Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
maxicoveri  15-12-27, 10:34 Zgłoś
+ 127 -
Dodano: 2015-12-27, 10:34:41   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 127  Zgłoś nadużycie
50
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
Ukryj komentarze(125)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
maxicoveri
    Ocena: 35 (glosow:97)
2015-12-27 10:41:24
Owsiak się rozliczył sądownie ciekawe kiedy się rozliczy caritas i kk

Meewosheq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-13 00:55:20
komentarz usunięty przez użytkownika

biliRCbob
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-12 16:01:30
Owsiak reprezentuje zupełnie inny system wartości - A KACZKA ZASRANA Z TUSKIEM OBESRANYM JAK DZIAŁAJĄ NA SZKODĘ PAŃSTWA TO NIC Z TYM NIE ROBIĄ.

slawomirek1234
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-11 21:58:07
OWSIAK SIE ROZLICZYŁ SADOWNIE HEHEHHEHEHEHE CHYBA Z PLATFORMA OBYWATELSKA OWSIAK W TYM ROKU ZOSTANIE SZCZERZE ROZLICZONY PIERWSZY RAZ W KARIERZE SWOJEJ!!!!!!!! BÓG WIOCHY TO TYPOWY PÓŁMÓZG JAKICH JUZ MAŁO ALE JESZCZE SA NIESTETY HEHEHHEHE

MisFazi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-10 18:08:22
Dajcie mi ta co apel napisała Patriotycznie roz*** ja od Dupy strony :)

Ludzka_Stonoga
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 15:57:12
Cwel i pedał moderator usuń to sobie ty cioto bezmózga z paraliżem umysłowym

NAHAD
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 23:07:42
komentarz usunięty przez użytkownika

Ludzka_Stonoga
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-10 15:55:47
Pierd...olenie płacę ponad 1000zl zusu co miesiąc mało kuwa daję na tą je.ba.ną służbę zdrowia ? Dam drugi raz a i tak będę musiał iść prywatnie i płacić trzeci raz .

Ludzka_Stonoga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 15:54:06
komentarz usunięty przez moderatora

manamanam
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-10 12:30:56
Nasze głupie społeczeństwo to jedyne takie, które musi ci sprawdzać kieszenie. Nigdy w życiu nie wpadłbym na to, że akcje charytatywne mogą tak dzielić ludzi. Nie dasz - jesteś ch*jem, dasz - jesteś lewusem i bądź tu człowieku mądry. Serio, polecam mieć to w dupie, czy ktoś da na WOŚP, Szlachetną Paczkę, Animalię, czy Szarą Przystań. Albo czy w ogóle na coś da.

VC89
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-01-10 13:33:36
Generalnie większość narodu ma to gdzieś, tylko najwięcej do powiedzenia mają ludzie sortu pisowsko-kościelnego. Ludzie, którzy wspierają WOŚP i siedzą cicho w końcu tracą cierpliwość, bo nikt nie pozwoli, żeby ze względu na rozdawanie WŁASNYCH pieniędzy był bez jakiegokolwiek racjonalnego powodu poniżany i szkalowany. A nastroje potrafią być gwałtowne, bowiem kwakacze nie przebierają w środkach i słownictwie, a obiekt ataków również jest nielimitowany. Oczywiście to "po chrześcijańsku i w imię wyższych narodowych wartości" (wtf logic...)

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 09:57:10
Napisałem 3 komenty w których napisałem o caritasie i wszystkie mi usuneli ciekawe dlaczego

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-10 10:45:43
No, bo jak typowy Polaczek masz gówno zamiast mózgu i nigdy nie dojdziesz do tego czemu komentarze zostały usunięte. Z Polaczkami jest taki bul, że z logiką są na bakier za to w teoriach spiskowych czy bezpodstawnych bluzgach to przodują.

olokaloryfer
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-01-10 09:46:15
przeciwnicy wosp to zwykłe qrwy i egoisci myslacy tylko o sobie gdyby te pieniadze ladowały w waszych kieszeniach to by było fajnie co??

slawomirek1234
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-11 22:01:49
GDYBY TE PIENIADZE LADOWAŁY 90 PROCENTACH NA POMOC TO NIE BYŁOBY GADANIA DEKLU!!! ALE NIESTETY NIE LADUJA TYLKO LADUJA TAM GDZIE NIE TRZEBA TO DAWAJ WIECEJ OWSIAK SIE UCIESZY I CIe POCHWALI

