Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Trzeba się pochwalić na fejsie ,że się ciąże usuneło...
lufka88  11-09-30, 09:20 Zgłoś
+ 633 -
Dodano: 2011-09-30, 09:20:47   przez: lufka88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 633  Zgłoś nadużycie
17
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bez komentarza
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Na jesienne chłody
  •  Wykopki
Ukryj komentarze(121)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
klapouchy1
    Ocena: 19 (glosow:19)
2011-09-30 09:25:03
o_o masakra co za je****ta typiara ;/

xLoy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-16 22:53:15
hahha ale jesteście naiwni. To zdjęcie należy do Jenny i jestem pewna, że ona tego nie napisała, tylko jakaś zakompleksiona małolatka wstawiła fejkowe zdjęcie i na ściemniała ;D

ygrek1977
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-16 21:08:05
Barany ona schudła 5 kilo......jest napisane niżej!!!!!!!!!

podsmiechujka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-16 14:49:29
pustak jakich mało. my się urodziliśmy wiec dajmy żyć innym...

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-15 22:15:42
Cytując Kapitana Bombę... !!!!!!!

TakaCzarna
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-15 20:25:23
Bym Suke zabiła... Nie nawidze takich kur*** Matki odbierają Sobie zycie bo nie mogą mieć dzieci a tak szmaciara zwykła ..... Nie komentuje dalej bo to sensu nie ma... Dziwk**

kuklara
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-15 17:28:54
oby nigdy nie mogła mieć dzieci!!!!

smerfna91
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-15 13:21:53
i gdzie są w tym momęcie obrońcy praw dziecka?

misiek.84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-15 11:21:03
niby jej zycie jej wybor, ale jak juz sie ruchala to mogla wczesniej pomyslec o antykoncepcji co nie?

Rogal19
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-15 10:02:02
Osobiście bym ją wyskrobał łopatą a potem zaszył by już więcej się nie Ku***ła

kometa100
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-14 21:14:07
No ją zapewne nie bolało niestety.Powinni jej macice na żywca wyrywać!

nuczensja
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-03-15 01:42:53
komentarz usunięty przez użytkownika

kometa100
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-15 10:11:36
Na jakiej podstawie nuczensjo porównujesz mnie do tej panienki?

nuczensja
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-15 23:32:49
komentarz usunięty przez użytkownika

kometa100
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-16 15:25:31
A dziecko to może znieczulone było w momencie rozczłonkowywania jego malutkiego ciałka w wysysaniu go tylko dlatego żeby mamusia mogła być hot as hell?

molto
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-14 17:07:20
Wszyscy, którzy są za aborcją zdążyli się już urodzić.

moxie
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-14 13:30:35
Niektórzy żyją tylko po to,żeby wyglądać 'hot as hell' i innych priorytetów nie mają. Mam nadzieję,ze nie dożyję czasów, kiedy aborcja stanie się masowym trendem i fajnie będzie się pochwalić skrobanką przed znajomymi. A tak w ogóle to bym jej w ten pusty łeb przywaliła.

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-14 13:16:00
" Jestem przeciwny aborcji bo jak życie pokazało wyskrobana nie tych co trzeba" JKM

zoltanka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-14 02:01:37
nie brakuje debili na swiecie!!

zelki1987
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-14 00:36:44
Była w ciąży i usunęła.? TO JEST CHORE... Nigdy w życiu nie zgodził, że usunęła..masakra jakaś głupia i pustak..Pryszcze na mordzie.

gumibeer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-13 22:55:54
I te komentarze pod zdjęciem:/

kaskowe
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-13 22:49:33
Jeśli będąc przeciw aborcji jestem osobą zacofaną, pochodzącą z ciemnogrodu, to chyba wolę nią być niż akceptować zachodni "trend" pozbywania się "klopotu" (tudzież swojego maleństwa). Przecież są okna życia, a dzieci oddawane trafiaja od razu do adopcji - do osób które będą je NAPRAWDĘ kochać

Max74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-14 18:07:57
Urodzenie nie jest "trendy" obecnie a aborcja owszem.

