Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nasze prawo to chu**we prawo
trilho  12-02-09, 23:01 Zgłoś
+ 1499 -
Dodano: 2012-02-09, 23:01:39   przez: trilho
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1499  Zgłoś nadużycie
818
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Jaki ten świat mały...
Ukryj komentarze(217)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
King_Midas
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-02-18 20:11:31
jak się napatrzę każdego dnia ok.5 rano na tych wszystkich co już w bramie stoją... czat na okazję.wóda niszczy wszystko!jak wracam z roboty,te same mordy stoją. Państwo zarobiło by krocie na legalizacji fajki

Mansonfan
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-25 19:12:56
moze i to absurd ale za cpane tez sie kary naleza surowe

DestructoBITCH
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-05 18:10:20
Ganja to nie narkotyk. Paliłeś w ogóle kiedyś że tak się mądrzysz?

DubWoo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-12 19:26:44
Pale i jestem za LEGALEM!!!

krashix
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-03 16:22:57
Moim zdaniem to jest 100% prawda. Marihuana nie szkodzi. Ale ludzie umiejcie odróżnić marihuanę od tego gówna sprzedawanego na ulicy!!!

Blantomann
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-22 14:20:47
Co by sie stało jaki byłby sajgon gdyby to było legalne. Jakos tam nie ma niczego takiego, jest porządek a te kraje prosperują dużo lepiej niż Polska.

Blantomann
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-22 14:20:09
... ba marihuana jeszcze nikogo nie zabiła, bo to jest nie mozliwoscia. Dlaczego w wielu krajach, jest wykorzystywana do celów leczenia? Np. na nowotwory, na stwardnienie rozsiane ? Po drugie, w innych krajach jest legalna i nie ma NIC takiego co Wy mowicie. Co by sie stało jaki byłby sajgon gdyby t

DestructoBITCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-05 18:11:52
Nieprawdę mówisz, jedna osoba była chora na astmę i się zaczęła dusić :PPP

Blantomann
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-22 14:19:39
Okej, twierdzicie, że marihuana to narkotyk, ze jest bardzo szkodliwa, nawet bardziej niż fajki czy alkohol. Skoro tak twierdzicie, poprzyjcie to potwierdzonymi faktami, albo WŁASNYM DOŚWIADCZENIEM. Prawda jest taka, że KOFEINA znajdująca się w KAWIE, zabiła więcej osób niż marihuana, ba ...

wahoo1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-01 15:24:29
DLA SPROSTOWANIA: MJ JESZCZE NIKOGO NIE ZABIŁA :]

Zula313
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-20 01:34:01
legalizacji, mimo że nie palę!

tentypmes2011
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-02-19 10:36:21
Sama prawda Chcemy legalnej konopi Kto za tym +

pavik88
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-02-19 11:36:04
Lagalna "konopie" znajdziesz w zoologicznym dla kanarkow ;). No i raczej Twoja wypowiedz nie przyniesie ci +++

neposz
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-19 02:43:09
Kur*a kocham ludzi, którzy nic nie wiedzą i się wypowiadają. Bezcenne :)

pavik88
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-20 03:09:12
Ty pewnie czytasz przygody reksia i nosisz szelki ;). Marihuana np. nie jest rakotworcza a wrecz spowalnia rozwoj komorek rakowych, teraz idz kup papierosy i przeczytaj co pisze na ich opakowaniu. Moglbym wymienic wiecej ale po co marnowac na Ciebie czas...

neposz
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-20 05:36:53
Dziecko drogie marihuana: 20 razy więcej rakotwórczego amoniaku niż w papierosach i 5 razy więcej szkodzącego sercu cyjanowodoru i uszkadzających płuca tlenków azotu. W samej żywicy zidentyfikowano ponad 400 związków chemicznych w tym ponad 60 substancji psychoaktywnych.

neposz
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-20 05:38:14
Brytyjscy naukowcy twierdzą, że występują duże konsekwencje bardzo częstego użytkowania marihuany, zapadania na choroby płuc , choroby układu oskrzelowego, choroby układu pokarmowego, trudności z oddychaniem, a także zmniejszenie aktywności człowieka.

neposz
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-20 05:42:46
... itp. Poszukaj w dobrych bibliotekach publikacji badań tego narkotyku z krajów tj. Norwegia, Wielka Brytania, Kanada. P.S. I pamiętaj poza Twoim światem narkotyków jest jeszcze inny świat. Wyjdź ze swojego to może otworzysz oczy.

neposz
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-20 05:46:26
... ale po co ja to Ci mówię. Przecież Ty wiesz najlepiej. Czytasz Reksia i w ogóle jak się zjarasz, to z Reksiem prowadzisz poważne rozmowy o życiu i takie tam :) Bądź zdrów i nie zarażaj kłamstwami sieci, bo już wystarczająco jest zbrukana.

pavik88
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-20 10:57:59
Hah widze ze ty sobie bardzo do serca bierzesz to jak nazwales zycie w sieci xD nie wspomne ze uzyles mojego tekstu o Reksiu co sugeruje ze jestes malo kreatywny ;D. Piszesz mi ze mam wyjsc z swiata narkotyku a gowno o mnie wiesz ;). Pozdro baw sie tam na swoich dragach.

Velkeihablat
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-20 13:42:08
Pavik88: To nie chodzi o kreatywność tylko to była aluzja do twojej "potyrki"

Z1mna
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-19 01:08:30
Dużo czytam dużo jestem w temacie rozgrywek politycznych,gram w MMO,zawsze mam czas dla dzieci.Ja jestem ćpunka???

pavik88
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-19 11:32:31
Tez czytam na temat, wiem ze marihuana jest mniej szkodliwa od papierosow i alkoholu, mozna sie dowiedziec wiecej ale ludzie sa zaslepieni tym co im media przekazuja do tych pustych glowek. Dodam iz owa roslina zostala zakazana glownie z powodow resistowskich. Pozdrawiam.

neposz
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-02-19 16:49:03
Nie wytrzymam, buahahaha... marihuana jest mniej szkodliwa od papierosów. Co Ty kur*a czytasz na ten temat? Bo nie ogarniam. Chyba wiki i strony utrzymywane przez branże narkotykowe :)

Z1mna
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-19 01:05:03
Nadal czytam wasze komentarze,generalnie z racji światopoglądu.Pale od 12 lat,skończyłam studia,założyłam rodzinę(dzieci zdrowe),pracuje krzywdy nikomu nie robię.I ktoś,nie ogarnięty,co to nawet nie umie się wypowiedzieć,mówi że ja jestem ćpunka.Masakra.

