Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
WilczeOko  11-12-25, 02:05 Zgłoś
+ 227 -
Dodano: 2011-12-25, 02:05:03   przez: WilczeOko
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 227  Zgłoś nadużycie
84
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Męska solidarność
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(283)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lucy123
    Ocena: 23 (glosow:33)
2012-01-25 17:08:59
Takie akcje muszą szokować, żeby dotrzeć do odbiorców. nie uważam tego za profanację godła.Gdyby nie zwierzęta ludzie gówno by osiągnęli tak naprawdę, dlatego można by było chociaż należycie je traktować.

Suzzi86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-09 19:59:19
nie uważam tego za profanację

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-23 23:07:33
ja tylko 1 i 2

krucznoga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-08 19:19:09
wilczeoko ty kur** fusie niedoj***ny

lukifruki
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-08 17:15:09
W pełni popieramy!!!! STOP znęcaniu się nad zwierzętami!!

dancerfrompoland
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-31 23:44:45
WIOCHA DLA CIEBIE IDIOTO! MA W PEŁNI RACJE. TAKIE GODŁO POWINNO BYĆ NASZYM GODŁEM.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-01 00:03:11
tak mama mówiła do ciebie w dzieciństwie? a tak btw. co tu, jakiś dyżur 24/h? :D

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-31 23:36:18
Bitwa na głosy normalnie. Co chwilę jeden bądź dwa głosy w górę, a potem w dół. I tak na przemian. Non stop. Ciekawe zjawisko.

bassteck
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-30 21:02:02
jak najbardziej jestem za!! takie akcje muszą wywoływać poruszenie ludu żeby zwrócić na siebie uwagę!!

WilczeOko
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-31 01:24:58
podaj mi adres; narobię na wycieraczkę.. w końcu chcę tylko zwrócić uwagę..

bassteck
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-02 11:37:35
widzisz, bo Ty chcesz TYLKO zwrócić uwagę, a takie akcję chcą i muszą SZOKOWAĆ!!

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-02 13:00:55
Tyle, że tu nie chodziło wcale o kury, ani żadne jajka..

Sabb1
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-30 18:42:06
Akcja słuszna, ale mieszanie do niej godła zwłaszcza w taki sposób to gruba przesada!

WilczeOko
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-01-29 00:47:06
By podjąć się tego tematu, trzeba zacząć od sylwetki AUTORA owej kampanii i celów, jakie przyświęcały..

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-29 00:56:16
A to inna sprawa, warto.

WilczeOko
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-01-29 01:00:19
A gdy już poznamy ten temat, nie wymagajmy wzajemnie od siebie wiary i przekonania, że chodziło tu o kury, jajka, etc. Bo kto zna temat, wie, że to zwykła .. przykrywka. Spróbujcie przygotować coś podobnego nt Żydów. LDA (czytaj od tyłu) specjalnie z USA wyśle kogoś, by do Prokuratury zgłosić...

W1kt00r
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-29 00:39:46
I jeszcze jedno - w naszym Godle jest Orzeł Biały, a nie kurczak, to tym bardziej budzi kontrowersje!

Gustawbb
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-29 00:36:27
Gdzie wy tam widzicie matoły polskie godło?? jaka profanacja?! ja tam orła w koronie nigdzie nie widze no chyba że za swoje godło uważacie obdartą kure która ma symbolizować godło polaków którzy w okrutny sposób traktują zwierzęta.. to ma szokować ale profanacji godła tam nie ma!! pomyślcie przed wy

WilczeOko
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-31 01:26:44
kolejny homośny obrońca uciśnionych?

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-29 00:32:43
... co ma do tego nasze Godło, to nie wiem. Zwłaszcza, że to nie tylko Polski ten problem dotyczy! Końcowy obrazek - fakt, niepotrzebny. Akcja nie jest złym pomysłem, ale ostatni slajd - jak dla mnie, trochę niepasujący. Same zdjęcia/video takich chorych kur wystarczyłyby w zupełności.

rywal7
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-29 00:32:33
ale on kłamie bo przecież jest żydem!!

W1kt00r
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-29 00:28:29
Hmm. Sama akcja nie jest złym pomysłem, czytałem kiedyś o kondycji i warunkach kur ze standardu 3. Są wtedy trzymane w klitkach i nawet obcina im się pazury czy części skrzydeł, aby się nie pouszkadzały w tej ciasnocie. To nawet jajka są wtedy mniej zdrowe, mniejsze i ogólnie gorsze, ale...

HUN666
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-28 22:03:17
Jestem za i przeciw z tą akcja. Rozumiem że traktują u nas kury bardzo źle i trzeba to tępić, ale wieszać pół martwego kurczaka na naszym godle.

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-28 20:51:27
A jak użyjesz żydowskiego godła w jakikolwiek negatywny sposób, to cię Michnik z TVN-em z gównem zmieszają! Rozumiem akcje, ale GODŁO TO RZECZ ŚWIĘTA! To nasza historia, to nasza tożsamość! Za godło, za flagę NASI PRZODKOWIE ODDAWALI ŻYCIE! USZANUJ TO! BĄDŹ POLAKIEM!

W1kt00r
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-29 00:59:30
Racja! Towarzystwo wymienione w komentarzu powyżej broni tylko swoich, a na polskość pluje!

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-29 01:02:17
A poniżej wpisów, bronią Pieroga sami kolorowi, fani i dzieci facebooka.. sezonowi patrioci.

Kaarciia
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-28 13:05:39
Myślę, że to bardzo dobry przekaz. W słusznej sprawie, kibole klnący pod pomnikami żołnierzy i godłem polskim, to jest przesada!

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-28 20:35:28
Tak obrzydliwych kłamstw - NIE SKOMENTUJĘ NAWET.

W1kt00r
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-29 00:23:39
Racja, szkoda klawiatury... o.0

Samarka
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-01-28 12:26:53
Ja rozumiem walka o prawa zwierząt,ale wykorzystywać do tego godło i to w taki ohydny sposób?Nie można tego zrobić nie używając symboli narodowych?TO JEST DLA MNIE CHORE!Kocham zwierzęta,ale to co widzę rani moje uczucia norodowe.

WilczeOko
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-28 10:09:06
Posiłki każdego dnia tu przychodzą w przeciwieństwie do argumentów.. :-)

andrzej67k
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-28 08:01:59
Akcję popieram. Pewnie chodziło o zaszokowanie widza.

Tigress_in_Fire
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-28 03:05:57
A co ma narodowość do znęcania się nad zwierzętami? Co ma piernik do wiatraka?

fisti89
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-28 02:43:37
Taaa, poziom niektórych komentarzy... To jest profanacja dopiero... Patrioci za dychę...

prosiaczek85
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-28 00:16:06
Profanacja.. Patrioci się odezwali..

Jazzli
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-01-28 00:03:47
kocham zwierzęta ale ten filmik to istna profanacja polkigo godła. Ludzie orzł w koronie i flaga to wasze symbole , nie tulska czy kaczynskiego tylko polaków. Patrzcie jak w stanach traktuje sie flage

Pumia
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-28 08:06:21
Szyje się z niej np. gacie...

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-31 01:27:57
z flagi? :>

mamut360
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-27 23:20:56
Nie no oczywiscie....szczegulnie jak czlowiek zarabia 1300 i ledwie mu na opłaty starcza...Ludzie nie kupuja tanich jajek bo sa tanie tylko dlatego ze ich nie stac na inne! Gdyby mieli zakazać takim dzialaniom to połowe Polskich rodzin nie bedzie juz stac na jajka...

daro83r
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-01-27 21:48:56
Nie lubię go ale ten spot to strzał 10!

wiedzma1
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-27 21:35:55
To nie profanacja tylko walka o prawa zwierząt! Skoro normalne przesłanie już nikogo nie wzrusza to trzeba działać inaczej. Popieram go

WilczeOko
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-01-27 21:55:14
To ja mam taką propozycję. Prześlij mi zdjęcie Matki. Ja zajmę się resztą.

