Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rafal8  14-05-08, 23:16 Zg這
+ 379 -
Dodano: 2014-05-08, 23:16:31   przez: rafal8
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 379  Zg這 nadu篡cie
85
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(142)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
dydlosz
    Ocena: 80 (glosow:126)
2014-05-08 23:30:01
Bartoszewski te jaki lepszy as, wyszed z Auschwitz bo by chory, troch jaja co?

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-29 12:31:22
Ja sie wstydz za PO

Czerwone-wino
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-16 20:33:43
A mnie jest wstyd, 瞠 Palikot reprezentuje Polki i Polak闚 w sejmie.

sjawoszek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-15 22:28:14
pANI ma prawnicze wykszta販enie, niestety na co dzie taki wstyd przynosz s璠ziowie i prawnicy, szczeg鏊nie w υdzi

tomashec
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-05-15 16:05:28
bo bartoszewski jest pastuchem. paw這wicz tez

alonka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-15 12:37:20
Bartoszewski NIE jest profesorem!!!!!! Wi璚 dlaczego go tak tytu逝j?

dawidsurf
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-14 22:44:43
PAWΜWICZ...chod do mnie.....!!! wyli輳 tobie.....

Andy1313
    Ocena: -10 (glosow:12)
2014-05-13 02:55:34
Kiedy w cyrkach pokazywali babe z brod. Dzi mogliby Paw這wicz, baba bez m霩gu, a 篡je !

Abdiel
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-05-13 02:46:50
Pan Bartoszewski (bo na pewno nie profesor) twierdzi(), 瞠 Polacy to byd這. W takim razie On musi by pastuchem.

marcinko83
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-05-13 06:17:31
nie tylko pastuchem,ale podejrzana jest jego przesz這嗆 obozowa,Niemcy dobrowolnie wypuszczali tylko swoich wsp馧pracownik闚 i donosicieli,reszta jak nie uciek豉 co bardzo瘸dkie to trafia豉 do krematorium,tan 篡d ma co na sumieniu,gdy boi si Polak闚 ,al ena szcz窷cie dla niego 鈍iadkowie tego kim on by naprawd w obobzie dawno nie篡j

marcinko83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-13 06:19:17
swoj drog tusek nied逝go ka盥ego kto ma gajerek i dobrze m闚i o rudym i jego rz康zie ,ka瞠 nazywa profesorem w swych rz康owych telewizjach

baton06
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 01:15:37
a to od kiedy bartoszewski ma profesora?????

bigredsedd
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-12 23:47:28
Tusek nasra 獞okom do talerza z roso趾iem, a oni m闚i "Kaczy雟ki pewno jeszcze by si odla" Rozpi... mnie gadanie debili "KACZY垶KI?!!! pewnie by這 by jeszcze gorzej" sk康 ta kur.. pewno嗆! u wr騜bity by貫 czy ki chu. 2 kadencje rz康z, i takiego g闚.. jeszcze 瘸dna partia nie narobi豉! PIS wyje... po 2 latach za pierdo造 typu pos豉nka blida, co by by這 gdyby Kaczy雟ki podni鏀 podatki, wiek, okrad OFE? ZAJE... BY CZΜWIEKA! rafal8 wstyd mi za ciebie, bo mi璠zy innymi przez ciebie jest taki stan w Polsce!

bigredsedd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 23:38:37
komentarz usuni皻y przez moderatora

Rhamiel24
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-12 23:33:24
A ja s造sza貫m 瞠 Bartoszewski wyszed z Aushwiyz tylko dlatego 瞠 篡d闚 kablowa, og鏊nie to podobno by s逝gusem Niemc闚, zreszta Bartoszewski popiera Platforme - uwa瘸m 瞠 poani Paw這wicz raz co dla odmiany m康rego powiedzia豉.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-12 23:15:37
Wstyd to za nich wszystkich, nie ma tam 瘸dnego normalnego cz這wieka, wykluczaj帷 mo瞠 tylko stra marsza趾owsk i sprz徠aczki.

jasio740
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-12 23:12:49
Z zachowania i wygl康u niczym ta baba z ,,Madagaskaru''

leszek54
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-12 19:38:33
Pani Paw這wicz bardzo dobrze powiedzia豉 o tym "" PROFESORZE ""...

