw nasze pieniądze płać za taxi sam i nie rób z siebie ofiary że taka krzywda Cię spotkała bo ja na Twoim miejscu za taką kasę olał bym wszystko

fwio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-27 12:33:19
spoko, przynajmniej jest pisowska afera na całą miarę dorsza...

max1959
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-26 23:22:20
Wpakowałeś się do nas to i my do Ciebie, trzeba było siedzieć w domu z rodziną, a nie rozkradać społeczne pieniądze.

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 19:04:25
NIK dla Hofmana.

galka666
    Ocena: 12 (glosow:18)
2014-02-26 17:20:39
popłacz się polityczna świnio. ty grzebiesz w życiach 38 milinów ludzi, więc bądź łaskaw najpierw wyjaśnić rachunek za taksówkę i te bodaj półtoraroczne zwolnienia chorobowe żony gdy pracowała w KGH.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-26 17:41:11
Dwuletnie zwolnienie.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-26 16:44:43
No ok, ale po co do tego mieszać dzieci?

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-26 16:49:54
Nasi dziennikarze nie mają za grosz skrupułów tak samo jak politycy.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-02-26 16:52:44
To niech nie mają skrupułów wobec siebie nawzajem, a dzieci niech zostawią w spokoju.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-26 16:57:42
To hieny i nawet dzieciakom nie odpuszczą. Ale patrząc na to z innej strony to nie wierze że gdyby chcieli wcześniej dowiedzieć się gdzie jego dzieciaki do przedszkola chodzą to by nie wyśledzili. Tu raczej Hofman chce zrobić z siebie ofiarę i wykorzystuje do tego swoje dzieciaki.

TheTerminator
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-26 17:00:40
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-26 17:02:43
A ja nie będę mówić czy tak było bo tego zwyczajnie nie wiem, nie będę rzucać oskarżeń tylko dlatego że kogoś nie lubię, poza tym mam to w dupie, nie podoba mi się tylko, że miesza się do tego dzieci.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-26 17:05:19
No właśnie on te dzieci miesza.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-26 17:17:34
Żadnego dowodu nie masz, a piszesz tak bo go nie lubisz i bardzo byś chciał aby tak było. Jeśli czegoś nie wiesz, to nie obwiniaj na podstawie swoich przypuszczeń. Ja też go nie trawię jak i wszystkich polityków i wisi mi czy to on czy dziennikarze, ważne że mieszają dzieci, a kto konkretnie to nie wiem.

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-26 17:25:59
a miesza chociażby tym, że jego żona wozi jego dzieci za pieniądze podatników. Też nie pochwalam czatowania na dzieci, ale tu raczej nie o nie chodzi a o kolejne nadużycia.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 17:26:45
Ania Przybylska też apelowała o to,by dano spokój jej i jej dzieciom,. bo paparazzi łazili za nią pod szkołę, ludzie na forach przyznali jej rację, nikt nie wrzucał jej próśb na wiochę. Dzieci nie są odpowiedzialne za działalność ich rodziców. Zwłaszcza kiedy są małe.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-26 17:32:53
Ania Przybylska nie wykorzystuje pieniędzy podatników, to pewnie dlatego. Ale ogólnie zgadzam się, że dzieciom należy się spokój i mieszanie ich w takie jatki dziennikarzy nie powinno mieć miejsca.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-26 17:33:05
Free, czyli nie on je miesza, tylko jego żona, o ile w ogóle to co napisałaś można nazwać mieszaniem. Właśnie Malgo, bo czasem jest tak, że mimo iż dwoje ludzi zrobi to samo, to u każdego z nich wygląda to inaczej, w zależności od tego jaką sympatią darzymy daną osobę.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 17:36:13
Qrwa co za bełkot...