VC89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 07:59:29
Mam pytanie do moderatora, dlaczego usunął mój ostatni komentarz? Chodzi o pierwsze słowo? A proszę popatrzeć sobie, jaki nick miał użytkownik, do którego napisałem i porównać z tym słowem. Identyczne, prawda? Może trochę więcej ochłody...

broda28
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-10 07:28:55
ten kraj nigdy nie będzie normalny jak można takie badziewie wychowywać wstyd

oloff
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-10 02:26:33
podzielmy Polaków na tych uczciwych i tych co wyrzucają siłą z konferewncji dziennikarzy zadających niewygodne pytania

kopyto12
    Ocena: -5 (glosow:13)
2016-01-10 00:30:56
No właśnie KODowcy, przestańcie dzielić Polaków.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-01-10 00:59:30
KODowcy podzielili Polaków na lepszy i gorszy sort?

MaxMaksimow
    Ocena: 13 (glosow:13)
2016-01-09 23:00:45
Harcerskie przyczenie Źruło wikipedia "Mam szczerą wolę całym życiem pełnić służbę Bogu i Polsce, nieść chętną pomoc bliźnim i być posłusznym Prawu Harcerskiemu." Nie mam doktoratu ale na moje oko współpraca z wosp to wlasnie- nieść chętną pomoc bliźniemu.

VC89
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-01-10 07:52:15
Pamiętaj, w PiS-ie i u ludzi ich popierających, wyżej niż Bóg i jego wartości stoi PRAWO PISOWSKIE/WODZOWSKIE.

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-01-09 22:50:30
Ja tylko dodam, że pani Marcelina Sieracka to młoda i piękna kobieta, aktywistka PiS-u, pozująca do zdjąć z Kaczyńskim, Dudą i Macierewiczem. Nie kojarząc po nazwisku, można by pomyśleć, że to jakaś zasłużona kombatantka w starszym wieku, reprezentująca niezależną patriotyczną organizację pozarządową.

VC89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-10 07:50:38
Bardzo podobnie myślałem, że to jakaś - nazwę to - dojrzała osoba, z doświadczeniem życiowym, tymczasem zonk! Młoda cwaniara, karierowiczka, która wie co należy robić w kraju: Wazelina do partii, wazelina do prezesa, głowy państwa, ot niemal identycznie jak za komuny. Do tego omotana "jedynie słusznymi" mediami. Dno.

maciejos78
    Ocena: -2 (glosow:12)
2016-01-09 22:24:10
Każdy dokłada się do Owsiaka, czy tego chce, czy nie chce po trzykroć. Na poziomie 1) samorządowym - po 100, 70, 50, 30 klocków od 1 000 miast w Polsce, 2) budżetu państwa - zabezpieczenie przez służby, sponsoring spółek skarbu państwa, "gratisy" w stylu przejażdżki maszynami MON 3) abonamentowym - razem 11,5h emisji w najbardziej oglądalnych godzinach. A teraz pytanie do gorliwych wyznawców: na co idzie prawie 2 500 000 zł z tytułu kosztów organizacji finału, skoro *WSZYSTKO* robią to za Jurasa sztaby, nawet liczą hajs? Skakanie w czerwonych portkach przed kamerą tyle kosztuje?

okido
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-10 11:21:38
Aleś ty mądry. Ad1. Nikt samorządu nie zmusza do organizowania tych imprez, chcą to robią. Czemu kuźwa nie wrzeszczysz tak kiedy samorządy organizują dożynki, festyny 3 majowe czy ludowe? To, że ja na to nie chodzę to mają ich zabronić? Czyś ty na łeb upadł? Ad2: służby są po to by, uwaga, uwaga!- SŁUŻYĆ społeczeństwu. Skoro społeczeństwo bierze udział to służby powinny zabezpieczać te imprezy. Za komuny wojsko pomagało przy zbiorach np. ziemniaków, przy budowach itp i było ok, a teraz pojedzie jeden rosomak na festyn żeby dzieci mogły dotknąć i źle? Skąd wiesz czy potem dzieciak, który prze

toniooo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-09 22:14:11
komentarz usunięty przez moderatora