jk112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 18:04:26
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

cokolino123
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-05-12 16:46:43
ja g這sowa豉m na ni. m闚i to co wi瘯szo嗆 boi si powiedzie ze wzgl璠u na polityczna poprawno嗆.

dywizjon23
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-05-12 20:18:53
komentarz usuni皻y przez moderatora

Pixiee
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-12 15:05:30
P.S ja mam naprzyk豉d bardzo w d.. co powiedzia Bartoszewski, czy nazwa nar鏚 byd貫m czy te nie, ja si nim nie czuj i jestem dumna z tego kim jestem naprawd ma這 mnie obchodzi co s康zi o naszym narodzie kto, kto ma ten kraj w dupie. Ot, zwyk豉 prowokacja a wy si spuszczacie nie wiem nad czym...

Pixiee
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-12 14:56:34
o co wy tak wszyscy burzycie? Wina z ca貫j tej sytuacji le篡 troch po obu stronach. Bartoszewski nazwa polak闚 byd貫m (poniek康 mia te ciut racji, ale m闚imy tu o jakiej mniejszo軼i kt鏎a faktycznie zachowuje si jak byd這 i mo積a j byd貫m nazwa), natomiast prof. Paw這wicz te nie musia豉 na jego s這wa odpowiada, pono g逝pszym si ust瘼uje? I niestety dlatego u nas jest taki m造n jaki jest bo zamiast czasem odpu軼i i przymnk望 oko na komentarze niekt鏎ych os鏏, odpowiadamy na nie ripost potem nast瘼n i tak bez ko鎍a zamiast zaj望 si sprawami wa積iejszymi.

Karolu69
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-12 14:36:09
Zagadka: wska b陰d na obrazku. Odp. s這wo "profesor" nale篡 przesun望 przed s這wo "Krystyna"

gajcy
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-12 14:14:53
Kto g這suje na PO oto jest pytanie? Tylko ciemnogrod .

pwol01
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-05-12 14:12:31
Tania manipulacja PO. Poszukajcie jej ca貫j wypowiedzi, a nie 造kacie wszystko jak leci. Tak poza tym to Bartoszewski nie ma tytu逝 profesora. Wyk豉da kiedy jako profesor wizytuj帷y i jest to stanowisko a nie tytu. 疾by by這 jeszcze 鄉ieszniej to nawet mgra nie ma :) Taki autorytet PO :)

szubi
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-05-12 11:37:09
profesor Paw這wicz- takip oselski SADOL

cozakraj7
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-05-12 11:12:12
Lejzor to ju dawno powinien wisie za wydawanie Polak闚 podczas II Wojny 安iatowej wi璚 wed逝g mnie nawet na pastucha sobie nie zas逝篡. Polska to kraj absurdu tu zbrodniarze wojenni maj si du穎 lepiej od prawdziwych bohater闚, kt鏎zy g堯wnie umieraj w zapomnieniu.

violon
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-05-12 10:58:55
ja przepraszam, ale ona tego nie powiedzia豉, prosz sobie poszuka jej ca貫j wypowiedzi, co do B. to nie wiem czy on matur ma

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-12 09:46:46
Na takich(konkretnie paw這wicz) ludzi g這suj ka盥y kto oddaj g這s na kogokolwiek z PIS, na takich ludzi jak niesio這wski g這suj ka盥y kto oddaj g這s na kogokolwiek z PO. Wbrew pozor g這sujemy na partie i jej liste wyborcz a nie na konkretn osob...JOW nie ma.

latrell
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-12 09:04:38
sam bym tego pi瘯niej nie okre郵i:))))))

RysZiel
    Ocena: 13 (glosow:19)
2014-05-12 08:37:17
Mnie te jest wstyd, 瞠 taki pastuch prezentuje takie byd這 nie tylko w sejmie, ale i na 鈍iecie. Pastuch pseudo profesor Bartoszewski.

lemansky1979
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-05-12 08:31:23
Nie trawi tej pani, ale o 砰dku Bartoszewskim powiedzia豉 prawd, mo瞠 b璠 z niej jeszcze ludzie ;)

