Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ozzy1333  15-09-03, 11:37 Zgłoś
+ 146 -
Dodano: 2015-09-03, 11:37:38   przez: ozzy1333
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 146  Zgłoś nadużycie
112
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(145)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
umbilical
    Ocena: 37 (glosow:101)
2015-09-03 18:32:34
Faktycznie, bo nie podał Premier ręki! Skandal! Ale to, że nie chce imigrantów, chce coś zrobić dla Polaków (tak tak media pokazują zupełnie coś innego, ale wystarczy samodzielnie myśleć, żeby zobaczyć jak jest na prawdę). Pogratulować toku myślenia ;)

kowala27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-03-16 10:33:56
Był żenujący, jest żenujący i żenujący pozostanie Pan długopis.

dawid7107
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-09-15 17:44:37
Andrzej Duda i premier Ewa Kopacz? A nie powinno być Prezydent Andrzej Duda i Ewa Kopacz. No i je...ć tą małpe i całe niemieckie PełO

PO_chwa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-10 13:06:12
Brawo !!!!!!

franc69
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-08 21:50:51
prezes ci kazal tak ?

franc69
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-09-08 21:47:00
Duda WIOCHA !!!!!

k73k73
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-08 11:47:23
komentarz usunięty przez użytkownika

kris691
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-09-06 22:43:28
co za ciemnota, jest z góry ustalony protokół, że to głowa państwa pierwsza wyciąga rękę, tak było jest i będzie, ale wy dalej toczcie pianę pisowskie lemingi

alimis
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-09-05 16:53:15
CHAM

Crisstov
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-09-05 15:29:59
Jaka partia i wyborcy taki prezydent...

ostry5523
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-05 20:30:52
komentarz usunięty przez moderatora

Piotrek266
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-03-09 13:46:03
Zgadza się. Pozdrów Bolka i Szoguna.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:17)
2015-09-05 12:15:16
Zwykła debilka kopaczka tylko debile nie widzą jej zagrania

Slowianin14
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-09-04 23:42:18
komentarz usunięty przez moderatora

Slowianin14
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-09-04 23:24:08
komentarz usunięty przez moderatora

Slowianin14
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-09-04 23:15:23
komentarz usunięty przez moderatora

ostry5523
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-05 20:34:05
Nie widziałem tego ale mówisz prawde. kiwa szmata do jakiegos frajera on podchodzi a ona wtedy dyla....

WiesiuWiejski
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-04 19:11:40
oby dwie parte siebie warte, w ch.. robią wszystkich a takimi zagrywkami odwracają uwagę od spraw naprawdę istotnych i dalej robią co chcą. Smutne, że po wyborach dalej będzie to samo.

WiesiuWiejski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-04 19:10:37
komentarz usunięty przez moderatora

antony
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-04 17:39:04
obawizuje protokuł dyplomatyczny

aspidom
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-04 17:22:16
Trole polityczne. Spadać z wiochy. Nie interesuje mnie ręka Dudy ani kopacz. Widać ze kwybory blisko. To samo było przed prezydenckimi i jak wtedy to pisiory sa aktywniejesze.

kev21
    Ocena: -6 (glosow:16)
2015-09-04 17:21:06
A potem wszedzie w mediach bedzie gadac ze to premier sie zle zachowala. Caly PIS

Nykx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-04 22:07:19
Bo premier się nieodpowiednio zachowała? Powinna podejść najpierw do prezydenta jako najwyższego rangą, a zrobiła duże faux pas.

Slowianin14
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-04 23:16:25
komentarz usunięty przez moderatora

biliRCbob
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-04 15:23:26
Rajcujecie się takimi pierdołami a z dnia na dzień nastawiacie coraz mocniej dupska !!!! Przejmujecie się jakby to zależało od tego czy dostaniecie jakąś gratyfikację ?!?!?!?! Co z wami?

koreperytor12
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-04 14:03:04
Generalnie rzecz biorąc na uroczystościach państwowych nie powinno być animozji.To świadczy o słabości Panstwa i jest pożywką dla wrogów-winne są obie strony

largopo
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-09-04 12:46:42
Faktycznie wygląda tak, że cham się zabrał i poszedł w PiSdu. On podaje tylko rękę pisowco, a klęka przed klerem i prezesem.

