Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawnośći. Dalszy opis w komentarzach...
pajakpajak  12-04-24, 19:17 Zgłoś
+ 461 -
Dodano: 2012-04-24, 19:17:28   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 461  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wykopki
  •  Pytanie na dziś.
  •  Magia uczuć.
  •  Doda, Duda i ...
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pajakpajak
    Ocena: 36 (glosow:40)
2012-04-24 19:29:31
Obserwuję takie ogłoszenia od lat i nic się nie zmienia , a w agencji ochrony w której kiedyś pracowałem pracował człowiek z astmą i sprawnością płuc 50% który mógł przebiec max 50 metrów. Szczyt absurdu.

znaszmojemail
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-04 20:56:30
Niestety 90% jak nie 99% tak robi, wypowiadał się ochroniarz na YT o tym.

slawos1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-20 22:43:28
Jestem inwalidą 1-szej grupy,niedowład rąk,po wypadku.Pracowałem w ochronie,bez licencji i zarabiałem 1400zł,a pracownik z licencją 1000zł i nie wiecie głupki dlaczego tak jest.Bo trzeba być inwalidą żeby to wiedzieć.

nowosadko666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-20 13:07:03
Słabe... to codzienność w Polsce. Admin chyba się odrealnił że wstawia coś takiego a tak poza to nie poznałem ochroniarzy którzy nie mają tzw. stopnia niepełnosprawności bo większość ma ubytki w rozwojowe ;-)

Lisiczarnia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-20 07:01:53
Pfff... Tak jakby ochrona była od tego żeby kogokolwiek chronić. Najwyżej - siebie przed głodem i rodzinę przed ubóstwem.

odbytszatana
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-19 18:01:08
i co z tego? takie ogłoszenia widze codziennie.. o co chodzi? admin to wstawił?

Lisiczarnia
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-20 07:03:05
To sobie wyobraź zwykłą akcję ewakuacyjną w wykonaniu dziadka zawałowca z chorą nogą.

kamilano
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-19 17:37:06
albo rybki albo.... pipki

Shady_Wolf
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-19 11:01:59
Na to ogłoszenie odpowiedzieli stewardzi na narodowym ;)

Puma1984
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-19 10:39:25
U mnie w mieście jest firma ochroniarska - zakład pracy chronionej. Mają nawet ochroniarza na wózku. Na kołach ma emblematy firmowe :)

lennnonka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-19 08:26:34
Takich ogłoszeń jest mnóstwo, do ochrony to tylko z orzeczeniem o niepełnosprawności albo studentów...widziałam takich ochroniarzy, jedna pani ochroniarz miała jedną nogę krótszą od drugiej, z trudem chodziła Gdy klient wychodził w pośpiechu, nie było możliwości, żeby go dogoniła, ehh

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-19 07:50:04
to nie wiocha to w dzisiejszych czasach nazywa sie przedsiębiorczość.

Luki280
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-19 07:37:26
Pracuję od ponad roku w ochronie i muszę stwierdzić że grubo ponad 50% ofert pracy jest dla osób ze stopniem niepełnosprawności oraz dla emerytów, wstyd !

Skreciak
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-10-19 01:12:52
Mam lic. 2 stopnia i pracuje na jednostce wojskowej. na 60 osób jakieś 55 to ludzie po 60/70 lat (oczywiście z orzeczeniem). Niekiedy niezdolni nosić PM'a. Tak wygląda rzeczywistość, a stawki 6 zł są właśnie przez nich. Cały czas się spotykam z hasłami " ja to za 5 zł mogę pracować" i tak

Skreciak
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-10-19 01:18:23
... pracodawca płaci. Licencjonowany pracownik to nie gość od wzywania policji/żandarmerii przed tylko po ujęciu osoby, a do tego (niestety) trzeba być sprawnym fizycznie. Właśnie dlatego to ogłoszenie jest załamujące. :/

gacek162
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-19 00:22:32
a kto pojdzie do pracy za 6zł/h jak nie emeryt/rencista!?

