Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Solidnych samochodów. Dzisiaj zarabiają na serwisie.
ClintEastwood  15-09-03, 13:55 Zgłoś
+ 227 -
Dodano: 2015-09-03, 13:55:16   przez: ClintEastwood
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 227  Zgłoś nadużycie
334
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vacarius
    Ocena: 16 (glosow:22)
2015-09-03 14:09:30
Urządzenia elektryczne produkowane za komuny działają do dziś. A dzisiejsze kapitalistyczne sprzęty w sklepach są wyliczone na działanie tak długo jak trwa gwarancja.

hasterer
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-13 21:32:22
ktoś kto to stworzył nie ma racji... od początku motoryzacji koncerny zarabialy przede wszystkim na częściach i serwisach... prosty przykład to ten z obrazka. Chyba nie jest tajemnicą, że firma mało nie upadła, bo auta się nie psuły... zatem serwisy świeciły pustkami

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-12 21:29:14
Zejdźmy na ziemię. Producent samochodów zarabia na sprzedazy samochodów. Rynek części i usług naprawczych nie jest zmonopolizowany. Dajmy na to Mercedes nie produkuje ani sworzni, ani wahaczy, ani szyb, ani amortyzatorów, ani filtrów, ani układów ABS , ani tłumików , ani szyb, ani płynów. On składa z tego auta w montowni. Klient może kupić dedykowaną część zamienną od producenta częsci - np. Lemfoerder , Sachs - a nie od Mercedesa. Uslugę naprawczą moze wykonać klient sam. Jak można wysuwac tezę, że producenci aut zarabiają na częściach i naprawach, a nie na produkcji aut????

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 12:25:21
Producenci zarabiają na sprzedaży aut, ale dilerzy zarabiają na serwisie. Co z tego, że wyprodukuję samochód, skoro nie będę miał gdzie go sprzedać

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 18:23:57
Doskonale Tomi , widzę że trafnie to napisałeś. Producent auta zarabia na sprzedazy aut własnej marki. Autoryzowany serwis zarabia na serwisowaniu tych aut. Elektrownia zarabia na prądzie sprzedanym serwisom naprawczym. Sieć automatów z kawą zarabia na sprzedanej kawie wypitej przez klientów tychże serwisów. Można tak bez końca. Ale zgodzisz się, że producenci aut zarabiają na sprzedaży swoich produktów - czyli aut , a nie części. Bo producenci aut nie produkują części, tylko używają ich do montażu w montowni. Więc na czym zarabia koncern? Właśnie na spzredaży aut :)

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 19:27:00
To oczywista oczywistość, jakby powiedział klasyk. Tylko koncern samochodowy sprzedaje swój produkt poprzez sieć dilerów. Dilerzy to indywidualni przedsiębiorcy, którzy dostają autoryzację od koncernu. I ci dilerzy kupują/zamawiają auta od koncernu i wtedy ten zarabia. Robią to najczęściej dopiero gdy klient indywidualny zamówi auto u nich. Mają jakąś tam marżę, ale jeśli widziałeś salon samochodowy, to możesz sobie wyobrazić jaki to są koszty. Stąd diler zarabia na ASO. Więc jeśli auto nie przyjeżdża, to diler stara się o autoryzację innej marki. Wozy stoją na parkingu koncernu, ale klient ku

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 19:31:02
kupuje od dilera i z placu w Stuttgarcie nie kupi. Więc konkluzja jest taka, że Mercedes, czy każdy inny koncern samochodowy zarabia wtedy, kiedy autoryzowany diler sprzeda wóz klientowi, a dilerowi będzie się to opłacać, jeśli będzie mieć pewność, że część klientów wróci na serwis. Zresztą zobacz sam. Jak pojedziesz do ASO to się okazuje, że masz pół auta do wymiany, a ceny są jak z kosmosu

