Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ten akurat w Łowiczu
drdos  12-01-01, 21:49 Zgłoś
+ 991 -
Dodano: 2012-01-01, 21:49:00   przez: drdos
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 991  Zgłoś nadużycie
6
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nasi tam byli ?
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Pytanie na dziś.
Ukryj komentarze(302)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Emusia
    Ocena: 14 (glosow:26)
2012-01-07 16:47:13
Oj tam czepiacie się księży. Mój tata jest księdzem i to bardzo dobry człowiek jest :))))

maniek168
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-30 00:07:24
nie UWAGA PEDOFIL hahahahahah

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 01:43:15
To samo jest z katolickimi księżmi- nie możecie od razu całego kleru mieszać z błotem tylko dlatego, że kilku osobnikom się coś zdrowo porypało. To tylko ludzie, a ludzie błędy popełniają. A co do religii - nie wierzy się w księży, tylko w Boga, więc skreślanie katolicyzmu nie może się z tym wiązać.

W1kt00r
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-15 01:39:45
Ludzie, niemal wszyscy gadacie tu tylko o "realiach", "smutnej prawdzie", a tak naprawdę opieracie się na jednostkowych i nagłośnionych przez "media" przypadkach. Czy jak 1 na 1000 modeli aut jest źle wykonane to znaczy, że pozostałe 999 też jest do bani? Zastanówcie się.

SonySzyderca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-13 17:10:55
Uwaga ksiądz na służbie hehe

powergad
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 20:57:06
Dla ścisłości ten budynek biały budynek po lewej to Pijarska Szkoła Królowej Pokoju w Łowiczu

rgb77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 19:10:07
czyżby ktoś uraził katolickie uczucia autora ???

Katia777
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-09 15:27:57
Ja tam lubię księży....:) jestem katoliczką...

Gucioss
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-08 23:03:53
Dobra dla tych co tutaj wojny prowadzą: Po 1. To że są księża pedofile wiadomo od dawna i nie jest to powielanie stereotypów. Zobaczcie sobie raport Ryana jeśli potrzeba wam jakiegokolwiek dowodu. po 2. Na księży pedofilii naskakuje się tak ponieważ oni teoretycznie są sługami bożymi więc trochę w

Gucioss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-08 23:06:44
więcej się od nich wymaga. Po 3. Podawania biblii jako wiarygodnego uzasadnienia mija się z celem gdyż nie da się sprawdzić czy biblia zawiera w sobie prawdę czy nie. Po 4. Kościół często chronił księży podejrzewanych o pedofilię, a trzeba przyznać że ma duże wpływy w Polsce.

Gucioss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-08 23:08:49
Po 5. Jeśli ktoś z was pisze np. że są udokumentowane cudy to niech poda wiarygodne źródło. Po 6. Oczywiście nie wszyscy księża to pedofile ale ich odsetek jest znacznie wyższy niż np. wśród nauczycieli.

Gucioss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-08 23:10:48
Po 7. Największy znany mi spis przewinień na tle seksualnym kościoła znajduje się na wikipedii pod hasłem Przestępstwa seksualne w Kościele katolickim.

tygrysiskoreborn
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-09 07:46:23
Skoro podważacie to co jest w Biblii napisane to skąd wiecie że Wasze żródła sa wiarygodne? skąd wiecie czy badania nie były fałszowane? Konto na wikipedii może miec kazdy itd....idę teraz takim tokiem myślenia jak Wasz.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-09 07:51:11
O Jezusie pisali np historycy tacy jak Tacyt, Flawiusz, Swetoniusz, Pliniusz, Tallus i ich opisy pokrywały się z tym co jest w Biblii, poza tym jest kilku ewangelistów i ich opisy sie pokrywają, ale ewangelistów zostawmy bo znowu powiecie że to fałszerstwa i mity.

Gucioss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-09 15:12:59
Powiedzmy że biblia zawiera w sobie tylko prawdę. Teraz zadam ci pytanie: czy to usprawiedliwia księży którzy molestowali i gwałcili dzieci?

tygrysiskoreborn
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-09 16:38:57
Nie, to nie usprawiedliwia pedofilii w Kościele, ale także nie usprawiedliwia utożsamiana każdego księdza z pedofilem, oraz katolika z ciemniakiem, a to niestety jest robione w tym temacie.

Gucioss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-09 21:35:08
Ale zauważ, że większość osób tutaj nie raz mówiło że nie wszyscy księża to pedofile.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-09 22:11:45
Większość? Moje wypowiedzi uważasz za większość? Przyjacielu.....prześledź wszystkie wypowiedzi i zobaczysz że wszyscy atakujący kler, generalizują i wrzucają wszystko do jednego wora.Nawet mi oberwało się i zostałem nzawany brytalnym katolem,mimo iż nikogo nie obraziłe w przeciwieństwie co do niekt

Gucioss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-10 17:42:46
Wyobraź sobie że przeczytałem wszystkie komentarze i oprócz ciebie dużo osób mówi że nie wszyscy są.

tygrysiskoreborn
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-10 20:11:57
Czy dużo, czy mało,ciężko oceniać,ale na pewno nie większość.Przyjacielu-ten temat wypacza prawdę.....pedofilia w Kościele jest,tego nie neguję,ale nie na taka skalę jak tu co niektórzy przedstawiają.Masz tu wiele dowcipów,i tam nie masz generalizacji?

karolek796290009
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-13 21:17:42
Gucioss widać po twoim komentarzu że coś z tobą nie tak jakim prawem śmiesz nazywać większość księży pedofilami? co ty sobie myślisz ? widaocznie masz klapki na oczach i slepo słuchasz michnika i innych lewaków co chcą zniszczyc katolicyz w polsce... wiesz... odsetek pedofilii w przypadku żydów

karolek796290009
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-13 21:24:00
,chrześcijan i muzułmanów na świecie jest prawdopodobnie taka sama ale jakby oskarżono o to jakiegoś muzułmanina to by od razu mowili że oskarżyciel jest rasistą itp, bo pedofilia to choroba, to nie zależy od wiary to zwyczajne odchylenie od normy ,to zaspokojenie potrzeb tylko karalne

karolek796290009
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-13 21:35:53
i to u księży ,budzi takie kontrowersje bo oni są sługami bożymi... i założę się na moje przyrodzenie że w innych religiach zdarzają się tak samo często jak u katolików przypadki pedofilii pozdro dla kumatych ;)

ocobiega12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 22:32:00
Czy czasem wasze mamy nie brały za dużo wapna w czasie ciąży,bo takich PUSTAKÓW porodziły.

iquitosguayau
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 22:29:30
Ooo... Ilość komentarzy dorównuje tym ze zdjęć z "fajnymi dupami" i +18. Szok. A już myślałam, że wszyscy patrzą się tylko i wyłącznie na tyłek :)

aneczka86871
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-08 20:37:40
jakoś jeszcze go tam nie widziałam !!!!!!!!!!

ponyboy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-08 20:07:46
Ksiunc pedofil:)

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-08 18:40:03
i drugi----Tato tato!! Kupisz mi nowy rower...???---Nie w tym tygodniu..Musisz poczekac do następnej tacy...

szatano999
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-08 18:38:14
żarcik na rozładowanie atmosfery----Tato Tato!!!...-Nie wołaj do mnie tato!!!--???To jak mam do ciebie mówić???---Normalnie, tak jak wszyscy...OJCZE...

bielek666
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-08 18:10:56
A ja uważam, że takie znaki powinny w każdym mieście stać, a im bliżej kościołów tym więcej.

michaskaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-08 17:26:11
tymczasem, przechodzę obok niego prawie codziennie a on stoi jak stał ;p

michaskaaa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-08 17:23:36
Jejku czy ten znak jest tylko w Łowiczu? Taka gorąca konwersacja się tu rozwinęła że odnoszę właśnie takie wrażenie. Sama nie cierpię księży ale to nie powód aby tutaj rozpoczynać jakieś sprzeczki na temat poglądów ;p A poza tym jakby to im przeszkadzało to zadbali by o to aby znak ktoś "naprawił",

szatano999
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-08 16:11:12
oj... nieładnie "tygrysiskoreborn" .Wpychasz się na chama. Ktoś Ci coś zakazał a ty zamiast nadstawić drugi policzek to siup zakładasz następnego użytkownika i dalej...Przypomina mi to czasy ewangelizacji..Na siłę i z uporem. Dla niezorientowanych "tygrysiskoreborn" to "tygrysisko130588" WIOCHA!!!

tygrysiskoreborn
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-08 16:30:20
Dopiero załapałeś? Czy na chama, tego nie wiem. Nie zlamalem żadnego z punktów regulaminu, nie dostałem uzasadnienia tylko wyzwiska od antykościelnych na PW że niby na nich do administracji donoszę.Tymczasem nikogo nie zwyzywałem itp w przeciwieństwie co do niektórych.

szatano999
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-08 15:24:31
NAJLEPSZE!!!! Wpisz w google słowa "ksiądz" i "dziecko" i zobaczcie jakie tematy wyskoczą....

tygrysiskoreborn
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-08 15:53:16
A Ty wpisz "antyklerykalizm" i "biznes" zobaczysz co CI wyszkoczy he he he....a ponoc to Rydzyk jest mistrzem manipulacji.

