Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sewenap  15-09-11, 11:44 Zgłoś
+ 69 -
Dodano: 2015-09-11, 11:44:36   przez: sewenap
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69  Zgłoś nadużycie
189
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Motywacja
  •  Częsty obrazek w marketach
Ukryj komentarze(160)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zielunahaluna
    Ocena: 40 (glosow:62)
2015-09-12 18:18:39
Każdej durnej babie, która usiłuje drugą kobietę karać za to, że dzieje jej się krzywda, życzę, by zgwałciła ją w imię Allaha cała horda muslimów. Brutalne, ale do takiej baby żadne inne argumenty i tak nie trafią. A że nasz rząd ochoczo tych "biedaków" sprowadza, to niebawem ta sytuacja stanie się wielce prawdopodobna. I niech potem takie babsko rodzi dziecko z takiego gwałtu, niech jest dumną kochającą mamusią, niech z mężem wychowuje małego muslima. I niech nie liczy, że jej nie tkną, bo jest brzydka - w ich typie są nawet kozy, więc wybredni nie są.

profmar63
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-15 13:46:07
przy jej urodzie to tylko popraniec moze-prawdopodobnie!- chciec ja zgwalcic;a moze czeka na to?

kocyk01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-15 00:44:32
sewenap-stary cap...

jontek44
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-14 22:17:22
pierdolnieta lewacka szmata

angie76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-14 19:50:40
wyjątku, bo każdy kij ma dwa końce.

angie76
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-14 19:49:07
Szanuję ludzkie życie, a dzieci są dla mnie najważniejsze. Jednakże tępa pisiorka i jej podobni zapominają, że tak naprawdę nie chodzi o aborcję, ale o możliwość podejmowania decyzji przez kobietę, która doświadczyła strasznej krzywdy, bądź może całe życie bujać się z mutantem - przepraszam mamy dzieci niepełnosprawnych, ale naprawdę bym chciała, by miały możliwość podjęcia decyzji, czy nieść ten krzyż, czy nie, zanim zostaną postawione przed ścianą. I bynajmniej nie chodzi mi o wybór panny, która bezmyślnie zadupczyła na imprezie po pijaku i chyba jest w ciąży. Choć i tu możnaby szukać czasem

bzyl100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-14 19:23:52
A gwałciciel 3 miesiące prac publicznych.

martenscool
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-14 11:26:47
D***le!! Myślcie chociaż trochę! Czy myślicie, że jest tylko PiS albo PO? Są inne partie, które jeszcze nie miały szansy rządzić! Nie pasuje ci Korwin, bo prawda w oczy kole? To głosuj na innych, byle nie na tych co już rządzą...

kinio87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-14 10:07:47
Na PO pobiegne kurcze zagłosować,,,,

maciejos78
    Ocena: -6 (glosow:16)
2015-09-13 21:54:18
A ja mam do was trzy pytania toleraści, politpoprawczacy i lewackie zboki - po pierwsze: co jest winne dziecko, że trzeba je zabić, po drugie: na ile obecnie idzie się do paki za skopanie psa, a po trzecie skąd macie te dane?

homo_sapiens
    Ocena: 9 (glosow:17)
2015-09-13 23:01:21
Tak jak nikt nie nazywa żołędzia dębem, jajka kurą a gąsienicy motylem, tak nie każdy uważa, że zygota to dziecko. Nawet, jeśli uznać, że to jest dziecko, to oczywiście nic nie jest winne, ale co jest winna kobieta, że ją zgwałcono, albo że ciąża ją może zabić? Póki co, to JEJ macica, JEJ ciało, choćbyś nie wiem jak zaprzeczał. W trzecim przypadku, uszkodzenia płodu, wojujący katolicy bardzo martwią się o nieuleczalnie chore i upośledzone "dzieci" dopóki są w łonie kobiety. Później nie biorą żadnej odpowiedzialności za ich wychowanie, opiekę oraz finansowanie leczenia.

Meloman1
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-09-14 01:38:55
Homo, jak zwykle nie doczytałeś. Projekt obywatelski, o którym tu mowa, dopuszcza aborcję w przypadku bezpośredniego zagrożenia zdrowia lubi życia kobiety. Jak mnie denerwuje takie niechlujstwo. Co wy, ateiści, z tym macie, że wam się tak dramatycznie nie chce czytać? Do bajdurzenia o żołędziach i jajkach to jesteście pierwsi, ale jak trzeba solidnie parę zdań przeczytać, to już się nie chce.

homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-09-14 08:37:10
@Meloman - Według TVN24 projekt zakładał wykreślenie wszystkich trzech wyjątków. Według Polityki - nie wiadomo, bo w tytule piszą o "całkowitym" zakazie, a w tekście o usunięciu dwóch przypadków. O "całkowitym" zakazie aborcji pisał też portal WP, Telewizja Republika i katolicki tygodnik Niedziela. Pretensje o niedoczytanie kieruj więc do dziennikarzy WSZYSTKICH opcji politycznych, ale domyślam się, że zrobisz to tylko wobec "wrogiej" części mediów.

Meloman1
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-09-14 08:57:30
Pretensje kieruję do ciebie i do każdego, kto bzdurzy, nie przeczytawszy. Projekt jest łatwo dostępny w sieci. Jest bardzo krótki, ma dosłownie parę zdań, więc przeczytanie go nie jest wielkim problemem. Ale łatwiej jest chlapać bez sensu, nie? Zresztą w innych tematach też się tak arogancko, a ignorancko wypowiadasz.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-14 11:02:33
@Meloman - Jeśli w tym punkcie myliłem się (PRZYZNAJĘ i dziękuję za zwrócenie uwagi) w oparciu o nierzetelne media, to i tak pozostają aktualne inne punkty. A co do "innych tematów", to jakoś nie widuję tam Twoich merytorycznych uwag, a byłyby mile widziane.

