Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Piękne lata dzieciństwa
sewenap  15-08-14, 22:21 Zgłoś
+ 336 -
Dodano: 2015-08-14, 22:21:01   przez: sewenap
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 336  Zgłoś nadużycie
324
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
imiele
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-08-14 22:27:23
i prawo Pashala...

imiele
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-11 08:48:22
komentarz usunięty przez moderatora

rybitwa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-21 22:56:52
i czy nie było lepiej... tak małe rzeczy były tak wiele warte... a teraz smartfon i inne bzdury... otyłość nastolatków... nie za naszych czasów.... wspólne spotkania z kumplami i patrzenie która koleżanka lepsza... a teraz internet seks stronki i dziwią się potem, że gimbusy rodzą dzieci... aż chciałbym tam wrócić.. żal mi tych młodych co tego nie rozumieją...

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-18 20:52:35
tak było, ale to nie bvła wiocha, mialo sie jakis cel w zyciu. szczytem było posiadanie własnej piłki która kosztowała kupe pieniędzy

gurool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-18 15:18:00
to były piękne czasy, wczesne lata 90-te...

biliRCbob
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-08-17 09:41:34
Gra w piłkę, kapsle, śmiganie po trzepaku, zabawy laserowym wskaźnikiem kupionym od ruskich na bazarze;), kauczukowe piłeczki, jo-jo, kolorowa sprężynka do zabawy na schodach, kolorowe karteczki na wymianę, korektor w piórniku, długopis z kilkoma wkładami no i pachnąca gumka oczywiście :):) Zamiast facebooka dziewczyny miały zeszyty o nazwie "Złote myśli" hehehe A o gumach turbo i Donald już nie wspomnę. eeehhhhh wspaniałe lata 90-te :)

golf_driver
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-16 17:23:56
Nie wiem skąd jest auto ale u mnie na orlikach od rana do wieczora chłopaki grają w piłkę.

golf_driver
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-16 17:22:44
komentarz usunięty przez użytkownika

Onanista_Przodowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-16 16:29:46
A na gówno mówiłeś papu..........

Saczers
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-16 15:54:46
A gruby zawsze stał na bramce ;)

nicram8686
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-15 22:08:50
kolego powiem inaczej u mnie jak chcę zagrać w pilkę muszę boisko wynająć wic po co sa te orliki ?

anakin120
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-15 19:47:45
Tylko że to były czasy kiedy nie było tak dostępnego sprzętu jak komputer. Z opowiadań wiem że np jak moi rodzice byli młodsi to ich rodzice narzekali ze muzykę się puszcza na baletach z radia, a nie że gra orkiestra czy nawet wiejski zespół, więc zawsze starsi narzekali na młodzież i tak już pozostanie, więc ta wstawka jak dla mnie nie jest wiochą...

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-15 20:11:20
Dokładnie, każdy wychował się tak jak pozwoliły na to czasy. Komputery w niektórych krajach były już znane w 1940 roku więc, to że w Polsce orano koniami pole nie znaczy że wszędzie musieli tak samo orać.

golf_driver
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-16 17:25:20
Autor raczej jest chłopakiem dorastającym w latach 80/90 kiedy już komputery miało sporo osób. Co do reszty to oczywiście masz rację.

linaxis
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-15 18:45:59
Ludzie nigdy nie zrozumiecie pojęcia " nowego pokolenia " gdzie ludzie którzy obecnie przechodzą ten czas, tak samo będą go wspominali w przyszłości, nawiązując do jeszcze nowszego pokolenia które będzie robiło coś innego. Podam przykład dla mniej rozgarniętych, kiedyś grałeś w piłkę z kolegami, ale twój dziadek powiedział by ci że w jego czasach nie było czasu na piłkę, tylko ciągła praca w polu i na gospodarstwie. Dzisiaj obecne pokolenie, powie w przyszłości że, kiedyś grało się w komputer a nie... i właśnie to " Nie " jest nowym pokoleniem które nastąpi.

panicz42
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-17 13:08:21
Bardzo dobrze prawisz.

rybitwa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-21 22:59:05
i masz tu w 100% rację... tak było, jest i będzie...

djbiskup
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-15 18:31:21
Piękne Orliki, a żeby pograć to trzeba zarezerwować boisko nie wiadomo ile czasu wcześniej...

