Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Macie swoją "zieloną wyspę" Lisów, Wojewódzkich i inncy celebrytów TVPmusisz
KSUT  15-07-01, 18:10 Zgłoś
+ 312 -
Dodano: 2015-07-01, 18:10:29   przez: KSUT
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 312  Zgłoś nadużycie
165
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
solo1978
    Ocena: 34 (glosow:44)
2015-07-01 21:14:04
to niech panstwo placi mi z mozliwosc pocalowania mnie w dupe

drvector
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-06 19:51:17
Nie martwcie sie za niedlugo nas facetow wszystkich profilaktycznie beda zamykac do pierdla, w koncu mamy fiuty, mozemy gwalcic.

KOCUREK1970
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-06 02:51:35
"Dlatego w Irlandii płacisz 160, w Niemczech ok. 215, a Polsce ok. 55 euro rocznie." Tylko zapomniałeś baranie, że Niemiec na taką kwotę pracuje 10 godzin, Polak musi pracować 55 godzin... Niemiec - 20 E/h Polak - 1 E/h

Fabrizio1977.10
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-06 09:43:10
W Irlandii 8.65/h(minimum; poza Dublinem mało kto zarabia więcej niż 12,5); W Niemczech podstawa to 8,5/h(zarobki podobne do irlandzkich - średnio ok.10-12/h; nie wiem kto Ci powiedział, ze zarabia 20, ale Cię oszukał) W Polsce 4zl/h? Dobrze się czujesz?

dibo2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-05 19:46:14
Na Wiejskiej ZŁODZIEJ ZŁODZIEJA ZŁODZIEJEM pogania a może wprowadzić opłatę za Oddychanie o2 ?

szprocior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-06 14:12:52
Już jest nazywa się opłata klimatyczna... DEAL WITH THAT :(

ogiolaf
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-07 01:08:45
nad morzem jest taka opłata od jodu czy coś takiego jest tak ładnie ukryta w podatkach że sie skapnąć nie można :D (ps na mazurach i w górach to samo ;) )

drozd1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-04 22:23:43
co tu dużo mówić; sorry taki mamy klimat

hanauer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-03 20:53:48
komentarz usunięty przez użytkownika

aaadrian2
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-07-03 20:51:06
blebs niech nie płacze tylko płaci.Polak to taka istota co by wszystko chciała za darmo ,albo wynosić z zakładu pracy,polski plebs ma to już we krwi.Wszędzie janusze w sandałach

zonkumariano
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-02 23:53:39
"by żyło się lepiej" Popaprańcom a budżet coraz bardziej świeci pustkami

aaadrian2
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-07-02 22:59:58
w irlandii tak jest odd dawna więc przestań płakać

norton-61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-02 22:10:13
a mieliście mixnews wczoraj otworzyłem ponad 11zł/miesięcznie

boskiradek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-02 18:51:19
to tak jak usiasc na kiblu i udawac ze sie sra

E1000000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-02 17:27:57
to przygraniczni Niemcy, Czesi, Ruscy też niech bekną, bo nasz sygnał dochodzi do nich i taką samą mają możliwość

pioter.fm
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-02 15:55:17
To za sex też mi dopierdolcie bo mam ku temu warunki.

zduneks111
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-02 15:16:45
W Niemczech też tak jest. nie mam niemieckiej telewizji i nie słucham radia. zatem nie płacę w Ch**u ich mam. upomnienie już 3 raz przyszło haha

Dulka77
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-02 15:06:31
Czyli trzeba wynieść się na jakieś zadupie, do lasu żeby nie dowalili ci za "możliwość"? Tam, gdzie nie ma sygnału. Chyba, że zapłaci się za możliwość dotarcia sygnału... Bo że nie dociera, to niczyja wina, ale jest nadany i możliwość jest.

witold4
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-02 14:04:37
Mówicie że w Irlandii tak jest, w Norwegii tak jest, w Szwajcarii tak jest. Tyle że jakie są zarobki w tych krajach a jakie w Polsce to juz zapominacie.

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-02 15:59:55
DOKŁADNIE.

Fabrizio1977.10
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-02 17:48:30
Dlatego w Irlandii płacisz 160, w Niemczech ok. 215, a Polsce ok. 55 euro rocznie.

wieslav
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-07-02 13:38:02
Niech państwo zakoduje sygnał i ściąga opłaty od zainteresowanych...

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-02 15:26:04
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-02 13:36:44
Państwo zmusza nas, żeby płacić abonament na: 100tys zł pensji dla Kraśków sraśków, za nowości filmowe z lat 90, reklamy dłuższe niż w polsacie i w końcu za ciekawe transmisje sportowe, które oglądam na canal+...

byczq18
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-07-02 12:57:44
ja mam telewizje przez internet szach mat !!! : >>

Pablo93csw
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-07-02 13:17:44
możesz nawet nie mieć wcale, a zapłacisz. Gdzie byłeś jak w szkole były lekcje o czytaniu ze zrozumieniem?