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 21:21:47
Tomi , mylisz się ogromnie. A gdybym Ciebie przekonał, że Mercedes, BMW, Volkswagen , Opel, Ford sprzedają swe auta poza dealerami? Czy wtedy zastanowiłbys się, że być może nie masz racji, bo swe przekonania opierasz na fałszywych założeniach? Tysiące pracowników zakładów motoryzacyjnych w Niemczech kupuje auta bezpośrednio od producenta , pomijają dealerów i mają 25% zniżki. Zakładów Mercedesa czy VW jest wiele w Niemczech. VW to nie tylko Wolfsburg, ale tez Kassel Baunatal. MB to nie tylko Stuttgart , ale też Bremen itd. To jest złożony temat, a Ty się mocno mylisz.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 22:19:14
Jeśli mnie przekonasz to zmienię zdanie. Pamiętaj jednak, że te koncerny sprzedają na całym świecie. VW miał lub ma fabrykę w Polsce, może nawet Polacy mogą kupić wprost z Poznania, ale nie mów mi, że Hiszpan czy Irlandczyk przyjedzie po furę do Polski. A te firmy żyją wtedy, jeśli sprzedają wszędzie. A im droższe samochody, tym dywersyfikacja rynków zbytu ważniejsza.

Sebo30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-12 15:18:30
Noa ale ile można sprzedawać takich super nie psujących sie samochodów?? Nika po kilka sztuk nie bedzie kupował.

waho1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-12 12:46:56
tyle że przez W123 i W124 Mercedes stanął na skraju bankructwa w latach 90-tych. po czym za rządy wzięli się księgowi a nie inżynierowie i powstaje to co teraz mamy. Inni producenci zresztą podążyli tą samą drogą .

wiocha1984
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-12 14:21:55
Waho - Ty nawet nie zdajesz sobie sprawy jaki Ty głupi jesteś, i jakie brednie wypisujesz. Mercedes przez w123 i w124 stanął na skraju bankructwa , tak samo jak Twoja matka stała na skraju samobójstwa , kiedy chodziła z Tobą w ciąży. Poczytaj o wynikach ekonomicznych Mercedesa z lat 90-tych. Zanim wysrasz jakiś komentarz publicznie, zadaj sobie trud i wyszukaj w google parę wykresów ze statystyk Mercedesa. Jest to powszechnie dostępne. Pomóc Ci znaleźć?

szatanoslaw
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-12 10:09:50
To kupujcie porządne rzeczy, a nie najtańsze. Ludzie chcą kupować, rzeczy fajne, tanie i co chwilę, więc trwałe i drogie do tego nie pasuje.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-12 08:59:32
Kiedyś auto miała co któraś rodzina to zarabiano na sprzedaży, teraz jak auto osobowe ma prawie każdy, czasem ktoś ma 2-3szt to zarabia się na serwisie...proste jak rypanie.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-12 09:03:57
Na samochodach też w takim razie się zarabia, bo więcej ludzi kupuje.

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-12 09:37:59
Tak, ale rynek się już nasycił...choć ja mam dwa osobowe a choruje na trzecie, mam nawet upatrzone :) :)

wiocha1984
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-12 14:36:29
chyba Matchboxy z Tesco. Rynek się nasycił ??? Poza Tobą w rodzinie wszyscy zdrowi??? Póki co koncerny samochodowe mają swoje zyski , Volkswagen , BMW , Audi , Toyota , Fiat ... jakoś nikt nie zmniejsza produkcji, nie likwiduje montowni. W bogato rozwiniętych krajach ludzie zmieniają auta na korzystnych warunkach, firmy leasingują , popyt na auta jak był - tak i jest. Chyba, że u Ciebie na wsi w Piździejewie Górnym rynek się już nasycił. Spirytusem z przemytu chyba.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-14 14:46:39
Mądralo chodziło mi o to że kiedyś zarabiali na sprzedaży aut bo nie każdy miał, teraz mają prawie wszyscy i koncerny muszą zarabiać na serwisie i robić takie żeby 20 lat nie wytrzymały...ale i tak urzekła mnie twoja historia, rzadko kto tak rozśmiesza swą bezdenną głupotą.

xavier100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-12 03:01:58
To niestety prawda. Nazywa sie to postarzanie produktu. Dajmy na to pompa wody ma wytrzymac 150 tys i wyswietlic na komputerze awarie choc mogla by chodzic i 250-300. Niestety ludzie z ksiegowosci juz dawno odkryli ze nie warto produkowac czegos na lata bo to nie daje zysku.Ma sie zepsuc zaraz po koncu gwarancji by dac nam 2 opcje naprawa za gruba kase lub kupno nowego. Ksiegowi dowodza w tych czasach.