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-08 16:03:57
szczerze mówiąc spodziewałem się że "Rekolekcje" albo "Celibat" a tu.....zonk

Dyzio81
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-08 14:22:06
Można wierzyć - nie dając na tacę. Czy Jezus jeździł najnowszym Lexusem z przyciemnianymi szybami? Czy jeo budynek był jednym z najbogatszych we wsi? Czy miał willę z basenem? Czy opowiadał się za partią i namawiał na głosy dla niej?

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-08 15:04:50
Jezus tez nie używał prądu i internetu....

Dyzio81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 18:32:40
Więc skoro Jezus nie potrzebował tych "przyjemności" i dawał sobie idealnie bez nich radę, po co one księżom? Bez nich tez mogą głosić Słowo Boże. A tymczasem przeczą sami temu, co rozgłaszają...

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-09 08:04:40
A kto powiedział że Jezus nie potrzebowal tych "przyjemnośći"? Tych rzeczy po prostu nie było, to że ludzie np kiedys nie używali samochodów-ma to znaczyc że my dzis tez nie powinnismy uzywać? nonsens...

Dyzio81
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-08 14:14:09
Nie rozumiem. Przecież klechy to ludzie - tak jak i my. Jezeli wdłg danej religii są święci - niech będą, ok. Ale dla mnie, ateistki to zwykli faceci, którzy nie radzą sobie z popędem płciowym i trzepią kasę

Dyzio81
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-08 14:17:51
Dlatego też nie rozumiem, dlaczego minusowana jest jakakolwiek próba dyskusji, uargumentowania swojego zdania na podstawie faktów, liczb, wpisów, zysków. Tygrysisko jesteś w sekcie Natanka? Mówisz jak ON - cytatami

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-08 13:57:42
dyskusja z tygrysisko to jak próba wytłumaczenia babci moherowej że Rydzyk jest manipulatorem

tygrysiskoreborn
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-01-08 14:00:16
CZy ja wiem, przyjmuje do wiadomości że pedofilia w Kościele istnieje, ale nie jest tak jak Wy to przedstawiacie,wrzucacie katolików i księży do jednego wora pt"pedofilia i pieniadze"i nie umiecie wytłumaczyc dlaczego tak robicie.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-08 14:02:31
posiłkuje się Biblią a tam sa słowa Jezusa, który doskonale widział co będzie z Kościołem sie działa pod koniec czasów....cytuję je ale i tak większość to olewa i krzyczy jak opetany tłum, który wydał Jezusa na ukrzyzowanie

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-08 14:02:49
OOOOO!!!!! CUD!!!! tygrysisko się wskrzesił!!!!

Cenotaph
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-08 14:06:26
tygrysiskoreborn - a skąd wiesz że to słowa Jezusa? I jeszcze jedno pytanie. Potrafisz samodzielnie myśleć czy tylko cytować? Bo nie wiem czy warto z Tobą dyskusje zaczynać.

out13
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-08 14:09:55
Cenotaph , nie warto. Żadnych merytorycznych cech, a jedynie przytaczanie wróżb i horoskopów z przed 2000 tyś lat, interpretowanych w sposób otumaniający ludzi. Zapomniał tylko że dziś ludzie kierują sie rozumem i własną wolą. Mają szkoły i myślą samodzielnie.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-08 14:10:05
To że cytuję nie znaczy że nie potrafię mysleć, po protu to na poparcie moich racji. Co do słów Jezusa, hmmm.....był taki ktoś i Jego wypowiedzi zostały spisane, oryginały są zachowane jak i tłumaczenia.

out13
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-08 14:12:35
On nie myśli samodzielnie a działa schematycznie tak prosto tak jak tego wymaga ślepe posłuszeństwo kościołowi.Dawać i nie myśleć, słuchać i nie dyskutować. Wzorowy przykład oddania proboszczowi. Amen. Rozgrzeszam cie tygrysku bo zabłądziłeś i zgłupiałeś. To są cechy fanatyka a nie wiernego

out13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-08 14:15:39
Ty, a co powiesz na to że te PRAWDZIWE oryginały to watykan strzeże pilnie bo jak by się lud dowiedział prawdy to by wyszło że cała ta szopka to wymysł mistrza marketingu i zapewnienia bytu na kolejne 2000lat. Taki plan biznesowy:) Sporo filmów jest o tym i bardziej popartych faktami jak ten Jezus

Cenotaph
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-08 14:19:26
tygrysiskoreborn - jak na razie poza cytowaniem niczego więcej nie widzę. No bo coś takiego "był taki ktoś", faktycznie, merytoryczny argument nie do obalenia. Dziwne tylko że jak na razie świat widzi wasze tłumaczenia, a oryginałów jak nie ma tak nie ma. Jak to jest?

tygrysiskoreborn
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-08 14:33:43
Gdy pisze własnymi słowani-źle bo nie mam dowodów, gdy cytuję Biblię też źle bo nie myslę, tak i tak źle. Co do istnienia Jezusa,nawet ateistyczni uczeni Jego bytu nie kwestionują, tak samo i Jego nauk.

Cenotaph
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-08 14:38:53
tygrysiskoreborn - na tezy które się zakłada trzeba mieć dowody i skoro zaczynasz dyskusję to raczej powinieneś je posiadać, nie? Co do Jezusa. Widzisz, ja mówię że wkładacie własne słowa w jego usta, a Ty że neguję jego istnienie. Jak to jest, uciekasz od odpowiedzi? Jezus był postacią historyczną.

out13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-08 14:39:39
Ci ta zwani ateiści są opłacani przez watykan? Jak i szereg innych badań "potwierdzających" tezę istnienia Jezusa. jakoś watykan nie godzi sie na badania całkowicie nie zależne bez udziału swoich możnych. Nie udostępnia zbiorów do badań. Amen synu i rozgrzeszam cię bo sie zagubiłeś.

Cenotaph
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-08 14:41:13
...., ale zwykłym człowiekiem, co pokazują inne ewangelie, te które wam tak strasznie nie pasują. To kk stworzył mit syna Boga, czerpiąc z Egipskiego mitu o Horusie. Już nawet nie potrafiliście się wysilić na własną bajkę tylko jak zawsze "kopiuj-wklej". Jak większość w tej religii.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-08 14:43:55
Własnie cytaty miały byc jako dowody. Co do Bóstwa Jezusa.... przytoczyłbym kolejny fragment Biblii, ale czy warto jeśli znowu zostanie zakwestionowany?

Cenotaph
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 14:44:34
A najzabawniejsze ( moim zdaniem) że obraz Jezusa jako człowieka, jaki zdążyłem poznać mimo waszych starań ukrycia wszystkiego co na ten temat się znajduje, przyćmiłby obraz jaki wy wykreowaliście. Był człowiekiem, którego idee wypaczyliście by stworzyć biznes wszech czasów.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-08 14:46:10
A czy człowiek może wskrzeszać i uzdrawiać?

Cenotaph
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-08 14:47:11
tygrysiskoreborn - i czego to ma być dowodem, że umiesz przepisywać? Poza tym dlaczego przyjmujesz że skoro biblia to musi być prawda. To znaczy że inne ewangelie, te które nie raczyliście ując w biblii już nie są prawdą? Biblia jest tworem ludzkim i dlaczego ma być prawdą?

tygrysiskoreborn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-08 14:49:16
A czy ewangelie powstałe 300 lat po Jezusie i pisane przez np Gnostyków, moga byc prawdą? To tak jakby poprosić Satanistów i ich ewangelię i umiescić ją w Biblii.

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-08 14:49:44
tygrysiskoreborn - udajesz czy na prawdę nie łapiesz? Wskrzeszać? Nikt nie potrafi. I nie przytaczaj mi bzdurnych opowiadań sprzed 2 tyś lat, jakich prostych ludzi co wszystko co nie potrafili zidentyfikować kojarzyli z Bogiem. Równie mocne argumenty jak Twoje.

tygrysiskoreborn
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-08 14:52:56
Skoro nie wierzysz w Biblię-Twoja sprawa....W Starym Testamencie były przepowiednie oraz obietnice od Boga, które się wypełniały po stekach jak nie tysiącach lat i to także jest udowodnione, ale jeśli dla Ciebie Biblia to żaden argument....

Cenotaph
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-08 14:58:23
tygrysiskoreborn - ostatnia odpowiedź bo widzę że Twoja wiedza jest znikoma, nawet na temat własnej religii. Stary testament to kolejny ciekawy temat, ale już nie z Tobą bo nic nie łapiesz. Co by się nie stało, wy i tak to skojarzycie z tym mitem, bo nic innego nie chcecie widzieć.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-08 15:01:50
Przyjacielu jeśli nic nie rozumiem...oświec mnie jeśli potrafisz.

Cenotaph
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-08 15:11:59
tygrysiskoreborn - oświeciłbym Cię, ale mi się najwyraźniej nie chce. Poza tym to nie portal na "oświecanie". Czytaj, tylko nie jedno źródło, nie to co mówi tylko kk, bo to tylko jedna strona, a gdzie reszta? Jak można sobie wyrobić zdanie jak od początku neguje się drugą stronę?