neposz
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-02-19 02:39:07
Ty twierdzisz, że nie robisz. Alkoholik też tak twierdzi. To jest egoizm tych co się nawalają (nie ważne czym). Pytanie tylko po co? Czytając twoje wywody, Ty nie wiesz po co.

boxter
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-18 21:44:02
Żuku piękne foty robi ;)

Babycow
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-02-18 21:24:31
TO jest narkotyk, ktory nie moze zostac zlegalizowany, to tak jakby teraz dla mody 40% spoleczenstwa zaczela ruchac 10letnie dziewczynki, i probowala to zalegalizowac...

malolat21
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-18 22:35:37
ciekawe co bys powiedzial jak by Ci powiedzieli ze dla sprawiedliwosci skoro marychy nie zalegalizuja to zabronia takze alkocholu i tytoniu. Kupowal bys na lewo i abstynenci by cie wytykali od przestepcow i alkocholikow. Stereotypy na temat trawki? Nadal sa tylko stereotypami :)

neposz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-19 02:41:46
naucz się ortografii @malolat21

kupciakupcia
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-18 21:08:13
"Lepiej żebyś PIŁ niż PALIŁ, twierdzi społeczeństwo. Z tym,że ZIELE to SPOKÓJ, ALKOHOL to SZALEŃSTWO."

malolat21
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 22:37:42
Bass Tajpan, dobre slowa aczkolwiek wiekszosc tego nie zrozumie, lepiej miec alkochol i po nim zadymy, akty wandalizmu niz zalegalizowac trawke i znosic ludzi ktorzy podchodza pokojowo do zycia. Bo jak bedziemy milowac pokoj to kto pojdzie na wojne?

King_Midas
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-02-18 20:11:31
jak się napatrzę każdego dnia ok.5 rano na tych wszystkich co już w bramie stoją... czat na okazję.wóda niszczy wszystko!jak wracam z roboty,te same mordy stoją. Państwo zarobiło by krocie na legalizacji fajki

justysia507
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 20:23:11
tak samo jak za wódę są środki żeby przeciwdziałać alkoholizmowi,tak samo ze sprzedaży fajki żeby leczyć problemy dotyczące (o ile takowe istnieją)palenia fajki

danielooo21
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 17:18:12
Dokładnie Święta prawda

Tembi
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-02-18 17:16:05
wiocha dla państwa, że nie wiedzą a zakazują

Bounsiarz001
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-18 16:21:26
bramka do nowych narkotyków-propagandowa bzdura i kłamstwo nie uzasadnione dowodami, jeżeli zapale papierosa to zara zajaram crack? czy jak walne pierwsze piwko skończe na spirytusie może? niech zniosą kary za posiadanie mikrych ilości w sumie to obojętne czy będzie to legalne czy nie, a wiochą jest

orzeszku
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 19:20:18
jezei sie nie znasz, to czemu sie wypowiadasz?

paweuxxx
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 15:12:04
Mówią ''zalegalizować''.A na wybory nie chodzą i o polityce nic nie wiedzą.Im się wydaje że to zależy od policji.

sszeryfo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-18 14:36:17
czy ktos wie dlaczego wóda pety sa legalne a zielsko nie...prawdziwa wieś

GoOFYS
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-18 14:09:34
Wpisać w youtube Bas Tajpan NOWY PRTOEST... I odsłuchajcie.

szukamnarni
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 14:13:46
święta prawda :)

szukamnarni
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-18 14:05:47
ła obalona. A "wizjonerzy", którzy wiedza już co sie stanie jak nastapi legalizacja, niech sobie troche poczytaja o badaniach o uzaleznieniach. Po marihuanie nie ma żadnych chorych wiks, jak po alkoholu, czy innych używkach. Spalcie, poczytajcie, pozniej sie wypowiadajcie.

szukamnarni
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 13:58:21
Kto chce palić i tak Pali. Przerzucić sie na cos mocniejszego to tez nie jest zbyt duzy problem. wszystko jest dla ludzi, tylko trzeba przy tym zachować umiar i zdrowy rozsadek. I jak najbardziej jestem za legalizacja. teza, że od marihuany nie daleko do ciężkich narkotyków jest blisko, dawno zosta

malolat21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-18 22:43:12
znam ludzi co siegneli po cos mocniejszego bez trawki, a dzieciaki cpajace rozpuch albo butapren z worka tez trawki nie pala, a cpaja srodki ogolnie dostepne i bardzo szkodliwe, zadymy tylko po alkocholu po trawce nikogo jeszcze nie widzialem agresywnego. Poczytaj, zbadaj, wypowiedz sie :)

tomaszek922
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-02-18 07:51:23
jak dla mnie powinny byc zalegalizowane domowe sadzenie niech ten kto chce pali

Makiczenko
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-18 06:53:40
zadna wiocha , swieta prawda!!!

Z1mna
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-18 00:08:17
Czytam co tutaj ludzie cudują i coraz w większy szok wpier*** się.Jak przypale sobie zioła,to już jestem ćpunką???Co za dziwne ludzie.Co wy bierzecie że tak wam w deklach po przekładało?Jakie wszystkie święte:/.Kto bez grzechu,niech rzuci kamień.ZAKŁAMANI HIPOKRYTY.

czarny15q
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-17 23:31:20
Zgadzam sie

donSelerro
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-02-17 23:25:12
Tak samo jakby maryśka była dozwolona, ludzie by przeginali i też lali najbliższych.

pauauek
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-02-17 23:36:12
Jeżeli chodzi o przemoc to jest kwestia indywidualna. Jeden po alkoholu, drugi po "narkotyku", trzeci zaś na trzeźwo. Nie szukajmy wytłumaczeń agresji, ona była obecna od zawsze... To co ludzi robią po spożyciu jest kwestią indywidualną-człowiek po piwie się śmieje, a inny płacze.

malolat21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-18 22:45:06
jeszcze nie widzialem agresji po trawce, jesli chodzi o alkochol to jak najbardziej, sam jestem tego przykladem dlatego nie pije, a zapalic jak najbardziej, nie ma to sie jak wyluzowac.