Slowianin14
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-04 23:19:40
komentarz usunięty przez moderatora

Gregory2509
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-04 11:12:43
komentarz usunięty przez moderatora

grzech36
    Ocena: -9 (glosow:19)
2015-09-04 10:30:23
Prezydent jako sprawujący wyższą funkcję podaje rękę Premierowi - protokół dyplomatyczny mówi o tym jasno widać jeszcze nie jest do końca znany

trepek
    Ocena: 16 (glosow:22)
2015-09-04 10:42:42
Grzechu, mój imienniku! Dobrze piszesz, że to prezydent podaje rękę jako pierwszy. Ale nie dopisałeś, że to osoby niższe rangą mają się kierować w stronę prezydenta. Prezydent nie może ustawiać się w kolejce do przywitania z osobą niższą rangą. Może jedynie się odwrócić i stać.

trepek
    Ocena: 19 (glosow:21)
2015-09-04 10:30:22
Nie ważne, kto popełnij większe fo pa, czy prezydent, który nie wyciągnął dłoni do powietrza, czy premier, która nawet nie kukneła do prezydenta, że zaraz podejdzie. Przegrała Polska w wojnie polsko-polskiej. Kolejny durny i zastępczy temat dla mediów zamiast debatować i uświadamiać społeczność na temat imigrantów.

binder69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-04 10:15:17
Jaki jest koń każdy widzi..

hassanciach
    Ocena: 16 (glosow:26)
2015-09-04 09:38:10
To nie było powitanie, a pożegnanie po uroczystości. Prezydent powitał wcześniej oficjalnie panią premier w swoim przemówieniu, natomiast pani premier w swoim witając innych pominęła prezydenta- czyli pierwszy afront i ignorowanie prezydenta tego dnia. Jednak najważniejsze- protokół ceremoniału i dyplomatyczny WYMAGA, żeby osoba niższa rangą-w tym wypadku premier( 4 osoba w państwie)- podeszła do osoby wyższej rangą- w tym wypadku prezydenta( 1 osoba w państwie) i nie ma tu znaczenia płeć.

marcus346
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-04 09:34:25
komentarz usunięty przez moderatora

Kubanczyk6
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-09-04 09:31:25
Skandal! Jak on śmiał nie podać ręki do jaśnie wielmożnej pani premier. Odwołać go ze stanowiska prezydenta!

koreperytor12
    Ocena: -4 (glosow:22)
2015-09-04 09:08:12
jakby to był jakiś tam biskup to Pan Prezydent nawet ucałował by ręke no i oczywiście przyklęknąl

b-g-s
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-04 12:10:28
Niestety masz racje. Nie zapominaj że dałby jeszcze na tacę.

vynn
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-09-04 12:25:30
twój awatar do ciebie pasuje :)

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-04 13:57:13
@vynn znasz mnie?!!!

oley86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-04 16:15:27
...wystarczy przeczytać komentarze...

karolinam19
    Ocena: 13 (glosow:13)
2015-09-04 08:24:25
Jest to tak ważna sprawa dla naszego kraju, że naprawdę warto mówić o tym w telewizji, pisać w gazetach, wstawiać filmiki na wiocha.pl... masakra nie macie co robić? W dupie mam czy podali sobie ręce, nogi, łokcie czy nie podali nic. To nie jest ważna sprawa, nawet więcej to nie jest wcale żadna sprawa. Weźcie nie wstawiajcie tu takich śmieciowych filmików... Wystarczy że tv jest tym ścierwem zaśmiecone...

kundta
    Ocena: 8 (glosow:18)
2015-09-04 08:04:34
Prawda jest taka, że to premier powinna podjeść w pierwszej kolejności do prezydenta jako do urzędnika wyższego rangą. Więcej na demotach.

grzech36
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-04 10:34:03
Nie znasz protokołu dyplomatycznego to Prezydent jako osoba wyższa rangą wita Premiera

trepek
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-09-04 10:39:38
Owszem, wita ale nie podchodzi. Osoba wyższa rangą nie może ustawiać się w kolejce do osoby niższej rangą. Ale prezydent, jak widzi, że ktoś do niego zmierza jako pierwszy wyciąga dłoń. Kilka zasad, proszę, nauczcie się!

kundta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-04 08:01:39
komentarz usunięty przez użytkownika

lolo88888888
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-09-04 07:41:46
tak, to właśnie moi rodacy. kłócą się o to, kto komu rękę powinien podać, a mamy ważniejsze problemy. jestem z was dumny. pięknie podzielili Polskę.