ZyklonB
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-10-18 23:17:52
Takie bezrobocie, a wy numery telefonów zamazujecie...

mouse-in-house
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-18 22:52:54
Ja mam I stopien niepelnosprawnosci (znaczny). Dzięki temu mam tansze bilety pks i pkp, karte parkingowa, a na maturze mialam wydłuzony czas pracy. Pracodawca, ktory zatrudnia taka osobe dostaje za to dodatkowa kase . Tyle w temacie

tomxczak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-18 22:12:38
Nie widzę w tym ogłoszeni nic dziwnego, wiadomo, że chodzi o dofinansowanie pracodawcy, że zatrudnia niepełnosprawnych, ale niepełnosprawny to nie tylko ludzie na wózkach ! są 3 stopnie niepełnosprawności.. można dostać 1 stopień niepełnosprawności nawet jeśli w dzieciństwie złamałeś sobie nogę..

gerwazy192
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-18 21:32:01
Nie będąc gołosłownym, na innym portalu ( JM) był filmik o tym, 90% firm ochroniarskich w Polsce to zakłady pracy chronionej i tak osiedli imprez itp pilnują > możemy czuć się bezpieczni.

maran_hand
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-18 21:23:57
jaki kraj tacy gangsterzy, jacy gangsterzy taka ochrona..

ROBI00000000
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-10-18 20:53:57
Sam widzę takiego niedorajdę pierdołę ochroniarza w Carrfur...Kur..a ledwo go matka Ziemia nosi..z drewnianą nogą a na tej nodze za duży but...Komedia do kwadratu..

maciwi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-18 20:45:55
Master pewnie nie zdajesz sobie sprawy jak wygląda dziś rynek pracy od strony zatrudniającego.Ja akurat wiem bo zatrudniam trochę osób w tym ok 50% osoby z orzeczeniem i pewnie nie zdajesz sobie sprawy że 90% z nich to fikcja.Sami załatwiają orzeczenia bo łatwiej jest znaleźć z nim pracę.

anik84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-18 22:11:40
i tak kółeczko się zamyka. nieuprawnieni pobierają renty i składki na ZUS rosną w związku z czym rosną koszty pracy. Nie zmienia to faktu że ZUS to złodzieje :)

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-19 12:25:19
....i pijaki ..... bo każdy pijak to złodziej

samvraj
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-18 20:42:28
Twistqr - po twoich komentarzach gwarantuje, że na komisji o niepełnośprawność dostałbyś umiarkowany, bądź znaczny stopień 02-P

Twistqr
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-18 20:26:37
komentarz usunięty przez moderatora

kkooles3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 20:25:14
komentarz usunięty przez moderatora

samvraj
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-18 20:10:42
pracownik ochrony nie posiadający licencji ma za zadanie patrolować obiekt i zaalarmować odpowiednie służby (policja, grupa interwencyjna) nikt nie wymaga od niego bycia kolejnym Rambo. sprawdźcie ile osób z orzeczeniem dostało prace w takim zakładzie i jak to wygląda procentowo. "niepełnospraw

czmielu88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 20:21:52
Popieram, to nie chodzi o fuchę gdzieś w knajpie co trzeba się z pajacami przepychać. Siedzi gość, patrzy w kamery, jak coś nie tak dzwoni po np. policję. A stopień niepełnosprawności jak sama nazwa wskazuje służy do opisania stałego uszczerbku na zdrowiu. To, że ktoś go ma nie oznacza kalectwa...

Twistqr
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-18 20:36:25
komentarz usunięty przez moderatora

