Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tescosatan  12-06-25, 03:58 Zgłoś
+ 607 -
Dodano: 2012-06-25, 03:58:17   przez: Tescosatan
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 607  Zgłoś nadużycie
12
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
woj1ek
    Ocena: 18 (glosow:20)
2012-09-02 16:18:47
po pierwsze ukraińcy współpracowali z niemcami i walczyli przeciwko Polakom podczas powstania Warszawskiego

kiepski07
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-17 21:41:53
ehhh... dzieci robia sobie z tego zabawe...wezcie ku*** ksiazke i poczytajcie troche o historii

Thonny
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-16 00:18:23
Bo te kur@#ewskie ukraińce były gorsze od nazistów i komunistów!! UPA mordowało niemowlęta a dorosłych w najbardziej bestialskie sposoby jakie można sobie wyobrazić!!!

Angela86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-10 00:18:17
komentarz usunięty przez użytkownika

mijagi52
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-09 17:19:44
to proste jeżeli chcą być jak nazole to trzeba ich tak traktować więc kula w łeb.

witawu
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-09 11:45:39
Rządzący pachołki Watykanu drą mordy o Katyń, a zamilczają Wołyń. Przecież Ukraińcy zrobili nam ze 20 Katyniów. Ale dyżurnym wrogiem dla debili zwanych "prawdziwymi Polakami" ma być Rosja.

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-16 11:59:34
masz racje ale nie zapominaj ze w latach 30 stalin kazal unicestwic wszystkich Polakow mieszkajacych na terenach zsrr.uwazal ich za potencjalnych agentow,tzw 5 kolumne.

Angela86
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-09-09 01:25:49
Przeczytałam wszystkie komentarze . Gratuluje Polska to jednak cholernie tolerancyjny Kraj :D

witawu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-09 11:48:49
Komuna była zbyt tolerancyjna dla tych szczurów , zrobili "Akcję Wisła'a należało ich się w Wiśle potopić a nie przesiedlać!!

Angela86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-10 00:16:16
Powiem tak , jak dla mnie i dla osób które znam , które przeżyły komunę .. ich jak i moja wypowiedz jest ta sama , Polacy zrobili błąd , runą mur , a w raz z nim przyszła bieda , narkotyki , cudzoziemcy( imigranci ) ..co było za murem ... praca , własny dom , pieniądze które każdy posiadał i zero

Angela86
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-10 00:23:21
Dokończę ... i zero takich chorób jak HIV/AIDS . A co do zamieszczonego zdjęcia .. widnieje napis TOTENKOPF , PRZYPOMINAM ŻE I POLSKA POSIADAŁA TEN SYMBOL JAKO ODZNAKĘ W POZNAŃSKIM OCHOTNICZYM BATALIONIE ŚMIERCI

Dragyyx
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-06 22:10:56
Right Wing Resistance

emilek701
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-05 22:57:40
Nasi nowi kandydaci do uni europejskiej ;)) Żenada !! UPA Banderowcy i wiele innych morodwali CYWILÓW na kresach ;((

topornik43
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-05 21:42:52
Hołd każdemu żołnierzowi się należy .To byli jedni z najlepszych żołnierzy .Co prawda SSmani byli walnięci (łącznie z Heinrichem Himmlerem na czele) pod względem rasowymi religijnym ale to nadal byli świetni żołnierze

dyrmat
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-04 18:01:08
to jest mlodziesz 21 wieku, o 2 wojnie niemaja,pojecia,, tacy to 1 spierdalali jak wojska wchodzili, i srali w gacie,

enron
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-04 07:39:10
Za przeproszeniem pierdolicie głupoty internetowi znawcy. Tak samo nisi przodkowie zabijali, gwałcili i palili. Wojsko dostało rozkaz walczyć to walczyło, a że wszędzie są psychopaci to już inna sprawa. Dlaczego Niemcy czy Ukraińcy nie mieli by czcić pamięci swoich poległych ?