Boluszek
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-01-09 22:02:24
Śmieszą mnie takie prowokacje :). Nawet gdyby J.Owsiak zabierał wiekszość daniny to i tak kupuje sprzęty, które ratują życie/zdrowie malutkich dzieci!!! A POlski rząd co robi ?? Siedzą sobie w ciepełku i dywagują nad nową- idiotyczną ustawą, która dotyczy prawidłowej wagi marchwi uprawnej. Ludzie! Otrząśnijcie się ! Gdyby nie takie akcje, to szpitale są niedoposażane!!! POlski rzą∂ ma nas w dupie!! Głęboko! Chłop działa raz na "ruski rok" a pomaga milionom potrzebujących. Zastanówcie się.

maciejos78
    Ocena: -5 (glosow:13)
2016-01-09 22:38:03
Bardzo głupio gadasz. Czy alkoholik przepijający połowę pensji także zyskałby twoje uznanie? Przecież za drugą połowę rodzina doczłapie jakoś o chlebie i pasztecie do pierwszego. Granie zdrowiem i życiem dzieci jest typowym zachowaniem hochsztaplerów (kojarzysz cyganki z dziećmi?). Ile jest szpitali, w których mimo sprzętu WOŚP dzieci umierają, albo nie ma wcale, a ratują (przypadek chłopca z hipotermią rok temu)? Przez 24 lata WOŚP nie uciułał nawet 1% rocznego budżetu NFZ (600 mln vs 62 mld), natomiast Juras z wyrobnika witraży stał się bardzo, ale to bardzo majętnym człowiekiem.

homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-01-09 22:59:11
@maciejos - A po kiego wała porównujesz pieniądze zebrane przez Orkiestrę z budżetem NFZ? Czy Orkiestra płaci za utrzymanie placówek medycznych w Polsce, za płace personelu, za koszty leczenia i refundacji leków itd? Nie, więc Twoje porównanie jest czysto demagogiczne. Poza tym efekty zbiórek Orkiestry widać, w przeciwieństwie do efektów zbiórki największego wroga Orkiestry - biznesmena Rydzyka - na "ratowanie" stoczni. O defraudacji tych pieniędzy mówią nawet byli pracownicy mediów rydzykowych.

maciejos78
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-09 23:27:50
@homo_sapiens - Po to kolego, żeby pokazać, że to nie jest także, że bez tych 50 melonów Owsiaka (mniej niż 0,1% budżetu NFZ) ktoś umrze, zresztą sam pięknie to opisałeś, nie muszę nic dodawać. Co do widoczności efektów zbiórki, miej proszę na uwadze, że zazwyczaj do każdego urządzenia przychodzi arkusz naklejek, które albo celowo albo bezmyślnie są naklejane, także na urządzeniach nie pochodzących ze zbiórek - ten fakt jest powszechnie znany. Pytanie teraz do Ciebie, jak obstawiasz, czy 13.01.2016 Juras przedstawi w sądzie L4 na zachypnięte gardło?

kurwamac02
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-01-09 23:32:26
@homo_sapiens, niby chciałbyś być obiektywny, ale nie wyszło. A rozumiesz, że sprzęt, który zostaje co roku kupiony za pieniądze z wośpu to jakieś pół promila rocznego budżetu nfz? I nie pisz mi o utrzymaniu placówek i innych pierdołach, bo jedna dwutysięczna całości nie jest czymś nie do spełnienia. Naprawdę myślisz, że jest 2000 tysiące ważniejszych spraw do opłacenia, niż sprzęt? A jakby tak wziąć i w budżecie uwzględnić te ~20 milionów więcej i przeznaczyć na sprzęt? Zaoszczędziłoby to kolejnych 20 milionów na przygotowanie tego festynu. No, ale Polaczki przecież są bogaci i wolą płacić

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-09 23:34:02
za coś podwójną kwotę:-)

maciejos78
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-01-09 23:46:07
To nie o podwójną kwotę tutaj chodzi. WOŚP mógłby sobie istnieć bez tego całego tego blichtru, imprez, koncertów i światełek do nieba. Za to wszystko trzeba płacić ,a naiwnością jest myślenie że wszystko jest za darmo. Problem polega na tym, że cała ta otoczka podnosi istotnie koszty zbiórki do poziomu opłacalności, jeśli ich nie przekracza (co jest bardzo prawdopodobne). Po co to wszystko? A ktoś z was zastanowił się jak to jest, że jedyne co dostają kwestujące dzieci to serduszka, puszki i protokół do wypełnienia, podczas gdy Juras i jego sztab biorą pensję na 200 000 zł za każdy finał?

dlugi1974
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-01-09 23:54:21
Więc według przeciwników WOŚP lepiej żeby nie było akcji charytatywnych ????