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-26 17:41:51
To popracuj nad wypowiedziami Jurku, to nie będziesz miał bełkotu :D Widzę, że wszystko co Ci cię nie podoba jest gównem i bełkotem? Słodko. Prawda jest taka że nie wiesz jak było, ale osądzasz pod sympatię i tyle.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-26 17:44:24
I żeby nie było, ja go nie bronię, mam go w dupie, nie podoba mi się, że dziennikarze koczują na dzieci, nawet jeśli ich tatuś jest winny i sam je wystawia, to oni i tak nie powinni tych dzieci mieszać. O ile cała sytuacje jest prawdziwa.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-26 17:48:26
Masz żywcem jego komentarz z twiita i piszesz że ja nie wiem jak było. Tu masz czarno na białym jak palant wykorzystuje swoje dzieci do wzbudzenia w ludziach litości. W chamski sposób gra na ludzkich uczuciach mieszając nawet swoich najbliższych.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 17:56:32
No skoro dziennikarze czatowaliby pod przedszkolem na moje dzieci, to też bym publicznie o tym napisała, żeby się odpier*dolili. Bo to ja jestem przykładowo osobą publiczną i to mnie mogą nienawidzić i w ogóle ale nie moje dzieci. Więc ja się nie dziwię, że zwrócił uwagę. A czy chciał tym wzbudzić litość, czy był zdesperowany i bał się o dzieci, to tego już nie wiem i nie opowiem się za żadną wersją. Ale postapiłabym tak jak on, gdyby ktoś tak postąpił wobec moich dzieci

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 17:57:44
Jurek, Ania Przybylska też wykorzystywała swoje dzieci do wzbudzenia w ludziach litości, kiedy też apelowała aby jej dzieci zostawić w spokoju?

omen100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-26 18:04:43
Przybylska to tepa dzida,ktora pozowala z dziecmi na okladkach,a pozniej miala jakies pretensje,ze dzienikarze interesuja sie jej rodzina.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 18:05:28
Dziennikarze nie polują na jego dzieci tylko na to że on wykorzystuje służbowe auto do ich odwożenia. To jest duża różnica.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-26 18:06:55
Na temat Przybylskiej się nie wypowiadam bo zupełnie nie znam tej sprawy.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-26 18:09:52
I dlatego siedzą w krzakach i robią z ukrycia zdjęcia jego dzieciom, które nie są niczemu winne zamiast robić zdjęcia jemu i jego żonie? Co te dzieci mają do tego że ich matka woziła je taksówką za pieniądze podatników? No kurde to są przedszkolaki. Uważasz, że jak Ty byś zrobił coś złego, to by tłumaczyło dziennikarzy koczujących na Twoje dzieci?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-26 18:12:39
Jeszcze raz powtórzę Dziennikarze nie polują na dzieci tylko polują na służbowe auto którym są odwożone.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-26 18:18:55
Ale dzieci na tym cierpia. Ja popieram jego stanowisko w tej kwestii. I nie nazywajmy gnid z Fucktu czatujacych w krzakach pod przedszkolem dziennikarzami, ani reporterami, bo to obraza dla tego zawodu.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-26 18:21:09
No a przy okazji obrywa się dzieciom. Poza tym, prawie każda osoba posiadająca służbowy samochód, czy to nawet przedstawiciel handlowy, wykorzystuje ten samochód do prywatnych celów. A to gdzieś podjechac na chwilę, a to cos załatwić. To jest normalne. No chyba że paliwo tankuje za nasze pieniadze, to już nie ładnie. Ale nie odbiegajmy od tematu.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 18:37:12
Tak... Dzieci cierpią że dziennikarze na tate polują. Zaraz się tu jeszcze dowiem że służbowe auto za własne pieniądze tankuje.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 18:38:42
A masz dowód, ze za służbowe?

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 18:44:48
Nie, kurva, nie cierpia. Nie badz zaslepiony bardziej niz jestes. ZERO OBIEKTYWIZMU W TOBIE. NULL.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 18:46:41
Nie mogą wyjść spokojnie z przedszkola tylko hieny naskakują na nie, jakby nie mogli na tatę czatować w milionach innych miejsc.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-26 18:46:53
Tak samo nie mam dowodu że to jego dzieci:)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 18:49:21
dede a no z czym one niby cierpią ?