DariuszJaworzno
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-02-17 23:19:20
Jestem zdziwiony że tak obstajecie za trawką,powinno się z niej korzystać tylko w farmacji.Alkohol zawsze był i będzie dla polaka za mocny,brak kultury spożywania. Już widzę dzieciaki za szkołą podstawówki,zamiast piwa skręt w ustach,a za 10 lat Debil siedzący w parku i żebrzący o kasę na działkę. k

czarny15q
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-17 23:32:04
Szczera prawda

wrau
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-17 23:05:30
Kocham Was

pauauek
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-02-17 21:52:52
Płaczecie nad wpływem marihuany i innych specyfików. Sądzicie, że dając obrazki z podpisami coś zdziałacie? NIE! Jest nielegalne? Dobrze strata państwa(akcyza, podatek). Chcecie palić palcie, a nie zaśmiecajcie neta propagandą. WYJDŹCIE I WALCZCIE!

pavik88
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-02-17 20:47:51
Patrze na te komentarze i jarac nie trzeba zeby sie posmiac ;) co drugi/a pisze madrosci a w zyciu marihuany nie palil/a. Mowicie na marysie narkotyk a wedle definicji narkotyk to srodek psychoaktywny ktory silnie uzaleznia, gowno prawda. Na koniec dodam ze alkohol to srodek psychoaktywny, legalny.

orzeszku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-18 19:25:31
popieram

kfas77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-26 14:02:24
jesteś akurat dowodem na to że MJ powoduje negatywne zmiany w psychice,zobaczyłeś zdjęcie fifki i walisz 5 postów o tym jak cudowna używke poznałeś,a prawda taka że ty o niczym innym nie mówisz,sam pale ale nie wyskakuje przy kazdej rozmowie o tym

space13579
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-17 20:44:01
Nie może być ŻADNEJ taryfy ulgowej ani na awantury po alkoholu ani na narkotyki,jednak nie do każdego te fakty docierają,no chyba,ze jest już "po fakcie"i jesteśmy albo na wytrzeźwiałce(w najlepszym przypadku)albo w pierdlu.

Made-In-Poland
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-02-17 20:42:29
Kiedyś kłóciłem się pod monopolowym z pewnym typkiem o palenie bo twierdził, że jest dobre poza tym to nie narkotyk a alkohol powinni zdelegalizować bo jest zły itp... i skończyło się na tym, że skoczył do mnie z nożem!

Made-In-Poland
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-17 20:39:33
No niby powinno się karać ale takim ludziom płaci się jeszcze zasiłki... Bo przecież są chorzy! A co do palenia trawy to nie podchodzi pod ćpanie tylko to jest ćpanie!

rocznik80
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-02-17 21:23:27
sranie nie ćpanie, weź młotek gumowy i jeb.. sie w czoło

szukamnarni
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 14:56:43
słyszałeś kiedyś by najarany kierowca spowodował śmiertelny wypadek? by ktoś zajarał sie na smierc? by najarany typ bił żone i dzieci? nie chodzi mi tu o twarde narkotyki, bo im jestem przeciw.

rusofil
    Ocena: -15 (glosow:19)
2012-02-17 20:35:23
skończyłoby się jaranie, chlanie i ćpanie. Ale cóż, Polska to dzicz, tutaj prawo nie istnieje.

allejaja
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-02-17 20:45:03
oj zdziwilabys sie co sie w innych krajach dzieje..

czarny15q
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-17 23:33:08
zgadzam sie z Toba

PaniKitkaG
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-19 06:48:49
Gdyby karali za ryj to byś kare śmierci dostała.

rusofil
    Ocena: -21 (glosow:37)
2012-02-17 20:34:57
I gdzie tu wiocha? Alkoholicy, tak jak i palacze zielonego gówna powinni być karani jednakowo, surowo, pieniężnie, by nie mogli się wypłacić do końca życia. To samo z ćpunami, chociaż to jaranie podchodzi pod ćpanie. Tak samo niszczy wam mózgi, o ile jeszcze je macie. Jakby zaczęli karać, to od razy

disney
    Ocena: -3 (glosow:21)
2012-02-17 21:02:56
Ogłaszam Święto Narodowe - Rusofil dobrze gada, ale plusa Ci nie dam, bo Cię nie lubię

ojapierdole
    Ocena: 4 (glosow:24)
2012-02-17 21:25:07
przez takich zacofanych ludzi jak Ty prędko nie będzie legalizacji !

czarny15q
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-17 23:35:37
zgadzam sie z Toba oczywiscie a cpuny i alkoholicy beda nas niestety zawsze minusowali. U nas jest zacofanie, jesli nie jestes jak inni jestes potepiony! Na zachodzie owszem legalizacja ok bo ludzie sa tolerancyjni, jestesmy jednym z bardziej nielubianych narodow w Europie przez ta arogancje

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-17 23:44:52
jabol1: dawno??.. pytanie czy wogle..

szukamnarni
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-18 14:32:49
pale, pije a i tak mam mniej zniszczony mózg od Ciebie :P. Zapal sobie, a sie zrelaksujesz i nie bedziesz sie tak na wszystko spinać :D.

cannabiscup
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-18 15:48:24
czrny15q piszesz o tolerancji a nie tolerujesz ćpunów i pijaków, jesteś zwykłym idiotą

malolat21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-18 22:48:42
Ciekaw jestem gdzie Ty masz mozg piszac o niszczeniu mozgu przez marichuane. To chyba juz obalili jakies 20 lat temu...Widze kolezanka na czasie jest...Nie ma to jak zabirac glos w dyskusji o czyms o czym nioe ma sie zielonego pojecia

lulotek88
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-17 20:33:11
groh!! TY BARANIE NIC NIE WIESZ O POLITYCE, TY MYŚLISZ, ŻE PIENIĄDZE DOSTANIESZ ZA DARMO! DO ROBOTY NIEROBIE SIĘ WEŹ! WSZYSTKICH OBRAŻASZ A SAM JESTEŚ ZWYKŁYM NIEUDACZNIKIEM, KTÓRY MYŚLI, ŻE ZA SIEDZENIE W DOMU DOSTANIE PIENIĄDZE!

wyczes1981
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-17 20:31:18
prosto z holandii;p

Zipo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-17 20:08:49
Głupie Komentarze jak mówisz Ogornik które sam piszesz:)

Zipo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-17 20:06:48
Ogornik napisałeś to: "gdy taki ćpun wyjdzie na ulicę i wleci mi pod samochód bo uzna że to fajne? Tak, marihuana uzależnia, i tak, marihuana to narkotyk" więc zasugerowałeś że...? pomyśl bo nie ogarniam, napisz że to przez Marihuanę proszę pisz co chcesz bo przecież twoim zdaniem głupie komentarze

ogornik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-17 20:13:10
Podałem kontrargument dla którego trawa nie powinna być zalegalizowana, Wy mówicie że to luzuje że nic się nie dzieje z człowiekiem, że ma wszystko w poważaniu, a ja napisałem co się może stać gdy taki człowiek wyjdzie na ulice, przepraszam, co by być konsekwentny napiszę że chodziło mi o ćpuna ofc.