Lejber
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-27 19:05:46
Ja mam 10 kur. Mieszkam na wsi. Moje kurki chodza sobie codziennie po ogrodzie jedza wszystko co im sie zywnie podoba, a jak zniosa jajeczko to.... nie ma w ogole ale to w ogole porownania do tego "sklepowego". Walory smakowe i wizualne mowia same za siebie. A i kury sa szczesliwe...

beciunia24
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-27 18:20:50
Liczy sie przeslanie jakie niesie ten filmik h. z godlem nie o taka Polske walczyli w czasie wojny

Jazzli
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-27 23:59:29
ty to raczej ku r wa nie walczyłes

opcja89
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-27 17:34:50
poziom dyskusji jest wprost adekwatny do nazwy portalu

WilczeOko
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-27 18:24:10
zgodzę się, nie widzę bowiem Twoich argumentów..

opcja89
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-27 13:32:48
miałam ochotę zminusować komentarze wszystkich pseudopatriotów, homofobów i, mówiąc krótko, debili, ale jest ich zbyt wielu. niestety, ci kretyni, wypisujący tutaj pierdoły to też moi rodacy. dlatego wstyd mi, że urodziłam się, gdzie się urodziłam

WilczeOko
    Ocena: -6 (glosow:16)
2012-01-27 14:44:37
jeśli ci się nie podoba - to powiem ci najgrzeczniej, jak potrafię - bo widzę, że kolejne multikonto pisze: jeśli ci się nie podoba, to wyp******** do Holandii - tam już płacą za cenę uprawnienia spedalenia..

opcja89
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-27 13:23:44
a co to za godło...

valkyrian
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-27 12:40:58
kolor tła ma swoje symboliczne znaczenie i dodanie do niego kury jest jednoznaczne z napluciem na nie.Rownie dobrze mogło by to być gówno i tak samo znieważa to Polaków.

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-27 12:44:23
Gdy ja z w jednym filmie propagandowym, umieściłem bez znieważenia flagę kolorową, na portalu YT - film został usunięty, bo .. SZERZYŁ NIENAWIŚĆ. Hahahahaha. Kto zainteresowany tematem, zapraszam na PW. Wskażę miejsce, gdzie to wrzuciłem, by zerknąć na obłudę Pieroga i "Kolegów"...

valkyrian
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-27 12:38:31
nie bede tutaj mówił o kurach bo stosunek do nich mam jak większośc z Was.Zrozumiał bym gdyby obrazek przedstawiał samego kuraka...nie ma problemu.Problem pojawia się wtedy gdy dla wspomnianego kuraka robi się tło z naszego godła.Tło które ma wielkie znaczenie symboliczne dla nas jako narodu........

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-27 12:42:24
Jeśli mowa o kurach, to czemu Piróg mówi tylko o Polsce, o Polskości, o Polakach? Najwidoczniej Ci, którzy bronią Pieroga, nigdy nie zetknęli się z tymi, którzy drwią i szydzą z Polski. Poszukajcie w internecie, przejrzycie na oczy. Wtedy zrozumiecie podłoże np. antysemityzmu u wielu...

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-27 12:48:52
No, trafiłem kiedyś na ciekawą wypowiedź nt. antypolonizmu. 2 filmik od góry pod hasłem "antypolonizm". Ciekawy wywód zwykłego człowieka, który bawił się kiedyś w politykę.

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-01-27 12:52:53
Ja to już nie mam sił słuchać tego nawet. Człowiek próbuje uczyć się żyć, tolerować. Nie da się jednak zapomnieć wyrządzonych krzywd. Czy tylko Polska jest tak ogłupionych Krajem, że skrzywdzona musi przepraszać tych, którzy chcieli i nadal chcą Ją wykorzystać?

valkyrian
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-27 12:59:04
Powiem Wam ze swojego doswiadczenia.Ciężko już prowadzić wojne na argumenty z ludżmi którzy nie mają własnych mózgów i ich tok myślenia sprowadza sie do kopiowania obrazków z tv.Zmęczyło mnie już dawno przekonywanie i uswiadamianie.Robie swoje i przstałem przebierać w środkach.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-27 14:43:17
Ja od dawna nie przekonuję. Daję jedynie świadectwo. To wystarczy.

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-27 12:28:16
Ciekawe dlaczego w TV niema spotów typu: "Oni bili/strzelali -dziś mają 3tys emerytury, Ty byłeś bity -dziś masz 500zł renty -czujesz dumę?" Czy w tym kraju niema innych spraw które wymagają nagłośnienia, niż kurczaki? Co do godła -to mnie bardziej irytuje, niż obraża. Pedałom się w dupach przewraca

AnonimowyPremier
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-27 12:30:29
Ktoś zauważył, że większość tych akcji typu "uratuj kurczaka/kotka, czy rybkę" wywodzi się właśnie od tych "kolorowych" środowisk? Bliżej im do zwierząt niż do ludzi.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-27 12:30:51
Mnie bardziej irytuje fakt, że gra tu twardego, a z natury jest .. bez urazy.. ciotą.

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-27 12:32:32
Co do promocji kolorowych - właśnie, zwykły marketing. Sekty też zajmują się wolontariatem. Zbierają też na cele charytatywne. Grają na dobrych Ludzi. A jakie piekło przeżyły Rodziny ofiar? Niestety jednak Ludzie są naiwni, i wierzą w "dobre serduszka". Groby pobielane raczej...

violon
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-27 11:08:19
nareszcie coś mądrego, dziękuję jako patriotka swojego kraju

kreator15
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-27 09:39:53
i chłop ma racje za to ma łapkę w górę,a z resztą do TV z nim

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-01-27 03:00:17
Przeczytałem wszystko. Skomentuję krótko. Naiwny Naród, który pozwala tak łatwo sobą manipulować i pomiatać. Prawdziwe intencje i przekaz zrozumieją jedynie Ci, którzy na codzień widzą, kto żyje antypolskim akcentem. A potem dziwicie się, co robią z Polską?

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-01-27 03:01:50
Zrozumieją ten przekaz tylko Ci, którzy mieli do czynienia z "rasowymi Żydami". Zrozumieją to jedynie Ci, którzy widzą na codzień, i mają z nimi kontakt; i widzą, jak bardzo nienawidzą (za co, pytam) Polaków. Narodzie naiwny. Muzułmanie za coś takiego wypowiedzieliby ŚWIĘTĄ WOJNĘ..

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-01-27 03:03:11
Dajcie dalej sobą manipulować i pomiatać. Pozwalajcie dalej na ośmieszanie i poniżanie Polski w oczach świata. ACTA - to dopiero wstęp do tego, co Was czeka. Nie zgadzacie się na ACTA? Sami wybraliście rząd - z małej litery - który niedemokratycznymi metodami zaciska Wam pętle na szyi..

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-01-27 03:04:57
Jeszcze nie dawno wyśmiewaliście Eurosceptyków. Dziś okazuje się, że mieli rację? Jeszcze nie tak dawno poniżaliście tych, którzy nienawidzą z serca Tuska. Dziś sami do Nich dołączacie? Polska? Kraj i Naród wartościowy. Niestety musi dostać w cztery litery, by zrozumieć, w czym rzecz..

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-01-27 03:06:30
Nie widzicie wiochy, tak, jak na codzień nie widzicie Polskiej Flagi i Godła. Nie widzicie, bo nie jest Wam potrzebne. Macie te "symbole" tylko od Święta. Dla prawdziwego Polaka to coś więcej, niż symbol. To SACRUM. Za to przeleli krew Nasi Dziadkowie. Byli mordowani przez....

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-01-27 03:07:57
..no właśnie - przez? Sami sobie poczytajcie w internecie. Kim był / jest SZECHTER. W Google postukajcie sobie hasła: SZECHTERIADA. Narodzie, jak długo pozwolisz się tak ogłupiać? Założę się, że w zdecydowanej mierze - głos zabrali FANI Pieroga, środowiska homoseksualne.. bo dla Nich Polska - to ...

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-27 03:09:26
.. to tylko Kraj. Nie Matka, nie Ojczyzna, nie świętość. Bo to w końcu nie Wy przelaliście krew za Jej Wolność. Dalej, brońcie swoich WROGÓW. A CI Z WAS SIĘ ŚMIEJĄ - WAM PROSTO W TWARZ. Bawi ich to, że nawet nie dostrzegacie ŚWIĘTOKRADZTWA, PROFANACJI.. i PRZESTĘPSTWA ZNIEWAŻENIA ORŁA PL...