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-12 14:41:59
Masz 95% racji. Ale zadam Ci pytanie: powiedzmy, że padła pompa wody. Kupujesz nową, masz do wyboru pompę wody za 40 zł , za 50 zł , za 80 zł , za 150 zł , za 340 zl , za 400 zł. Ta najdroższa jest wykonana na łożyskach SKF lub FAQ , ma ogromne dokładności wykonania. Taka pompa przezyje 20 lat i więcej. Ale burak kupi tani zamiennik za 80 zł , i wypisuje brednie, ze celowo tak robią, zeby dana częśc psuła się po krótkim czasie. Kupuj części najlepszych producentów, w cenie jest jakość. Lemfoerder , Rouvile , FAQ , SKF , Bosch ...etc.

tomi2000
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-11 23:58:57
Mercedes kiedyś o mało nie zbankrutował, bo wypuścił auto, które się nie psuło. Nie pamiętam czy to był W123, czy W124, a może jeszcze inny. Dość powiedzieć, że auto się sprzedawało do czasu, bo wycofała się sieć dilerska, ponieważ diler zarabia głównie na serwisie ASO, a nie na sprzedaży. Następny był okular, który miał pojedynczy ocynk i rdzewiał jak się na niego popatrzyło załzawionymi oczami. Taki świat, biznes jest biznes

wiosenka0
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-12 09:23:25
Niestety powielasz stereotypy i mity. Wyszukaj info pod hasłem "mit o bankructwie mercedesa".

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-12 19:22:54
Wyszukaj hasło "mądrości z internetów". Ja wiem o tym z audycji radiowej, w której rozmawiali uznani polscy dziennikarze motoryzacyjni

wiocha1984
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-12 21:20:14
Tomi , jak Ci Wiosenka wskazała dokładnie co masz wyszukać w google i przeczytać , to nie minusuj tylko rusz dupsko i przynajmniej tam zajrzyj. Powoływanie się na jakąś audycję radiową, z jakimiś pseudo-autorytetami dziennikarskimi (których nawet nazwisk nie znasz) jest żalosne. "Uznani polscy dziennikarze" ...tzn. uznani we własnym gronie, takie towarzystwo wzajemnej adoracji. I oni Ci Tomi kuku na mózgu zrobili , bo teraz brednie rozpisujesz w internecie.

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-13 09:49:54
Człowieku, z internetu dowiedziałem się też, że Amerykanie nie wylądowali na Księżycu, za to przetrzymują ciało kosmity, które tam znaleźli. Sami wysadzili WTC i wiele innych. Nie mówię, że Mercedes zbankrutował, tylko miał bardzo poważne kłopoty. Po pierwsze z powodu sieci dilerskiej, a po drugie dlatego, że klienci nie wymieniali swoich samochodów na nowe, bo te się nie psuły. Tak jakby ominięto jedno pokolenie aut. I to było wiadomo przed erą internetu. A wolę mieć kuku na mózgu od tych dziennikarzy, niż od Wiosenki z wiocha.pl

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 11:29:11
Tomi-2000 , Mercedes nie miał żadnych kłopotów finansowych , ani nie stał na skraju bankructwa. W latach osiemdziesiątych produkował tak drogie auta , że jeden w124 kosztował tyle co 4 inne auta. Mimo to koncern wytłumaczył wysoką cenę jakością wykonania oraz zastosowanych materiałów (tworzyw, gum, tapicerki) , że klientela musiała czekac po 3 lata w kolejce na swoją gwiazdę. Dodam jeszcze, że w tamtych czasach silnik diesla w aucie osobowym mozna było spotkać tylko u Mercedesa i u Volvo. W tym Mercedesowskim pierwsze awarie silników pojawiały się po 700 tys km.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 12:23:36
To co mówisz o jakości W124 jest prawdą. Dlaczego w takim razie kolejny był okular, który rdzewiał szybciej niż Polonez? Problemem Mercedesa nie było to, że ludzie nie chcieli kupować tych samochodów, tylko dilerzy nie chcieli ich sprzedawać, bo oni zarabiają na serwisie. Jeśli twierdzisz, że to nie zdążyło doprowadzić do bardzo poważnych kłopotów finansowych to OK, ale na pewno zakończyło legendarną jakość tej marki, dzięki czemu Mercedes nie zdążył zbankrutować