Meloman1
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-09-14 11:13:59
Czy masz rację w pozostałych punktach, to bardzo dyskusyjne. Zgwałcona kobieta oczywiście nie jest winna - ale nikt tego przecież nie sugeruje. To samo pytanie, które zadawałem niżej: obecnie można usuwać ciążę z gwałtu tylko do 12. tygodnia. Uważasz, że powinno to być bezterminowe? czyli także, na przykład, w 9. miesiącu? Jeśli chodzi o pomoc Kościoła dla matkom z chorymi dziećmi, to nawet nie komentuję, bo widać, że nie masz o tym bladego pojęcia. Tak jak nie masz pojęcia w sprawie "Ojcze nasz", w której się mądrowałeś przy innej okazji.

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-14 13:07:09
@Meloman - NIE uważam, że aborcja powinna być dopuszczana bezterminowo. Dla mnie rozsądną granicą jest mniej więcej okres, w którym wykształcony zostaje mózg i układ nerwowy. Nie wszystkie matki z chorymi dziećmi to katoliczki chodzące do kościoła. Za to Kościół chce narzucać prawo WSZYSTKIM obywatelom. Rzeczywiście przeoczyłem Twoje pytania w sprawie "Ojcze Nasz". Jak będę miał chwilę, to odpowiem w tym wątku.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-14 13:19:22
W temacie "Ojcze Nasz" - artykułów na ten temat w prasie katolickiej jest wiele. Np. na portalu "Katolik.pl" jest tekst ks. dr Johannesa Gamperla: "Oczywiście wiemy, że to nie Pan Bóg kusi nas do złego, jakby chciał nas oszukać. To byłby zupełny absurd! Słusznie możemy tutaj przytoczyć słowa z Listu św. Jakuba Apostoła, który pisze: Kto doznaje pokusy, niech nie mówi: "Bóg go kusi". Bóg bowiem ani nie podlega pokusie do zła, ani też nikogo nie kusi (Jk 1,13). Jednak greckie słowo na określenie pokusy - peirasmos - może także oznaczać próbę, wypróbowanie."

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-14 13:22:50
@Meloman - Czy ks. dr Johannesa Gamperla (i wielu innych duchownych wypowiadających się w tym samym duchu) też nazwiesz "głąbem i nieukiem, który próbuje mędrkować"?

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-14 16:08:01
Istota prawa polega na tym, że obowiązuje wszystkich. Są w Polsce przeciwnicy własności prywatnej, a prawo zabrania im kraść. Znaleźliby się pewnie też zwolennicy składania ofiar z ludzi - a prawo im tego zabrania. Nie rozumiem twojej argumentacji: czy po wykształceniu się mózgu dziecka ciało kobiety przestaje być JEJ ciałem, a macica JEJ macicą? Pod tym względem nic się chyba nie zmienia? Wykształcenie się mózgu i układu nerwowego to z praktycznego punktu widzenia kiepska granica, bo płynna, ale to inny problem.

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-14 16:15:57
Sprawa kuszenia (peirasomos, po łacienie inducere) to problem teologiczny, a nie błąd w tłumaczeniu. Cała Modlitwa Pańska usiana jest takimi problemami. Oczywiście, że artykułów na ten temat jest mnóstwo, ale raczej nie twierdzi się tam, że to jest "błąd" - co najwyżej rezultat historycznej zmiany znaczeń w języku albo po prostu trudności w przekładzie. A sam problem jest wyjaśniany na lekcjach religii chyba jeszcze w podstawówce.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-14 18:18:58
@Meloman - Może Tobie nie przeszkadza, że duchowni pewnej religii chcą ustanawiać prawo dla wszystkich w kraju niebędącym teokracją. Mnie to przeszkadza. Po wykształceniu się mózgu można mówić, że ta istota nabiera cech ludzkich, a przede wszystkim może odczuwać ból i emocje, a zatem można dyskutować nad jej prawami. Granica jest istotnie płynna, ale czy inaczej jest z dojrzałością? Ludzie nie stają się dojrzali z dnia na dzień i to wszyscy w identycznym wieku 18-stu lat, a jednak z powodów praktycznych jakąś arbitralną granicę przyjęto.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-14 18:25:03
Poza tym nie wiem, czy wiesz (już widzę kolejną prośbę o źródła), ale obecne stanowisko Watykanu wobec tego, kiedy człowiek staje się człowiekiem, istnieje od niedawna - od XVIII bądź XIX wieku (w tej chwili nie pamiętam dokładnie), kiedy to jeden z papieży zmienił wcześniej obowiązujące przekonanie przedstawione przez (jeśli dobrze pamiętam) św. Tomasza z Akwinu, że człowiek otrzymuje duszę w którymś tygodniu od poczęcia - chłopcy wcześniej, dziewczynki (a jakże) później.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-14 18:32:45
Piszesz, że kwestia "wodzenia na pokuszenie" wyjaśniana jest na lekcjach religii. Może Tobie to wyjaśniali, ale ja przez kilkanaście lat uczęszczania na religię i chodzenia do kościoła ani razu o tym nie usłyszałem. Błędy w tłumaczeniach są powszechne w modlitwach i różnych wersjach Biblii. Możesz porównać sobie np. "Biblię Tysiąclecia" z jakimś poważnym przekładem zrobionym przez różne katolickie ośrodki naukowe w Polsce w ostatnim dwudziestoleciu. Jeśli tekst modlitwy staje się archaiczny, to ja uważam, że powinien zostać dokonany uwspółcześniony przekład,...

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-14 18:40:06
... ponieważ inaczej będzie to sztuką dla sztuki, bezrefleksyjnym klepaniem niezrozumiałych wierszyków. W tym wypadku nawet gorzej, wpajaniem sobie nieprawdziwych teologicznie sformułowań. Kiedy Benedykt XVI napisał tekst o narodzinach Chrystusa, okazało się, że w "stajence" nie było żadnych zwierzaków (inna sprawa, że to nie była stajenka). Na co jeden z biskupów Włoskich odparł, że w jego parafii nadal będą zwierzęta w szopkach bożonarodzeniowych, bo "TRADYCJA jest ważniejsza". W Kościele ważniejsza jest tradycja niż prawda historyczna i teologiczna.