NoZastanowSie
    Ocena: 13 (glosow:19)
2014-05-12 08:11:47
Zlepek pojednczych slow wyrwanych z kilku zdan. Za robienie takiej nagonki i przeinaczanie czyjejs wypowiedzi, to powinni tego dziennikarza zlinczowac. On obrazal nasza flage, porownujac ja do szmaty, a nasz narod do bydla, kobieta sie za nami wstawila, mowiac, ze jesli z nas jest bydlo, to z niego kiepski pastuch i jeszcze to ona sie z tego tlumaczyc musi! Nieporozumienie totalne.

Umcyk
    Ocena: 7 (glosow:21)
2014-05-12 00:46:29
Przepraszam, o jakim profesorze? Bartoszewski ma matur zdan?

kostek1
    Ocena: -10 (glosow:22)
2014-05-12 00:13:16
z...dzira i stara k...rwa na taczki ja i do p-g-r-u prosiaka sama o siebie niedba a o nas na pewno bedzie he he

latrell
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-12 09:01:25
cwel

kostek1
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-05-12 00:10:12
bartoszewski wyszedl bo cewka byla z niego i strzelal z dup...y waciarz

durthu
    Ocena: 10 (glosow:30)
2014-05-12 00:08:34
akurat bartoszewski to zwyk造 鄉ie, gnida - wyszed z obozu ze wzgledu na "stan zdrowia" - buhahaha, a powa積ie to za donosicielstwo. Jest "profesorem", a skonczy gimnazjum. Jest dziwol庵iem politycznym, co 穋e nasz chleb, siedzi na polskiej ziemi jednak jej rodowitych obywateli poni瘸 i szykanuje. To relikt syjonistycznej my郵i o nazwie "judeopolonia". Kolega donka.

Pixiee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 14:47:24
by mo瞠 masz racje, ale gimnazjum chyba w tamtych czasach nie istnia這??

kostek1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 00:08:15
komentarz usuni皻y przez moderatora

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-11 23:40:44
Takwiem powinnam napisa "mnie". Poprawie si sama, zanim jaki nawiedzony poszukiwacz b喚d闚 to zauwa篡.

Laudanum
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-05-11 23:39:03
A mi jest wstyd 瞠 jaste軼ie takimi bezmy郵nymi baranami.

szatanoslaw
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-05-11 23:34:51
Bartoszewski i Paw這wicz s siebie warci...

pisiu104
    Ocena: 7 (glosow:23)
2014-05-11 22:48:31
on nie jest zadnym profesorem.A ma wykszta販enie srednie

SuperGL
    Ocena: 19 (glosow:27)
2014-05-11 22:44:48
W豉郾ie plujecie na kogo kto si za was wszystkich bez wyj徠ku wstawi;) powiedzia豉 tak, bo "profesor" Bartoszewski nazwal Polak闚 byd貫m. skoro ju czyta wczorajsz manipulacj na interii to chocia by這 przeczyta pierwszy komentarz pod t po瘸l si Bo瞠 "publikacj". A si dziwi 瞠 Kaczy雟ki jej nie popar. mo瞠 te czyta tylko interi i nie by w temacie.

pwol01
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-12 14:15:17
Dziwi si ludziom, kt鏎zy Twoj wpis minusuj...

mariobxl
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-05-11 22:36:07
stara zdziwaczal repietucha zganiacza dobrego jej trzeba to by ja naprostowa!!! M這dzi w si喚 dojecha ten rz康 co nas niszczy!!!

lukaszmaly2
    Ocena: 10 (glosow:26)
2014-05-11 22:17:46
ta kobieta ma racje a tak na marginesie od kiedy bartoszewski jest profesorem?z tego co wiem to jest zydem ale nigdy profesorem

martin987
    Ocena: -7 (glosow:17)
2014-05-11 22:35:23
Ma tytul profesora 'goscinnego' przyznany przez rz康 Bawarii. Tytul 'profesora' w Polsce nie musi sie wylacznie odnosic do tytulu naukowego (Nadawanego przez prezydenta). Porownujac go do Pawlowicz to reprezentuje nad nia miazdzaca przewage w odniesieniu do kultury osobistej i obycia. Dodam tylko ze Lech Kaczynski tez byl tytulowany profesorem chociaz nigdy takiego tytulu naukowego nie posiadal

niedowiarekmarek
    Ocena: 13 (glosow:17)
2014-05-11 22:08:49
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