lolo88888888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-04 07:38:16
komentarz usunięty przez użytkownika

dibo2
    Ocena: -9 (glosow:21)
2015-09-04 06:18:41
Nasz Dudu jest taki sam jak ta reszta tej bandy więc nic się nie zmieniło

groh
    Ocena: 6 (glosow:20)
2015-09-04 03:36:55
przecież to kobieta pierwsza podaje rękę - a ona go olała i zamiast podejść do głowy państwa, zaczęła podawać rękę swoim przydupasom - frajerskie zagranie

gordon.lameman
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-09-04 07:46:15
Gówno prawda. Prezydent to pierwsza osoba w Polsce i to on inicjuje podawanie ręki. Wystarczy zerknąć na film - nie patrzą na siebie, ktoś podchodzi do Dudy, a ten podaje mu rękę - w tym momencie Kopacz patrzy, że Duda się z kimś żegna i nie jest to ona, więc zaczyna dziękować współpracownikom, wtedy widzi to Duda i odchodzi. Żadne z nich nie potrafiło się zachować.

trepek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-04 10:36:51
Ten "ktoś" to prezydent Gdańska. Czlowiek z PO. Na filmiku widać, że podbiega do Dudy z wyciągniętą dłonią. Kobieta pierwsza podaje rękę jak są osoby na równych stanowiskach. Polska konstytucja mówi, że prezydent jest wyżej od premiera więc to prezydent pierwszy wyciąga rękę. Ale wyciąga, jak osoba niższa rangą podejdzie. Prezydent jedyne co może zrobić to odwrócić się do drugiej osoby i czekać. I szkoda, wielka szkoda, że prezydent nie poczekał tych kilku (nastu) sekund. Ale w żadnym wypadku prezydent nie mógł podejść do premier!

Xilion
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-04 00:58:44
Obydwoje są siebie warci. Ale gównoburza musi być. Heh ... brak słów. Ale jak by kutafona z rozpora wyciągnął i pani premier włożył do uśmiechniętej buzi (zamiast rękę podać) to by było OK ???

Borg39
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-09-04 07:36:56
Z tym to zapewne zaczeka, aż Jarek zostanie premierem ;-)

TUR3K
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-04 00:34:55
komentarz usunięty przez użytkownika

sandslash
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-09-04 00:16:17
od kiedy prezydent ma sie klaniac premierowi? od kiedy? bo jest kobieta?

kabasa
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-09-03 23:51:37
kultura kulturą, ale przepraszam bardzo czym Pani Kopacz zasłużyła na szacunek? Jaka część społeczeństwa pracuje za stawkę nie przekraczającą 2000 brutto ( 1459 ZŁ NA RĘKĘ) ? Zakładając, że opłaty wynoszą ok 1000zł + paliwo itd to z szacunkiem do takiej kobiety? Która przez 8 lat gówno robi i teraz chce zmian? no bez jaj... WON Z KORYTA!!!

vynn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-04 12:33:38
bo na PO to już tylko skrajni idioci głosują. trzeba im jednak niestety o tym regularnie przypominać. Nikt nie mówi, że jak nadejdzie PIS to nagle będzie lepiej. Ale może wreszcie przestanie być gorzej. Moja jedna uwaga: zauważcie, że jak w PO ktoś coś odwali to się nic nie stało. W PiSie dostają out - Ziobro, Dorn, Kluzik itd. Kaczor ucina cwaniaczków

spacz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-03 23:38:12
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-09-03 23:32:12
Ch.j, d.pa i kamieni kupa.

spacz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-03 23:40:04
komentarz usunięty przez moderatora

rzusto
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-09-03 22:59:55
Dupę z wiochy można wyciągnąć ale wieś z dupy nigdy.

maciejos78
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-09-03 22:47:11
Wy tu pitu-pitu, co wam mainstream żałośnie podaje, a po cichu Ewka premier wpuszcza do Polski 140 000 islamistów, bo zrobić dobrze koledze z partii oddelegowanemu na najwyższe unijne stanowisko.

spacz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-03 23:41:40
komentarz usunięty przez moderatora

TUR3K
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-04 00:35:56
Jak jeb*ięte trzeba mieć w głowie żeby tego nie widzieć.(chodzi mi o minusy do postu maciejos78) Jakieś argumenty,czy tylko minus bo pani w tv tak mówiła wieczorkiem?