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-08 15:48:55
Szkoda, posadzałes mnie o brak konkretów, więc myslałem że cos twórczego napiszesz. Tak się zastanawiam, gdzie napisałem że zapoznalem sie tylko ze stanowiskiem KK? Po prostu to stanowisko uważm za najlepsze co nie znaczy że nie wiem o co chodzi w npJudaiźmie czy Sataniźmie.

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 19:51:46
tygrysiskoreborn - ja nie posądzam Cię o brak konkretów, tylko o zerową wiedzę, widzisz różnicę? Mówię Ci byś spróbował spojrzeć na temat z boku, z innej perspektywy, a Ty wyskakujesz z innym wyznaniem. I czego to jest dowodem? Że nie wiesz nic, poza tym że musisz mieć rację. Bye.

mikerozo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 21:45:54
nie ma dowodów na istnienie jezusa, naukowcy którym ewidentnie zależało na znalezieniu jakichkolwiek zapisów, poza biblijnymi, nie udało się ich znaleźć. Wiem że niektórym wystarczy biblia żeby to było potwierdzone, ale to boleśnie wbrew regułom metody naukowej.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-08 13:52:39
Do czego to doszło? Dostałem zakaz pisania w tym temacie. Ciekawe komu to przeszkadzało. Widać antykler ucieka się do oszustwa aby prawda się nie przedostała.

tygrysisko130588
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-01-08 11:47:56
Jezus powiedział:"Błogosławieni będziecie,gdy ludzie was znienawidzą i gdy was wyłączą spośród siebie,gdy zelżą was i z powodu Syna Człowieczego podadzą w pogardę wasze imię jako niecne cieszcie się i radujcie w owym dniu, bo wielka jest wasza nagroda w niebie"

tygrysisko130588
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-01-08 11:50:19
Kolejne słowa Jezusa: "Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; odpuszczajcie, a będzie wam odpuszczone."

tygrysisko130588
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-01-08 11:52:00
"Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata,a belki we własnym oku nie dostrzegasz? Jak możesz mówić swemu bratu: "Bracie, pozwól, że usunę drzazgę, która jest w twoim oku", gdy sam belki w swoim oku nie widzisz? Obłudniku, wyrzuć najpierw belkę ze swego oka, a wtedy przejrzysz, ażeby usunąć drzazgę

tygrysisko130588
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-01-08 11:53:33
Czyz te słowa Jezusa nie pasują do tego co się tu dzieje, czyli podpięcia wszystkich księży pod pedofilię i osadzanie ich w ten sposób bez wyjatku?

tygrysisko130588
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-01-08 12:02:07
"Błogosławieni jesteście,gdy wam urągają i prześladują was i gdy z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was.Cieszcie się i radujcie,albowiem wasza nagroda wielka jest w niebie. Tak bowiem prześladowali proroków4, którzy byli przed wami."

Cenotaph
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-08 14:31:49
bla, bla, bla. Powiedz coś od siebie. Potrafisz?

tygrysiskoreborn
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-08 14:35:22
Mówiłem poniżej, ale było źle bo nie miałem dowodów, a teraz przytaczam Biblię i ble ble ble.....widze co bym nie powiedział-zawsze będzie źle.

Cenotaph
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-08 15:08:42
Biblia - spis mitów które tacy obłudnicy jak Ty stworzyli by interes się kręcił. W sumie dobrze działa, to co ja mogę chcieć.

Cenotaph
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-08 15:18:45
tygrysiskoreborn - w sumie przepraszam, Ty nie jesteś obłudnikiem tylko jofiarą tej obłudy.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-08 15:56:11
Przypominam że nie tylko KOściół Katolicki uzjaje Biblię w takowej formie, nawet Muzułmanie bazuja na Starym Testamencie. A na czym się mam wzorować, na "kodzie DaVinci", gdzie sa snute domysły np na postawie obrazu Ostatniej Wieczerzy?

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 19:39:08
tygrysiskoreborn - jesteś tak prosty że nawet odpowiedzi nie rozumiesz. A kto Ci się każe na czymkolwiek wzorować? To ma być te Twoje samodzielne myślenie? To ma być argument w Twoim wykonaniu jak to z "Da Vinci"? Czym jest twoja religia jak nie domysłami i mitami których nawet poprzeć nie potrafisz

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-08 22:19:06
A kto powiedzial że nie potrafie poprzeć? Popieram tylko Ty wszystko w mity zamieniasz....byc może tak łatwiej.....w dzisiejszych czasach sa udokumentowane cuda lub egzorcyzmy, ale to pewnie i tak za mało jak na Ciebie.

Psiapsiolek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 06:10:59
"Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synową z teściową i będą nieprzyjaciółmi człowieka jego domownicy. Kto kocha ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien."

EdekLowca
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-01-08 11:41:59
Głupie...

onnkonk
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-01-08 11:29:00
stary,ty chyba miałeś złe przeżycia z księżami skoro tak na nich jedziesz

onnkonk
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-08 11:30:14
oczywiscie komentarz dotyczy @jarekjarod

Cenotaph
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-08 14:35:36
Błyskotliwy jesteś. Twój komentarz to esencja tego czego można się spodziewać po takim ...... "osobniku". Skup się, tylko nie popuść i wymysł coś lepszego. Powodzenia!

jarekjarod
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-01-08 11:16:10
Kiedyś powiedziałem 13 letniemu synowi że po śmierci idę do nieba dokuczać księżom i syn odpowiedział że jeśli tak to raczej muszę iść do piekła bo w niebie raczej ich nie znajdę. Trzeźwe myślenie 13-to latka. Młodzi wiedza co to kościół mi jakie to zagrożenie, tylko pokolenie JPII jest ślepe na

jarekjarod
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-01-08 11:17:20
to co kościół robi pod płaszczykiem wiary i do czego wykorzystuje wiarę jednostek.

jarekjarod
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-08 11:19:55
KOSCIÓŁ KATOLICKI Sp z o.o. /kapitał zakładowy: - ok. 1 mln nieruchomości, - ok. 3 mln atrakcyjnych działek budowlanych, i in. - ok. 800 tyś pojazdów mechanicznych - w tym 80% o wartości powyżej 40tyś PLN/szt. - własne rozgłośnie radiowe i telewizyjne, - własne organizacje polityczne,

jarekjarod
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-08 11:20:30
Roczny dochód netto (nieopodatkowany): ok. 1 miliard PLN Rodzaj działalności gospodarczej: - działalność rozrywko - dewocjonalno - polityczna (cykliczne spotkania z miejscową ludnością zwane “msza św.”), - usługi dla ludności, organizacja imprez okolicznościowych (zwane zwyczajow

jarekjarod
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-08 11:21:17
zwyczajowo: pogrzeby, śluby, chrzty). Sytuacja socjalna: - ciągły wzrost zatrudninia, - doskonały pakiet socjalny, - umowy o pracę na czas nieokreślony, - mieszkania zakładowe o podwyższonym standardzie.

jarekjarod
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-01-08 11:22:11
Uwagi: Przedsiębiorstwo mimo pogorszającej się sytuacji gospodarczej kraju notuje regularny wzrost rocznego dochodu netto. POZDRAWIAM

tygrysisko130588
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-01-08 11:33:43
Ale przecież jeśli to prawda to jakim prawem Kociół jest dofinansowywany ze skarbu Pańswta jak instytucja wyznaniowa? Kościół to instytucja wyznaniowa a nie spółka zo.o.Poza tym wiem, gdzie jest żródło tego co przytoczyłes...to nie zadne oficjalne informacje.

ishnet
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-08 13:02:48
tygrysisko130588, błyszczysz, normalnie błyszczysz.

out13
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-08 13:31:54
Tak samo jak kościół oficjalnie nie prowadzi działalności gospodarczej a oficjalnie jego działalność jest nastawiona tylko na zysk. Żaden twój argument nie przedstawia merytorycznych możliwości prowadzenia dialogu z tobą. Typowy nienawidzący katolik. Taka wasza główna cecha.

tygrysiskoreborn
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-08 13:56:25
Ale czemu nienawidzacy....zobacz czy ja kogoś wyzywam? to od przeciwników Kościoła bije nienawiścia i wyzwiskami, jestem daleki od nienawiści.

out13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-08 14:03:59
W XXI wieku ludzie nie są już tępotą bez wykształcenia i nie są analfabetami. Potrafią samodzielnie myśleć i Ci co myślą nie żyją już z wróżenia tylko dokonują świadomych wyborów. Kościół traci dziś bo ludzie potrafią wyciągać wnioski i odróżniać czarne od białego. Cały ten twór kościelny nie ma

Cenotaph
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-08 14:04:22
tygrysiskoreborn - jesteś tylko tubą propagandowa kk.

out13
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-08 14:06:49
dziś racji bytu. Ludzie nie dają już sobą tak sterować jak dawniej. Pokolenie moherów jest na wymarciu i kościół zniknie i nie będzie zarażał głupotą chyba że wróci na swoje miejsce i nie będzie ingerował we wszystkie dziedziny naszego życia. Chwał temu "BOGU" za upadek kościoła.