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 18:55:10
Jak już bedziesz osobom publiczną i paparazzi będą czatować pod przedszkolem Twoich dzieci i robić im zdjęcia, to wtedy zobaczysz jak cierpią.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 18:56:22
Lucyna tam nikt nie naskakuje na jego dzieci a dziennikarze polują na służbowy samochód by wykazać że wykorzystuje on go nie do takich celów jak powinien.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-26 18:58:52
To niech polują na niego pod innym miejscem a nie pod przedszkolem gdzie chodzą małe niczego nieświadome dzieci. Ale widać masz w dupie tych maluchów, ważniejsze żeby pokazać jaki zły jest ten kogo nie lubisz.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 18:59:34
No to pokaż mi zdjęcia które zrobili jego dzieciom... Zrobili zdjęcia auta wykorzystywanego do prywatnych celów.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-26 19:00:27
Na pewno sie ciesza, ze jakies debile czaja sie na nie w krzkach z aparatami. A i pewnie zaczepic sa w stanie. Jurek, nie zgrywaj debila, bo debilnej rozmowy nie mam zamiaru kontnuowac. Gosc ma racje. Od jego rodziny wara. Bardzo mi sie podoba jego postawa i kazdy normalny ojciec, kochajacy swoje dzieci by tak samo postapil.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 19:01:38
Dokładnie.Tu nie chodzi o dzieci. Nie bez powodu Ci reporterzy chowają się po krzakach. Chcą go przyłapać na kolejnych nadużyciach. Dzieciaki pewnie nawet nie wiedzą, że coś się dzieje, bo to nie one są na celowniku.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 19:03:06
Gdyby postępował uczciwie i nie wykorzystywał służbowego auta do prywaty to sprawy by nie było. Sam przeskrobał a teraz zrzuca winę na dziennikarzy.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-26 19:08:38
Powtarzam. 90% osób posiadających służbowy samochód, wykorzystywało go w celach prywatnych. W tym i ja.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 19:11:24
I na koszt podatnika go używałaś? To mamy pozwalać na to złodziejstwo?

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 19:12:10
Samochód służbowy to coś innego, niż wożenie dzieci taksówką za pieniądze podatników. Poza tym politycy powinni świecić przykładem i być wolni od takich zachowań. Tu taksówki, tu renta dla żony przez dwa lata, tu jakieś dziwne przelewy. Nie dziwię się, że dziennikarze za nim biegają. A to czy dzieciaki na tym cierpią to tylko domysły. Moim zdaniem nawet nie wiedzą co się dzieje.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-26 19:13:28
Reporterzy nie chowaja sie po krzakach. Co najwyzej tabloidowe wycieruchy, ktore za siedzenie pod przedszkolem z aparatami powinny byc wylapane. Niech sobbie na niego poluja gdzie chca, ale nie pod szkola jego dzieci. Freedom, dzieci nie sa takie glupie za jakie je masz. Mam nadzieje, ze Hofman wygra sprawe i ten szmatlawiec zaplaci za wyczyny swoich reporterow (moze pedofilow, skoro pstrykaja fotki pod przedszkolem?). A ja te rozmowe koncze, bo nie ma co gadac z kims do kogo nic nie dociera.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 19:15:35
Hofman zarabia tyle że może sobie zatrudnić opiekunkę która mu będzie dzieci wozić i nie musi tego robić za publiczną kasę.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 19:17:44
Odbiegamy od tematu. Jurek napisał o używaniu służbowego samochodu i do tego się odniosłam, nie było mowy o taksówce. A czy używa go na koszt podatnika czy za swoje to ja tego nie wiem i do tego tez się nie odnoszę. Przedszkole to nie miejsce na dziennikarzy w krzakach i koniec.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 19:18:11
Żeby przyłapać jak dzieci do przedszkola przywozi to gdzie mają polować? Pod Biedronką ? Myśl no dedek troche.

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-26 19:20:33
dedek, reporterzy śledczy zawsze działają z ukrycia. Właśnie po to by wytropić bez przeszkód afery. Żeby nie było niedomówień - odnoszę się do Twojej wypowiedzi jako że dziennikarze po krzakach się nie chowają...

