Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Spokoloko909  15-12-11, 16:37 Zgłoś
+ 644 -
Dodano: 2015-12-11, 16:37:56   przez: Spokoloko909
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 644  Zgłoś nadużycie
155
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Jedyne media, które nie kłamią
Ukryj komentarze(93)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
drewus
    Ocena: 14 (glosow:16)
2015-12-12 17:49:17
Chciałbym zwrócić uwagę na fakt że w Polsce można było posiadać broń od zawsze - dopiero w czasach zaborów zabroniono jej posiadania, (wiadomo dlaczego), aż do dzisiaj. Poza tym każdy ma konstytucyjne prawo do obrony siebie i swojej rodziny i nie chodzi tutaj tylko o emigrantów.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-02 20:52:49
Dac wam broń to pozabijacie się przy pierwszej lepszej awantury. Każdy kto przejdzie odpowiednie testy psychologiczne i z obsługi broni, nie miał konfliktów z prawem może posiadać broń. Pozwolenia nie dostaje kryminał i psychole którzy z bronią to tykajaca bomba.

gemba30
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-23 01:09:42
Witam. Pan drewus nie zdaje sobie sprawy jak trudno jest dostać pozwolenia na broń,nawet śrutówki gwintowanej nie możesz mieć a co mówić o broni palnej.konstytucyjne prawo obrony siebie? Jeśli tego nie widzisz to są równi i równiejsi chłopie w jakich czasach ty żyjesz?nie widzisz że człowiek ktory morduje z zimną krwią uzaje sie go za niepoczytalnego a ten co sie broni zostaje skazany. emigranci i tak nie "przyjdą" do Polski bo jesteśmy rasistami. ta broń może nawet nie być użyta przez 40 lat a kiedyś nastanie taki moment w którym uratuje ci "życie" bo każdy ma tylko jedno.

Hugo_Mineta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-22 20:37:38
lepiej nie bo beda krwawe grille znajac Polaków.Dlaczego mój absurd z Bonnim zniknął z TOP skoro miał ok 120 plusów??

borutard
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-19 01:26:44
Na protestuj.pl mozna skladac podpisy pod petycją, a tak na marginesie prawo jest tylko dla zwyklych ludzi a bandzior i tak juz ma bron w kieszeni więc moim zdaniem nie ma co dyskutowac z >patrzacymi w lewo< z wypranymi móżdżkami. Pozdrawiam myślących.

Benito156
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-12-19 00:38:14
taa powszechny dostęp do broni... patologia juz zaciera ręce

rav88pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-31 13:36:18
to może nie głupim pomysłem by był dostęp do broni ludzi tylko z wyższym wykształceniem :) hehe patusy zaczną się uczyć żeby mieć broń, przez co, nie będą więc juz patusami.

rafcik1981
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-18 17:36:25
Jesli po osiagnieciu pelnoletnosci musisz starac sie o takie pozwolenie, to gdzie tu demokracja???? Kazdy niekarany Polak powinien moc kupic bron bez pozwolenia. W usa kupi sie ja w kazdym sklepie na dowod. Tak powinno byc w kraju demokratycznym. Pozdrawiam pomyslodawce.

rafcik1981
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-18 17:32:47
Brawo!!!! Tak powinno byc. Kazdy na prawo do obrony. Popieram.

podlas2
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-12-17 16:08:19
Projekt sponsorują przedsiębiorcy pogrzebowi...

janmar9977
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-12-17 14:58:42
nie nie nie i jeszcze raz nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jasio0127
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-17 15:12:44
Nie nie nie nie masz mózgu he he to nie kupuj

Kaczor13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 13:58:41
Ten rząd tego na pewno nie klepnie.Pewnie się domyślacie,dlaczego?

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 10:56:41
Powszechny dostęp to trochę głupota...duże ułatwienie dostępu z wyeliminowaniem "nie bo nie" komendanta było by mądre, zresztą 6 strzałowego czarnucha może kupić każdy...a naprawdę grzmocą.

jasio0127
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-17 15:06:02
Tak tylko trzeba poświęcić trochę czasu na naładowanie a gdy jest zagrożenie to z tym czasem jest ciężko

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-17 16:23:29
a jak leży załadowany...x6 :)

Jaham
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-12-17 10:29:45
Czytając komentarze zdaję sobie sprawę z poziomu intelektualnego większości komentatorów. Teraz wyobraźmy sobie ,że ci idioci dostają broń do ręki...Małpa z brzytwą po prostu.