ogornik
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-17 20:13:51
Na resztę pytań odpowiem jutro, ewentualnie później.

rocznik80
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-17 19:52:10
nie ma o czym gadać-pale od 99 roku codziennie,zdrowy (idealne wyniki), normalna praca, normalna rodzina, normalne życie, co taki idiota jeden z drugim co nigdy nie miał z tym odczynienia będzie wypowiadał, skoro wszystkie przeprowadzone badania trawy go nie przekonują tzn. że jest imbecylem

ogornik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-17 19:55:55
Oj, ja Cie nie obraziłem, ale jak chcesz to możemy zacząć. Ale co do badań, to popatrzmy w drugą stronę, przekonują Cię badania o psychicznej szkodliwości trawki? Skoro Ty palisz codziennie to może przylecę do Ciebie zajarać na moim złotym smoku? Uwierzyłeś? Ja też nie. Każdy może napisać co to nie

ogornik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-17 19:56:17
Każdy może napisać co to nie ja.

rocznik80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-17 21:22:02
każdy sobie może napisać odtajniony raport WHO z 98 roku ? - brytyjski magazyn „New Scientist” opublikował fragment tajnego raportu WHO na temat szkodliwości marihuany-poczytaj go a potem wypowiadaj się

Zipo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-17 19:51:27
Ogornik wierzysz w to co mówi większość więc pewnie to oni zawsze mają rację tak bo tego od dziecka ci wpajają nie wychylaj się.

Zipo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-17 19:47:54
bym psa nie przejechał co dopiero człowieka i wieżysz w te brednie że jak zapalisz to jakieś nie stwożone żeczy widzisz ja od 10lat pale i nic nie widzałem.

Satyr4
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-17 20:13:56
stwożone, żeczy hahahaha widac te 10 lat robi swoje hahahahahha

Zipo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-17 19:45:35
Ogornik paliłeś?Ja palę już dłuuuuugo i jakoś nie jestem agresywny tak jak niektórzy po wódce nie zabraniam tego ty wolisz to ja tamto a trzeci co innego lub nic daj mi WOLNOŚĆ Bracie-wyboru ja nic nikomu nie zabraniam.A i sam jesteś.... porostu szarym społeczniakiem obrażasz ludzi ja bym psa nie pr

ogornik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-17 19:51:44
Owszem, paliłem nie raz, nie dwa. Co do agresji, to przeczytaj prosze jeszcze raz moje posty, jak nie zrozumiesz to przeczytaj jeszcze raz. I nie obraziłem nikogo, jedynie użytkowników piszące durne komentarze, ale to chyba nic złego? A i kto pisał o jakichś halunach? Od kiedy to trawka powoduje hal

ogornik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-17 19:52:16
Halucynacje?

Made-In-Poland
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-17 19:38:05
Powinieneś zminić nick ze ScaryClown na NajaranyClown...

marcia505
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-17 19:36:55
Ja mam kolegę, który to pali i jest normalny jak każdy. Więc każdy może mieć od czegoś innego odloty i nie koniecznie od zioła. Agresję mogą wywoływać inne używki, więc ogornik z bastuj trochę.

ogornik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-17 19:42:15
A ja mam kolege który pije, i też jest normalny jak każdy. Więc każdy może mieć od czegoś innego odloty, i nie koniecznie od alkoholu. Agresję mogą wywoływać inne używki, więc marcia505 rozumiesz o co mi chodzi?

ScaryClown
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-17 19:27:50
ŻYJE W ŚWIECIE MONOPOLOWEGO GÓWNA I TYTONIOWEGO SYFU.JEDYNIE CO MI DAJE JESZCZE ŻYĆ TO ZIOŁO.

ogornik
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-17 19:32:09
Zamknij się w domu z dala od świata i pal sobie to zioło, ulżysz społeczeństwu. Odstaw żywność i wodę, bo przecież jedyne co Ci daje żyć to zioło!

Z1mna
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-17 19:20:55
ogornik!co ty bredzisz???

ogornik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-17 19:23:39
Wyobraź sobie, palisz często, dla wyluzowania się, czujesz się dobrze dopóki masz pod ręką trawkę, przestajesz mieć do niej dostęp, i zaczynasz się denerwować bo nie możesz wrócić do tego stanu "fajności" rozumiesz teraz? Mówię tutaj o uzależnieniu psychicznym, które zostało udowodnione.

allejaja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-17 20:50:17
ogornik w tym przypadku masz racje..mam znajomego sasiada co pali co dzien wlasciwie poznym popoludniem.. i widzac go nastepnego dnia jest zupelnie innym czlowiekiem..zamulonym, malo rozmownym

allejaja
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-17 20:55:06
jednak uwazam ze palenie trawy jest lebsze od picia wodki.. wszystkich ktorych znam co pala trawke sa duzo spokojniejsi nawet wogle nie sa agresywni.. no a z tymi co sie alkocholizuja roznie bywa..

allejaja
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-17 20:55:48
sorki z a blad.. lepsze

ogornik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-17 19:17:26
Spokój - zamulenie jak zwał, tak zwał. U palących często, można zaobserwować napady agresji, dlaczego? Ano jeśli palimy często, to często się czujemy wyluzowani, i możemy nie ogarnąć z powrotem do rzeczywistości i trudnymi emocjami, co powoduje rozdrażnienie.

Zipo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-17 19:17:13
To alkohol jest problemem jak widzę, ludziom odwala, przepijają się i nawet umierają a czy znacie-słyszeliście o przypadku przedawkowania marichłany? Czy nie drażni was to iż ludzie nie douczeni wypowiadają się na jej temat i dyktują jej warunki czyniąc z niej narkotyk? wprowadzając ferment całemu s

ogornik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-17 19:21:17
Tutaj jest podobnie jak z papierosami. A chyba tego nie muszę wyjaśniać? Ciekawi na pewno znajdą coś na ten temat w internecie.

Z1mna
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-17 19:16:23
Mam astmę,pale i będę paliła.Lekarz mi polecił nie oficjalnie:D

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-17 19:11:35
Outlaws masz racje ....

Z1mna
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-17 19:08:17
Dzieciol,ty to wolisz pewnie jabolia pierdytnąc.