izucha133
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-01-08 11:09:30
Małe pytanie jak twój tata może być księdzem?!

jarekjarod
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-08 11:12:32
Tą sama drogą co miliony innych facetów i tysiące księży. Gdzie ty żyjesz?

araniacwel
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-08 11:07:43
ja miałem byc ksiendzem ale wolem jak to mnije ruhaja i jak mnije rzycie dyma. Takom jestem medialnom ze az 346 osub na fejskutasie lubim mnie

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-08 11:02:39
Ciekawe że nie ma "opiekunów" do dzieci i przedszkolanek w wersji męskiej, w parku nie można się dziecku dłużej przyglądnąć bo zaraz dziwne spojrzenia lecą ,od małego chroni się dzieci przed potencjalnymi pedofilami ale "wyposzczony facet w sukiennce" ma tak duży kredyt zaufania??!!!

jarekjarod
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-08 11:10:56
bo ludzie zakładają że ksiądz jest święty, to taki nad człowiek dla desperatów religijnych. Dla dobra księdza wiele matek wmawiało sobie że to nie możliwe, przecież to ksiądz. Czytaj syndrom matek poznańskich słowików. A jak ujawniła to drugo grupa ja obszczekała ze kościół atakuje.

petertw
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-08 10:53:14
ten znak powinien być przed każdym kościołem

jakizal85
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-01-08 10:14:34
Polska dla polaków,ziemia dla ziemniaków a księżyc dla księży.

paula14beauty
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-08 10:05:14
przed kolędą takie znaki powinni postawić :D

candycane1988
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-08 09:16:25
hahaha pomysłowość ludzka nie zna granic hehe DOBRE!

Klakierus
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-08 02:56:29
Tak, są księża "dobrzy" i "źli", tylko że duża część polaków uważa że powiedzenie złego słowa na księdza to grzech. A co do stereotypów: zostaw rower pod blokiem w Polsce na 10 minut i na dobę w Koblenz. W Polsce go nie będzie, a Koblenz będzie. Czy to stereotyp?

babicz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-08 02:09:56
Chodzi ksiądz z organistą po wsi i zbierają pieniądze na budowę kaplicy. Lecz była zima i noc szybko zapadła i postanowili pójść do pierwszego lepszego domu i zapytać o nocleg. Pytają gospodarza, gospodarz mówi że mają tylko jeden luźny pokój w którym śpi Marysia i jest tylko jedno łózko ale jak Mar

babicz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-08 02:10:41
ysia się zgodzi to ok. Marysia się zgodziła. Śpią. Marysia w środku ksiądz z jednej a organista z drugiej strony. Księdza aż skręca Marysia tez chętna ale jak tu sprawdzić czy organista śpi? Wyrwał mu kłaka z "torby" organista śpi nie zareagował wiec bierze Marysie w obroty i co chwilę wyrywa mu kła

babicz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-08 02:12:11
ka by sprawdzić czy śpi. Na drugi dzień ksiądz odprawia poranna msze rozkłada ręce i mówi: - Aby była jeszcze kiedy noc taaaaaka!!! Na to organista z góry: - To bym nie miał na torbie ani jednego kłaaaaaaaka!! -To deska pójdzie na spacer...

babicz
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-08 02:15:06
^Bez ostatniego zdania^

babicz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-08 02:06:30
Idzie ksiądz z zakonnicą po mieście i zbierają jałmużnę. Zastała ich noc... Weszli do jednego z gospodarstw chcąc zamówić nocleg... Ksiądz mówi do gospodarza: -Czy mógłby pan zapewnić nam nocleg? -Tak, tylko że ja mam tylko jeden pokój wolny, z jednym łóżkiem. -No to co? Będziemy spać z siostrą

babicz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-08 02:08:39
-Ale jak to? -Normalnie! Położymy między sobą deskę! -A jak księdzu się zachce!? -To pójdę na spacer! -A jak siostrze się zachce? -To ona pójdzie na spacer! -A jak obojgu się zachce? -To deska pójdzie na spacer...

CzarnyBohater
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-08 01:40:23
@tygrysisko- "Nie przyznał się do winy, ale poddał się karze". Przypomniał mi się tekst pracownika po zniknięciu sprzętu za który odpowiadał. "Ja tego nie ukradłem, ale mogę zapłacić". Ludzie od 100zł mandatu za szczanie się odwołują, a ksiądz przyznaje się do dymania dziecka, a jest niewinny?

CzarnyBohater
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-08 01:44:47
Kiedy w końcu przejrzycie na oczy? Nie opluwam wszystkich księży, bo sam zam paru. Mówię by skończyć bronić tych, którzy na obronę nie zasługują! Skończcie z podwójną moralnością! Pedofil -nauczyciel ma gorzej niż pedofil -ksiądz, a obydwaj chu*e powinni skończyć tak samo! Kur... dzieci nie macie?

CzarnyBohater
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-08 01:55:45
Dobrowolne poddanie się karze to mniejszy wyrok niż, wyrok udowodniony w procesie, w którym się zarzekasz! Księżulo dobrze kombinował... Wyrok w zawieszeniu za molestowanie, to nie wyrok! A uczciwego udupią bo chleb biednym rozdaje... Taka sprawiedliwość!

tygrysisko130588
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-01-08 08:15:23
Przypominam jeszcze raz...Poddał sie karze dobrowolnie, czyli nadstawił policzek, a potem został uniewinniony, czyli został uznany niewinnym, czyli spędzil niewinnie 2 lata w więzieniu z łatka pedofila.Czemu jakos nie możesz nigdy doczytac do "uniewinnienia"?

Psiapsiolek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-08 01:08:01
Ten znak powinien wisieć nad wejściem do każdej polskiej szkoły.

mikerozo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-08 01:02:46
dobra dobra, ale kościół chronił pedofilów, to fakty, i nawet jak w populacji księży jest tyle samo pedofilów co w innych zawodach, to ich "grzechy" więcej znaczą.

W1kt00r
    Ocena: -11 (glosow:17)
2012-01-08 00:44:16
Weźcie się walcie z tym znakiem "uwaga ksiądz", ani to ku&wa śmieszne ani oryginalne, już parę razy to było. Poza tym - widzę że naigrywanie się z katolicyzmu i księży na wiocha.pl cały czas żywe, wpieniające.

Dyzio81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-08 14:07:27
A kultura gdzie? Razem z tylnymi kołami uciekła ? :) "Naigrywanie się z katolicyzmu i ksieży" powiadasz... Czyli dyskusja na temat Kościoła i kleru jest zła? No tak, prawda boli, a fakty w oczy kolą

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 01:35:52
Tyle że tu nie ma akurat żadnej dyskusji. Jest wstawione po raz kolejny przerobione zdjęcie znaku, a komentarze są w większości negatywnie do katolicyzmu nastawione, często bez podania racjonalnych argumentów. Toteż się wściekam jak coś takiego widzę i zrobiłbym wtedy z tylnego napędu użytek.

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 01:47:11
A dyskusja nie jest sama w sobie zła - proszę bardzo, ja chętnie :) tylko że niewielu ludzi prezentuje tu katolicką opcję, więc pewnie zostałbym zmiażdżony. A fakt jest taki, że ta religia ma już ponad 2000 lat i przez ten czas zawsze miała i ma duże grono wyznawców. Ten fakt nie kole w oczy. :)

king1335
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-01-07 22:45:12
ten znak nie nadaje się na wiochę bo to prawda

kiepskiferdek
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-01-07 22:44:16
dzieciaki uwaga batman atakuje - wydział ruchu drogowego powinien postawić ten znak pod każdym seminarium

shpont22
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-01-07 22:23:50
Twoja mama też jest księdzem ??

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-01-07 22:04:25
Czyli co, ktos dokleil trójkąt i każdy mysli ksiądz to pedofil?w google wpiszesz Polak to....i wyskoczy ZŁODZIEJ.....ja osobiście za polaka sie uważam, ale za złodziej nie, a Wy? Jesteście złodziejami czy łamiecie stereotypy?

Biustek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-07 23:36:09
dobrze powiedziane, popieram.

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 01:48:48
W końcu jakiś głos rozsądku, popieram!

brzydula68
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-07 22:00:47
hehe ja mieszkam w łowiczu,bo ten znak jest koło szkoły i kościoła ojców pijarów

imie.jak.imie
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-01-07 22:00:46
dokleili poprostu kawalek trojkata i wyszedl ksiadz... nie istnieje zaden taki znak

IlluminaSilvere
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-07 23:10:36
Co Ty nie powiesz;-0

Psiapsiolek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-08 01:10:03
co za bystre spostrzeżenie :)

imie.jak.imie
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-08 02:58:52
jhahahajjha :)

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-01-07 21:53:52
ja bym jeszcze dorysował z przodu "kapiące kropidło" he he....

porcupine
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-07 21:47:40
Sprawa dotyczy całego KK, odkryte przypadki to dopiero początek. A jak chcesz poczytać, to wyszukaj sobie raport Seana Ryana (Irlandia) i raport Johna Jaya (USA) - z tym że podawane są różne liczby ofiar, od 30000-40000, nie wiem skąd te różnice.

tygrysisko130588
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-01-07 21:51:51
I ja nie wiem skąd te różnice.....prawda moze byc tylko jedna....a w tych Waszych statystykach ciezko ją dostzrec.....10000 w ta czy tą....róznicy nie robi?

porcupine
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-07 22:21:39
Nie, nie robi.

tygrysisko130588
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-01-07 22:45:04
Według jednych doniesien te 10000 to 1/3 a według drugich to 1/4,według mnie róznica jest....może jest jeszcze trzecia, czwarta .......dziesiata prawda?

mikerozo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-08 01:05:44
trochę matematyki i się dzieci gubią :P przynajmniej 30000 ofiar .