kaskowe
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-14 21:52:26
Niestety. Jeszcze osoby pokroju Czubaszek/ Mazurówna promują to jak mogą.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-15 17:11:26
Czubaszek jaki to karzeł moralny. Nie wiedziałem jaka to kretynka, aż ostatnio swoim "dzięki Bogu, że pozbyłam się dzieci" otworzyła mi oczy. Nie chcę źle życzyć ale gdy już będzie jej koniec niech się jej te dzieci się przypomną.

pablo79zg
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-13 21:48:00
O f..k

anilewcia
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-13 21:47:50
Jej wybor co robi, bo ona zdążyła sie urodzić...

xPogromczynix
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-13 20:55:25
Tyle ,że to nie ona pewnie;p Bo to jedna z tych site models.

ntte5
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-13 20:31:45
skoro usuneła to jej sprawa ale po kiego to na facebooka wrzucac?

sedziadread
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-03-13 20:09:52
Z jej wypowiedzi wynika że to dla niej pikuś :/ ważne że dalej jest hot .. k@rwa co za ludzie.

drLOUBITCH
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-03-13 20:04:48
Jestem za eksterminacją tego typu przypadków, jak ta pinda.

paranoya
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-13 19:19:00
było z 500 razy. Co nie zmienia faktu, że to woła o pomstę do Nieba.

BiGoSxD
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-13 18:51:13
tepa suka

liszka91
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-13 18:04:23
no nie wierzę...jaka poryta suka,oczywiście jeśli to nie fejk-.-

Max74
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-03-13 17:37:15
Ludzkość sięgnęła dna a mordowanie własnych nienarodzonych dzieci jest obecnie trendy. Ostatnio czytałem , że para etyków z Oxfordu stwierdziła, że powinno być dopuszczalna "aborcja" dzieci już po urodzeniu bo jeszcze nie są świadome czy jakoś tak. Artykuł był bodajże na Interii.

outlaws13
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-03-13 17:45:29
Nim większa dewiacja tym bardziej nowoczesny jesteś. Witam w klubie zacofanych:)

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-13 19:08:15
zawsze bylem ,jestem i bede w waszym czy naszym klubie zacofanych ....

nuczensja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-15 01:49:23
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-15 17:15:26
I dlatego, że nie jest świadome to można go zabić ? Przecież to stan przejściowy. We śnie albo przy utracie przytomności też się jest nieświadomym i to znaczy, że można wtedy kogoś ukatrupić ?

violon
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-16 11:18:59
nie można. W Anglii urodził się wcześniak w 24 tyg ciąży, prawo pozwala tam na zabijanie dzieci do 26 tyg, to może małego trzeba umiercić, bo się za wcześnie urodził i jest jescze jak to określać lubią feministki zlepkiem komórek lub kawałkiem mięśnia. Przynależę w pełni do zacofanych i ciemnogrodu.

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-13 17:32:52
dobrze że usunęła, inaczej bym współczuł dziecku

JestMiJasno
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-13 17:12:52
Prawda taka , że Cywilizacja Zachodu generuje takie bydło - im więcej Zachodu tym więcej takiego szmaciarstwa.Brak zasad moralnych, brak autorytetów poza kasą(wszechobecny merkantylizm) i wyglądem...dno den. Aborcja bywa ale normalna kobieta (znam) ma traumę do końca życia...juhu ku integracji dalej

Kiara92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-13 21:22:13
Popieram Twoje słowa. Kiedyś czytała o kobiecie, która z USA, tego wspaniałego kraju możliwości (phi!) usunęła... 11naścioro nienarodzonych dzieci! Bo mąż ich nie chciał :/ To za dużo jak na moją psychikę...