DubWoo
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-02-17 19:06:54
Jak ktos jest podatny na na używki to czy sie napije wódy czy zapali buha moze cos mu odje..ać. oczywiste jest ze konopie nie sa zdrowe,ale co w obecnych czasach jest?Kofeina nikotyna,alkohole,a Palenie to nie cpanie zrozumcie to zacofani ludzie... "Ziele to spokoj alkohol to szaleństwo" Blesssss

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-17 21:00:37
musze ci przyznac racje..szczegolnie z tym ostatnim zdaniem

Z1mna
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-17 19:05:30
kilka chorób w leczeniu których konopie są skuteczne astma,jaskra,epilepsja,także jest stosowana,jako środek przeciwwymotny ,przeciwdrgawkowy,obniżający ciśnienie.

ogornik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-17 19:12:37
Tak, ale nie ma 100% skuteczności w leczeniu ww. chorób przy pomocy konopii. Poczytaj sobie, że marihuana NIE MOŻE być użyta w leczeniu ww. astmy.

Satyr4
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-17 19:31:14
zapewne dziala jeszcze na rozbudowe szarych komórek w mozgu i pewnie daje tez super moce... hahaha

ogornik
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-17 19:35:06
Nie no spoko, niech sobie ćpunki wyobrażą że potrafią latać, i skoczą z wieżowca jakiegoś. :)

Dzieciol
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-02-17 18:58:20
Narkomańskim ścierwom trzeba uciąć łeb...

DubWoo
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-17 19:08:25
Tobie trzeba uciąc łeb za te głupoty co piszesz

Z1mna
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-17 18:53:12
Chyba złapie buha :)

Z1mna
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-17 18:48:45
O minus :)

Z1mna
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-17 18:44:46
O leczniczych właściwościach konopi,ludzie wiedzieli ponad 10 tys. lat temu.Kto w temacie ten wie,a kto nie wie nie warto rozpisywać.Pozdro dla palaczy.Rastafari Jah :)

ogornik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-17 18:55:08
THC jedynie potęguje doznania, jak czujesz się dobrze, to czujesz się lepiej, w drugą stronę jest tak samo. Morfina uśmierza ból, ale jest uznawana jako narkotyk, opium ponoć ma podobne działanie, ale oba środki są uznawane jako narkotyk.

ogornik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-17 18:57:05
Na komentarze podobne do tych co napisał osobnik o nicku "Ciastekksgw" też nie mam zamiaru odpowiadać, ale jedynie napiszę tyle że takie komentarze również charakteryzują ćwierćmózgi.

ostroooooo
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-02-17 18:41:34
SADZIĆ , PALIĆ , ZALEGALIZOOWAĆ !

Ciastekksgw
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-17 18:39:41
ogornik a jeeebnij Ty sie w cymbal :)

ogornik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-17 18:35:00
Może i THC nie uzależnia fizycznie, ale za to uzależnia psychicznie, co zresztą udowodniło WHO (poczytajcie sobie dzieciaczki co oznacza ten skrót) a więc de facto, trudniejsze do wyleczenia uzależnienie niżeli fizyczne. Co więcej, nie skoro tak THC "luzuje" ludzi, to pomyślcie sobie co się stanie g

ogornik
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-17 18:35:25
gdy taki ćpun wyjdzie na ulicę i wleci mi pod samochód bo uzna że to fajne? Tak, marihuana uzależnia, i tak, marihuana to narkotyk.

ogornik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-17 18:35:45
Na koniec chciałbym napisać, że nie mam zamiaru dyskutować z ćwierćmózgami piszacymi "Nie paliłeś, nie wypowiadaj się" tudzież "Jak wolisz pić alkohol, to pij, ale na temat trawy się zamknij", lub też inne komentarze poniżej poziomu, nie mam zamiaru karmić trola, liczę na dyskusję na poziomie.

rocznik80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-17 19:45:49
Nie paliłeś, nie wypowiadaj się, jak wolisz pić alkohol, to pij, ale na temat trawy się zamknij-szkoda mi cię idioto

ogornik
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-17 18:34:07
Większość użytkowników piszczących na temat legalizacji to gimbusy z pokolenia JP które maruhuane widziały jedynie na obrazkach w necie, i nie porównujcie tego do alkoholu, który jak to ktoś wcześniej wspolmniał jest polską tradycją.

Vakashimazu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-17 21:08:12
Alkohol jest polską tradycją i jest dobry, a marihuana polską tradycją nie jest i dlatego jest zła. Dobrze rozumuję?

malolat21
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-17 18:02:36
prawda jest taka ze mogliby w koncu to zalegalizowac, mniej szkodliwe od alko i tytoniu to dlaczego zabronione? Decyduja o tym ludzie ktorzy nie maja o tym wogole zielonego pojecia tylko patrza na slowa Ojca Dyrektora. Obudzcie sie niewolnicy Babilonu :), podnozki moherowe :)

SuperSkun
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-02-17 17:56:37
nie powinno to byc na tej stronie bo to nie wiocha tylko cała prawda !!

michal1920
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-17 17:42:13
ciule chyba niewiecie kto to jest cpun!!! ja sie zgadzam z kolesiem a tych co bija zony powiesic ja jajach powinni THC!!!!!!!!!!!!!

disney
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-17 19:22:33
ĆPUN to taki ktoś jak zapewne ty skoro się unosisz, siedzisz pewnie nierobie całymi dniami pod blokiem i zaczepiasz ludzi , ot tak dla jaj, czasem wyżulisz od rodziców 5 zyla na browara i idziecie za*ebani do knajpy osiedlowej pić jednego browara na 4 osoby i narzekacie że nie ma hajsu. Pracuję w mo

disney
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-17 19:25:18
Pracuje w Monarze i tak większość zaczynała, bo ja tylko zajarałem skręta a kilka lat później ładuje w żyły. A może zamiast jarać przeczytajcie publikacje ostatnich badań na ten temat, jak pięknie i szybko trawka powoduje schizofrenie najczęściej w odmianie paranoidalnej

tomekhtth
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-17 17:18:04
TRAWA TO MOJA SPRAWA i sam będę decydował czy chcę palić czy nie

czarny15q
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-17 16:50:41
I skoro jestescie tak niby liberalni i wyluzowani dlaczego minusujecie osoby z innym zdaniem? Tzn. przeciwnych konopiom ale nie legalizacji! Mi obojetne czy bedzie legalne czy nie, jesli bedzie, przynajmniej panstwo sie wzbogaci i znikna dilerzy i cale zlo.

kamer95
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-02-17 16:44:39
Tępić ćpunów!!!!

czarny15q
    Ocena: -14 (glosow:16)
2012-02-17 16:36:57
A ja jestem na NIE TAK SAMO DLA ALKOHOLU JAK I MARIHUANY i jedno i drugie nie ma racji bytu. Alkohol owszem jest bardziej szkodliwy ale marihuana na dluzsza mete rowniez daje oplakane skutki.