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-27 03:10:37
Podsumowując - jest takie powiedzenie: jak trwoga, to do Boga. Oby nie spełniła się szara wizja rzeczywistości, że jeszcze .. Kaczyńskiego .. i Rydzyka .. tych, na których pluliście - będziecie błagać, by walczyli razem z Wami o Wolność, której przedsmak już macie w ACTA...

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-01-27 03:13:55
I żeby nie było. Jestem Narodowcem. Ba, bardziej nawet Nacjonalistą. Nie podpisuję się pod żadną partią polityczną. Nie słucham RM. Nie czytam ND. Jestem Agnostykiem. Wyrzuciłem do śmieci - jednak - wybiórcze media, a TVN wyłączyłem raz na zawsze. Dzięki temu jestem wolny. A Wy? Powodzenia!!!

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-27 03:15:54
Marionetki Systemu. Marionetki totalitaryzmu pod płaszczem Demokracji. Chcecie drugą Białoruś? Będziecie ją mieli. Może nie będą Was mordować. Co będą robić? To się przekonacie, gdy zdobędziecie się na odwagę. A oni .. skorzystają z Praw, które sobie nadali, i Was o zdanie nie pytali.. ACTA....

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-01-27 03:17:40
Nie zamierzam się z Wami sprzeczać. Ani kłócić. Nie szydzę z Was. Ale współczuję głęboko. Pociesza mnie fakt, że .. na szczęście byli i Ci, którzy myślą. Którzy się nie kłócili tu, tylko oddawali plusy. Nie poszedł ten film na zero. To świadczy jednak o tym, że są jeszcze prawdziwi PATRIOCI..

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-01-27 03:19:05
Ps. Proponuję zajrzeć w profile osób wpisujących się. Pokolenie Dzieci Facebooka, które nawet nie zna daty .. stanu wojennego. Którzy nie wiedzą, co stało się z Kopalnią Wujek. Którzy nie mają pojęcia, kim był Rotmistrz Pilecki. Którzy myślą, że wojna skończyła się w 1945r....

zenekizenek
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-01-27 10:01:06
Mam nadzieję , że reszta rodziny jest zdrowa psychicznie .

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-27 12:03:54
Dziękuję za troskę. Nie narzekam. Jak coś się zmieni, wezmę nr do Twojego Psychiatry. Resztkami sił, radzisz sobie jeszcze w wirtualnej rzeczywistości. Więc..

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-27 12:34:41
Ciekawa wypowiedź i jakże smutna, oczywiście masz rację i w pełni Cię popieram. Smutne jest to, że jedyna odpowiedź na Twą "elegię", to troska o zdrowie psychiczne rodziny....

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-27 12:37:01
Przywykłem Premierze. Trochę ich rozumiem. Bo sam wiem, jaki byłem jeszcze 2-3 lata temu. A dziś? Ojca za każdym razem, gdy odwiedza mnie i Żonę z Dziećmi - przepraszam. Za to, że traktowałem Go, jak Mohera. A miał 1000% racji. Musiałem się o tym przekonać sam, dopiero, gdy TVN24 wyłączyłem...

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-27 12:44:26
Mnie też niedawno się "oczy się otworzyły". Skupiałem się tylko na krytyce opozycji (PiS'u), niż na rozliczaniu "dokonań" obecnego rządu i majstra który nim kieruje. Punktem zwrotnym był marsz 11.11. Naprawdę nie wiedziałem w jakim kraju żyję!

czesiekzczech
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-27 12:46:14
gdzieś tam, napisałeś że wybierasz się do Szwecji, nawet na 5 lat. Nie zastanawiaj się! Pakuj manatki, skoro taki Ci tu źle, tam na pewno znajdziesz ukojenie!!!

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-27 12:48:02
To Ci dał dopiero Czesiek argument. Żono, daj kompres! Boli..

czesiekzczech
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-27 12:50:14
Padawan WilczeOko - Pokaż absurd Ocena: 0 (glosow:0) 2012-01-26 23:26:43 Faktem jest, że planuję lecieć do Szwecji, być może nawet na 5 lat. Ale nawet tam nie zapomnę o swojej Ojczyźnie. A na Tuska będę pluł z o wiele większą zapalczywością. Marzę o powrocie do przeszłości. Wtedy ZDRAJCÓW NAROD

WilczeOko
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-01-27 12:54:35
Czesiek, spadła Ci odporność organizmu. Gorączka? Ty widzisz to, co od wczoraj piszesz? Mnie najbardziej zastanawia, które to Twoje konto jest prawdziwe? Nie wiadomo, skąd przyszedłeś, a piszesz, jakbyś znał mnie od lat.

AnonimowyPremier
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-27 12:54:36
"czesiekzczech" - jeśli to do mnie to już odpisuję. Nie do Szwecji i nie na 5 lat, a do Holandii na "jakiś czas". Zbieram na lepszy samochód i na remoncik mieszkania rodziców. Na stałe bym nie wyjechał. Matki/ojczyzny się nie opuszcza, tym bardziej jak jest chora.

czesiekzczech
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-27 13:33:51
rozgryzłeś mnie! Spadła mi odporność,jak najbardziej ale na Twoją głupotę. Więcej takiego oszołomstwa jak Ty, a ziści się marzenie PISu: będą dwie Polski-jedna otwarta i rozwinięta, a druga jako kraj "prawdziwych polaków" zawistnych ciemniaków przekonanych o swojej wyższości i wielkości!

violon
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-27 13:44:46
czesiekzczech, twój komentarz aż wieje głupotą, nie kompromituj się bo w twoim sposobie wypowiedzi jest skrajny prymitywizm, czego nie mogę powiedzieć o reszcie wypowiadającej się pod tym komentarzem

czesiekzczech
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-27 13:54:07
ooo, widzę posiłki. Nic to. Używajcie sobie!! Leczcie kompleksy!!!!

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-27 14:46:05
Ręce chociaż umyłeś, siadając do klawiatury?

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-27 14:48:12
Premier, to było do mnie - z tym wyjazdem. A raczej z wypłynięciem bądź wylotem do Szwecji. Gdy ma się Tuska w Rządzie, niestety trzeba Rodzinę ratować inaczej. I tak, jak Ty piszesz: MATKI OJCZYZNY NIGDY W POTRZEBIE NIE POZOSTAWIĆ. I każdego dnia czcić Orła Białego na obczyźnie..

violon
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 15:33:43
nie posiłki człowieku tylko moje zdanie, posiłków potrzebują ludzie twojego pokroju, bo inaczej ciężko społeczeństwo otumanić

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-27 17:00:09
Violon, ja Go / Jej nawet nie znam. Dopiero poznaję. I cieszę się, że są tacy Ludzie, którzy mają na tyle rozsądku w sobie, że nie chwyta ich tania manipulacja.

violon
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 20:22:36
Wilczeoko manipulanci zawsze są i będą, ale jako, że wyrzekłam się polsatów tvnów i innych głupot juz 7 lat temu odzyskałam jasność widzenia

czesiekzczech
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-28 04:34:58
ale wazelina!!!!!!! oczko/violon, chłopczyku, Ty sam sobie słodzisz!!!!

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-28 22:37:34
Czesiek, pytałem: a ręce już umyłeś?

czesiekzczech
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-29 10:53:32
eech, szkoda słów, nie jesteś tego wart, dzieciaku!

