Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ingelpingel  16-02-20, 18:51 Zgłoś
+ 256 -
Dodano: 2016-02-20, 18:51:27   przez: ingelpingel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 256  Zgłoś nadużycie
902
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nasi tam byli ?
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  No w sumie jest to logiczne..
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mrj3
    Ocena: 11 (glosow:11)
2016-02-20 23:05:23
polecam sprawdzić pochodzenie słowa stąd. "Do 1936 roku pisano "ztąd", później dokonano zmian w pisowni i zgodnie z najnowszą ortografią piszemy "stąd"."

sziwka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-27 17:15:05
haha jakim burakiem i prostakiem trzeba być żeby podzielać coś takiego hahaha

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-22 20:52:19
Zbędna jest Ta dyskusja. Każdy dokonuje swoich wyborów. Ja nie jem mięso i nie przemawiają do mnie naukowe dowody, ani najnowsze odkrycia. To jak wyglądam i jak się czuje nie jedząc mięsa jest dla mie największym dowodem na to że postępuję właściwie.

okko1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-22 13:31:08
no właśnie geniusz....... 110 lat minęło a zasób wiadomości wystawiającego się nie zmienił, bez komętaża - lepiej wyciąg wnioski

ToRnADo147
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-23 11:11:59
Masz może w domu słownik ortograficzny ?

loony21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-22 12:13:07
komentarz usunięty przez moderatora

groh
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-02-22 02:58:48
Vegetables (eng.) - warzywa (pol.) faktycznie słowo wegetarianin pochodzi od wegetacji - osoba która wstawiła ten post pewnie zjada martwe ciała zwierząt i w dodatku odczuwa z tego satysfakcję - ja bym to nazwał bezmyślnością i ignorancją co prowadzi do komunizmu - a co to komunizm to każdy wie

w_b1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-02-21 22:54:29
Mięso i grube baby dla mięsożerców...

Laudanum
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-02-21 21:30:50
Nie czepiam si ludzi, którzy jedzą mięso. Nie wiem dlaczego mięsożerni ciągle chcą mi udowodnić że nie mam racji. Niech każdy je to co uważa że jest dla niego dobre.

zaldbag
    Ocena: -7 (glosow:15)
2016-02-21 20:04:21
Jeszcze jedno: Nie dajcie sobie wmówić, że człowiek z natury jest drapieżnikiem. To bzdura! Uzębienie człowieka jasno wskazuje na dietę zróżnicowaną roślinną. Żaden ssak naczelny nie jest mięsożerny. Owszem u niektórych małp zauważa się próby polowania. Ale zwykle bez powodzenia i pokarm zwierzęcy stanowi najwyżej kilka procent diety (czasami szympans złapie szczura lub pawian zamęczy antylopę), ale są to głównie owady. Jak chcesz sprawdzić czy jesteś drapieżnikiem to zjedz połowę surowego kurczaka. Jak się nie porzygasz, to przyznam, że jesteś drapieżnikiem!

bubatraker96
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-02-21 20:25:27
Dopóki ludzie pierwotni nie odkryli że owoce lub warzywa także są jadalne mieli doskonały stan uzębienia dopiero kiedy zaczęli jeść warzywa i owoce stan uzębienia bardzo się pogorszył ze względu na występujące w nich kwasy które niszczą szkliwo i co za tym idzie zęby więc ludzie żywili się wcześniej mięsem więc byli drapieżnikami

krewky
    Ocena: 7 (glosow:11)
2016-02-21 20:37:32
@zaldbag, myślę że powinieneś podzielić się swoimi przemyśleniami np. z Eskimosami. Podstawą ich diety jest właśnie surowe mięso z fok, morsów, ryb czasem nawet mew. Wszystko zależy od środowiska człowieka. Skoro został przystosowany przez ewolucję do przyswajania białka pochodzenia zwierzęcego, to znaczy że jest wszystkożerny. Idąc tokiem Twojego rozumowania, wszystkie rośliny powinny czerpać energię wyłącznie z fotosyntezy, ale moja muchołówka na parapecie się z tym nie zgadza. Nie wiem już jak ją przekonać, że nie powinna jeść mięsa, może Ty ją przekonasz?

zbysiula154
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-02-21 23:45:16
Tak zaldbag, tak a świstak siedzi i zawija je w te sreberka.

zaldbag
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-02-22 09:18:14
bubatraker i krewky poziom waszej niewiedzy jest imponujący. Ludzie nigdy nie jedzą surowego mięsa. Kiedyś podejrzewało się o to innuitów, ale okazało się to bzdurą. Ludzie żywią się mięsem dopiero od około 300 - 400 tyś. lat, od kiedy wynaleźli krzesanie ognia i potrafili ugotować. Wcześniej człowiek żywił się prawie wyłącznie bulwami i owocami, tak jak pozostałe małpy. A historyjki o polowaniach na mamuty są totalną bzdurą. Nie ma w tym żadnej ideologii. Jest to po prostu aktualna wiedza naukowa. Lubicie jeść mięso? To jedzcie! Ale po co się oszukiwać, że człowiek jest z natury mięsożerny?

