Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ten który chce przepuścić ludzi w niedozwolonym miejscu, czy może kierowca Audi?
Rosajj  14-06-30, 13:03 Zgłoś
+ 129 -
Dodano: 2014-06-30, 13:03:48   przez: Rosajj
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 129  Zgłoś nadużycie
63
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Jaki ten świat mały...
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Wiara
Ukryj komentarze(96)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
artlu
    Ocena: 43 (glosow:103)
2014-07-08 17:50:17
Ten, co się zagapił i najechał z tylu jest winny. Powinien utrzymać dostateczny odstęp tak aby mógł wychamowac bezpiecznie. Szkoda tylko zdrowia tych poszkodowanych ludzi i tej małej potrąconej dziewczynki. Przykra sytuacja. Życzę tym ludziom szybkiego powrotu do zdrowia jeśli zostali ranni.

oak102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-15 21:40:24
No cóż...winę ponoszą wszyscy uczestnicy :) oni tam "się znaleźli" zupełnie niepotrzebnie :) A tak poważnie to 1. ci piesi na moje oko znajdowali się w strefie skrzyżowania czyli próbując przejść w tym miejscu stwarzali zagrożenie. 2. podejrzewam, że Audi nie zachowało ani bezpiecznej prędości ani dystansu ani zdrowego rozsądku. Teren jest otwarty a grupę ludzi, i skrzyżowanie jadąc za samochodem osobowym widać z daleka....przynajmniej z 300 a może i więcej metrów zatem widząc zbliżającą się niebezpieczną sytuację miał czas odpowiednio zareagować.

waclawwaclaw
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-13 10:28:50
winny audi oczywiście ale co do pieszych to gdzie niby dla nich byłoby to dozwolone miejsce? 5km dalej ? jeśli pasy są daleko( 50m chyba) to wolno przechodzić. Inna sprawa że trzeba zachowac ostrożność i dostosować się do ruchu

zymon
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-10 19:09:20
kierowca co sie zatrzymal prawdopodobnie skrecal w lewo (słychać pikanie kierunkowskazu w tle) a idiota pociskał w a4 za mni i oczy mu piz*ą zarosły i nie zobaczyl...

Kafar_88
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-07-10 15:30:13
gość z audi może i się i zagapił ale ogarnięty od razu wiedział co ma robić.

Gami50
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-07-10 14:08:06
Raczej wina tego co sie zatrzymal, nie bylo tam pasów więc nie powinien się zatrzymywać na środku drogi

Piotrek84r
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-07-10 12:22:57
WInny kierowca audi, ale jeszcze bardziej debilni ludzie który uważali że są autem, lub bysem bo ich tak dużo. "jestę busę".

daniel03200320
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 17:37:25
Jaja wam na oczodoły

Sebo30
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-09 16:38:56
Mam zagadkę! Co ma wspólnego Polsat z Wiocha.pl?? ;)

Sebo30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 16:37:50
Ja stawiam na prędkość

vampir28
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-09 15:31:01
Odpowiadając Ci na pytanie idiotą jesteś Ty bo on skręcał w lewo w ulicę

hubertberger
    Ocena: 21 (glosow:25)
2014-07-09 14:08:30
Po pierwsze moim zdaniem on nie przepuszczał pieszych, tylko skręcał (w tle słychać migacz), kierowca audi mijał go prawa strona (po to właśnie auto skręcające ustawia się przy osi jezdni, żeby pojazd za nim mógł minąć bez konieczności zatrzymywania się), w ostatniej chwili zobaczył pieszych i wolał uderzyć w zatrzymany pojazd niż zabić cala gromadkę, a winę moim zdaniem ponoszą piesi którzy przechodzą na chama, w grupie, w niedozwolonym miejscu. Jak dla mnie to ten gość z audi uratował tu parę istnień, które same pchają się do trumny.