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-14 18:54:18
Prawo zawsze jest arbitralne, więc samo to nie jest żadnym argumentem. Przeszkadza ci też to, ze nie wolno, według prawa, kraść i zabijać? Albo zakaz bigamii, który jest typowo chrześcijański? Wiem, że stanowisko Kościoła w sprawie początku życia się zmieniało, ale mało mnie to interesuje, zresztą dla tej sprawy to bez znaczenia.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-14 19:37:59
Jeśli chodzi o uwspółcześnienie tekstów modlitw, to jesteś chyba w mniejszości. Nie sądzę, żeby ludzie chcieli modlić się słowami "Dzień dobry, Mario". W każdej kulturze religia posługuje się raczej stylem podniosłym i archaicznym - ludzie chcą się modlić tak samo jak ich rodzice, dziadkowie, pradziadkowie. A jeśli czegoś nie rozumieją, to się im wytłumaczy.

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-14 19:44:31
Na ile się orientuję, w Kościele tradycja rzeczywiście jest ważna, ale nie jest ważniejsza od prawdy. Przykład ze zwierzętami w stajence niczego nie dowodzi, to tylko folklor, w tym zresztą wypadku oddaje akurat pewną prawdę teologiczną. Zakazałbyś też przedstawień biblijnych, na których postacie mają niehistoryczne stroje albo niebieskie oczy?

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-14 21:31:28
Ponieważ od rozmowy o faktach przeszliśmy do wymiany opinii i ocen, myślę, że to dobry moment na zakończenie tej dyskusji. A tak na marginesie miło się rozmawiało. To naprawdę rzadkie na tym portalu - porozmawiać merytorycznie bez obrzucania się inwektywami. Na koniec drobny szczegół: z tego, co wyczytałem, zakaz bigamii wywodzi się z prawa rzymskiego, jeszcze zanim powstało chrześcijaństwo.

nigoool
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-13 21:21:35
Będę walczył za kraj nie za państwo!!!

drewus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-13 21:09:00
tak mało? Przecież za zabicie psa można dostać 2 lata!!

nowycrteam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 20:57:34
Powiem Prosto z mostu ! Propaganda sieje propagandę ! PIS , PO i cała klitka w Polskiej polityce niczym nas nie zaskoczy ! Ogarnijcie się ludzie... Za długo są w polityce... dawno już wygaśli... nic nowego nie zrobią... czasami może jakieś przebłyski... Polityce w Polsce jest potrzebna nowa ! Młoda krew ! która będzie miała swoje zdanie, nie słuchając rozkazów z ,,góry" ! W kwestii tematu ,,wiocha" kobieta powinna decydować co robi akurat w tym temacie... Pozdrawiam !

wertyxal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-13 19:47:37
szmata tak mneie napiela ze zapier.doli bym mlotkiem ku.rwe

chrisling
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-13 19:28:27
niech ją zgwałcą i niech sobie urodzi zobaczymy

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-13 20:23:17
Ona akurat nie miałaby z tym problemu. Jest głęboko wierząca i zrobiłaby wszystko, co jej Kościół dyktuje. Problem w tym, że chce do tego zmuszać każdą kobietę w Polsce, którą by to spotkało - bez względu na jej wiarę.

maciejos78
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-13 21:56:42
Wiesz synku, co to jest nawoływanie do przestępstwa? Wiesz, że za ten wpis prokuratura może rozpocząć postępowanie z urzędu?

WiochMan696
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-13 17:03:42
Juz spokojnie, ustawa nie przeszla, nie bedzie nic takiego :). PS. glosujcie na KORWIN

oley86
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-13 16:21:32
W Polsce 88% bezrobotnych nie ma prawa do zasiłku. Bezrobicie faktyczne (w tym ukryte) wynisi ponad 23%. Zasiłek pielęgnacyjny nie wzrósł od 9 lat, a renty socjalne wynoszą 40% najniższej krajowej. Ale za to wydajemy 100 000 000zł dla Ukrainy i przyjmiemy 12 tys uchodźców dając im po 3000€. Głosujcie jesienią na PO. A co więcej jak ktoś to trafnie ujął - na PO i PiS świat się nie kończy.

marcinko83
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-13 14:30:27
Problemem u nas są niskie kary za gwałty POsędziowie dają nawet zawiasy za te przestępstwa co skłania bandytów do gwałtów,ale PO nie chce do siebie zrażać swego wiernego elektoratu czyli gwałcicieli i pedofilów ,którzy w więzieniach na nich wiernie głosują,więc jest jak jest.Mam nadzieję ,że nowa władza zmieni prawo i kobiety będą bezpieczniejsze

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-13 20:20:15
Niskie kary za gwałty są u nas co najmniej od 25 lat, podobnie jak w wielu krajach Europy kontynentalnej - w przeciwieństwie do krajów o prawnej tradycji anglosaskiej. Przez te 25 lat rządziły prawie wszystkie opcje polityczne od lewa do prawa i niewiele z tym zrobiły. Jednak nie mam wątpliwości, że nadal będziesz wierzył w te oświecone idiotyzmy, które wypisujesz.

