Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawe kto wpoił im takie poglądy...
Psiapsiolek  12-01-09, 03:12 Zgłoś
+ 277 -
Dodano: 2012-01-09, 03:12:17   przez: Psiapsiolek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 277  Zgłoś nadużycie
132
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(190)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
outlaws13
    Ocena: 33 (glosow:47)
2012-01-09 10:05:44
został sprowadzony w ciągu 24 godzin i uratował najpierw moje dziecko a potem inne dzieci. Wy się módlcie a ja będę wdzięczny WOŚP za życie mojego dziecka. Nawet jeśli Owsiak sobie z tego kupi 10 helikopterów to i tak są setki takich rodzin jak moja.

Natasza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-21 01:28:58
komentarz usunięty przez moderatora

nexus60
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-10 21:18:03
dz8enne utrzymanie helikoptera to ok 10000zl!

harzyk1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-11 15:28:04
Pierdolisz. Chyba że latasz od rana do nocy.

nexus60
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-10 20:55:27
Gdybys mial troche pojecia,nie pialbys takich glupot.

nexus60
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-10 20:41:48
Zaloze sie ze na karitas tez nigdy nie dales.

nexus60
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-10 20:38:54
Rozumiem ze ty,jak ta mroweczka,nazbieralas tych informacji i sie z nami podzielisz.:)

pawelkofcio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-23 18:59:53
bedzie pokoleniem seniorów cała ta sekta zniknie.

pawelkofcio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-23 18:58:27
Jeżeli kler zacznie wspierać Nasze szpitale to też wrzuce jakąś kaske. Koleszko podaj swoje liczby ile bierzecie od tych biednych "zaciemnionych" ludzi. Sekta to wy a nie WOŚP. Owsiak nie nastawia ludzi źle na innych a kler?!!! Nie moge doczekac sie kiedy nasze pokolenie bedzie pokoleiem s

kudiq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-18 15:22:48
komentarz usunięty przez moderatora

jlx30
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-15 12:43:09
cale te radio razem z mocherami bym podpalil chetnie. ale coz za gnuj isc do pierdla to glupota a owsiakowi oddam ostatnia zlotowke a klerom nawet grosza to banda zlodzieji i klamcow a sam rydzyk wozi sie maybachem

Mrowcia2011
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-04-15 09:31:36
Nie sikajcie tak za tym Owsiakiem, znalazł sposób żeby się na was wzbogacić a wy jak jakieś matoły stajecie w jego obronie, bierzcie najpierw trochę informacji a później tak namiętnie minusujcie wszystkich którzy piszą prawdę.

ochujkurwa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-15 09:22:18
komentarz usunięty przez moderatora

zetzon
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-04-14 18:38:31
haha sram na owsika :D robi raz w roku ściepę i potem żyje jak król a debile mu płacicie.. haha ..uratuje kogoś i święty.. a caritas codziennie ratuje i inne organizacje.. ja też nie dałem na rumuna i nie dam.. i nawet na woodstoku mu cisną :D młodzież jeździ akurat OK tam.. ale owsik to rumun jest

Mrowcia2011
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-15 09:28:24
W pełni się zgadzam, raz w roku wszyscy robią zbiórkę żeby Owsiak mógł żyć jak pączek w maśle przez cały rok.

ATQrulezz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-15 12:20:11
sram na caritas.banda zlodziei w sutannach ktorzy tak samo dorabiaja sie jak owsiak na tejze dzialalnosci.Roznica? Oni robia to uzywajac krzyza!!Co z tego ze uratuje?dla mnie nawet jak uratuje jedne dziecko to jest cos wart.puknij sie w glowke i sam zbierz info na temat dzialalnosci caritasu moherze

wilokna.86
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-14 11:43:00
Wolę dać 100 zł Owsiakowi niż złotówkę klerowi...

pepik83
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-13 22:45:42
W tym radiu to same pedały co oni pomagają oprócz RYDZYKOWI I INNEJ CHOŁOCIE moje dziecko leżało w inkubatorze przez pare dni było ono kupione przez WIELKA ORKIESTRE SWIATECZNEJ POMOCY

fasola178
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-13 21:15:25
komentarz usunięty przez moderatora

F-22
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-13 11:47:18
Zal im bo Kosciół nic nie dostaje hehehe

masel063
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-13 09:33:45
A tak na marginesie to ile zarabia się średnio w NFZ???? Orkiestra i tak będzie grała do końca świata i jeden dzień dłużej!!!

Vangog
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-12 21:21:43
komentarz usunięty przez użytkownika

LadyyPunkk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-11 22:09:58
komentarz usunięty przez moderatora

taczkagnoju
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-11 20:40:01
kościół sam się niszczy !!! i dzięki Bogu za to!!!

monia093
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-11 16:53:58
To jest czysta hipokryzja!!Taak najlepiej to wrzucić na "ofiarę" dla kościółka żeby ksiądz miał nową limuzynę. Jaka deprawacja młodzieży? Jak Ci ludzie mogą wypowiadać się o Przystanku Woodstock? Wcale tam tak nie jest!! A teraz czekamy aż książulek wykaże dochody Rydzyka!!

turek92xdlol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-11 15:11:42
komentarz usunięty przez moderatora

TimHelper
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-11 12:57:17
uacja kościoła młodzi ludzie nie będą do niego chodzić i wierzyć, bo skoro na tym ma się ona opierać, to ja dziękuję. Opodatkować kościół. Zabrać im majątki i rozdać chorym i ubogim. A ksiądz niech będzie osobą bez pensji, w końcu poświęca się Bogu. Gdzie asceza?

zetzon
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-14 18:55:17
a co będzie jadł? i za co? za co świątynia? ma być karton czy świątynia pomyśl? pozwól że będą się wypowiadać Ci co faktycznie dają na tą tacę (jak mają) ob jak mam to dam a że teraz sam potrzebuję.. to nie daję.. ale jak miałem hajs to dawałem po dychu :D a wtedy papierosy nie kosztowały dychy..