MUTD
    Ocena: -11 (glosow:17)
2014-05-11 22:02:34
Ta k..we powinno sie zutylizowa raz a dobrze!!!!

kbrowarek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-05-11 22:02:32
PiS I PO to zbiorowisko tepych ludzi

pawelw23
    Ocena: 16 (glosow:24)
2014-05-11 21:58:51
On jest takim samym profesorem jak Kwa郾iewski po maturze.

maxicoveri
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-05-11 21:52:17
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

maxicoveri
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-05-11 21:55:48
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

kontroler
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-05-11 22:36:21
nie podadz kotku

SuperGL
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-05-11 22:47:20
pierdzielisz g逝po軼i. on nazwa Polak闚 byd貫m, a ona si za nas wstawi豉 nazywaj帷 go pastuchem.a niemieckie media aby czekaj jak zrobi z niej debilk wyrywaj帷 kawa貫czek zdania z kontekstu nawet nie pisz帷 w jakich okoliczno軼iach to powiedzia豉 i w odniesieniu do czego.

latrell
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-12 09:06:31
篡d nigdy komu innemu bratem! Nigdy nie licz na lito嗆 ze strony pejsa.Licz na wi瘯szy wpier**l

rafal8
    Ocena: -14 (glosow:20)
2014-05-11 21:52:03
Dziekuje za mi貫 s這wa uznania i pozdrawiam Was czule wzburzone PISdeczki i wasz Pania Paw這wicz z ca豉 sekta PIS :* muuuua

latrell
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-12 09:11:57
nie g這suje na 篡d闚 z POPiS.G這suje na partie spoza sejmu.Czekam na odpowiedz,ze to strracoby g這s ty propejsie.

zbigniewboniek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-12 10:46:05
My tak瞠 pozdrawiamy niedouczonego PO-wskiego przyg逝pa, kt鏎emu TVN wypra這 m霩g do poziomu rozwoju jego w豉snego avatara :) Czuwaj!

Krzyzak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 21:22:29
komentarz usuni皻y przez moderatora

pablo1122334455
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-05-11 21:21:35
Ale jaja... profesor闚 dw鏂h, a szambo to samo.

Syn_owcy
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-05-11 21:52:30
Bartoszewski nie jest profesorem. Mimo, 瞠 napisa prac magistersk, to jej (z powod闚 politycznych) nie obroni.

guciomen
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-11 21:08:25
Ja.

gregory77
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-11 20:55:34
rafal 8 to ma najeb..ne w bani jak byk w torbie

antony
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-05-11 20:54:03
wybory sie zbli瘸j to i ciosy celniejsze a prawda jest bolesna

gregory77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 20:50:32
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

mariusz_czarny1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 20:44:55
komentarz usuni皻y przez moderatora

FOREVER1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-11 20:41:40
Kto jest ch皻ny na Paw這wicz ?

Antycyponek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-05-11 22:18:26
komentarz usuni皻y przez moderatora

latrell
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-12 09:14:12
Antycyponek skoro lubisz kamienie, to pewnie jestes rumunem i 穋esz gruz?

heejt
    Ocena: 13 (glosow:23)
2014-05-11 20:30:38
ale beka z Was, pana "profesora" wypuscili z auschwitz ze wzgledu na zly stan zdrowia, po czym trzon dowodztwa AK zostal zdekonspirowany i zamordowany :)

irio83
    Ocena: 10 (glosow:16)
2014-05-11 20:22:17
Bartoszewski to kolaborant. I tyle w temacie...