Vicot
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-04 18:20:08
Nie ma to jak czcić kogoś kto napadł innych bez powodu. Jakby twój kolega zabił 300 ludzi to też byś go czcił?

wroniec
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-04 20:46:31
Rozumiem kiedy pamięta się o żołnierzach, ale czy nie widzisz,że tu też chodzi o ideologie. Nie ma na zdjęciu starszej babci ze zniczem, dla wujka , dziadka, ojca , kogokolwiek, pamięci o kimś.

witawu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-09 11:52:23
Brońmy biednej, pięknej Julii miłośniczki Stepana Bandery i UPA.Chwała Bohaterom Akcji Wisła!

cyc1982
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-03 20:18:50
nikt im nie powiedział że hitlera już nie ma?muszą być dumni z tego ze ich przodkowie odchodzili z dymem kominach,

jedziemmalina
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-03 14:01:06
Tuska dziadek też działał przeciwko Polsce. U nich to rodzinne.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-16 12:02:16
wnuk tez niestety dziala podobnie

bols95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-03 13:21:22
komentarz usunięty przez moderatora

Made-In-Poland
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-09-03 09:24:44
No cóż... Dla innych Ci ludzie byli zbrodniarzami a dla innych bohaterami. Dla nas bohaterami np. byli żołnierze AK którzy odpierali sowiecki komunizm a dla czerwonych byli oni tym samym co dla was ci na zdjęciu...

blazejudo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-09-04 00:32:45
komentarz usunięty przez użytkownika

skinhead77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-18 16:44:52
A co ma do tego AK. Przecież AK nie dokonywała czystek etnicznych i ludobójstwa. Banderowcy (ich symbole są na zdjęciu) w samej tylko rzezi Wołyńskiej zabili ok. 60 tyś Polaków (głównie cywilów). Mordowali też Żydów, Czechów, Rosjan, Ormian. To nie ma nic wspólnego z bohaterstwem.

wroniec
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-02 23:25:37
Rodzinne spotkanie, później do maka na obiadek i dalej prać dzieciom mózgi.

cinek40
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-09-02 21:54:20
Strzelałbym do takich :*

zenonjop
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-04 16:53:22
w łeb sobie strzel bezmózgi idioto

chaosploch2
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-09-02 21:46:26
Przynajmniej wspominają swoich przodków jacy by nie byli. W przeciwieństwie do polaków którzy pozwalają takim osobnikom jak Palikot czy inne pejsy robić znaszych bohaterów bandytów. Albo przykład zespołu Sabaton, żeby obcokrajowcy lepiej pamiętali o Polskich bohaterach niż my sami.

wroniec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-04 20:50:16
Zgadzam się,że trzeba pamiętać o historii i o tych którzy ją tworzyli. Dlatego uważam,że nie zwalnia to nikogo by pamiętać jakie były jej skutki i jakich środków do tego używano. Na zdjęciu widzę ideologiczną przebierankę, a nie skruchę i szacunek do zmarłych.

natalia945
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-09-02 20:48:08
Z nieznanych mi przyczyn, ten po lewej drażni mnie najbardziej

blazejudo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-04 00:27:54
bo do Tuska podobny.

dzikiew
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-02 20:31:03
Wyjaśnijcie tym burakom ze zdjęcia że niemiec w czasie wojny ich dziadka kopał w dupe..

bobbbbb
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-02 20:38:01
zeby im to wyjasnic potrzebny jest im mozg , a oni go nie posiadają.....

tasior777
    Ocena: -10 (glosow:34)
2012-09-02 19:40:27
nie jestem naziolem ale wolę takich ludzi niż pedalstwo dlatego Sława Bracia!!!

wroniec
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-04 20:42:39
Chrześcijańska miłość nap....erdala od Ciebie drzwiami i oknami.

skinhead77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-18 16:51:29
Ci twoi banderowscy (czerwono czarne flagi) bracia zabili ok 100 000 Polaków (cywili).

tasior777
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-09-02 19:39:25
komentarz usunięty przez użytkownika

Cinek2102
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-09-02 19:07:09
Tak właśnie odbija się tolerancja i wolność wyznania

Isarico
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-03 01:46:26
Tolerancja odbija się pedalstwem na ulicach.

Diablica_13
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-09-02 18:55:44
Faszyści i tyle

Nerwowa
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-02 17:23:57
verfluchte schweine

bobbbbb
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-09-02 17:29:16
komentarz usunięty przez moderatora

bobbbbb
    Ocena: 1 (glosow:21)
2012-09-02 16:37:54
Ukraińcy i Rosjanie to jest bydło ich trzeba zabijac

dzikiew
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-09-02 20:32:13
A ty niby kto? kosmita? hahahha

woj1ek
    Ocena: 18 (glosow:20)
2012-09-02 16:18:47
po pierwsze ukraińcy współpracowali z niemcami i walczyli przeciwko Polakom podczas powstania Warszawskiego

mikolayss
    Ocena: 5 (glosow:25)
2012-09-02 16:06:41
popieram Białych Ludzi na całym świecie.Były wojny -były straty.A teraz jest islamizacja,pedalstwo,mieszanie ras...super po prostu