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-10 00:08:16
@dlugi1974, co masz na myśli przez zwrot 'akcja charytatywna'? Pomaganie samo w sobie jest czymś dobrym, czymś co można nazwać ludzkim. Nieludzkie jest natomiast żerowanie na otoczce wyrazu 'charytatywny'. Sporo ludzi zrobiło sobie niezły biznes na tym dobrze kojarzącym się słowie.

maciejos78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-10 00:20:34
@długi - przeczytaj mój poprzedni wpis, szczególnie drugie zdanie. BTW. Znasz jakąś organizację charytatywną ze statusem organizacji pożytku publicznego, której frontmen odmówił sądowi dostępu do ksiąg rachunkowych? Zaznaczam, że psim obowiązkiem organizacji tego typu jest przedstawienie każdego dokumentu na wezwanie w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Każdy obywatel Polski może wejść wystosować takie wezwanie do opp i w ustawowym czasie ma otrzymać żądany dokument. Co według ciebie Juras chce ukryć?

VC89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 07:48:26
komentarz usunięty przez moderatora

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 09:43:55
komentarz usunięty przez moderatora

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 09:54:15
komentarz usunięty przez moderatora

Ludzka_Stonoga
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 15:34:54
Owsiak tak samo jak i politycy tylko rozporządza NIE SWOIMI pieniędzmi zebranymi od narodu

Ludzka_Stonoga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 15:51:02
Pierd...olenie płacę ponad 1000zl zusu co miesiąc mało kuwa daję na tą je.baną służbę zdrowia niech mnie w dupę pocałują ? Dam drugi raz a i tak będę musiał iść prywatnie i płacić trzeci raz .

dominiczka9306
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-01-09 21:53:30
ludzie! jaki owasiak jest taki jest... ale co chodzi o pomoc to pomaga jak tylko może! zobaczcie ile w szpitalach jest aparatur WOŚP 90% wyposażenia szpitala.

sivert
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 02:35:37
komentarz usunięty przez użytkownika

sivert
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-01-10 02:39:39
To nie dzieci żyją dzięki Owsiakowi, ale Owsiak i jego żona żyją z instrumentalnego traktowania dzieci. Jerzy Owsiak po śmierci 2,5-letniej Dominiki wszczyna awanturę, obarcza winą za śmierć dziecka ratowników i dyspozytorów medycznych. Następnie spotyka się ministrem Arłukowiczem, wręcza mu projekt szkoleń i zapowiada że wystawi do przetargu na szkolenia firmę „Złoty Melon”. Bliźniaki w szpitalu we Włocałwku umarły pomimo sprzętu WOŚP, 8-letni chłopak umarł we Wrocławiu pomimo sprzętu WOŚP. Mały Adaś przeżył na sali szpitalnej w Prokocimiu bez jednego "serduszk

Ludzka_Stonoga
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 15:42:53
Chyba cię suty drą jakie 90%, takiej propagandy to nawet w telewizji nie ma człowieku te 40mln rocznie to nawet nie jest 1 % wydatków na sprzęt nie mówiąc już o ogólnych wydatkach służby zdrowia zresztą ogólnie wiadomo, że ta banda obkleja wszystko jak leci serduszkami w szpitalach .Popieram pomoc dzieciom i ogólnie wszystkim ,ale to jest jakaś paranoja żeby robić z owsika jakiegoś zbawcę to naprawdę są grosze w skali całego kraju .

Ludzka_Stonoga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 15:52:04
komentarz usunięty przez moderatora

Arakiel666
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-01-09 21:49:17
Oni to hańbią mundur ale wtedy gdy biorą udział w spędach kościelnych.

wisz35
    Ocena: 2 (glosow:16)
2016-01-09 21:43:15
życzę świadomie każdej qurwie bojkotującej Owsiaka aby urządzenie zakupione przez WOŚP uległo awarii przy próbie ratowania życia syna ,córki bądź też wnuka wyżej wspomnianej qurwy. Dziękuję.

ts77
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-09 21:44:36
Zgadzam się w 100 a nawet w 200 %.......PZDR!