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-02-22 09:59:57
Człowiek może i na początku jadł tylko roślinność, z tym że na jakimś etapie odkrył mięso, wysokoenergetyczny, wysokowartościowy i mało objętościowy pokarm dzięki któremu szedł dalej, wyżej, szybciej...dzięki temu się rozwineliśmy jako gatunek.

cozakraj7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-02-22 11:08:04
Zaldbag raczej Tobie można pogratulować niewiedzy. Oczywiście, że Eskimosi jedzą surowe mięso może wyjaśnisz mi co to jest Kiviak jeśli nie surowe mięso z alk?

malgolina
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-02-22 12:10:51
Zaldbag, przykład z naszego podwórka - tatar.

zaldbag
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-02-22 14:48:45
Według dr Marcina Ryszkiewicza nawet innuici nie jedli surowego mięsa. Ja nie jestem od niego mądrzejszy w tej sprawie, jak widać cozakraj jest. Poza tym jeżeli nawet jedzą, to chyba świadczy, że oni są mięsożerni, a nie każdy człowiek. Bo w takim wypadku fakt, że są wegetarianie oznacza, że człowiek jest roślinożerny. Trochę logiki! Tatar - no nie rozśmieszaj mnie! Nie mówimy tu o jednej przystawce, tylko o sposobie odżywiania.

cozakraj7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-02-22 15:31:57
Piszesz o Innuitach jakby byli jakimś gatunkiem ludzi, który wyginął, a przecież wciąż są wśród Nas. Doktora Ryszkiewicza nie znam, ale idę o zakład, że jest wegetarianinem i po prostu wiele faktów przemilczał, bo nie pasowały do jego teorii (nie on pierwszy i nie ostatni). Człowiek jest wszystkożerny i dostosowuje się do warunków obecnie panujących. To, że zaczęliśmy jeść mięso później od roślin świadczy tylko o tym, który pokarm był łatwiej dostępny.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-22 15:51:12
zoldbag -najnowsze badania amerykańczanskich naukowców badających pochodzenie małp, a później bezpośrednio naszych przodków udowodniły, że jeszcze jako bakteria żyliśmy na gównie tyranozaura, a on jak wiadomo był mięsożerny. Czy razem z dr Marcinem Ryszkiewiczem podważycie tą jakże przełomową i szokującą teorie?

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-02-22 19:22:38
Doktor Ryszkiewicz to wybitny polski ewolucjonista. A rozmowa z Wami nie ma za bardzo sensu, bo ja piszę jaki jest obecny stan wiedzy naukowej, a Wy piszecie jakie macie poglądy. A wiadomo, że fakty, dowody i setki badań zawsze muszą przegrać ze świętym przekonaniem. Ja wam nie zakazuję ani nie odradzam jeść mięsa. Po prostu nie piszcie takich głupot, że człowiek jest mięsożerny. Mięsożerny to jest żbik. Do bierut: (jak mięso zamienić na zboże, to masz rację).

cozakraj7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-23 15:24:42
Jaki to stan wiedzy naukowej jeśli podważam go jednym prostym i bardzo popularnym daniem? Pamiętaj, że wszelkie teorie ewolucji to ledwie teorie, które wcale nie mają za dużego potwierdzenia i są niezwykle nieprecyzyjne jak czasami datowanie metodą radiowęglową. Ja zresztą w teorie ewolucji nie wierzę wystarczy uważnie prześledzić ostatnie 3000-4000 lat i zobaczyć ile architektonicznych cudów powstało kiedyś, z których odtworzeniem nawet dziś mielibyśmy spore problemy.

