Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
że coraz więcej ludzi ma to w...
areeba  12-02-16, 07:42 Zgłoś
+ 1271 -
Dodano: 2012-02-16, 07:42:59   przez: areeba
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1271  Zgłoś nadużycie
312
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się spieszył
  •  PROSTO
  •  Pracowity gość
  •  Częsty obrazek w marketach
Ukryj komentarze(179)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szatano999
    Ocena: 17 (glosow:23)
2012-02-16 20:04:27
Areeba...kiedy wrzucisz pozostałe 3 strony????...

obiwankenobi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-28 11:15:57
punkt 12 - hahaha

norek915
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-02-27 16:02:13
Polska schodzi na psy wstawiając takie coś, gdyby nie kościół nie bylibyście np.Kasia,Maciek czy Mateusz tylko "ej ty"... pozdro dla debili poniżających kościół.

mroziu1978
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-27 17:19:50
Masz rację!!! Ludzie ogarnijcie się jesteście chrześcijanami no może nie wszyscy a i tak zachowujecie się jakbyście tylko poniżali kościół a tym samym waszego Boga. I nie jestem jakimś fanatykiem!!! pozdro

misia425
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-27 17:20:18
Raczej ty jesteś debilem bo imiona są nadawane od wieków jeszcze zanim powstał katolicyzm, a w dzisiejszym prawie wystarczy pójść do urzędu by nadać dziecku imię, a po za tym osoba która dodała to zdjęcie ma rację bo księża sobie za dużo pozwalają.

kola88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-25 13:52:07
Oczywiście, że prowokacja, a jak nie to to jest ANKIETA, wypełniana DOBROWOLNIE.

franekkimono76
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-23 21:59:16
No i ten pkt.12 ZALEGŁOŚĆ :))

Brann
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-23 15:02:58
Ludzie... to jest ankieta, pewnie nieobowiązkowa... zresztą nie wiem bo kolędy nie przyjąłem ;P

heerind
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-23 01:41:42
Jak dla mnie to prowokacja, szczególnie ze względu na ten motyw z radiem maryja. Jeżeli jednak to prawda...to na nieźle zapyziałej wsi coś takiego musiało ujrzeć światło dzienne i byłaby to bezczelność posunięta do granic możliwości, aczkolwiek 80% prowokacja.

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-22 21:30:07
Gdybym miał wypełnić te ankietę to wszystkie miejsca byłby puste.

Demonikaljoker
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 16:31:30
1.Tak,2.ostatni raz byłem po zliczeniu zakonnicy,3.hmmm dwa?? 4.No zdarza się 5Dwa razy w ciągu dekady(lat) 6,7,8,9-Jak najbardziej 10.jestem w klubie radia maryja 11. co??12.raczej tak, majtki majtki nastolatki to datek?? 13. Zespół Satanistów i Anarchistów z Miasta Stołecznego w Warszawie

janhalb
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-22 16:01:55
Przecież to fake... Chyba nie chcecie mi wmawiać, że jesteście aż tak naiwni, żeby w to uwierzyć?

sadman
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 13:07:51
Kościół niczym mnie już nie może zaskoczyć ale w to nie uwieżę.

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-22 10:08:11
religia to forpoczta polityki. kiedy jakieś imperium podbijało nowe tereny, nowe kraje. to wpierw wysyłano tam swoich misjonarzy, żeby krzewili tam swoją "lepszą" wiarę. pokazano im boga, pokazano diabła i powiedziano, że jeśli nie będziecie składać danin, to pochłonie was piekło.

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-22 10:17:54
ta metoda była się skuteczniejsza niż zabieranie dóbr siłą. bo angażowała mniej ludzi do kontrolowania tego procederu i można było zbierać daniny na większym obszarze. podczas kolonizacji Afryki, jedynym krajem który uniknął takiej grabieży była Etiopia. dlatego że była już wcześniej chrześcijańska.

xxxKrisxxx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-22 08:57:12
i trza klamac...napisz prawde to wyjdziesz na antychrysta :)

VVHotel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-22 08:45:50
10. Oczywiście, Radio Maryja Hard Rock Station ^^

faziol
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 08:36:30
Kościół ma najlepszy wywiad na świecie a jeszcze im mało . Radio Maryja to dopiero wiocha a ofiarność to już mają konkordat płacimy na was taką kasę że już starczy co?

sum00nek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-22 08:18:06
a Pytanie numer 14 a proboszcz kupił nowego mercedesa ? :)