MisiO84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-18 20:06:52
ej bez przesady moja mama ma stopień niepełnosprawności i pracuje jako ochroniarz, może dla nie których to cieć ale do pilnowania obiektu w którym jest powiedzmy "centrala telefoniczna" nie trzeba osiłka, starczy zwykła osoba, która ma cierpliwość siedzieć w pracy 24 h

anik84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 22:15:42
hehe teściowa do emerytury dorabia w "ochronie" astme ma i inne dolegliwości poważne..ale obiekt nie jest przedmiotem zainteresowania złodzieji bo nic w nim nie ma..a grosze takie zarabia że szok

samvraj
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-18 20:05:05
na miejscu tych co czepiają sie niepełnosprawnych to odmawiałbym 10 zdrowasiek dziennie zeby im sie nic nie stało. większość z tych osób nie urodziła się z niepełnosprawnością, tylko ją nabyli w taki bądź inny sposób, a dzięki takim zakładom mogą sobie dorobić do marnej renty (o ile ją dostają). a t

gerwazy192
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 21:35:46
Większość ochroniarzy z orzeczeniem nabyła niepełnosprawność za pieniądze. Ci nieliczni którzy naprawdę są niepełnosprawni i chcą pracować w tym zawodzie mają szanse na to bliskie 0.

anikaxxx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-18 19:21:50
Stopień niepełnosprawności to nie znaczy od razu inwalida bez rąk czy nóg,który ma rentę!!!Może to być osoba sprawna fizycznie ale np. z lekkim niedosłuchem,która nie pobiera renty ale posiada takiż stopień!Także to ogłoszenie wcale nie jest dla mnie wiochą!!!!!!!!!!!!!!!!!

prosto212
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-18 19:17:54
Co wy tu piszecie.Pracownik ochrony fizycznej z licecja I albo II stopnia to nie Cieć.Mylicie te pojęcia tak samo jak ktoś kto napisał te ogłoszenie.Powinno ono brzmiec: firma zatrudni emeryta lub ręciste...

asiulencja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-18 19:45:04
a może rencistę geniuszu...

vectOR72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 18:24:51
komentarz usunięty przez moderatora

rafalbdg
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-10-18 17:18:47
w dużych sklepach jest monitoring i np taka osoba może siedzieć przy ekranach a inwalidzi szanują swoją prace,posadź tam karka to pięciu minut nie usiedzi

totentom
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-18 17:07:14
Najlepiej na wózku inwalidzkim!!! :-)

gladiator2805
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-10-18 16:54:54
Gdzie tu jest ta Wiocha to nie wiem ;)a co do komentarzy poniżej to nawet zdrowy ochroniarz gówno może zrobić, jedynie co to wezwać Policję i czekać na ich przyjazd. Wypowiadają się osoby co naoglądały się filmów kryminalnych i myślą że swoją wiedzą imponują.

gerwazy192
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 21:41:12
To nie chodzi o rumakowanie, porostu w razie niebezpieczeństwa prawdziwy niepełnosprawny mógłby nie być w stanie zwyczajnie uciec

michalng
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-18 16:03:10
Po prostu teraz pisze się pracownik ochrony fizycznej a kiedyś pisało się ciec ;-) Potem taki "pracownik ochrony fizycznej patrzy sobie czy dzieci nie kradną batonów w sklepie albo pilnuje parkingu .

Skreciak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-19 01:29:35
Miano "Pracownik ochrony" tyczy się tylko os. posiadającej lic. 1. lub 2. stopnia. Reszta to tzw. dozorcy - bez praw i możliwości. W myśl prawa nie powinni nawet nosić ubrań z napisem ochrona. :) (taka ciekawostka)

ja1ja
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-18 16:03:07
Takich ochroniarzy powinien mieć tusk i inne pOsły

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-18 15:53:56
Takim firmom jak ta, chodzi o to, żeby ktoś miał takie orzeczenie i jednocześnie nie był mniej sprawny od każdego innego.Liczy się tylko papierek, na który są niemałe ulgi.

vampir28
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-18 15:47:29
Przecież oto na 100% solid oni przyjmują z grupą i to 3

kebss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 15:23:35
nic nowego, szara rzeczywistość, dotacje i te sprawy

nati69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 15:14:37
To nie oto tu chodzi. Koksy załatwiają sobie lewe papiery... A firma zatrudnia "inwalidów" staje się zakładem pracy chronionej - i już pieniązki lecą od państwa dziwami i oknami.

deska2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-18 14:46:19
To nie jest tak że oni przyjmują prawdziwie niepełnosprawne osoby ;) Pracodawca oczekuje takiego orzeczenia ale ono ma być...nie oszukujmy się, lewe. Szefunio chce całkiem sprawnego ochroniarza tyle że z takim papierkiem bo dzięki niemu dostanie pieniążki od państwa a nam odpali z 800zł;]

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 14:43:07
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmara17032010
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-18 14:40:57
Wybaczcie ale mój mąż jest 29letnim facetem z IIgrupą i stałą rentą.Mamy dwie córki.Z jego renty sam by nie wyżył a co dopiero 4 osoby.To nie renciści zabierają prace.Oni muszą pracować skoro państwo daje im 600zł.