AgainstAllLies
    Ocena: 14 (glosow:22)
2014-05-11 20:21:54
Taa, "profesor Bartoszewski"...Zeby szczycic sie takim tytulem, trzeba najpierw ukonczyc pod tym katem jakas szkole, a z tym u Bartoszewskiego jest problem.

bystry_kaziu
    Ocena: 21 (glosow:25)
2014-05-11 20:11:33
Tylko g逝pcy pokroju jurka b璠 dumni z tego obrazka , m康ry poszuka i sprawdzi ca陰 wypowied Paw這wicz kt鏎ej przekaz znacznie odbiega od tego z obrazka.

zbigniewboniek
    Ocena: 14 (glosow:24)
2014-05-11 20:05:29
bartoszewski wyszed z O鈍i璚imia bo podobno chcia pi瘸mk w myszk miki a dali mu w pasy i z這篡 reklamacj u komendanta. Potem w Stalinowskich katowniach UB zup dawali za s這n wi璚 tez powiedzia 瞠 pier...oli takie wakacje. W ko鎍u poszed PO rozum do g這wy i zrobi sobie papiery "bohatera" i prostaki to nawet 造kaj :D

sebn
    Ocena: -13 (glosow:23)
2014-05-11 19:56:08
m闚i ,瞠 zwi您ki homoseksualne s ja這we, a sama jest ja這wa, bezdzietna s*u*c*z :P

sebn
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-05-11 20:11:12
co 幢e napisa貫m...???

zbigniewboniek
    Ocena: 9 (glosow:19)
2014-05-11 20:17:01
Je郵i nie rozumiesz co i nie znajdujesz debilizmu w tym co wy;poci貫 to podaj sobie r璚e z Pania "plofesol", kt鏎a podczas debaty z JKM stwierdzi豉, 瞠 w parach homoseksualnych rodzi si wi璚ej dzieci niz w parach heteroseksualnych :D Ten sam poziom og逝pienia TVN-em.

NoZastanowSie
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-12 07:57:35
czym sie rozni zwiazek homo od hetero? waleniem sie w tylek. Czy ten szczegol tworzy az taka roznice, ze caly swiat ciagle musi o tym myslec?

LordElefant
    Ocena: -11 (glosow:17)
2014-05-11 19:55:44
Zacytuj klasyka: szmata.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-11 21:36:44
ty tylko mo瞠sz cytowa to co us造szysz , bo przeczyta nie potrafisz

latrell
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-12 09:16:31
czemu tak brzydko o sobie piszesz? Nienawi軼 do samego siebie jest gorsza ni pedalstwo

gajcy
    Ocena: 12 (glosow:20)
2014-05-11 19:54:09
Jezeli ktos broni zlodziejska PO to jest dla mnie dziwny. Tyle klamst. Afer to nawet za Millera nie bylo.

Oliolo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-11 20:34:51
Miller przy nich to superuczciwy go軼io.

owcazogorkowca
    Ocena: 12 (glosow:20)
2014-05-11 19:51:03
Niestety autor tego mema jest niedouczonym imbecylem podobnie jak Olejnik. Bartoszewski NIE JEST 涉DNYM PROFESOREM i nie ma najmniejszego dowodu na to 浩 KIEDYKOLWIEK BY W O名I犴IMIU a ju na pewno nie by tw鏎c "浩GOTY" poniewa wszystkich jej tw鏎c闚 zakatowa na 鄉ier Jakub Berman- 篡dowski dyrygent MBP (Miniterstwa Bezpiecze雟twa Narodowego) w czasach Stalinowskich czystek. Uczcie si, bo robi z Was kretyn闚.

makrelson
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-05-11 19:48:32
biedna kobieta...ca貫 篡cie na r璚znym.

zbigniewboniek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-12 10:52:33
Biedny pajac... ca貫 篡cie bez m霩gu.

ukji80
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-05-11 19:32:00
Paw這wicz ma wi瘯sze jaja ni Anna Grodzka vel Krzysztof B璕owski.

brumby
    Ocena: 12 (glosow:14)
2014-05-11 19:28:00
Bartoszewski nie jest profesorem, wi璚 nie wiem dlaczego go si w ten spos鏏 tytu逝je? Ponadto, kole si anga簑je w polityce po stronie PO - wi璚 jak tak robi to niech p騧niej nie p豉cze, 瞠 jest krytykowany.