adison21
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-02-17 16:39:25
Weź idź sie prześpij z tym co teraz napisałeś, być może nie jest jeszcze za późno na leczenie Ciebie.

czarny15q
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-17 16:46:10
Nie musze, cytat z wikipedii "Choć stosowanie marihuany nie prowadzi do uzależnienia fizycznego, może doprowadzić do uzależnienia psychicznego. Współczesne odmiany marihuany ze względu na duże stężenie THC kosztem nikłej zawartości CBD, prawdopodobnie prowadzą u osób o pewnym szczególnym genotypie

czarny15q
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-17 16:46:47
wpisz w google marihuana wiki i bedziesz mial, nie zmiescilo sie niestery wszystko.

paulamichal
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-17 16:28:35
v---- v---- v---- v---- v----

xPogromczynix
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-17 16:20:25
Każdy powinien móc mieć swoje zdanie i każdy powinien sam decydować o sobie. Co komu przeszkadza,że ktoś sobie zapali? Oczywiście w granicach rozsądku.

immoralis
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-17 16:16:58
i gdzie tu wiocha mieszkam w holend juz 3 lata i tu to normalne a polska dalej 100 lat do tylu za murzynami chemiczne szkoly robilem robie w firmie komponenty do tego i jedyne na co dziala thc to szyszynka w muzgu ale policja wie lepiej

kajawtf
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-17 16:01:39
Też lubie się wyluzować:) Marihuana nie zabija i nie powoduje takiej agresji jak po alko... Jestem za legalizacją i opodatkowaniem:]

pitownia
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-17 15:44:49
Dokładnie jestem Za...

tururu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-17 17:03:02
jak i większość młodzieży miejmy nadzieje ze prędzej czy później zalegalizują posiadanie na własny użytek

kosakosa90
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-17 15:42:59
grim1986 jesteś idiotą z Twojej wypowiedzi wnioskuję ,że wolałbyś żeby Twoje dzieci piły alkohol... pochodzę z rodziny patologicznej dziadek chlał bij babcie ojciec chlał bił matkę itd ja palę nikomu krzywdy nie robię nie mam kasy nie palę .. a palikot to kłamca zapomnijcie o legalizacji w Polsce.

MistrzGlownej
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-17 15:39:40
"dajcie takim głosować" haha rozbrajasz mnie zupełnie czy Ty na prawdę jesteś taki nie pojęty ? Są ludzie w przeciwieństwie do Ciebie, którzy wolą podyskutować i się trochę powymieniać na argumenty zamiast cwaniakować jak jakiś gówniarz i obrażać innych dla tego nie mam ochoty słuchać jakiś tekstó

groh
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-17 16:04:23
pozatym drętwy mózgu bez własnej inwencji i indywidualności-jak nie masz do mnie szacunku to nie musisz do mnie pisać z dużej litery-ja do ciebie nie mam bo wypaczasz ideę wolnego palenia zioła,które jest dla każdego i każdy to powinien móc sadzić a nie tylko w sklepach kupować po legalizcjii

sex4all
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-17 15:28:45
omfg zalegalizowac dać akcyze i dla donalda przychody gotowe! p.s. Mniej szkodliwe niż tytoń!!!

sebaszczak
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-17 15:16:04
Ja tam jestem za legalizacją !

jankos17
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-17 14:41:07
nie komentuje ludzi którzy postrzegaja alko jako cos ok a wcale tak ne jest legalizacja teraz , legalizacja na wieki ps. dopoki nasz narod bedzie kierowany moherami to nie ma opcji Super partia k........... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grim1986
    Ocena: 0 (glosow:28)
2012-02-17 14:36:38
Dziś tak śpiewacie z tą legalizacją bo macie od 13 (haha) do max 25lat... zostaniecie ojcami, matkami... będziecie inaczej śpiewać. Alkohol najmniej uzależnia, a porównujecie to do narkotyków. Z resztą, pewnie wy wszyscy się karmicie tekstami z lat 60, a wasz diler sprzedaje tylko czysty towar.

grim1986
    Ocena: -3 (glosow:21)
2012-02-17 14:39:24
No i najbardziej śmieszą mnie wypowiedzi kolesi którzy mówią "Nie jestem uzależniony! Mógłbym nie jarać nawet 2 miesiące i nic" Ale ciekawe ilu z nich spróbowało.. :)

Satyr4
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-02-17 14:50:50
w koncu ktos z glowa na karku :) popieram :)

Psychosocial666
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-17 16:04:27
W dupie byleś i gówno widziałeś kolo! Pij wodke 3 miesiace, dzien w dzien ciekawe jak bedziesz wygladał.Oczywiście zielsko tez ma swoje negatywy, ale nie zniszczy Cie tak szybko jak wódka

kaniok922
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-02-17 14:21:51
Tu nie chodzi o to żeby zdelegalizować alkohol tylko o to, żeby nie karać za posiadanie małych ilości marihuany (1-5 gram)!!! +

kaniok922
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-02-17 14:25:48
co za idiota bez pojęcia cały czas minusuje ?

ScaryClown
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-02-17 14:02:48
KU>RWA AŻ MNIE SZLAK TRAFIA JAK CZYTAM KOMENTARZE TYPU:PALIKOT NA PREZYDENTA CZY TEŻ WYBIORE SIĘ NA KOLEJNE WYBORY BY NA PALIKOTA ZAGŁOSOWAĆ.NIE WIEM CZY WIECIE ALE ON JEST PRZYKRYWKĄ PO,GDY ONI COŚ ŹLE ZROBIĄ TO OD RAZU NASYŁAJĄ PALIKOTA OSZUSTE I KŁAMCE.

groh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-17 14:34:30
no choc jeden ogarnia temat - nie kumam jak można być tak glupim by wierzyć w to co palikot serwuje - jak można być tak głupim by dać sobie wmówić że palenie zioła jest nielegalne - a dopiero zalegalizują jak palikot ze swoim milionowym kapitałem pootwiera w centralnych punktach przyszłe koffeszopy

MistrzGlownej
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-17 14:37:15
Palikot ma swoje gierki, każdy rozsądny i inteligentny polak to wie, ale co robić mam słuchać kłamstw Tuska, Kaczora, czy Palikota ? Oni wszyscy działają tak samo obiecują, a potem to już mają naród ... sam wiesz gdzie. Jednak Palikot jeszcze nie miał szansy sie popisać, więc dam mu szanse wole to

groh
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-17 14:37:40
to będzie nowy interes już najbogatszych kapitalistów bo sama akcyza bedzie tak droga , że was szaraczki nie bedzie stać na działalność konopijną a własna chodowla będzie tak traktowana jak produkcja bimbru dzisiaj - czyli nielegalnie - czy wy ku..wa naprawde nie widzicie co te zjeb,y robią z wami ?