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:21)
2015-09-03 22:46:56
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-03 22:55:13
komentarz usunięty przez użytkownika

guuuh
    Ocena: 11 (glosow:23)
2015-09-03 22:30:52
Komentarz specjalisty od public reltaions Pana Andrzeja Lazara : Niepodanie ręki E. Kopacz można by rozpatrywać jako niewybaczalną gafę ze strony Andrzeja Dudy jedynie w sytuacji, gdyby podeszła ona do niego, a on ją zignorował. W sytuacji, gdy to ona zignorowała zasady precedencji i protokołu wszelka krytyka należy się tylko p. premier i jej otoczeniu – bez względu na preferencje polityczne i bez względu na to, że jest ona kobietą

spacz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-03 23:44:19
komentarz usunięty przez moderatora

okido
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-04 00:01:56
A może zamiast słuchać gościa od PR posłuchałbyś gościa od protokołu dyplomatycznego i ceremoniału państwowego? Bo co jak co, ale jak wyglądają takie spotkania z pewnością nie decyduje jakiś gość od PR.

guuuh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-03 22:27:46
komentarz usunięty przez użytkownika

lisztpl
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-03 22:26:52
no to się POPiSali ....

mxii
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-09-03 22:17:36
Zachowanie obydwojga na poziomie piaskownicy, gdy jedno drugiemu zabawkę chciałoby ukraść.

guuuh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-03 22:16:55
komentarz usunięty przez użytkownika

czacha666_2004
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-09-03 21:42:11
Szczerze mówiąc to zakładałem, że jako prezydent "wszystkich polaków" wyłamie się z tego kanonu prezydentów - aparatczyków i faktycznie będzie apolityczny ale coraz bardziej nie mam złudzeń. Niestety granie pod jedną partię i wieczne otaczanie się takimi typami jak przewodniczący "Niezależnego" Samorządowego ZZ "Solidarność", w którym od miłości od PiSu aż kipi sprawia, że będzie jeszcze mniej niezależny od Śp. J. Kaczyńskiego, którego powiązania były bardzo widoczne. Miał być naszym prezydentem, a będzie tylko części prawicowych Polaków. Szkoda, bo jest dość ogar

vynn
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-04 12:35:54
bo nie podał ręki "twojej" premierzycy. Po co? ona i tak za 2 miesiące poleci

brumby
    Ocena: 4 (glosow:40)
2015-09-03 20:32:31
Prezydent to najwyższy przedstawiciel władzy a Kopacz wolała się żegnać z każdym innym tylko nie z nim, więc kto tutaj nie zna hierarchii? Jakby była u papieża, to też najpierw by się przywitała ze swoimi ministrami a dopiero na końcu z papieżem?

Buchan
    Ocena: 2 (glosow:20)
2015-09-03 21:47:49
Nie żebym się czepiał ale w tej sytuacji prezydent jest gospodarzem i pierwszą osobą w państwie. Premier jest gościem prezydenta i czwarta osobą w państwie. Akurat tutaj prezydent powinien wyjśc z inicjatywą. Gdyby premier zaprosił do siebie na posiedzenie rady ministrów prezydenta wówczas musiałaby pierwsza podac rękę. Gdyby spotkanie miało czysto towarzyski charakter wówczas kobieta jako pierwsza podaje rękę.

czacha666_2004
    Ocena: 6 (glosow:18)
2015-09-03 21:50:26
Niestety protokół na oficjalnych spotkaniach nakazuje prezydentowi (pierwsza persona w państwie) przywitać się zgodnie z hierarchią z pozostałymi osobami, w tym z czwartą osobą w państwie czyli premierem i powinien był ruszyć w jej kierunku zamiast witać się z jakimś gościem. Kopacz popełniła błąd, że zaczęła się kręcić i witać ze swoimi przydupasami, zamiast dać jeszcze kilka sekund prezydentowi na ogarnięcie. Ale na bank to nie ona ma podlatywać do niego, tylko on do niej. Co innego gdyby prezydent gościł w kancelarii RM, wtedy premier jako gospodarz ma obowiązek go przywitać. Proste.