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-09-13 11:04:00
Słuchałem wypowiedzi tej pindy i powiem szczerze włos mi sie na głowie zjeżył... nie rozumiem tego imperatywu wielu posłów pisu do ograniczania swobód i narzucania innym swojego światopoglądu przecież jesli ktoś jest religijny to nie zrobi aborcji ale jeśli ktoś nie wierzy we wskrzeszonego chodzącego po wodzie żyda urodzonego wskutek partenogenezy to dlaczego nie mógłby sobie takiej aborcji zrobić jesli idzie o płód będący skutkiem gwałtu lub mający ciężką wadę genetyczną?

funnyfish
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-09-13 11:03:13
To był projekt obywatelski - nie PIS

spacz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-13 16:20:27
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-13 20:44:06
a z czyim poparciem dostał się do sejmu? pierd.... w bambus

roman2272
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-13 10:36:26
Jak będzie Nowa Polska to Pani będzie pomywaczką w....

energyman00
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-09-13 10:25:22
A może glosujmy na sprzedawczyków z PO co chcą żeby ciapate były w Polsce jak taki zgwałci Polkę to co wtedy w Szwecji gwałty ciapatych na białych kobietach to standard niechcę tego gówna w Polsce a kobieta niech sama wybiera czy chce mieć aborcję czy nie a państwo niech si nie wpierda.

LeSaux
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-09-13 10:34:31
Na PIS i PO świat się nie kończy.

atena110
    Ocena: -3 (glosow:25)
2015-09-13 09:55:58
Dalej popierajcie pis. To dopiero początek zmian na lepsze. Będzie też 10 godzin religii w szkołach, kościół i pomnik Lecha na każdym rogu.

krol_julian123
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-09-13 11:14:19
widzisz jak latwo toba manipulowac, wystarczy dac logo pis-u i juz jestes anty. widze ze, cala swoja wiedze czerpiesz tylko z takich stron jak ta i nie wiesz ze to byl projekt obywatelki, czyli pis ani zadna inna partia, tego nie glosila (bo to by byl strzal w stope)

maciejos78
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-13 21:59:55
Lepsze 10 godzin religii w szkole niż chlanie gówniarzerii w bramach i ciąże 15-latek z gimnazjów.

Falcone86
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-14 10:10:36
No faktycznie bo ci co chodzą na religię nie piją i nie walą się po bramach ..są przykładnymi katolikami żyjącymi wg bożych przykazań tak samo jak ci którzy co niedzielę na klęczkach otwierają paszczę w kościele, żeby im księżulo tam nakładł nie wiadomo czego, po czym w domu po pijaku nak*rwiają żonę i dzieci.

atena110
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-21 11:15:57
@krol_julian123 Ten projekt jest tak obywatelski jak Solidarność bezstronna i nie popierająca żadnej partii.

koreperytor12
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-09-13 09:27:07
Tą panią na zdjęciu powinno zgwałcić stado muslimów w dni płodne

koreperytor12
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-13 09:24:11
chcecie całkowitego zakazu aborcji,a jesteście za przywróceniem kary śmierci, no to jak to jest?

slawek1979
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-13 12:21:27
No kur.. tfffujjj wpis mnie rozj.. Jak skończysz 13 lat to może zrozumiesz

uFo125
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-13 08:19:56
Głosuj na Platformersów za każdą aborcje kobieta dostanie 1000Pln a lekarz podwyżkę. Nie głosuje na PoPiS ale takie memy są naprawdę żałosne

chlewnia666
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-09-13 08:05:32
ch#j, wolę to niż meczety

kircholm
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-09-13 08:03:43
Oj naiwniaki. Platfusy wypuściły tą debatę w sejmie, żeby znowu coś ugrać coś na pisiorach, jak bronek na in vitro. Nauczcie się rozpoznawać tematy zastępcze od tych istotnych dla Polski

sunlee1234
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-09-13 08:52:01
Oni się nie nauczą. Od lat są bandą niemyślących głupoli. Można ich naszczuć na cokolwiek bo żaden z nich nie sprqawdzi żródeł informacji i nikt nie zada sobie trochę trudu by być krytycznym do tego co mówią masmedia.

humer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-13 08:01:41
A ile dostanie gwałciciel??

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-13 09:59:47
Jeśli wykaże, że gwałt z przyczyn religijnych, bo Allah mu kazał - to nic, bo przęladowania religijne są u nas zabronione.

gazetny
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-09-13 05:22:38
My tu gadu gadu (znowu) o aborcji... a muzułmańska horda nadciąga. Temat zastępczy jak zawsze. Po co obalać ciężko wypracowany kompromis skoro i tak można sobie pojechać do innego kraju i zrobić to legalnie. A teraz lemingi spowrotem sobie do gardeł... sterują wami jak owieczki, sterują...

White_Pride
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-13 01:24:54
Aborcja powinna byc!!! Tylko w przypadku gwałtu

LuskaI23
    Ocena: 17 (glosow:21)
2015-09-12 23:30:37
Dlaczego przeciwnicy aborcji jako argument podają godność życia ludzkiego i walczą o prawa płodu KAŻĄC kobietom rodzić chore dzieci, ale kiedy urodzi się już takie dziecko, zapominają o jego godnym życiu i nie pomagają a dają śmieszne zapomogi? Dlaczego wtedy nie ma żadnego przeciwnika aborcji chętnego do pomocy? Dlaczego nie wykrzykują w sejmach jak ciężkie jest utrzymanie chorego dziecka i że trzeba takim matką pomóc? Gdzie oni wtedy są? Dlaczego ja mam ponosić konsekwencje i męczyć się latami bo obca osoba podjęła taką decyzję, decyzję o moim zyciu?

Townsville
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-12 23:53:23
Bardzo sie z Toba zgadzam.

bajubaju
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-09-13 00:47:22
Oto wielka tajemnica wiary! Ortodoksyjne widzenie świata nie mające nic wspólnego z logiką.

kuty111 
    Ocena: -5 (glosow:15)
2015-09-12 23:26:24
Sewen ty sie ciesz baranie,bo jakby było przyzwolenie na aborcje, takich tłuków jak ty by nie było,twój tata dał ciebie ty dasz nastepnych debili

radsons 
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-09-13 00:01:41
kuty a może by ciebie nie był? jednego świra mniej w kraju....

Pikus18
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-09-12 22:34:07
Debilu, który umieściłeś ten post, sprawdź najpierw czego dotyczyła a debata.