TimHelper
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-11 12:55:16
Kościół ma tyle majątków ziemskich... otrzymanych od ludzi, nie płacą za to podatku. Ponadto wciąż starsze osoby przepisują na Rydzyka swoje domy, majątki. To radio to propaganda. Cały kościół to instytucja do zarabiania pieniędzy. Skoro Bóg jest wszędzie to usunąć cały kler. Przez to jak wygląda sy

kerw
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-11 10:23:50
Zastanówcie się wszyscy którzy tak zaciekle bronicie WOSP, dlaczego ona nie pomaga prywatnym dzieciom, a jedynie zaopatruje szpitale w sprzęt na który pieniądze powinny być z NFZ. Wielka medialna akcja odciążą budżet, który może być wykorzystany na płace i nagrody dla urzędasów. Brawo Owsiak :P

zetzon
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-14 19:00:17
zajebisty przekręt poprostu ..ale widzisz oni są zaślepieni totalnie zagubieni kontrolowani i przewidywalni.. brawo nie tyle owsiak co brawo Ci co za nim stoją i liczą zera

Seboc17
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-11 02:31:31
O ja pier*dolę co za moherowy gang. Wypowiadają się o min. o Woodstock'u czym całkowicie nie mają pojęcia i nigdy na nim nie byli. W ogóle z kąt takie wpojone jakieś regułki, poglądy. Grubo grubo skan bani leci, aż spawy się jarają od słuchania radyjka M

myjestesmytu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-10 23:31:30
pamiętajcie 1% dla owsiaka ;D

monika1709
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-10 23:29:24
A księża to co tacy czyści ,ciekawe czy sami się rozliczają tak jak powinni bez zadnych sciem, chyba nie bo mysle ze maja wiecej niz 2500zl na miesiac. Ksiedzu raczej na dowod osobisty nie dadza 20000tys na samochod wiec skad ma kasę? od mocherow. A owsiak niech bierze napewo ma mniej z tego niz kos

zboj75
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-10 23:12:23
no ro się dorobili 2,5 tysia BRUTTO na miecha to ok 1400zł na rękę biznes jak cholera a teraz gdzie jest sprawozdanie z fundacji RYDZA ZŁODZIEJA? porównamy kto bierze więcej na "łapę"

markut1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-10 22:41:10
Ale jaja... Więc życzę wszystkim tym co się wypowiadali, żeby w nagłej potrzebie przyjechała do nich karetka z serduszkiem Owsiaka i wtedy też aby mieli tyle samozaparcia i powiedzie, że nią nie jadą bo Owsiak jest Beeee. Polska(PiS-owska) hipokryzja nie zna granic. Amen

AquaShine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-10 22:17:45
Rydzyka, tych jego popleczników i te jego wierne barany co to beczą jak i on należałoby zamknąć w zakładzie da obłąkanych bo całkowicie normalni to oni nie są. Rydzyk przedstawiciel Polskiego kapłaństwa,a na zakrystii dyma w du** jakiegoś dzieciaka, ale dawajcie mu kase dawajcie bo ma dup*** bez dna

metiu6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-10 21:29:47
Kobieto rozlicz ty w pierwszej kolejności kościół ,a potem rozliczaj Owsiaka , co za ciemnogród !!!

dm16
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-04-10 21:24:12
dajcie na rydzyka on bardziej pomoże charytatywnie sobie kupując helikopter

vl_lucky
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-10 21:23:33
komentarz usunięty przez moderatora

dm16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-10 21:09:25
WOŚP robi to co powinien NFZ ... przykre ...

tygrysP
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-10 18:13:21
Kilka zł wrzucę bo jednak coś pomaga ale dla uczciwości powinno głośno się mówić że część pieniędzy idzie na Przystanek Woodstock co moim zdaniem jest sprzeczne z ideologią tej zbiórki.

Phizo
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-04-10 16:28:47
Fakty nie kłamią 35% kasy jaką dacie WOŚP idzie na ich własne konta, a w Caritas'ie tylko 5% wybór należy do was.

maniakgier15
    Ocena: -16 (glosow:20)
2012-04-10 15:15:56
Owsiak to zlodziej nie dawac mu kasy!!

bidekpz
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-04-10 12:47:39
''Fundacja Zła'', ''Sekta Diabła'' o matko czy tym moherom się w dupach poprzewracało 1

spartanin77
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-04-10 12:33:58
a ja mam jedno pytanie! kto wiecej ludzi wymordowal w imie ekspansji idei. WOSP,czy moze sekta wiary rzymsko katolickiej?

yggdrasil
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-10 11:17:31
@rozjebsystem: oczywiste jest, że ludzie, którzy się tym zajmują muszą coś zarabiać. Człowiek musi mieć źródlo utrzymania. Grunt, że szpitale dostają sprzęt. Rydzyka, jak i wielu innych Polaków boli, że ktoś ma kasę.

yggdrasil
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-10 11:19:37
My, którzy dajemy kasę na WOŚP, dajemy ja na sprzęt i wynagrodzenie dla osób zajmujących się całym przedsięwzięciem. Wbrew pozorom, to są czynności, które wymagają bardzo wielu działań. Nie mam nic przeciwko temu, że dostają wynagrodzenie za swoja pracę.

laura1991201991
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-10 10:46:58
komentarz usunięty przez moderatora

smolisty
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-04-10 10:36:24
Moje dziecko też żyje dzięki sprzętowi zakupionemu przez WOSP! Bywałem w kościele i na woodstoku. Na przystanku nie ma takiej agresji jak wśród chrześcijan!

acidbike
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-10 10:34:30
komentarz usunięty przez użytkownika

solar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-10 10:18:14
masz rację chłopie... a koleś, który mieszkał z babką musi szukać chaty, bo babcia nabrała kredytów, wpłaciła kasę do "radioma w ryja" i komornik zajął mieszkanie za długi babce... tak Rydzyk otumania moherów...