Pazdziochoff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-02 13:17:51
ales bystry... O.O

Pablo93csw
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-07-02 12:42:20
za TV Trwam i m jak mdłości? to chyba żarty. A co z tymi co mają wykupione programy w Canal+ lub cyfrowym polsacie. Płacić prywatnym firom za kanały, które się wybrało samemu i jeszcze państwu, które wrzuca tv trwam? złodziejstwo. Rmf fm, radio zet, tvn, polsat nie biorą podobno pięniedzy z abonamentu.

karyy80
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-02 12:04:35
TV bierze pieniądze od firm za puszczanie reklam a ode mnie chcą pieniądze za ich oglądanie?? gdy puszczę pierda i poleci z wiatrem w stronę Warszawy to powinienem kasować za możliwość sztachnięcia się.... taki apel do KRRiT : chłopaki zmieńcie dietę bo wam kupska pomyliły kierunki...

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-02 11:51:33
W Norwegii nie jest obowiązkowy abonament, a dobrowolny. Maja trzy kanały bez reklam, na których można obejrzeć mecze piłkarskie. Ligowe, mistrzostwa, i mundiale. Olimpiady itp. W przypadku finałów i półfinałów dzielą się z prywatną stacją na której są reklamy. Mają tam tez kilka wartościowych programów muzycznych, edukacyjnych itp. Generalnie, jeśli nastawi się NRK, to nie boli głowa od wrzasku i można tego słuchać mimowolnie. Uszy nie puchną i nie ma tego debilnego ogłupiania jakimiś nowymi konkursami. Wierzycie w to że w TVP po wprowadzeniu tej opłaty będzie podobnie?

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-02 13:18:15
Sprawdzilem i oto co znalazlem: "Abonament w Norwegii obowiązuje każdego posiadacza odbiornika telewizyjnego; Obecnie abonament telewizyjny w Norwegii kosztuje 2680,5 NOK(ok. 358 euro) rocznie; Płaci się go z góry i jest podzielony na dwie raty... Jeżeli jeszcze nie płacimy abonamentu, a posiadamy telewizor, możemy się spodziewać wizyty Pana z NRK lub telefonu z urzędu i wtedy trzeba będzie podać czas użytkowania odbiornika. Nie płacenie abonamentu w terminie, jest równoznaczne z naliczaniem odsetek i rozpoczęciem postępowania windykacyjnego.

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-07-02 14:09:38
Znam wielu w Norwegii którzy tego nie płacą, tak że nie strasz. Teoria a praktyka to dwie różne rzeczy lemingu. A może pamiętasz jak Tusk mówił że Polacy nie powinni płacić abonamentu, bo powinien on być zniesiony. zdobył tym wtedy poklask u wszystkich. a ze kilka miesięcy już ktoś inny podał informację o tym, że będzie opłata audiowizualna. ale tego już Tusk nie powiedział. On jest tylko od przekazywania dobrych wiadomości. Dziękuję dobranoc.

krzychoo33
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-02 15:50:23
No to teraz zablysnales madroscia :D Mnie nie interesuje czy Ty placisz, czy nie. To Twoja sprawa. Ja znam takich, ktorzy nie placa za prad, albo wode. Czy to znaczy, ze te oplaty sa dobrowolne? Nie odnioslem sie do tego, co Tusk mowil o abonamencie RTV, takze Twoja riposta jest jakby nie na temat. Zwrocilem uwage na to, ze piszesz glupoty, co latwo sprawdzic. Musisz byc strasznie sfrustrowanym czlowiekiem, jezeli w odpowiedzi starasz sie mi ublizyc. Bardzo Ci wspolczuje.

StachTraktorzysta
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-02 23:19:33
Może i nie jest dobrowolne, ale nikt tu po domach nie chodzi sprawdzać czy ktoś ma telewizor. Nie bede grzebał w necie jak to jest dokładnie, bo mam od tego lemingów, których podpuszcze i pogrzebią za mnie. Co nie zmienia faktu że nie zapłacę abonamentu, bo nie muszę. Nie ma tu takiego debilnego przepisu, żeby płacić za cos tylko dlatego, że mam możliwość z tego skorzystać. Nie oglądam telewizji bo od niej odwykłem i nie jest mi ona do niczego potrzebna. A jeżeli w Polsce ten przepis wejdzie, to bedzie to chore.

krzychoo33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-03 09:37:02
Ojoj. Widze, ze slabo z Toba jednak. "Nie ma takiego debilnego przepisu", a jednak ten dotyczacy abonamentu RTV taki jest. Poczytaj sobie, to nie boli. Jedziesz tam i wstyd przynosisz. Nie wiesz za co masz placic, a za co nie i twierdzisz, ze jezeli nie wiesz, to znaczy, ze nie musisz. Norwegowie nie placa, czy tylko Polacy podobni Tobie? Jezeli ja jestem lemingiem, to Ty jestes na poziomie ameby.