MistrzGlownej
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-17 14:38:17
niż znowu być oszukiwanym przez tą samą osobę. A to, że nasz rząd w 90% to zakłamane świnie to co zrobić, trzeba chociaż próbować.

MistrzGlownej
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-17 14:41:57
A skąd to wiesz ? Tak palikot pierwsze to co zrobi to zwiększy akcyze... a jak już zacznie się coś dziać w sprawie "uprawy konopijnej" to mi się zdaje raczej, że będzie ona zbliżona do Holenderskiej. Pamiętaj, że przesadzać też nie można aż tak źle to się u nas jeszcze nie dzieje...

groh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-17 14:46:32
domistrzgłównej: co ty ku..rwa porównujesz Holandie do POlski - Holandia dba o każdego swojego mieszkańca a POlska dba jedynie o kapitał ( pieniądze ) - tak było od Mieszka I u nas - nie kumasz?? zioło bedzie droższe i bardziej gó.wniane jak teraz masz na czarno - bogatych bedzie stac na akcyze

groh
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-17 14:49:48
do mistrzagłownej: tylko bogaci wykupią drogą akcyze podobnie tak jak jest z akcyzą na alkochol - własna uprawa i handel bedzie nielegalna tak jak jest to z alkocholem - nie ludź się ze ci politycy zrobią coś fajnego dla ciebie - oni wychodzą z założenia: co ty możesz fajnego zrobić dla nich !!

groh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-17 14:54:47
do mistrza głównej i do tych co wierzą politykom- czy was już do reszty pogieło?? - ubezwłasnowolnili was jak bydło i jedyne co macie to oszukańcza demokracja bo politycy i tak nie robią tego co obiecują - wierzycie w nich tak jakby to tylko oni mieli wyłączność na prawdę i prawodawstwo. Jak dzieci.

MistrzGlownej
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-17 14:54:57
Po pierwsze to zaraz poleci banik za obraze. Tak bogaci, moja matka ma mały sklep spożywczy na wsi i bez problemów ma akcyze, po prostu Twoim rozumowaniem to idź się zakop... myślisz, że w Holandii nie mają swoich problemów.. Po drugie tak nie idź na wybory najlepiej nic nie rób tylko Ty nic nie r

MistrzGlownej
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-17 14:57:04
dla Polski a oczekuj nie wiem jakich kokosów, po za tym "gówniane" to może jest u Cb bo u nas gówna się nie pali. Czekaj dalej aż wszystko się zrobi samo ...

groh
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-17 15:02:02
to banuj pajacu - myślisz że mi zależy - na wsi ma sklepik mamusia to ty pewnie też ze wsi a zioło z miasta bierzesz - ja pale z chodowli naturalnej w Polsce bez chemii i dodatków typu trutka na szczury - czyste ziolo - ty nawet nie wiesz jak smakuje - leb masz zryty i czekasz do soboty pewnie

groh
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-17 15:04:14
wieśniak na palikota bedzie głosowal - idż ty do szkolty chlopie boś głupi - co stara wójtowi dobrze za małolata robila , że teraz ma jedyny sklepik we wsi i zarabia jako tako ?? - mały smród - bana to ci moge zaje..bać ale na głowe

groh
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-17 15:07:52
jeszcze się nazwał amator wiochy ,,mistrzem głównej,, - pewnie dla tego że tak często tam wystepujesz - skarzypyto !! - na policje leć najlepiej po bana - brawo !! - takim dajcie glosować w sprawach zioła !! - chłopak nie wie co znaczy żyć w mieście i głupoty wypisuje dureń

MistrzGlownej
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-17 15:31:54
hahahahaah teraz to już się zbłaźniłeś zupełnie człowieku ... Ta "wieś" to Dobrzyń N\W inaczej tego nie mogę nazwać, ale jest tam i Polomarket, więc nie wmówisz mi, że o akcyze jest cięzko zresztą nie mądruj się bo co Ty o tym wiesz ? Tak samo po Twoich komentarzach co Ty wiesz o paleniu ... Mieszk

MistrzGlownej
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-17 15:33:58
Mieszkam na wsi i mam więcej czystej niż Ty na oczy widziałeś ... Zresztą widać, że jesteś 15 letnim gówniarzem, który palił pare razy z kolegami w piaskownicy i się mądrzy. Potrafisz tylko obrażać innych, jednym słowem jesteś zwykłym trolem i robisz to co do Cb należy trolujesz ...

MistrzGlownej
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-17 15:35:56
Zresztą dla takich osób jak Ty również bał bym się legalizacji...

MistrzGlownej
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-17 15:40:44
"dajcie takim głosować" haha rozbrajasz mnie zupełnie czy Ty na prawdę jesteś taki nie pojęty ? Są ludzie w przeciwieństwie do Ciebie, którzy wolą podyskutować i się trochę powymieniać na argumenty zamiast cwaniakować jak jakiś gówniarz i obrażać innych dla tego nie mam ochoty słuchać jakiś tekstów

MistrzGlownej
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-17 15:44:45
którymi chyba próbujesz pokryć swoje braki w intelekcie. Dorośnij chłopie do rozmowy to będziemy mogli pogadać, nie mam zamiaru rozmawiać z dzieciakiem który myśli, że jak już potrafi sobie załatwić to wie wszystko o świecie. A Twój światopogląd sugeruje jedno idź się powieś i nie rób innym problem

figiel1409
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-02-17 13:40:24
jedyym politykiem ktory rozumie ten problem i stara sie cos z tym zrobic jest Janusz Palikot az wybiore sie na kolejne wybory

deathmind
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-02-17 13:39:42
AUTORZE-znam i spotkałem paru takich pasjonatów jak Ty. Uważają trawkę za coś tak nieszkodliwego, że kierują po niej np. autem. Co dalej? Jak gubią kołpaki czy zderzaki na krawężnikach czy znakach...wali mnie to, gdy wjeżdżają mi w auto - przed wezwaniem policji dostają wyluzowanego sierpowego w ryj

ScaryClown
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-17 14:04:47
hmm, dużo pi3rdolisz, a nic nie wspomniałeś o alkoholu dzieciaku.

disney
    Ocena: -17 (glosow:23)
2012-02-17 13:02:54
szkoda słó baranie, zajaraj się zaćpaj i zdychaj we własnym gównie

ScaryClown
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-17 14:05:19
a ty zdychaj w monopolowym dzivvko

disney
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-17 19:29:15
Ależ ja nie pije, nie jaram trawy, nie ćpam, kur*a ja nawet nie palę szlug. A pracuję w Monarze, więc może się kiedyś spotkamy dzieciaku

kupciakupcia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-18 21:18:11
hahaha, po zielsku się nie zdycha, tylko relaksuje baranie.