steve99
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-09 13:23:05
Skręcał czy nie skręcał winny facet w audi bo się zagapił - wam się nie zdarzyło zagapić. Ale jeśli gość zatrzymał się przepuścić pieszych to jest współwinny.

martin.stec.37
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-07-09 13:19:26
Tutaj jest tylko wina kolesia z AUDI..., ale jak juz powiedzial obywatel on nie chcial ich przepuscic slychac kierunkowskaz I czekal na skret w dopowiednim miejscu jak widac tam linia jest przerywana.... , i nastepnie jaka kierowca Audi mial predkosc bo ktos powiedzial ze nie zachowal odp odleglosci. Jak slychac na filmie droga hamowania audi jest (wynika z dzwieku) i czasu uderzenia b duza napewno wieksza od samochodow jadaych po pasie obok jak widac jaka wolno.

Kranik123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-09 09:10:50
IDIOCI on nie chciał ich przepuścić tylko skręcał w lewo, słychać kierunkowskaz. Ewidentna wina kolesia w Audi i opczywiście pieszych.

lukaszo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-09 10:38:41
zgadzam się, że winny jest kierowca Audi. Ale fakt faktem bardzo dobrze się zachował po wypadku. Zimna krew i szybkie zabezpieczenie dzieci po czym poleciał do potrąconego pieszego. Nie jeden kierowca w szoku zwiałby w krzaki i tyle go widzieli...

Natka2711
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-07-09 08:31:26
Sami idioci po pierwsze piesi powinni poruszać się w miejscach do tego przeznaczonych, po drugie pierwszy kierowca może i chciał dobrze przepuszczając ich ale powinien przewidzieć że nie każdy może być wspaniałomyślny tak jak on i nie zatrzyma się aby ich przepuścić a po trzecie ewidentnie widać że kierowca audi wyprzedza z prawej strony.

vilus
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-07-09 08:52:11
Jasne, piesi powinni przejść po pasach w najbliższej miejscowości. Nie znasz przepisów. Można przejść przez jezdnię na każdym skrzyżowaniu nawet jak nie ma pasów.

Nieuk
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-07-09 04:11:28
Bez obrazy, ale to kolejny dowód że w audi 3/4kierowców to debile, nie wiedzieć czemu tą markę upodobali sobie kretyni, parę dni temu na wiocha był filmik z latającym audi a ja panicznie boję się ich na drogach od lat...

brej
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-09 12:13:43
audi bmw merol jak ktos to kupuje to z automatu dostaje "umiejetnosci" raidowych widze Cie minusuja wlasciciele tych samochodow ale wielu z nich ma taka mentalnosc e fiat jedzie co ja go kur nie wyprzedze o opel o peugeot itd... po prostu brak mozgu w polaczeniu z marka samochodu tak wychodzi oczywiscie nie u wszystkich kierowcow

jankes117
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-09 13:12:02
komentarz usunięty przez użytkownika

humbek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 04:00:07
komentarz usunięty przez użytkownika

humbek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 03:53:54
komentarz usunięty przez użytkownika

zbyszek1986
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-09 02:28:57
Myslalem ze ktoś w bagażniku jechal a ten jakieś gów..no podbieg z niego wyrzucić zamiast sie zająć pokrzywdzonym dzieckiem...

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-09 06:30:49
Wysiadł z samochodu by wyciagnac najpierw swoją rodzine ,by zapewnić im bezpieczeństwo ,widząc jego ruchy to nie ma nic zastrzezeń ,szybko ,sprawnie.Pózniej pewnie zajał sie poszkodowaną ,ale filmik w tym momencie sie urywa.

axolotl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-09 11:24:02
A to gów..no to prawdopodobnie koc dla poszkodowanej.

martinoxxl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-09 00:25:35
Idiotą jest wystawiający jeżeli myśli, że ktoś na filmiku jest idiotą. Nikomu tego nie życzę, ale taka sytuacja może się zdarzyć każdemu z nas.