Buchan
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-09-03 21:50:45
Takie panują zasady w protokole dyplomatycznym przyjetym w naszym kraju. Inną sprawą jest to, że obydwoje nie pałają do siebie wzajemnym entuzjazmem co zresztą było aż nadto widać na uroczystości państwowej, przykre.

pirelli
    Ocena: 6 (glosow:18)
2015-09-03 20:29:31
Wszędzie gdzie nie wejdę afera że się nie przywitał. To mam propozycję - idźcie się przywitać za nie go z Kopaczką i jeszcze z resztą PO przy okazji dziękując za ostatnie osiem lat jakże owocnej pracy na rzecz kraju. Bo przecież żyje się nam lepiej - prawda ???

terrorparty
    Ocena: 12 (glosow:48)
2015-09-03 20:09:01
komentarz usunięty przez moderatora

plemiona1234
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-09-03 20:25:32
a wiesz co w tym jest najgorsze , że masz rację

mmcs
    Ocena: 0 (glosow:32)
2015-09-03 20:00:47
na drugi raz jak sie tak do niego odwroci plecami to powinien ja kopnac w dupe , przynajmniej nikt mu potem nie zarzuci za sie z nia nie przywital

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-09-03 20:26:47
a ty tak swoich znajomych traktujesz kopniakiem w d.... ( pewnie ich dużo nie masz)

okido
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-04 00:04:04
Nie, jego kopią.

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-09-03 19:56:04
o ale tego, że w 5s filmu jakiś gostek z panną/córką? podszedł do Prezydenta i pierwszy wyciągnął rękę lekceważąc zupełnie protokół to jeszcze nikt nie zauważył ? a szefowa kancelarii prezydenta się temu przyglądała nie reagując

czacha666_2004
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-03 21:22:46
No umówmy się, że protokół na oficjalnych uroczystościach obliguje osobę najwyżej stojącą w hierarchii aby wykonać gest, który wyrażałby chęć przywitania się z 4 osobą w państwie czyli premierem. Natomiast raczej nie oczekiwałbym, że będzie uciekał z łapą przed zwykłym człowiekiem, bo tego wymaga kultura, nawet jeżeli ten protokół złamał.

plemiona1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-03 22:12:02
ale to nie oto chodzi - chodzi o brak profesjonalizmu osób przygotowujących tą uroczystość pomijając już fakt podejścia do prezydenta "zwykłego człowieka" i to pewnie "turysty" prosto z ulicy

Wonderwall1977
    Ocena: 0 (glosow:32)
2015-09-03 19:41:57
Kto go wybrał ten karny kuta,,,,,,,,s

jw12
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-09-03 19:39:14
no i miała dokturka problemoss - olał ją ! w sumie to jeszcze siedzi na stołku góra 2 miechy

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:20)
2015-09-03 19:27:22
Czyli jak zwykle, lemingi spuszczają się bez powodu, a "niezależne" media kładą im gowno prosto do głów, żeby żaden z nich nawet nie pomyślał, żeby samodzielnie pomyśleć.

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:31)
2015-09-03 19:42:52
No nie do końca. Nasz św pożal się Boże prezydent zobaczył, że premier podaje ręce po kolei niższym od siebie rangą i nie patrzy się na naszego santo subito, to z debilnym uśmieszkiem odszedł. Jak uczeń podstawówki, który nie musiał dać kwiatka dyrektorce, bo ta akurat gratulowała poloniście i nie patrzyła w jego - ucznia stronę. Tylko radiomaryjne lemingi widzą wszędzie winę premier, a prezydent jest wolny nawet od grzechu pierworodnego.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-09-03 20:15:08
Nie mówię, że ktoś jest winien, tylko tak wyszło i już. Mówię jedynie, że lemingi robią z igły widły. Ale może to być również temat zastępczy...

Prawdaboli1234
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-04 00:23:40
Rafalala czy jak ci tam, jak wy robicie z igły widły to nic się nie dzieje, jak lemingi robią to wszystkim (wam) odpier*ala.

tomi2000
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-04 08:10:38
Hasło "temat zastępczy" jest wałkowane do porzygu. Pod to można podpiąć dosłownie wszystko

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-04 21:27:22
Dupaboli1234, na razie mendia w POlszy są na usługach PO, i to one zapodają propagandową papkę obywatelom, a odmóżdżone łby lemingów są od niej uzależnione.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-06 23:04:29
@kawalrafala, nie mogę się z Tobą zgodzić. Media w Polsce pracują tak, żeby wypracowywać zysk. Twierdzisz, że są na usługach PO. Do Rzeczy, W Sieci, Trwam, TV Republika, oni wszyscy Twoim zdaniem służą PO? A to, że są media życzliwe PO, to się zgodzę. Tak jest na całym świecie. Dopóki możemy wybierać, dopóty jest OK

farat96
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-09-03 19:21:56
jak moze byc zgoda miedzy Polakami jak na najwyższych szczeblach władzy sie nie szanują

mariuszencja
    Ocena: 1 (glosow:23)
2015-09-03 19:21:55
każdy widzi to co chce. Była to oficjalna uroczystość państwowa i obowiązuje tam protokół, który niestety maliniak albo nie zna lub co bardziej prawdopodobne ma głęboko w dupie. On ma swój pisuarowski.