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-09 22:03:28
A ja Wam życzę za to jak najdłuższej kolejki do tego urządzenia, takiej byście nie zdążyli xD

przemo9999
    Ocena: 4 (glosow:10)
2016-01-10 00:35:35
@Kupamać: Bardzo, bardzo trafiony avatar. Gówno zamiast mózgu.

kurwamac02
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-01-10 06:47:01
@przemo9999, jako, że nie jestem katolikiem to nie zwykłem nadstawiać drugi policzek. Dwóch użytkowników napisało wprost czego mi życzą jeśli nie zgadzam się z owsiakowym festynem to nie chcąc być dłużnym odpisałem im w bardzo podobnym tonie. Czego tu, ku*wa, nie rozumiesz, Polaczku?

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 09:51:42
komentarz usunięty przez moderatora

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 10:00:00
komentarz usunięty przez moderatora

przemo9999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 17:06:30
Kupamać: Mnie nie interesują Twoje poglądy jeśli chodzi o Wielką Orkiestrę Świątecznej pomocy. Ja pozdrawiam Cię ot tak, po prostu. Stwierdzenie, że masz kupę zamiast mózgu jest za całokształt Twojej komentarzowej "twórczości".

Vertigooo
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-01-09 21:19:52
Ja jutro wrzucę dużo więcej niż zawsze :)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-09 21:25:06
I słusznie :) Ja też.

kurwamac02
    Ocena: -6 (glosow:12)
2016-01-09 21:14:43
Wrzucajcie Polaczki do puszek, bo kiedyś może będę korzystał ze sprzętu wośp. Tylko dawać dużo, bo sprzęt ma być najlepszej klasy i kadra też fachowa.

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-09 21:15:48
Ja mam ważniejsze wydatki.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-09 21:37:30
Twoje "ważniejsze wydatki" bardzo ucierpią jeśli wrzucidz parę złociszy do Oświakowej puszki. Nie widzę przyszłości dla tego narodu jeśli aż tyle osób wychodzi z takim założeniem.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-09 22:01:40
'parę złociszy' to wrzuca za mnie Urząd Miasta. Na więcej sobie nie pozwolę.

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 09:48:33
komentarz usunięty przez moderatora

olokaloryfer
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-10 10:02:46
@kurw,,,02 masz wydatki na jabole wiec to rozumiemy ale nic sie nie martw moze beda kiedys zbierac na alkoholików o których wczesniej pisałes

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-10 10:42:36
@olo, no, ale swojej sytuacji rodzinnej nie musisz mi tu prezentować.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 11:41:55
@kurvamac02- jesteś przecież świadomy tego jak wygląda w Polsce sytuacja z urzędami i na co idzie duża część podatków (klechy, apetyty polityków itd.). Polski NFZ jest tragiczny i prędzej tam zgniniesz niż się wyleczysz, więc warto jednak sobie "pozwolić".

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 13:16:25
Już pisałem, sama pomoc jest czymś dobrym. Nie toleruję natomiast przepie*dalania bezsensownego kasy na jakieś festyny typu wośp. Ale ludzie jak zwykle muszą robić szopki z byle gówna. Mam nadzieję, że cieszysz się też jak kupujesz coś 2 razy droższego, niż normalna cena rynkowa, bo tyle wychodzi z tego całego wośpu. Jakby przeliczyć kasę zebraną do kasy wydanej na faktyczny sprzęt to przebitka jest dwukrotna.

VC89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 13:36:14
To zorganizuj to lepiej niż Owsiak, udowodnij, że potrafisz. Uda ci się, dostaniesz przeprosiny, póki co ujadasz tu najgłośniej i tylko ujadasz, bowiem żadnych merytorycznych wartości jeszcze nie zaprezentowałeś.

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 14:59:18
Przelałem kilka dni temu 20 zł na wikipedię. Czy dasz mi rozgrzeszenie?

czaja1117
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-01-09 21:11:03
A nie można tak zwyczajnie tej Lalce z PiSu napisać na fb, że jej się w głowie popierdzieliło...

Rycerz1990
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-01-09 21:07:36
Za czasów kiedy rządziło PO, główny komendant ZHP zawsze stał za PISuarami i jakoś się nie wychylał xD a teraz kiedy najlepszy sort polaków jest u "władzy" to nagle rządzi harcerzami, jak by byli jego laleczkami. Jeszcze was się rozliczy pisiury!

piotr.dombrowski
    Ocena: 6 (glosow:6)
2016-01-09 21:03:09
P. Marcelina niech nie rzuca kasy i niech się nie leczy sprzętem WOŚP.