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-31 01:28:47
jednak nie umyłeś rąk?

avviblumen
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 01:35:08
lucy123 POPIERAM!!!

fraaanczeska
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-27 00:04:34
komentarz usunięty przez użytkownika

patryk_kuki
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-26 23:21:50
lucy123:) dobrze powiedziane, Max74 Ty to jesteś kawał troglodyty, żal mi ludzi takich jak Ty:)Swoim komentarzem zaprezentowałeś kawał wiochy, jeśli Polacy będą reprezentować dalej taki poziom jak Ty to z tego kraju nigdy nic nie będzie, zaściankowy gamoniu.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 18:11:12
Nie zaściankowy patryku gamoniu naucz się pisać do konkretnych komentarzy jak jesteś taki inteligent.

kosmetyk101265
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-01-26 21:16:47
Tego palanta sam bym oskubał ,a tych obrońców wystrzelał.Niech o biednych i chorych zaczną się martwić.

zenekizenek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-27 09:59:39
Palanta widzisz codziennie w lustrze .

thorgaI
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-01-26 20:52:07
Piróg lubi dostać po pierogu. Liż mi jaja geju z vampa!

epickaziq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-26 20:10:07
Polak Polaka

fraaanczeska
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-01-26 19:46:12
komentarz usunięty przez użytkownika

valkyrian
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-27 12:25:53
Godło nie jest zwykłym symbolem.Nie porównuj go do innych.Ono reprezentuje nas wszystkich i nalezy mu się najwyższy szacunek.

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-27 12:29:32
Większy nawet, niż Krzyżowi. Bo Wiary z serca nie wydrzesz. Ojczyznę i ziemię - tak. Prosty przykład? U Serbów. Kosovo je Srbija! Slava!

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-27 12:40:35
I za to kocham Orła Polskiego - bo w jednym szeregu, pod Jego dowództwem, stoją na równo - Ateista i Katolik, Agnostyk i Protestant. Nie patrzymy na światopogląd. Łączy Nas jeden wspólny cel. A jest Nim - Wielka Polska, Królestwo Polskie! Zrozumie do końca tylko ten, co oddał .. krew..

paula.992
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-01-26 18:56:52
WEGETARIANIE dawajcie +, "MIĘSOŻERCY" - ! Tylko tak orientacyjnie...

paula.992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-30 10:45:56
O kurcze...

paula.992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-30 10:48:08
Trzeba było ustalić, że mięsożercy +, to miałabym może najlepszy komentarz ;)

Max74
    Ocena: -12 (glosow:22)
2012-01-26 18:13:54
Gej zapłakał na losem kur na pokaz za pieniążki a potem zadowolony wyskoczył do KFC tak jak większość tych tutaj wielce oburzonych. Płaczecie jakie to okropne a potem wcinacie jajka i mięso i jest ok. Te fotki to całkiem możliwe, że nie są z polskich hodowli bo

Max74
    Ocena: -10 (glosow:20)
2012-01-26 18:19:26
zaraz by był o tym program typu "Sprawa Dla Reportera" albo inna "Uwaga". Natomiast przy okazji można było bezkarnie sprofanować Godło naszego kraju i jeszcze mu tutaj klaskają bo nie widzą podobieństwa. Więc wytłumaczcie łaskawie co w takim razie miał oznaczać ten oskubany ptak na czerwonym tle ?

Akashka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-26 17:46:07
Wez sie chlopie zastanow co ma piernik do wiatraka?? Czy fakt ze ktos zneca sie nad, psem, kotem, kura, koniem sprawil ze dzieci maja pelne brzuszki?? Czy to ze ktos zamknal 1000 kur w malej klatce pomoglo nakarmic dzieci??

k4jusi4
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-26 21:48:16
POPIERAM!

tomas2200
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-01-26 16:07:37
rozumiem mam więcej minusów niż plusów ale nie rozumiem tego że zwierzęta są ważniejsze niż ludzie. fakt kurki i inne zwierzątka są bardzo potrzebne ale też nie może być tak by tam milion kurek było ważniejsze niż 100 tyś głodnych dzieci w Polsce

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-26 18:03:58
A czy to że te i inne zwierzęta traktowałoby się lepiej miałoby wpływ na zmniejszenie liczby głodnych dzieci w Polsce?

Pati1307
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-01-26 15:26:58
Jesteście chorzy.. Film ten ma na celu ukazanie krzywdy jaka spotyka bezbronne zwierzęta a doczepiliście się Piróga. On miał chociaż dość odwagi żeby wystąpić w takiej reklamie a z was naród byłby bardziej dumny gdybyście bronili kur, a nie udawali sztuczny patriotyzm :/

ocobiega12
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-01-26 16:06:18
Celem takich filmów jest defraudacja państwowych pieniędzy.Nie dość,że za ten film wyrwali kasę to jeszcze napluli na Polaków.

qwertyy0
    Ocena: 12 (glosow:20)
2012-01-26 14:20:12
Gej nie gej, profanacji tutaj nie widzę. Reklama w dobrej wierze i naprawdę przekonująca.

violon
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-27 16:13:03
jeszcze raz powtórzę niech zareklamuje nielegalną eutanazję emerytów, wtedy dam mu 100000 plusów

agnostictac
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-01-26 13:45:13
Załóż schronisko dla kur imienia Violetty Villas(poczujesz dumę)

Gruber
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-01-26 13:29:35
Piróg nie jest autorem tej reklamy, on w niej tylko występuje. Nikt nie robi se jaj z godła Polski. Nie zrozumiałeś przesłania tej reklamy.

marguyu
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-26 12:53:28
Moze zamiast zachlystywac sie swietym oburzeniem, niektorzy z was po prostu przestana kupowac te cholerne jajka nr 3. I to niezaleznie od tego, kto wystepuje w tym clipie. Nie mieszkam w Polsce, nie wiem kim jest ten facet i nie obchodzi mnie to z kim spi, jedyne co wiem, to to, ze ma racje.

dziobatka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-26 10:54:51
bigdutchman.de

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-26 10:16:04
Biorąc pod uwagę, że temat jest delikatny, odniosę się do komentarzy, w podsumowaniu. Tymczasem, mając z resztą też mało czasu, powstrzymam się od odpowiedzi.

Kominek1993
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-26 10:06:52
W sumie, to to dyskusyjna sprawa, czy zachodzi tu profanacja, czy nie. Kurczak jest wpisany w tarczę taką samą w jaką wpisany jest orzeł w godle RP. Jednakże heraldyka nie określa, że nie można wpisywać w taką samą tarczę. Uważam osobiście i to tylko moje zdanie, że profanacji tu nie ma.

kowal2007
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-26 02:09:15
a ja ułożyłem anegdotkę z tej okazji.. Piróg Piróg... TY GEJU ;] Dziękuję...

Everest89
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-26 01:51:01
I co? I gówno panie Piróg, nie widzę powodu żeby robić sobie jaja z Godła Polski po to aby zwrócić uwagę na złe traktowanie kur podczas hodowli. A jak namawia mnie do tego ten śmieszny dziwoląg to tym bardziej mam to w dupie.

Truz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-26 01:45:04
Nie widzę tu profanacji. Tylko lekkie zniesmaczenie. NIe chodzi o to aby zwierzęta nie tylko te hodowlane były wykorzystywane, bo nam się tak podoba. Należy czasem pokazać prawdę nawet jeżeli jest brutalna i budzi kontrowersje. Bo o to chodzi, aby otworzyć ludziom oczy, zdjąć im klapki z patrzałek.

ocobiega12
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-26 08:18:48
To nie jest prawda tylko to jest Gówno Prawda.Zrobią klatki o parę centymetrów większe i jakie to k*rwa humanitarne.Zdjęcia pochodzą na pewno z jakieś hodowli na zachodzie bo w Polsce hodowcę już dawno by zamknęli.Ciągle słychać,że komuś grozi 5, 8 ,10lat.

mbdl
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-26 01:37:19
A skomentuję! Chociaż nie popieram innych roszczeń i upodobań tego pana, to jeśli chodzi o tę konkretną akcję jestem jak najbardziej za! Godło mnie nie razi, wręcz przeciwnie.

shreek25
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-25 23:54:23
Jakie akcje zobaczcie na całym świecie tak traktuję się zwierzęta a nawet i gorzej?? a po drugie wybrali zła osobę do akcji jakoś patrząc na " niego"nie czyje się jego rodakiem skąd on jest bo na pewno nie z Polski

UdonowyMisiek
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-25 23:43:37
Nie ma wiochy ani profanacji -.-

celtic6666
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-01-25 23:27:18
Po pierwsze to ta ciota nie jest Polakiem tylko żydem... Po drugie uważam to za profanację godła gdyż ie powinno ono służyć żadnym celom reklamowym i propagandowym jakiś krzykaczy zielonych którzy gówno widzieli a wrzeszczą najwięcej, jeżdżąc swoimi LandRoverami po swoich ulubionych lasach deszczow

