Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jest paint edition, jest napinka nie może zabrankąć wiochy
UszczelkaOdW...  11-04-09, 00:33 Zgłoś
+ 176 -
Dodano: 2011-04-09, 00:33:41   przez: UszczelkaOdW...
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 176  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karny Kut**
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Policja na komisariacie pozwala bić zgłaszającego
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
shogun
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-04-28 15:42:00
JP, cweluchy piedrolone, we lbach wam sie pojebalo na 100%

ghostmarilyn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-07 19:23:58
jestem pie******.zenujące

sowats
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-12 17:22:50
co za debile JP nie to znaczenie ma miec jak przedstawiaja takie wiesniaki co chodza w bluzach z JP a Firma taki hajs na nich ma ze ja..... ŚMIEJA SIE Z WAS!!! jestescie zrodlem ich dochodów matoły !!!!

adi251
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-05 20:08:22
Jp na 100% = Jestem pedałem na 100% Powodzenia chłopaki :D

Hanter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-21 19:05:09
Jp w sercu wyryte a mózgi zryte. Ciekawe jak na komendzie się zachowują?

jestemsoba
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-03 14:47:06
Wy jestescie wiara ale pojebani !!!! kolesie sobie zdj zrobili a ktos w Paincie zmienil , czyli napisal im na rekach jakies napisy itp !! a wy tu od razu afere robicie hahaha

lotar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-03 01:31:01
to chyba jakis zart albo swiat sie faktycznie konczy. 4 kutasy w dupe i 2 w ryj za takie cos. szczyle gowno wiedza o bandytce a sie za JP biora?? zaden z nich nawet na dolku nigdy nie siedzialy bo przeciez by im rodzice szlaban na kompa dali a tego by te lamusy nie przezyly.

mazii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-30 16:22:12
Nie mozesz im prrzyj*bać to pojda na policje i Ci sprawe zaloza za pobicie ... szkoda marnowac zycia przez paragrafy :)

Darius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-30 14:25:12
Jak ku... widzę takich ludzi to mam ochotę przyje... im za sam wygląd...... a 2 wstyd mi że firma jest z Krakowa gorszych pedalskich cwaniaków nie widziałem ;/

hejhej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-29 22:46:18
przynajmniej nie są takimi meegaa pasztetami :P ale zgadzam się ,że na widok policji pewnie spiepszają i srają :D a tak wgl z kąd te czopy ??

wlodek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-29 21:43:07
"Jesteśmy Pokemonami NA 1 0 0 % "

PannaNikt
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-04-29 19:42:32
ten po lewo to ciacho ;p

Quali
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-29 19:39:45
Gangsterzy :D a kitrają się z papierosem jak miejska na horyzoncie :S

mazii
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-04-29 10:45:43
Gówniarze się firmy nasluchali i im wali na leb ;] a firma to miejski rap jak dla mnie to w podobie waszki G ;d co te dzieci wiedza o zyciu ;]

krzysio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-29 04:55:11
hahaha teraz JP a jak im ukradna rower czy telefon to beda biegli na komende zglaszac,idioci

Viser
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-04-29 02:40:56
Hahaha ja ich znam xD O kurwa, ale zwała xD

Sebaa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-04-28 23:44:00
pajace , a przyjdzie co do czego to kupa w majtach ;)

jestemsoba
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-28 22:07:25
on ma na bluzie Everlast a nie JP hahahah pizgam

mobiletomek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-28 21:06:19
hahah pokolenie JP ktore wypruwa sie na komendzie ,obszczane dzieci co wy wiecie o policji i kryminale ? Sam mam zyciorys w paragrafach ale nie jestem JP ,bylo minelo jest dom i rodzinna zyje sie dalej

kilikisziki
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-04-28 20:36:57
Macie w sercu wyryte JP ? Macie w sercu wyryte że jesteście pedałami ?

Zblazowany
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-04-28 20:12:41
Tak już jest, małe pieski najgłośniej szczekają.

Witch
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-04-28 19:48:08
Ale nawet przystojni u mnie to same pasztety:/

Lp100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-28 16:19:58
JP - Jest Paint !

Karola95
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-04-28 15:57:27
Chciałabym zobaczyć jak srają na widok przechodzącej policji, 'kozaki'.

Luna666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-28 15:57:21
tak JP.. a jak widza policje to spierdalaja gdzie pieprz rosnie tacy to kozacy..

shogun
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-04-28 15:42:00
JP, cweluchy piedrolone, we lbach wam sie pojebalo na 100%

czapik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-28 15:37:18
Jesteśmy Pedałami

JotPe
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-28 14:47:29
Joooot Peeee hahaha

Wiochman91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-28 14:12:22
haa... pozdro, chyba za dużo filmów chłopaki, strach się bać, nie no gangsterka

Strielok
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-28 14:00:07
hahahahah jakie zjeby... to JP na sercu wyryte to Ja Pierdole pewnie

buzerant
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-12 02:49:58
Tak, tak, na zewnątrz napinki. a jak są sami ciągną sobie grzecznie druta. :P

malalupm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-09 20:10:22
Oni chcieli po prostu powiedzieć przez to zdjęcie - "Jestem Pewien na 100% " Tylko czego ... ? :)

MatThugLife
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-09 14:28:04
sztangowcy

ludwik3103
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-09 13:38:00
hahahahah

KarajZaDebilstwo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-09 10:13:38
Jp wariaci... Czasem jest mi smutno że w moim pięknym mieście są tacy ludzie... ;/

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-04-09 01:16:21
Rośnie nam kolejne pokolenie JP2?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300