Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Takie rzeczy tylko w Polsce
JoliGarcon  11-07-24, 21:31 Zgłoś
+ 289 -
Dodano: 2011-07-24, 21:31:19   przez: JoliGarcon
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 289  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Nasi tam byli ?
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Bardzo wymowne
Ukryj komentarze(66)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ncaso
    Ocena: 33 (glosow:37)
2012-11-16 10:41:32
Jakie rzeczy tylko w Polsce? Takie że dziewczyna śpi na wersalce? Że ma różowe majtki? Czy może niebieskie ściany tylko w Polsce... Wrzucający i podpisujący jest debilem (w Polsce)

rphm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-07 14:11:46
bardzo ładna dziewczyna i ma śliczną myszkę,pewnie sami byście chcieli w tej mysce być?

iceagenut
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-25 16:24:55
zgól dupe.

toma91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-17 20:19:37
hehe kłaczki..

konkep
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-06 13:50:08
Jak to tylko w Polsce? To w innych krajach dziewczyny nie mają dupy? Nie noszą majtek?

paciki
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-20 20:42:17
po prawej stronie od majtek dzieciaczki drogie sa łoniaki

romeck
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-20 10:43:56
tylko nieobyte wsioki piszą że takie rzeczy tylko w Polsce.

ZieloT
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-20 01:01:10
Chyba jakiś kur*a gówniarz z podstawówki dominuje na tej stronie, że takie gówno wrzuca -.-

ttrol
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 19:51:18
jestem za....wrzucający to matoł......

szydera88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 00:14:43
fajna dupka uciecha popatrzeć dziewczyna śpi a jakiś trol znalazł sobie temat dla mnie pała dla tego gnoja co to tu zamieścił

paciki
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-18 20:23:11
pewnie autorowi chodizło o wslosy wystajace spoza majtek

Hanter
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-18 19:21:51
A tam dziewczyna ma ładne kształty. Przynajmniej miejsca intymne zakryte.

Lisiczarnia
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-17 21:46:09
Załóżmy że ktoś jej zrobił zdjęcie z zaskoczenia... Zakładajmy dalej że z takiego samego zaskoczenia wrzuciła to zdjęcie do profilu na fotce. A z nie mniejszego zapomniała usunąć...

as12397
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-17 21:43:42
czy nikt nie stanie w jej obronie przecież sama sobie nie zrobiła

kinia141414
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 20:09:58
Autorowi chodziło raczej o to, że sama to zdjęcie wrzuciła. Bo niby skąd wiadomo, że zrobił to ktoś trzeci? Jeśli rzeczywiście sama wrzuciła to zasłużyła się jej główna na wiosze

C1n3k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-17 15:05:30
Brawo dla autora... W szczególności za opis. I postarałbyś się chociaż może przybliżyć genezę tego zdjęcia? Bo podejrzewam, że dziewczyna na zdjęciu go nie zamieściła?

C1n3k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 15:03:53
komentarz usunięty przez użytkownika

Lola90009
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-17 14:45:12
Ktoś durny ze zrobił jej fotke jak spi i wrzucił do netu. Fajny chłopak kurde ;/.

grabosm3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-17 12:48:34
śliczne nogi:)

pieknykrzysio
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-17 07:09:30
nie ma pryszczy na zadzie i brak sluzbowych stringow to jeszcze nie wiocha. Mimo co lizalbym od kolan ku gorze fotki jak miske po ciescie za malolata.

pepe10025
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-17 06:16:56
autor koniobijca

pierze4
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-17 01:42:32
widać, że tylko w Polsce byłeś.

Caliente85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-16 23:59:27
Niezły PR ...

kroolik8212
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-22 16:27:17
jak zawsze ode mnie masz plus :-)

JackCola
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-11-16 23:13:31
Jaki Yełop! Takie rzeczy, tylko na wsi! Kur@wko :P

guido1970
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-16 20:51:46
Takie rzeczy RÓWNIEŻ w Polsce.Debilu autorze,takich fotek w sieci są setki tysięcy,więc proponuję ci,pomyśl dziesięć razy,zanim raz zrobisz z siebie głupka.

drLOUBITCH
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-16 20:48:03
Mega idiotyczny opis.

sorciere
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-16 20:23:58
Strach zasnąć

szulcik
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-16 20:07:31
fajne zdjecie .. nie widze niczego złego w spaniu na wersalce ..

kasiasz7
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-16 18:24:04
Czyli dziewczyny pokazują dupę tylko w Polsce?