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-24 18:37:29
Nic nie podważasz jednym daniem. Człowiek jest zwierzęciem lądowym, to że niektórzy żyją na platformach wiertniczych na wodzie, nie oznacza, że człowiek jest jednak zwierzęciem wodnym, bo przecież podałem jeden przykład. Niestety jesteś mocno niedouczony. Ewolucja to nie jest żadna teoria. Tylko potwierdzony naukowo fakt. Potwierdzony tysiącami badań i setkami tysięcy dowodów (wykopalisk). Nieporozumienie bierze się z nazwy angielskiej "Theory of Evolution", gdyż 200 lat temu faktycznie była to teza naukowa. Rozumiem, że w grawitację też nie wierzysz, bo to przecież też "Theory

kamilcsw
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-02-21 19:33:35
lubie mięsko jak większość, ale podświadomie chyba jestem wegetarianinem... Nie wiedzieć czemu jak jem mięso to czuje jakieś obrzydzenie, to samo jak jej bułkę z szynką to mnie czasem na odruchy wymiotne bierze i nie wiem czemu, tylko ja mam takie coś w rodzinie... może jakiś uraz z dzieciństwa...

magda713
    Ocena: -7 (glosow:11)
2016-02-21 20:55:11
w wieku 33lat przestałem jeść mięso pierwsze 3 -4 miesiące troche ciężko , po roku wiem że to dobry kierunek , bo idę w kierunku przejścia na surową dietę na you tube jest wiele takich osób i na dodatek po drodze wyleczyli się z wielu chorób cywilizacyjnych że o wadze zgodne z bmi nie wspomnę

zaldbag
    Ocena: -6 (glosow:12)
2016-02-21 19:17:23
Chyba jednak ludzie jedzący mięso czuja się winni. Stad to częste obrażanie wegetarian. To trochę tak jak wszyscy w zakładzie pracy kradną, a jeden nie kradnie, to trzeba go zgnoić, bo nie wiadomo o co mu chodzi.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-02-21 23:47:48
Tak, zaldbag tak, a świstak siedzi i zawija je w te sreberka.

Leszy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-22 07:24:24
Nie o to chodzi. Chodzi o to że przebąkuje się o tym, że w przyszłości jedzenie mięsa zostanie zakazane, a źródłem białka będą robaki. Kto za tym stoi?

zaldbag
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-02-22 09:20:42
Krowa musi zjeść 10 kg białka, żeby wytworzyć 1 kg białka w swoim ciele. Owady z 10 kg zjedzonego białka wytwarzają 8 - 9 kilogramów białka w swoim ciele. Myślę, że stoi za tym ekonomia i zdrowy rozsądek. Poza tym owady są naturalnym źródłem pożywienia wszystkich małp. W tym człowieka.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-22 15:58:45
A kupy tyranozaura to tez naturalny pierwotne źródło pożywienia bakterii i pośrednio człowieka. Spożywaliśmy je dopóki gady te nie wymarły i dopiero wtedy przerzuciliśmy się na wszelakie zielsko.

Zbowidowiec
    Ocena: -3 (glosow:9)
2016-02-21 18:55:17
Ja tam popieram wegetarian. Taka świnka chce nią dalej być a nie szynką. Czym innym napchajcie swoje maćki jak już musicie.

bubatraker96
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-02-21 20:28:15
świnia jest zwierzęciem hodowlanym więc służy właśnie temu żeby była zjedzona przez ludzi jedynie dzika świnia jest zwierzęciem które może mieć inne "cele życiowe" niż świnia domowa

Zbowidowiec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-23 15:09:05
A kto tak niby ustalił że jest hodowlanym? Przecież nie przyroda tylko ludzie.

fulis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-21 18:45:24
komentarz usunięty przez użytkownika

lis111
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-02-20 23:39:05
komentarz usunięty przez użytkownika

doody
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-02-20 19:08:34
Osobiście bez kawałka martwego zwierza na talerzu bym nie przeżył....

pepe900
    Ocena: -15 (glosow:17)
2016-02-20 19:08:26
komentarz usunięty przez użytkownika

ingelpingel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-20 19:15:43
drobiazg :)

mrj3
    Ocena: 11 (glosow:11)
2016-02-20 23:05:23
polecam sprawdzić pochodzenie słowa stąd. "Do 1936 roku pisano "ztąd", później dokonano zmian w pisowni i zgodnie z najnowszą ortografią piszemy "stąd"."

MAREK6801
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-02-20 23:57:49
komentarz usunięty przez moderatora

pawel1710
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-22 01:48:05
To jest definicja z 1905 roku. Taka wtedy obowiązywała mowa i pisownia. Języki się zmieniają, ewoluują z biegiem lat i tak samo było z naszym językiem.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400