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-10 09:58:36
Owsiak i cała WOŚP pracują nonprofit,gość ma dużą firmę przewozową i nie musi dorabiać się tak jak kuriewni na fundacji.

baph_omet
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-10 09:55:55
Jak zawsze boli ich że pieniądze te nie wpadły w ich brudne łapy. Dla nich nie jest ważne, że setki, jak nie więcej dzieci żyje dzięki pomocy orkiestry, tylko pieniądze i nic więcej.

baph_omet
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-10 10:04:31
Dodam jeszcze że tylko czytając komentarze co poniektórych użytkowników o tym jak uratowane zostały ich dzieci, wręcz motywują do tego by pomagać i brać udział w tej corocznej imprezie. Jeżeli choć jedno dziecko zostało uratowane to warto, a są ich tysiące jak nie więcej.

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-10 10:06:59
Jest i drugi powód jak dla mnie bo to wqrwia kuriewnych.

baph_omet
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-10 10:13:20
ferdal - masz rację, ale dla mnie oni nie istnieją, bo to tylko banda zawziętych i zawistnych ludzi. Chamstwo, materializm i nienawiść to są cechy większości katoli, tylko gdzie jest te nadstawianie drugiego policzka? Jedno głoszą, a co innego robią, jak zawsze. Obłuda i fałsz.

pioplo1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-10 09:03:17
komentarz usunięty przez moderatora

lukasslol
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-10 03:26:48
I dodam jeszcze że jestem katolikiem.

lukasslol
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-10 03:01:17
nawet szkoda to komentować wypowiedzi tych biednych ludzi, bo tylko tak ich można nazwać. Co wam szkodzi p.Owsiak.Jeśli macie wątpliwości to może zorganizujcie komisyjną pielgrzymkę po szpitalach do których został ufundowany sprzęt.A może podyskutujcie o molestowaniu i pedofilii wśród księży??

fawkulce
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-10 02:16:35
Walka o babcine emerytury. Wiadomo, że im mniej na WOŚP, tym więcej dla RM. Na OIOM-ach praktycznie każda aparatura ma czerwone serducho WOŚP. Jestem za tym, by RM zostało pozwane za namawianie do szerzenia nienawiści.

a1b1c1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-10 01:17:22
Tak się zastanawiam... Gdzie w wierze Katolickiej jest napisane "Nienawidź bliźniego swego" Radio Maryja na pewno nie jest radiem Katolickim ;).

internautka23
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-10 00:47:36
Dzięki WOŚP moje dziecko mogło mieć przebadany słuch, mogło mieć przebadane serduszko. Zastanawiam się co RM w ogóle wyprawia. Oni zniechęcają mohery do dawania pieniążków na WOŚP, ale tylko dlatego, żeby moherki dawały pieniądze Kościołowi.

sleptik87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-09 23:58:22
Maybach i wszystko jasne.

kocham_cie_flea
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-09 23:42:51
zapraszam sluchaczy radia maryja na woodstock oraz zachecam do zapoznania sie z historia festiwalu, w celu zweryfikowania swojego zdania na ten temat, bo pierdoly jakie tu slyszalem sa nieziemskie... Siema! krzysiek!

frelex12
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-09 23:15:06
Owsiak to święty człowiek,nie jednemu dziecku uratował życię,wspomógł szpitale,dobra dusza,a kościołowi już w ogóle nie daje na "ofiare".Zawsze dam na chore bardziej potrzebujące... , a z tym rydzykiem i moherami wy.............ć !!!

LizaczCipek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-09 23:05:24
szkoda gadać - powinni zamknac to rydzyjko w cholere

usion
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-09 23:03:24
czemu on ma taki niewieści głos, lekko spedalony?

takapl
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-09 22:13:05
A kim Ty kur*a jesteś... Owsiak nie jest krystalicznie czystym czlowiekiem, ale uratował nie jedno dzieciątko. Na swojej stronie pisze ile pieniędzy przeznacza na pomoc , a ile na swoje potrzeby (reklamy, utrzymanie itp). Gdybyśmy liczyli na NFZ, nasze dzieci mogły być głuche do 4 roku życia.

projszczok
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-09 22:07:50
Pan wypowiadający się w 5 min 10 sec nagrania ma coś nie tak z głową. Obwinia Owsiaka za to, że karetka którą kupił (Owsiak) nie przyjechała do wezwania... gratuluję inteligencji... aż szkoda mi słów na komentowanie takich ludzi, niestety

ledzik30
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-09 21:54:58
moj syn sie urodził 2 mies za szybko w poznaniu kazdy sprzet z ktorego korzystał był kupiny przez orkiestre mowcie co chcecie ale gdyby nie Owsiak to pewnie bym synka nie mial a pierdo..... w RM to jest załosne ile to radio dalo na zycie dziecka???????????

kiosk
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-09 21:42:14
No to jakis moher dorwal sie do mojego komentu,ale i tak nie zmienie zdania STAS DLA ZOLNIRZY RYDZYKA!!!

kiosk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-09 21:33:16
komentarz usunięty przez moderatora