DodgeRam
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-18 14:39:03
W tych czasach nie patrzy sie do konca na to co zatrudniony potrafi , teraz byle zarobic na kims pieniadze... Po to ten caly cyrk ;/

HerrSkorzeny
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-18 14:35:10
Hitler pod koniec wojny też angażował do swojej armii niepełnosprawnych, starców oraz dzieci.Taka była jego wizja wielkich Niemiec

gerwazy192
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-18 21:44:36
tak, ale na początku jak jeszcze wygrywał to niepełnosprawnych kastrował albo utylizował, dopiero jak przegrywał to ich docenił- jako mięso armatnie :(

Hustlin
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-10-18 14:04:43
komentarz usunięty przez moderatora

gawel.cs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 13:57:38
a ja pracowałem i zarabiałem 1200 zł

MarilynDead
    Ocena: -14 (glosow:20)
2012-10-18 13:24:28
komentarz usunięty przez moderatora

Wistblade
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-18 14:44:48
Widzisz głąbie problem polega na tym że niepełnosprawni nie afiszują się tym, dla mnie jako osoby nie widzącej na jedno oko i mającym problemy z drugim (jaskra, witrektomia) jest ciężko patrzeć jak zdrowa część Polski zapycha kolejki na komisji ZUSowskiej po orzeczenie dzięki któremu dostają pracę.

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 14:46:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Wistblade
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-18 14:50:15
Swoją droga ja mimo widocznych ułomności i pokaźnej kartoteki z leczenia szpitalnego (okulistyka) orzeczenia nie otrzymałem z informacją że jestem zupełnie zdrowy co zakrawa o absurd. NIe zamierzam dawać tym patałachom "koperty" za kawałek papierka beż którego i tak sobie radzę.

misiek878
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-18 15:30:02
Na Twojej edukacji też państwo wiele straciło...

PawelJarosz89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-18 13:20:46
nie wiem czy to wiocha czy nie ale agencje ochrony zarabiaja na takich ludziach conajmniej 1200 zł miesiecznie a on sam zarobi z 800 zł , jest jedna firma co sie szczyci duzya kasa z powodu ponad 80 procent pracownikow z takim orzeczeniem :) chyba nie musze mowic jaka to firma

Skreciak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-19 01:32:33
Każda w Polsce ??? W sumie gdzie nie spojrzysz tam min. 70 % to ludzie niezdolni (nawet nie niepełnosprawni) do wykonywania tego zawodu.

ksu29
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-18 12:54:18
Pracodawcą opłaca sie zatrudnić osobę niepełnosprawną -dla składek :) Ale co złego jest w tym ogłoszeniu ? Że niepełnosprawność mile widziana w ochronie ? Przecież niepełnosprawność - niepełnosprawności nie równa! Można jeździć na wózku jak również lekki niedosłuch prawego ucha :)

GAJOWY91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-18 12:29:35
Zal mi was... Z takim podejsciem mozna was okreslic tylko jako samoliubnych gnoji, a malo tego malo wiecie, pomyslal ktorys z was o czlowkieku ktory zostal wyslany na rente za 600zl? Oczywiscie ze nie zabraniajcie mu dalej stac w markecie bo to przecie dziwne jest ze jest praconwikiem ochorony

brazzyl123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-18 12:20:08
To nie są ochroniarze tylko żule w koszulach z napisem ochrona , młode gnojki lub ludzie w trudnej sytuacji życiowej . W pierwszy dniu mojej pracy ochronie kordynator przedstawił mi jednego z najlepszych pracowników: wiek ok 25 , wzrost 159cm , doświadczenie 4miechy w ochronie , chory na Downa !!!!