Prawdaboli1234
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-09-12 22:37:23
Dotyczyła skazania kobiet na koszmar, coś więcej?!

homo_sapiens
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-09-12 22:55:46
@Prawdaboli - A kogo z wojujących katolików obchodzi koszmar kobiet? Najważniejsze, że taka ustawa ogromnie poprawiłaby im samopoczucie, zapewniając uczucie spełnienia życiowej misji.

Prawdaboli1234
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-09-12 23:18:15
I właśnie tutaj zaciera się różnica między nimi, a islamistami.

kuty111 
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-09-12 23:30:45
Pikus, dobrze mówisz,tylko jak zaznaczyłeś,Debil a z takimi cieżko gadać

dinek86
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-09-12 22:27:51
Po pierwsze to co i tak nie przeszlo glosowania to nie byl projekt ustawy pisu tylko tzw obywatelski ktory tworzony i promowany przez jakas tam fundacje

terrorparty
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-09-12 22:18:54
To niech ta pinda sama je teraz wykarmi, zapewni materialny byt albo całe życie poświęci człowiekowi z umysłem rośliny. Tym bardziej, że dziecko to nie piesek, którego można oddać znajomym albo samochód co da się sprzedać przez internet tylko człowiek, za którego trzeba być odpowiedzialnym przynajmniej 1/3 życia. A tak w ogóle to zastanawia mnie dlaczego każdy ma decydować za losy kobiecej macicy? -polityk, klecha, profesor, lekarz ze swoją "klauzulą sumienia", dosłownie każdy po za nią.

homo_sapiens
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-09-12 22:52:12
Jak to dlaczego? Bo według wojujących katolików macica każdej kobiety żyjącej w Polsce (bez względu na wyznanie) to inkubator, który należy do Boga i basta! Skoro według Watykanu życie człowieka nie należy do człowieka tylko do Boga (stąd samobójstwo jest uznane za jeden z najcięższych grzechów), to co się dziwić, że macica nie należy do kobiety?

Prekrasnaya
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 11:37:53
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 12:52:46
Jeszcze kilka lat temu Kościół twierdził, że samobójcy idą prosto do piekła, a kapłani odmawiali im katolickiego pogrzebu. Masz rację, że podejście Kościoła zmieniło się w ostatnich latach, ale tak było przez całe wieki. Zresztą napisałem, że tak jest według wojujących katolików, nie według Watykanu. Na przykładzie własnej głęboko katolickiej rodziny wiem, że jakiekolwiek zmiany dokonane przez Watykan (np. w kwestii postu) dla starszych ludzi nie mają żadnego znaczenia - nie są oni w stanie zmienić swoich religijnych nawyków i tradycji.

Daroeu
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-09-12 21:57:07
Jurek jest przykładem ze aborcja powinna byc.

kabasa
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-09-12 21:56:10
komentarz usunięty przez użytkownika

spacz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-09-12 21:51:33
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-09-12 21:36:56
Tepa baba, sama urodzila uposledzone dziecko,a teraz probuje zmuszac kobiety, by tak jak ona marnowaly sobie zycie poswiecajac je na wychowanie nieuleczalnie chorych dzieci.

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-17 20:40:48
czy wszystkie dzieci z gwałtu są upośledzone ? znasz to z autopsji ?czy co ? tępa dzido ?

Maruda699
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-09-12 21:22:51
Przecież ta ustawa nie przeszła więc po co bijecie pianę o coś czego nie ma i nie będzie.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-09-12 22:44:28
W tej kadencji sejmu dwie próby zaostrzające przepisy ustawy antyaborcyjnej podjęła prawica i dwie próby liberalizujące przepisy podjęła lewica. To była piąta próba. NIC nie wskazuje na to, że więcej prób nie będzie. Dla wojujących katolików to święty Graal i będą starać się go zdobyć do upadłego.

adammaster
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-09-12 21:10:36
Może powiesz, że Peło lepsze?

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-09-12 22:20:47
Nie o to chodzi, że PO lepsze czy gorsze. Nie mówimy tu teraz o PO, tylko o tej tu szurniętej, PiSowskiej jednostce i jej postulacie.

gruby1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-12 21:01:46
Te brzydką babe za 30 zł może zerżn..ć 5 czarnych bo za darmo nie chćą.Zrobią jej chore na hiv upośledzone dziecko, za rok będzie gadać inaczej. Trzeba zainwestować 30 zł za niebyt tej mordy w niedziele pod kościołem zbiore.

youngandfast
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-12 20:59:20
komentarz usunięty przez moderatora

ja1ja
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-12 20:29:16
Aktualnie 37 głosów i na głównej, konto WIP coś znaczy

Karolu69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-12 21:33:41
To nie konto vip. To poprawność POlityczna

sambakicikici
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-09-12 20:28:02
No z gwałtu to nie przesadzajmy, bo to w sumie nie jest wina kobiety, że ją zboczeniec wykorzystał...Ale aborcja na życzenie, bo się ma takie widzimisię po puszczaniu się powinna być zabroniona i karana!

omen100
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-12 21:26:42
No i jest zabroniona.