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 19:22:40
A co ich obchodzi jak dzieci odbiera? Jeśli po nie jeździ służbowym samochodem to pewnie jeździć nim załatwiać też inne prywatne sprawy więc niech tam na niego polują. A dzieci zostawią w spokoju. Powinien ktoś zadzwonić i serio donieść na nich jak na pedofilii.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 19:23:53
Lucyna służbowy to służbowy i co by nie robił używa go na koszt podatnika. Też nie jestem zachwycony tym że pod przedszkolem czatują ale sam ich do tego sprowokował.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 19:33:02
Lucy ale ile razy mam jeszcze napisać że oni polują na Hofmana a nie na jego dzieci?

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 19:44:04
A ile razy ja mam jeszcze powtarzać, że niech polują na niego gdzie indziej a nie pod przedszkolem. Niech se stoją pod domem, przecież jak jedzie służbowym samochodem to do domu dojechać musi i tam go przyłapią. Jaki qurwa problem?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 19:46:51
Żeby przyłapać przywożącego dzieci do przedszkola to mają polować pod domem?

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 19:55:45
Jurek, załamujesz mnie. Co ich obchodzi że przywozi dzieci do szkoły? Sam mówiłeś że nie polują na nie tylko na to że jeździ służbowym samochodem. Więc tym samochodem służbowym na pewno jeździ w inne miejsca, gdzie dzieci nie ma, niech więc tam robią mu zdjęcia. Czy to jest takie skomplikowane dla Ciebie? Ja serio prościej już nie umiem.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 20:00:11
Lucyna do jasnej ciasnej:) Oni polują by przyłapać jak używa tego samochodu do celu prywatnego jakim jest wożenie dzieci do przedszkola. My chyba zwyczajnie się nie rozumiemy.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 20:04:06
Powiedz mi, czego w zdaniu "Więc tym samochodem służbowym na pewno jeździ w inne miejsca, gdzie dzieci nie ma, niech więc tam robią mu zdjęcia" nie rozumiesz? Czy on tym służbowym samochodem, jeździ TYLKO po dzieci? Zapewne nie, zapewne jeździ nim, do lekarza, do sklepu, na kolacje z żoną, więc niech tam na niego polują i robią zdjęcia jak wykorzystuje służbowy samochód a nie pod przedszkolem z małymi dziećmi, które widzą dużo dziwnych panów siedzących w krzakach z wielkimi aparatami i się ich boją.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-26 20:10:56
Lucyna i robią mu... Ja tak szczerze mówiąc to nie widzę nawet takiej wielkiej tragedii w tym że polityk sobie dzieci do szkoły czy przedszkola podwiezie. Dziennikarze zrobili z tego aferę na siłe a ten baran zamiast przyznać się do błędu to zaatakował dziennikarzy i zrobił z nich łobuzów polujących na jego dzieci. Zwyczajnie wykorzystując niezbyt taktowne zachowanie dziennikarze przykrył ten temat robiąc z siebie ofiarę zamiast winnego.

drt32
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 21:25:18
Założę się, że nikt nie siedzi w krzakach czekając na DZIECI, tylko czekając na RZĄDOWĄ LIMUZYNĘ podjeżdżającą pod PRZEDSZKOLE, wykorzystywaną przez ŻONĘ do odwiezienia DZIECI. Jakoś nie widzę nagłówków: "dzieci hoffmana przyszły do przedszkola" i zdjęcia dzieci. Założę się, że fotograf nawet w krzakach nie siedzi :) tak więc dzieci Hoffmana są w to tak wmieszane jak i inne dzieci z tego samego przedszkola, czyli... nijak :)

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-26 16:41:29
Prezes musi być dumny... Ma u boku gnidę która w podłości mu dorównuje.

cubajszpil
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-26 16:21:08
koleś wpiernicza się wszystkim w ich życie i sprawy osobiste postulują tworzenia prawa opartego o wartości katolickie i jakoś z tym problemu nie ma...

mateos1708
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-26 15:12:26
Adam Dupowłaz

davidowski1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 14:48:12
nie i H,U/J

guido1970
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-02-26 13:51:28
Panie Hofman,to się nazywa działanie prewencyjne,na wypadek gdyby panu przyszło do głowy wozić własne dzieci za publiczną kasę.