Trixy90
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-22 02:43:00
1. nie uczęszczam. 2. nie pamiętam. 3. pizze macie? 4. nie wypominam już nic. daje im święty spokój. 5. pismo mam, ale nie wiem czy jest święte;> 6. Brak 7. nie 8. nie 9. nie 10.nie 11.planowane wyburzenie klasztorów. 12.taaakiego WAŁA! 13.organizacja terrorystyczna :"gdzie jest krzyż"

hrabi2
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-22 02:41:22
Wszystko wszystkim ale punkt 10 czy radio maryja jest sluchane w domu? Nie przeginacie panowie klechowie juz czasem? Bo to, że niektórzy mają "zaległości" parafialne to i tak dzieci płacą za to w szkołach, kt. rodzice nie mając za dużo bulą bo muszą na "zbożny cel" by inni ich nie wytykali palcami.

novacaineGD
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-22 11:15:55
Masz racje. Co do kasy-denerwuje mnie jedna rzecz, w mojej parafii podczas "wyznania wiary" ksiądz osobiście chodzi z tacką twierdząc, że chce zobaczyć kto chodzi do kościoła. Cóż za zbieg okoliczności, wyznanie wiary i dawanie kasy - to powinno się nazywać "wyznanie pieniądza"...

ladymorgana
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-22 02:04:18
,,12.Ofiarność na różne cele parafialne, ZALEGŁOŚCI.....'' Ja wam ku'r'wa dam zaleglosci.

adrianac79
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-22 00:17:37
Ha ha ha , dobre ;)Niezły żarcik...

dyzio78
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-22 01:34:13
To nie żart. Tak się dzieje w Czernikowie koło Torunia. O tym "Księdzu" to już nie raz w telewizji i gazetach było. Zainteresowanym mogę przesłać link.

kuba.zet
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-22 00:17:27
odp1 - mam inne ważniejsze sprawy niż słuchanie bzdur i pouczanie społeczeństwa a sami robią co im się podoba (pozdrawiam w tym miejscu księdza z Gniezna Korbola i jego nowego mietka za 130 tysięcy jednak Volvo s 40 nie było zbyt szpanerskie??) odp2 - brak informacji odp3 - brak informacji odp4

gaba_2
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-21 23:56:00
off kors xd. prasa religija codzziennie przy śniadaniu , pismo święte mam 15 xdd.rodzinne modlitwy ? najczęściej odbywa się to w stajni przy świetych krowach , aha i jestem Największym Fanem Radio Maryja Faken . i na koniec AVE !!!

stevefox
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-21 23:14:30
Hmm... pewnie tylko ja bym musiał to zostawić puste :D

halel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-21 22:41:59
Dla mnie to wielka mistyfikacja

MTBike
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-21 22:32:13
A czy ktoś komuś każe płacić na kościół ?! Chcesz to płacisz nie to nie, po co te denne komentarze ?! Katolik jest to osoba która nie rości praw (inaczej jest to w innych wyznaniach np. Żydzi) i nic wam nie zrobi dlatego można mu jeździć ?! ŻAL !!! !!! !!!

gacek1601
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-21 22:55:09
ta na pewno... wez slub, ochrzcij dziecko czy pogrzeb... wszedzie kasa i tyle a do tego nieopodatkowana, wzieli sie za allegro niech sie wezma za kosciol bo to najwieksza przepompownia brudnej kasy

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 00:28:56
@gacek1601 jeśli nie jesteś osobą wierzącą to nie musisz ani w zasadzie nie powinieneś brać ani ślubu kościelnego ani ochrzcić swoich dzieci. Bo i po co? Na pokaz? Ale zgodzę się z tym, że przysłowiowe "co łaska" to często przeginka.

uvoi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-22 16:24:10
Jeśli jesteś z małej miejscowości i np. nie ochrzcisz dzieciaka (płacąc oczywiście za to sowicie "co łaska") to w przyszłości będzie napiętnowanie w kołtuńskim społeczeństwie - wyjścia nie ma, nn22! :/

nn22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-22 21:06:33
@uvoi nie wiem jak to wygląda w małych miejscowościach bo ja mieszczuch jestem ale jak patrzę wśród młodych u mnie to raczej jest coraz mniej wierzących i myślę, że podobnie to wygląda w miasteczkach i wsiach choć pewnie na mniejszą skalę. A z tym piętnowaniem to chyba mimo wszystko przesadzasz.

Shadovv
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-21 22:07:14
Księża stanowią skuteczną „antykoncepcję” dl a prawdziwej wiary….