wiocha5421
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-15 16:56:58
raczej wiochą to jest to co się teraz dzieje że żaden dzieciak nie chce iść zagrać na boisko tylko siedzi w domu

linaxis
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-08-15 16:38:57
WOOW Musisz być teraz za to bardzo zajebsty

kurwamac02
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-08-15 15:55:22
komentarz usunięty przez moderatora

dunaj79
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-08-15 16:09:58
1) Tych boisk już niema 2)Jesteś TROLEM 3)Opis mówi o nie swoich dzieciach 4)i vice versa 5)a twoi rodzice tobą wstydzą się za ciebie bo nie było ciebie na tych boiskach tylko siedziałeś przed ATARI i kręciłeś śrubokrętem Pajacu :P

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-08-15 16:25:50
komentarz usunięty przez moderatora

dunaj79
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-15 17:07:33
Udaję mądrego może być :) P.S. Zabolało co a wyobraź sobie jak Twoja rodzina się za ciebie wstydzi wiedząc że w twoich żyłach płynie ich krew :) Upały ci nie służą :P

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-15 17:14:28
komentarz usunięty przez moderatora

dunaj79
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-15 18:10:21
HURA wygrałem pisiont groszy jestem zwycięzcą :P

nexus4610
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-15 13:23:03
a ja mam 22 lata i czesto chodze pograc w cokolwiek z rok starszym kumplem byle cos robic zwykle nie ma ludzi bo mlodzi cpaja raz w miesiacu moze dwa uda sie kogos zlapac do grania. kiedys sie gralo w kilkunastu kilka razy w tygodniu jedna roznica ze boiska u nas sa te same a kilkanascie km ode mnie sa 2 orliki i wcale nie jest tam tak pusto

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-15 13:18:04
fajnie, ja też to miło wspominam, ale co to tu robi? Chyba, że to wiocha było grać na dworze ...

pawelkloc1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-15 14:10:05
właśnie!nie powinno być tego tutaj,powinien ktoś na podobny temat oddzielna strone lub dział zrobić

Buahahahah
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-08-15 12:12:19
Kogo obchodzą twoje żale?

zordon85
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-08-15 12:57:21
To nie są jego żale czopku,tylko chłopak w zajebisty sposób opisał real w latach 90' i teraźniejszych.

pawelkloc1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-08-15 14:18:07
przynajmniej nasze pokolonie nie musiało sie żalić ze mu gierka sie nie odpala na PC, albo że net powoli chodzi, pryszczaty ćwoku

Vitas91
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-15 21:59:34
No spoko, fajnie opisał, tylko dlaczego uważa to za wioche skoro to tu wrzuca?

Buahahahah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-16 17:17:10
Pytam się raz jeszcze - kogo obchodzą żale tego obszczymurka?

martin987
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-15 12:07:39
Tez pamietam te czasy, tyle ze jak byla opcja pograc u kumpla na commodore 64 (pozniej pegasus)to chetnych do grania w pilke nie bylo, wiec nie badzmy hipokrytami

bbula
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-15 11:40:11
Ehhh... w noge nie gralem bo bylem bezuzyteczny. Ale w kosza juz tak, zaczalem jak mialem 12 lat, oczywiscie u nas boiska nie bylo wiec starszaki sami wszystko zrobili od pospawania obreczy ktore wisialy na sprezynach od zaworow po metalowe tablice. Slupy to byly 4 sciete nieduze drzewa ktore zostaly wkopane metr w ziemie i oblozone gruzem po czy zasypane i woda solidnie zalane. Ladnych pare lat staly az pijane barany sie uparly ze je zniszcza. Z jednym sie udalo z drugim juz nie, wiec postal jeszcze pare lat... ale w koncu ktos wykupil dzialke teren zaorali i dom wybudowali. Ale do dzis pamie

marcin212122
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-15 11:33:17
Piszecie (...) łezka w oku się kręci (...) Mam 30 lat i może nie miałem, aż tak źle jak wy, ale pamiętam te czasy. o nas też mówili weź zacznij się uczyć bo z Ciebie nic dobrego nie wyrośnie i co i ..... właśnie. Co do orlików, mieszkam nie daleko i radzę idźcie zobaczcie co tam się dzieje oczywiście nie cały dzień, dlaczego ruszcie głową, a jeszcze przypominam ze dziś jak zostawisz bez opieki dziecko to możesz mieć niezły g... a kiedyś faktycznie było inaczej :)

soldier1987
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-15 11:04:46
Aż się łezka w oku kręci...

Bru_Net
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-15 10:53:08
Też spędzałem na boisku kupę czasu. Wspólnie z rodzicami sami zbudowaliśmy stadion - bramki a nawet wkopane w ziemię ławki jak w Anglii. Ale to, że dzieci siedzą przed kompem to również nasza wina. Czyje to dzieci? Czy nie pokolenia piłki i trzepaka? Dziś pracujemy za dużo, w domu chcemy mieć spokój i ... pograj dziecko na tablecie bo tatuś jest zmęczony... To jak zachowują się dzieci zależy od przykładu jaki im dajemy. Tak czytam te komenty w stylu - My to mielismy dzieciństwo a dziś tylko komputer - od userów, którzy godzinami siedzą na wiosce. Hipokryci.