Krazorek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-07 21:18:06
Coś mi nie pasowało - dziecko to dziewczynka a powinien być chłopiec ;)

paluch101219
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-07 20:51:10
w Sandomierzu taki powinien być

Alman
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-07 21:31:06
Mieszkam niedaleko. Wtajemniczysz mnie dlaczego taki powinien być?

Dzisus_666
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-07 20:48:21
Bardziej prawdopodobne by było w Toruniu ale jak widać zaraza sie rozpowszechnia xD

Dyzio81
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-01-07 20:42:43
Dlaczego emeryci, renciści oddadzą ostatnią złotówkę na tacę? Bo marketing Rydzyka działa. Dlaczego Kościół ładuje się w politykę? Bo interesuje go kasa. Przeciez jeszcze niedawno było o ziemiach, które Kosciół kupił za grosze, a sprzedał za grubą kasę. I bynajmniej nie wydał zarobku na sierociniec

tygrysisko130588
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-01-07 21:06:03
Gdzie Kościół ładuje sie w politykę poza przypominaniem ludziom o dekalogu?

marinpln
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-07 21:31:05
zadaj sobie pytanie dlaczego "kościół" (to ludzie myślę że chodzi Ci o kler) mieszał się do polityki za komuny gdy kasy nie było a można było przypłacić życiem taką zabawę.NADZIEJA UMIERA OSTATNIA-w odpowiedzi na pytanie

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-01-07 21:37:44
Za komuny.....dobry przykład....kasy nie było....można było dostac po tyłku....np ks Popiełuszko, dla kasy robił msze za Ojczyznę? Według mnie wypełniaja się słowa Jezusa „Będziecie w nienawiści z powodu mego imienia. Lecz kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony"

Biustek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-07 23:40:30
tygrysisko130588, zgadzam się z tobą. Rzeczywiście jesteśmy znienawidzeni i wyśmiani.

W1kt00r
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-08 00:47:56
Na tym portalu mieszanie katolików z błotem to norma. Trzeba chyba zrobić tak jak rzeczono w jednym z biblijnych ustępów: wziąć miecz i walczyć w obronie swojej wiary (nie wierzycie - zaraz znajdę fragment)

mikerozo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-08 01:14:16
bo widzicie, tak to bywa że ideały się wypaczają, ludzie mają krótką pamięć i teraz antysemici homofoby i polityczne twory dążące do władzy i kasy wycierają sobie mordy nazwiskami ludzi którzy na prawdę mieli dobro w sercu. To że nosicie tą samą plakietkę co ktoś dobry nie czyni was dobrym.

Dyzio81
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-01-07 20:36:52
Jest książka pt "Byłem księdzem" autorstwa Romana Kotlińskiego. Gwarantuję, że nie będziecie się nudzić podczas czytania. I przeżywa to KAŻDY, kto chce zostać duchownym.

Dyzio81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 18:24:14
Ciekawe ile z osób, które "wyminusowało" powyższą wypowiedź - przeczytało tą książkę :) Proszę o argument oddania minusa :) Ponieważ ocenianie, bez zapoznania się z treścią jest niemożliwe, ze względu na brak wiedzy o ocenianym materiale :)

drinkmaster
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-07 20:33:13
Księżom i pedofilom...mówimy stanowcze NIE!!....:)

andrzej534
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-07 19:54:38
ja pochodzę z Łowicz , a znaku nie widziałem o_O

Lolkaa90
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-07 20:37:15
Aż się któregoś dnia przespaceruję i go poszukam ;)

tearaway
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-07 21:11:24
koło pijarskiej poszukaj i sp2 był kiedyś

zeebee
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-07 19:46:44
Ten znak to "uwaga pedofil"

gosia87
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-07 19:38:16
ja jestem z Łowicza i powiem wam szczerze że nie widziałam tego znaku, o ile pamięć mnie nie myli to te zdjęcie jest zrobione koło szkoły katolickiej i kościoła

PrezesKlubu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-07 20:42:19
na ulicy pijarskiej jesli sie nie myle ;D

Jolasia
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-07 19:14:39
niezły pomysł nie ma co ;p

pillola
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-01-07 19:07:07
To tylko bieg po opłatek

hrabiakopyt
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-07 19:05:11
Nie jestem księdzem (prawdę mówiąc nie lubię ich), wkurza mnie podejście stereotypowe większości z was typu: ksiądz=pedofil, policjant=idiota. Przytaczacie przykłady, jednak według mnie są to jednostkowe przypadki krzywdzące wielu.

CzarnyBohater
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-01-07 19:13:03
Jednostkowe? Ciekawe co będzie gdy i w Polsce ujawnią skalę tych przestępstw...

Dyzio81
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-07 20:12:00
"Stereotypowe"? :) Czy udokumentowane fakty są stereotypami? A wystosowane akty oskarżenia wobec księży, których złapano na pedofilii to mity? To, że ksiądz chodzi do burdelu, nie przeszkadza mi - jestem ateistką. Ale zboczenie wobec dziecka jest niewybaczalne.

hrabiakopyt
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-07 20:19:06
Ile jest takich przypadków, porównaj to z liczbą wszystkich z danej "branży", a wyjdzie ci, iż są to przypadki jednostkowe, co wchodzi w definicję stereotypu

porcupine
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-07 21:02:26
Prawie 11 tysięcy dzieci zgwałconych przez księży w USA, ponad 40000 w Irlandii - i to tylko dane z kilkudziesięciu lat i tylko z dwóch krajów. Więc nie pieprz o jednostkowych przypadkach.

tygrysisko130588
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-01-07 21:10:02
Ale to udowodnione wyroki sadowe czt jakies puste dane?

porcupine
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-07 21:21:39
@tygrysisko130588. To dane z oficjalnych raportów (w Irlandii pracowała nad tym rządowa komisja), zaakceptowanych nawet przez Kościół.

tygrysisko130588
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-01-07 21:25:36
Nie wiem co jest w Irlandii,daj linka czy co kolwiek....znak jest z Polski i na Polsce bazuję...może za wiele....bazuje na sobie....głupio jest uzasadniac odejście od wiary w Polsce, statystykami z Irlandii...o ile sa prawdziwe.....szkoda że nie podaja np ilu księzy pomogło bezdomnym....

porcupine
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-07 21:49:04
Sprawa dotyczy całego KK, odkryte przypadki to dopiero początek. A jak chcesz poczytać, to wyszukaj sobie raport Seana Ryana (Irlandia) i raport Johna Jaya (USA) - z tym że podawane są różne liczby ofiar, od 30000-40000, nie wiem skąd te różnice.

Biustek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-07 23:42:49
Czyli wszyscy jesteśmy złodziejami. Wszyscy, którzy to czytają są złodziejami i ja też. W końcu taki jest o nas stereotyp.

Lolo2306
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-07 18:42:11
"tato, tato pedofil" :D

jemik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-07 18:26:55
cho pod sutanne

Shadovv
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-07 18:20:56
Księża na Księżyc

medlove
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-07 18:05:25
Wow, brawo za pomysłowość :D

matina7991
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-07 18:03:11
to że dla innych przyjęło się że księża to ''zboczeńcy'' którzy ''lubią dzieci'' że tak powiem to nie znaczy że wszyscy tacy są, znam księży którzy są naprawdę mili i przyjaźni, ale wcale nie są pedofilami którzy ''lubią dzieci'';/ ;)

CzarnyBohater
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-07 18:14:56
UJAWNIONYCH przypadków są dziesiątki rocznie! Jaki był szok w Irlandii gdy ujawnili skalę molestowania? Dziesiątki tysięcy przypadków w 4,5mln kraju! Strach pomyśleć co jest w 40mln Polsce, gdzie kościół ma największe wpływy i jest najwięcej księży w Europie! Tylko głupiec nie widzi problemu.

CzarnyBohater
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-07 18:21:44
"znam księży którzy(...)nie są pedofilami." A czy Ty myślisz, że każdy pedofil się z tym afiszuje? Czy każdy człowiek w rozmowie ujawnia co ma na sumieniu? Świat tak nie wygląda. Złodziej idąc na włamanie, nie idzie przez całe miasto w kominiarce!

Homo_erectus
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-07 18:43:19
to raz, a dwa, ze ja osobiscie nie wierze księżom do spodu, jesli nie maca jakis biednych dzieci, to chodzi na panny, tak czy tak nie utrzyma w gaciach sprzętu do konca swojej "poslugi" za przeproszeniem.

hrabiakopyt
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-07 20:27:23
CzarnyBohater napisz gdzie pracujesz, ja sprawdzę ilu pedofili zajmuje się tym co ty... Dalej sam sobie dopowiedz, czy też nim jesteś?