Ludzka_Stonoga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 15:49:50
komentarz usunięty przez moderatora

GorszySort
    Ocena: 7 (glosow:9)
2016-01-09 20:53:07
Co roku WOŚP rozlicza się co do grosika. Caritas nie widzi takiej potrzeby. Na obsługę administracyjną WOŚP pobiera 8% a Caritas 69%. Można ? Można ! Frajerów PIStaliban zawsze znajdzie

gazetny
    Ocena: 8 (glosow:10)
2016-01-09 20:16:56
PiSiorowa propaganda działa jedynie na mohery. Rozumni ludzie widzą, co się dzieje z pieniędzmi dawanymi na tacę. Na przekór im zbierzmy więcej niż zawsze!

fati65
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-09 20:07:01
Skowyt działaczki PiSu

terrorparty
    Ocena: 5 (glosow:17)
2016-01-09 20:03:30
Dam do puszki. Nawet więcej niż w zeszłym roku. Na pohybel PiSowi, ONRowi i innym chvjowym, "prawicowym" partiom/organizacjom.

pipeniusz85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-09 19:44:03
komentarz usunięty przez moderatora

bacaglaca
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-01-09 18:46:27
człowiek rozumny wie,że jak pomaga to ma w nosie głupie gadanie jak wyżej.człowiek który nie wie czy chce pomóc potrzebuje takich artykułów.POMAGAM BO CHCĘ POMÓC

VC89
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-01-09 18:25:39
Pani Marcelino uprasza się o natychmiastowe zatkanie swojej gęby i nie wypowiadanie się w tematach, o których nie ma Pani zielonego pojęcia. Swoja postawą jednoznacznie opowiada się Pani przeciwko wolności poglądów i postępowania, pomocy drugiemu człowiekowi, wartościom chrześcijańskim oraz właśnie PATRIOTYZMOWI. A teraz zniknij kobieto, chyba że lubisz takie akcje, ale to już chyba temat dla psychiatrii...

szwager
    Ocena: 6 (glosow:6)
2016-01-09 18:23:21
ejj ja jestem harcerzem i jutro zbieram ??

Sopelek1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-09 21:18:13
Powodzenia :) Zbieraj i pokaż że są normalni ludzie w tym popapranym świecie. Pogodnego dnia:)

Psiapsiolek
    Ocena: 9 (glosow:23)
2016-01-09 18:22:20
Zauważyłem, że ubyło tu tych PiSowskich ścierw. Chyba przestali im płacić po wyborach

okido
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 11:28:09
Albo klapki z oczu zaczynają spadać.

devilomen
    Ocena: -6 (glosow:18)
2015-12-28 12:49:03
max ciebie nawet trolem już nazwać nie można zwyczajny pasożyt tzw gównozjad co jeszcze na POwskim etacie jedzie ale już nie długo ... P.s dajesz możliwości komentowania ? to nie podobne do ciebie :)

krugas
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-12-27 20:37:10
Jestem członkiem Związku Strzeleckiego "Strzelec" i mimo że jest Komenda główna, są komendanci okręgów, dowódcy jednostek... itd to w myśl naszego regulaminu nikt nie może zabronić nam chodzić gdzieś czy brać w czymś udział (mogą nie wyrazić zgody na uczestnictwo w mundurze). Ja WOŚP wspieram od 8 lat i w tym roku też mam taki zamiar, a to czy w mundurze czy w cywilkach to się okaże :D

GeorgeMichael
    Ocena: -10 (glosow:18)
2015-12-27 18:46:09
komentarz usunięty przez moderatora

olokaloryfer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-09 19:12:45
georgMICHAEL TO GEJ Z TYM TEZ SIE UTOZSAMIASZ

pdonn
    Ocena: 19 (glosow:21)
2015-12-27 16:49:27
Idąc tym tokiem rozumowania to należy dzieci również chronić przed kościołem katolickim i caritasem!

BOBY102
    Ocena: -3 (glosow:23)
2015-12-27 14:52:49
Wyborczej artykuł to trzeba uwierzyć bo co żyd pisze by podzielić Polaków, to tylko dla niemieckiego dobra. Co roku ta sama propaganda i jakoś na jesień wygrywa PiS! Chyba te 7.5% myśli że są wybitni?