Satyr4
    Ocena: -11 (glosow:17)
2012-02-17 12:53:01
Typowy przyklad debilizmu... pewnie komus juz ta trawa mózg przorala i niestety nie potrafi prawidlowo swiata postrzegac ... minus bo to prawda po hu... jest.

ScaryClown
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-17 14:00:40
chu.j to się pisze przez "CH" analfabeto.To po pierwsze, a po drugiego jak nie jarałeś a naoglądałeś się w ch.j błędnych informacji o marihuanie to G*Ó*W*N*O WIESZ.

bandito69
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-17 14:05:49
Typowy przykład debilizmu to mówienie o rzeczach na temat których niema się bladego pojęcia.

bandito69
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-17 15:03:00
Urzekła mnie twoja historia xD nie musisz tego tolerować, ale nie powinieneś się przy*ierdalać do tego co cię nie dotyczy... a wóda nigdy nie będzie równa marihuanie ale ty nigdy tego nie pojmiesz...

Satyr4
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-17 15:15:36
i widzisz baranie wlasnie sobie odpowiedziales... ja nie musze tego tolerowac a takie pacany do puchy beda zamykane i tyle :)tu jest kwintesencja twej glupoty i szczekaj ile chcesz. Milego palenia i powodzenia za kratami lub w poszukwaniu pracodawcy w razie wpadki:)

cannabiscup
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-02-17 12:45:19
Wódka jest tylko dla mądrych ludzi a zioło może być dla każdego. Znam kilka osób które jak zapalą są normalni a po wódce świrują...

karolex37
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-17 15:08:52
dokładnie i to jest podejścię do sprawy a nie tylko się wydzierać potraficie

wieszjak
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-02-17 12:36:22
NIE MA TAKIEJ SIŁY BY NAM PALIĆ ZABRONILI!! MY TE TOPY WCIĄŻ KRUSZYMY TAK OD WIELU LAT!!! POWIEDZ IM BY ODBILI BY NAM PALIĆ NIE BRONILI!

karolex37
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-17 15:11:49
firma to debile bez mózgu i uważam że ludzie którzy jaj słuchają nie powinno jarać

cannabiscup
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-17 15:36:35
po konstrukcji twojej jak że złożonej wypowiedzi stwierdzam , iż ty również nie powinieneś palić marihuany tuku

Szpadelek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-17 12:31:18
Przecież u nas alkohol to tradycja,a nie patologia. Pomijam fakt,iż z medycznego punktu widzenia alkohol to jeden z najgorszych narkotyków,,,,

ScaryClown
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-17 14:07:16
Najgorszymi to jest:kokaina,amfetamina,metaamfetamina, i wiele tego typu gówien dopiero potem jest alkohol.

zajcew26
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-02-17 12:28:36
Racja. Gówniane prawo.

kamillo77
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-17 12:11:41
Nie palę ale zgadzam się z tekstem w 100% , łyknąć lubię od czasu do czasu ;)

i.nasa
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-17 11:37:46
Panoowie... Jesteśmy Polakami. U nas nie da się zakazać alkoholu.

KILLER_SONG
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-17 11:34:29
W czym tu wiocha? Chyba że prawda to dla was wiocha...

kotlecik26
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-02-17 11:33:04
Moim zdaniem to prawda . Zjarany człowiek nikomu nie grozi , a pijany faktycznie może dopuścić się czegoś takiego. W 100 procentach popieram

kopciarz8
    Ocena: 10 (glosow:26)
2012-02-17 11:19:47
Sadzić, Palić, Zalegalizować !!!!

KrKArturoS
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-02-17 11:46:43
Mimo, że nie popieram Palikota, to też tak sądzę.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-02-17 11:11:06
wiocha zostaje wchłonięta przez demoty.

normal1
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-02-17 10:51:26
wóda powinna być zakazana.po niej njaczęściej dochodzi do morderstw,gwałtów,kradzieży i innych chorych sytuacji

rotan
    Ocena: 9 (glosow:23)
2012-02-17 10:40:53
To stereotyp, że alkoholicy biją żony. Bo po pierwsze: wcale nierzadko kobiety są ofiarami trzeźwych mężczyzn, po drugie, to nie alkohol, ale problemy psychiczne są przyczyną agresji. Po drugie: zapominacie, że przesada ze wszystkim, zarówno z alkoholem, jak i marihuaną czy innymi narkotykami

rotan
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-02-17 10:42:59
wiąże się z podobnymi konsekwencjami: utratą kontroli nad swoim zachowaniem, utratą kontroli na używką, co w konsekwencji doprowadza do wyniszczenia osobowości albo do przedwczesnej śmierci. Albo z przyczyn metabolicznych, samobójczych albo śmierci jako skutku wypadku.

PIZDZITO2
    Ocena: -14 (glosow:20)
2012-02-17 11:05:49
ty jestes stereotyp

outlaws13
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-02-17 11:14:02
rotan dobrze gada, dodam od siebie że dziś coraz więcej kobiet jest uzależnionych i przyznaje się do picia alkoholu częściej niż normalnie.(teraz się przyczepicie tego normalnie)Alkoholizm już przestał być męski, kobiety też chlają i po wódce są bardziej agresywne od nas.

hickeyek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-17 12:12:47
widzialem ostatnio jak pijana panna prala goscia ile wlazlo, widac bylo ze on za kolnierz tez nie wylewa ;)

mgddd
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-10 00:34:51
takie coś to chyba nie na stronę wiochy ;)

supercarmenka
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-17 12:12:58
nie rozumiem gdzie w tym wiocha,demota ktos wrzucił,i mamy dawac łapkę w góre,bo co?w imię czego?

zielonytd
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-09 23:55:57
nabita fifka :)

T-e-n-s-o-r
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-02-09 23:10:53
A ja jestem abstynentem

PIZDZITO2
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-02-17 11:07:22
i co? bijesz, czy co robisz?

Koliber21
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-02-09 23:10:11
Absurd warty głównej

bielany
    Ocena: 4 (glosow:24)
2012-02-09 23:09:51
Opis zbędny.Popieram!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600