Sakage
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-26 11:02:40
A polak musi być katolikiem ? Czyżby wolność religii nie obowiązywała w Polsce ? Godło służy już dawno celą propagandowym ... naszemu rządowi "kochanemu".

godsplan
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-01-25 22:59:41
Nie widzę tu profanacji.

dajra91
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-25 23:37:46
Ja również. On po prostu walczy o dobre traktowanie zwierząt. No, ale oczywiście niektórzy tutaj wypowiadający się, obrażą Go, bo jest "żydem", "pedałem" i tak dalej, a nie o to w tym filmiku chodzi.

embalmer
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-01-25 22:44:54
Może nadszedł czas na aktualizację godła.

mj_liberian_girl
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-25 22:26:06
po 1 nie widzę tu profanacji, uważam że należy czasami dosadnie przedstawić niektóre fakty. Po 2 ogarnijcie się ludzie co Wam do tego jakiej jest orientacji bo to nie o to chodzi w kampani, a o przetrzymywanie i znęcanie się nad zwierzetami hodowlanymi. Naprawdę mylicie pojęcia...

woliniak
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-01-25 22:12:20
i na takich zakolczykowanych pedałów mam płacić abonament? - nigdy

Admit
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-01-25 22:10:07
ekolodzy, zieloni, pokazując takie fragmęty filmu to tak jak by porównać konopie do krokodyla albo heroiny. Chcecie jajek od kur które mają fermy jak by były na wczasach będziecie za nie płacić nie długo 5 zł od sztuki teraz większe klatki jutro wybiegi ze świeżą trawą.a co pojutrze??

mj_liberian_girl
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-25 22:31:32
no wybacz ale znam osoby i to sporo, które zwracają uwagę na to jakie jajka kupują. Osobiście nie wyobrażam sobie popierać takiego stanu rzeczy... tragiczne jest to, że trzymamy zwierzeta w takich warunkach bo mamy ochote na jajeczko, udko, skrzydełko... masakra:/

rgb77
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-25 22:01:17
WilczeOko dziękuje że sam udowodniłeś jakim jesteś idiotą bo w tym wypadku nie da się w żaden sposób usprawiedliwić twojej głupoty a zamiast robić s siebie debila wsparł byś walkę przeciw acta

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-27 02:49:52
Zajrzyj do mojej poczekalni i sam sprawdź, kto robi z siebie debila.

aiszabintabubar
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-25 21:53:42
miałam napisać długi wywód ale sądzę, że ograniczenie się do jednego słowa wystarczy: pojeb staram się rozumieć i toleruję ludzi którzy robią to co lubią ale rpzy tym nikogo nie krzywdząc geje itp.

chmieluv24
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-25 21:11:10
ludzie zajmijcie się nieuczciwymi politykami.. sankcjami które na nas nakłada rząd.. rosnącymi cenami i upadającą gospodarką.. tym że rząd nas ograbia narzucając nam coraz więcej zakazów i nakazów.. bezmyślnych podatków zyski z których trwonią za naszymi plecami.. walczmy o sprawiedliwość..

vestax86
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-25 20:50:37
"...widziałeś jak sięzabija kury i świnie, czy Twoja świadomość kończy sięna wędlinie ... "

ocobiega12
    Ocena: -16 (glosow:20)
2012-01-25 20:49:09
Ten eskimoski pedał z wykrzywioną mordą drwi i szydzi z Polaków i polskich symboli.Jak takie coś widzę to muszę być antyparchem.Za państwowe pieniądze zrobili paszkwil na Polskę.

Ooolaboga
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-25 20:42:01
Z profanacją nie ma to wiele wspólnego. W sumie nawet podoba mi się ten motyw, jak widać nie zostaje to nam obojętne.

mytubyli
    Ocena: 9 (glosow:19)
2012-01-25 20:31:32
Jeżeli wg Ciebie ten filmik pokazuje jak jawnie profanować godło to ja Ci współczuję. Wiocha jest, faktycznie, ale nie z godłem a zachowaniem hodowców

bishfinger
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-25 20:28:32
Wśród polskich hodowców jest tyle samo prostaków co wśród innych grup społecznych, jednak to przymus konkurowania z zagranicznymi hodowcami zmusił ich do stosowania takich środków

kert3212
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-01-25 20:25:26
to nie jest wcale wiocha i Profanacja Godła!!!!

ForbiddenRose86
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-01-25 20:13:30
PROFANACJA GODŁA???!!!! kRETYNIE TY!!!! Profanacja to jak nasrasz na godło dla zabawy a nie jak pokazujesz okrucieństwo wobec zwierząt rzadając dla nich prawa do godnego życia...!!!!!!!

egonem
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-01-25 19:56:46
Ja tu nie widziałem żadnego godła znanego mi kraju,więc jaka profanacja?

Max74
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-26 18:02:04
Zmień okulary bo te masz za słabe a potem wytłumacz co miała oznaczać w takim razie scena z ptakiem na czerwonym tle skoro to nie było nawiązanie do godła Polski?

soltys4533
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-01-25 19:47:05
WilczeOko ty chyba nie wiesz co to profanacja///// Zanim coś dodasz na wiocha to pomyśl 2x. Popieram ten film i uważam że to nie WIOCHA!!

NIEN0RMALNY
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-25 19:25:17
zresztą jajka z numerem 1 są smaczniejsze

edwin
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-01-25 19:02:24
żadna profanacja, po prostu chcą pokazac w dosadny sposób, że nasz orzeł tez mógłby tak wygladać, jak nie będziemy szanować zycia - objojętnie czy to ludzkiego czy ptasiego..

gothu123
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-01-25 18:59:14
wiec jako osoba która pracowała w tej branży mogę potwierdzić to co było na tym filmiku profanacja godła hmm raczej nie tylko próba zwrócenia uwagi na problem złego traktowania zwierząt uwierzcie mi po 1 dniu spędzonym w takiej ,,fabryce" nie tknęli byście tego mięsa czy jajek.

kapa666
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-25 18:58:19
moze i profanacja ale w słusznej sprawie

boyyek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-25 18:40:58
Jesteś zajebista:)

boyyek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-25 18:38:54
Fakt,faktem, zdeka przeginaja z ta chodowla. Ostatnio ogladalem jak we Francji choduje się gęsi dla watrubek na skale przemysłową.Każdy ptak w osobnej klatce, z na maxa podniesioną szyją a wniej rurka i co godzine podawany pokarm przez automat. Gęsi umierają z przerostu wątroby w okropnych mękach.

Max74
    Ocena: -14 (glosow:24)
2012-01-25 18:37:34
Gejowi wszystko wolno więc profanacja godła tylko narobi mu reklamy. Czy on kiedykolwiek przed nakręceniem tego filmiku widział jakąkolwiek hodowlę na własne oczy bo wydaje mi się, że nie a teraz jaki przejęty i na pewno grosza nie wziął za to. Te kury to może nawet nie w Polsce

Max74
    Ocena: -13 (glosow:23)
2012-01-25 18:40:49
zostały nakręcone bo u nas przecież unia tak nad wszystkim czuwa a jeśli nawet to w każdym kraju są przypadki znęcania się nad zwierzętami czego nie wolno tolerować ale Godłem Narodowym dupy nikomu nie wolno sobie podcierać.

mj_liberian_girl
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-25 22:36:49
nie wiem czy kiedykolwiek miałeś możliwość zobaczenia takich hodowli ( z tego copiszesz raczej nie) to co się tam dzieje to paranoja... ogólnie hodowle zwierząt na ubój czy na jaka to porażka... posiedź kilka miesięcy w klatce w której nie możesz się ruszyć to pogadamy...

Max74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-26 17:57:09
Wyobraź sobie, że zdarzyło mi się i nic tak strasznego nie widziałem. Dobry gospodarz dba o inwentarz bardziej niż o żonę ;-) Ale owszem zdarzają się różne patologie ale to nie tylko polska specjalność.

jarwis100
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-01-25 18:36:53
To nie jest żadna profanacja tylko sposób zwrócenia uwagi na brutalną rzeczywistość. Głównym założeniem tego filmiku nie jest wyśmiewanie godła tylko kampania informacyjna na temat nieludzkiego traktowania zwierząt !!