jasio0127
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-17 15:10:08
Każdy bez problemu może kupić kose nawet kilka ma w domu i jakoś nie słyszałem żeby się notorycznie dźgali

Jaham
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-17 17:47:59
Kup sobie kosę i spaceruj z kosą, nikt ci nie broni. Poza tym kosę trudniej przeładować. Przypominam wam waszego kolegę Breivika.

kirer2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-17 10:07:34
jestem za podpisuje sie obiema rekami

latrell
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-12-17 08:26:07
TAK dla posiadania broni! NIE dla postkomuchów, obcych agentów, zdrajców i konfidentów (Gówno Prawda)

radiron
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-17 08:24:44
Popieram użytkownika "drewusa" w Polsce można mieć broń ale szczerze jest to chłam rozdzielnego ładowania który jest bardziej niebezpieczny niż nowoczesna broń... W czasie zaborów zabronili mieć bron okupanci żeby niewolnik nie miał jak się bronić a tym bardziej postawić dzisiaj nie dadzą nam pozwolenia na broń bo byli byśmy wówczas zbyt wielką siłą w państwie i musieli by się z nami liczyć...

lolo88888888
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-12-17 08:07:09
wszyscy jako przykład dajecie tą nieszczęsną Amerykę jako przykład ile to osób ginie od broni. a nikt nie pomyśli ile osób tam ginie od NIELEGALNEJ broni? w Szwajcarii broń i jej noszenie jest legalne, a jakoś nie słychać o szaleńcach czy mordercach, czy innych incydentów (a może to ma jakiś związek z tym, że Szwajcaria jest w miarę czysta rasowo{przypadek?} a USA nie?) także przestańcie przyjmować zmanipulowane informacje, i zacznijcie myśleć samodzielnie

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-17 08:36:56
To Polska jest nieczysta rasowo?

lolo88888888
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-17 09:46:45
@kurnachatawiocha co? ale z czym ty teraz wyleciałeś? wydaje mi się, że napisałeś szybciej komentarz, niż pomyślałeś.

borutard
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-17 02:43:00
Odnosnie tematu:po pierwsze jest mnostwo broni czarnoprochowej bez zezwolenia w prywatnych rękach i w zwiazku z tym proszę podac jeden przyklad uzycia- jeszcze nie słyszalem żeby ktos biegał z czyms takim po ulicy- po drugie zaden bałwan bez badań nie dostanie broni do ręki a po trzecie nie bedzie was stac gimbole na zakup w/w

Benito156
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-19 00:41:41
czy nie będzie stać jak spowszechnieje to w okolicach 2000 -3000 kupisz takze gimbus sprzeda iphone co dostał od rodziców i juz

borutard
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 02:13:20
komentarz usunięty przez użytkownika

terrorparty
    Ocena: -2 (glosow:18)
2015-12-17 00:57:25
Trzeba być kompletnym idiotą by domagać się łatwego dostępu do broni ludziom, którzy nie potrafią nawet pić alkoholu, a co dopiero poprawnie obchodzić broń czy chociażby ją trzymać.

twardy87
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-12-17 01:17:06
Mów sam za siebie chazarski imbecylu. Całe szczęście że wasz czas dobiega końca, bo już nawet nie ukrywacie się z waszym jadem płynącym w kierunku Słowian.

atony
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-17 02:33:55
ja jestem tylko ciekawy jak sie poprawnie obchodzi broń

latrell
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-17 08:23:20
a jak mozna było oddac we władanie prawie całego świata ludziom, którzy z pokolenia na pokolenia gwalca swoje dzieci?

yeromine
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-12-17 00:27:47
nie wiecie o czym piszecie! moja sąsiadka miała tylko wiatrówkę, kobieta rzekomo znająca się na wychowywaniu młodzieży, goszczącym u niej małolatom dała do ręki zwykła wiatrówkę, ci naćpani debile strzelali do puszki ustawionej na murku, w stronę ulicy! do broni trzeba mieć rozum, rozwagę, pojęcia nie macie czym jest broń w rekach idiotów, kto trenował strzelectwo , ten wie o czym piszę

Rycerz1990
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-17 00:03:47
Naprawdę myślicie, że premieroprezydent kaczyński na to pozwoli. On nawet nie pozwala na medyczną marihuanę, in vitro i ateizm

Sawyer95
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-16 23:49:16
No i co to da jak na jednego ogarniętego gościa , pójdzie sprzeciwić się dwadzieścia moherów , dziesięciu januszy i pięć nadopiekuńczych mamusiek ?

lalecznik
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-12-16 22:32:40
To mało mamy już wariatów w tym kraju?

jasio0127
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-17 15:18:29
Nie opowiadaj o sobie

Titik88
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-12-16 22:30:39
Przyglądam się wielu swoim sąsiadom - różna patologia w mieście się kręci - nie wiem czy chciałbym dla nich prawa do posiadania broni.