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 19:21:00
Nareszcie piszesz do rzeczy i z sensem. Wiesz dlaczego następca w124 zaczął rdzewieć? Ponieważ Mercedes musiał zejść z jakości. A dlaczego został do tego zmuszony? Ponieważ konkurencja zaczęła kocić się jak króliki przeróznymi modelami aut. Nakociło się Audi'c , BMW , Toyot , Fordów, Hond , Fiat'ów. Dopóki konkurencja zmieniała 1 model co 7 lat, dopóty rynek był stabilny i przewidywalny. Dopóki klient miał wybór pomiędzy 10 modelami w danym segmencie, dopóty Mercedes wiódł politykę jakości i solidności. Ta dzisiejsza tandeta - to wg mnie zmowa koncernów samochodowych.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 19:39:51
To nie ja napisałem nareszcie coś z sensem, tylko Ty nareszcie coś zrozumiałeś. Mercedes W124 był produkowany w latach 1984-87. Audi istnieje od 1899r, Ford od 1903, reszty nie chce mi się sprawdzać, ale na pewno istniały na długo przed 84tym. Więc o jakiej konkurencji, która się jak piszesz - nakociła, rozmawiamy?

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 19:46:32
A to, że dzisiejsza tandeta to zmowa, to masz pełną rację. Nie tylko w branży samochodowej zresztą. Kiedyś telewizory czy pralki się naprawiało, teraz się wymienia na nowe. Polityka planowanej żywotności produktu to coś, czego koncerny nawet nie starają się ukrywać. Wiele podzespołów jest nienaprawialnych, a są umiejscowione tak, że łatwo jest je uszkodzić. Często nawet wymiana żarówki jest tak trudna, że trzeba jechać do serwisu. A taką "beczkę" naprawiało się młotkiem. A jak się tym jeździło. Osiągów zero (200D - 55koni), ale przyjemność z jazdy bezcenna

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 21:31:04
A teraz coś poza tematem. Auta, pralki, komputery, etc to tandeta ... i widać, ze to zmowa producentów. Mam pytanie: czy można wyprodukować dziś solidne auto, które nie będzie się psuło? Jest to możliwe?, czy nie jest to mozliwe? Zastanów się zanim odpiszesz. Podpowiem Ci , zebyś porównał trwałość mechanizmów w autach, a trwałość mechanizmów w motocyklach. Dajmy na to: auto BMW - a motocykl BMW. Samochód od Hondy , i motocykl od Hondy. Widziałeś kiedyś zepsuty motocykl na poboczu? Nie mówimy tu o bzyczkach i skuterkach z marchwi, lipy i plastiku.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 22:23:46
Oczywiście, że można wyprodukować samochód, który się nie psuje. Tylko to się nie opłaca producentom. Jeśli twierdzisz, że producenci specjalnie produkują chłam, który ma się zepsuć, to nie ma między nami konfliktu. Napisałem w pierwszym poście: "taki świat, taki biznes". Tak po prostu jest, nie twierdzę, że nie.

wiosenka0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-15 20:36:35
Wyszukaj hasło "mądrości z internetów" - Usłyszałeś w audycji radiowej, napisałeś o tym w internetach które są wg ciebie "mądre inaczej", tym samym zaklasyfikowałeś do tej samej kategorii to co usłyszałeś.... szach mat :) Przykro mi, zniszczę twój świat, ale nie wszystko co jest publikowane w internecie to bzdury.

jabialy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-24 09:17:43
TOMI - po pierwsze w124 był produkowany w latach 1984–1997 (a nie 84-87), po drugie 2.0D miał 72 lub 75KM a nie 55km !!!!! Lepiej zostań przy klockach lego !!

krol_julian123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-11 20:08:32
musza tak zarabiac, o czym przekonal sie mercedes z tzw. beczka czyli, z w123 ten model prawie doprowadzil do bankructwa tej marki. poniewaz w123 byl nie do zdarcia, wiec nikt nie kupowal nowych mercedesow, skoro ich obecny byl b.dobry