humbek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-09 03:57:42
Nie zgadzam się Na filmiku jest idiota który najwyraźniej spał na lekcji PO. podnoszenie poszkodowanego z potencjalnym uszkodzeniem kręgosłupa (przy czymś takim może stać się wszystko)nie jest dobrym pomysłem. Zwłaszcza że podnosi go jak nachlanego do nieprzytomności menela. źle udzielona pomoc może zaszkodzić!

axolotl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 11:37:13
Pewnie lepiej byłoby zalecić poszkodowanej pozostanie w pozycji leżącej choć zdolność samodzielnego przyjęcia pozycji siedzącej raczej wyklucza uraz kręgosłupa na tyle poważny, by nie można było takiej osoby ruszać.

merlinseducer
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-09 00:18:29
Po pierwsze, ten, co przepuszcza nie popełnia wykroczenia. Po drugie, o ile mnie pamięć nie myli, pieszy ma prawo przejść przez jezdnię w dowolnym miejscu, jeśli przejście jest oddalone o co najmniej 150 m. czy 200. Przynajmniej w Polsce.

tayson2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-08 23:56:01
Facet ewidentnie skręca w lewo (słuchać cichy odgłos przerywacza od kierunkowskazu) ,pełna wina gościa który najechał a pech chciał że ludzie stali obok (:

pawel1710
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-07-08 23:51:04
Wszyscy są idiotami na tym filmiku. Tępaki, które próbują przejść w miejscu niedozwolonym przez ruchliwą szosę, debil, który się na środku tej ruchliwej drogi zatrzymał i baran za nim, który jechał za szybko i nie patrzył, że coś przed nim zwalnia.

videocop
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-08 23:44:18
Czemu ten chooj z Audi furmanił na bosaka? Przy ebnięciu z wrażeniu klapki mu spadły czy jak? Palant zakręcony i tyle. Z rodziną zapieprza i ludzi by pozabijał!

pysia666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-07-08 23:39:18
Na początku pomyślałem, że on ich chce do bagażnika pakować i do lasu....

conrado3000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-08 23:35:05
a jak by nie było tam ludzi a gosć na tym skrzyżowaniu skrecał w prawo to też by mu dupe skasowali.....

georgina77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-08 23:24:07
Może i kultura ale pieszy zawsze stoi na przegranej w starciu z samochodem. Czasem warto pomyśleć i spojrzeć w lusterko czy przepuszczając pieszego nawet na pasach nie narażę go na utratę zdrowia (często życia).Najczęściej widzę takie sytuacje na jezdniach dwu pasmowych.Prawy pas staje ,lewy TNIE DALEJ, a beztroski pieszy idzie nawet się nie rozejrzy. Resztę sobie wyobraźcie.

vego1985
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-08 23:23:48
mnie zastanawia jedno co on wyrzucił z bagażnika i dlaczego ,myslalem ze szuka apteczki ale to jakis bagaż , może jakas kontra banda np. Uran albo pluton :D:D:D

batonil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 01:29:06
paliwo się wylało i najpierw zabrał rodzinę a potem co cenniejsze.... matko i córko...

anulka666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-08 23:00:13
a ja tam nie widze małej dziewczynki

kontroler
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-08 22:58:40
tak się spieszył, że myślałam, że z tego bagażnika wyciągnie trzecie dziecko albo psa

rooa
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-08 22:47:15
trudna sytuacja. Wg przepisów winny jest kierowca audi ale ten przepuszczający tez jest niezłym debilem...

herayo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-08 22:55:09
Dokładnie wina kolesia z Audi, ale ten co hamuje i nie patrzy w lusterka spowodował ten wypadek. Jakby przejechał normalnie, to nikomu nic by się nie stało, czasem nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.