Antycyponek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-16 22:25:27
komentarz usunięty przez moderatora

Suzzi86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-17 00:01:31
nie ukrywajmy, że wielu ludzi nie czuje potrzeby posiadania broni. do czasu...

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-17 08:32:35
... do czasu aż będzie ona ogólnodostępna i wtedy wielu ludzi zacznie się bać.

Suzzi86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-17 11:56:48
nawet wtedy będzie rzesza ludzi, których broń nie będzie interesować, nie będą czuli potrzeby posiadania. to tak jak z internetem, też jest wielu, którzy dzisiaj nie potrzebują :(

dzinx_7
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-16 22:08:48
a moze referendum w sprawie posiadania mózgu gimbusie.... ty sie zastanów co piszesz, bo jak widze takie głupoty , to wiem ze jako pierwszy z tej broni bys się sam zastrzelił... jedyną bronią jest pistolet na kapiszony dla ciebie!

dzinx_7
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-16 22:19:26
a... i chyba 84% ludzi piszacych tu nie miało nigdy pistoletu w rękach, wiec dlatego radośnie komentują post tak czy nie!? bo normalni ludzie dostaja pozwolenie na broń i bez tego, i się tym nie chwalą. Tu jest Polska nie Usa, i nie kzazdy bedzie latał z klamką po ulicy, wszak żaden z naszych sąsiadów niema takiego prawa w/s broni wiec i my nie będziemy mieli... jak mam racje to spoko. jak nie to proszę mnie hejtowac.

jasio0127
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-17 15:30:04
Piszesz bzdury 30% Niemców posiada broń i oczywiście dostęp do broni po badaniach i rejestracji i tylko do obrony chodzi mi o to ze nie można nosić po ulicy. A jak ktoś chce postrzelać zapraszam na strzelnice

fox77
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-12-16 20:58:13
Jestem za, ale jest jedno ALE. Prawo do posiadania Broni, to jedno, a drugie, to prawo do jej użycia. I tu jest ta różnica.

Zygantus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-16 22:04:25
Buhaha, jest takie stowarzyszenie ROMB! Do niedawna prezesem był tam niejaki Jurand Sz.z Bielska-Białej, którego zamknęli za nielegalne posiadanie broni...

Suzzi86
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-16 20:38:07
petycję podpisało 100 tysięcy osób, a tyle starczy, by zrobić referendum... no właśnie, tylko czy się ono naprawdę odbędzie?

taboreth666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-16 20:33:58
komentarz usunięty przez moderatora

taboreth666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-16 20:32:46
komentarz usunięty przez moderatora

Horacy_JG
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-16 20:32:27
a co sezon na kaczki?

bubu226
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-16 20:32:05
jestem za !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pocipalet3
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-12-16 20:05:05
To jest pytanie do prezydenta Dudy: Pan nigdy nie może pozwolić na to abyśmy mieli my wszyscy faceci w polsce broń pistolet ponieważ: Gdyby każdy z nas polaków facetów posiadał broń to my byśmy się po 4 piwach wszyscy nawzajem powystrzelali.

mar2911
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-12-16 20:29:09
to dziwne że jeszcze się nie pocieliśmy nożami, albo porąbali siekierami i wszystkim mężczyznom trzeba obciąć przyrodzenia, bo będą gwałcić, nie używajmy gaśnic zadzwonimy po straż, pozamykajmy bary bo po pijaku się pozabijamy itd. itp.

martin987
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-12-16 20:01:32
Niedawno byl incydent z syryjczykiem ktorego pobilo kilku dresow (za kolor skory), a gosc okazal sie nie tylko obywatelem PL jak i katolikiem i lekarzem. Teraz wyobraz sobie ze tacy debile uwazajacy sie za silnych w grupie maja dostep do broni

anaksagoras
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-16 21:21:19
taka grupa ma dostęp do broni białej. Jak by go chcieli zabić to by to zrobili.