Melanz89
    Ocena: -10 (glosow:16)
2014-05-11 19:20:00
Taka baba nadaje si ale w pole! homonto i ora, ora, ora ni pole.

owcazogorkowca
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-05-11 19:52:51
Taki nieuk jak ty nadaje si za to do czyszczenia but闚 Pani Paw這wicz:] Nie wiesz nawet o co chodzi to w jakim celu zabierasz g這s??? Doucz si historii lemingu.

Oliolo
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-05-11 20:39:48
leming - szybkorozmna瘸j帷e si gryzonie, kt鏎e s 豉twym po篡wieniem dla najg逝pszych drapie積ik闚. I dzi瘯i swojemu bezm霩gowemu 篡ciu inne ssaki 篡j sobie dobrze - ich kosztem.

eldupaaaa
    Ocena: 22 (glosow:24)
2014-05-11 19:04:08
Nie tylko z Auschwitz wyszed z powodu z貫go samopoczucia. Nawet ze stalinowskich wi瞛ie wychodzi bez szwanku po kilku miesi帷ach. Pewnie mia zwyrodnienie w kolanie i lekarze bez strachu wystawiali mu L4 ;-)

Cytro
    Ocena: -14 (glosow:22)
2014-05-11 19:03:29
To jest kobieta czy m篹czyzna bo zachowuje si jak 簑l spod budki z piwem, repeta stara.

eldupaaaa
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-05-11 18:58:37
Nie doszukujmy si jakich dziwnych teorii po prostu wyszed z Auschwitz bo by niewinny ;-)

davidbrian35175
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-05-11 18:57:30
Jest pusta, ale i tak me gusta.

SqunY
    Ocena: -18 (glosow:26)
2014-05-11 18:57:19
Ta baba to powinna ju dawno kopn望 w kalendarz ,nie chcemy patrze na t zak豉man morde.

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-05-11 19:15:16
Jest dnem ale kolego nigdy nie 篡czymy nikomu 鄉ierci.

SqunY
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-11 20:00:14
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

bystry_kaziu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-11 20:06:55
rzy豉ch - nie幢e - hehehe

Dune
    Ocena: 18 (glosow:24)
2014-05-11 18:51:34
To mo瞠 wrzucaj帷y napisze w jakim kontek軼ie to by這 powiedziane. Ot騜, ten POwski 篡d nazwa Polak闚 stadem baran闚. Nie znosz baby jak psa ale tutaj popieram j w ca貫j rozci庵這軼i.

Cytro
    Ocena: -11 (glosow:19)
2014-05-11 19:04:51
Co ty z tymi 篡dami, Jezusa te nienawidzisz? Wiesz kto jeszcze jak Ty nienawidzi 篡d闚? Pewien Adolf...Widz, 瞠 macie wiele wsp鏊nego.

owcazogorkowca
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-11 19:55:08
A co zawini造 ci psy?!!!

zbigniewboniek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-05-11 20:12:09
Cytro a ty rozr騜niasz co to 篡dokomuna i 篡dzi? To dwie zupe軟ie odr瑿ne sprawy. 砰dokomuna nienawidzi polak闚 i to w豉snie oni mordowali i katowali masowo Twoich rodak闚. We jak彗olwiek ksi捫k od historii do r瘯i chocia i b璠ziesz wiedzia co si dzieje w PO-lsce dzisiaj.

Dune
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-11 22:17:07
Brawo Zbigniew. Sam bym tego lepiej nie napisa.

ommnom
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-05-11 18:47:36
komentarz usuni皻y przez moderatora

xser
    Ocena: 11 (glosow:19)
2014-05-11 18:42:57
Ja te g這sowa貫m i b璠e g這sowal bo wreszcie kto g這郾o powiedzia 瞠 g闚no na bucie zawsze b璠zie g闚nem, nie wa積e gdzie go zanios .Tak jest z tym profesorkiem przyklei sie i 鄉ierdzi

ciastek1994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 18:40:29
komentarz usuni皻y przez moderatora

cupamo
    Ocena: -11 (glosow:21)
2014-05-11 18:29:19
Pisowcy dla nikogo nie maj cho resztek szacunku.Kto nie z nimi ten wr鏬.Jedynie kogo szanuj to kler-duchownych maj帷ych dzisiaj niewiele wsp鏊nego z tym co sami g這sz w ko軼io豉ch.