JestMiJasno
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-14 00:17:12
To temat do deep analizy.Wykrzywiane dzióbki,panny dupy wypinające w necie,niby nic...mam ponad 30 i świat zaczyna mnie przerażać...okrzyknęto ciemnogrodem każdego kto ma zasady(np krzyż), a nie idzie o dewocję lecz o MORALNOŚĆ..prawda jest taka że

JestMiJasno
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-14 00:22:09
pozbyliśmy się wszystkiego co było coś warte, zobacz ile wytrzymują młode małrzeństwa. Dziciaki z roku na rok w przedszkolach gorsze(ciężej uczyć,zaburzenia mają),a młodzież..młodość ma swoje prawa,tyle że dziś to stado tresowanych ciot, które umie zrobić JP albo wyjąć kosę,czy w iluś poniżyć belfra

JestMiJasno
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-14 00:29:12
..inno być odwrotnie.Od czasu transformacji (89-90) jest coraz gorzej w PL(sram na to bydło zachodnie).Zatraciliśmy coś co historycznie było naszą cechą - ZASADY,HARDOŚĆ I RYJA TWARDOŚĆ, a mamy dziunie co szukają sponsorów i JP menciów.Ech nie wkrurzam się dalej.

JestMiJasno
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-14 00:35:06
Popatrz nawet na net.Dzieci z kijami(i dorośli lol).Kto ,co lewiznę kręci będzie pozował na bandziora?-czysty debil,bo lepiej cicho swoje robić, to świat złudzeń debili WANNABE COOL and LIKE ME PLS.A idzie o to by stworzyć zwierzynęi ta garstaka ludzi co zostanie będzie mieć smycz.pzdr

maciek7805
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-13 16:25:27
I Don't Want to Live on This Planet Anymore

imthepiercer
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-13 15:40:33
może i dobrze, że usunęła.. co by się urodziło po takiej kretynce i pewnie kolo co ją puknął też rozumem nie grzeszył.. :(

skejt187
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-13 15:38:47
najgorsze ze u nas pewnie za kilka lat bedzie to samo...

Popping
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-03-13 15:32:08
Popieram.

Popping
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-03-13 15:39:27
Oczywiście popieram to, że powinno się karać surowo za aborcję. Morderstwo za morderstwo. Obrzydliwe jest zabijanie z premedytacją bezbronnej istoty. Co za czasy- dziecko nie może się czuć bezpiecznie nawet w łonie własnej matki! Swoją drogą ciekawe czy gdyby wyjąć jej jej płód w stadium rozwoju

Popping
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-03-13 15:41:52
w którym zmarł i kazać jej poodrywać mu rączki i nóżki a potem zmiażdżyć własnoręcznie główkę to czy byłaby to w stanie zrobić i byłaby z tego tak samo dumna... Świat staje się coraz bardziej obrzydliwy...

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-03-13 20:01:55
"Surowo karać za aborcję"A co jeśli ciąża zagraża życiu kobiety lub powstała w wyniku gwałtu? Nie wspominając o przypadkach, gdzie kobieta ma urodzić nieuleczalnie chore dziecko.Nadal surowo karzemy?Może trochę mniej zapalczywości a więcej wiedzy o życiu by się przydało?

Popping
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-13 21:44:13
No to chyba oczywiste, że miałam na myśli wszystkie przypadki oprócz tych, które wymieniłaś/eś w komentarzu. Nie pouczaj mnie na tematy, o których mowa bo jestem farmaceutką i tematy te są mi bliższe niż Ci się wydaje. W medycznym gronie temat aborcji poruszany jest bardzo często i ŻADEN rzetelny

Popping
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-13 21:46:53
medyk nie powie Ci, że aborcja nie ma wpływu na zycie kobiety i przy tym całych rodzin. Zachwalał usunięcie ciąży będzie tylko ten, któremu nie zależy na zdrowiu pacjenta tylko na kasie- po pierwsze za zabieg, a w drugiej kolejności za leczenie psychiatryczne kobiet po zabiegu.

achaja1
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-13 23:03:22
Po pierwsze nie powiedziałam,że aborcja nie ma wpływu na psychikę kobiety,po drugie mówię o sytuacjach kiedy trzeba wręcz usunąć ciąże,po trzecie nie każdy lekarz jest za zabiegiem i to nie tylko ze względu na kasę,a co do psychiki to powiedz co jest większą traumą:

achaja1
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-13 23:08:57
Urodzić dziecko którego nie pragnęłaś i nie chcesz powołać na świat czy fakt,że poddałaś się aborcji?Jeśli wiesz,że dziecko będzie do końca życia skazane na pomoc innych,będzie obiektem drwin i po Twojej śmierci trafi do jakiegoś ośrodka-urodzisz mimo wszystko?