Shadovv
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-21 22:05:58
Widzisz a nie grzmisz….

uvoi
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-21 21:29:58
Miałbym pewnie odrobinę większe zaufanie do księży, gdyby nie obowiązujący ich (przynajmniej oficjalnie) celibat, bo każdy normalny facet - ujmując to kolokwialnie - po prostu musi choć od czasu do czasu sobie bzyknąć, by zachować równowagę emocjonalną, ale czy ksiądz, to normalny facet?!!

piotr10433
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-21 21:28:20
12punk jest dobry. lepiej nie mieć zaległości, bo się do krajowego rejestru dłużników trafi.

vestax86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-21 21:28:17
inwigilacja dotarła już wszędzie... rezygnuje z ankiety, punkt 10 ? co ma Radio Maryja do wiary...

novacaineGD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 11:23:38
Nie ma tutaj wymienionej tv "trwam", czy jak jej tam jest, ale ksiądz z ambony krzyczał, żeby ludzie się modlili za nią, bo ktoś się nie chce zgodzić, aby ten kanał był w cyfrowej telewizji naziemnej... prawie wybuchłam śmiechem podczas mszy...

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-22 20:02:18
dlatego nie chodze do kosciola .... ide kiedy musze pomodlic sie za zmarłego ,czy uczestniczy w jakies uroczystosci. TYLKO wiecej mnie tam nie widza!!!!

kazikZ1959
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-21 21:17:03
14. Czy potwierdzasz , że pleban w twojej parafii jest idiotą ?

JRockNeko
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-21 21:09:35
No ludzie!Co ich obchodzi czy ja czytam jakieś gazetki , czy słucham stacji gdzie nawiedzeni ludzie pod pretekstem "Łączenia się z Bogiem" namawiają do wpłacenia datków na bandę pożal się boże "Księży"? Jak tego nie będę robiła to co , mam mniejsze szanse na dostanie się do Nieba? Śmieszne.

mandaryyynka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-21 20:49:30
to jest autentyk, jak u mnie po kolędzie chodzili, to podobne rozdawali, co prawda udział był nieobowiązkowy, ale na ankiecie napisali - anonimowa, przy czym ksiądz siedział przy jej wypełnianiu (moja mama zaczęła, ale zrezygnowała przy pierwszym pytaniu). szkoda, że foty nie zrobiłam... pyt. podobn

adasgozd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-21 20:43:18
typowa CRM ka... tylko dlaczego nie wpisują tego od razu do programu?

groszunio
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-21 19:58:59
Jeśli jest co łaska, to co oznaczają "...ZALEGŁOŚCI"?!!

Apophis2012
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-21 19:55:22
Ja tam juz sie z wiary dawno wyleczyłem dzięki właśnie kościołowi.

szulcik
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-02-21 19:07:03
ACTA wersja koscielna :) hehehehe

malenkax3
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-21 20:38:50
dobrze powiedziane :)

snickers45
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-02-21 19:04:12
Takie coś,nieudolnie i niestarannie napisane ja też potrafię zrobić na swojej drukarce.Dowalić taka głupotą w księży bardzo łatwo ale wiem jedno-ja się na to nie nabiorę.

nn22
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-21 19:03:29
Pewnie nikt z was się tu nie zastanawiał nad tym ale ta ankieta to wymysł jednego proboszcza z niespecjalnie dużej miejscowości. Info można znaleźć bez problemu w googlach. Trafił się jeden szurnięty ksiądz a wszyscy tutaj psioczą i bluzgają po całości jakby wszyscy tacy byli.

przytul_inc
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-21 23:00:55
Zgadzam się z Tobą, ale niezupełnie. Mimo wszystko na wiocha.pl jest coraz więcej takich przypadków i raczej nie sądzę żeby wszystkie pochodziły z jednej parafii. Ja przestałem chodzić do kościoła po mszy świętej, na którą siłą zaciągnęła mnie siostra, a na której to jakiś ważny, przyjezdny (cdn)

przytul_inc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-21 23:02:22
ksiądz reklamował przez całe kazanie swoją książkę. Ten incydent absolutnie podkopał moją wiarę w instytucję kościoła. Co innego wiara, jakąś tam posiadam, ale księdza więcej nie przyjmę.

nn22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-22 00:33:44
Kościół to ludzie... A ludzie są różni. Są dobrzy i źli. Trafiają tam i tacy, których zdecydowanie nie powinno tam być. Więcej o tym słyszymy bo czasy się zmieniły. Może głowy kościoła zauważą co się w mediach pojawia, pójdą po rozum do głowy i zrobią porządek w kościele.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 00:35:55
A co reklamowania książki - naprawdę było aż tak źle? Może miała jednak jakąś wartość?

przytul_inc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 12:15:46
Książka o patologiach w rodzinie, alkoholizmie, hazardzie itp. Tematyka w porządku, ale marketing jaki ten pan zastosował podczas kazania perfidny, coś w stylu "kupcie moją książkę a pójdziecie do nieba, bo będziecie wiedzieć jak walczyć z grzechem". Mi to jednak nie pasuje, nie podczas mszy.