Caliente85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-09 21:30:31
Dobrze wiedzieć,że użytkownicy wiochy mają swoje własne zdania na takie tematy :)

grog
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-04-09 21:24:27
gdyby Owsiak nosil sutanne juz dawno okrzyknietoby go swietym!

lucifer81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-09 21:14:32
komentarz usunięty przez moderatora

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-09 20:58:58
Na samą religię w szkołach idzie z naszych podatków ponad miliard zł. choć czarne knury obiecywały, że będą jej nauczać ZA DARMO!

portky
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-04-09 20:53:08
A ja tyle pieniędzy dałem na WOŚP :/ O jutra daję na radio maryja, przecież ojciec dyrektor lepiej wykorzysta te pieniądze. (niech żyje ciemnogród)

tashunkewitko
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-09 20:52:52
Sk..wysyny moherowe!

burakza2zl
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-04-09 20:36:01
Byłem z dzieckiem na badaniu w szpitalu. Inkubatory - naklejka WOŚP, respiratory - WOŚP, strzykawki - WOŚP. Ja nic nie mam do Owsiaka, ja chcę tylko wiedzieć, na co k..wa idą moje podatki!!???

unity
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-04-09 20:31:35
a moze tak wyliczyc wszystkie koszty,dochody i takie tam inne Ojca Rydzyka i ile on zrobł dla dzieci ile sfinansiował badań ile kupił sprzętu do szpitali jesli komus nie pasi co robi Owsiak moze sam cos od siebie zrobi i pokaze jak mozna wpłynac pozytywnie na innych a nie wiecznie marudzić

SnakeVG
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-04-09 20:31:02
Rydzyki - a pamiętacie zbiórkę na stocznię? Gdzie rozliczenie, złodzieje?

fargotex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-09 20:24:10
Na TVN 24 puszczają czasami taki spot " bez komentarza"

maniek1885
    Ocena: -17 (glosow:23)
2012-04-09 20:01:32
nawet tego nie słuchałem bo mi się po prostu nie chce, ale wiem jedno: wierzyć owsiakowi to tak jak wierzyć tuskowi. Może i kupił trochę sprzętu, bo wiadome że wszystkiego ukraść nie może ale wiadome jest że mógłby go kupić kilka albo i kilkanaście razy więcej za te pieniądze.

tomekk84
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-09 22:07:49
Może i mądrze mówisz, jednak popatrz na wypowiedzi innych osób, którym pomógł sprzęt zakupiony dzięki WOŚP. Może kiedyś zdaży się, że będziesz potrzebował pomocy i wtedy nie pójdziesz do kościoła tylko do szpitala gdzie może do ratowania twojego tyłka zostanie użyty sprzęt z WOŚP. Odnośnie Owsiaka t

Darcy
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-04-09 19:56:26
Bla bla bla, to sobie nie płaćcie mohery. Ja Owsiakowi dam. Kościołowi nigdy.

wacio70
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-09 18:56:17
tego przecież nie trzeba komentować....

NarodneDivadlo
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-04-09 18:40:32
Szkoda, że nie przedstawili sprawozdania majątkowego Ojca Rydzyka. Owsiak uratował tyle dzieci, a Rydzyk? On tylko okrada biedne moherowe babcie które go zahipnotyzowane słuchają.

tazziqi
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-09 18:38:43
Maryja kurva nie była wiatropylna.Mógłbym napisać,że gardzę tymi ludźmi,lecz nie,jest mi ich po prostu żal.Gardzę facetami w czarnych spódniczkach,którzy świadomie i dość skutecznie potrafią manipulować ludźmi,a to wszystka w imię Boga.1.Rozliczenia WOŚP można znaleźć w sieci.2.Woddstock w

tazziqi
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-04-09 18:40:25
porównaniu z walką o krzyż,zachowaniem moherów to mały pikuś.Nie wiem skąd ci ludzie czerpią takie informacje,zapewne z mszy św.Niech lepiej sprawdzą co ich wnuczki robią w dyskotekach.3.Nie rozumiem jak radio które złamało wszystkie przepisy etyczne może dalej funkcjonować.

tazziqi
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-09 18:41:46
4.Zastanawiające jest dlaczego publicznie nie podają informacjo o kosztach finansowania kościoła.Koliński nieraz przedstawiał dane,lecz KK potrafił wyłącznie nabrać wody w usta.5.KK szkodzi wierze i przede wszystkim ludziom,w szczególności katolikom. Trudno o większą hipokryzję.

rozjebsystem
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-09 18:33:27
-Wszystkie potrzebne maszyny do szpitali z jednej akcji! On ma z tego TYLE, że żyć nie umierać. !

rozjebsystem
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-04-09 18:29:34
Nie wpadajmy ze skrajności w skrajność! Rydzyk nie jest całym kościołem i nie reprezentuje naszej wiary! Owsiak nie jest Bogiem! Pomaga tylko dlatego, że ma z tego duuużo więcej korzyści niż myślicie! Poczytajcie o tym w internecie, w gazetach, posłuchajcie w mediach a potem zacznijcie się wypowia

rozjebsystem
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-09 18:32:14
kontynuując : Wypowiadające się osoby mają rację! Nie popieram Radia Maryja mimo, że jestem człowiekiem wierzącym, ale posłuchajcie tego co mówią Ci ludzie! Większość z nich ma 100% rację! Gdyby Owsiak nie brał kasy dla siebie i nie wydawał na "światełko do nieba" zakupiłby wszystkie potrz

tazziqi
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-04-09 18:58:41
Owsiak robi bardzo dużo,jeśli przeszkadza to Tobie zawsze możesz stać się przykładem i pokazać swój altruizm.Zarzucasz mu,że wydaje pieniądze na"światełko do nieba"?Wybacz ale obowiązkiem państwa jest utrzymanie szpitali, WOŚP ratuje nieudolną służbę zdrowia.