borys88
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-14 01:41:01
achaja1 czy ja dobrze rozumiem że według ciebie lepiej jest zabić chore dziecko żeby oszczędzić mu drwin ze strony innych? Ja cię nie chcę to cię zabiję, to jest według ciebie rozwiązanie? Nie wiem czy wiesz ale istnieje coś takiego jak okna życia, możesz również zostawić niechciane dziecko po porod

borys88
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-14 01:48:10
porodzie w szpitalu ale według ciebie lepiej jest je zamordować. Wolisz po cichu pozbyć się problemu niż narazić się na krytykę ze strony otoczenia oddając niechciane dziecko do adopcji? Jeżeli tak jest to niczym nie różnisz się od osoby której dotyczy ten absurd.

eithel
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-14 03:51:39
@Popping - za to wielu psychologów powie Ci, że duża część kobiet po aborcji nie wymaga żadnego leczenia psychiatrycznego, czy nawet wizyt u psychologa. Są takie, które radzą sobie z tym same i nie jest to dla nich tragedią.

achaja1
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-14 12:55:43
borys88 właśnie nic kompletnie nie zrozumiałeś,to że niechciane dziecko można zostawić na porodówce,zrzekając się praw rodzicielskich to raczej każdy wie,natomiast wiele osób nie zdaje sobie sprawy z faktu jakie ma szanse na adopcję dziecko obciążone wadą wrodzoną,

achaja1
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-14 13:06:15
takie dzieci poniewierane są najpierw po ośrodkach adopcyjnych,potem w domach dziecka,na końcu lądują w placówkach opiekuńczych,i teraz mi powiedz czy wiedząc,że dziecko przez całe życie będzie poniewierane po świecie,że oddasz do adopcji,która raczej nigdy nie nastąpi,

achaja1
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-14 13:13:27
nadal każesz rodzić i zostawiać w szpitalu?Co jest lepsze oszczędzić cierpienia,bólu,odrzucenia,poniewierki czy skazać na życie.?A już na marginesie nie oceniając nikogo to sprawa aborcji powinna być tylko i wyłącznie indywidualną sprawą kobiety i jej rodziny.

Popping
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-14 14:17:44
Widzę, że nadal mimo wszystko wolisz zabić dziecko niż dać mu szansę. Gratuluję. Jednym z podstawowych praw człowieka jest prawo do życia. A tak w ogóle to temat dotyczył zwykłej aborcji i w/w przypadku a nie chorych dzieci.

Popping
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-14 14:21:16
"skazać na życie"- co to w ogóle za tekst? Jakims emo jesteś ze spaczonym podejściem do życia??

achaja1
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-14 15:13:18
Popping,już Ci wcześniej napisałam,daruj sobie zapalczywość i przeczytaj to co piszę ze zrozumieniem tekstu,to chyba nie jest zbyt trudne?W jednym zdania nie zmienię,każda aborcja to indywidualny przypadek i decyzja o tym,jak również konsekwencje tej decyzji powinny być prywatną sprawą kobiety.

achaja1
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-14 15:22:54
Po za tym nie mówię o zabiciu dziecka tylko o tym,że należy odróżnić skrobankę zrobioną dla kaprysu od takiej która jest przemyślanym i racjonalnym wyborem.

Max74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-14 18:28:34
Achaja gdybym miał mieć taką zrytą matkę jak Ty to na pewno znacznie szczęśliwszy byłbym w sierocińcu bo tam przynajmniej miałbym szansę spotkać ludzi z sercem. Aborcja wyborem ? Przecież to morderstwo na własnym dziecku !!! Jak możesz decydować o czyimś życiu lub śmierci ?