CzarnyBohater
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-08 01:26:26
Czas gdy musiałem pracować fizycznie minął dawno temu. Dziś co najwyżej wejdę na rusztowanie, by pogadać... No, na budowie pedofili jest od groma... Pedofile wybierają "zaufane" zawody. Nauczyciel, ksiądz, opiekun kolonijny. Przestańcie bronić zwierząt krzywdzących Nasze dzieci!

Dyzio81
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-08 14:36:52
----------------------> hrabiakopyt Nie ma znaczenia kto w jakim zawodzie pracuje, to Księża muszą żyć w celibacie. Nie uprawiaj seksu chociaż przez minimum 1 rok. Jesteś w stanie? Wątpię. dotyczy to też innych uciech cielesnych - czyli onanizowania, masturbacji. Wytrzymasz? siądzie Tobie na psych

aaliyah85
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-07 17:57:12
Bardzo na czasie, bo teraz czas kolęd;)

dar202
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-07 17:18:54
pec jeb,c

Dyzio81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-07 20:38:28
"Czarnybohater" - dziękuję. Oto strona: ksiezapedofile.info

Dyzio81
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-07 17:15:01
Jest strona internetowa poświęcona księżom pedofilom. Polecam wpisać w google: księża pedofile.info

CzarnyBohater
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-07 17:28:56
Podaj link strony bez "www.", wtedy będzie widoczny.

kaka12793
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-07 17:07:11
hehe dobre .!

kurupatwa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-07 16:51:34
ej. przejeżdżałem wiele razy przez centrum łwcza (mieszkam nie daleko) a nigdy dotąd nie widziałem tego znaku :D to gdzieś na starym? (pytanie do łowiczaków) :P

sylwia268
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-07 18:39:29
moim zdaniem od strony Alejek, po lewej stronie szkoła, po prawej siedziba NŁ

kurupatwa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-07 21:26:00
dzięki widać że nie sam jestem z łowicza :D

Emusia
    Ocena: 14 (glosow:26)
2012-01-07 16:47:13
Oj tam czepiacie się księży. Mój tata jest księdzem i to bardzo dobry człowiek jest :))))

EdekLowca
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-07 16:58:46
;>

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-07 17:54:29
A ty Jasiu kim będziesz jak dorośniesz???- Będę księdzem jak mój tato

tygrysisko130588
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-01-07 21:09:01
A co byś wolal aby Jasiu odpowiedział? Będę antyklerykałem i oddam Cie na starosc do domu opieki? To wolałbyś usłyszeć?

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-07 22:14:37
cios poniżej pasa....coś za blisko moich jajek się kręcisz tygrysku wrrr....

tygrysisko130588
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-01-07 22:43:27
Jajka Twoje mnie nie interesują....mnie też pod pedofilie chcesz podczepić? (pytanie retoryczne)Po prostu widze co sie na tym swiecie dzieje....jednego dnia nie lubimy księdza i tlumaczymy wszystko podofilia a drugiego dnia nie liczymy sie z człowiekiem0cienka granica przyjacielu.

Gucioss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 00:28:45
tygrysisko nie myl pedofili z podofilią bo to dwie różne rzeczy.

CzarnyBohater
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-01-07 16:46:37
13-letni ministrant, Bartłomiej Obłój z Hłudna k. Dynowa (Podkarpackie) powiesił się kilka dni przed wigilią 2007 przez takiego sku*wysyna. Na YouTubie jest reportaż. /watch?v=xmJ7lI6Oulc -ksiądz obecnie żyje szczęśliwie na parafii w Iwoniczu Zdroju...

CzarnyBohater
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-07 16:49:34
Poprawka. Jest gdzieś pod Przemyślem.

CzarnyBohater
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-07 18:26:45
Widzę, że za podawanie faktów, dostaje się "minusa". Tak wygląda katolicka sprawiedliwość? Irlandia pokazała co trzeba zrobić. W Polsce też to nastąpi. Oj zdziwicie się jeszcze...

tygrysisko130588
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-01-07 21:04:30
No to gdzie w koncu......może w Zakopanem.....może w Gdańsku......moze był, może nie był pedofilem.....ludzie dawajcie przykłady z zycia nie z neta, widac kolega wyzej oczernia, ale nawet nie potrafi przykładu przytoczyć.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-07 22:13:12
cóż tygrysisko tylko ty masz "głębokie doznania" z bracią księżęcą, my opieramy się tylko na wyrokach sądów, oficjalnych statystykach czy zeznaniach świadków na procesach...Ja tam wolę "mędrca szkiełko i oko" niż wiarę i czucie

tygrysisko130588
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-01-07 22:49:53
Opieracie sie na wyrokach sadów i zeznaniach świadków? Nikt żadnego wyroku sadowego nie przytoczył, o uzasadnieniu nie mówie. Wiara itp?nie opieram sie na wierza tylko na faktach, których na antykleryckich stronach nie znajdziesz bo o uniewinnieniach tam już sie nie pisze , i to ma byc prawda?

CzarnyBohater
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-08 01:06:27
"tygrysisko130588" Gdy śledziłem jeszcze sprawę ten ksiądz był w Iwoniczu. Teraz odświeżyłem sobie temat i dotarłem do informacji, że jest pod Przemyślem i stąd to sprostowanie! Google nie boli!! Oczernia? To oficjalne informacje!

CzarnyBohater
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-08 01:14:28
Nie opieram się wyłącznie na internecie! Mieszkam 7km od tej wioski. Ten ksiądz został odesłany do mojego miasta, bo kościół w Hłudnem podlega mojej parafii! Do tej pory pamiętam jak ludzie spluwali na jego widok i grozili!! Mam 300m do plebani. Po tygodniu, znów ch... przenieśli...

tygrysisko130588
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-01-08 08:22:51
zaraz, zaraz....policja go zgarnela za pedofilię i wypuściła? Cos tu nie tak. Pisałem juz wyzej, jesli ktoś ma dowody itp, niech idzie na policję, gdy zgarnąl prawdziwego pedofila i maja na to dowody-juz go nie wypuszczą i nie bedzie mowy o przenoszeniu z parafii do parafi.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 10:24:14
ha ha ha nie wypuszczą?? Chyba w innych Polskach żyjemy tygrysku. Mój proboszcz np. rozwalił po pijanemu samochód, o własnych siłach nie mógł nawet wysiąść, zwyzywał policjantów od ch...i psów, dwa dni później jeździł nowym identycznym a babciom wciskał że odnowił miał ponad 2 promile

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 10:29:05
źródło - wujek policjant, na układy nie ma rady, drugi przykład to ksiądz z Małej ostatnio osądzony- przywoził na basen 14-15letnie dziewczyny i chodził z nimi do sauny- źródło matka mojej kolezanki pracujaca na tym basenie z życia wzięte...

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 10:32:50
byłem prawie 6 lat ministrantem i napatrzyłem sie na życie księży- imprezki, chlanie, przechwalanie sie kto ma lepszą furę, hazard i jeżdżenie na panienki do burdeli...."Ksiądz to też człowiek" z tych co poznałem to może 3 na 10 miało na prawdę jakieś powołanie i coś robiło....

tygrysiskoreborn
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-08 13:54:53
Skoro widziałes że lokalna policja sobie nie radzi,trzeba było złozyc doniesienie do prokuratury o domniemaniu przestępstwa, a tam juz by się sprawie przypatrzyli. A jesli nie zadzialałes, możesz mieć pretensje tylko do siebie za bierność.

piotrek2011m
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-01-07 16:42:31
Jaracie się jak proboszcz nowym ministrantem.

hehehehe
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-07 16:10:36
on chcę tylko pogłaskać dziecko :-)

mazur73
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-07 15:51:59
moje miasto !!! o qwa

tygrysisko130588
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-01-07 15:31:41
Przypominam,że pedofilia jest ścigana z urzędu?więc jeśli macie na to dowody lub podejrzenia-zgłoście ją i spełnijcie obywatelki obowiązek,a jeśli atakujecie kler i nie zgłosiliście tego na policję to albo nie macie dowodów i glosicie stereotypy,albo nie wypełniacie obywatelkiego obowiązku.

CzarnyBohater
    Ocena: -1 (glosow:19)
2012-01-07 15:30:01
FAKE -księża nie ruch*ją dziewczynek!

Homo_erectus
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-07 15:33:05
a skad wiesz ze to dziewczynka? dzis coraz trudniej rozpoznac plec;d moze to chlopczyk z kucykiem

CzarnyBohater
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-07 15:57:10
Gdzie by tam sługa boży obcował z chłopcem w długich włosach, słuchającego metalu, który z pewnością musi być satanistą i wcinać koty...