magadish
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-18 13:49:21
nie można być CHORYM na Downa.

gerwazy192
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 21:38:42
Z Downem człowiek się rodzi, i nie obrażając nikogo bywają większe ,, downy,, w śród nas niż Ci ludzie którzy nie są znowu tacy ułomni jak co poniektórzy sądzą.

rzyletka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-18 12:12:33
standard, teraz to wszędzie chcą niepełnosprawnych

erosse
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-18 12:10:13
większość firm ochroniarskich chce pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności, jak zawsze chodzi o hajs, płacą za takich mniejsze składki albo nie płacą ich wcale, a zdrowi ludzie którzy mogą i chcieli by pracować bujają się na zasiłkach o ile maja "szczęście" taki otrzymać. Witamy w P

malaczarna88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-18 11:48:31
Moja siostra ma orzeczenie o niepełnosprawności. I nie pracuje, chociaż bardzo pracy potrzebuje, wiadomo w dzisiejszych czasach pieniadze na ulicy nie leżą. Uważam, że ciężko jest dostać pracę będąc niepełnosprawnym.

rzyletka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-18 12:13:51
Jednak to i tak łatwiej niż mężatce z dzieckiem.... A wiem coś o tym

bezkasku
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-18 12:20:36
raczej wprost przeciwnie, skoro w prawie kazdej ofercie pracy piszą, że wolą osoby z orzeczeniem. Taniej im wychodzi. Czyli najpierw zatrudniaja rencistów i niepełnosprawnych - dopiero potem resztę. To niech siostra grupę inwalidzką zrobi - będzie miała wybór ofert pracy.

malaczarna88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-18 13:12:31
Jest mężatką z dzieckiem. Pomyślcie czasem, że są tacy którzy gorzej, zamiast na wszystko narzekać.

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-20 15:12:43
Dobrze, ale Twoja siostra ma chociaż szansę na jakąś rentę, a ja mieszkam w powiecie, w którym ponad 35% ludzi jest bezrobotnych. Ja i mąż nie mamy pracy, a mamy rachunki jak każdy, a i dziecko też się powietrzem nie naje. Mi się nic nie należy, nawet staż, bo gdybym była samotna to tak,

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-20 15:16:31
niepełnosprawna też chętnie, tylko moja choroba nie kwalifikuje się jako niepełnosprawność, a jako przewlekła. I wcale nie mam jakichś wyższych aspiracji, nawet do sprzątania bym chętnie poszła, ale nawet tam szukają pań z orzeczeniem, a ja nie mam szans na takie. Spróbuj "pożyć" tak jak j

drmarian
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-18 11:30:02
hahahaha...ludzie ogarnijcie się...skoro państwo zmusza do zatrudniania niepełnosprawnych takie ogłoszenia i kombinacje będą na porządku dziennym...

Oliwia1_3aiwilO
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-18 11:05:13
A dla nich najlepiej żeby ten ktoś miał najwyższy stopień, żeby składek i innych rzeczy nie musieli płacić ... ; / A zdrowi potrzebujący pracy jej nie dostaną bo przecież orzeczenia nie mają ;|

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-18 11:04:43
a najciekawsze jest to, że podobnych absurdów znalazłem i wstawiłem kilka - i wszystkie zminusowaliście i wyrzuciliście, komentując, że nie ma w tym przeciez żadnej wiochy, że szukam dziury w całym i czepiam się niepotrzebnie, bo przecież w PL to norma. Oj, ludziska.

bezkasku
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-18 11:03:01
za granicą ochroniarz to elitarny zawód dla najlepszych, wysportowanych, zdrowych, silnych facetów. U nas tacy nie mają szans, bo PL to jedyny kraj, w którym trzeba na wózku jeździć, nie mieć ręki, albo być po 2 zawałach, żeby w ochronie pracować :/