Rebus364
    Ocena: 13 (glosow:17)
2012-09-02 15:57:01
Huta Pieniacka- funkcjonariusze SS Galizien zamordowali wspólnie z bandami UPA 886 Polaków.16.04.1944 funkcjonariusze tejże formacji zamordowali w Chadaczkowie Wielkim 868 osób.02.02.1944 oddziały SS w tym SS Galizien zrównały z ziemią wieś Borów.Mam wymieniać dalej?

zyzy33
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-09-02 15:56:42
W każdej wojnie wypływają na powierzchnię grupy narodowościowe, które są zbyt tchórzliwe, by walczyć otwarcie, i zbyt nędzne, by odgrywać jakąkolwiek samodzielną rolę polityczną, wystarczająco zaś niemoralne, by przyjąć rolę płatnych katów przy jednym z walczących mocarstw" Szpilman o ukraińcac

burakza2zl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-02 21:51:32
komentarz usunięty przez użytkownika

zyzy33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-02 15:51:11
komentarz usunięty przez użytkownika

saviola1
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-02 14:56:50
@k_mitura idioto... o jakiej żydowskiej wersji historii mówisz? masz chociaż blade pojecie o historii? sam sobie zaprzeczasz w Twojej wypowiedzi...jak tak to czytam to szkoda ze ciebie nie wymordowali... żydowska wersja... szkoda mi slow...

rusofilII
    Ocena: -2 (glosow:28)
2012-09-02 14:32:01
Strzelanie do takich "ludzi" powinno być prawnie NAKAZANE.

Podlasiak1977
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-09-02 15:09:29
powiedziala pewna piewczyni tolerancji....

Lanling
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-02 14:29:26
Ilu Koministów to tylu Faszystów chociaż Żydzi nadal mają wielką wszędzie przewagę

JackCola
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-09-02 13:44:00
Myślisz że kogoś obchodzi Lwów 9 14 dywizja...? Wątpię...

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-09 02:24:17
A kogo obchodzi na przykład zagadnienie fantomowości i dekonstrukcji ludzkich osobowości w społeczeństwie ponowoczesnym, na podstawie przykładów z literatury współczesnej i analogii do kompendiów spirytystycznych z końca XIX wieku? Mnie obchodzi, piszę o tym magisterkę i wisi mi, czy ktoś się tym

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-09 02:27:13
przejmie, zainteresuje, coś wyciągnie z tego dla siebie. To zdjęcie to po prostu przykład, który sobie znalazłam do zilustrowania tekstu. Po drugie, obchodzi mnie, bo mam taką samą sprzączkę od paska jak ten drugi od prawej. I szczerze mówiąc, to tyle.

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-09 02:31:38
Może jeszcze to, że dziwnie się czuję, kiedy ludziom o takim tępym wyrazie pyska pozwala się wychodzić na ulicę w grupie.

Phizo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-02 12:43:03
I ch*j że faszyści na zjeździe jak w sejmie dalej komuniści siedzą. Równowaga musi być.

pawwlo4
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-09-02 12:40:35
Aż mam ochotę zaje*bać kolesiowi po lewej...

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-09-02 13:33:27
Co cie powstrzymuję? Jak ja lubie komentarze tego typu.....zesrał byś sie a nie zaje....

MRCK
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-02 15:33:58
Powstrzymuje to, ty debilu że chłop jest na zdjęciu....ale widzę po twoim awatarze żeś głupi jak oni

bobbbbb
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-02 16:40:36
ten po lewej ma taki ryj ze zesrałbym sie mu na twarz

busoni
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-02 12:38:38
To jakiś większy spęd zjebów genetycznych, bo widać tam również godło 2 DP SS "Das Reich". A swoją drogą... Przykro, ale Polaków w nazistowskim salucie też już widywałem.