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-07 16:03:58
Na 2,5 roku więzienia skazał Sąd Okręgowy w Rzeszowie księdza Romana J. za molestowanie seksualne małoletniej dziewczynki. Duchowny ma ponadto czteroletni zakaz wykonywania zawodu nauczyciela

Homo_erectus
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-01-07 16:12:10
na 2,5 roku w zawieszeniu to istotna informacja a weim to bo to... znajomy;/ jak byl maly bawil sie ze mna i do dzis mam ciarki jak to sobie przypominam. ten idiota nie tyle molestowal ale mial "na stale" 15 - letnia kochanke, a takim byl "dobrym" wujkiem;/

Homo_erectus
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-07 16:12:48
tzn. jak ja bylam mala

tygrysisko130588
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-01-07 16:44:36
Za to 5km ode mnie zgarneli ksiedza za pedofilię,ponoc molestował dziewczynkę,zgłosiła to matka,ksiądz poddał sie dobrowolnie karze 5lat,po dwóch latach matka niewytrzymała i przyznała się,że namówiła córka na oskarżenie,ponieważ ksiądz odrzucił jej zaloty i to była kara-ot i pedofilia.

CzarnyBohater
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-07 16:52:10
Tak, tak. Bo każdy niewinny poddaje się karze... Co ekskomunikować pewnie za ujawnienie chcieli. Wiele ofiar milczy, bo kościół każe przysięgać na Biblię... Bo niby sam przykładnie go ukarze... Przenosząc na inną parafię...

CzarnyBohater
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-07 16:54:30
Zawsze staracie się zrobić z ofiar -winnych! Dlaczego nie bronicie gwałcicieli, czy złodziei twierdząc, że okradziony mógł przecież kupić lepsze zamki w drzwiach. A pobity mógł przecież lepiej się bić. Idioci.

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-07 17:07:21
A tu inny FUCKMAN ale z branży..Seksskandal w prawosławnej parafii we wsi Boćki na Podlasiu! Prokuratura Rejonowa w Bielsku Podlaskim skierowała do sądu akt oskarżenia przeciw Witalisowi G., byłemu proboszczowi...

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-07 17:07:54
Oskarża go o seks z upośledzoną umysłowo nastolatką. 19-letnia dziewczyna była zapraszana na parafię, gdy żona duchownego wyjeżdżała. Po paru miesiącach okazało się, że upośledzona parafianka jest w ciąży. Urodziła dziecko, a jako ojca wskazała Witalisa G. On wszystkiemu zaprzeczał, przeprowadzono w

Homo_erectus
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-07 17:20:53
jeszcze inna historia, ksiadz mial "niechcacy" zupelnie "przelotny" romans z pewna niesmiala panienka z sasiedztwa no i dlugo nie trzeba bylo czekac na dziecko. urodzil sie chlopczyk, pech chcial, caly tatus;D no i tak sobie po bozemu zyje dalej;)

szatano999
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-07 17:21:14
O czym my dyskutujemy wystarczy wpisać w google dwa słowa KSIĄDZ i PEDOFIL i wszystko jasne.....

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-07 17:25:16
a najśmieszniejsze że ludzie "minusują" moje przytoczone wydarzenia z czołówek gazet. OGARNIJCIE SIE TROCHĘ!!! Ja tego nie wymyśliłem...Co???!!! Prawda was w oczy kole????

CzarnyBohater
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-07 17:32:31
Bo na niewygodną prawdę katolicy zawsze reagowali agresją. Co poradzisz to najbardziej zakłamani ludzie. Choć przytoczysz fakty/argumenty oni nadal będą twierdzić że 2+2=4 i pół. Minus potrafią dać i opluć. Katolicka miłość...

tygrysisko130588
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-01-07 20:20:32
Szkoda komentować.....do niektórych nie da sie przemówić.....w ramach wyjaśnienia...ksiądz nie przyznał się do winy ale poddał się karze.co do agresji to nie wiem kto nią bardziej emanuje.Dałem przykład z mojego zycia pt "ksiądzi i pedofilia",nie z gazet i neta tylko z zycia....

CzarnyBohater
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-08 01:51:26
A który morderca przyzna się, że zabił? Kto normalny będąc niewinny poddaje się dobrowolnej karze? Ludzie od mandatów się odwołują, a ten przyjmuje wyrok za dymanie dziecka? Coś tu nie tak.

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-01-07 15:28:12
to nie pedofilia to......"ŚWIĘTYCH OBCOWANIE"

aaniolek52
    Ocena: -16 (glosow:24)
2012-01-07 15:23:28
Wiadć że domalowane;)

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-07 17:27:06
Co ty... Ministerstwo Transportu wypuściło nową serię znaków - stawiają je teraz na wjeździe do każdego kościoła

Nordert
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-07 21:51:15
Bystra jestes jak woda w klozecie.

aaniolek52
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-07 22:11:34
Szkoda słów na kogoś takiego jak Ty "Nordercie".Powiedział co wiedział;)))

aaniolek52
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-07 22:14:56
Sorki..."powiedziała";>

MEMORY11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 12:18:06
Laska nie stresuj się;D

wilczeokotocham
    Ocena: -15 (glosow:27)
2012-01-07 15:07:15
Taki znak nie istnieje.

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-01-07 15:34:20
wow serio?

Lolkaa90
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-01-07 15:42:01
Może nie istniał, ale jak widać to się zmieniło.. Czekamy na kolejne ;)

abdool
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-07 15:01:47
Zaraz zaraz na tym znaku ksiądz goni dziewczynkę a nie ministranta coś tu nie gra.

isiasia
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-01-07 14:59:24
Uwaga dzieci! proboszczowi stanął

FuckYou22
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-07 14:48:40
Pedoksiadz atakuje!

hrabiakopyt
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-01-07 14:45:43
Zachęcam do otwarcia słownika pod hasłem stereotyp...

sinol711
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-07 14:45:39
Jaki kraj takie znaki

kirer2
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-07 14:44:53
smieszne a zarazem smutne...

sinol711
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-07 14:43:35
Witamy w Polsce

tygrysisko130588
    Ocena: -6 (glosow:30)
2012-01-07 14:39:34
Według najnowszych danych księża stanowią 2%stwierdzonych przypadków pedofilii,a czemu się nie mówi o pozostałych 98%?Rzecz jasna pedofilia w Kościele Katolickim to nic dobrego,ale nie jest tak jak się to przedstawia. Ateiści mocno naginają prawdę i tworzy się obraz księdza-pedofila

jarekjarod
    Ocena: 3 (glosow:21)
2012-01-07 14:53:26
Poczytaj trochę książek na ten temat. Środowiska żyjące w zamknięciu i od separowane od płci przeciwnej zawsze będzie narażone na pobudzenie zboczeń i dewiacji. Homoseksualizm i pedofilia w tym środowiski jest jest bardzo częstym i nie jednostkowym zjawiskiem. 80% zachowań homoseksualnych dla

hipomania
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-01-07 14:53:52
dlatego, ze ksiadz to przedstawiciel kosciola i boga, a co za tym idzie moralnosci, milosci i dobroci. kiedy ksiadz jest pedofilem jest to bardziej oburzajace i dlatego sie o tym wiecej mowi. poza tym jaki procent spoleczenstwa stanowi kler? jest tysiace 'zawodow', tak wiec 2% to duzo w tym wypadku

jarekjarod
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-01-07 14:55:49
ich dobrego wizerunku nie wychodzi po za mury kościoła, seminarium, zakonów. Pedofilia nie jest tępiona bo oficjalnie nie istnieje w kościele. Wielu rodziców jest tak zaślepione klerem i wiarą w wiarę że nie widzi w tym problemu. Syndrom Poznańskich Słowików. Czytaj i popieraj argumentami a nie

jarekjarod
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-01-07 14:59:01
stajesz w obronie złego z pustą ręką i bez wiedzy. Kościół w dzisiejszym wydaniu nie przedstawia żadnych wartości i nie niesie ze sobą dobra a tylko chciwość, krzywdę ludzi ślepo wierzących w ich nawoływanie. Jest balastem dla ludzkości dążącej do nowoczesności i do Boga prawdziwego (Ci wierzący)

tygrysisko130588
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-01-07 15:10:11
Ale ja nie kwestionuję tego że pedofilia w Kościele istnieje, chodzi o to że jest to margines a tu sie ja przedstawia jakby kazdy ksiadz był pedofilem,zauwaz że kazdy mówi że ktoś/coś słyszał itp, nikt nie przedstawia dowodów tylko szerzy stereotypy ludzi niewierzacych.

tygrysisko130588
    Ocena: -6 (glosow:20)
2012-01-07 15:13:41
NAwet Jezus w nowym testamencie stwierdza, że Kościół pod koniec nie będzie miał łatwo, ale kto wytrwa do końca-ten bedzie zbawiony, a jesli jakis ksiądz zgrzeszył,to on bedzie z tego rozliczany,Ty natomiast bedziesz rozliczany z Twoich czynów-nie ksiedza.

jarekjarod
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-01-07 15:14:41
margines tego co się dzieje w śród księży to udaje się upublicznić. Procentowo na grupę księży i taką samą grupę innych mężczyzn procent homoseksualistów i pedofilów będzie większy w grupie kleru. I tylko to Ci pokazuję. Są jeszcze normalni księża. Nie wszyscy są zboczeńcami ale WIELU. ament

jarekjarod
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-01-07 15:20:56
Chyba jest to ostatnie miejsce gdzie Jezus chciał być cytowany,uwłaczasz tym swojej wierze. Takie cytaty nie czynią ludzi dobrymi. Pod tym nakryciem działa zło, takie sprytne przebranie dla pozyskania zaufania. Nas interesuje ziemska odpowiedzialność za krzywdy robione dzieciom a nie po śmierci.