Marlenka2808
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-21 18:52:19
Śmiech na sali...

klaudia192
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-21 18:41:11
Chce tylko zwrócić uagę, że na ma tak wszędzie. Jeśli ksiądz ma taką kartkę to jest debilem bo większość ludzi by go wyrzyciła lub nie odpowidziała. Nie podpisujmy każdego księdza pod takimi rzeczami.

CzarnyBohater
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-21 18:25:52
Aż się zalogowałem. Ciekawe co jest na odwrocie? pkt "14. Czy syn (ministrant) skarży się po powrocie ze mszy?" Darmozjady, złodzieje i pedofile, a do tego bezkarni!

pierce8965
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-21 17:54:24
jeszcze powinni zamieścić ile miesiędznie przeznaczasz na kościół a potem zaległości im musisz wpłacić jakby było za mało

kauran
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-21 17:49:43
Ankieta Kościelna - hahahha

thomas667
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-21 17:03:17
Jak bym miał wypełnić coś takiego to chyba pustą kartkę bym oddał :D

Wiiewior
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-21 18:45:21
ja tam oddałbym konfetti zrobione z tej kartki :D

borysov
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-21 16:45:46
Co za rezim lepiej jak w Koreii Polnocnej

biegaczka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-21 18:17:33
No dokładnie.

biegaczka
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-02-21 16:43:47
Najlepszy jest punkt 12 po przecinku (zaległości). Jak można mieć zaległości w dawaniu ofiar "co łaska" - niemożebna bezczelność.

iamondine
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-21 16:42:52
Sprzeciwiamy się ACTA, a ono - jak widać - funkcjonuje już od dawien dawna.

LadyVanished
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-02-21 16:41:59
O LoL... Jak dla mnie wiara jest czymś co nosi się w sercu i każdy odczuwa ją na własny sposób. Czytanie jakichś czasopisemek katolickich bądź słuchanie Radia M. nie uczyni z nikogo lepszego katolika.

abecadlo1000
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-21 16:29:46
to już na demotach wyższy poziom dyskusji jest

uvoi
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-21 16:27:10
Religia narzucana siłą staje się indoktrynacją! Chcesz, to sobie wierz, ale nie zmuszaj innych, by też to robili, bo nie ma żadnych obiektywnych, niepodważalnych "prawd oczywistych" w czymś, co z definicji jest tylko WIARĄ! Dotyczy to każdego wyznania! Kościół katolicki już od dawna robi sobie jaja!

mat857
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-02-21 16:14:00
kościól to gówno ! Szkoda czasu na to tracić ! Wystarczy zobaczyc jak ksieza chetnie spogladaja na pieniazki jak ludzie daja na tace . Kosciól to złodzieje !

przemex19922
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-02-21 15:55:34
i dlatego nie chodzę do kościoła:D

SookieStackhouse
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-21 15:52:53
Hehe, i jak tu wytłumaczyć dziecku, że ma iść do kościoła:P

yggdrasil
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-02-21 16:15:42
dziecku? jak rodzicom wytłumaczyć? ;)

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-21 15:48:23
Za komuny archiwa kościelne były dla SB bardzo cennym źródłem informacji,prawie nienaruszonym przez wojnę i bardzo chętnie z SB tymi informacjami handlowali.Oni zbierają wszystko o wszystkich.

pierdut_22
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-02-21 15:48:20
Ta cała ,,religia" jest chora

irminka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-21 15:45:40
Co za analfabeta to pisał? Nie tylko treść tu jest wiochą, ale forma również...

xPogromczynix
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-21 15:41:10
Poszaleli.. poszaleli.. Kościół w ten sposób się ośmiesza.

Z1mna
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-21 15:18:04
Zapraszam wierzących i nie wierzących na YT wpisujemy Ska-P crimen sollicitationis pl I zaje***e się bawimy :D

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-21 15:25:02
Villancico też fajne :) Teksty mają dobre.