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-02 12:31:14
Gdzie Ci ludzie mają rozum? Temu po lewej jeszcze jaja dobrze nie obrosły a już pcha w takie gów*o.

dareo.dk
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-02 12:20:38
Posiedział by taki w obozie zagłady tydzień , to by mu z głowy się te pier...one SS wybiło, tej rączki by nie podniósł już nigdy :/

ziiutka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-02 12:17:24
Cóż... Tu w jakiś sposób można sparafrazować przysłowie: Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. Ich to nie dotknęło tak bardzo jak nas.

arczi.t
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-02 11:59:08
W Krajach bałtyckich, jak choćby Litwa czy Łotwa, dywizjony SS, złożone z tych dwóch narodowości były czczone niczym bogowie. I nadal jak widać, obchodzi się ich święta. Ale to ich święta, nie nasze. Wiocha? Nie widzę.

Sealtiel
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-09-02 11:56:27
A ja mam satysfakcję kiedy widzę wnuczki tych bydląt robiących pałę polskim Panom na poboczu drogi.

NN829
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-02 11:39:50
komentarz usunięty przez użytkownika

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-09-02 11:27:52
a mysmy tym dzikom maseczki wysylali jak mieli epidemie ptasiej grypy

k_mitura
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-02 11:20:09
komentarz usunięty przez użytkownika

k_mitura
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-09-02 11:18:11
Ukraińcy z zachodniej części mają być za co wdzięczni nazistom i celebrować to, bo gdy by nie żołnierze III Rzeszy to NKWD na polecenie Stalina dalej by prowadziło mordy na cywilach i zsyłki ludzi z zachodniej Ukrainy. Jestem Polakiem, który gardzi żydowską wersją historii.

skinhead77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-18 16:56:10
Znaczy 100 tys. Polaków zabitych przez banderowców to wymysł żydowski?

Eric_Cartman
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-09-02 11:11:19
komentarz usunięty przez moderatora

al_muell
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-02 11:10:20
Ta, wiochą tu jest to, że u nas się o tych akcjach milczy. Trudno ocenić, czy dlatego, że Ukraina to nasz "sojusznik strategiczny", czy dlatego, że boją się, że do naszych "bohaterów" typu "Ogień" też się ktoś przyczepi. Choć tu oczywiście całkiem inna skala

al_muell
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-02 11:12:15
I przy wszystkim nie można postawić znaku równości między w/w a dywizją SS Galizien. czy UPA

TYGRYS-1984
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-09-02 10:52:04
Oblać benzyną i podpalic to neonazistowskie badziewie

Slawek-153
    Ocena: 0 (glosow:22)
2012-09-02 10:50:04
Faszystowskie Gówno i tyle.

ringus136
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-09-02 11:17:35
kolega z aNtify, że nie potrafi odróżnić nazizmu od faszyzmu?

czeczenek1
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-09-02 10:49:39
Tych zakichanych ukraińców ktoś powinien nauczyć rozumu.14 dywizja to inaczej ss galizien formacja biorąca udział w tłumieniu powstanie warszawskiego-ludobójstwie.I u nich to są bohaterzy, a Polacy w ramach "sąsiedzkiej" zgody nic nie mogą powiedzieć bo to by był szowinizm i ksenofobia.

ringus136
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-02 11:25:54
Ukraińcy nie napawali sympatią do Polaków w czasie wojny ;p To tak jak byś mówił o Rosjanach "wyzwalających" Warszawę, którzy w Polsce nie są bohaterami ;) Niech ci naziści manifestują swoje poglądy u siebie w domu, a nie w pięknym polskim mieście ;) Wielka Polska!

arczi.t
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-02 12:01:36
@Czeczenek1, dziwisz się, że nas nie lubią? Przecież Józef Piłsudski goniąc Armię Czerwoną, spuścił Ukrainie konkretny łomot, za to że nie potrafiła zatrzymać czerwonej fali:D

dahomej
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-09-02 10:38:01
mali zakompleksieni onaniści chowający się pod emblematami przemocy i ludobujstwa

gugulka
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-04 22:56:01
bo poco im,ta cala edukacja,jak rozum ciagle, na wakacjach ;(

murinforte
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-04 23:17:34
Akurat ukraińcom całkiem po drodze z tą historią

gugulka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-04 23:22:16
co racja,to fakt :)

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-04 23:24:04
Wystarczy poszukać info o tym,kim był Stepan Bandera

murinforte
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-04 23:25:06
Po za tym,u nas w kraju też nie brak podobnych popaprańców

E.Coli
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-06-25 06:37:56
JackCola mial tam być, to coroczna rodzinna tradycja ale zatruł się dzieciak przeterminowaną spermą którą nie wstawil na noc do lodowki
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kazimierz Gorski
  •  W szatni
  •  Nie drażnij byka!
  •  Czyż nie?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1000