Homer87
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-01-25 18:31:20
Jakby mógł mnie ktoś oświecić co to za pajac na początku a po drugie to te godło na końcu z tym kurakiem to tak jakby ktoś wam powiedział że dziadkowie którzy walczyli za nasz kraj to zwykłe nic żeby nie być brutalniejszym w słowach

menda1991a
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-01-25 18:21:14
was zrozumieć to trzeba kilo soli zjeść... -.- ja nie widzę w tej reklamie nic złego.

bashanti
    Ocena: 9 (glosow:19)
2012-01-25 18:06:15
Popieram w pełni. Tu nie chodzi o profanację, to jest przesłanie które miało trafić do każdego z Nas. Ale, no cóż... Większość zapewne podniosła lament i ogólnopolski bunt " łooo Jezusie i Maryjo pedał nam godło sponiewierał!"...

gucior_bs
    Ocena: -13 (glosow:21)
2012-01-25 17:56:30
A w dupe se wsadź tą kurę!!! Wstyd mi za "Pieróga" ze pochodzi z mojego miasta!!!

bronek01
    Ocena: 13 (glosow:17)
2012-01-25 17:53:10
ok, przyznam, że też nie widzę tu wiochy. Powiem więcej - bardzo dobra reklama i przemawiająca

Agatttta
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-01-25 17:47:46
Moim zdaniem wiochą jest to, że wyśmiewasz się z tej reklamy. Jej celem nie jest profanacja godła ale otworzenie oczu na problem, którym jest znęcanie się nad zwierzętami.

edekkk
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-01-25 17:40:57
to ma być wiocha?! wiochą jest wyśmiewanie takiej akcji tylko z tego względu, że widnieje w niej homoseksualista

kapi303
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-01-25 17:40:32
widze kolejna manipulacja mediow ... brak mi slow

rlu_baranek
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-01-25 17:33:31
JAK BY POWIEDZIAŁ KAPITAN BOMBA: "TEMPY H*J"

dilozzz
    Ocena: -11 (glosow:17)
2012-01-25 17:20:27
Zapewne reklama hojnie wspierana przez producentow jajek kl.2. Piekna forma zwalczania konkurencji, a ze wzieli do niej pedala ktory cos belkota o tolerancji naszych (nie jego) rodakow od razu "tolerancyjni" podnosza raban.

xnancy
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-01-25 17:20:00
Jaka profanacja?! Bez jaj!!!

lucy123
    Ocena: 23 (glosow:33)
2012-01-25 17:08:59
Takie akcje muszą szokować, żeby dotrzeć do odbiorców. nie uważam tego za profanację godła.Gdyby nie zwierzęta ludzie gówno by osiągnęli tak naprawdę, dlatego można by było chociaż należycie je traktować.

LucyToPinda
    Ocena: -12 (glosow:28)
2012-01-25 17:16:46
twoja "twarz"jest profanacją obrazu kobiety :(

lucy123
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-01-25 17:35:42
Ja przynajmniej mam "odwagę" być sobą. A ty? Boisz się ze swojego konta powiedzieć mi co o mnie myślisz? Czy po prostu wstydzisz się swojej osoby?

madafakaman95
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-01-25 17:58:29
@LucyToPinda widać, że nie masz co zrobić ze swoim życiem, haha ;d ne ma to jak zakładanie konta w celu ubliżenia jednemu użytkownikowi

Darcy
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-25 18:35:29
Lucy, miłe zaskoczenie. Jednak jesteś mądrzejsza niż myślałem ;]

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-25 18:57:13
Darcy bo "znałeś" mnie z tej złej strony niestety. Coś tam w głowie czasem mam :)

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-31 01:30:24
zmiana opcji politycznej?

chudy1
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-01-25 17:03:46
Zamiast pieniadze na takie reklamy wydawac zajeli by sie moze problemami ludzi ktore nie sa pokazywane w reklamach.A bez myslne profanowanie godła jest nie przemyslane i podchpdzace pod sczyt glupoty ludzkiej

eithel
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-25 18:02:26
A dlaczego miałby nie występować? Może jeszcze ustalmy, że występować mogą ci, którzy seks uprawiają tylko z żoną po ślubie i to w pozycji wyłącznie misjonarskiej. Co Cię obchodzi czyjeś życie seksualne i dlaczego ma to decydowac o występowaniu w tv? Czy on tam swój seks prezentuje?

Made-In-Poland
    Ocena: -13 (glosow:29)
2012-01-25 16:38:05
Nie wiem co gorsze, piróg czy cała reszta...

Staradziffka
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-01-25 18:12:53
Twoja osoba.

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-31 01:31:29
Ale homosie minusują. Tylko tyle potrafią.

doman800
    Ocena: -14 (glosow:22)
2012-01-25 16:05:41
komentarz usunięty przez użytkownika

Greenmans
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-01-25 15:55:35
Jestem wegetarianinem i jestem z tego dumny...niektórzy i tak będą mnie wytykać palcami mówiąc "debil!", a ja po prostu szanuję każde życie i wszystkim życzę jak najlepiej, dlaczego to innym przeszkadza? Nie jestem fanatycznym bojownikiem-wegetarianinem, nigdy ...

Greenmans
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-25 15:57:22
...nikogo nie namawiałem do zaprzestania jedzenia mięsa, każdy z nas ma własny rozum i sam podejmuje decyzje. Pozdrawiam !

asd1905
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-25 16:37:41
ale tu chodzi o jajka ktore na 90% jesz a do autora jesli nie rozumiesz przekazu filmiku to nie mow ze to wiocha

kl0c3k
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-25 15:53:45
Widze, ze ktos tutaj nie pojal idei tego filmiku.

bakalu
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-01-25 15:37:57
W niektórych "ludziach" namalowany obrazek, przedmiot, który jest symbolem, czyli totalnie martwy przedmiot wzbudza większe emocje niż cierpienia prawdziwych, żywych istot. Straszne to i jednocześnie śmieszne.Piróg jaki jest, taki jest ale przynajmniej ma serce.

violon
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-01-25 15:04:06
pewnie zostanę zminusowana ale cóż. Szkoda mi tych zwierząt i to okropne, ale już Piróg to nie przejmuje się dziećmi, które w naszym kraju nie mają co jeść (znam osobiście takie rodziny, czy emerytami którzy są skazani na nielegalną eutanazję bo nie mają za co żyć

eithel
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-25 18:06:31
No nie da rady wszystkim się przejmować, bo by oszalał. Ja też na codzień o tym nie myślę. Brawa dla niego, że i tak robi cokolwiek w jakiejkolwiek sprawie. To i tak więcej niż większość z nas tu obecnych, którzy tylko gadać potrafimy.

violon
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-26 10:42:16
ja organizuję pomoc dla głodnych dzieci współpracując z caritasem, niech Pirożek odda swoje miliony na niezczęsne kury, to polepszy ich byt, albo niech zrobi reklamę o tym jak starsi ludzie umierają bez lekarstw i jedzenia! jeszcze nikt z polskich gwiazd si za to nie zabrał

eithel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-26 11:11:17
No to brawa dla Ciebie, oby wiecej takich ludzi. A co do oddawania milionów to głupota, bo to niewiele pomoże, akcje uświadamiające są równie ważne. Jak ktoś wymyśli akcję o starszych ludziach bez lekarstw i jedzenia, to skąd wiesz, że on w niej nie wystąpi. Toż nie on akcje wymyśla, jeno występuje.

Stonewolf
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-01-25 15:02:43
Ludzie co z tego ze gey jak dobrze gada ale wy dalej krytykujcie i wpierd...XYZ jajka które toczą się wśród martwych kur.Po co maja wypowiadać się lekarze kto ich słucha ? Wystarczy ze został poruszony problem i zaraz jest krytyka z waszej strony to jest Wiocha !!!

hektor1983
    Ocena: -4 (glosow:22)
2012-01-25 15:01:00
Wszystko spoko, tylko, że on nie jest Polakiem.

maniek26
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-01-25 14:54:47
co ten gey może wiedzieć o o pozyskiwaniu jaj jak sam nie potrafi się obrać jak człowiek.na temat chowu drobiu i produkcji jaj niech się wypowiadają lekarze weterynarii lub obrońcy praw zwierząt, którzy znają przepisy dobrostanu zwierząt a nie pajace

biolog55
    Ocena: 10 (glosow:28)
2012-01-25 14:49:39
Zero profanacji to raz!! Wiochą może się pochwalić autor, który to tu wstawił!! a Dwa że nie żaden pedał tylko osoba publiczna która zwróciła uwagę na ważny problem bo to nie są jakieś tam kury, gdyby nie ona nie mielibyśmy co jeść!