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-14 18:29:21
To NIE JEST TWOJE CIAŁO tylko TWOJE DZIECKO, które będzie miało swoje życie, marzenia, przyszłość, będzie kimś ważnym dla kogoś o ile go nie zabijesz. Czemu czepiamy się nazistów; przecież oni robili to samo a różnili się tylko tym kogo zabijali i z jakich pobudek.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-14 18:29:56
I jeszcze jedno. Jeśli po aborcji lub przed będziesz mieć dziecko/dzieci i ono dowie się ono co zrobiłaś z jego braciszkiem lub siostrzyczką to jak myślisz jak zareaguje na to i co podzieje się z jego psychiką gdy zrozumie, że jego też mogłaś "usunąć"?

achaja1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-14 20:43:05
Max74 ty też nie potrafisz czytać ze zrozumieniem? Taki jesteś bohater tutaj? Tak,aborcja jest wyborem.Wbij sobie do tego fanatycznego umysłu,że czasem lepiej jest wybrać mniejsze zło.

borys88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-14 21:05:41
nie ma czegoś takiego jak mniejsze zło, zło to zło i koniec a morderstwo to morderstwo. Hitler jest lepszy od stalina bo skazał na śmierć mniej ludzi? Morderca który zabił raz jest lepszy od mordercy seryjnego? Po raz kolejny pokazałaś swoje spaczone podejście do otaczającego cię świata i pogardę dl

borys88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-14 21:09:58
dla drugiego człowieka, ludzie tacy jak ty zawsze znajdą jakiś "argument" albo wymówkę na zło którego się dopuszczają. To że w wyniku twoich zachcianek na świecie ma pojawić się dziecko którego nie chciałaś nie daje ci żadnego prawa do pozbawienia go życia i nie ważne czy jest chore czy zdrowe, nie

borys88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-14 21:18:04
wzięło się ono przecież z kosmosu i nikt cię do seksu nie zmusza więc nie masz prawa uciekać od odpowiedzialności za swoje czyny pozbywając się "problemu". To jest zwykłe morderstwo i nic nie daje nam prawa do decydowania o życiu drugiego człowieka.

achaja1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-14 21:25:58
Jest właśnie coś takiego jak mniejsze zło i tak samo jest różnica między MORDERSTWEM a morderstwem,naucz się oceniać każdy przypadek indywidualnie a nie ferować wyroki.

achaja1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-14 21:38:02
borys ty jesteś idiotą czy bierzesz za to pieniądze?To o czym mówię dotyczy świadomej decyzji,podjętej po rozmowie z ginekologiem i psychologiem .

borys88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-14 23:37:48
Bzdura, "mniejsze zło" zostało wymyślone przez ludzi którzy próbują pomniejszać wagę popełnionych przez siebie czynów lub je usprawiedliwiać a od takiego minimalizowania już tylko krok dzieli nas od całkowitego ich wybielenia i uniewinnienia. Nie rób ze mnie i ludzi którzy to czytają idiotów, nawet

borys88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-14 23:44:10
nawet dziecko wie że nie są możliwe dwie identyczne czynności czyli też dwie takie same zbrodnie i logicznym jest że każdy przypadek rozpatruje się indywidualnie ale tylko i wyłącznie żeby dobrać karę adekwatną do popełnionych czynów a nie w celu ich umniejszania czy tłumaczenia!

borys88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-15 00:00:11
Są na tym świecie pewne granice których nikomu nie wolno przekraczać i jedną z takich granic jest decydowanie przez matkę o życiu dziecka. Dla mnie taką decyzję może podjąć tylko i wyłącznie lekarz i to tylko w przypadku gdy wiadomo że dziecko nie przeżyje. Kobieta może zdecydować gdy mamy do wyboru

borys88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-15 00:07:27
życie matki albo życie dziecka, tylko i wyłącznie wtedy. Nie ma takiej opcji żeby decydowała czy dziecko poczęte w wyniku gwałtu albo chore mogło żyć, każdy człowiek jest inny i nie możemy pozwolić by na tą decyzję miały wpływ wyznawane przez nas zasady , religia czy Bóg wie co jeszcze, szczególnie

borys88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-15 00:10:22
dzisiaj gdy rodzicami zostają bardzo często osoby nie dojrzałe emocjonalnie.