stoney
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-16 20:00:48
To jest wiocha, a nie kółko różańcowe! Idź się modlić do kościoła.

anaksagoras
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-12-16 19:53:59
Na stronie maxa kolonko jest formularz do referendum. Swoją drogą obrazek ze strony oficjalnej maxa. Wszystkich, którzy chcą dostępu do broni zapraszam tam. Dla tych co gadają ze się pozabijamy przypominam że każdy mężczyzna posiada narzędzie gwałtu. Czy połowa gwałci? Jak się mądrze zrobi to prawo to psychol broni nie otrzyma a jak któremuś odbije to pod ręką masz mnóstwo broni białej. Petardy z przyklejonymi gwoźdźmi też zrobią krzywdę.

jfktransporter
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-16 19:45:15
Popieram

Gobi102
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-16 19:45:03
Barany zabijaja sie o 1 zeta, matki i ojcowie zabijaja swoje dzieci siekiera a Wy chcecie powszechnego dostepu do broni??? Hahaha polowa sama sie nie zabije

woooj
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-12-16 19:14:56
dać giwerę moherom, kibolom i gimbusom....poroniony pomysł..do woja marsz..tam dadzą postrzelać, o ile za głupi nie będziesz.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-16 19:09:38
Nie widzę powodu, by zakazywać noszenia broni. Trzeba jedynie surowo zaostrzyć kary za nadużycia z bronią. przecież terroryści i bandziory mają broń mimo, iż jest nielegalna, więc czemu odbiera się zwykłemu człowiekowi możliwość obrony, wystawiając go jako mięso armatnie terrorystów, czekając, aż skończą im się naboje?

Qba_866
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-16 20:05:47
Tysiące ofiar w ciągu miesiąca. Tyle, według wyliczeń portalu "Huffington Post" amerykańskie społeczeństwo płaci za utrzymywanie powszechnego dostępu do broni palnej. Tylko, że ich jest 319mln nas 38. Jak nie widzisz różnicy to gratuluję krótkowzroczności. Na razie kibole napieprzają się bejsbolami i maczetami, zaiste brakuje im tylko broni palnej. Jak to było z tym dzieckiem i zapałkami?

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-16 20:55:41
Dlatego piszę, że prawo powinno być bezwzględnie surowe w przypadku samowolki z bronią. Zobacz, ile ofiar było we Francji jednego dnia. Dlaczego? Bo nikt nie miał broni, prócz terrorystów i policji.

Qba_866
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-12-16 21:09:36
A teraz sobie wyobraź, że we Francji broń mieli również obywatele. Każdy każdemu mógł się wydać podejrzany, a jak podejrzany to trzeba przecież strzelić pierwszy, aby ubiec przeciwnika. Jeżeli posiadasz wyobraźnię to pomnóż sobie liczbę ofiar przynajmniej przez tys. lub dwa. Nikt zdrowy na umyśle nigdy nie będzie do końca pewny jak się zachowa w kryzysowej sytuacji. Za dużo naoglądałeś się filmów akcji lub za dużo gry w CS. W realnym świecie nie możesz skorzystać z AutoSave-a.

kawalrafala
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-16 22:48:36
Dzięki zakazowi do posiadania broni mogę sobie na pewno wyobrazić, co czuły osoby na koncercie, trzymane na muszce przez kilka godzin. I kobieta, która udawała martwą leżąc na jakimś trupie, bo bała się poruszyć, by ktoś jej nie zastrzelił. Mogę sobie też wyobrazić, co czują rodziny pomordowanych osób, którym ta sama władza, która sprowadziła terrorystów do kraju, zabrania im się też przed nimi bronić. Dzięki tym rządom obywatel Francji ma dziś mniejsze prawa, niż przybywający również we Francji obywatel Afganistanu czy Algierii.

pocipalet3
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-12-16 18:56:14
Gdyby każdy z nas polaków facetów posiadał broń to my byśmy się po 4 piwach wszyscy nawzajem powystrzelali.

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 08:26:51
I o to chodzi.