Rhamiel24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-12 23:41:49
Ko軼i馧 to nie jest kilkaset ksi篹y kt鏎zy kradn, gwa販 ma貫 dzieci czy s homofobami, kler to te siostry zakonne, wszyscy zakonnicy oraz dopiero ksi篹a kt鏎ych w samej Polsce jest prawie 60 tysi璚y. Warto te pami皻a 瞠 kler to te ludzie kt鏎zy tak samo jak my wszyscy s podatni na ro積e pokusy jak pedofil czy z這dzieje, dlatego wsadzanie ka盥ego ksi璠za do tego samego worka co "ksi篹y" pedofili czy z這dziei jest uw豉szczaj帷e. To tak samo jakby ka盥ego m這dego cz這wieka os康zac o branie narkotyk闚 czy prowadzenie po pijanemu samochodu.

olokaloryfer
    Ocena: -7 (glosow:19)
2014-05-11 18:17:04
czego sie spodziewac to babsko z pisu wszystko jasne

ferdal
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-05-11 18:28:41
Dla 鈍iat造ch jasne, dla ciemnych nie :}

NoZastanowSie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-12 08:02:37
No racja, w Twoim Ruchu, juz z reguly jest mniej jasne czy babsko czy nie.

dm_fan
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-05-11 18:15:59
Wiocha to wstawi tu takie zdj璚ie !!!

kontroler
    Ocena: 11 (glosow:27)
2014-05-11 18:15:22
Bo Bartoszewski to niby kto? Pewnie Michnik w Gazecie Wyborczej nat逝k Ci do 豚a, 瞠 na Bartoszewskiego, Mazowieckiego, Suchock, Olszewskiego i np. jeszcze Geremka nie mo積a nic powiedzie.

Zeno
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-11 23:16:39
Z Olszewskim to pojecha貫 po bandzie.Chyba 瞠 my郵a貫 nie o Janie a o innym Olszewskim.

dm_fan
    Ocena: 9 (glosow:19)
2014-05-11 18:14:17
ten stary knyp nie jest profesorem nie wiadomo czy ma nawet matur! a juz na pewno nie jest autorytetem to zwykla tuba propagandowa tuska ! L4 z Oswi璚imia ??? zwykly szpicel!!!

analny_destruktor
    Ocena: 16 (glosow:22)
2014-05-11 18:07:22
komentarz usuni皻y przez moderatora

piosz57
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-05-11 18:05:34
komentarz usuni皻y przez moderatora

davidbrian35175
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-11 18:43:50
Mariuszek, a Ty masz ile teraz tych kont? Juz Ci sie dzienny limit komentarzy na trolla na dzis skonczyl, ze sie przelogowales?

ukji80
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-05-11 17:58:06
Ja g這suje.

mw71
    Ocena: 2 (glosow:28)
2014-05-09 12:10:26
A co nie tak powiedzia豉 o dziadziu Bartosiu vel "profesor"?????? A mo瞠 zapomnia貫 co ten re磨mowy clown z PO m闚i o ludziach???????????????????/

robcar1
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-05-09 11:08:31
Na Bartoszewskiego na pewno nie zag這suje

msk2004
    Ocena: 6 (glosow:26)
2014-05-09 10:12:41
wioch to jest nazywanie Bartoszewskiego profesorem.

gajcy
    Ocena: 8 (glosow:22)
2014-05-09 06:42:10
A o bartosiewiczu tez sie s造sza這 pare r寬czy, jezeli facet jest w parti z cz這wiekiem ktory okrada ,oszukuje, dziala na szkod kraju to jakim trzeba byc cynikiem .

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-11 18:06:09
O "bartosiewiczu"? To ten z Lady Punk?