Popping
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-15 14:47:29
Achaja1- mogłabym się z Tobą spierać do usranej nieskończoności ale szkoda mi czasu i nerwów. Takie osoby jak Ty są niestety niereformowalne. Poza tym koledzy borys88 i Max74 napisali dokładnie to co i ja sądzę. Życzę Ci tylko, żeby kiedyś Twoje słowa nie obróciły się przeciw Tobie.

Popping
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-15 14:53:47
Acha i na koniec- nie pouczaj wszystkich o tym, żeby czytali ze zrozumieniem Twoje wypociny bo najpierw samemu trzeba napisać coś poprawnie i z sensem. Cyt.:"nie mówię o zabiciu dziecka tylko o tym,że należy odróżnić skrobankę zrobioną dla kaprysu od takiej która jest przemyślanym i racjonalnym wyb

Popping
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-15 14:55:44
wyborem". To według Ciebie jak sie przemyśli aborcję to juz nie jest ona zabójstwem. A czym jest? Poprawką kosmetyczną? Nie musisz odpowiadać.

Papaciaja
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-03-13 15:00:58
"Ale jestem zarąbista, zabiłam własne dziecko"

landryneczekk
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-13 14:56:24
Ludzie to jest fejk! Ta laska jest z polski, dla niewierzących mogę podać jej fb ;-)

fukastic
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-03-13 14:23:41
laska jest z Anglii a tam aborcja jest legalna, zgodzę się chwalenie się tym to wiocha ale więkoszość komentarzy grubo przesadzona.

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-13 18:02:23
Znak Polski Walczacej nigdy nie powinien znajdowac sie w twoim avatarze, jesli wypisujesz takie pierdoly.To j..ana morderczyni i ludzkie scierwo.Tyle w tym temacie.

fukastic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-14 07:16:56
a co ma aborcja do PW ? może mnie uświadomisz. Każdy ma inny pogląd na temat aborcji, ja sam bym nie pozwoliłbym by moja dziewczyna usuneła, ale patrząc na niektórych ludzi jestem zdania, że nie powinni mieć takiego przywileju jak bycie "rodzicem"

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-14 15:14:01
Chodzi mi o to, ze jesli umieszczasz w swoim avatarze taki symbol(a nie jest to byle znaczek), to znaczy, ze utozsamiasz sie z jego symbolika i z wartosciami jakie przedstawiali ludzie, ktorzy walczyli z tym znakiem na ramieniu.

fukastic
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-14 16:00:57
co ma piernik do wiatraka? przeczytaj dokładnie mój pierwszy post. Mam mieszane zdanie na temat aborcji. Sam bym na to nie pozwolił ale uważam, że są przypadki patologiczne w których taka opcja jest ratunkiem dla tego nie narodzonego dziecka.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-14 18:32:47
A Hitler był ratunkiem dla żydów.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-14 21:14:18
Zamordowanie dziecka, Twoim zdaniem jest dla niego ratunkiem?To bardzo ciekawe.Jak nie chce dziecka to niech je odda do adopcji, zostawi w szpitalu albo w oknie zycia.Jest duzo opcji.

fukastic
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-15 06:55:11
Nie mam zamiaru się mieszać w jakąś dyskusje na temat aborcji. Ciekawiło mnie tylko co ma PW do tego pozdrawiam

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-15 11:04:58
To czytaj ze zroaumieniem.

fukastic
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-16 06:48:12
no patrz czytam i dalej nie pojmuje co ma PW do tego może mi to łaskawie wyjaśnisz ...

borys88
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-13 13:54:08
Więcej pożytku przyniosło by społeczeństwu zamordowanie tej próżnej idiotki niż nienarodzonego dziecka. Głupota i chory światopogląd niektórych "wyzwolonych" baranów to jedno ale jakim zwyrolem trzeba być żeby przeprowadzać takie operacje? Dla mnie taki lekarz to zwykły płatny morderca.