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-15 15:57:32
Właśnie, jak nie mieli wyboru to niech się tak nie chwalą, racja. Za dzieciaka było fajnie, ale z tego co słyszałem, to jak ktoś miał super wypasiony komputer (na tamte czasy) to pół osiedla się zwalało do jednego domu by pograć, dużo zależy od wychowania i os społeczeństwa, od starych pierdzieli, którym przeszkadzają dzieci grające w piłkę.

irek285
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-15 10:44:55
W starych kamienicach były krany z wodą,zawsze tam sie chodziło pić.Żeby tylko nie do domu bo mama zawsze coś wymyśliła a to obiad a to śmieci.A każda minuta była na wagę złota.A jak chciało sie coś na szybko zjeść to kromka chleba pod wodę cukrem posypać i na "plac"

Vitas91
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-08-15 10:39:02
Co tutaj jest wiochą? Że czasy się zmieniają? Gdyby w czasach waszego czy mojego dzieciństwa były komputery to właśnie tak byśmy sie bawili, tak samo jak obecne dzieci. Kolejne gówno na głównej.

hubertberger
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-08-15 10:38:58
Marzyłeś o boisku, a teraz jak masz je pod nosem to na nie patrzysz? Kto tu jest leniwy, ty czy te dzieci? Może tak weź je na piłkę zamiast o tym pisać w necie, hipokryzja - choroba XXI wieku.

mazii
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-15 10:36:43
nie zapominajmy, ze dzisiejsi rodzice to właśnie jestemy MY. My ktorzy tak robili wszystko a teraz trzymaja wlasne dzieci pod kloszem.

analny_destruktor
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-15 10:36:32
Raz na któreś wakacje chyba z 6 do 7 klasy skrzyknęliśmy się z kolegami i zrobiliśmy "prawdziwe" bramki z 2 pali i poprzeczki ;), które "wypożyczyliśmy" z pobliskiej budowy i nikt nie miał nic przeciwko. Stało to kilka ładnych lat. I nikomu do dobrej zabawy nie były potrzebne smartphony, smartwatche, smartbuty konsole srole, a wystarczyła zwykła nawet wymięta gała i troche ładnej pogody. I te turnieje blok na blok:)a kumple byli kumplami a nie zblazowanymi selfie ciotami.

okurameni
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-15 10:19:40
I zawsze był "Seba" który mieszkał niedaleko boiska i mama picie rzucała z 3 piętra :D Ech wspomnienia

rozpruwacz78
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-15 10:09:43
My mieliśmy bramki od Szczypiora trudniej sie zdobywało punkty, no i boisko w formie trapeza prostokątnego :), było fajnie.

pawelkloc1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-15 10:08:08
EHHHHH, my to znamy i nikt nam tego nie odbierze

jurox
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-15 09:14:29
Myśmy tak grali na placu przed bramą kościoła. Teraz mohery by na to nie pozwoliły

byrdo1984
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-15 07:38:03
święte słowa... To były czasy... aż się łeska kręci nie było nic a było super...

rozpruwacz78
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-15 10:11:21
Dokładnie- nie było nic i było super.

voythek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-15 00:09:58
A ja miałem metalowe bramki i nawet 2 boiska w promieniu 500m. Jedno było "trawiaste" i "równe" bramki metalowe),a drugie było betonowe również z metalowymi bramkami (graliśmy tam w kwadraty. Na pierwszym graliśmy w wyspy (państwa) nożem rzucaliśmy w ziemię i zajmowaliśmy terytorium (oczywiście trawa byłą wydeptana):)a w dzień Wojska Polskiego na trawiastym były czołgi i BWP-y i można było wchodzić do środka, ale odbijało to się na stanie murawy:)

feciaz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-08-14 22:53:34
Ja chce tam wrócić :((

sewenap
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-08-14 22:30:08
CzuowiekBanan widze że Jarek nowego trolla zatrudnił :) wpłynęła kasa ze skoków??:)

imiele
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-08-14 22:27:23
i prawo Pashala...

pawelkloc1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-15 10:06:27
kto kopie ten za..... :-D

CzuowiekBanan
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-08-14 22:24:08
no widzisz a teraz pracujesz jako troll kopary
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pojechane
  •  Zamiast polityki
  •  Wieśniaków i chamów
  •  Co, kto lubi...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400