Ramboshot
    Ocena: -15 (glosow:23)
2012-01-25 14:48:55
tolerują nawet gejów .

Siirmichael
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-01-25 14:34:11
a no oczywiście dobra, to zróbmy tak jak będę miał tyle kasy co Pan gej to będę kupował jajeczka z innymi numerkami. Chyba, że Pan Pierożek będzie rozdawał jajeczka... to wtedy GIT - MAJONEZ

KELLUNIA
    Ocena: 14 (glosow:24)
2012-01-25 14:28:27
Kazda zywa istota na tej ziemi ma prawo do godnego zycia....czy to kura czy człowiek...

tomas2200
    Ocena: -5 (glosow:27)
2012-01-25 14:15:47
Polska stanęła na głowie gdzie ku*wa jakieś pie*dolone kury są ważniejsze niż człowiek który nie ma domu albo dziecko któe nie ma rodziców

sunshinei89i
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-01-25 14:21:21
Nikt nie mówi, że są ważniejsze lub równie ważne. Jest wiele akcji nagłaśniających problemy ludzi, akurat ta dotyczy zwierząt.

Lesco
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-25 14:14:50
Tu nie ma żadnej profanacji

agnostictac
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-01-25 14:05:14
Myślisz buraku że błyśniesz bardziej w mediach bazując na czyimś współczuciu??!Szkoda mi dzieci w Afryce-jestem zajebisty!

dan75
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-01-25 14:01:10
No akurat żadnej profanacji godła tu nie ma. Ty się nadajesz na wiochę a nie ten filmik. Wiochą jest tu tylko takie właśnie traktowanie zwierząt

cotokurwajest
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-01-25 14:00:19
To daj mi ku*wa kase na jajka z symbolem 2 !!

eithel
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-25 17:34:02
Co to znaczy daj? Komunizm minął. Teraz trzeba samemu zarabiać.

Isarico
    Ocena: -1 (glosow:27)
2012-01-25 13:58:21
Nie dość, że profanacja Godła Polski to jeszcze ten pedał wypowiadający się na temat bycia Polakiem. Dno i wodorosty. A kury w ten sposób były, są i będą traktowane, trzeba się z tym pogodzić albo nie myśleć. Bo zapewnienie każdej niosce 10m^2 byłoby nieopłacalne i w sklepach zamiast jajek widzielib

Isarico
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-25 13:58:38
Widzielibyście puste półki.

fishdick
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-01-25 14:10:05
"trzeba się z tym pogodzić albo nie myśleć" - ok, czyli róbmy tak również w sprawie morderstw, gwałtów, pobić. W końcu takie rzeczy zawsze będą się działy, więc po co się wysilać?

eithel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-25 17:32:49
Jak ja nie rozumiem tego, że tylko gejów ocenie się przez pryzmat ich seksualności. Mam wrażenie, że jedyne co w nich widzie to ten seks i seks. Jak ktoś hetero zrobi coś głupiego, to się mu wypomina wiele, ale nie życie seksualne. Jak to w ogóle brzmi "to jeszcze ten pedał wypowiadający się na tema

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-31 01:33:42
Wejdź na Gay Czat i przygotuj mi uczciwą recenzję, ile tam .. "Miłości" ?

adasko2277
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-01-25 13:56:36
Obejrzałem kilkakrotnie reklamę, przeczytałem ustawę o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych(Dz. U. z 2005r. nr 235 poz. 2000) i jakoś nie zauważyłem żeby na filmie sprofanowano obowiązujące godło RP. Oskubany kurczak na czerwonym tle nie jest naszym godłem

Darcy
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-01-25 15:30:28
Dokładnie. Chodziło tylko, żeby zwrócić uwagę na problem, jak widać to działa. Kampania godna uwagi oczywiście.

WilczeOko
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-31 01:32:30
Chyba nie doczytałeś, albo widziałeś tylko to, co chciałeś widzieć.

sunshinei89i
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-25 13:54:58
WilczeOko mnóstwo w Tobie nienawiści a niewiele empatii - przykre

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-27 14:49:44
Dziękuję za komplement. Jestem z tego dumny. Do pedalstwa - zawsze, aż do śmierci. I do ZDRAJCÓW NARODU.

adasko2277
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-25 13:53:03
Obejrzałem kilkakrotnie reklamę, przeczytałem ustawę o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych(Dz. U. z 2005r. nr 235 poz. 2000) i jakoś nie zauważyłem żeby na filmie sprofanowano obowiązujące godło RP. Oskubany kurczak na czerwonym tle nie jest naszym godłem

DjYahwey
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-25 13:50:32
ty powinieneś już dawno wieb dostać

Tschus
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-25 13:49:45
spartia zgadzam się z Tobą:) a reklama jak najbardziej spoko i żadnej wiochy tu nie widzę:( gej czy hetero podoba mi się że nie bał się wystąpić w takiej reklamie:)

Czarek02122
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-25 13:49:40
Ludzie to nie wiocha według mnie to dobra Akcja dobroczynna dla zwierząt

Lisu
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-01-25 13:47:47
to smutne że cymbał który to wrzucił, jedyne co zauważył to profanację godła.. to o tobie jest ten spot debilu.

xxkomarxx
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-25 13:27:09
Żadna profanacja. To co się dzieje w tym kraju woła o pomstę do nieba. Ciekawe jak długo ludzie jeszcze wytrzymają i kiedy pojawi się punkt zapalny jakiejś rewolucji.

iamondine
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-01-25 13:19:46
Świetny przekaz. Polska to kraj tolerancyjny? Taa..A rasizm to jeden z odłamów tolerancji? Dlaczego tych biednych zwierząt nie można traktować humanitarnie? To takie trudne?!

agaa171
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-25 13:07:44
Nie ma co porównywać który kraj jest bardziej tolerancyjny bo w rzeczywistości nie ma takiego miejsca gdzie wszyscy tolerowali by wszystko. Jednak w Polsce nie tolerancja ostatnimi latami wzrosła.

Kakuszke
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-01-25 13:06:17
A ja cumcałbym go.

chml
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-01-25 12:58:06
Gej reklamujący kurczaki. Tego jeszcze nie było.

spartia
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-01-25 12:30:49
Dobrze ze zrobili w końcu coś mocnego i przykuwającego uwagę! popieram i żadnej profanacji nie widzę! biedne ptaki :(

teczowapani
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-01-25 12:27:44
ja rozumiem ze jemy i jajka i mieso i na bank tego nie zmienimy, ale do cholery...hodujmy te zwierzeta jakos normalnie, usmiercajmy humanitarnie i nie dreczmy!! ale dla hodowli przyjemnosciowej (futra itp) stanowcze NIE!

asoso
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-01-25 12:25:33
Gdzie tu wiocha? Słuszna sprawa, żadnej wiochy tu nie ma. Brawa dla typa co to tu wstawił.

wioha11
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-01-25 12:00:36
Zacytuję pewną kwestię " Gdyby rzeźnie były szklane i przeźroczyste wszyscy byli byśmy wegetarianami .. "

sspinka
    Ocena: 8 (glosow:24)
2012-01-25 11:47:23
Popieram akcje.Duży plus dla Piróga i ViVA

slesz
    Ocena: 10 (glosow:24)
2012-01-25 11:33:13
mam wrażenie że autorowi i jemu pochlebiającym nie o godło chodzi ale o to żeby dowalić temu Panu z odmienną orientacją seksualną

WilczeOko
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-01-25 12:06:49
to złe masz wrażenie..

julianoDEshit
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-22 03:32:58
na szubienicę dziadów.