tygrysisko130588
    Ocena: -6 (glosow:20)
2012-01-07 15:28:25
Ty przytaczasz ksiązki-ja Biblię, nie widze w tym nic złego.Jak mówisz o doczesności to przypominam że pedofilia jest scigana z urzedu,nawet w przypadku przypuszczenia,więc jeśli masz dowody,zgłoś na policję i wypełnij obywatelki obowiązek a jesli nie masz dowodów-nie oczerniaj.

tygrysisko130588
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-01-07 16:32:03
Czy to że bronie Kościół tzn że jestem księdzem?Nie wydaje mi się.Umnie w sąsiedniej parafii bezpodstawnie czepili sie księdza i poddał się dobrowolnie karze,jak się okazało to był spisek ponieważ ksiądz odrzucił zaloty pewnej pani-więc ja także mam pewne racje-pozdro przyjacielu.

jarekjarod
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-07 16:54:47
czy był w ogóle proces? To jest zasadnicze pytanie i odpowiedź na nie też jest pytaniem. Dlaczego nie było , jeśli nawet w tv było to przedstawiane. Słuch po tej sprawie zniknął

tygrysisko130588
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-01-07 21:19:13
Skoro jestes pewien winy księdza oraz zaniechan prokuratury to zlóż kolejny donos....może w koncu ktos wysłucha....przeciez masz dowody, bo skoro tu piszesz to musisz je miec....pokaż policji a oni zrobia swoje.....w więzieniach lubią pedofilów,więc smialo wal z dowodami.

d_kath
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-07 21:33:26
tygrysisko30588, zastanawia mnie dlaczego stwierdzasz, że to właśnie ateiści "naginają prawdę"? Problem pedofilii w kościele na całym świecie jest faktem i potępiają go nie tylko niewierzący. Twój komentarz nie ma sensu. Pozdrawiam

tygrysisko130588
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-01-07 21:49:43
Ale i ja potepiam pedofilie w Kościele i jestem wierzacym,ale tylko ateisci lub ludzie nie praktykujacy nauk Koscioła używaja jej (pedofilii) do usprawiedliwienia życia bez Boga,ksiądz to pedofil i tyle,hulaj dusza....tych ludzi juz więcej nie obchodzi,a gdzie odpuszczenie grzechów itp ?

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 07:24:58
O czym Ty w ogóle piszesz? "Tylko ateiści (...) używają pedofilii w kościele do usprawiedliwiania życia bez boga". Doprawdy fascynujące. Zrozum, że większość komentujących nie twierdzi, że każdy ksiądz to pedofil, ale wszyscy wiemy, że taki problem istnieje. cdn...

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 07:29:01
...Przestępstwa seksualne w kościele katolickim miały miejsce m. in. w: Argentynie, Australii, Belgii, Chile, Chorwacji, Austrii, Brazylii, Czechach, Kenii, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Szwecji, Danii, Stanach Zjednoczonych, Norwegii, Włoszech, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Nowej Zelandii, Słowenii

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 07:39:41
W Meksyku, na Malcie, na Filipinach, Holandii, Peru, Szwajcarii i Polsce, więc nie pisz, że ateiści naginają prawdę, bo się tylko ośmieszasz. Crimen sollicitationis - czy mówi Ci to coś? To dlatego tak długo żyliśmy w błogiej nieświadomości. A odbiegając od tematu...

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 07:43:08
Dlaczego kościół katolicki nie szanuje innych wyznań, lub ich braku? Z tego co bredzisz wynika, że winę za stereotyp księdza-pedofila ponoszą ateiści. A tymczasem kościół sam jest sobie winny. Teraz przeczytaj raz jeszcze moje komentarze.

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 07:47:10
Myślę, że napisałam już wystarczająco dużo. Ciekawi mnie, jakich jeszcze argumentów użyjesz, żeby usprawiedliwić kościół... A tak poza tym, to ty po prostu musisz być księdzem. Masz misję na wiosze? No coś niesamowitego ;)

allejaja
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-07 14:18:36
ładnie domalowane.

pigmej31
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-07 13:58:09
uwaga ksiądz uwaga dzieci :D

Wiesniakznetu
    Ocena: -22 (glosow:24)
2012-01-07 13:55:58
To jest ksiądz? Nigdy bym na to nie wpadł. Ktoś miał głupi pomysł

sawczenko1986
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-01-07 13:44:29
księża to normalni ludzie tak jak i my...nie tylko ksieza sa pedofilami. wiele dramatow toczy sie w gronie rodziny...dlaczego temat ksiezy poruszacie a nie problem dzieci wychowywanych przez ojcow pedofili

Dyzio81
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-07 13:56:47
Powód nr.1: Ojcu pedofilowi nie zostały udzielone święcenia kapłańskie

jarekjarod
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-01-07 14:24:12
na 1000 kowalskich pedofilami bedą 3 -5 osóby, na 1000 księży pedofilami bedzie 15-20 osób. I jak ci sie takie porównanie podoba:)

Mundzio84
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-01-07 16:00:03
Mało tego.Środowisko kapłańskie niejednokrotnie kryje księży-pedofilów, którzy często unikają kary.Właściwie jedyną karą jest wtedy przeniesienie do innej parafi.Dlatego trzeba to jak najbardziej nagłaśniać, żeby wywżeć presję na kler i zapobiec tuszowaniu takich przypadków

Librus
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-07 22:51:57
@jarekjarod Skoro podajesz liczby to podawaj prawdziwe statystyki a nie domysły bo to spólnego z prawdą nic niema.

sawczenko1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-09 12:14:06
ojciec pedofil krzywdzi wlasne dziecko, uwazasz ze to w porzadku?? to te sprawy nalezy naglasniac, bo wedlug mnie to jest szcegolne okrucieństwo wobec wlasnych dzieci!!! niemowie ze kler jest swiety

klemusek
    Ocena: -21 (glosow:23)
2012-01-07 13:35:49
Jaki znak!!! Ktosto po prostu do rysowal!!!!

ishnet
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-07 16:33:13
Brawo. Jakiś Ty domyślny i spostrzegawczy. A już myślałem że na prawdę takie znaki się pojawiły.

boy92
    Ocena: 3 (glosow:21)
2012-01-07 13:31:33
większość księży (nie mówię ,że wszyscy) albo są gejami albo pedofilami .

Dyzio81
    Ocena: 7 (glosow:25)
2012-01-07 13:22:40
Ten znak powinien pojawić się w całej Polsce

numa
    Ocena: -1 (glosow:21)
2012-01-07 13:21:54
A to ciekawe! Pederasta ksiądz nazywany jest pedofilem i jest zły. Pederasta chcący uczyć dzieci (chłopców), nazywany jest gejem i jest dobry. Potraficie to wytłumaczyć?

klimek007
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-01-07 13:41:20
no logiczne pedofil może uszczerbek zostawić na małym dziecku... a nauczyciel gej nie bój się do majtek uczniom nie będzie zaglądał

numa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-07 18:28:06
Nie będzie zaglądał? A to ciekawe! A co go powstrzyma? Pederasta ksiądz się nie powstrzymał, ale pederasta nauczyciel tak?

znakorla
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-07 13:05:25
Uwaga! Ksiądz po kolędzie

EdekLowca
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-01-07 12:59:32
Interesujące... Z komentarzy wynika że nie każdy zna genezę problemu... że nie każdy jest na tyle duży żeby poruszać tę kwestię... Nikogo nie bronię Nikogo też nie atakuję

jarekjarod
    Ocena: 3 (glosow:27)
2012-01-07 12:50:00
Przy każdym kościele i przy każdej szkole powinni taki ustawić.

wciskamto
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-07 12:38:11
kiedy ten znak wszedł w życie ?

Tensor
    Ocena: 7 (glosow:39)
2012-01-07 12:33:03
Chętnie usmażyłbym jakiegoś "fałszywego katabasa" na ognisku rozpalonym z desek pobliskiego kościoła.

placekjagodowy
    Ocena: 3 (glosow:29)
2012-01-07 12:41:01
Chętnie pomogę !

ROCKyPL
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-01-07 12:32:47
Wiadomość dla ministrantów: - Lepiej nie nosić długich włosów.

Daisy2012
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-01-07 12:27:11
ale ktoś ma wyobraźnię...

Dyzio81
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-07 13:25:52
To nie wyobraźnia, to fakty. Tylko, że na znaku obok dziewczynki powinien pojawić się tez chłopczyk. Bardzo to przykre, ale takie są realia.

everyth
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-07 12:24:56
Dla jednych dobry dowcip dla innych OBraza;)) i dogódź tu ;)))

maciek194
    Ocena: 3 (glosow:27)
2012-01-01 22:08:18
Co grozi za pedofilię? -Przeniesienie do innej parafii.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:19)
2012-01-07 12:31:00
i inna ,swieza gosposia ;D

sex4all
    Ocena: -3 (glosow:25)
2012-01-01 22:01:09
uwaga Pedofil :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700