Vlad32
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-12-27 16:09:46
Ty wierzysz żydowi Kalksteinowi ... A z innymi żydami masz problem ;) i kto tu chce skłócić Polaków?

ja1ja
    Ocena: -4 (glosow:22)
2015-12-27 14:27:39
maxicoveri/jurek1102/sewenap trzech największych 'dzielców" wiochy albo jeden z zaburzeniami...

GeorgeMichael
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-12-27 18:43:22
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-09 19:23:05
Macie problemy pedzie :)

bodan
    Ocena: -17 (glosow:39)
2015-12-27 11:17:03
MAXICOVERII:OWSIAK SIE ROZLICZYL'sadownie" -HA,HA,HA,Ha..................Prosze sobie wpisac w google :czego nie wiecie o WOSP, MILIONOWE STRATY,NIEROZLICZENIA,PENSJE DLA ZONY I RODZINY.MAM NADZIEJE ze w nowych warunkach UKS skontroluje tych zlodziei.

maxicoveri
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-12-27 11:25:17
Elbanowskich też?

marcino75pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-27 11:27:04
komentarz usunięty przez użytkownika

marcino75pl
    Ocena: 3 (glosow:37)
2015-12-27 11:29:03
jeebana pisowska łajza.

marcinek235
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-12-27 12:03:26
Ja sobie zadałem trud by przeczytać te pana artykuliki i nic konkretnego tam nie jest np. nadal szukam tych 12 % kosztów administracyjnych z ostatnich 5 lat.

Nightcrawler39 
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-09 19:05:46
Księża to złodzieje

tfk5
    Ocena: -7 (glosow:29)
2015-12-27 10:53:12
komentarz usunięty przez moderatora

abra242
    Ocena: -5 (glosow:25)
2015-12-27 11:05:46
Na maximilka trzeba mieć poprawke ,On chyba upośledzony trochę jest;)

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-09 20:01:33
@tfk5- Największą głupotą jest ONR.

gajcy
    Ocena: -9 (glosow:31)
2015-12-27 10:49:58
- Piotr Wielgucki udowodnił samo istnienie mechanizmu transakcji i umów w trójkącie podmiotów (fundacja WOŚP spółka ,,Złoty Melon” i firma „Mrówka Cała”), a nawet ta wątpliwa dokumentacja księgowa mechanizm ten potwierdzała, konieczne było ustalenie zakresu tego mechanizmu, a tym samym zasadności użytych przez oskarżonego w tym zakresie sformułowań, przez zażądanie dokumentacji księgowej w formie, która jednoznacznie udzieliłaby odpowiedzi co do kwot tych transakcji, a której sądowi odmówiono - czytamy w oświadczeniu. Internet

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-09 19:32:28
I co pana wywód ma dowodzić.

Gorilla1984
    Ocena: 2 (glosow:24)
2015-12-27 10:48:59
Dlaczego mają przestać ? Przecież to daje im sens istnienia. Poza tym PREZES tak kazał.....

gajcy
    Ocena: -5 (glosow:23)
2015-12-27 10:38:03
Max , wpieprzajac sie do katoli to ty dzielisz polakow , przypomne ci twoja wstawke gdzie napisałeś ze "to nie twoja sprawa " wiec czemu to krytykujesz innych a sam jestes dzielącym ku...m?

gajcy
    Ocena: -12 (glosow:26)
2015-12-27 10:39:45
A dopóki owsiak nie rozliczy sie z pieniedzy , (rozliczenie nakazał sad) to moze nalezy sie zastanowić nad owsiakiem .

maxicoveri
    Ocena: 35 (glosow:97)
2015-12-27 10:41:24
Owsiak się rozliczył sądownie ciekawe kiedy się rozliczy caritas i kk

gajcy
    Ocena: -11 (glosow:23)
2015-12-27 10:45:43
A kiedy ty sie przestaniesz jak ateista w sprawy kosciola , i przestaniesz dzielić polakow, bo gdybys byl zwykłym ateista to bys nie wierzył i reszta byłaby po za toba, a ty z uporem maniaka starasz sie podzielić polakow.

kary1977
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-12-27 10:51:06
gajcy -maxi po prostu chce by szarlatani przestali wykorzystywać budżet państwa.A jak ktoś sobie wierzy to niech wierzy. Przecież nie chodzi po domach i nie rozdaje "Strażnicy" i "Głosu Maryi"

julu
    Ocena: 5 (glosow:25)
2015-12-27 10:51:28
gajcy kiedy przestałeś brać kasę od Pis? Czy rozliczasz ją w PIT? Kiedy przestaniesz molestować swoją rodzinę (delikatnie mówiąc)? Takie tam pytania mam.