tazziqi
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-04-09 18:59:51
Jeśli potrafisz wyłącznie narzekać lepiej zamilcz,i zmień gazety które nie służą Ci. Myślę,że najlepszym dowodem na prawdziwe intencje WOŚP,są ludzie którym sprzęt zakupiony przez Owsiaka uratował życia.Bluźnisz.Nie każdym rządzi pieniądz,są jeszcze ludzie z odrobiną dobroci.

tazziqi
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-04-09 19:00:56
Osoby które doszukują się drugiego dna,dobroci nie posiadają,a obchodzi ich wyłącznie swoje dobro własne,dobro materialne,chciwość która zawładnęła nimi.Nie świadczy to zbyt dobrze o Tobie.

tatul62
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-09 18:21:11
W pierwszych latach dizałalności WOŚP kościół nazywał to "diabelskim zauroczeniem", miał i ma wielki żal, że tak ogromne sumy omijająch ich wiecznie zachłanne kabzy. A może ktoś publicznie rozliczy Caritas, bo firma Rydzyk Spółka z o.o. jest nietykalna.

daro83r
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-04-09 18:13:31
Oni przynajmniej pomagają i kupują sprzęt a Rydzyk zgarnia dla siebie!

cfaniaczek3000
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-09 18:11:57
BENTLEY RYDZYKA 2 000 000 zł. :D

kaczan
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-09 18:07:00
Oszołomy. Boli ich, bo ludzie dają na chore dzieci, a nie na tacę brzuchatemu proboszczowi...

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-09 17:57:10
tym wszystkim moherom jest glupio ze sami nie wpadli na pomysl takiej orkiestry, a teraz zal dupy stare zciska. Oni wysylaja na ksiedza dyrektora ktury okrazony jest skinami i jezdzi bentlejem. No on napewno sie rozlicza.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-09 17:54:02
Nie słuchajcie sugestii innych. Niech każdy kieruje się swoim sumieniem i rozsądkiem. I robi wszystko zgodnie z sobą. Im bardziej ktoś namawia do swojego, tym bardziej to śmierdzi.

michalipati
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-09 17:53:56
rydz bierze wszystko w kieszen i maybachem sie wozi a Owsiak wszystko zalatwi. a rydzyk na jaki dobroczynny cel kiedykolwiek dal...... mochery w du.. jeb....

gregor2583
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-09 17:46:11
Bóg i wiara tak, kościół i ksieża nie

sedziadread
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-09 17:45:24
Czarna mafia ... żal im dupy ściska .w czyjeś koryto zaglądają a swojego nie chcą pokazać . mohery to obłuda i zakłamanie .

czubek13131
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-09 17:21:09
Wg. mnie, to RM nie boli to, że pieniądze te są "źle" wydawane, lecz to, że nie są przez nich wydawane. WOŚP jest swego rodzaju konkurencją dla RM, a jak wiadomo, z konkurencją się walczy...

scrabu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-09 16:32:25
jak chcą rozliczać innych to niech najpierw się zgodzą żeby ich opodatkować

yggdrasil
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-04-09 17:10:20
zgodzą? a po co ich o zgodę pytać?? Ciebie ktos pytał? chyba nie. Nic tak nie podnosi mi ciśnienia jak rydzyk i przyjaciele i polska scena polityczna.

GarfieldLasagne
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-04-09 15:52:45
Hahah.. jest chyba ze 100 filmików jak to wielce kościół neguje Owsiaka. Ciekawa jestem ile kościół zrobił dla potrzebujących. No dobra, jakoś tam "duchowo" wspiera ludzi. I czasem biedniejszych. Znam osoboście dzieci, które żyją dzięki Owsiakowi. Nie znam nikogo, kto żyje dzięki Rydzykowi

MagicalFire
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-04-09 15:29:04
komentarz usunięty przez moderatora

bartiiii
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-04-09 15:11:28
odwalić sie od woodstock'u!!! stare babcie nie były tam to niech sie nie wypowiadają negatywnie na ten temat! widziały tylko idiotyczny film propagujący tą imprezę i myślą że wiedzą wszystko o to g***o prawda! tam trzeba być.

GarfieldLasagne
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-09 16:01:35
zgadzam się, jestem za. Byłam 3 razy i mogę stwiedzić, że w lepszym miejscu na świecie, z lepszą atmosferą i ogólnym otoczeniem nie byłam. Woodstock \m/!!!!

midgarzulum
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-04-09 14:35:49
jestem w najnudniejszej części wiochy ;/

WD-40
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-09 14:34:55
a pokarzcie jak się rozlicza radio maryja

Tensor
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-04-09 14:31:35
Wolę wrzucić symboliczną złotówkę do pojemnika z serduszkiem niż na tacę dać. Tym ku*wom w kościołach nic nie dam.

xNelx
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-09 14:18:17
Szczerze mam już tego dosyć . Po co wy to tu wrzucacie ? Wiem ,że niektórzy mają pompe z tego jak nie wiem ale mnie już się rzygać chce jak tego słucham . Niektórzy myślą że oswiak dobrze robi niektórzy nie ale to już ich sprawa . To jest po prostu głupie ze strony tego kto to tutaj udostępnia -.- M

arturek77
    Ocena: 16 (glosow:20)
2012-04-09 14:08:27
uwaga jestem wierzący bardzo ale moje zdanie jest takie że radio maryja to sekta ,biedni ci ludzie co słuchają tego i wieżą w to co im mówią na temat np. owsiaka ja wiem jedno że jak ide do szpitala i widze na spsęcie szpitalnym serduszko WOSP to dziękuje bogu za owsiaka ,i czekam na serduszka CARIT

Natasza
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-04-09 14:01:20
komentarz usunięty przez moderatora

Marcin171
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-09 13:21:21
a to jest jego córka-bo tak do niego ojcze

jabi301
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-04-09 13:20:32
czarna mafia, nienawidzę tych złodziei w sutannach.