WilczeOko
    Ocena: -5 (glosow:25)
2012-01-22 03:41:53
kto z nimi da radę, jak nawet Hitler sobie nie poradził?

eithel
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-25 17:24:43
@Wilcze oko - Hitler to i z nami próbował sobie poradzić, więc nie wiem, za co go tak podziwiasz.

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-27 12:46:17
W którym miejscu ja Hitlera podziwiam?

gugulka
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-01-21 23:10:39
niestety :( nie jest to tylko problem polski, caly swiat jest pelen takiego gowna

WilczeOko
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-01-21 23:13:54
O czym mówisz? Tylko o zwierzakach?

przemek5d
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-21 12:07:02
problem w tym że się myli spaczenia i jakieś fobie od tolerancji. za tolerancyjne kraje uważa się np holandie która ma mało wspólnego z tolerancją. a co do zwierząt to zajadacie się mięsem i jajkami i narzekacie że drogo. Gdyby hodowle były ekologiczne to byście wodzianki jedli bo stać by nas nie

WilczeOko
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-01-21 23:05:02
Tyle, że tu tak naprawdę nie chodzi o tolerancję, czy zwierzęta nawet. Wiedzą o tym tylko Ci, którzy doświadczają DYSKRYMINACJI z powodów ideologii narodowej. Wolność dla Nacjonalistów!

WilczeOko
    Ocena: -8 (glosow:22)
2012-01-17 18:04:03
Czy w innym cywilizowanym Kraju pozwoliliby na takie ekscesy? Wyobraźcie sobie, co by było, gdyby do czegoś takiego doszło w USA? Tam nawet flagę zwijają ładnie w kosteczkę, z należytym szacunkiem. W przeciwieństwie do "Polaków" ...

Kiara92
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-24 12:32:54
Był przecież nawet filmik o tym, jak w USA traktuje się flagę, a jak u nas. U nas ludzie zachowują się tak, jakby symbole Polski obowiązywały ich z przymusu, bądź służyły kibolom do pseudoakcji na stadionach. Co do zwierząt, też bym się wypowiedziała na ten temat, ale temat akurat nie dotyczy ich.

WilczeOko
    Ocena: -5 (glosow:21)
2012-01-24 12:42:11
No, chociaż jedna osoba myśląca, która nie skupiła swojej uwagi na .. kurach .. :D

butterflayy079
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-01-06 16:02:17
Polska nie jest krajem barbarzyńskim. Niektórzy ludzie mają tylko zacofane poglądy i nie są obiektywni. Daleko nam do XXI wieku z takimi poglądami jak mamy teraz.

outlaws13
    Ocena: -8 (glosow:24)
2012-01-06 15:28:54
Jaki on Polak? Ja meksykanin. Samo to że "gwiazdorzy" w śmiesznej telewizji świadczy o tolerancji w Polsce.

Alptrm
    Ocena: -4 (glosow:22)
2012-01-03 23:53:03
w innych krajach jest to samo, to nie wymysł Polaków jakby pedał nie wiedział

WilczeOko
    Ocena: -6 (glosow:26)
2012-01-04 22:10:28
Bardzo cenny wniosek (+)

Homo_erectus
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-06 18:52:35
poza tym w innych krajach jest jeszcze gorzej. wynika z tego ze w Hiszpanii powinni znieważyć godło narodowe zakrwawionym bykiem,w Chinach psem albo rybą, którą jedzą "na żywca",a w Meksyku kogutem,który uczestniczy w walkach. należy za to winić osoby, które na to pozwalają a nie obrażać cały naród

WilczeOko
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-01-17 18:34:47
Tu nawet nie chodzi o kampanię, która zwierząt broni. Ale by kolejny raz poniżyć.

Inicjatywa14
    Ocena: -3 (glosow:15)
2011-12-31 17:51:18
Przyjdzie czas, gdy spokojnie nie będzie oglądał się za swoje plecy.

rusengun3
    Ocena: -2 (glosow:16)
2011-12-30 18:30:22
Właśnie, co jak co ale twórcę za to ze sprofanował Symbol za który poszedłbym do samego piekła powiesiłbym za przyrodzenie na latarni przed jego własnym domem

agro207
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-01-21 21:28:23
co do profanacji zgadzam się, piekło jak najbardziej ale wieszanie go za przyrodzenie to absurd cioty nie mają jaj

WilczeOko
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-01-22 03:24:01
obawiam się, że jeszcze im to sprawiłoby przyjemność..

WilczeOko
    Ocena: -8 (glosow:28)
2011-12-30 01:40:49
Swoją drogą, ta kampania posiada znamiona przestępstwa. Warto zapoznać się, co grozi za profanowanie wartości narodowych - w tym przypadku: szczególnie Godła Kraju.

tpaszczyszyn
    Ocena: -1 (glosow:25)
2011-12-25 13:13:25
jak z "pieroga" Polak ? Przecież on sam się przyznaje do, że pochodzi z izraela i tam ciągle lata

WilczeOko
    Ocena: -5 (glosow:35)
2011-12-26 11:13:04
dokładnie .. a pomysłodawcą tej kampanii jest właśnie Żyd

Kiara92
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-01-24 12:35:27
Więc powinien się zająć samym sobą, a nie tu z Polski robić zło wcielone i obrażać nasze godło.

WilczeOko
    Ocena: -9 (glosow:23)
2012-01-24 13:00:46
Oni to już mają we krwi: nienawiść do Polaków.

W1kt00r
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 01:20:39
Ja tu czegoś nie rozumiem: dobre prawdziwe komentarze dostają ocenę typu -10/30. Kurde, kto tu jest użytkownikami tego portalu?!

WilczeOko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-31 01:34:43
Określiłbym ich, ale obawiam się, że komentarz poleci do kosza.. :-)

doman800
    Ocena: -5 (glosow:27)
2011-12-25 09:15:35
komentarz usunięty przez użytkownika

Staradziffka
    Ocena: -4 (glosow:28)
2011-12-28 23:36:10
Odezwał się ten, który był w całej europie i zna tamtejszą kulturę...

stach1947
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-12-25 08:46:00
Nie jesteśmy ani mniej ani więcej tolerancyjni od innych nacji.Kolo P. sam mógł się o tym przekonać, promując izraelską armie i odgrażając się, ze wyjedzie do Izraela.

Psiapsiolek
    Ocena: 15 (glosow:57)
2011-12-25 03:45:26
A do mnie przemawia ta reklama. Polska to barbarzyński kraj, w którym znęca się nad zwierzętami, pozwala na hodowlę zwierząt dla futer, gnębi mniejszości LGBT i równocześnie broni zygot (którym nie da się zrobić krzywdy z braku u nich organów). Czas to zmienić.

doman800
    Ocena: -9 (glosow:43)
2011-12-25 09:16:48
komentarz usunięty przez użytkownika

Ubermensch
    Ocena: -9 (glosow:37)
2012-01-06 15:02:55
Czas to wytępić pedałów, którzy zbeszczeszczają polskie godło. Zero tolerancji dla mniejszości LGBT- twu zboczone świnie. Zwierzęta chyba są po ta aby je zjadać, i pozyskiwac z nich skóry i futra. Co innego oczywiście zwierzęta domoewe takie jak pies czy kot i wiele innych trzymanych w domach.

WilczeOko
    Ocena: -14 (glosow:30)
2012-01-21 02:19:09
Problem w tym, że za tą kampanią stoją .. Żydzi.

Darcy
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-01-25 15:15:20
Ubermensch, budzisz we mnie odrazę..

Ubermensch
    Ocena: -9 (glosow:23)
2012-01-25 16:47:11
Darcy nie mam ochoty rozmowe ze spedaloną świnią taką jak ty, która ma różowo pod deklem.

Staradziffka
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-01-25 18:15:24
Psiapsiółek, oczywiście masz rację i pięknie to podsumowałaś. I nie przejmuj się gimbusami typu doman, czy ubermensch. To prawdopodobnie multikonta wilczego.

Ubermensch
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-01-25 18:44:06
Stary chu.u a ty czyim multikontem jesteś spedalona łajzo!

WilczeOko
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-27 12:34:17
Zamiast argumentów, teorie spiskowe. To Wam tylko wychodzi?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700