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-18 16:28:56
Nie. Wszędzie ochroniarz to kiepsko-płatny zawód wykonywany przez rencistów albo tępych facetów bez wykształcenia.

dawid-321
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 10:41:13
komentarz usunięty przez moderatora

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 10:39:03
standard, wszędzie tak jest

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-24 20:55:40
no coz, to tez czesc, naszej smutnej krajowej rzeczywistosci ...a przyczyna jest prozaiczna...prawie kazdy probuje z gowna,bat ukrecic ;)

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-24 20:54:20
Ostatnio byłam w Saturnie i co ja pacze? Babcia, która wyglądała na 80 lat, okularki na czubku nosa z łańcuszkiem. Miała jakieś 150 cm wzrostu, a na oko ważyła ze 40 kilo. I seledynowa kamizelka z napisem ochrona... Poza tym pracuje na własną rękę i od jakiegoś czasu próbuje się gdzieś zatrudnić..

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-24 20:55:32
...ale 90% ogłoszeń jest skierowanych właśnie albo dla emerytów, albo dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-24 19:45:48
Daleko nie szukać - wystarczy spojrzeć na dziadków, którzy stoją na ochronie w Biedronce, czy Tesco.

pajakpajak
    Ocena: 23 (glosow:31)
2012-04-24 20:10:20
Wiesz w marketach pracują emeryci i renciści o ile emeryt dorabia to prawie ok. ale według prawa rencista to osoba całkowicie nie zdolna do pracy więc ....A tak naprawdę zabierają miejsca pracy ludziom którzy nie mają żadnego dochodu. Długi i ciężki temat.

zbiczeek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-18 12:23:20
@pajak - Orzeczenie o niepelnosprawnosci nie znaczy wcale, ze taka osoba dostaje rente. Wielu nie dostaje, mimo ze jednak jakos im ta niepelnosprawnosc (nawet niewielka) ogranicza mozliwosci wyboru pracy. Bez specjalnych zachet dla pracodawcow takie osoby wiecznie bylby bez szans na prace.

Rudol
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-04-24 19:35:33
Firmom zależy na cięciu kosztów, dają minimalne stawki, mają maksymalne wymagania. Optyka postrzegania zmienia się, gdy samemu zakłada się firmę...Wiochą są chore przepisy.

pajakpajak
    Ocena: 22 (glosow:24)
2012-04-24 20:05:02
Ja nie twierdzę że winne są firmy to przepisy tak jak mówisz ale musiałbym artykuł napisać tylko kto o przeczyta.

Rudol
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-04-24 20:19:30
Niewielu przeczyta, wielu skrytykuje, no bo wiedzą lepiej.

pajakpajak
    Ocena: 20 (glosow:22)
2012-04-24 20:45:13
Wiec liczę na tych rozumnych bo to jeden z największych absurdów III Rp. Za komuny było to prawo bezwzględnie respektowane co by złego nie napisać o poprzednim systemie.

pajakpajak
    Ocena: 29 (glosow:31)
2012-04-24 19:24:17
W Polsce nie wydaje się orzeczeń o stopniu niepełnosprawności po to by zainteresowany znalazł pracę dostosowaną do jego stanu zdrowia tylko po to żeby firmy miały ulgi a pracownik robi to co w pełni sprawne osoby.

pajakpajak
    Ocena: 36 (glosow:40)
2012-04-24 19:29:31
Obserwuję takie ogłoszenia od lat i nic się nie zmienia , a w agencji ochrony w której kiedyś pracowałem pracował człowiek z astmą i sprawnością płuc 50% który mógł przebiec max 50 metrów. Szczyt absurdu.

cywil
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-18 15:03:58
Bo w 80% ci "niepełnosprawni" są w pełni sprawni. A jeśli ktoś ma faktycznie jakiś stopień niepełnosprawności jak pan z astmą,to przecież można go posadzić na wartowni i niech pilnuje niezdarnego wojska polskiego.Biegać nie będzie musiał.

Skreciak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-19 01:36:25
Zdziwił byś się ile biegania jest na takiej jednostce... Oczywiście w Twoich rejonach może być inaczej :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400