Gorilla1984
    Ocena: 0 (glosow:18)
2015-12-27 10:51:38
Typowa PIS-owska logika. Nazwij ją Logiką Gajcego.

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:17)
2015-12-27 11:00:10
Ja tez chce by rozne organizacje przestały wykorzystywać budżet panstwa dla tego glosowalem na korwina, by kazda organizacja pozarządowa lewacka ,prawicowa ,owsiak , utrzymywała sie z wlasnych pieniedzy , by urzednicy przestali sie wpieprzac w moje sprawy. By nie kradziono mi 80% podatkow ...

gajcy
    Ocena: -4 (glosow:18)
2015-12-27 11:01:58
Owsiak nie rozliczył sie z pieniedzy a zaangażowanie panstwowych pieniedzy przekracza lub jest równe temu co zbierają wolontariusze , to jest wyliczone ... Wiec nie wiadomo czy to owsiak kupuje sprzęt czy wlasnie panstwo kupuje ten sprzęt .

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:17)
2015-12-27 11:07:19
Julu, widzisz nigdy nie brałem pieniedzy, niestety pracuje w prywatnej firmie wiec to raczej PiS PO nowoczesna i cala ta banda bierze moje pieniadze. Co do molestowania mojejrodziny proponuje ci przeprosić mnie bo ja to odebrałem ze jestem pedofilem . A to mi sie nie podoba . Bo widzisz jak twoj ojciec cie dy...ma a ty swoja matkę . To ze twoja siostra sie puszcza za złotówkę , to nie oznacza ze w każdej rodzinie tak jest . Musisz przestać mierzyć wszystkich wlasna miara ,to tak delikatnie mowiac ..

marcinek235
    Ocena: 11 (glosow:23)
2015-12-27 11:18:55
Gajcy nie rób sobie z ludzi jaj, ty głosowałeś na Korwina, a bronisz PIS-u jak fanatyk.

gajcy
    Ocena: -6 (glosow:16)
2015-12-27 11:24:40
Marcine , ja nie bronię pisu. To lewicowa partia choc na szczescie nastawiona na polakow . Ja nie lubie lewactwa, nie lubie nowoczesnej , nie lubie PO , a to dla tego ze 8 lat temu glosowalem na nich imie oszukali , tak wiec ja nie bronię pisu , tylko atakuje nowoczesne PO i lewakow , czyli ogolnie mowiac zlodzieji i oszustów ,aferzystów . To jest roznica .

marcinek235
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-12-27 12:02:23
Bajek niech pan tutaj nie opowiada. Wystarczy przejrzeć pana komentarze i sobie na ten temat wyrobić jasną teze.

pablo_2015
    Ocena: -5 (glosow:15)
2015-12-27 12:02:29
Dokładnie Gajcy, jak krytykujesz te brednie, które wypisują dyżurni funkcjonariusz jak maxiu, gazowany i inni nawiedzeni, to od razu przyczepiają Ci łatkę pisdzielca - w ich tępych łbach nawet się nie mieści, że można mieć inne poglądy niż pis-po-nowoczerska...

julu
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-12-27 13:25:06
Gajcy i pokazałeś całą prawdę o sobie. Jesteś zwykłym sqrwielem umysłowym.

marcinek235
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-12-27 14:21:11
To radze kolego pablo przeczytać jego komentarze i wnioski wyciągnąć samemu. Mało kto na tej stronie broni tak PIS-u jak on.

gajcy
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-12-27 20:24:31
Julu , a czy to nie ty zaczoles o rodzine? Delikatnie mowiac czy ja twoja zaczepialem ?

marcinek235
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-09 19:34:58
A co do Owsiaka to on się rozlicza przez MP, MSWiA i US i oni nie wnoszą żadnych zastrzeżeń.

kurnachatawiocha
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-09 20:22:41
gajcy rozumiem, że będziesz z taką samą zajadłością walczył o budżet państwa w czasie ŚDM i Lednicy, na której co rok jest wojsko i harcerze...

hubertberger
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-09 23:06:06
@maxicoveri ja ci powiem kiedy, jak słonce zamarznie, a księża przestana być dojnymi krowami qtasów z Watykanu.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400