KSUT
    Ocena: 5 (glosow:31)
2015-09-03 19:13:03
Wyraźnie Prezydent Duda obrócił się do Kopacz, pewnie by się przywitać. Jednak Ewidentnie premiera Kopacz popatrzyła na zegarek i odwróciła się by uniknąć konfrontacji. Zignorowała prezydenta, a media zrobiły swoje jak zwykle. Wydaje mi się, że nie nabrało się społeczeństwo bo widzi, że nawet na Westerplatte Kopacz pokazuje, że trwa kampania wrześniowa. Czy słowa prezydenta "Obecna Polska nie jest sprawiedliwa dla wszystkich" to faktycznie skarżenie się? Media, media, media! Myśl!

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-09-03 19:22:30
Dochodzi już do tego, że PO będzie rządziło nawet jako opozycja ;D

xawery30
    Ocena: 1 (glosow:25)
2015-09-03 19:07:31
dla mnie to ewidentna ustawka peowskich pajaców.Widac,że Duda mimo wszystko chciał do Kopacz podejsc ale ona odwróciła sie i całe jej otoczenie plecami do prezydenta.Uważnie to obejrzałem kilka razy

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:18)
2015-09-03 19:36:02
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-09-03 19:43:18
@xawery - Gratuluję zdolności odgadywania z filmu, co człowiek w danym momencie "chciał". Tylko, że ja twierdzę (powiedzmy, że też mam tą zdolność), że wcale nie chciał podejść, tylko chciał upewnić się, że znienawidzona pani premier stoi wystarczająco daleko i nie musi obawiać się fizycznego kontaktu z nią. I teraz ciekawi mnie, według jakich kryteriów rozstrzygniesz, że Twoja interpretacja jest lepsza od mojej.

macko886
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-03 18:31:28
komentarz usunięty przez użytkownika

andrzes
    Ocena: -7 (glosow:21)
2015-09-03 18:27:43
cham pierwszej wody

ramsess
    Ocena: 6 (glosow:24)
2015-09-03 18:23:25
dobrze Duda jazda z k.... z tego kraju...!

LeSaux
    Ocena: 0 (glosow:30)
2015-09-03 18:21:04
Dwa dni wcześniej na obchodach Sierpnia 80 panu prezydentowi oficjalne protokoły nie przeszkadzały i sam pomykał truchcikiem uścisnąć rękę prezesowi wszechczasów.

umbilical
    Ocena: 11 (glosow:41)
2015-09-03 18:20:23
Tylko jak tu zainicjować pożegnanie (chociaż akurat ja uważam, że Pani Premier powinna się chociaż odwrócić w stronę prezydenta) jak Pani Kopacz wystawiła w jego stronę tyłek i zaczęła żegnać się ze swoimi "przydupaskami". I te ciągłe płacze na PiS, żalenie się we wszystkich stacjach ciągle przychylnych PO... to jest dopiero godne zachowanie Premiera RP.

amblin
    Ocena: -4 (glosow:42)
2015-09-03 18:13:34
za 5 lat Duda skończy z poparciem na poziomie 20 procent i drugiej kadencji nie będzie. Od pierwszych dni na to ciężko pracuje.

umbilical
    Ocena: 37 (glosow:101)
2015-09-03 18:32:34
Faktycznie, bo nie podał Premier ręki! Skandal! Ale to, że nie chce imigrantów, chce coś zrobić dla Polaków (tak tak media pokazują zupełnie coś innego, ale wystarczy samodzielnie myśleć, żeby zobaczyć jak jest na prawdę). Pogratulować toku myślenia ;)

homo_sapiens
    Ocena: -5 (glosow:17)
2015-09-03 19:37:11
@umbilical - Skąd Ci do głowy przyszło, że Duda "chce coś zrobić dla Polaków"? Z jego absurdalnych obietnic wyborczych wynika jasno, że chce, by to rząd coś zrobił, czym akurat nie różni się od reszty Polaków.