conrado3000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-08 23:36:18
Jakim debilem??? a jakby chcaił skrecic na tym skrzyżowaniu to co?? też by te Audi wjechało w dupe

rooa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 00:35:37
to nic jak by skorzystał z pasa do skrętu w prawo (trochę piaszczysty ale był)

Niegrzeczek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-08 22:21:27
Akcja po wypadku: wysiadka, dzieci, bagaż i nawet nie spojrzeli na ofiarę! Jak w Polsce :-D

blmusik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-08 23:18:57
A nie przyszło Ci do głowy, że ratowanie swojej rodziny też jest istotne, bo samochód w każdej chwili mógł wybuchnąć. Myślisz, że o czym myśli kierowca, który miał wypadek i wiezie rodzinę?? Wiesz co to jest szok powypadkowy. Wg mnie kierowca i tak zachował zimną krew sprawnie wyciągając dzieci natomiast głupotą z jego strony było nie trzymanie odległości od samochodu przed nim... albo się po prostu zagapił.

Niegrzeczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 16:02:20
Blunsiku - ni huhu mi nie przyszło! :-D Po akcji jak nazwałaś - ratowniczej - kierowca nawet nie spojrzał na leżąca poszkodowaną - to ci nie przyszło do głowy?

bonifacq
    Ocena: -9 (glosow:19)
2014-07-08 21:52:16
ZABRAŁBYM PRAWO JAZDY TEJ NADGORLIWEJ I SPOŁECZNEJ KUR...E , kierowca audi jest w tym przypadku ofiarą wmdd8b

Leni2991
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-07-08 22:02:23
Serio jesteś takim idiotą czy tylko udajesz? Jeśli miałoby to sytuację w Polsce, to: 1. Kierujący (nagrywający) miał prawo się zatrzymać z dowolnego powodu, awaryjne hamowanie jest dozwolone. 2. Kierujący audi miał obowiązek utrzymać bezpieczną odległość. 3. Piesi mają prawo przechodzić nie tylko na przejściu, ale również w obrębie skrzyżowania, na którym się znajdowali. ;)

kostek7273
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-08 22:05:03
komentarz usunięty przez użytkownika

masakra01
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-08 22:19:16
komentarz usunięty przez moderatora

stoney
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-07-09 00:32:10
na naukę kultury to raczej u Ciebie za późno, polecam zatem lekturę KRD, za parę latek będzie jak znalazł jak podejdziesz do egzaminu

bonifacq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 19:40:28
Morda zakompleksione cioty z Golfach 3 tuning heheh

Agona
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-08 21:45:03
Wyhamować przez "ch" ja piedrole....

balaganik
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-07-08 21:42:39
Zazwyczaj audi = idiota, a kultura na drodze to większości tutaj jest "niedozwolonym miejscem" zamiast pisać takie głupoty poczytajcie przepisy gdzie i kiedy pieszy może przechodzić...

archiequatro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-10 12:00:20
Obudz sie . On sie nie zatrzymal by przepuscic ludzi. On skrecal w lewo w gruntowa.

vanpablo
    Ocena: -10 (glosow:24)
2014-07-08 21:28:52
oczywiscie idiota jest ten co sie zatrzymał :)

dawidkas24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 06:47:15
może i się zatrzymał tam gdzie nie miał , ale życzę gnojowi który tak pojechał temu kierowcy żeby sam kiedyś się zatrzymał np. zmienić koło , w miejscu podobnie niedozwolonym i żeby też ktoś skasował mu dupę ... Czy zatrzymuje się by przepuścić czy żeby zrobić co innego , kierowca za powinien uważać , a chyba na tym filmiku jasno widać że od momentu zatrzymania do uderzenia minął pewien czas , więc albo kierowca audi był ślepy , albo zapierdzielał .