Z1mna
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-02-21 15:10:52
Zapomnieli dodać pytanie:) 14. ILE RODZINA DAJE NA TACE 15.Z JAKICH POWODÓW TAK MAŁO DAJECIE NA TACĘ

tazziqi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-21 15:06:19
Polecam film "Agora" z 2009r. Może co niektórych oświeci.

pejopejo
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-02-21 15:03:58
właśnie dotarło do mnie że nie pozostało we mnie nic z katolika ,w każdym z trzynastu punktów odpowiedż jest negatywna

zajacpoziomkaa
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-02-21 15:03:04
Haha, szkoda mi ludzi którzy za wszelką cenę próbują odciąć się od postępu i wciąż wierzą w te średniowieczne głupoty.

Loluaaaaaaa
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-21 15:32:45
Wiesz co? To mi jest szkoda Ciebie! Ide na cwiczenia z chemii przynajmniej sie czegos naucze,a nie bede uwsteczniac sie i niszczyc psychiki na jakze idiotyczne komentarze szanownych ateistów!

agnostictac
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-21 15:51:00
Katoliku i ateisto!Cisza bo stanę miedzy wami!

pawulon74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-21 14:55:41
Szkoda, ze nie prosza jeszcze aby pokazac PIT-11 oraz aktualne badania zony oraz corki od ginekologa.

Loluaaaaaaa
    Ocena: -12 (glosow:24)
2012-02-21 14:23:41
Prosze nie drwić z uczuc religijnych osób silnie wierzacych. Ateisci zawsze musza prowadzic baze danych wierzacych!

AnonimowyPremier
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-02-21 14:41:40
"Do czego to zmierza? Do tego, że jak Kominek obrazi dziś taksówkarzy to ktoś mi napisze, że uraziłem czyjeś uczucia taksówkarskie? A bo to taksówkarze są gorsi? A może lekarze? Czy ktoś słyszał o urażeniu uczuć lekarskich? Nauczycielskich? Prawniczych? Policyjnych? Pedofilskich?"

AnonimowyPremier
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-02-21 14:44:33
HAHA Śmieszne w ch*j! Jak ktoś Wam wytyka winę/pokazuje jak wasza wiara jest obłudna, wręcz głupia! Nazywacie to obrazą uczuć... A gdy Wy nazywacie wszystkich innowierców, lub niewierzących: "sekciarzami", "satanistami" to jest OK?

tazziqi
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-02-21 15:03:27
AnonimowyPremier proszę nie obrażać uczuć Loluaaaaaaa, ona ma wyłączność na prawdę, stały kontakt z bogiem więc doskonale wie co pisze. :D

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 00:48:26
@AnonimowyPremier przesadzasz... Obrazisz żyda - jesteś antysemita i nazista. Obrazisz araba - zaraz ci mordę obije albo wyciągnie kałacha / wysadzi siebie i ciebie w powietrze / zrobi ci inny dżihad. Obrazisz katolika i ... ten nic ci złego nie zrobi. @Loluaaaaaaa ta ankieta to jest przeginka.

novacaineGD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 11:32:45
@Loluaaaaaaa Ja jestem katoliczką, ale ta ankieta, tak jak napisał nn22 jest GRUBĄ PRZESADĄ.

gorolxxx
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-21 14:19:33
jeb****ana sekta za malo dostaja

novacaineGD
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-21 14:11:01
Właśnie przez takie ankiety i innego rodzaju głupie pytania ludzie oddalają się od Kościoła. Księża sami doprowadzą do tego, że chrześcijaństwo nie będzie już religią panującą.

ferdal
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-02-21 14:14:43
Chrześcijaństwo już dawno przestało być religią a stało się biznesem.

zygmag
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-22 10:49:33
Nie chodzi tu o chrześcijaństwo , tylko o ludzi, którzy zrobili z religii sposób na zdobycie wpływów i bogactwa

dzieci_proboszcza
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-21 13:45:46
na pytaniu o radio maryja dostal by kopa i wylecial za drzwi. Przecierz oczywiste ze kazdy "prawdziwy polak" slucha tego romantycznego i podniecajacego radia.