Prawdaboli1234
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-09-12 23:19:43
A czemu karana? Wara!

elawilk1990
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-13 11:08:16
Prawdaboli-adekwatny nick. Karana po to, żeby takie puszczalskie szmaty dające d*py na lewo i prawo i komu popadnie nie latały się skrobać.

milka862
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-13 23:05:02
Tego nigdy nie zrozumiem. Dlaczego kobieta która chce usunąć ciążę jest zaraz puszczalską szmatą? A może miała tylko jednego partnera przez całe życie który ją zostawił bo nie dorósł do roli ojca a ona akurat straciła pracę? Oczywiście to odosobniony przypadek ale skąd pewność, że miała zaraz wielu partnerów? Może powód jest prosty nie ma środków do życia i nigdy nie chciała zostać matką? Dlaczego akurat żeby zajść w ciążę musiała sypiać z każdym? Taka dygresja tylko, bo zawsze mnie to ciekawiło, ja jakoś żeby zajść w ciążę potrzebowałam jednego partnera....

panmisio49
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-12 20:19:32
ile to już lat o dupie Maryni dyskutują i są ciągle na początku dyskusji ja wiem że nie wielu posłankom grozi gwałt i wychowywanie dziecka z tego zajścia ale może już wystarczy poniewierania godnością kobiety

dibo2
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-09-12 20:09:11
To płaćcie na wychowanie tych dzieci debilne pojeby

wieslav
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-09-12 19:57:20
Dziwny paradoks martwią się o aborcje, ale kiedy dziecko się urodzi to wszyscy mają je w dupie. Nikt nie patrzy na to że rodzina jest biedna, że nie będzie pieniędzy na godne życie, że patologia w rodzinie, że matka nie chce mieć dziecka z gwałcicielem itd. Pomoc rodzinie nie istnieje w tym kraju, a oni bronią życia poczętego. Wara od kobiet i ICH ciąż. Druga sprawa to fakt, że rządzący chcą w ten sposób skłócić społeczeństwo i jak widać udaje im się to.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-12 21:01:45
Co Pan zrobisz, taki kraj, że zygota ma więcej przyjaciół i praw od narodzonego człowieka.

brumby
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-09-12 19:48:55
To był projekt obywatelski a nie PiSu. Nawet Tefauny mówiły, iż jak PiS będzie rządził no to palcem nie ruszy tej ustawy, ponieważ 8 lat temu M. Jurek musiał odejść, ponieważ chciał zakazu aborcji co w PiSie spotkało się z krytyką. Także takie szczucie to nie tutaj.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-09-12 19:57:31
To sprawdź sobie, kto w sejmie poparł ten obywatelski projekt. 8 lat temu w PiS były różne środowiska, od centrum do prawicy. Dziś już niewiele z tego zostało, bo ci, którzy mięli odwagę myśleć inaczej niż prezes albo odeszli, albo zostali wywaleni albo zginęli.

brumby
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-12 21:12:26
Jakie to ma znaczenie? Poparli, bo wiedzieli że nie przejdzie, bo PO+SLD i Palikociarze byli przeciw. Za ich rządów nie zmienią prawa aborcyjnego, bo obecne przepisy są konsensusem, który popiera nieoficjalnie nawet Kościół Katolicki. Nikt się tym nie będzie zajmował po 25 października.

Falcone86
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-12 22:21:21
brumpy poparli bo wiedzieli, że nie przejdzie? ale trzeba było pokazać, że jest się "opozycją"? po kiego wała taką szopkę odgrywać? i to za nasz pieniądze

brumby
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-13 12:48:06
Na tym polega polityka, że robi się pewne gesty, wiedząc iż z czegoś na 100% nic nie wyniknie. PiS był u władzy i kiedy M. Jurek chciał zaostrzenia prawa aborcyjnego ... został wywalony z partii. Więc w czym problem?

Falcone86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-14 10:17:30
Robi się pewne POPULISTYCZNE gesty licząc na poparcie danych środowisk, co tak naprawdę jest obliczone tylko i wyłącznie na zdobycie ich głosów, jest po prostu oszukiwaniem ludzi ..ot PiSowskie (i nie tylko) wyrachowanie.

anabarbara
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-09-12 19:20:10
Caly PIS to potomni z gwaltu,czego oni jeszcze nie wymysla,rzygac sie chce.

kircholm
    Ocena: -2 (glosow:18)
2015-09-12 19:13:36
Oooo kolejna akcja platfusów straszenia pisiorami. Sytuacja analogiczna do kampanii bronka i temat in vitro

Prawdaboli1234
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-09-12 19:28:56
To nie jest akcja straszenia, tylko fakt jaki niedawno miał miejsce w sejmie...błaźnie.

kircholm
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-09-13 00:57:19
błazen to chyba właśnie spocony zszedł z twojego tyłka, panie dupogarażu

homo_sapiens
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-09-12 19:06:35
Z tego, co czytałem, w tym projekcie nie było przewidzianej 3-letniej kary więzienia dla kobiet, a jedynie dla lekarzy. Nie mniej jednak projekt zakładał usunięcie z ustawy trzech wyjątkowych sytuacji umożliwiających legalną aborcję: gwałtu, uszkodzenia płodu (w skrócie) i zagrożenia życia lub zdrowia matki, czyli usankcjonowanie mentalnego średniowiecza.

DRAlkocholek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-09-12 18:51:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-12 19:39:48
Na tym właśnie polega prawo, że ingeruje w życie, zmusza do pewnych decyzji i straszy więzieniem.

barbarella123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-12 18:50:06
komentarz usunięty przez moderatora

enter69
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-12 19:09:13
jedną już patolę mamy- Ciebie

lamparcica
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-12 19:26:52
Pani z wąsem,pani milczy.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-12 19:35:25
Nie dokuczajcie mojej przyjaciółce :-P

Prawdaboli1234
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-09-12 18:46:31
Mam nadzieje, że brutalnie zgwałci ją stado muslimów!

kircholm
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-09-13 01:05:25
ciebie już zgwałcili...dupaboli...panienko błazna ?

r4ggz
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-09-12 18:18:50
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-12 19:02:31
Ona nie jest z PiS, ale politycy PiS, SP i PSL poparli jej projekt.

bigszu99
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-12 19:34:51
homo niewiadomo - a z PO nikt nie poparł? To może na PO teraz 'pojedziemy'?