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-11 20:40:56
komentarz usunięty przez moderatora

wiocha1984
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-11 22:38:37
Głupoty wypisujecie , brednie głupich ludzi. W latach 80-tych na zakup w123 czekało się w kolejce trzy !!!! lata. Montownie Mercedesa miały pełne rece roboty i bogata klientelę w kolejkach. Mercedes w123 kosztował równowartość 4 innych aut z epoki , a koncern Mercedesa nie był w żadnym wypadku zagrożony bankructwem. Dodam jeszcze, że Mercedes produkował kilka modeli, a konkurencja była niewielka. Dziś producetów aut jest jak psów, a sam Mercedes ma niezliczony typoszereg modeli. Trzeba być głupcem pisząc o bankructwie MB w tamtych latach. Bzdura ...

predi888
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-11 19:29:21
A polak i tak by gaz założył ;)

kapselxxx
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-09-11 18:50:44
To akurat jest 190 nie nazwał bym jej mercedesem ale podobna E klasa z tamtych lat to fakt nie do zdarcia

Sebi88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-11 18:49:50
zobaczcie film "żarówkowe oszustwo" w jednym z amerykańskich miast, juz nie pamiętam jakie, w budynku straży pożarnej świeci (DO DZIŚ) żarówka wyprodukowana pod koniec 1800 setnego roku, można...można i tak z każdym sprzętem można , tylko co nakręcało by gospodarke...

chlewnia666
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-09-11 18:44:34
co za wiejski tjunink

cervandes
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-11 21:56:25
To jest fabryczna wersja Evolution II stodziewięćdziesiątki. Jeśli klasyka wartego dziś ćwierć miliona złotych nazywasz wiejskim tuningiem, to znaczy, że znasz się na motoryzacji jak świnia na gwiazdach. Myślałeś, że jesteś zabawny a tu niespodzianka, jesteś po prostu przygłupi. Obecnie jest jedna sztuka EVO I dostępna np na gieldaklasykow, 219000pln + opłaty.

k0niu86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-11 18:11:26
Od dłuższego czasu mam taką tapetę:) Jakby ktoś nie wiedział co to jest to jest to W201 Cossworth EVO II :) Zrobili ich tylko 504 sztuki :)

trenejro1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-12 09:17:31
Brawo.... nie ma mercedesa 190 ( z tych lat) a model w201 i seryjny model jest przez wiekszosc fanów mesia nazywana mercedesem dla ubogich...ja miałem niespełna dwuletniego i jezdziłem nim całe 6 dni, bo nie mogłem zniesc tandetnych wykonczen i pisków tapicerki.

mariusz669
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-11 18:03:16
Wczoraj gdzieś wyczytałem ,że najnowszy pomysł koncernów motoryzacyjnych to przymusowa wymiana oleju i chyba klocków hamulcowych w ASO.

koreperytor12
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-09-03 14:28:49
dokładnie tak jest nawet firmy farmaceutyczne produkują leki które nie leczą bo po co,aby stracić klienta?

vacarius
    Ocena: 16 (glosow:22)
2015-09-03 14:09:30
Urządzenia elektryczne produkowane za komuny działają do dziś. A dzisiejsze kapitalistyczne sprzęty w sklepach są wyliczone na działanie tak długo jak trwa gwarancja.

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-11 18:28:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-09-11 18:32:41
Taaaaaaaa zwłaszcza w motoryzacji (ale we wszystkim to widać np. w meblach, sprzętach agd, rtv .... czyż klasyczna PRLowska meblościanka "gierkówka" nie jest piękna w porównaniu do tych z zachodu, albo czy kurtka ze ceraty jest gorsza od tych skórzanych włoskich ). Samochody PRLu to takie piękne i niezawodne auta przy których samochody zgniłego kapitalizmu to szmelc ;). Powinieneś dostać medal z kartofla za pierd**enie głupot i wielbienie komuny.

evender
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-11 18:43:54
u moich rodziców działa " FRANIA " pralka wirnikowa , jakbyś nie wiedział paterz

Peterz
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-09-11 19:18:16
Wiem co to frania i co z tego? Działa czy jest od PRLu sporadycznie używana? :D
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wino mszalne za mocne?
  •  Jest rower
  •  Ale w końcu znalazł
  •  Bezdomna i wystraszona psina płacze jak człowiek


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300