zmyslowy.edek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-08 21:12:54
komentarz usunięty przez moderatora

archiequatro
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-08 20:35:50
To jest dziki kraj. Jeden idiota z malymi dziecmi zapie... prowadzac na bosaka. Ludzie jak bydlo ida tam gdzie njgorzej przejsc . Potracone dziecko lezy samotnie na ulicy bo idioci tylko biadolic potrafia. Inni dalej zapier...jakby nigdy nic. Gdyby mozna to po rannych by przejechali. Qurwa ....to jakas inna planeta chyba .

mpeer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-09 00:02:26
komentarz usunięty przez użytkownika

mpeer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-09 00:04:06
Ze wszystkim się zgadzam, ale... Co jest złego w jeździe samochodem na bosaka?!?!?

archiequatro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-10 11:58:32
Nie wiem. Zapytaj sie ubezpieczyciela czy ci wyplaci jak dojda ze prowadziles w obuwiu bez zabezpieczenia piety.

archiequatro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-08 20:32:00
To jest dziki kraj. Jeden idiota z malymi dziecmi zapie... prowadzac na bosaka. Ludzie jak bydlo ida tam gdzie njgorzej przejsc . Potracone dziecko lezy samotnie na ulicy bo idioci tylko biadolic potrafia. Inni dalej zapier...jakby nigdy nic. Gdyby mozna to po rannych by przejechali. Qurwa ....to jakas inna planeta chyba .

McF1983
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-07-08 20:23:11
jakbyście się wsłuchalito słychać kierunkowskaz przed uderzeniem. więc raczej gość chciał skręcić w lewo, a że nie miał okazji bo jechały samochody z przodu to nie skręcił. a wina jest ewidentna kierowcy który najechał. to były dobre 3 sekundy jak on hamował

wieslav
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-08 20:53:21
W niektórych autach po uderzeniu automatycznie włączają się awaryjne. Może miał spalona żarówkę w kierunku.

kapselxxx
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-07-08 20:21:33
winny według prawa jest kierowca audi a idiotą jest ten co nagrywał

alex05
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-08 20:06:50
qrwa! a może ludzie którzy chcą przejść w miejscu niedozwolonym

SethAngel
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-07-08 21:24:22
Poza terenem zabudowanym - a miejsce pokazane w powyższym filmiku na to wskazuje - nie istnieje coś takiego jak miejsce niedozwolone do przejścia dla pieszych (poza autostradami i drogami ekspresowymi gdzie zabroniony jest ruch pieszych). Można przekroczyć drogę w dowolnym miejscu z zachowaniem szczególnej ostrożności. Zwyczajne zagapienie się kierującego audi. Ludzki błąd. Na szczęście bez ofiar śmiertelnych.

batonil
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-08 19:56:21
Rosja to dzicz i bezprawie, śmieszą mnie komentarze typu, kto tam zawinił itp.

barszysz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-07-08 19:55:01
Wiem kto jest idiotą. Ten kto wrzucił ten filmik z takim opisem! Człowiek skręca w lewo, słychać kierunkowskaz, a ktoś tu szuka taniej sensacji. Nawet jeżeli by przepuszczał, to dlaczego ten z tyłu miałby być idiotą? Zagapił się, każdemu może się zdarzyć, nie ma osób perfekcyjnych.

Boczek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-08 19:42:08
Teraz wiecie dlaczego nie zrobili tam przejścia dla pieszych

damsie5
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-08 19:14:25
No tak ewidentnie gościu ustawia się do osi jezdni i próbuje skręcić w lewo.

osiolek87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-08 18:57:56
"mpeer" obejrzyj sobie jeszcze raz filmik i zobaczysz, że jest skręt w prawo i polna w lewo i tym oto komentarzem udowodniłem, że sam jesteś idiotą

duck4uall
    Ocena: -13 (glosow:13)
2014-07-08 18:57:25
winny choy co przepuscic chcial, su:ka yebana!

hedonistka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-08 18:43:54
po co te glupie pyatnie w tytule

wilklogan
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-07-08 18:01:52
wszystko jasne ale dlaczego ten gość gorączkowo poszukuje czegoś w bagażniku a potem wyrzuca to na jezdnię? czyżby "niewygodny bagaż"

lukas81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-08 19:11:50
A może on tam szukał apteczki

copkopiasty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-08 21:47:20
Może gaśnicy, może apteczki...

klotylda601
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-08 18:00:59
A po jaki ch.. ten filmik jest z reklamą ??