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 13:22:12
Penisowa afera nie dała mu do myślenia...

Bolec1980
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-26 13:21:00
Skoro mi moderator usunął, to jeszcze raz, bo faktycznie mnie poniosło: nawet bym mu nie w.y.jeb.ał, tylko na.sra.ł na ten tępy kłamliwy łeb.

owcazogorkowca
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-27 09:39:13
Zatem zrób to cipeczko internetowa. Wiesz przecież gdzie odwozi dzieci do przedszkola:] No dalej napinaczu :D Jedziesz Panie odważny! :D

Bolec1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 13:06:48
komentarz usunięty przez moderatora

dobuzibralska
    Ocena: 25 (glosow:33)
2014-02-26 12:40:54
adaś wielki ptak i moczymorda hofman

TheTerminator
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-02-26 12:06:23
komentarz usunięty przez moderatora

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-02-26 12:27:58
Za taki tekst ty i moderator powinniście mieć zarzuty prokuratorskie, prymitywny chamie.

TheTerminator
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-26 14:04:35
komentarz usunięty przez moderatora

Tomasz_PL
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-26 11:22:15
Brawo polkowski, ale tego lemingi nie pamiętają

polkowski
    Ocena: 0 (glosow:32)
2014-02-26 10:39:07
nie wyszła afera z rzekomym złym rozliczeniem PIT - bo wszystko okazało się prawidłowo rozliczone to szuka się haka w inny prymitywny sposób . Też uważam , że to nie jest powód by na koszt podatnika brać taksówkę , ale co to jest w porównaniu do córki Tuska kupującej za gotówkę mieszkanie w Warszawie i luksusowego mercedesa - czy to jest za swoje czy nasze , skoro jej ojciec przez okres premierowania nawet połowy tego nie zarobił

ZeuS112
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 13:29:53
taaaaaaaaaaa, wierzysz w to? Ciekawe ile dal w łapę żeby zatuszować. Tylko ty nie wpisz w swoje oświadczenia kwoty 10 tysięcy, nie mówię o 100 tys jakie pominął Hofman, to cię zlicytują. Widziałeś ile młoda Tuskowa dostaje za prowadzenie bloga miesięcznie? Połowa ludzi nie dorobi się tego w rok. Popatrz na inne szafiraki i porównaj z tym co wyciąga Kasia.

majorero
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 13:39:54
Nie okazało się prawidłowo rozliczone, a było przedawnione tzn. że nie można karać.Co do córki Tuska: może ktoś w końcu powie gdzie to mieszkanie, a mercedesa chyba łatwo sfotografować. Co za problem. Ona sama zarabia na swoje.

ann2422
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 18:43:42
"Córka premiera Kasia Tusk (26 l.) może zarabiać na swoim blogu nawet 18 tys. zł miesięcznie. Jej wpisy o ciuchach opatrzone zdjęciami cieszą się popularnością wśród czytelników i reklamodawców - stąd tak wielkie pieniądze." I ciekawe ile jeszcze "dostaje" od tatusia

ann2422
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 18:50:31
Córka Premiera, w dniu 18/02/2013 r. kupiła za gotówkę 5-cio pokojowe mieszkanie na Saskiej Kępie w Warszawie! Z tego co nam się udało ustalić cena rynkowa takiego mieszkania wynosi 1 milion 720 tysięcy złotych. Jeździ Mercedesem klasy „S” wartym bagatela PLN 344 000. Kupionym również za gotówkę. Skąd tak dużo gotówki w rękach Katarzyny Tusk, osoby prawie bezrobotnej?Wydała ponad 2mln zł podczas gdy realne płace w Polsce są rzędu 1200PLN – 1500PLN

ann2422
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 18:51:56
Czy są może jakieś powiązania pomiędzy upadającym Amber Gold, a córką premiera? Czy oprócz Bąka pracowała dla tej firmy jeszcze inna osoba z rodziny Tuska? Przypomnijcie sobie jak to niedawno drugie z dzieci Donalda Tuska jego syn, Michał Tusk plątał się w wyjaśnieniach w sprawie domniemanego udziału w aferze związanej z Amber Gold!