GreQ2010
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-16 18:12:11
Wiocha to koleś który robi takie zdjęcia śpiącej dziewczynie!

danioo94
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-16 19:19:52
No tak i powiedz ze jeszcze ten sam koleś wrzucił jej zdjęcie na "fotke". Nie znacie serii zdjęć dziewczyn "z zaskoczenia"? To jest trochę odważniejsze zaskoczenie :)

merlin1902
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-16 17:37:52
wrzucajacy co zazdrosny niemiec.

jacek_m_11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-16 17:18:16
fajna badejki

ANDRU
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-16 17:11:47
Też uważam że czasem na wiocha.pl jest wiocha. Zapewne gdyby ta strona istniała 20 lat wcześniej pełno było by tu zdjęć ludzi z tel. komórkowymi - czasem widać ,że niektórzy po prostu się nie rozwijają. Do tego foto dopisał bym,że pełno takiej wiochy jest co lato na plaży- tam wszyscy majtki pokaz

neurotyczny_jan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-16 16:57:01
dlaczego nie stringi??? się pytam.

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-16 16:19:48
Zwlaszcza ze to Rosja albo inny kraj dawnego CCCP.

carek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-16 23:26:57
bo co, bo dywan na podłodze?

marikotoda
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-16 15:54:58
A mogę poprosić znajomego, aby skomentował za mnie, czy też koniecznie muszę komentować sam? Tak poza tym to gdzie tu wiocha? Chyba dla tego kto to wstawił.

dudek9726
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-16 15:12:14
komentarz usunięty przez użytkownika

sugarfr33
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-16 14:49:59
Tylko w Polsce używa się bielizny.

fest48
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-11-16 14:48:47
Ale te włosy na dupie to mogłaby zgolić ;/

creed1984
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-16 14:55:09
A ty sobie golisz?

brunoganz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-16 15:54:33
to oldskul

AGUARES
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-16 14:30:50
strasznie gimbusowo sie tu robi !!!!!

marcin1975rm
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-16 14:28:33
Cóż... Wydaje mi się, że jednak w innych krajach kobiety też sypiają

zula2000
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-16 12:53:34
Ktos spi a kajakis kretyn robi zdjecie i wrzuca do netu. To dopiero jest wiocha :/

pawulon1220
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-16 11:49:24
Fajne majciochy!

Papa_wiocha
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-16 11:22:48
takie durnie, wrzucające takie durne wiochy, TYLKO W POLSCE

pitbull33
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-11-16 10:58:35
Taki widok tylko w Polsce, bo stanach dupa by była większa niż wersalka, A w niemczech no fakt dupy mają ładniejsze od twarzy ale nie tak zgrabne jak nasze polskie dziewczyny. Oj wystaje trochę sierści, ale to nie pornol w życiu kobiety się nie golą tam co dzień, ale jak się widzi tylko w necie...

krystian2004
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-16 17:09:48
Dokładnie ... już widzę normalną Matkę Polkę jak codziennie goli się na dole :-)

ocelot1m
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-16 10:47:18
ale o co chodzi? ze niby rozowe majty nie pasuja do czarnej mini ???

ncaso
    Ocena: 33 (glosow:37)
2012-11-16 10:41:32
Jakie rzeczy tylko w Polsce? Takie że dziewczyna śpi na wersalce? Że ma różowe majtki? Czy może niebieskie ściany tylko w Polsce... Wrzucający i podpisujący jest debilem (w Polsce)

KiDZiOR
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-16 11:08:59
polejcie mu

fifolak171
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-16 11:51:05
POLAĆ MU !! DOBRZE GADA !!

Czupur82
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-11-16 14:42:53
Na prawdę wierzysz w to, że ona śpi...?? i nie jest świadoma robienia zdjęcia jej tyłka ???...ehhh ;]

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-16 10:36:23
Nie tylko...

czakensiak
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-16 10:31:13
weź tu zaśnij...czujny fotograf nie śpi:P

merylu6
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-16 10:20:28
Ciekawe czy moja druga połówka byłaby zadowolona, gdybym to ja na śpiocha zrobiła mu podobne zdjęcie i wrzuciła na neta?

ziutekr
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-16 10:16:11
Nie ma większej wiochy jak majtki do spódnicy / sukienki

gihu83
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-16 14:14:01
Sukienka to raczej nie jest, jak już to bardzo krótka spódnica.

lucjan9
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-16 10:14:32
tyłek zgrabny tylko ta siersc wystaje

jatojam
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-25 01:24:02
Czemu tylko w Polsce - jakieś kompleksy?

kasia_09
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-24 22:53:01
mam takie same stringi :D ;)

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-24 21:57:01
no futerko wystaje. bardzo seksi.

falka21
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-07-24 21:55:20
mogłaby sobie ogolić tyłek jak już taką fotę koniecznie chce światu pokazać

grzech31k
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-24 21:34:43
widok całkiem miły dla męskiego oka


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400