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-12-16 18:55:46
Przeprowadźcie się do Teksasu. Tak będzie najłatwiej...

olokaloryfer
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-12-16 18:24:09
pana dudy a nie prezydenta

prarock
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-16 19:49:15
Choćbyś się sfajdał w majty to i tak nie zmienisz tego, że Duda jest prezydentem.

mirrolsaadd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-16 18:17:54
juz podpisana ale czy to coś da ostatnią petycje usuneli

Pirotechnic
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-16 18:13:00
Jestem za możliwością powszechnego zakupu broni

martin987
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-16 18:06:38
My to znaczy kto? gimbusy ktore nie maja prawa glosu a ktorym sie wydaje ze zycie to counter strike? Ja jestem PRZECIW i nie zycze sobie by byle idiota wypowiadal sie w moim imieniu

Zbowidowiec
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-12-16 18:05:09
No chyba was pojaniepawliło. Cebulakom dać broń to jak małpie brzytwę wręczyć.

drewus
    Ocena: 14 (glosow:16)
2015-12-12 17:49:17
Chciałbym zwrócić uwagę na fakt że w Polsce można było posiadać broń od zawsze - dopiero w czasach zaborów zabroniono jej posiadania, (wiadomo dlaczego), aż do dzisiaj. Poza tym każdy ma konstytucyjne prawo do obrony siebie i swojej rodziny i nie chodzi tutaj tylko o emigrantów.

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-17 08:25:29
Przed zaborami, to mogli sobie nosić łuki i strzały... Tak dajcie mi broń, to będę strzelał do każdego zakapturzonego głąba w bramie.

lis111
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-12-11 17:24:03
Później nawet w szkołach mialbys bramki jak na lotnisku

trzezwyinaczej
    Ocena: -7 (glosow:21)
2015-12-11 17:13:33
A po co ci broń , przecież u nas nie ma imigrantów ani zagrożenia terrorystycznego. Ten kolonko lobbuje za tą bronią bo pewnie go ktoś dobrze opłaca za to.

Spokoloko909
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-12-11 17:21:50
Oni moga sie tu pojawic w kazdej chwili a wtedy bedzie juz za pozno. Naprawde nie ma zagrozenia terrorystycznego?? o O Dzieki ulzylo mi, a te info to z potwierdzonego zrodla?

trzezwyinaczej
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-12-11 17:55:20
Jakoś u tych twoich fatburgerów to policja zabija tych napastników , tacy uzbrojeni ci obywatele i chu... im to pomaga, a co śmieszniej to nawet ten żołnierz co na warcie stał też go ubili i nic nie zdziałał, w tej jednostce co psychopata wpadł też akurat zakaz wnoszenia broni był więc nic im to nie dało że poza obszarem mogli ją mieć. W USA broń jest tylko po to żeby w biednych dzielnicach murzyni sami dokonywali selekcji naturalnej.Za słabo lajkujecie tego waszego guru kolonke i chłopak za mało zarabia,a za bronią idą pieniądze i to duże.

Spokoloko909
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-11 18:15:54
Tak u fatburgerow policja ich zabija dopiero jak sie im kulki skoncza, poszukaj sobie w necie wiele zamachow udaremnili normalni obywatele, za bronia ida pieniadze kore moglby zarobic polski rzad sprzedajac bronie polskiej produkcji

Spokoloko909
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-11 17:08:17
maxkolonko.com tutaj mozna podpisac

maxicoveri
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-12-11 17:07:07
a tę petycję będą składać kibole czy ruch narodowy czy młodzież wszechpolska?

Spokoloko909
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-12-11 17:11:09
Petycje bedzie skladal kazdy czlowiek ktory widzi co dzieje sie w eu i na swiecie, kazdy ma prawo do obrony swoich bliskich

pablo_2015
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-12-11 17:16:46
Ty na prawde nie rozumiesz, czy tylko udajesz?

miszatka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-12 00:26:22
A jeżeli nawet, to wymienione grupy to obywatele niższej kategorii? Bo tak wynika z Twojej wypowiedzi?

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-16 19:07:49
O proszę, lewak i piewca równości maxisiurek dzieli ludzi na lepszych i gorszych. Podobnie jak PO podzieliła Poleskę na A i B, przecież to partia zgody i bezpieczeństwa:)

Spokoloko909
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-11 17:05:45
maxkolonko.com/main/mmk/ tutaj mozna podpisac

absur
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-11 17:04:30
Z pukawką ma byc bezpieczniej?

Spokoloko909
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-11 17:04:27
komentarz usunięty przez moderatora

mroowka87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-11 16:51:42
komentarz usunięty przez użytkownika

Spokoloko909
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-11 17:00:32
Tak mozesz podpisac petycje na max.tv mamy juz 36. tys podpisow

mroowka87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-11 16:50:40
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400