zielunahaluna
    Ocena: 40 (glosow:62)
2015-09-12 18:18:39
Każdej durnej babie, która usiłuje drugą kobietę karać za to, że dzieje jej się krzywda, życzę, by zgwałciła ją w imię Allaha cała horda muslimów. Brutalne, ale do takiej baby żadne inne argumenty i tak nie trafią. A że nasz rząd ochoczo tych "biedaków" sprowadza, to niebawem ta sytuacja stanie się wielce prawdopodobna. I niech potem takie babsko rodzi dziecko z takiego gwałtu, niech jest dumną kochającą mamusią, niech z mężem wychowuje małego muslima. I niech nie liczy, że jej nie tkną, bo jest brzydka - w ich typie są nawet kozy, więc wybredni nie są.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-09-12 18:29:07
Zieluna, ale żeś się nakręciła... ;)

zielunahaluna
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-09-12 18:51:48
Wiesz, nie popieram aborcji stosowanej zamiast antykoncepcji, choć mimo wszystko to sprawa sumienia każdej z osobna. Ale jak słyszę, że kobieta kobiecie wilkiem nawet w dramatycznej sytuacji życiowej, to wzbudza to moją agresję. Zgwałcona kobieta i tak już dostatecznie została skrzywdzona a takie babsko zamiast mieć w sobie choć odrobinę zwykłej, ludzkiej empatii i zrozumienia - usiłuje jeszcze dobić kobietę, stawiając ją przed wyborem - albo rodzić dziecko bandyty - albo samej spędzić kilka lat za kratkami, w sąsiedztwie tego bandyty. Dlaczego nie mówi o karach za gwałt?

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-09-12 18:55:02
Jeszcze trochę, a w amoku dojdzie to babsko do wniosków takich jak niejeden mułła, że zgwałconą kobietę należy wypędzić ze społeczeństwa, ukamienować, bo jest przecież nieczysta i skazać na śmierć, bo ostatecznie to jej wina, że została zgwałcona, bo gdyby nie wychodziła z domu, to nic by się nie stało. Ale tłumaczenie tego takiemu babsku nie ma sensu, bo i tak nie zrozumie. Jestem zwolennikiem nauczania przez doświadczenie - jak sama doświadczy takiej sytuacji, to zrozumie swój sposób myślenia. Życzę jej zatem owocnej nauki i aby ją zycie postawiło przed takim wyborem.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-12 19:34:25
Bo widzisz, to kobiety nienawidzą bardziej, zwłaszcza inne kobiety. A tej pani nawet nie warto słuchać, zatraciła się w swojej obronie życia za wszelką cenę, beton pozostanie betonem.

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-12 19:44:15
Zieluna, w tej chwili ciążę z gwałtu można usunąć tylko do dwunastego tygodnia. Czy jesteś za tym, żeby to ograniczenie znieść? Może powinno się zrobić tak jak w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia, czyli w dowolnym momencie, nawet w dziewiątym miesiącu?

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-12 21:06:16
Chodzi nie o tę chwilę - a o przyszłość. A przyszłość rysuje się tak, że za usunięcie ciąży z gwałtu ma grozić więzienie na 3 lata. Proszę nie zmieniać tematu, tylko skupić się na jego sednie. I o ile się orientuję, ciebie bezpośrednio jakoś ten temat chyba nie dotyczy, bo choćby cię banda muslimów dopadła w ciemnym zakamarku, to mimo wszystko w ciążę nie zajdziesz.

Meloman1
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-09-13 01:08:52
Sedno sprawy jest takie: czy dziecko poczęte w wyniku gwałtu różni się od dziecka poczętego w inny sposób? Jeśli się różni, to aborcji można dokonywać bez ograniczeń, być może nawet już po porodzie. Jeśli się nie różni, to dlaczego regulacje prawne mają być inne? Czy mnie ten temat dotyczy, to inna sprawa i zupełnie z tym niezwiązana. Może jestem kobietą, a może byłem poczęty w wyniku gwałtu? A może ktoś z moich rodziców był w ten sposób poczęty? Więc skup się na sednie, a nie dywaguj, kogo to dotyczy, a kogo nie.

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-13 10:06:41
Sedno sprawy jest takie, że ktoś, kto doznał krzywdy, zamiast zadośćuczynienia za krzywdę i współczucia - może się spodziewać więzienia, jak u islamskich radykałów. To tylko krok do skazywania kobiet na śmierć za to, że zostały zgwałcone. Tak, dziecko z gwałtu się różni, bo jest to dziecko patologicznego bandyty i nosi jego geny. Nie każdy ma ochotę rodzić dziecko bandyty, wychowywać je.Dziecko ma być owocem woli i miłości dwojga kochających się ludzi, ma być sprowadzone na świat w wyniku woli dwojga ludzi, oczekiwane i kochane - nie w wyniku gwałtu i wbrew woli.

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-13 10:09:37
Idąc twoim tokiem rozumowania gwałt niczym się nie różni od małżeńskiego seksu, bo przecież to tak czy inaczej tak sam akt seksualny, uczestniczą w nim te same narządy, no co za różnica, czy kobieta współżyje z mężem i jest to wyraz woli obojga, czy jest to gwałt czyli wymuszony seks wbrew woli kobiety. No ostatecznie przecież nic się nie stało, prawda? Skoro mąż z nią współzyje, to przecież może inny facet, nic innego przecież nie zrobi. TO JEST CHORE.

Meloman1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-13 10:53:06
Gwałt to gwałt, powinien być surowo karany i chyba nikt nie sugeruje niczego innego. Nikt nie chce uniewinniać gwałcicieli ani karać kobiet za to, że zostały zgwałcone. Co nie zmienia faktu, że dzieci, które się w ten sposób poczęły, nie są temu winne. Pomyśl, co działo się w Polsce pod koniec wojny, kiedy przechodziły przez nasz kraj wojska sowieckie - ile było w tym czasie gwałtów i ile dzieci się potem z tego urodziło. Pomyśl o gwałcie małżeńskim, który wcale nie jest taki rzadki. Krótko mówiąc: uważasz, że takie ciąże powinno się usuwać bez ograniczeń w czasie, tak?