E1000000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-08 18:10:10
weź adblock plus, i po kłopocie:)

artlu
    Ocena: 43 (glosow:103)
2014-07-08 17:50:17
Ten, co się zagapił i najechał z tylu jest winny. Powinien utrzymać dostateczny odstęp tak aby mógł wychamowac bezpiecznie. Szkoda tylko zdrowia tych poszkodowanych ludzi i tej małej potrąconej dziewczynki. Przykra sytuacja. Życzę tym ludziom szybkiego powrotu do zdrowia jeśli zostali ranni.

mpeer
    Ocena: -11 (glosow:21)
2014-07-08 18:40:27
a ja Ci życzę, żeby ktoś kupił Ci pod choinkę słownik ortograficzny

fwio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-09 11:36:17
oprócz ortografii bulowskiej masz jeszcze problem ze znajomością przepisów - nieuzasadnione zatrzymanie to też wykroczenie...

RamonN
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-07-08 17:26:35
przepraszam jeszcze jeden koment.. Idiota jest osoba tworząca opis filmiku.

RamonN
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-08 17:32:28
Rosaj już nie pakaj idiotą jest sie z wyboru ;)

RamonN
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-08 17:24:34
No zagapił sie chłopaczyna przykra sprawa :/

tomi_tomi
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-06-30 20:45:05
Słychać przekaźnik od kierunkowskazu,zapewne chciał skręcić w lewo.

SierzantYelonek
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-06-30 15:19:04
on nie tyle chciał ludzi przepuścić co zatrzymał się by skręcić w lewo . Ewidentna wina gościa w audi .

wiskad
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-06-30 14:12:43
Autor chyba nie ma prawa jazdy, bo jeśli ma to strzeżcie się...

tlenowygonzo
    Ocena: 10 (glosow:26)
2014-06-30 13:50:02
Ten w Audi to zwyczajny debil jakiś. Tam nie ma "niedozwolonych miejsc", bo to jest szczere pole, a grupa usiłowała przejść bardzo ostrożnie. Ten ślepior omijał czekający do skrętu samochód poboczem ignorując to, ze stoi tam mały tłum ludzi...

shapp
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-08 17:54:44
No nic dodac nic ujac.

irek285
    Ocena: -8 (glosow:8)
2014-07-08 18:30:52
Gdzie ty tam masz skret z lewo?? kierowca postanowil umozliwic przejscie przez jedznie i nic po za tym.

mpeer
    Ocena: -10 (glosow:10)
2014-07-08 18:43:00
Nie macie racji. Grupa ludzi stoi na środku skrzyżowania. Świadczy o tym oznakowanie poziome i znak zjazdu. Poza tym łatwo zauważyć, że jest to ruchliwa droga gdzie nie widać terenu zabudowanego. Oczywiście, audi powinno zachować bezpieczny odstęp, ale co za kretyn zatrzymuje się na środku takiej drogi... Szkoda ludzi!

shapp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-08 21:59:41
1.Jak wy nie widzicie tej drogi w lewo? Popatrzcie dokładnie słupki same świadcza o tym. 2. Można samochod taki ktory skręca w lewo wyprzedzic z prawej strony na skrzyzowaniu ale przy zachowaniu ostrożnosci szczegolnej, kierowca audi ostroznosci nie zachował.

automatyk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-30 13:38:38
I to się chyba zgadza , słychać cykanie kierunku.

rafal_gacus
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-06-30 13:14:59
istnieje jeszcze opcja "c" , gość chciał skręcić w lewo :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400