Sensualna
    Ocena: -15 (glosow:23)
2012-04-09 13:11:00
tez nie place owsiakowi bo zlamas w uj kasy bierze z akcji :)

aleubaw
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-09 16:00:37
A złamas Rydzyk ani grosza, nie? Tylko, ze Owsiak ratuje życie dzieciom, a kogo uratowało R.Maryja?

abs456
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-09 13:08:04
Hahaha o co chodzi z tą karetką :)

margolcia73
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-04-09 13:14:45
a chyba o to ,ze Owsiak dysponuje do kogo ona później ma pojechać i jak dzwoni ktoś z RR Maryja to Jurek nie pozwala jechać;))

zombic
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-04-09 13:07:47
No musze sie zgodzic "to bardzo zla fundacja jest" bo zamiast na WOSP to powinni ludzie na radyjko dac pieniadze i bylaby gitarka, a nie na jakies tam chore dzieci.

adidasgroup
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-09 12:53:33
nie lepiej dac rydzykowi! w calej polsce jest akcja WOSP wiec co dziwnego w tym ze trzeba zaplacic za prad ludzi i tak dalej.... ktos w koncu tez dziala tam. A "moherom" zal ze na kosciol nie zostalo dane.... co za brednie!

saviola1
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-04-09 12:51:51
jak to kto Rydzyk od i cała historyjka, tak się składa ze mam na to odpowiedz u siebie P. Jurka Owsiaka i powiem tak że każda Wasza krytyka tutaj ie umywa się do tego jak celnie pocisnął Rydzykowi i w dodatku ma pełna racje, bo co Rydzyk zrobił dobrego? NIC!

Luzikowo
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-09 12:45:34
Jak można chodzić do kościoła słuchajac takich bredni....Na kolanach z Gdańska do Częstochowy...

saviola1
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-04-09 12:56:12
A co Ty tak naprawdę wiesz o Kościele? I Kościół jako wspólnota piszemy przez "K" a nie "k" - tak na marginesie. Powiedz mi co ma Rydzyk wspólnego z Częstochową? To najświętsze miejsce dla Katolików w Polsce, natomiast Rydzyk tworzy coś jakby własny "kościół".

Luzikowo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-10 13:57:30
co ja wiem o kościele, przez ten rok mam więcej doczynienia niż nie jedna babka... 1. dlaczego ksiądz czyta ile kto dał łącznie z nazwiskiem na tace, kwiaty, zbiórka dla księdza na wyjezdzie. 2.dlaczego wpajają ludziom głupoty pd. ekskomuniką jest używanie każdego srodka antykoncepcyjnego :E 3.

Luzikowo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-10 14:00:07
dlaczego mówią ze invitro ma 3ch ojców lekarza, dawce, o ojca który chce wychować, po kolejne nie interesuje mnie jak się piszę i dla mnie kościół zewsze będzie pisany tak, dlaczego mam płacic za ślub 1000pln, pogrzeb co łaska nie mniej niz 700, chrzest 800 itd.... TO WIEM KOŚCIELE

Luzikowo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-10 14:06:39
to jeszcze mi powiedz co ma wspólnota kościelna ala radio wspólnego z Bogiem? Właśnie odsyłam do naświedszego miejsca bo dla mnie również takim jest, może się nawrócą tą właściwą strone...Dlaczego góra - Watykan nie zajmie się nim?

dj_stefan
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-04-09 12:44:35
SŁUCHACZE RADIA MARYJA TO NAJGŁUPSZY MOTŁOCH TEGO ŚMIESZNEGO NARODU!

hrymr
    Ocena: -15 (glosow:21)
2012-04-09 12:53:30
komentarz usunięty przez moderatora

Yoda
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-09 18:22:50
@hrymr - a co? Słuchasz?

Luzikowo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-09 12:43:19
zamiast na majbaha rydzyka niech babki wpłacają na konta szpitali dziecięcych i będzie git....Jestem za Orkiestrą bardziej niż za kościołem, wierze w Boga ale nie w kościół!!!!

the.waves.of.time
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-09 12:39:15
Ale mi to podnosi ciśnienie...

bartez87
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-04-09 12:36:27
jestem wiezacy ale jak slucham tych baranow to jestem za tym zeby caly watykan spalic razem z tymi pedalami i jezeli chodzi o radio maryja to juz dawno powinien ktos to spalic a dla rydzyka to Euthanasia powinni zalegalizowac

Baron_Sanedi
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-04-09 12:33:17
Padio ma w ryja!!! Ale ten ksiądz ma pedalski głos!!

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-09 12:37:53
*Radio ma w ryja!!

wieslav
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-09 13:20:34
Większość księży to pedały albo pedofile więc to normalne, że ma taki głos heh..

anemik123
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-04-09 12:20:58
PO pierwsze to wosp sprawdzał nik, są opodatkowani,zycie dzieci jest wazniejsze niz torunski złodziej wole dac dla dzieci niz dla kiecaków.Oddaj 52 banki ze stoczni,opodatkowac kler i postawic do pionu.

margolcia73
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-09 12:16:03
" ...owsiak kupił karetkę a później ta karetka nie przyjechała jak rodzina dzwoniła..." nie do wiary, że są tacy głupi ludzie.