Prekrasnaya
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 11:45:18
komentarz usunięty przez moderatora

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-13 19:01:11
I jeszcze jedna sprawa. Projekt obywatelski, który właśnie przepadł w sejmie, nie zakładał żadnej kary dla kobiety, która przerywa ciążę. Zakładał tylko karę dla lekarza. Wstawka na wiosze jest, jak to często bywa, zmanipulowana.

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-13 20:29:21
Tak, uważam, że kobieta ma prawo usunąć ciążę (a nie żadne dziecko), będącą skutkiem gwałtu. O jakim ty nieograniczonym czasie piszesz? Co ty myślisz, że zgwałcona kobieta czeka do ósmego miesiąca, wyrywając płatki z kwiatka i pyta samą siebie "usunąć - a może nie usunąć"? Zapewniam cię, że każda zdecydowana zrobi to prawie natychmiast. Tyle na temat traumy spowodowanej gwałtem. Teraz życie. Załóżmy, że nie usunie ciąży, ale nie ma żadnych warunków na dziecko, którego w ogóle nie planowała - czy TY osobiście podejmiesz się wychowania, jeżeli ci takowe przyniesie i odda? Ile takich we

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 20:36:49
Jeszcze raz: jeśli ciąża zagraża życiu albo zdrowiu kobiety, może być usunięta bez ograniczeń czasowych, nawet w 9. miesiącu. W przypadku gwałtu - tylko do 12. tygodnia. Są różne sytuacje. Wyobraź sobie kobietę, która jest zgwałcona, a potem więziona albo w śpiączce przez kilka miesięcy. Pozwoliłabyś jej usunąć ciążę w 8. miesiącu? Jeśli chodzi o warunki do wychowania dziecka, to nie ma nic wspólnego z tym, jak się poczęło. Jest wiele "wpadek", bez gwałtu, po których ludzie też nie mają warunków do wychowania. Ale są też kolejki chętnych w ośrodkach adopcyjnych.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 23:04:35
Poza tym masz oczywiście rację, że każda zdecydowana kobieta zrobi to w takiej sytuacji natychmiast. Ale co z tymi niezdecydowanymi? Myślisz, że ich nie ma? Że nie ma takich, które z różnych powodów całymi miesiącami mogą bić się z myślami i wielokrotnie zmieniać zdanie?

hanauer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-12 18:16:09
komentarz usunięty przez użytkownika

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-12 18:19:46
Jedna z "obrońców życia".

caromon
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-09-12 18:11:18
Szkoda że jej nie wyskrobali !!!!! I skąd ONI zebrali 400 tyś podpisów MASAKRA.!!!!

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-12 18:59:23
Wystarczyło stać w niedzielę pod kościołami.

Falcone86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-12 22:25:52
to jeszcze taką frekwencję mają?:D

kopyto12
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-09-12 18:07:33
PełOwcy, to już koniec. Nic wam nie pomoże.

Majezon
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-09-11 19:33:44
Ta qrwa jako pierwsza powinna zostać zgwałcona przez stado murzynów

Wonderwall1977
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-12 18:04:12
No co ty szkoda murzynów na taką qrwe

zielunahaluna
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-12 18:21:00
A skąd wiesz, że ona o tym nie marzy? :p Może to byłaby jedyna szansa na jakieś wrażenia w tym względzie? Stąd ten brak empatii.

Kaczor13
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-09-11 14:53:08
Zobaczycie po wyborach pis zabroni wam używać prezerwatyw Głupie pisiory

Meloman1
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-09-12 19:46:14
Tak jest. Jak byli u władzy, to był nawet zakaz baloników na festynach. A jak kogoś z gumką złapali - kula w łeb na miejscu. Ile ludzi wtedy życie przez to potraciło, to się już dziś nie pamięta!

AdamZeku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-11 14:43:40
komentarz usunięty przez moderatora

camovi
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-09-11 14:04:22
Dlaczego PiS nie chce uchodźców? Bo fundamentalny islam jest konkurencją dla ich poglądów!!!!

krisuu
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-11 14:02:51
PrOpagandziarz otrzymał złote widły za przemyślenia genialnie

Falcone86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-12 22:27:57
coś ci nie poszło z tym zaakcentowaniem "PO"

jjjzaw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-11 13:33:01
No cóż patrząc obiektywnie to w po-skiej Polsce kobiecie takiej utną łeb za obrazę uczuć muzułmanów...

flathamster
    Ocena: 10 (glosow:34)
2015-09-11 13:22:03
Właśnie rozwiązali problem ujemnego przyrostu naturalnego w Polsce. Ściągnęli tysiące potencjalnych gwałcicieli i wprowadzą całkowity zakaz aborcji. I znowu będzie miał kto płacić na ZUS! Genialne! P.S. PiS=PO

arturp9
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-11 13:59:10
100% racji. Obie partie to jedno wielkie dno.

pibi80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-12 19:29:59
Zasiłkowcy będą płacić na ZUS? Hm... logika faktycznie godna POPISu;)

dargeo
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-09-11 12:58:31
Głosujcie na PO to jeszcze w bonusie kilkadziesiąt tysięcy muslimów będzie przyjętych do kraju.

zielunahaluna
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-09-12 18:23:51
No i wilk syty - i owca cała. Peło sprowadzi muslimów, muslimy będą gwałcić, PiS będzie się cieszył bo będzie miał kogo karać więzieniem za dokonane aborcje, będące efektem sprowadzenia muslimów. Jakie to proste! I PiS i Peło to ta sama szajka.

Prawdaboli1234
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-12 19:07:56
Zagłosują na PiS to uchodźców za kasę, PiS chętnie przygarnie a jeszcze absolutnie zabroni aborcji, będzie więcej beżowych "polaków". Poparcie takiego projektu sprawia, że PiS to fanatyczne kvrwy.

Falcone86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-12 22:29:53
A co ma piernik do wiatraka dargeo? Wrzuta jest o aborcji a ty pi*rdolisz o muslimach.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600