LadyPain_Kaja
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-13 13:31:53
No 4kg schudla..jest git..o.O

saviola1
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-03-13 13:25:54
podłość ludzi w połączeniu z bezmyślnością i bezgranicznym bestialstwem nie zna granic - nie wyobrażam sobie tego aby powołać nowe życie a potem - usunąć, zabić... nawet jeśli to życie powstało w wyniku gwałtu (strasznie podła sprawa ale nie pozwolił bym na aborcje nawet w takiej sytuacji)

Kiara92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-13 21:25:00
Ja bym pozwoliła... głównie gdyby sprawa tyczyła nieletnich. Lecz u dorosłej kobiety, gdy narodzi się dziecko, jest ważny pierwszy kontakt. Gdyby zgwałcona matka była w pomieszczeniu z nim zaraz po porodzie, w zyciu nie żałowałaby decyzji o nieusuwaniu ciąży... :) Natura działa cuda...

Ouuuu
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-03-13 13:16:05
Morderczyni... Za bezmyślną aborcję powinni do więzienia wsadzać. Bo to jest jak zabójstwo, nawet jeśli dziecko się nie narodziło. Wstydzę się tego, że takie puste osoby reprezentują gatunek ludzki ;

lufka88
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-03-13 13:14:58
Właśnie tak to chciałam przedstawić , macica innych nie powinna nas obchodzić - to każdej kobiety indywidualna sprawa -jedne są za inne przeciw , ale chwalenie się tym na fb to już rzeczywiście wiocha.

lufka88
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-13 13:46:48
Zostałam zminusowana dlaczego ? Osobiście jestem przeciwniczką aborcji , ale czy sąsiadka usunie t5o jej wyrzuty sumienia nie moje .

Meewosheq
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-13 14:37:37
Gdyby sobie usunęła macicę to spoko. Ale nienarodzony człowiek nie jest już częścią jej ciała. Mogła pomyśleć wcześniej. Bo teraz to było zwyczajne morderstwo.

Stokrotka166
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-13 13:13:32
pusta lala i tyle !!!

kingala111
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-13 12:38:05
no teraz to chyba nikt mnie nie zminusuje jak napisze ze tepa suka

rusofil
    Ocena: -8 (glosow:26)
2012-03-13 12:18:09
Usuwanie ciąży to żadna wiocha, ale wiochą jest chwalenie się tym w jakikolwiek sposób. Zwłaszcza na takich prymitywnych portalach.

Majka18
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-13 15:10:56
prymitywny portal a jak dodają nowy absurd to od razu komentarzem rzucasz

Majka18
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-13 15:15:49
i skoro jest taki prymitywny to po co się tyle na nim udzielasz?

imthepiercer
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-13 15:42:03
ku*wa do czego to doszło- zgadzam się z rusofil o.O

jpdl
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-13 15:45:00
Chyba chodziło jej o portal na obrazku, czyli facebook...

frania3
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-03-13 12:14:42
Aborcja to morderstwo.

Shia
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-03-13 12:07:10
A za kilka lat będzie latać po lekarzach, bo nie będzie mogła mieć dzieci, a akurat w modzie będzie bycie matką. Aborcja powinna być dozwolona w szczególnych przypadkach, ale gdy kobieta nie chce mieć dzieci, to niech sobie podwiąże jajniki i po problemie. Aborcja to nie wyrwanie zęba.

pal94
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-13 11:53:13
przeciez sa kraje gdzie to jest legalne w polsce tez bylo ponad 20 lat temu

barbiexgirl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-13 14:13:53
laska jak widaz jest z uk a w uk to dozwolene ;)

barbiexgirl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-13 14:14:39
widac*

achaja1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-13 19:48:53
Na dzień dzisiejszy w Polsce w trzech przypadkach można dokonać legalnie aborcji,w jednym decyzję podejmuje prokurator,a w dwóch lekarze.

violon
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-13 11:23:38
gorzej niż człowiek pierwotny

Henio123
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-09-30 15:11:44
U nas też jest tego coraz więcej,za aborcję powinno się wieszać,a tu jest traktowana jako powód do dumy.

jamboa14
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-09-30 13:43:17
pustka w głowie zawsze już pozostanie pustką

klapouchy1
    Ocena: 19 (glosow:19)
2011-09-30 09:25:03
o_o masakra co za je****ta typiara ;/


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400