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-11 18:27:39
O Edyciu Bartosiewiczu

admin1944
    Ocena: -5 (glosow:33)
2014-05-09 05:43:18
PRZECIEZ ONA NIE REPREZENTUJE POLAKOW TYLKO PASTUCHOW I BARANY Z PODKARPACIA !!.

gajcy
    Ocena: 8 (glosow:28)
2014-05-09 06:40:24
Jak jestes zwolennikiem PO lub Palikota lub SLD to nie krytykuj tej kobiety, i innych nie wyzywaj od baran闚. Bo jakim trzeba byc debilem by po dwoch kadencjach wierzyc w obietnice tuska, byc okradanym , dymanym na wszyskich frontach. I jeszcze trzymac jego stron.

krzychu2301
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-05-09 04:13:13
rafale8 znajd jakie prawdziwe informacje o "prof. bartoszewskim" i nie opieraj si tylko na tefauenie to zmienisz zdanie. OK?

Antek999
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-05-09 00:35:05
Mo瞠 zacznijmy od tego 瞠 ten Pan nigdy profesorem nie by, nie jest mi tak瞠 wiadome, 瞠 ma w og鏊e tytu doktora. Pan magister Bartoszewski przez pewien czas pracowa w Monachium w pewnej szkole na stanowisku "profesora wizytuj帷ego" i chyba si przyzwyczai.

kodak2
    Ocena: 8 (glosow:22)
2014-05-08 23:45:46
ale pytasz o pastucha Bartoszewskiego czy o p. Paw這wicz?

agar
    Ocena: 4 (glosow:20)
2014-05-08 23:39:09
Co ciekawe, wypowied jest zmanipulowana przez PO-ludk闚 (pomijaj帷 ju fakt, 瞠 z Bartoszewskiego jest taki sam profesor jak ze 酥. Leppera - 瞠by nie powiedzie jak z koziej dupy tr帳a).

dydlosz
    Ocena: 80 (glosow:126)
2014-05-08 23:30:01
Bartoszewski te jaki lepszy as, wyszed z Auschwitz bo by chory, troch jaja co?

extraper
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-05-08 23:59:36
SS-mani byli tak grzeczni 瞠 odwie幢i go do szpitala karetk

pablos6
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-11 21:01:47
Kupili mu bilet do Warszawy z Auschwitz w wagonie 1 klasy. To jest fakt. Najciekawasz zacz窸o si dzie po jego wyje盥zie....

PauliusPL
    Ocena: -2 (glosow:20)
2014-05-08 23:20:54
Wszyscy opozycyjni wobec rz康u pluj na Bartoszewskiego za to, ze trzyma z PO, a nikt nie poci郾ie Zbigniewa Religi, kt鏎y szczyt swojej kariery uzyska podczas komuny, sw鎩 sukces budowa na trupach, by ostatecznie zosta ministrem w rz康zie niby antykomunistycznego PISu.

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-05-08 23:51:33
I na dodatek by z Religii minister od siedmiu bole軼i.

BOBY102
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-05-09 09:02:15
Dobra .. m闚isz o dorobkiewiczach w czasie komuny, ale to by przypadek nad przypadki by swoimi osi庵ni璚iami uratowa wiele istot... Hermaszewskiego mimo 瞠 polecia w kosmos z czerwonymi nikt z PiSu jeszcze nie zastrzeli.. ale pewne jest to, 瞠 wolno嗆 s這wa daje nam przyzwolenie na takie komentarz i dla mnie te Bartoszewski to CYNIK, zw豉szcza, 瞠 znam histori i AK to nic innego jak zbrojne ramie rz康u Londy雟kiego i bez kasy z Londynu nic by nie zrobili ...

latrell
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-12 09:20:02
PauliusPL chcia豚ym zauwa篡c, 瞠 religa cos osi庵n掖 (jakies czary z sercem).A co osi庵ne造 koncerny farmaceutyczne podczas II wojny swiatowej? Nowe narkotyki (lekarstwa) dla ca貫go 鈍iata. Teraz nawet zesrac sie mozesz z super proszkiem, albo wstrzykn帷 sobie troche mi瘰ni gdy klata sflacza豉.Dla mnie religa to bohater.I piszesz o antykomunistach? A kt鏎zy to w tym "naszym sejmie"?Strasznie mnie to ciekawi
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka...
  •  Bardzo nieudany napad gdzie w Meksyku
  •  Z這dziej szuka kontrahenta
  •  Ca貫 篡cie na k馧kach


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500