WD-40
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-21 13:35:09
14.ile rodzina zarabia i jaki procent dochodów przekazuje na potrzeby kościoła

ania1974
    Ocena: -18 (glosow:30)
2012-02-21 13:34:40
Areeba powinieneś dostać bana za podawanie nieprawdziwych informacji, minus i nie żeruj na nienawiści do księży, bo to co robisz to jest żebractwo!!!

areeba
    Ocena: 15 (glosow:25)
2012-02-21 13:50:56
heh ... ale ty głupia jesteś .... szok.

bigkrispl
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-21 15:33:58
Jaki masz dowód że to nie jest prawdziwe?

sautos38
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-02-21 15:41:19
bo tata jest biskupem

nn22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-22 00:52:19
@ania1974 jakbyś miała choć trochę chęci i rozumu to byś sprawdziła i znalazła na necie, że ta ankieta niestety jest prawdziwa

kometa100
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-21 13:07:46
sami sobie w stopę strzelają-bałwany!!!Do roboty by się wzięli,rodziny normalne by założyli i zaczęli normalnie podatki płacić to by im przeszło-może...

mikolaj12345
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-02-21 13:00:41
Zesrałbym się ze śmiechu jakbym to zobaczył na żywo, a następnie wytarłbym tym sobie dupę. Banda złodziejaszków, pedofilów itp.

megacycu
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-02-21 12:29:39
Aczy jest jakis maly chlopiec w domu nie zapytali,dziwne.....

Wera27
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-21 12:29:26
Mam pytanie do: @SzatanIsludzy będę się u cb smażyć??? 1. wcale 2. nie pamiętam 3.jak ktoś umrze 4.jak dałam 50 zł to ksiądz mi powiedział, że to za mało. 5. tak 6.co??? 7.nie 8. haha 9.chodzę do publicznej 10. buahaha 11. 10tys. na krzaki w koło kościoła? 12. wtf?

macias81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-21 12:21:47
inwigilacja na MAXA !!!

granek_kapusta
    Ocena: -8 (glosow:20)
2012-02-21 11:49:55
jakoś jeszcze nie spotkałem się z taką ankietą u mnie na kolędzie, ale ateiści wiedzą lepiej

Agnes_19_09
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-02-21 12:01:03
Czemu ateiści? Skądś ta ankieta jednak się wzięła. Nie oznacza przecież od razu, że jest w każdej parafii.

granek_kapusta
    Ocena: -10 (glosow:20)
2012-02-21 12:20:19
nie oznacza to też jednak, że nie jest wymyślona przez jakiegoś prowokatora; a o ateistach mówie dlatego, że zawsze się odzywają jeśli chodzi o sprawy wiary, kościoła, a często nic nie mają z tym wspólnego

Agnes_19_09
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-21 14:32:13
Ateiści często nie mają z wiarą i kościołem nic wspólnego? A to nowość :)

agnostictac
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-21 17:22:33
To nie wiem -mogę się wypowiedzieć czy mam milczeć?

uvoi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-21 21:47:47
"... a o ateistach mówie dlatego, że zawsze się odzywają jeśli chodzi o sprawy wiary, kościoła, a często nic nie mają z tym wspólnego" Hahahaha... garnek_kapusta czy ty wiesz w ogóle o czym piszesz?! Ps. A co tu dywagować - albo wierzysz, albo nie! Każda merytoryczna dyskusja jest tu subiektywna! ;D

zolty
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-21 11:28:33
w jednym slowie: PRZEGIECIE !!!

joguretka1
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-21 11:26:32
brakuje pytania ile ksiedzu do koszyka na maszy i i dlaczego tak malo ....

Python013
    Ocena: 9 (glosow:25)
2012-02-21 11:07:52
Hmm. A mnie batman łażący po kolędzie omija bo wie, że i tak go nie wpuszczę ponieważ jestem ateistą. Nawet jeśli zapuka to otworzę i powiem, że u mnie nie ma małych dzieci więc pedofilom dziękujemy HAHAHAHA ;)

M1CLAY19
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-21 11:03:29
13 sposobow na szybkie olanie tej chorej instytucji mafijnej.

bacabaca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-21 11:01:35
u mnie po odpowiedzi na 1 pytanie "NIE" mógłby klecha iść sobie do domu...

frania3
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-02-21 10:56:27
Ja nigdy się nie wyspowiadałam żadnemu księdzu, bo uważam, że żaden człowiek nie ma prawa decydować o tym czy moje grzechy będą przebaczone czy nie. Do domu też mi nie przychodzą na szczęście.

anibas15
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-02-21 10:51:44
hmmm juz zaczynam sobie uswiadamiac dlaczego jestem ateistką..

Tensor
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-21 10:40:46
Dajcie mi wór takich ankiet. Będę miał czym piec rozpalać.

space13579
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-02-21 10:40:12
Mówiąc delikatnie to...przegięcie...Pytam się po cholerę te wszystkie pytania???

popaprany
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-02-21 10:49:09
a po co klecha co roku chodzi po parafii???? Trzeba zrobić inwentaryzację co nowego masz w domu

kometa100
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-21 13:09:19
Ksiądz nie działa sam ma zawsze skorych do współpracy donosicieli.

uitNL
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-02-16 21:46:17
Ale żenada - co kolejne pytanie to bardziej bezczelne. Jak w sekcie jakiejś...