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-03 12:38:06
Widzisz lemingu, bo wg. mnie życie nie jest po to żeby się bać jakichś durnych ustaw. Sam napisałeś że płacić muszą ci którzy posiadaja tv. bo kontrole dotyczą czy ktoś ma odbiornik w domu. Tym samym zaprzeczasz sam sobie, że jest tak jak ma być dopiero w Polsce. Słuchaj bojący sie dudku, który naczyta sie głupot i potem pierdzi ze strachu. Jak ktoś chce to płaci, a jak nie to nie. Ale nikt tu sie po domach nie szweda, żeby kontrolować tv. Jak chcesz to się obczytuj głupot dalej i nie wychylaj nosa z domu. Ja z praktyki wiem to czego ty sie z teorii nigdy nie dowiesz.

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-03 13:08:02
Bawisz mnie. Nie plac, kozaku. Nikt Ci nie kaze. W sklepie tez nie musisz placic. Nigdzie nie napisalem, ze jest tak, jak ma byc w Polsce. Widocznie masz problem ze zrozumieniem prostego tekstu. Czy ktos chodzi po domach, czy nie, tego nie wiem. Napisalem tylko to, co przeczytalem i to samo pisza na stronach norweskich. W Polsce wiekszosc nie placi abonamentu i to nie znaczy, ze oplaty sa dobrpowolne.

krzychoo33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-03 13:09:38
Z tego co tu pokazujesz, to najwieksza praktyke masz w robieniu z siebie buraka. W tej dziedzinie na pewno nigdy Ci nie dorownam.

Granit190
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-02 11:16:17
komentarz usunięty przez moderatora

Fabrizio1977.10
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-02 10:58:00
W Irlandii jest to samo. Nie musisz mieć TV, żeby musieć płacić abonament - 160 euro rocznie. Jest obowiązkowy dla każdego i jeżeli nie zapłacisz w terminie, to musisz się liczyć z karą 1000e. Jeżeli i tego nie zapłacisz, to sprawa wędruje do sądu i możesz dostać karę więzienia. Podobno były już takie przypadki.

solo1978
    Ocena: 34 (glosow:44)
2015-07-01 21:14:04
to niech panstwo placi mi z mozliwosc pocalowania mnie w dupe

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-02 11:59:46
Jakie państwo ma Ci płacić? Przecież państwowe pieniądze są moje i Twoje. Dlaczego chcesz, żebym Ci płacił za taką możliwość? A sam sobie będziesz płacił? Przecież nawet nie dosięgniesz

arturo.c
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-01 19:21:00
tak samo jak w UK

ejaeja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-01 19:11:53
Podobnie w Niemczech...

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-07-01 18:33:09
Nic dziwnego skoro 90% ludzi nie płaci abonamentu. Inna sprawa, że większość ma cyfrowy polsat, cyfre plus czy coś podobnego i tacy nie powinni płacić abonamentu radiowo-telewizyjnego

perun12345
    Ocena: -10 (glosow:12)
2015-07-01 19:38:55
A czy mając te cyfry itp nie mają możliwości oglądania podstawowych ogólnodostępnych kanałów? Mają, więc niech też płacą.

Vitas91
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-07-01 20:12:16
Ale dlaczego skoro płacą już swojemu dostawcy. To podwójna zapłata za jedną usługe.

Wiesniak_Krul
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-07-01 20:57:33
Oczywiście, że powinni płacić. Telewizja publiczna jest dla wszystkich - nawet jeśli jej nie chcą, np. ja nie chcę, nie mam nawet anteny. A że przy okazji kupują sobie dostęp do pierdyliarda kanałów których i tak nie obejrzą to tylko ich sprawa. Tłumaczenie "mam polsat to nie płacę za TVP" jest z dupy wzięte.

perun12345
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-07-02 07:27:36
Ale co z tego, że płacą swojemu dostawcy? Skoro jeśli on wyłączy swój sygnał, to i tak będą mieli możliwość oglądania ogólnodostępnych kanałów. Oni mu nie płacą za dostęp do tych darmowych kanałów, tylko za dodatkowe. Skoro nie stać kogoś na opłacanie jednego i drugiego, to niech zrezygnuje z tych cyfr...

Shady76
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-07-01 18:20:32
Mieszkam w Szwajcarii. Tutaj wlasnie tak jest. Zalozenie jest logiczne: zeby odbierac radio czy TV nie musisz miec dzisiaj telewizora. Wystarczy komputer lub smartfone. I placa wszyscy. Raz na rok dostajesz fakture na 450 Frankow i po problemie.

ejaeja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-01 19:10:52
komentarz usunięty przez użytkownika

RuterFull
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-07-02 10:11:43
może i po problemie ale niech ktoś mi powie dlaczego mam płacić za nic niewarte programy wieczne powtórki tych samych seriali i piorące mózg "informacje"... płacić za kosmiczne wynagrodzenia aktorzynów grających w spektaklu zwanym "wiadomości" czy dla potomków komuchów którzy piastują wysokie prezesowskie stołki... całe szczęście że już 60% mojej firmy jest po za zasięgiem tych "wiejskich złodziei"...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Złodziej szuka kontrahenta
  •  Blacharka w mistrzowskim wykonaniu
  •  Zawsze na drodze znajdzie się taka menda
  •  Nie dał rady


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300