umbilical
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-09-03 19:42:48
Bo tak się składa, że za tych wcześniejszych rządów PiSu i prezydenta Kaczyńskiego było zrobione na prawdę wiele. Wystarczy tylko dobrze poczytać różnego rodzaju informację (i to przez 2 lata!). Nie mówię, że PiS jest partią idealną, prezydent na pewno też nie jest bez skazy (ale nie ma takich osób). Ale patrząc co robił Komorowski i robi do tej pory PO to ja już zdecydowanie wole PiS. Całą Polską gospodarkę sprzedali za granicę, na szczęście lasów Państwowych im się na razie nie udało. PiS ma swoje minusy, ale widzę, że na Polsce im zdecydowanie bardziej zależy niż PO i żałosnemu PSL-u

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-03 20:06:50
@umbilical - Komorowski zrobił dużo jako prezydent - zgolił wąsy! A poważnie, to prawda, że "za tych wcześniejszych rządów PiSu i prezydenta Kaczyńskiego było zrobione na prawdę wiele" - problem w tym, że było to WIELE ZŁEGO. PO okazało się potwornym rozczarowaniem, ale PiS ze swoim socjalistycznym programem, spolegliwością wobec Kościołów Rzymskokatolickiego i Toruńskokatolickiego, kadrami zdziesiątkowanymi przez katastrofę i humory prezesa i tegoż prezesa psychozą po stracie brata, może być już tylko gorsze.

amblin
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-03 20:34:12
Umbilical ja tylko dodam że nie udało im się sprzedać Bałtyku Szczecina, Tatr i Podkarpacia. To po pierwsze a po drugie ja pamiętam rządy pisu z lat 05-07 z własnych dorosłych obserwacji.I to że przegrali kolejne dwie kadencje to jest efekt tych rządów. Wystarczy samodzielnie myśleć aby zrozumieć dlaczego.

Prawdaboli1234
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-04 00:25:33
amblin, jesteś prorokiem.

mdra
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-09-03 18:07:43
To ja też włączę się do dyskusji na ten temat, ale króciutko. Wczoraj opublikowano materiały jak prezes NIK z Bieńkowską i kolesiami z PSL załatwiają znajomkom dyrektorskie stołki, a wy tak jak wam usłużne media aferę "powitalną" znalazły, tak pie..rzycie o tych powitaniach już drugi tydzień. Pozdrawiam myślących.

deathmind
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-03 18:11:57
A bo co pod stołem to społeczeństwu od tego wara. Pospólstwo to sobie może co najwyżej komentować to, że ktoś ma dziurę w skarpecie, nie podał komuś ręki albo może uśmiechnął się kiedy nie wypadało.

amblin
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-03 18:14:38
.. od pierwszego września minęło dwa tygodnie? ja pierdoole gdzie?

Antycyponek
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-09-03 17:29:23
komentarz usunięty przez moderatora

deathmind
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-03 18:14:06
Antycyponek hahahahahhahaha. A masz bulbulator na farczłapach?

de_vall
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-09-03 17:02:11
no i se poszedł a już miała do niego podejść jak on nie chciał - ech

nerato
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-09-03 13:21:25
wystarczy poczytać o zasadach a później komentować

janosik1971
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-09-03 14:22:45
Zasada jest jedna, panienka nigdy z du...y do buzi brać nie powinna a chłopak nalegać żeby wzięła :D

krowal
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-09-03 12:24:49
Chyba już pójdę, nie? Co tu będę tak sam siedział

przem700
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-09-03 12:24:14
do b-g-s : etykieta mówi wyraźnie - to kobieta podaje pierwsza rękę tak samo jak starszy młodszemu czy przełożony podwładnemu ( nawet jak jest starszy), nie wypominaj więc braku kultury ludziom nie mając przy tym nawewt tak podstawowej wiedzy na temat dobrego wychowania bo chamstwem od Ciebie bije poprzez pryzmat twojego wpisu.

krowal
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-09-03 12:29:24
Chyba od 1 września byłeś offline i ominęła cię dyskusja na temat protokołu dyplomatycznego. Ale nie tylko ciebie, budyń, też się z nim nie zapoznał.

homo_sapiens
    Ocena: 7 (glosow:27)
2015-09-03 12:33:47
Masz rację, ale w przypadku oficjalnych "imprez" z udziałem "dostojników" państwowych to nie etykieta obowiązuje tylko protokół, który mówi, że przywitanie i pożegnanie inicjuje osoba o wyższej randze w państwie, w tym wypadku prezydent.