majorero
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-26 20:45:59
@ann, prosiłbym o fakty, a nie fragmenty odezwy polskiej rewolucji narodowej. W odezwie był jeszcze "numer referencyjny notariusza"czyli coś, co nie istnieje i dowodzi,że ten tekst był zwykłym fałszem.Saska Kępa jest całkiem duża więc skoro kupiła, to może ktoś widział gdzie.Może ktoś pokaże zdjęcia Tuskówny w tym mitycznym mercedesie.Minął rok więc czas na dowody.Ona nie jest bezrobotna, ona zarabia około 20 000 miesięcznie(tak szacują) na prowadzeniu swojego, podobno poczytnego, bloga o modzie.

majorero
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-26 20:51:39
@ann, nie insynuuj w stylu prezesika Kaczyńskiego zadając takie pytania. Masz jakiekolwiek dowody na jakiekolwiek nadużycia to zgłoś to do prokuratury, a jeszcze lepiej do Macierewicza, bo domyślam się,że uważasz prokuraturę za skorumpowaną i zależną od Tuska.Twoje pytanie o Amber Gold jest pytaniem w stylu: Ann czy to prawda,że jesteś prostytutką, bo tak mówią.Mówią,że bierzesz 150 zł za godzinę i że leczyłaś się na syfilis.

ann2422
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-27 22:05:17
Oczywiście że notariusze mają swoje numery referencyjne, może nie takie dziwne jak tamten ale mimo to są. 18 tys miesięcznie - czyli ile musiałaby na to zbierać? 8 lat? Niech będzie z 5. Czyli mając 19 lat zaczęła odkładać? Mi tam się wydaje, że jak nie można dać w łapę tatusiowi to dają dzieciom. Jeśli chcesz dowody to pytaj się tych co mieszkają w Warszawie. Już rozumiem po co był potrzebny Kasi ochroniarz za rządowe pieniądze - te 2 mln trzeba zabezpieczyć

ann2422
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 22:16:55
I jeszcze jedno - prosiłabym żebyś mi nie ubliżał. Młody Tusk siedział w zarządzie OLT Express, które należało do piramidy finansowej Amber Gold i to są UDOKUMENTOWANE fakty!!! Nie wiem w jaki sposób można zasiadać w zarządzie dwóch konkurencyjnych firm, OLT Expres i gdańskiego lotniska, nikt przez tyle lat tego nie wiedział, czy mieli to gdzieś bo to syn prezydenta? Ludzie są równi i równiejsi!!

radocha75
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-26 10:35:15
Jaki biedny, zróbmy zrzutę na Taxi

bolo37
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-02-26 10:34:41
nie dosyć że przepier....la nasze pieniądze to jeszcze ma pretensje że mu to wypominamy to szczyt

cimaxx
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-02-24 15:51:18
Niech żonulka nie płaci za TAXI z pieniążków podatników to nikt nią się nie będzie interesował.

QQRYQ71
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-24 15:15:09
Jak żyć Panie pośle jak żyć ? - odpowiedź. Za swoje !

majorero
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-24 19:01:56
Po co za swoje, jak można za cudze?

bubala
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-24 13:14:30
taki wielki PTAK a biadoli jak ciptak, hofman pewnie twoje naturalne środowisko to ukraina, tam czułbyś się już nie jak wielki ptak tylko spełniony głuptak

pyton79
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-24 12:51:50
To zwolnij tego fotografa.

acer326
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-24 11:49:57
To Ty zostaw Nas,nie pchaj się ze swoją rodziną do wszystkich mediów,Jedno na co się zgadzam-Jarka .... jest TWOJA

majorero
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-24 12:22:17
Zgrzyty celebryty.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500