Shane333
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-04-09 12:08:51
Na przystanku Woodstock każdy może się pokazać, nie musi się ukrywać ze swoim życiem, innością itp tak jak żyjąc w miasteczkach gdzie nie toleruje się czegoś co odbiega od standardów. Ludzie powinni być bardziej tolerancyjni, w końcu nie każdy lubi się bawić na festynach przy piosenkach religijnych.

ssij_mi_jaja
    Ocena: 16 (glosow:22)
2012-04-09 11:45:30
OPODATKOWAĆ KOŚCIOŁY !!!

netany
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-09 14:39:33
Przecież są opodatkowani odgórnie, poprzez kurię. Większość kościołów prowincjonalnych robi po prostu swoje, problem tkwi w tej wyższej hierarchii.

antypedal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-09 11:43:42
komentarz usunięty przez moderatora

winneraigor
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-09 11:41:01
mocherki boże które gładzą grzechy świata .....................

air_jordan_show
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-09 11:39:14
dlaczego w polsce mamy takie zacofanie ? jakieś wiary katolickie (wymyślone przez kogoś bzdury), jakiś jarek kaczyński z pisu, kolejne gówno trwam-kiedy te zacofane pokolenie wymrze ?

lekarz62
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-04-09 11:38:19
Tylko on się ze wszystkiego rozlicza a rydzyk z niczego.

szymek1985
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-04-09 11:38:10
najpierw niech swoje dochody ujawnią a potem liczą cudze pieniądze łatwo się pomądrzyć jak ma sie wszystko za friko

air_jordan_show
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-09 11:31:28
komentarz usunięty przez moderatora

opiekuneczka21
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-04-09 11:14:51
Radio Maryja boi się że kasa zamiast im to na WOŚP pójdzie, kasa kościołowi ucieka dlatego negują pomoc a sami d..nie ruszą by pomóc ja jestem ciekawa co oni osiągneli, komu oni pomogli oczywiście poza nową bryką dla Rydzyka?!nJedynie co niedziele w audycji dziękują darczyńcom

opiekuneczka21
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-04-09 11:16:13
dającym ponad tyś złotych wsparcia i nawołują po więcej a tych pierdoł słuchać nawet się nie da

antypedal
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-04-09 11:14:46
niech rydzyk pokaże rozliczenia swoich fundacji a nie zabiera się za rozliczanie innych!

WiochFace
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-01-11 10:47:08
Radjo Maryja największy badziew jaki można było wymyślić...że też Maryja nie zrzuci jakiejś komety na ten burdel? bo powinna się czuć urażona że Jej imię jest używane do takiego szajsu...d_daro zgadzam się z Tobą w 1000% radio m nic nie daje a WOŚP od groma...

WiochFace
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-01-11 10:48:28
całą ta banda która tam pracuje to ****** nastawieni tylko na kasę słuchaczy...nikomu nie pomagają tylko sobie...więc niech sie odpier***od Owsiaka!

air_jordan_show
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-04-09 11:32:54
ale owsiak tez wały robi-nie dam nigdy ani grosza-nikomu

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-10 09:15:11
"K+M+B 2012" vs "WOŚP" a ty którą zbiórke pieniędzy wsparłeś????

air_jordan_show
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-04-09 11:34:43
żadną to pierwsze to zabobony a to 2 to niezły wałek

Arystoteles384
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-09 15:00:22
Bo Maybach nie ma trochę więcej niż 1.4 a na stacji coraz drożej

d_daro
    Ocena: 18 (glosow:24)
2012-01-09 10:57:33
dlaczego nie ma w żadnym szpitalu sprzętu z logo radia Maryja?? dlaczego nie widać żadnej karetki z logo radia Maryja?? dlaczego radio Maryja potrafi tylko wszystkich oczerniać?? a tak naprawdę to nie robi nic...

margolcia73
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-09 12:23:55
Tak się stało,że często i długo przebywałam w szpitalach i ośrodkach rehabilitacyjnych dla dzieci( m.in.Katowice, Kraków) prawie cały sprzęt medyczny zakupiony jest przez WOŚP. Natomiast będąc w ośrodku reh. prowadzonym przez Caritas w pierwszym dniu trzeba było uiścić opłatę za pobyt, w drugim dniu

margolcia73
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-09 12:26:32
stało się coś przez co trafiłam do szpitala i z turnusu nie mogłam skorzystać, pieniądze nigdy nie zostały mi zwrócone...

outlaws13
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-01-09 10:39:40
Ostrożnie Panowie i Panie z opiniami na temat kleru bo dwa dni temu pod absurdem ze znakiem drogowym ksiądz pedofil banowali na potęgę za nie pochlebne opinie na temat księży. Widać czarna stonka ma tu potężne lobby pracujące nad dobry wizerunkiem kleru:). Niestety

tygrysisko130588
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-10 21:06:10
A czy ksiądz pedofil banował tez ludzi broniacych kleru? Broniłem księzy a banika dostałem....i jaki sens ma Twoja wypowiedź przyjacielu?

xbastianx
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-01-09 10:28:17
Radio Maryja kłamie !!!

olin171
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-09 10:27:12
BANDA sk...w synów w sukienkach ciekawy jestem ile oni zgarneli na tace i ile poszło na biedni i chore dzieci nie mają wstydu na stos z nimi !!!!!