b-g-s
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-09-03 13:00:19
Nie obrażaj ludzi bo karma wraca. Dla Twojej informacji jestem Politologiem który pracował jako specjalista kreowania wizerunku. Cała sytuacja jest źle zaplanowana przez organizatorów. Prezydent i Premier powinni stać obok siebie. Wszystkie czynności jak np. oddanie honorów powinny odbywać się wspólnie jednak Prezydent jako wyższy rangą powinien ustępować miejsca Pani Premier. Jeżeli już była taka sytuacja jak na filmiku to Pan Prezydent miał obowiązek pierwszy nazwijmy to nawiązać kontakt. Mógł wykonać krok w stronę Pani Premier na 100% nie odwróciła by się od Niego tylko wyciągnęła rękę.

przem700
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-03 13:08:05
Jezeli jestem w bledzie to przepraszam , w dalszym ciagu jednak nie do konca musze sie z Toba zgadzac wiec pofatyguje sie i zweryfikuje swoja wiedze.

Prawdaboli1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-03 18:11:16
komentarz usunięty przez użytkownika

bodan
    Ocena: 0 (glosow:26)
2015-09-03 12:00:24
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:18)
2015-09-03 12:38:09
Tak zachowuje się zwykły burak, bo "złodziejka" i "oszustka" to Twoja opinia (do której masz prawo), a faktem jest, że to urzędująca premier kraju. Ja np. uważam za oszusta prezydenta Dudę, ale do głowy by mi nie przyszło, że można mu z tego powodu ręki nie podać.

fantomas3103
    Ocena: 0 (glosow:26)
2015-09-03 11:58:04
słuchajcie a co to jest Kopacz dwumiesięczna premier która dzieli Polaków i z kim tu prezydent ma rozmawiać obstawiła się śmieciami z całej Polski

egon68
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-03 21:10:10
czyli też jesteś śmieciem

b-g-s
    Ocena: -5 (glosow:19)
2015-09-03 11:55:23
Pomijam jakie urzędy sprawują, czy się lubią czy nie ale Duda jest facetem i to on miał obowiązek podejść do kobiety. Czysta kultura. Chyba, że czekał aż kobieta pierwsza się ukłoni a tak to wygląda. Oczami tak przewraca że można w nich wyczytać: no Ewka podejdziesz do mnie czy nie? Nie, to ja też nie. panowie zwijamy się z tej imprezy. Żenada.

janosik1971
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-09-03 11:53:35
Jedno jak drugie znalazło się w niewłaściwym miejscu :) Dudzie aż warga opadła a Kopacz ochrona zasłoniła, mogła się popłakać ale tego nie pokazano :D

BOBY102
    Ocena: 5 (glosow:29)
2015-09-03 11:46:50
EWIDĘTNIE Kopacz poszła "swoją drogą", DUDA też zażenowany widokiem "tyłkiem" Kopacz odwraca się i idzie zabrać głos! Ja na jego miejscu podszedł bym i WYSTAWIŁ GRABĘ, by TVn24 widział i nie MANIPULOWAŁ SPOŁECZEŃSTWEM które nie wybrało "ZGODY I BEZPIECZEŃSTWA"

krowal
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-09-03 12:26:27
Sam byś pewnie lizał taki "tyłek" jak świeży boczek.

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-03 12:28:42
JA MAM PREZESA do OBCIĄGANIA! CHCESZ SIĘ ZAMIENIĆ?

krowal
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-03 12:38:40
Nie dzięki, co do obciągania, to wolę sam sobie obciągać.

BOBY102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-03 12:41:43
NO WIDZISZ, a ja OBCIĄGAM ale BEZ POŁYKU i DOSTAJĘ ROZGRZESZENIE

radsons
    Ocena: -8 (glosow:18)
2015-09-03 11:46:20
zawinął się i poszedł. kultura osobista pierwsza klasa

Psiapsiolek
    Ocena: -13 (glosow:37)
2015-09-03 11:41:51
Jaki dupek... i ten uśmiech sadysty, który właśnie oberwał muszce skrzydełka...

vynn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-04 12:40:09
Platformerski debilek :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ale w końcu znalazł
  •  Tak było
  •  Złodziejaszek.
  •  Walcz i zwyciężaj ...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500