Python013
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-02-21 11:13:02
Dla mnie to jest sekta. Ma nawet bardzo wielu fanatycznie wierzących jak w Islamie. Wiem gdzie regularnie spotykają się grupki katolików i odprawiają dodatkowe modły (bez księdza) przez blisko 2 godz. mimo tego iż chyba codziennie do kościoła chodzą.

kometa100
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-21 13:11:04
Modlą się codziennie,a przysłowiowej ręki człowiekowi nie podadzą w potrzebie.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 01:23:43
@Python013 modlić bez księdza się można więc nie rozumiem o co Ci chodzi. Gdyby odprawiali mszę to co innego. I nie porównuj islamu z chrześcijaństwem bo to złe porównanie. Chrześcijanie nie wysadzają się w powietrze w imię religii i nie łażą z kałachami po ulicach...

turandot
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-02-16 20:08:07
Do mnie ksiądz nie przychodzi i oszczędza mi podniesienia ciśnienia.

szatano999
    Ocena: 17 (glosow:23)
2012-02-16 20:04:27
Areeba...kiedy wrzucisz pozostałe 3 strony????...

uvoi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-21 16:02:23
Heh, dobre, dobre! :D ...ale chciałeś chyba napisać 33 strony!!! ;D;D

sedziadread
    Ocena: 16 (glosow:20)
2012-02-16 19:58:36
najlepszy moim zdaniem jest punkt 12ty ."zaległości" miażdżą :D

Darcy
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-02-16 15:35:59
Wypełnić taką ankietę.. to musi być strasznie poniżające.

midgarzulum
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-02-16 15:20:33
radio maryja czy jest słuchane?:/ no to już jest przegięcie

WilczeOko
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-02-16 15:27:50
Niekoniecznie. Temat RM przestał być już pro-moherowy. Stał się już politycznym. A wszystko za sprawą dyskryminacji i łamania wobec Nich Prawa, jakiej dopuszczają się Ludzie Donalda Tuska. Dawne opinie na temat RM kontynuują tylko dzieci facebooka, którzy chcą się w sztuczny sposób wylansować.

WilczeOko
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-02-16 15:17:16
No i pójdzie na główną. Gratuluję Areeba.. :-)

areeba
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-16 18:11:14
thx bro:) pozdro dla normalnych.

szatano999
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-02-16 20:02:23
ooo...a skąd wiesz....adminie???

szatano999
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-02-16 15:07:02
u mnie księzulo dopytywał się zawsze kto gdzie pracuje...czy dobrze zarabia...rzucił aluzję do samochodu na podjeździe i OBOWIĄZKOWO!!! musiał zmoczyć WSZYSTKIE pomieszczenia.......sprawdzał czy czegoś przed nim nie ukrywamy???!!!

areeba
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-02-16 18:10:18
Z całym szacunkiem szatano ... ale czy próbowałeś nie wpuszczać??

szatano999
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-02-16 19:45:31
"dopytywał się zawsze" dotyczy czasu przeszłego...pod skrzydłami rodziców....teraz nie wpuszczam "domokrążców"...ja im się na plebanię nie pcham

moxie
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-16 19:54:11
Lepiej nie, tam podobno takie rzeczy się wyprawiają...Ale nie wiem, czy to tylko ministrantów nie dotyczy...

areeba
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-16 20:05:26
tam się takie rzeczy wyprawiają Pani M...o, że mój dom w porównaniu do tego to niebo w czystej postaci.

szatano999
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-02-16 20:17:05
a co może robić paru facetów siedzących w kupie ubranych w sukienki...

areeba
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-16 20:31:03
heh ... szatano, na samą myśl pewnie niektórym popuszczają zwieracze:P

moxie
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-16 20:40:47
Panowie, ja się obawiam, że mogę co innego puścić. Otworem gębowym, dodam

vitalogy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-21 11:07:48
sprawdzal czy nikt sie nie chowa w jakims pokoju, my z siostra jak bylysmy dziecmy chowalysmy sie do szafy :p

guru2012
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-16 12:09:38
kto tym "czarnym" daje takie prawa ??