pohpoh
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-01-09 10:21:37
haha nie wierze ŚREDNIOWIECZE

agro207
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-01-09 10:12:57
ależ oni ciemni, rydzyk wyprał im wszystkim mózgi

outlaws13
    Ocena: 26 (glosow:40)
2012-01-09 10:03:22
Do tych wszystkich zaślepionych katoli żyjących z wróżenia i miłosierdzia boskiego napisze że mój syn ma dziś 14 lat i żyje dziesięć nie nie dzięki woli boga waszego tylko dzięki sprzętowi jak był zakupiony na oddział OJOM Stołecznego szpitala na Niekłańskiej dla mojego Syna. Sprzęt został

outlaws13
    Ocena: 33 (glosow:47)
2012-01-09 10:05:44
został sprowadzony w ciągu 24 godzin i uratował najpierw moje dziecko a potem inne dzieci. Wy się módlcie a ja będę wdzięczny WOŚP za życie mojego dziecka. Nawet jeśli Owsiak sobie z tego kupi 10 helikopterów to i tak są setki takich rodzin jak moja.

majka11826
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-09 23:44:43
moja córka , przeżyła dzięki sprzętowi dla wczesniaków z wośp, którego wcześniej nie było w moim mnieście a gdyby nie wośp to...

tomazo69
    Ocena: 21 (glosow:27)
2012-01-09 09:59:17
płaciłem płacę i będę płacił Owsiakowi :) i w dupie mam czarną chołotę !!!!!!

outlaws13
    Ocena: 17 (glosow:25)
2012-01-09 10:09:28
Dokładnie. Ciekawe czy te wszystkie moherowe babcie co tak szczekają stać by było na odmówienie leczenia wnuczka na sprzęcie szpitalnym z naklejką WOŚP? Cyba tylko w toaletach szpitalnych nie ma tych naklejek bo na każdej sali gdzie jest jakichkolwiek sprzęt jest czerwono od serduszek

air_jordan_show
    Ocena: -23 (glosow:29)
2012-04-09 11:36:06
czyli jesteś debilem jak dajesz owsiakowi

azglobal
    Ocena: 16 (glosow:20)
2012-01-09 09:53:42
Najlepiej Zorganizowana CZARNA Mafia w Świecie nastawiona na zyski. Największy po Skarbie Państwa majątek ziemski i nieruchomości, więc się pytam czego ci fanatycy jeszcze pragną ??.

azglobal
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-01-09 09:56:12
Zapomniałem dodać. Powinna powstać osobna kategoria na Wocha pt:" Radio Ma Ryja "

out13
    Ocena: 16 (glosow:24)
2012-01-09 10:15:31
KOSCIÓŁ KATOLICKI Sp z o.o. /kapitał zakładowy: - ok. 1 mln nieruchomości, - ok. 3 mln atrakcyjnych działek budowlanych, i in. - ok. 800 tyś pojazdów mechanicznych - w tym 80% o wartości powyżej 40tyś PLN/szt. - własne rozgłośnie radiowe i telewizyjne, - własne organizacje polityczne,

out13
    Ocena: 15 (glosow:21)
2012-01-09 10:16:08
Roczny dochód netto (nieopodatkowany): ok. 1 miliard PLN Rodzaj działalności gospodarczej: - działalność rozrywko - dewocjonalno - polityczna (cykliczne spotkania z miejscową ludnością zwane “msza św.”), - usługi dla ludności, organizacja imprez okolicznościowych (zwane zwyczajow

out13
    Ocena: 15 (glosow:21)
2012-01-09 10:16:41
zwyczajowo: pogrzeby, śluby, chrzty). Sytuacja socjalna: - ciągły wzrost zatrudninia, - doskonały pakiet socjalny, - umowy o pracę na czas nieokreślony, - mieszkania zakładowe o podwyższonym standardzie.

out13
    Ocena: 16 (glosow:22)
2012-01-09 10:17:11
Uwagi: Przedsiębiorstwo mimo pogorszającej się sytuacji gospodarczej kraju notuje regularny wzrost rocznego dochodu netto. POZDRAWIAM

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-10 21:08:56
Yłaa......znowu dane z prywatnego źródła....bez dowodów.....Co do Radia Maryja....dlaczego Owe radio jest utożsamiane z Kościółem Katolickim i zawsze Kościół obrywa z Jego poglady?

klemusek
    Ocena: 12 (glosow:20)
2012-01-09 08:41:36
A ile w zeszlym roku dostaliscie na tace???? Ilu ksiezy ma dzieci???

tako75
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-01-09 08:00:04
duszyczek które opętał cwaniak w okularkach.NICH SAM WYBUDUJE SZpITAL A NIE HOTEL I AGUApARC . Wnuczek opętanej kochanej babci. NA SZAFOT Z BYDLAKIEM.

szulcik
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-01-09 07:53:14
Co do Radia Maryja i wszystkich tych tepych łbów dzwoniacych i opowiadajacych o swoich ,,madrosciach" tyle co Owsiak nie zrobiliscie nigdy dla blizniego swego.

tako75
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-09 07:50:21
Następna Orkiestra powinna zagrać i zbierać pieniądze na zakup bezludnej wulkanicznej wyspy dla całej tej rodzinki RM-pADŁ BY REKORD.Redzek spać nie może że to nie jemu na konto wpływa.ELEKTORAT RM DZIENNIE TRACI OKOŁO DWUSTU FANATYKÓW CO W SKALI ROKU DAJE 73 tyś bidnych (bo wszystko wyłudził o.rydz

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-09 07:50:22
,,kościół" barani łbie a nie przez ,,u" pokolenie debili

Veital
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-09 06:20:10
Masakra. Chetnie bym go zastrzelil.

kazikZ1959
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-09 23:31:47
..mam procę ...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To ja już bym sobie
  •  To ja już bym sobie
  •  Wesele
  •  Tępić


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500