PuszkaPandory91
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-02-16 11:43:29
14 Ile razy w ciągu roku w tym grzesznym domu odbywają się stosunki...Zapomnieli tego dopisać :-D

WilczeOko
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-16 15:18:16
A kto by liczył? :D

areeba
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-16 18:16:26
Gdybym odpowiedział duchownemu na to pytanie to podejrzewam, że zostałbym wpisany na jakąś katolicką czarną listę kochana Puszeczko:D

PuszkaPandory91
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-16 19:53:11
Ja zapisuję każde współżycie,notuję datę pozycję jak w "Big Love" :-D haha żartuję oczywiście ;-) areeba myślę,że jak oni by wpisali ile razy współżyli to brakło by miejsca na cyferki ;-)

areeba
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-16 20:08:35
Dlatego właśnie pytają o to Puszeczko ... czy aby na pewno w tyle nie zostali i w końcu dochodzą do wiosku: "eeee tam, to z nami wcale tak źle jeszcze nie jest":P

PuszkaPandory91
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-16 20:11:24
No tak muszą się dowiedzieć czy wyrabiają normę a jak za mało to trzeba nadgonić ;-)

violon
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-16 11:09:53
ale macie problem, nie chcecie nie przyjmujcie księży i już, to nie jest obowiązkowe i można mieć gdzieś co sobie pomyślą. Ja chodzę do innej parafii bo mi się tak podoba i już

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-16 15:19:14
To fakt. Potem jednak są małe trudności przy formalnościach, np. podczas Chrztu..

violon
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-16 15:53:18
można w innej parafii udzielić chrztu, trzeba tylko zgody proboszcza, a ten według prawa kanonicznego nie może tego zabronić

fukastic
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-02-16 11:08:34
ja to pamiętam ostatnio potrzebowałem kwitka bo byłem chrzestnym. Ksiądz wyciągnął kartoteke i tam odnotowane, że rok temu nikt nie wpuścił księdza po kolędzie. Musiałem się go prosić z pół godziny i przysięgać, że w tym roku wpuszcze.

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-16 15:20:06
sami pracują na taką opinię..

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-16 11:06:13
Najbardziej inspirujące jest pytanie piąte - ot obłuda pseudokatolicyzmu w Polsce...

sautos38
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-16 11:03:54
w 11 moga mi wpisac zaminowanie terenu

moxie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-16 16:37:03
Mój humor został poprawiony na najbliższe pół roku:D Dzięki Ci, wpadnij również do mnie;)

WilczeOko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-16 10:45:19
Tu niestety nawet na siłę nie da się bronić Kościoła - niestety. Gdy ktoś idzie do Spowiedzi, nie musi udowadniać, czy mówi Prawdę, czy kłamstwo? Księża potrafią bardzo naginać na takich wizytach. Kolęda - nic chyba bardziej nie mogę znieść, w Kościele...

moxie
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-16 16:39:11
Dlatego zwykle mam ochotę powiesić kopertę na klamce;)

makrelka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-16 10:26:59
w 12 pkt. o co chodzi z zaległościami?

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-16 10:46:04
chodzi o tzw. kreskę u Księdza :-)

sautos38
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-16 11:02:19
a co klecha daje mszalne na kreche

WilczeOko
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-16 11:04:56
Chodzi np o pożyczki dla Ludzi, bądź "usługi", za które Parafianie wiszą pieniądze, np. za zamówioną Mszę..

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-17 21:10:18
np. dawaj tysiaka zadatku za "babcię" ...ja ci ją grzebnę...a 2 koła doniesiesz później + odsetki.....

teosia74
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-16 10:25:06
powinno byc tak jak w szwecji biora podatek co miesiac i nie place za chrzest,slub czy pogrzeb tylko w Polsce jest to mozliwe ze ksiadz to status ja wierze w BOGA a nie w ksiedza na WIOCHE Z NIMI

szatano999
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-02-16 08:49:05
brakuje jeszcze raportu z oględzin mieszkania....

fukastic
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-02-16 11:10:37
i ile wynosi twoje wynagrodzenie miesięczne i ile z tego ofiarowujesz kościołowi

uitNL
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-16 21:50:01
tak, procentowo i w PLN :D A na dole "(...) i dlaczego tak mało" :P

Python013
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-21 11:04:51
@fukastic zapewne wciąż ZA MAŁO !

Leash
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-16 08:05:44
Jakby mi klecha z czyms takim w MOIM somu wyskoczyl, to by uslyszal swoje. Zreszta juz od lat nie ma wstepu, wiec nie musi sie obawiac.

wodkazkola
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-02-16 08:12:08
Powinno być jeszcze miejsce na odciski palców.

wodkazkola
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-02-16 07:45:20
Gdyby nie te zszywacze to można by dupę podetrzeć.

moxie
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-16 18:37:01
Ale samolocik da radę zrobić;)Chociaż taka radość;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800